-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tahepa
senior tag
Lehet hülyeség de eddig nekem is csak virtual kártya volt a Curve-hez hozzáadva és addig nem ment a hitelesítés de amikor hozzáadtam pluszban egy fizikai kártyát utána azonnal ment a Curve kártya hozzáadása a GPAY nfc fizetéshez...ismétlem ez lehet hülyeség és csak véletlen az egybeesés.
-
tahepa
senior tag
válasz
<Adamsky>
#7056
üzenetére
Több mint egy éves free kártya. Egyszer már volt hozzáadva de volt egy malőr a telefonommal és ujra kellett csinálnom. ( elszállt a rendszer és mentésem nem volt...ujra kellett csinálnom mindent...az ember ne piszkáljon el semmit a fejlesztői menüben
) Curve app telepítve volt , GPay telepítve a Play áruházból. Virtual CIB visa kártya van hozzáadva a curve appban. Gpay appban addtam hozzá az NFC-hez a Curve kártya. Eddig nem jött meg sms-ben az aktiváló kód..és most egyszer csak megjött. Művelet elvégezve az app elfogadta a curve kártyát fizetésre. Most már csak a proba hiányzik..szerintem holnap azt is megejtem.
Több napja próbálkozom és most egyszer csak végig tudtam csinálni.
Account services alatt nem próbálkoztam..nem is tudom mi az
Remélem minden kérdésre válaszoltam. -
tahepa
senior tag
Érdekes..most sokadik próbálkozásra engedte újra hozzáadni a Google Pay-hoz a Curve kártyámat. Az SMS is megjött a Curve-től.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Vezetékes FEJhallgatók
- Microsoft Excel topic
- Konteó topic
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- SSD kibeszélő
- LEGO klub
- Azonnali notebookos kérdések órája
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- A napi Windows-hiba? Teljes adatvesztés Bitlockerrel
- További aktív témák...
- Canon 1100D + 18-55 3,5-5,6 IS II digitális fényképezőgép
- Creality Nebula Camera
- Lenovo T14 Thinkpad Gen3 WUXGA IPS i5-1245U vPro 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022, 100% Akksi
- AKCIÓ! LG UltraFine 27" 5K IPS 99% DCI-P3 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


) Curve app telepítve volt , GPay telepítve a Play áruházból. Virtual CIB visa kártya van hozzáadva a curve appban. Gpay appban addtam hozzá az NFC-hez a Curve kártya. Eddig nem jött meg sms-ben az aktiváló kód..és most egyszer csak megjött. Művelet elvégezve az app elfogadta a curve kártyát fizetésre. Most már csak a proba hiányzik..szerintem holnap azt is megejtem.
pictigjis
