-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
vodrosjozsi
#17308
üzenetére
Azért az érdekelne hogy mi az oka a Samsung favorizálásának...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
vodrosjozsi
#17308
üzenetére
nem lehet
-
Oliverda
félisten
válasz
vodrosjozsi
#10414
üzenetére
Az már egy halott rendszer. Ha ennyire fontos, érdemes lesz egy új órát venni.
-
Oliverda
félisten
válasz
vodrosjozsi
#10411
üzenetére
Az újabb, magyar kártyákat nem lehet regisztrálni Samsung Pay alá, ugyanis Magyarország nem támogatott ország. Ha lejár a testvéred kártyája, az újat valószínűleg már ő sem fogja tudni betenni.
Egyébként mivel jobb a Samsung Pay, mint a Google Pay?
-
Divinity
őstag
válasz
vodrosjozsi
#9274
üzenetére
A kiforrottabb jobb szó rá

-
norrberth
addikt
válasz
vodrosjozsi
#9272
üzenetére
Nekem sem.
Már 9 hónapja.... -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
vodrosjozsi
#7061
üzenetére
"Eszembe jutott eltörni ezt a kártyát ... "
Nem biztos, hogy beljebb lennél egy magyar BIN-es kártyával.
Én pedig abban nem vagyok biztos, hogy használnám-e , ha újra be tudnám tenni GPay alá
A bizalom már elég rég elillant. Most a Revolut-ot használom mindenre (is) teljes megelégedéssel. -
madrac
senior tag
válasz
vodrosjozsi
#6803
üzenetére
Nekem eszem ágában sem volt azóta használni, hál istennek van alternatíva. Nincs fölösleges pénzem, hogy azt is lenyúlják. Az idő előrehaladtával most már egyre kétségesebbnek is tartom, hogy a Curve házon belül rendezi a tranzakciókat és visszajuttatja mindenkinek amit idáig ellopott, bár ezért simán perelhető lehet elvileg... valahol...
Próbálok hadakozni az ügyfélszolgálattal azért, mert 1 tranzakció árával még mindig tartoznak. ugye 3 tranzakció volt összesen ehhez a vásárláshoz kapcsolódóan, az utolsónál a helyi kártyámmal sikerült fizetnem. Ezen kívül a bankomnál azóta is van 1 Curve által lezárt tranzakció, és egy ami azóta is függőben van. Ha más nem, írni fogok a helyi bankomnak is, hogy lopják a pénzemet. Hoci vissza!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
vodrosjozsi
#6803
üzenetére
en peldaul azert, mert minel tobb az elutasitas, annal tobb bizonyitekom van arra, hogy egy vodor fost er a magyar kartyajuk. aztan legfeljebb nem erek el vele semmit, es ugyanugy nem kapok uk kartyat
masreszt ha nem hasznalom, nem tudom meg azt sem, ha hirtelen javul a helyzet
-
István89
tag
válasz
vodrosjozsi
#6568
üzenetére
Érdekes, akkor nálad valami más gubanc lehet.
Nem olyan régen írtak itt néhányan angol bin-es kártyával rendelkező felhasználók, hogy be tudták állítani a kártyájukat itthon is, ezután 1 héttel rajtolt el hivatalosan a Gpay, de visszaolvasva nálad már ment ez korábban. Az új telefonnal más gmail-es fiókkal léptél be? Nem lehet esetleg hogy a régi fiók alatt van felvéve? (ez csak egy tipp, minden másban a support fog neked is segíteni előbb vagy utóbb
) -
pictigjis
Topikgazda
válasz
vodrosjozsi
#6566
üzenetére
-
István89
tag
válasz
vodrosjozsi
#6564
üzenetére
Igen, a Gpay app az most sokaknál (nálam is ) visszajött és egyelőre nem is tűnik el.
Neked magyar bin-es Curve kártyád van? Support nem válaszolt még ebben az ügyben?
-
zerodot
aktív tag
válasz
vodrosjozsi
#6463
üzenetére
A Curve fórumon írta valaki, hogy miután a Revolut kártyáját beregisztrálta GPaybe a Revo appban megjelenő Add gombbal, megjelent neki a beállításokban a google/account services alatt a Google Pay menüpont, es azon keresztül aztán fel tudta venni a Curve kártyáját is a GPaybe nfc-s fizetésre.
-
emeritus
tag
válasz
vodrosjozsi
#6117
üzenetére
Fordulj a kibocsátóhoz, ami értelmezésem szerint az a bank, amelynek a kártyáját a Curve mögé kívánod regisztrálni. Ismerve a számítógépes üzenetek kapcsolatát a valósággal máshol is lehet a gond, de ezt javaslom első lépésnek. (A leghosszabb utazás is az első lépéssel kezdődik: Lao Ce)
-
Oliverda
félisten
válasz
vodrosjozsi
#6117
üzenetére
Akkor ezt valószínűleg buktad, mert a Google Pay továbbra sem támogatott a magyar felhasználóknak.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
vodrosjozsi
#4218
üzenetére
Első három hónapban, az általad a listából kiválasztott eladóknál. Ingyenes csomagban.
-
sambenez
addikt
válasz
vodrosjozsi
#4218
üzenetére
De ad csak nem az ingyenes.
-
tomp
félisten
válasz
vodrosjozsi
#4203
üzenetére
Ha a Playről töltöd le akkor nem fogja fagyasztani.
-
Oliverda
félisten
válasz
vodrosjozsi
#4192
üzenetére
Miért nem jó telefonra a Google Pay?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS kijelző, I7-8565U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év gara
- LG 55QNED80T3A 4K UHD Smart AI TV MAGIC MOTION TÁVIRÁNYÍTÓVAL!
- Macbook Air 13" M1 A2337 2020 8GB Viseltes eszt. áll.
- Macbook Air 13" M1 A2337 2020 8GB Pixelhiba
- Macbook Air 13" M1 2020 (2021) A2337 16GB
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3755, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3614, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T4 Plus A-data 600W
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W with combo cable (3TR87AA)
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3842, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest



pictigjis
