-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
vodrosjozsi #17308 üzenetére
Azért az érdekelne hogy mi az oka a Samsung favorizálásának...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
vodrosjozsi #17308 üzenetére
nem lehet
-
Oliverda
titán
válasz
vodrosjozsi #10414 üzenetére
Az már egy halott rendszer. Ha ennyire fontos, érdemes lesz egy új órát venni.
-
Oliverda
titán
válasz
vodrosjozsi #10411 üzenetére
Az újabb, magyar kártyákat nem lehet regisztrálni Samsung Pay alá, ugyanis Magyarország nem támogatott ország. Ha lejár a testvéred kártyája, az újat valószínűleg már ő sem fogja tudni betenni.
Egyébként mivel jobb a Samsung Pay, mint a Google Pay?
-
Divinity
őstag
válasz
vodrosjozsi #9274 üzenetére
A kiforrottabb jobb szó rá
-
norrberth
addikt
válasz
vodrosjozsi #9272 üzenetére
Nekem sem.
Már 9 hónapja.... -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
vodrosjozsi #7061 üzenetére
"Eszembe jutott eltörni ezt a kártyát ... "
Nem biztos, hogy beljebb lennél egy magyar BIN-es kártyával.
Én pedig abban nem vagyok biztos, hogy használnám-e , ha újra be tudnám tenni GPay alá
A bizalom már elég rég elillant. Most a Revolut-ot használom mindenre (is) teljes megelégedéssel. -
madrac
senior tag
válasz
vodrosjozsi #6803 üzenetére
Nekem eszem ágában sem volt azóta használni, hál istennek van alternatíva. Nincs fölösleges pénzem, hogy azt is lenyúlják. Az idő előrehaladtával most már egyre kétségesebbnek is tartom, hogy a Curve házon belül rendezi a tranzakciókat és visszajuttatja mindenkinek amit idáig ellopott, bár ezért simán perelhető lehet elvileg... valahol...
Próbálok hadakozni az ügyfélszolgálattal azért, mert 1 tranzakció árával még mindig tartoznak. ugye 3 tranzakció volt összesen ehhez a vásárláshoz kapcsolódóan, az utolsónál a helyi kártyámmal sikerült fizetnem. Ezen kívül a bankomnál azóta is van 1 Curve által lezárt tranzakció, és egy ami azóta is függőben van. Ha más nem, írni fogok a helyi bankomnak is, hogy lopják a pénzemet. Hoci vissza! -
pictigjis
Topikgazda
válasz
vodrosjozsi #6803 üzenetére
en peldaul azert, mert minel tobb az elutasitas, annal tobb bizonyitekom van arra, hogy egy vodor fost er a magyar kartyajuk. aztan legfeljebb nem erek el vele semmit, es ugyanugy nem kapok uk kartyat
masreszt ha nem hasznalom, nem tudom meg azt sem, ha hirtelen javul a helyzet
-
István89
tag
válasz
vodrosjozsi #6568 üzenetére
Érdekes, akkor nálad valami más gubanc lehet.
Nem olyan régen írtak itt néhányan angol bin-es kártyával rendelkező felhasználók, hogy be tudták állítani a kártyájukat itthon is, ezután 1 héttel rajtolt el hivatalosan a Gpay, de visszaolvasva nálad már ment ez korábban. Az új telefonnal más gmail-es fiókkal léptél be? Nem lehet esetleg hogy a régi fiók alatt van felvéve? (ez csak egy tipp, minden másban a support fog neked is segíteni előbb vagy utóbb
)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
vodrosjozsi #6566 üzenetére
-
István89
tag
válasz
vodrosjozsi #6564 üzenetére
Igen, a Gpay app az most sokaknál (nálam is ) visszajött és egyelőre nem is tűnik el.
Neked magyar bin-es Curve kártyád van? Support nem válaszolt még ebben az ügyben?
-
zerodot
aktív tag
válasz
vodrosjozsi #6463 üzenetére
A Curve fórumon írta valaki, hogy miután a Revolut kártyáját beregisztrálta GPaybe a Revo appban megjelenő Add gombbal, megjelent neki a beállításokban a google/account services alatt a Google Pay menüpont, es azon keresztül aztán fel tudta venni a Curve kártyáját is a GPaybe nfc-s fizetésre.
-
emeritus
tag
válasz
vodrosjozsi #6117 üzenetére
Fordulj a kibocsátóhoz, ami értelmezésem szerint az a bank, amelynek a kártyáját a Curve mögé kívánod regisztrálni. Ismerve a számítógépes üzenetek kapcsolatát a valósággal máshol is lehet a gond, de ezt javaslom első lépésnek. (A leghosszabb utazás is az első lépéssel kezdődik: Lao Ce)
-
Oliverda
titán
válasz
vodrosjozsi #6117 üzenetére
Akkor ezt valószínűleg buktad, mert a Google Pay továbbra sem támogatott a magyar felhasználóknak.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
vodrosjozsi #4218 üzenetére
Első három hónapban, az általad a listából kiválasztott eladóknál. Ingyenes csomagban.
-
sambenez
addikt
válasz
vodrosjozsi #4218 üzenetére
De ad csak nem az ingyenes.
-
tomp
félisten
válasz
vodrosjozsi #4203 üzenetére
Ha a Playről töltöd le akkor nem fogja fagyasztani.
-
Oliverda
titán
válasz
vodrosjozsi #4192 üzenetére
Miért nem jó telefonra a Google Pay?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Melyik tápegységet vegyem?
- 24 Hours of Le Mans
- Tőzsde és gazdaság
- Rábólintott az EU, eltakarítja az illegális termékeket az AliExpress
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- Könyvajánló
- Hálózati / IP kamera
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Apple iPhone 14 PRO - 128GB - Deep Purple - 85% akkumulátor
- GOPRO Hero 11 BLACK akciókamera - különlegesség!!! Labs fw 01.20.70
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - 2 akkuval
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer laptop felvásárlás Magas áron, gyorsan és egyszerűen!
- 1-12 részletre.Új noblechairs EPIC műbőr FEKETE - FEKETE. 2 év garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged