-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zerodot
aktív tag
válasz
Grande Ale
#17621
üzenetére
#CurvePay
Na kipróbáltam én is. Nekem nem tűnt lassabbnak. A különbség az animáció és a hang, illetve hogy nem a Curve kártyát mutatja fizetéskor, hanem az aktuális mögöttes kártyát. A tranzakció normálisan átment.Legalábbis az elsőnél így volt, mert a másodiknál már nem dobta fel az animációt, hangjelzés se volt, semmi, csak a terminálon láttam, hogy folyamatban... De a tranzakció végülis sikeres volt itt is.
Harmadszorra a terminál valami azonosítást kért, írta hogy nézzem az instrukciókat a telefonon, de ott semmi nem jelent meg, se értesítés, se kép, se hang, se semmi. Próbáltam párszor érinteni, lezárni-feloldani, de ugyanez ment körbe-körbe. Végül visszaállítottam Google Pay-re, azzal gond nélkül teljesült a fizetés elsőre, animáció, pittyenés, a normál megszokott módon.
Úgyhogy gratula a Curve-nek, megint sikerült egy fantasztikusan leprogramozott feature-t kiadnia.
-
Oliverda
félisten
válasz
Grande Ale
#17621
üzenetére
Nem meglepő...
-
zsola400
senior tag
válasz
Grande Ale
#13825
üzenetére
Bedugos, chip+pin a javasolt.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#13683
üzenetére
először majd az appban, ha megérkezett, utána mehet egy bedugós vásárlás
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#13681
üzenetére
így van, ebben az esetben automatikusan elindul a küldemény a levélben megadott címre
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#12922
üzenetére
ez ilyen formában teljesen olyan, mintha egy különálló internetes fizetést hajtottál volna végre kártyaszámmal, lejárati idővel és biztonsági kóddal. ennek tényleg nem szabadott volna megtörténnie
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Grande Ale
#12922
üzenetére
Én alkalomadtán lehet rákérdeznék a bankomnál, hogy ezt ők mennyire tartják normálisnak: elkérik a PIN-t, majd a kártyaszámot is. Nekem ez nagyon fura, és nem tűnik annyira OK-nak, ahogy az egész általad leírt fizetés se.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Grande Ale
#12898
üzenetére
"Viszont a másik kasszas szerint nem ... "
Ezt csak én nem értem (nem tudom elképzelni)?
" ... adjuk meg a kartyaszamot ... "
A 16 digit-es számot be kellett pötyögnöd majd még a kódot is?
... ilyet sem láttam még. Mondjuk ha valakinek le akarnám nyúlni az adatait lehet ezzel kezdeném ...Szóval fizettél "A" kasszánál a fenti fura módszerrel, majd "B" kasszában ülő figura szólt, hogy valami nem OK, és fizess nála is?

Ez nekem így nagyon-nagyon fura.
... és igen, ha fogadnom kellene, akkor azt mondanám, hogy bizony ezt 2× fizetted ki. Remélem megvan(nak) a blokk(ok), és a visszaigazolás a fizetésekről. Mert ezt meg kell majd reklamáld, ha nem akarod elengedni a pénzed. De, nem a Curve-nél, hanem helyben, a patikában.Más
Mióta áttértem Revolut-re, egyszerűen gyorsabb a fizetés. Mielőtt elkezdett volna sz@rakodni a Curve, néha már olyan lassú volt a fizetés mint anno a Simple-el. Most megint olyan gyors, amilyennek lennie kéne. Egy-két hét, talán egy hónap múlva újra próbálkozom majd, de most egy picit elment a kedvem a Curve-től.#12901 HoTDoG
Ha visszaolvasol (csak egy egészen picit) láthatod, hogy most szinte mindenki szív ezzel. Én emiatt jegeltem is egy picit a használatát. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#12898
üzenetére
hát, ez elég fura. ha kijött egy számla a másik kasszásnál, hogy sikeres, akkor az sikeres is lett, szerintem duplán fizettél ebben az esetben
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#12350
üzenetére
a douglas.hu-n vasaroltal? eltelt a 21 nap? ellenorizted a curve cash egyenlegedet?
-
ddsteel
aktív tag
válasz
Grande Ale
#12297
üzenetére
Ezzel én nem kísérletezgetnék. Amennyire itt olvastam, úgy emlékszem, volt olyan, akinél szó nélkül letiltottak ezt-azt a túllépett tranzakció miatt. Ha rosszul emlékszem, akkor bocs. Az biztos, hogy a curve nem a kommunikációjáról híres... Tehát valószínűleg nem figyelmeztetnek, hanem szó nélkül lépnek. Várj egy napot, az a tuti. És persze legyen sok egyéb vásárlásod is, ne csak a kp felvét. Közben mondom, hogy az Auchanban most először sikeresen fizettem Curve-vel és NFC-vel. Megijedt a pénztár attól, hogy a zsebemben kivételesen ott volt a fizikai kártya

-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#11826
üzenetére
mert a legtöbb hazai atm már nem ad ki idegen kártya esetén 100-150 ezer forintnál többet egy tranzakcióban. az otp-s automatáknál például biztosan 100 ezer a limit
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#11817
üzenetére
mindig az volt a díjmentes határ, ami az appban van írva
azzal keveritek (nem csak te, nagyon sokan), hogy a KEZDETI pénzfelvételi limit a 74 ezer forint
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#11812
üzenetére
az appban találod meg a saját limitjeidet
-
Somatom
veterán
válasz
Grande Ale
#11812
üzenetére
Ó, én már többször is kívántam, de semmi eredmény.

-
ACE-
addikt
válasz
Grande Ale
#10979
üzenetére
Szerintem tuti anyagi csődbe kerültél volna az ismételt 500 Ft kifizetésével!
egyébként ilyenkor érdemes ismét rápróbálni mert ilyen előfordul. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#10977
üzenetére
semmit nem kell tenned. ha a google azt írja, visszatérítve, akkor vissza is lesz térítve
-
Peter.70
addikt
válasz
Grande Ale
#10668
üzenetére
Nekem tavalyelőtt nem kérdezte meg, simán adta ki a HUF-t. Viszont a BB ATM megkérdezte
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#10668
üzenetére
az otp valamiert megkerdezi, az egyetlen hazai bank, amivel talalkozni szoktam. a kartyaszam-adatbazisukat biztosan nem frissitik rendesen
egyetlen mas hazai atm sem akar mas devizaban terhelni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#10621
üzenetére
az a nagy probléma (már megint), hogy mint az én múlt heti elutasított tranzakcióm esetében, az app nem jelzi, hogy ezek elutasított fizetések lettek volna. a pizza hutos elutasított tranzakciót is tudnám back in time-olni, a mai lidl-fizetéseket is, nincs ott a szokásos "this transaction has been fully refunded and cannot go back in time" szöveg
persze, lehet, hogy ettől még jön majd automatikusan minden, de a múlt heti tapasztalatom éppen pont nem ez

-
hr2
őstag
válasz
Grande Ale
#10618
üzenetére
Jelezni kell a Curve felé vagy automatikus?
-
ddsteel
aktív tag
válasz
Grande Ale
#10256
üzenetére
A rutinkérdés ilyenkor - most már tudom - a curve-ben megvolt az azonosítás? Emiatt voltak nekem is limitproblémák. Röpke 1 hónap (!) alatt sikerült megugraniuk a beazonosítás teljes, rögös útját (3x azonosítotak be).
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#10256
üzenetére
ilyen esetekben nem otp-kártyával kellene próbálkozni, hanem a fizikai curve-vel, bedugósan, és akkor kiderülne, hol a hiba a láncban
az ilyen telefonos, órás, pláne gpay-hibák leginkább megfejthetetlenek
-
kapasz
tag
válasz
Grande Ale
#10225
üzenetére
Ha az OTP-s Ft-számla, akkor a Curve jobban vált. Ehhez nem kell semmit állítani rajta, ugyanúgy kell használni mint itthon.
-
kapasz
tag
válasz
Grande Ale
#10223
üzenetére
Ugyanúgy működik mint itthon, de ha nem állítasz semmit, akkor a Curve fog neked pénzt váltani. Ha eurós területre mész és az alatta lévő kártyát euróra állítod, akkor az alatta lévő kártya kibocsátója fog váltani (vagy ha eurós számla van alatta, akkor nem váltani.)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#10209
üzenetére
így van, pontosan így is írtam most bele az összefoglaló elejére
-
norrberth
addikt
válasz
Grande Ale
#10009
üzenetére
Szuper, köszönöm

-
norrberth
addikt
válasz
Grande Ale
#10007
üzenetére
Akinek Huawei telefonja van, mint nekem is

Curve app töröl.
Appgallery ból kell letölteni a Curve appot.És ott Curve nek saját pay áll rendelkezésre.
Ezért kérdeztem, hogy vajon itt mi a helyzet.
Milyen azonosítást kér. -
norrberth
addikt
válasz
Grande Ale
#10005
üzenetére
Telón Curve pay? Itt kér pint?
G pay mögött azt tudom hogy nem kér.
-
tomp
félisten
válasz
Grande Ale
#9999
üzenetére
Hiába van az a szabályozás, hogy 15ezerig nem kell PIN kód de ha a PIN kód nélküli tranzakciók összege átlép egy bizonyos összeget(lövésem sincs mennyi) akkor még egy 5Ft-os vásárlásnál is kérni fogja. Utána megint nem kéri a terminál 15ezerig x összeg határig.
Ha GPay-el fizetsz akkor ott ugye minden kijelző feloldásnál hitelesíted. -
zeon.hu
nagyúr
válasz
Grande Ale
#9994
üzenetére
Nem tudom, van-e rá egységes procedúra, de nekem a minap 206 Ft miatt is kérte (gyógyszertár), máskor meg 50K felett sem.
-
Oliverda
félisten
válasz
Grande Ale
#9971
üzenetére
Az nem is fog, mivel a Curve kollektívan tiltja a szerencsejátékos kereskedőket.
-
Fifi
őstag
válasz
Grande Ale
#9961
üzenetére
Nem lehet, hogy más felbontáson használjátok? Android, samsung GUI (nem jut eszembe hirtelen hogy hívják) is azonos verziók? Curve app verziók?
Ha ugyanaz minden, akkor marad, amit Oliverda javasolt #9954 vagy wipe cache.

Szerk: Amúgy a copys workaround bevált?
-
Fifi
őstag
válasz
Grande Ale
#9942
üzenetére
"A kártya adatainál mégsem látszik az utolsó négy szamjegy, nálam az enyemnel igen."
Ez egy megjelenítési bug, bizonyos telefonoknál én is láttam.
Itt a piros copy felirattal ki tudod másolni és ha beilleszted valahova, akkor látni fogod mind a 16 számjegyet.
-
Oliverda
félisten
válasz
Grande Ale
#9952
üzenetére
Első körben törölném, majd ismét telepíteném az appot, hátha csak beragadt valami.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#9952
üzenetére
ja hogy igy. hat, ez baromi erdekes, es biztosan nem kene igy lennie
ha nagyon zavar titeket, akkor irni kell a supportnak... es talan meg tudjak oldani
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#9942
üzenetére
ne haragudj, de nekem nem vilagos: mi nem latszik es hol?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale
#9767
üzenetére
a szam ugyanaz, lejarati datum es biztonsagi kod mas. meg kell varni a fizikait!
-
szilasz007
aktív tag
válasz
Grande Ale
#7853
üzenetére
Lényegében semmi. Párszor frissült a Wear app, aztán 2-3 hét után elindítottam és mondta, bocsi, frissítenem kell magamat és utána jöhetett a kártyázás. Mindjárt megnézem ezt a telefonszám váltós játékot azt szerkesztem ezt...
Na LOL. Telefon szám átírás után kapásból jött az SMS. Mint fejlesztő kérdem: Miért?
Az órás appban annyi változás történt, hogy nincsen 30 másodperces visszaszámláló karika. Kapásból elkezd rezegni és írja érintsem. Ennyivel gyorsabb lett. Ez mondjuk pl hasznos.
-
xcsabo
senior tag
válasz
Grande Ale
#7671
üzenetére
Valahogy a curve-nek kellene lépnie. Nem online vásárlásnak kellene továbbítani az ilyeneket. Érdekes amúgy mert online (Ali) nem kér plusz kódot.
-
Nite
őstag
válasz
Grande Ale
#4721
üzenetére
nem mondtam, hogy sotet kepernyovel megy! azt mondtam nem kell feloldani!
-
tomp
félisten
válasz
Grande Ale
#4723
üzenetére
Nem mivel a Simple más fajta elven működik. Az MasterCard Token alapú.
-
tomp
félisten
válasz
Grande Ale
#4721
üzenetére
Kapcsold be a kijelzőt de a zárat ne old fel! Menni fog a fizetés úgy mint egy fizikai kártyánál azaz 15ezer felett PIN kódot kér. De így csak x db fizetést tudsz lebonyolítani. Nálam 5 feloldás nélküli Pay után a 6. érintésre már szimplán nem reagál a GPay. Kell neki az ujjlenyomat.
-
podekor
újonc
válasz
Grande Ale
#4275
üzenetére
Igen, egy része referáltakból jött össze egy része pedig a vásárlásokból. Sajnos angolul nem tudok. Azért kérdeztem, hátha már van valakinek gyakorlati tapasztalat. és a fórumon olvastam olyant is, hogy amit a cash alatt látok az nem is font hanem pont.
-
Criminal017
őstag
válasz
Grande Ale
#4366
üzenetére
Nálam sem látszik a tegnapi 3 tranzakcióm egyike sem (banki sms jött, GPay-ben látszik), viszont a mai azonnal megjelent...
-
KTU
addikt
válasz
Grande Ale
#4366
üzenetére
Majd ma de. megjelenik.
Előfordul ilyen. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Grande Ale
#4317
üzenetére
Úgy néz ki, hogy forint, ja.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Grande Ale
#4311
üzenetére
-
hard74
senior tag
válasz
Grande Ale
#4311
üzenetére
Virágokboltban fizettem ahol nekem is megjelent a kérdés, hogy miben akarok fizetni, ott 2 gomb-GBP, 4-es gomb HUF.
-
Yager01
senior tag
válasz
Grande Ale
#4286
üzenetére
-
válasz
Grande Ale
#4277
üzenetére
Édesapámnak állítottuk be még csak, aki lassan 60 éves lesz és még nem próbálta ki.
A többiek a családban Apple Pay-t használnak, szóval nem tudom. Reményeim szerint nem kell feloldani a készüléket, hanem a terminál közelségét érzékelve a megfelelő állapotba kerül. Mondom, nincs ezzel tapasztalatom.
-
válasz
Grande Ale
#4275
üzenetére
Elég volna csak visszaolvasni

Módosítsd az appban a telefonszámot valaki máséra, aztán vissza a tiédre és jönni fog az sms a GooglePay-hez.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Grande Ale
#4153
üzenetére
Majd akkor a refnudnál lesz. Janurárban én is így jártam.
Múlt héten meg felvettem egy másik Revolut virtuális kártyát, és a Curve appban rákattintással tudtam ellenőrizni. Néha így, néha úgy megy. -
tomp
félisten
válasz
Grande Ale
#4159
üzenetére
Milyen android van a telefonon?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Grande Ale
#4150
üzenetére
Revolutról nem vont le 1€ körüli összeget? Azt amikor visszatérítik, vagy a levonás pillanatában kellene ott lennie egy kódnak, amit be kell írni Curvben. Vagy, ha Curve appban rámész a kártya ellenőrzésére, nem történik semmi?
Most töltsd le biztos forrásból és add hozzá a kártyádat GPayhez, amíg lehet, mert több mint biztos, hamarosan bezárják a kiskaput. Bár, ha a Curve kártyád még nincs itt, lehet, nem fog menni. Ha látod a kártya adatait az appban, akkor próbáld meg.
OTP-t is hozzáadhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Okos Otthon / Smart Home
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Steam topic
- Örömhír: nem spórol Európán a OnePlus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen joysticket vegyek?
- Ekkor startol és ennyit gyártanak a Galaxy TriFoldból
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Lenovo ThinkVision LFD E65 65" LFD kijelző új
- Legion 5 Pro 16IAH7H Intel Core i7-12700H CPU / 32GB DDR5 RAM / 1TB SSD / Nvidia RTX3070 8GB
- Szép DELL latitude 5420 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-1145G7 4Mag 16Gb 256GB SSD FHD IPS
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 4 x 100.000 ft RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. G.SKILL Trident Z5 Neo RGB 96GB (2x48GB) DDR5 6000MHz
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12GB / 512GB USA modell Szép állapotban!
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





egyébként ilyenkor érdemes ismét rápróbálni mert ilyen előfordul.

pictigjis
