-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz
CharlieDrop #77546 üzenetére
nekem tetszett a videó, de főleg a történelmi adatok miatt.
ám szerintem a merciről egy legalább ilyet le lehetne forgatni, legalább ennyire keresett volt abban a korszakban. -
Kinder
senior tag
válasz
tasiadam #77542 üzenetére
Nem, vissza kéne váltani, hacsak nem valami eco-pro- ban volt az uató. Amúgy 320 lovat sokáig nem is bírja, ha csak sima csiptuning, szóval előbb utóbb szét fog menni benne valami.
De ha azt mondod, hogy nem úgy megy, akkor valószínűleg csak a papíron 320 lovas, amúgy hozzá sem nyúltak, 245-258 lovas, ami a gyári érték. -
CharlieDrop
veterán
Gatyát fel, 40 perces videó magyarországi BMW megítélésről.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, igaza van?
-
FIREBLADE78
addikt
Hátulja nagyon ocsmány és félek,hogy a 3er is ilyen lesz. Pedig szép autó lenne ez. Viszont az i4 dizájn kenterbeveri,pláne a facelift hátsó lámpája. Az vajon kompatibilis a másik lámpa helyével? Bontottat lehet bevállalnék.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
kardkovacsi #77543 üzenetére
Most olvastam utána hatékonyság is +20% ,mondjuk a Bmw akksikért eddig se kellett aggódni.
-
tasiadam
veterán
Sogoromnak van egy F-es 730d-je. Amikor vette, mutattak neki a papirt, hogy 310-320lo kornyeken van az auto. Ma autopalyan mondtam neki, loje mar el, es kb ugy gyorsul, mint egy egeszseges E39. A valto nem valt vissza, hogy erobol menjen, hanem nyomatekbol probal. Gyorsulni gyorsul, de nem vag hatba, nem erezni, hogy menne, csak siman az oran latni. Ezeknel a nagy dogok el ez normalis mukodes? Sport+-ban is ez volt.
Mondjuk gondolom fele nem igaz a 320 lónak 1 turboval, főleg ha gyárilag 240ló -
Gsx-rr
veterán
válasz
kardkovacsi #77523 üzenetére
Akku témához ,pont idevág. Míg a régebbi típusoknál lehetett cellánként-modulonként javítani itt már ez lehetetlen ,csak egyben az egész akkupakkot.
Láttam egy videót ahol elmagyarázzák ,hogy a henger akucellákról áttértek a szögletesre(vagy fordítva) talán a hatékonyabb hűtés és gyorsabb töltés miatt ,viszont emiatt ugrik a javítás opció -
madkiller
őstag
válasz
CharlieDrop #77537 üzenetére
Sajnos nincs. Ez nem tetszik bent legjobban. Illetve ami még nemtetszik az a kalaptartó. Amin meglepődtem az a kilincs. Azt hittem a bmw kimarad ebből a kiugrós kilincs maniából, azért oldotta meg olyan egyszerűn és ésszerűen a dolgot, hogy simán csak besüllyeszti. Haver S400aban anno az első félévben cseréltek 2 db-ot gariban. Nem bízok annyira abban, hogy ez pár év múlva is ki fog csúszni.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
madkiller #77535 üzenetére
A kisebb később jön csak már megvan az ára. Általában a német ár kb. hasonló a magyarhoz. Itthon annyival alacsonyabbra rakják a nettó árát, hogy kompenzálja az áfát.
Akkor a sima hármas, nagyobb aksival is valahol itt lesz (általában a 3-as olcsóbb mint az X3-as), azt jelenti annyi vagy minimálisan lesz drágább a mostani i4-nél, sokkal de sokkal jobb technikával. -
chess001
aktív tag
válasz
FIREBLADE78 #77533 üzenetére
Igen, de ha erre még jön áfa, akkor felejtős szvsz.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #77525 üzenetére
A 3-asra kivancsi vagyok, a technologia is erdekel. Az iX3 nagyon nem jon be, szerintem az uj designok kozul az eddigi legrosszabb.
-
madkiller
őstag
Tökéletesen el vagyok az új bmw klíma vezérlőjével. Nálam meg épp piros pont jár, mert ha ráböksz eddig ülés fütés / kormány, hűtés stb megjelent a hőmérséklet csúszka fölött ellenben most megjelenik az automata klíma erősség szabályzója és a max ac gomb is. Igazából, amiket legtöbbször használok. Amiért jár a negatív az X2-ben volt masszázs ülés a magasabb kategóriás x3asban nincs viszont szerencsére van szellőzés, ami sokkal fontosabb. Most az ix3 német konfigurátorát végig nyomva (mert a bemutatón gyanússá vált) megint nincs ülés szellőzés, de masszázs az van. Nem találom a logikát.
-
Ui: jobban megnézve: a kormányon az undorító zongoralakk monolitikus haptikus gombokért meg a hiányzó fizikai klímavezérlésért azért megint jár a faszkorbács. Dacia, Suzuki szinten oké, de ilyen árszinten ne spóroljunk már ezeken fél eurókon kedves "prémium" gyártók, léccilécci.
Remélem az ülésszellőztetést is megtanulta a bmw beszerelni, mert mostanra már nem csak kínos, de konkrétan vicces, hogy még mindig arra büszkék Németországban, hogy van benne ülésfűtés meg elektromos ablakok, mikor mostanra kb minden nem prémium gyártó lassan elől-hátul memóriás, elektromos, hűtött, fűtött üléseket ad.
Persze ha az új definíciója a német prémiumnak az, hogy kevesebbet, kényelmetlenebbül, drágábban, akkor nem szóltam.
De leginkább azt remélem, hogy a kocsi meg a platform zseniális lesz, ez a hülye kerekes tablet divat meg mérséklődik kicsit mondjuk egy facelifttel vagy utóddal, visszatér az ergonómia meg a beltér minősége mint fontos szempont, és lesznek fasza, kényelmes, zseniálisan vezethető bmw-k, amik nincsenek ilyen buta dolgokkal elcseszve.
-
válasz
kardkovacsi #77525 üzenetére
Hármas nekem is tetszik, legalábbis amennyit látunk belőle. Kíváncsi leszek a tesztekre.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
-MarhaRépa- #77524 üzenetére
A hármas kurva jól néz ki camo ellenére is. Szerintem venni fogják. Mellesleg pont most kezd felfutni az elektromos vonal Európában, pont jókor lép a BMW be a dedikált platformmal.
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
kardkovacsi #77523 üzenetére
Sok bemutatót megéltem már, de szerintem egyiket sem vártam ennyire, mint ezt az elmúlt 5 évben.
A cégek szeretnek nagy szavakat használni, de ez a BMW történetében tényleg egy nagyon jelentős mérföldkő. Nagyon ritkán csinálnak egy ennyire új modellcsaládot ennyire a semmiből, ennyire gyökeresen új technológiákkal.
Nyilván most abban reménykedünk, hogy a vásárlók is ugyanúgy lelkesedni fognak a termékért, mint a céges droidok, mert ha nem így lesz, akkor örülhetünk amennyire akarunk, akkor is éhen halunk -
kardkovacsi
senior tag
https://www.youtube.com/live/tRA3B-w7BUY
iX3 premier. -
válasz
zsolti75 #77518 üzenetére
Tökéletesen megértem, nem vagyunk egyformák, ettől szép az élet
Nekem is fáj kicsit, de valahol meg kell húzni a határt, mérlegre kell tenni a lehetőségeket, és racionális döntést hozni, ha a szívemre hallgatnék, már ki tudja milyen autó lenne alattam, és ki tudja azzal jól járnék-e?!
Ezzel eddig jól jártunk, szeretjük, mégiscsak egy G30. -
válasz
kardkovacsi #77519 üzenetére
olvass vissza, mire írtam!
-
válasz
kardkovacsi #77516 üzenetére
Megtaláltam őket, köszönöm, ez a lehetőség is bekerül a kalapba
-
válasz
zsolti75 #77514 üzenetére
Azért én még nem temetném szegényt de egy ellenőrzés minenképpen lesz mielőtt a sorsáról döntenénk. Azért a mai árak mellett egy hasonló autó az 15+M, ő pedig jó ha a felét éri jelenleg, ennyi zsét kiköhögni csak autóra... Hááát.
Meg akkor ideje elgondolkodni a teljes EV-re átálláson. -
válasz
kardkovacsi #77512 üzenetére
Hát most az elmúlt napokban megint hülyén kezd viselkedni alacsony töltésnél. Nem minden nap, de amikor már csak 3-5km megtehető táv van, akkor nem tudja néha eldönteni mit használjon, van hogy leugrik nullára a táv majd vissza 2 kmre megy megint egy keveset áramról majd újra kicsit rántva indítja a motort, szóval jobb lenne lassan megnézetni. 3-4 év körül van benne az akksi. A baj az hogy napi 2x van merítés töltés...
Azért örülnék ha cellás javítás lehetne mert akkor olcsóbban megúszom és lassan elkezdem keresni az utódot... -
Kinder
senior tag
válasz
kardkovacsi #77508 üzenetére
Hopp, azt hittem, az elektromos iX1 9.0.
-
Tudtok embert javasolni, aki esetleg BMW G30 530e akkut tud javítani akár cellánként is? Csak előre gondolkodok, de jó lenne talonban egy ilyen szaki!
Köszi!
-
Kinder
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77503 üzenetére
telefonos app, csengő a bal felső sarokban, ott a remote software upgrade-re kattints, és leírja, te mit kaptál.
Nekünk magyar iX1, ugyanaz a verzió, mint Madkiller-nek az iX2-re ( ami elvileg ugyanaz, mint az iX1 ), és csak a töltés lett jobb.... nem is ír semmi olyat, hogy beszélhetek. Nem is beszélhetek. Kontroller sincs, semmi sincs. -
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #77505 üzenetére
Az mukodik Sirivel (ha iOS-rol van szo).
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #77504 üzenetére
Waze működik vele? Nem használok gyári navid trafik miatt
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77503 üzenetére
Mert magyarra van állítva a nyelv. Amikor beállítod magyarra kiírja, hogy nincs hangvezérlés. Állítsd angolra és lesz.
-
FIREBLADE78
addikt
Mondhatok neki bármit. Semmire nem reagál . Legújabb szoftver fent van. Egy hete telepítettem
-
madkiller
őstag
válasz
kardkovacsi #77499 üzenetére
Akkor valóban csak az idrive 9 kapta meg.
-
válasz
kardkovacsi #77500 üzenetére
Köszi az infót!
A letöltés és a másolás már megtörtént, most azt kéri az autó, h indítsam el a telepítést ami 30 percet vesz igénybe. Nem mertem elindítani, de ezek szerint alaptalan volt a félelmem.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #77498 üzenetére
A telefonodra tölti le az app a 2 Gigát, onnan másolódik rá az autóra. Ahhoz már nem kell térerő.
-
-
madkiller
őstag
válasz
kardkovacsi #77495 üzenetére
Megjött már a 07/2025 update? Mert az hozza. Először azt olvastam, idrive 9 fogja megkapni, de máshol azt, hogy a 8.5 is. Az X3ra még nem jött meg a júliusi update csak az asszony X2ére arra is csak pénteken. Pedig eddig mindig az X3 kapta előbb. Mit ír a mybmw a remote software upgrade alatt hányas updatenél jár?
-
Kinder
senior tag
válasz
kardkovacsi #77495 üzenetére
Nekünk a magyar Wallisos vétel iX1-en sem megy sehogy sem. Pedig fent van a frissítés, minden be van állítva, de nem. A szalonban is értetlenül állnak.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
kardkovacsi #77494 üzenetére
Közben megnéztem, i4-en ez nem megy. Gondolom az iX1 az az Android alapú 9-es oprendszerrel megy, azon van magyar hangvezérlés a 8,5-ön nincs. Nekem a legújabb szoftverem van és amikor átváltok magyarra akkor írja is, hogy nem lesz hangvezérlés.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77493 üzenetére
Be lehet állítani egy szöveget, amire aktiválódik, illetve van egy default, angolul a hello BMW de írta korábban, Szia BMW-t kell talán mondani.
-
Almos
aktív tag
válasz
kardkovacsi #77490 üzenetére
Tegnapi nap során lenyomtam egy BP-Győr oda-vissza távot, és nem igazán lett jobb. Ráadásul LED lámpában ugyebár nem is kell izzót cserélni, így nem vagyok benne biztos, hogy ez is nyitott lenne. De ha mégis így lenne, talán az lenne a legjobb, ha valahogy ki lehetne szárítani...
-
madkiller
őstag
válasz
kardkovacsi #77489 üzenetére
Péntek óta. Győr esetén Móricz Zsigmond 22vel próbálkoztam és azt megértette, de mondtam neki étterem és szállás nevet is. Sport módba is kapcsol, ablakot is lehúzza, ha az utasoldali mondja, akkor az övét. Felismeri ki beszél. Időjárást is bemondja. Carplayezek, de a sima bl kapcsolat esetén a telefont is kezeli elméletileg. Illetve a klímát. Ha azt mondod neki unatkozol, akkor anekdotát mesél.
-
Almos
aktív tag
Ma reggel vettem észre, hogy a bal oldali LED fényszóró beázott a 2019-es 220i Grand Tourernél.
Bár tegnap itt Budapest környékén jó nagy zuhé volt, azt gondolom, hogy ettől még nem kellene beáznia. Egy hete csapattam le magasnyomásúval, akkor még semmi baja nem volt a lámpának, tehát ez friss eset. Kicsit alaposabban megnézve az üvegfelületen nem látok se nagyobb sérülést, se törést, egyedül az egyik sarokban van egy minimális hiba, lepattanás.
Ez okozhat beázást? Van egyébként ezeknek a fényszóróknak valamilyen gyakori hibája? Vagy ne gondolkozzak, és casco-ra cseréltessem ki, mint kőfelverődéses fényszórókár? -
envagyok
veterán
válasz
-MarhaRépa- #77484 üzenetére
Törlés után is benn marad.
Öcsém azt mondja, amíg nem világít a check engine, addig ne foglalkozzak vele, de ha nagyon ráérek vegyem le a szívóoldalon a pillangószelepet, és koksztisztító sprével takarítsam le.
-
madkiller
őstag
Tegnap lejött a júliusi update az asszony X2jére. Jó ez a magyar hangvezérlés, de mit szoptam vele, mire rá jöttem, hogy nem azt kell neki mondani amit ír, hogy helló bmw meg hi bmw hanem, hogy szia bmw. És azt se gyorsan elhadarva, hanem pici szünettel a 2 szó között. Ha más is esetleg szívna ezzel. X3amra még nem jött meg, de már nagyon várom. Tök jól felismeri a gyári Navi is a címeket, amiket mondok neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
-MarhaRépa- #77484 üzenetére
-
envagyok
veterán
válasz
CharlieDrop #77482 üzenetére
Utánanéztem már, csak gonfoltam megkérdezem itt is, hogy biztos legyek benne.
-
-
envagyok
veterán
válasz
CharlieDrop #77480 üzenetére
Fura, mert nrm észlelek hibát, a kocsi se jrlezte, csak tesztelt a bluetooth hibakódolvasót
-
envagyok
veterán
Bmw 320D 2007 E90 P2620 hibakódot ír ki.
Merre érdemes elindulni? -
tasiadam
veterán
Tudom, nem uj i akarmi BMW, de na.
Amikor legutobb Ezredesnel jartam, beszeltuk, hogy lekene mosni a blokkot es megnezni, honnan folyik az olaj, gondoltam, biztos a turbo hordja.
Miutan tankoltam tegnap este 30 liter helyi lohugy+mosogatovizet, alapjaraton meg 30 alatt az injektoroknak csunya volt a hangjuk, de eloszor azt gondoltam, valamelyik injektor murdelt meg. Lekapcsam a burkolatot, es lattam, fustol alatta.
No, hol mashol is lehet fust, ha nem injektor mellett fuj ki? Hat persze, hogy a karter szuro.
Igy volt rajta a tomites:
-
MCs88
aktív tag
MyBMW appban nektek is lehalt a My Trips rész? Azt írja, hogy aktiváljam az autóban, de ott meg minden beállítas ok, meg hát nem is változtattam ott semmin
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #77475 üzenetére
Jó az. Itt 6 henger alatt minden szar
ezt már megtanultuk.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77474 üzenetére
Szerintem abban négyhengeres van, 200le körül. De itt a PHEV-ekről volt szó, hogy beraknának egy három hegerest + villanymotort.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #77473 üzenetére
520d szerinted mennyi?
-
tasiadam
veterán
válasz
kardkovacsi #77471 üzenetére
Mondjuk nemtom mi olcsobb, egy hutokor fejlesztese/megvetele, vagy komplett motor + bitches. De amugy sem ertem, hogy hybridbe mi a banatnak egy eleg eros sor4. Akkor mar egy az egyben megvehetik a 30e hajtaslancot es kesz.
-
tasiadam
veterán
Tegnap olvastam egy cikket, hogy a mercedes targyal a BMW-vel, hlgy hasznalhassak a B48 motorokat. Hybridekben, es hatotavnovelos elektromos autokban. A nemreg altaluk fejlesztett kinai 1.5 erre alkalmatlan, de a B48 jo lehet
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #77467 üzenetére
Nem baj. Majd veszünk dízelt.
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop #77464 üzenetére
Próféta beszéljen belőled.
-
Neoteric
addikt
válasz
CharlieDrop #77464 üzenetére
5-10 éves távlatban lehet, de mostanában tuti nem lesz semmi.
-
Neoteric
addikt
válasz
CharlieDrop #77462 üzenetére
Nem lesz új 8er rövid-középtávon, típustól függően mostanában lesz vége a gyártásnak.
-
CharlieDrop
veterán
A nyolcas széria dobja az ICE motorokat és elektromos lesz a jövőben?
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Morris #77460 üzenetére
Ha megvan milyen motorkódú a kiválasztott, akkor beírod a keresőbe láthatod mik jönnek elő.
Többnyire ritkább olajcserék, kokszosodás ebből adódó dolgok tudnak előjönni. De persze 150 - 200 húzós szervizköltségek vannak, de utána megint van bennük ugyanennyi.
a dízel itt is hasonló tud lenni, de ha rendben van tartva az is szuper.
-
Morris
veterán
válasz
CharlieDrop #77452 üzenetére
Ezek miben nyilvánulnak meg?
2017-től nézelődök. Elsősorban benzines modelleket. Nagyrészt városi használatra. Talán 65/35% arányú városi közlekedés lenne a felhasználás jellege. A dízel szimpatikusabb, de pl vw konszern fronton a dízel nagyon kompromisszumos erre a használatra (DPF, egr, stb). -
-
envagyok
veterán
2007-es BMW E90 320D 163PS motorba milyen olajat érdemes használni? Hivatalosan Long Life 5W30 kell, de azért már 5-10000km-enként elcsipeget 1L-t, főleg ha elhasználódik, szerintem lehet érdemesebb lenne évente cserélni (10-15k km), de akkor meg felesleges a longlife szerintem.
-
ParmaBoy
tag
válasz
kardkovacsi #77450 üzenetére
*100e km. és csak az első két évet adja a gyártó, utána importőri a gari.
-
Morris
veterán
Sziasztok.
Viszonylag kisméretű suv-ból van ajánlott megbízható technika bmw fronton? Mint pl az x1 forma.
Audi q3 méretű autókat nézegetek és adnék esélyt a bmw-nek is minimum 190 lóerős benzines motorral. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
-MarhaRépa- #77449 üzenetére
A 3 év kilométer korlát nélkül szerintem EU-s szabály. Utána meg lehet venni 4 év 200e meg 5 év 200e-es garit.
-
madkiller
őstag
válasz
-MarhaRépa- #77445 üzenetére
Nálunk nem tudok km korlát nélküli garit venni.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
Tsebacsi #77438 üzenetére
Nálunk Dominikán normálisabb cégek 5000 kilométerenként cserélnek olajat buszokban,ebbe beleértve a Új Toyota Hiace és Hyundai H1 8-10 személyes minivanokat is
Mondjuk itt sok régi Toyota busz ásványi olajjal megy ,nekem is van egy amiben 450k-van emelkedőn 25 személlyel minimálisan kormol már egy kicsit. -
válasz
kardkovacsi #77440 üzenetére
Ez tény és ennek azért örülök is. viszont Itt más féle terhelést kap. Mikor hidegen hirtelen beindul fél perce (se) na az tuti öröm a motornak.
-
válasz
kardkovacsi #77439 üzenetére
Kb én is ezt írtam.
-
kardkovacsi
senior tag
-
Jahogy úgy! Hát, az van, hogy (végre!) sikerült találni egy olyan szervizt, akikben teljesen megbízok. De teljesen. Na, nekik megmondom, hogy nem spórolunk, mindenből a lehető legjobbat kapja a kocsi és kész. Ha az az a márka, mint a gyárban, azt, ha nem az, akkor meg mást. Nagyon beváltak a srácok, úgyhogy nekem ilyesmiken hála égnek már nem kell gondolkodni.
-
válasz
Tsebacsi #77433 üzenetére
Arra én is kíváncsi lennék, az az ötlet honnan jött nekik, hogy került az bele a könyvbe. Van egy erős gyanúm, hogy ott valami mesterséges avultatás volt a terv, hogy minél több szarjon be gari után minél kevesebb idő alatt, vagy valami hasonló.
Nyilván ez nem így volt megfogalmazva, hanem úgy, hogy az excelben kell jól kinézni, a gari meg a lízing végéig kell kibírni. Addig bírja ki faszán, lehessen szép jó számokat írni a karbantartás oszlopba, utána még legyen meg a maradványérték, hogy ne hisztizzen a lízing cég, aztán kalap-kabát, a gyártót ez pontosan eddig érdekli. -
dropi
senior tag
Hogy melyik gyartó melyik olaja?
Az enyémben az tuti nincs, csak a specifikációk. LL04 meg 5w-30 az oké, de group 4-es szintetikus olaj kellene, viszont ezt egyik gyártó se árulja el, hogy mekkora PAO tartalom van benne, csak sejteni lehet, és ebben a Motul X-clean 8100 nem túl jó.
-
Én az olajjal nem szórakozok. A mérnök nem hülye, azt kapja a motor, ami a gyári könyv szerint a legjobb neki és kész. Pontosan évente egyszer, ha 5k km-t mentem, akkor is, ha 12k-t, akkor is (többet meg soha nem megyünk vele).
Szvsz nem éri meg a móka, mert elég egyszer tévedni, aztán GTK a kocsi, lehet megint keresgélni hónapokig, mire találok egy másikat, ami jó is, tetszik is, és anyagilag is belefér. -
dropi
senior tag
válasz
Chris0321 #77428 üzenetére
Aki nem tudja használni, az gondolhatja akár ezt is, mert ha nem megfelelően kérdezel, akkor félre tud vinni a legtöbb. Bár a Perplexity azért mindent hivatkozással válaszol meg, mert végülis az a debil Google-ke, okos kisöccse
Szóval próbáld ki, és meglátod, hogy mennyivel könnyebb lesz az életed
(Végülis csak a jó választ adta ki valahogy most is, nem?)
-
dropi
senior tag
Én is kb ennyit megyek vele egy évben, és most elég nagy dilemmában vagyok, hogy milyen olajat tegyek bele. Van szaki, aki azt mondja, hogy a Motul 8100 5w30 a tökéletes, másik meg azt mondja, hogy az nem elég szintetikus
(E60, 530d LCI). Hosszabb időt eltöltve a mesterséges intelligenciával, végül én ezt választottam: Mobil 1 ESP 5W-30 (5W30).
-
Almos
aktív tag
válasz
scream #77422 üzenetére
Az A oszlop valóban vastag, de ha az ember megszokja, akkor azért lehet vele közlekedni - de valóban egy kompromisszum...
Nekem még csak 110e km van benne, így a vezérműlánc csere vagy szakadásról szerencsére nem tudok nyilatkozni, de az biztos, hogy 150-200e km környékén valóban aktuális lehet már az ellenőrzés/csere.
Ha nem ragaszkodsz a dízelhez és az xdrive-hoz, akkor hamarosan az enyém is eladó lesz, akár beszélhetünk is róla -
scream
veterán
Köszi a tapasztalatok megosztását.
Amiket eddig én találtam még: szinte minden review-ban megemlítik, hogy az A oszlop eléggé kitakarja mind a két oldalirányt kanyarodásnál és helyezkedni kell az ülésen, hogy az ember belássa (175-185cm magas vezetők). Illetve a vezérműlánc szakadás miatti rizikó (meg maga a csere költsége) miatt kicsit most háttérbe szorult ez a modell. A 3. sor kevésbé releváns, mert fixen nem lenne használva - egyelőre 3-an, nemsokára 4-en leszünk.
Illetve most kb csak 1 220d xDrive automata van, szóval nem nagy a választék itthon.
-
Almos
aktív tag
válasz
scream #77372 üzenetére
Hello,
Nekem 220i GT van, 2019-es, most van benne 112e km. Műszakilag alapvetően rendben van, nemrég a motortartó bak megadta magát, akkor azért a frászt hozta rám (lötyögött a motor, ezért kerepelő hangja lett, azt hittem motorprobléma), így szégyen szemre volt egy trélerezés, de ezt leszámítva eddig nem volt műszaki probléma semmi. A fékek kicsit gyorsabban kopnak (~40e km) , mint vártam volna, de automata váltó, nagy súly, ez van.
Egy barátomnak ugyanilyen 220i-je van, neki viszont még garanciában cserélték a klímát, a vezérlése adta meg magát.
Klíma kapcsán esetleg még az lehet "problémás", hogy a 3. ülés sorban nincs plusz klíma befújás, így ott nem annyira hatékony. -
MCs88
aktív tag
válasz
kardkovacsi #77418 üzenetére
Nekem a Live Cockpit Professional (amiben benne van az online térképfrissítés) az 3év volt az októberi 330e-hez.
-
Kinder
senior tag
válasz
kardkovacsi #77418 üzenetére
Nekem is 3 év, most jár majd le nyár végén a 2022-es autómban.
-
kardkovacsi
senior tag
Történt valami térkép update kiterjesztés? Emlékszem rá, hogy 2 év volt a térkép frissítés amit az új autóhoz kaptam. Még kérdeztem is itt, hogy 3 év volt régebben most meg kettő lett belőle (bull válaszolt is, hogy pár éve csökkentették az évek számát). Most nézem az autómat és újra 3 év lett, 2027-ben jár le a 2024-ben vett autó térkép frissítése.
-
TayRol
nagyúr
válasz
kardkovacsi #77416 üzenetére
Mindkét képet ugyan úgy fotóztam (előző és mostani G31, szóval amit látsz az tényleg ferde), így akkor ez garis móka lesz.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
TayRol #77415 üzenetére
A területét szerintem nem tudod állítani, ahhoz gyakorlatilag több lencse kéne mint egy objektívben mivel ez már nagyítás kicsinyítés funkció.
Nem lehet az a HUD belül el van mozdulva? Elég furán néz ki az egész kép, bár ugye ez fotózás kérdése is szóval innen nem lehet megállapítani. -
TayRol
nagyúr
Hali!
Kérdés: a G31 LCI head-up-jának a "területét" lehet-e szerviz menüben programozni?
Eddig annyira homályos volt, hogy nem használtam, de most gariban új szélvédőt kapott, bekapcsoltam, ezzel hibátlan, de a HUD formája nem téglalap, mert a jobb felső sarka el van csúszva lefelé. (az előző G31-esemben jó volt).
-
MCs88
aktív tag
MyBMW app nálatok jól mutatja mostanában a trip-eket?
Nekem már 2.-jára fordul elő, hogy pl otthon -> automosó -> tesco -> otthon tripből az utolsó szakasz hiányzik. Az appban az utolsó trip vége a tesco. Pedig tutira online volt az autó, mert a vehicle finder mutatja, hogy itthon van -
H.Ezredes
őstag
Nem. Ez egy egyébkénthibátlan autó ,150E Km van benne. Konkrétan felhasználói hiba történt. Észrevette,hogy csöpög az olaj de ő tovább ment onnnan ahol volt. Megállt egy benzinkúton ahol olajszintet mért és félig volt már csak az olaj. Na még innen is tovább ment ( És látta,hogy továbbra is csöpög / folyik alulról az olaj de még mindig nem hívott fel minket sajnos ). Konkrétan akkor állt meg mikor kiírta az autó alacsony olajnyomás na akkor azonnal félre állt és hívott minket. Mondtuk sehova tovább azonnal autómentő. 1L motorolaj maradt a motorba. Eldurrant a turbó olajnyomó csöve és kitolta a motorolajat. Szóval semmi gond nem lett volna ha az első észleléskor felhív és autómentő. De így nem volt más csak,hogy motor szét. Egyébként maga a motor megúszta de a turbók azért koptak vezérműtengelyeket kalodával együtt cseréltük mert ott is tapasztaltunk magasabb kopást emiatt. De maga a motor nem sérült. Ez rádásul egy olyan autó amiből a használt piacon Itthon / külföld nincs még egy hasonló se. LCI individual. individual fényezés teljes individual belső Egyedi színek a külső matt Fronzen bronze. belső merino bőr platina színnel. Teljes kiterjesztett bőr csomag minden varrott bőr még az ajtókárpit is telibe. Alkantara platina tetőkárpit és full extra. nem akarom végigsorolni 5 gombos / B&O Hi-fi től kezdve a hátsó monitorokon át minden benne van tényleg.Szóval egy egyedi kevés Km-es darab.
-
H.Ezredes
őstag
M550D
Főtengely egyengetve / polírozva
Komplett kaloda vezérműtengelyekkel
3 turbó teljes felújítás ( 3 új komplett középrész csere )
Olajzó csövek
Főtenegely / hajtókar csapágyak + csavarok
Olajpumpa
Teljes vezérlés szett / Lánckerekek , csavarok
Összes tömítés + olajszűrőház tömítés
Komplett első / hátsó fékek
SzilentekEz most egy elég nagy projekt
Mivel előzőleg lett megcsinálva a szívórendszer karbantartás ( felújított szívósor ) hengerfej szívósatorna koksztalanítás ( diózás ) / hűtőkazetta takarítás / komplett hajtómű olaj cserék + Diffi szilent hardy-k osztómű kihajtás így azokkal nem kell most foglalkozni.
-
Na, végre sikerült megnézni. De, a műszaki volt. Be kell állítani, hogy meddig jó, aztán ha a dátum > mint a beállított, sipákol. Gondolom ezt cseszték el, mert arra volt állítva, amikor csinálták a műszakit. Picit nehéz volt megtalálni, de utána sima ügy volt, mindenféle trükk nélkül, simán iDrive-al ment a dolog. Következő, amiért visítani fog, a fékfolyadék lesz, de még bőven jó az is. Azért majd jelzem októberben, hogy az is legyen cserélve, biztos ami hótziher alapon.
Motortartó bakokat is cseréltetni fogom úgyis, mert már lehet érezni, hogy nem az igazi. -
Chris0321
veterán
válasz
kardkovacsi #77399 üzenetére
Nincs. Viszont van aki műszakikor intézi a szervízt is, pl én is így járok el az e46-ommal. A szervíz visszaszámláló pedig ki van nullázva ha lejár. Nem hiszem, hogy a műszaki lejártát jelezné. Évente biztos nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- PlayStation Network (PSN) ajándékkártyák, feltöltőkártyák áron alul!
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest