-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
Marharépa, lesz az új iX3-ból olyan, mint az i4-ből az m50?
-
bardi
senior tag
válasz
HELLAFLUSH #77679 üzenetére
Én se akartam a bakon hagyni egy hétre az autót az utcán, úgyhogy 1 óra szenvedés után ez lett a megoldás
Így már legalább a kerekén áll. Ma megjöttek a csavarok a lengőkarhoz, remélem hétvégén már tudok menni egy kört vele.
Kéziféket meg majd ha cserélem a hátsó tárcsát, akkor bekötöm, nem is tudom mikor húztam be utoljára.
A nagyon szenvedős rész amúgy a lengőkarok meg stab pálca csavarjainak visszarakása volt, sehogy se akartak lyukra állni, össze vissza emelgettem, engedtem, mozgattam, mire sikerült összehozni. A difi csavarjait visszarakni gyerekjáték volt ahhoz képest. -
HELLAFLUSH
őstag
Jó kis móka.
Én is megszenvedtem vele tavaly, viszont nekem csak a bölcsőből csúszott ki nehezen, kb 2órát biztos szenvedtem vele mire kijött...sajnos én nem tudtam vele várni mert nem sok időm volt rá, úgy jött ki végül, hogy picit belefúrtam egy fúrószárral a csőbe, egészen a hajlatig.
Iszonyat betud rohadni a mocskos. -
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #77676 üzenetére
Igen a legtobb egyedi szin nem is Individual, hanem korabbi/idoszakos/modellspecifikus fenyezes. Pl az M240i debut lilaja, M440i coupe debut Arctic Race Blue szine, Skyscraper/Nardo szurke G20-hoz kerheto volt az elejen, Speed Yellow, Voodoo Blue elozo M3/4 szinek, British Racing Green mar legalabb 4 generaciot elt meg a Mininel, stb. Ezek mind rendelkeznek koddal.
Nekem pl aktualisan futo individual szinem van most, hibatlanul kevertettem hozza festeket.
-
chess001
aktív tag
válasz
FIREBLADE78 #77675 üzenetére
Jobb helyen bemérik a színt és az alapján keverik ki a festéket. Persze, ami nagyon nem mainstream: matt frozen grey, lehet csak papíron lenne jó.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77675 üzenetére
Szerintem ennek megvan az útja és valószínűleg mindegyiknek megvan a saját kódja. Főleg, hogy amikor kijön egy modell erről a palettáról választanak színt neki. Például a pre LCI i4-hez volt egy zöld szín, Sanremo Green Metallic, ez már nem választható, de Individual színben igen.
Drágának, meg tényleg drága viszont így olyan színű autód lesz ami nagyon nagy valószínűséggel nem jön szembe még egy az utcán. -
FIREBLADE78
addikt
Nagyon drágák ezek az "egyedi" színek. Ha gáz van,akkor ki javítja egyáltalán? Lehet ki sem adják a színkódot.
-
brumi1024
veterán
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #77669 üzenetére
Konfigurátorban már meg lehet nézni (1 876e), még azt is, hogy hogy fog kinézni az autón. Ez egy pár hetes fejlesztés
régebben egy külön katalógus volt rá.
-
gergobox
tag
válasz
FIREBLADE78 #77668 üzenetére
G80 sedan, mivel sajnos a Touring-hoz nem lehet karbon tetőt rendelni, még a CS-hez sem.
@bulikavagyok: 1.8mio körül van bármely individual szín az M3-ra. Annak az árát inkább egy teljes PPF+ kerámiázásra költöm -
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
gergobox #77667 üzenetére
Ez olyan,mint a Lamborghininél,csak kimondottan lambó jellel ellátott gumit rakhatsz rá,mert ugrik a gari? Kétlem. Engedd el. Méret a lényeg
Szerintem ez csak pénzlehúzás.
Sedan vagy turing? Képet dobj majd be..
Ui: ev csoportban megakartak kövezni,hogy minek téli gumi. Jó a 4 évszakos! Vegyél olyat. -
gergobox
tag
válasz
bulikavagyok #77666 üzenetére
Nagyon sokat agyaltam, de már a G8x megjelenés óta tetszett az Isle of Man green, így azt választottam, a belső pedig az alap fekete, normál ülésekkel. Egy ideig volt tervben individual szín is, techno violet és speed yellow, de az értékesítő lebeszélt, a bizonytalan szállítási határidő miatt.Végül így is 7hónap körül lesz, mivel április elején rendeltem és jelenleg CW44-re van visszaigazolva.
-
-
gergobox
tag
válasz
bulikavagyok #77664 üzenetére
Sajnos még nincs meg, ha minden jól megy november első hete körül érkezik, csak időben elkezdtem rá téligumit vadászni
Amint meglesz rakok be pár képet róla
-
válasz
gergobox #77663 üzenetére
Persze, elöl 19, hátul 20, nem vettem téli felni szettet. Miskolcon vannak letéve a gumik, ha arra járok megnézem majd neked. Lehet, h már most hétvégén! Egy képet találtam róla a telefonomban, ezen nem látok csillagot.
Egyébként gratula az autóhoz! Jöhetne egy-két kép róla!
-
gergobox
tag
válasz
bulikavagyok #77662 üzenetére
Igen, elvileg a BMW homológ *-gal van jelölve, de pontosan nem találtam semmit, hogy mi a különbség a "sima" és a *-gos közt. Ha nem találok sehol csillagost, marad a sima Michelin, de ha már kiadok egy valag pénzt örülnék ha a homológ lenne. Nálad is 19-20" a téli szett is?
Gumi és felni topik-ban ezt a választ kaptam:
Csak tapadás/hangban van difi, kizárt hogy műszaki gondot okozzon a nem *-os használata
-
-
gergobox
tag
G80 M3-ra vadászok téli gumit, de sajnos mindenhonnan lepattanok, mivel nincs sehol (és nem is rendelhető) a homológ 275/35 R19 Michelin Alpin. Csak a hátsó R20 lenne homológ verzióban. A Marso azt tanácsolta, hogy vegyem meg a nem homológot, viszont egy másik műheky teljesen elzárkózna ettől, mivel elmondásuk szerint pont BMW-nél már ez okozott problémát. Van esetleg valakinek tapasztalata nem homológ gumival? Ténylegesen csak *-os gumi az ajánlott az autóra? Érzésem szerint a nem csillagos Michelin-nel sem kéne, hogy gond legyen.
-
MCs88
aktív tag
Tegnap megjött a 2025.38 a 330e-re. Érdekesség, hogy az autón indítottam el a keresést és a telefonos BMW app nélkül rántotta le az 1.1GB-s frissítést. A végső stage-ben olyan öndiagot csinált az autó, hogy odajöttek a szomszédok h mi történik. Max-on elkezdett rányomni valami hütést, amitől egy felszálló repülőhöz hasonló hangja volt kb 1 percen keresztül, de úgy h nem hallottam, hogy mit kérdeznek mellettem
.
-
bardi
senior tag
válasz
zsolti75 #77658 üzenetére
Köszönöm, ez lesz a terv akkor. A fém kupak az még lejött, de a mögötte lévő rész bele van gyógyulva.
Amúgy vannak azért szerelők, nem lehetett volna futóművet állítani az autón, mert bal oldalt nem excenteres csavar volt, hanem valami sima... Most összeraktam azzal, de ki kell cserélni, a másik oldalon sikerült beletörni.
Amúgy ha azt nézem, hogy hány éves, ennyi csavarból egy beletört az teljesen jó. -
bardi
senior tag
Sziasztok!
E46-on cserélem a hátsó bölcsőt, és a kézi kábelek sehogy sem jönnek ki. Az egyik legalább kijött a kasztniból, de a másik bele van rohadva, szóval inkább levágtam, hogy tudjak haladni, bármennyire is barbár módszer. A bölcsőből úgysem lehetett kihúzni egyiket sem...
A kasztniba ragadt darab kiszedésére van valami jó módszer?
Most bakon szereltem, csáposon több erőt tudnék kifejteni rá. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77655 üzenetére
-
Neoteric
addikt
válasz
FIREBLADE78 #77652 üzenetére
Salzburgi HQ-n tolom a bömi szekerét, belsős bemutató keretében hoztak két előszériás kocsit.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77646 üzenetére
A szedánról (ami meg se jelent még) nem fog semmit se mondani mert levágják érte a fütykösét a cégnél
Mellesleg a szedán az NA0 és NA1 (kombi).
-
válasz
kardkovacsi #77650 üzenetére
Igen, de ez nem a tipikus elektromos autós hatótávmaximalizálós tempomatos 120-as pályázás volt így a leírás alapján, hanem dinamikus autobahn-os pályázás. Ami azt jelenti, hogy folyamatosan 80 és 200+ között változó sebesség.
Ha ilyen feltételek mellett tud 600km-t egy teljes töltéssel, akkor kb bármilyen körülmények között tudja.
Ami azt jelenti, hogy reálisan nézve van egyszer 500km, utána 400km hatótáv töltések között. Ennyinként meg 1-1 órára amúgy is megáll az ember, tehát ezzel eljutottunk oda, hogy (infrastruktúra függvényében meg otthontöltés mellett persze) zéró kompromisszum a kocsi, még a nagy távokat utazóknak is. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
Chris0321 #77641 üzenetére
Igenis sokat fog vele. A napelemeket is Európában kezdték, ma meg a kínai gyártja hegyekben és töménytelen mennyiségű CO2-őt spórolnak meg vele.
A gazdagabb országoknak kell példát mutatni és megfinanszírozni az új technológia kezdeti fejlesztését, utána meg megy magától. -
Neoteric
addikt
Tegnap ültem benne, nekem nagyon tetszik, az M kormánnyal vállalható, az alap kormány nekem nagyon fura. Elől-hátul bőséges a hely, és normális anyagok vannak benne ahova ér az ember, minőségibb, mint a sima X3. Az új panoramic idrive is next level, tű éles.
-
Kinder
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77646 üzenetére
NA5 az az új iX3
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
-MarhaRépa- #77644 üzenetére
Ez a sav vagy sedan? Nem mindegy.
-
válasz
-MarhaRépa- #77644 üzenetére
Na, erre kíváncsi leszek nagyon, mert ha ez tényleg így van, akkor hatótávban már nincs kérdés pályán sem.
-
-MarhaRépa-
kezdő
Friss valós tapasztalat tegnapról, kolléga mesélte: NA5 széria, München -Steyr Salzburg felé ~310 kilométer, német autópályán csak 3x sikerült elérni a forgalom miatt a végsebességet, de egyébként dinamikusan végigtolva, aztán Ausztriában is a legalitás határán, érkezés után kijelzett maradék hatótáv: 290 km.
-
válasz
chess001 #77639 üzenetére
Az, hogy mindenki 2-3 tonnás suvokkal járkál, konkrétan pont a cefet mód elbaszott zöldpolitikának köszönhető, amivel kinyírták az egyszerű, gazdaságos, olcsó, keveset fogyasztó kisautó kategóriát. Kiváló példa arra, hogy milyen szinten agyatlanul kalimpálnak,a környezetvédelem jegyében. Ami amúgy egy jó dolog lenne, csak nem úgy, hogy valahogy mindig sikerül annyira pancserül csinálni, hogyaz ellenkezőjét érik el vele, mint kéne.
-
Kinder
senior tag
Nagyjából igen, saját magát irányította volna el a piac, de milyen jól hangzik a politikusoknak, lehet vele kampányolni mindenfelé.
Egyébként egy új iX3 neueklasse ( meg az új, most bejelentett Mercedesek is ) már elég durván jól tölt, és az már lassan kapható, de legalábbis már konfigurálható.
Már csak oszlop kell hozzá. -
chess001
aktív tag
Szerintem meg valahol el kell kezdeni a kényszerítést, hogy maradjon valami a környezetünkből. Mégha nem is a EV-k mentik meg a világot, de legalább valami zöld gondolatot elindítanak a társadalom egészében.
Szerinted az a normális, hogy mindenki 2,5 tonnás füstölő suvban megy bevásárolni, vagy hamburgert enni? Sok a hülye politikai döntés, de az emberek még hülyébbek. -
válasz
CharlieDrop #77636 üzenetére
Amúgy a szilárd test akksi ha megjön, akkor pár perc lesz a töltés, nem órák.
Ilyen szempontból már most is elég jól állunk szvsz. Nem az akku a szűk keresztmetszet, hanem a hálózat. Baszhatod, hogy a kocsira 3872MWh töltés van írva, ha a hálózat olyan, hogy 50kW-ért is imádkozni kell, hol működik hol nem, aztán ha nem szabad, akkor meg cumi van.
Ezen felül amúgy egyetértek, a szilárdtest akku, ha a hozzáfűzött remények felét beváltja, már akkor is mindent le fog tarolni. Ezért is vagyok mérges a hülye politikára. Semmi értelme szöges vaskesztyűvel análisan szárazon szeretni az ipart, amikor simán a technológia természetes fejlődése megolja, hogy 25-30 év múlva pár nagyon szélsőséges esetet kivéve semmi értelme ne legyen bármi mást venni, mint elektromost.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
FIREBLADE78 #77634 üzenetére
Heti 1-2 alkalommal töltök, de pont ezt mondom. Ha nem olyan az életviteled, akkor még nem neked való.
Amúgy a szilárd test akksi ha megjön, akkor pár perc lesz a töltés, nem órák.
-
válasz
FIREBLADE78 #77634 üzenetére
Minden országban az lesz. Az egész 2035-ös kötelező EV dolog egy orbitális faszság.
Pl az én szitum: előző cégnél volt ilyen juttatás, hogy hozhattál ki elektromos autót, amit a bruttódból lehetett fizetni, adóalapot csökkentve. Tök jól hangzott. Aztán kicsit jobban utánanéztem: beállónk nincs, töltőt otthon nem tudunk felszerelni. A legközelebbi gyorstöltő kocsival 15-20 percre van, amikor épp nincs dugó (de Londonról beszélünk, tehát ilyen max este 9 után fordul elő).
Tehát opciók:
1: konyhaablakon kilógatott hosszabbítóval töltögetek, a járdán keresztül húzva. Kiváló ötlet, faszán is néz ki, esőben különösen zseniális ötlet (Londonban? Eső? Ugyan, sosincs ilyen...), meg télen is biztos fasza lenne a nyitva hagyott ablak.
2: havi 1-2 alkalommal elcseszek bő 4 órát az életemből, hogy tankoljak. Összesítve annyiért, amennyiből egy m340i fogyasztását is tudom fedezni, egy hibrid vagy dízelt pláne.Sose találjátok ki, de inkább nem lett elektromos kocsim. Pedig az ötlet amúgy tetszene, hogy ne pöfögjünk egymás orra alá, ha nem muszáj.
És ezt úgy, hogy kertes ház is van, meg Londonról beszélünk, ami elvileg egy világ szinten azért elég fejlett nagyváros.
Szerintem vagy semmi nem lesz ebből a 2035-ös baromságból, vagy valami iszonyatosan sokat fognak érni a jól karbantartott, tankolható, jó használt autók. Az biztos, hogy ha a politika nem tágít, 2034-ben megveszem életem első új autóját. Valszeg valami nagy hatótávos (minimum 100km valós elektromos hatótáv télen, pályán is az elvárás) PHEV-et, aztán részemről 15 évre lezárom a témát.
El nem tudom mondani, mennyire tudom utálni, amikor a politika úgy dönt, hogy jobban tudják, mi kell a népnek, mint a piac.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop #77633 üzenetére
Nem minden napos ez. Tudod én is szeretek alacsonyabb értéknél tölteni. Állandóan nem tarthatom 50 % körül. Nincsen nekem erre időm. Minden nap üljek valahol a töltőn. Edzés napokon jó lenne,de "állandóan" foglalt
10 év múlva mi lesz itt,ha csak evt vehetsz újonnan? Az a rengeteg panelos, társasházas hol tölt? Így sincsen parkoló hely. Biztosan minden sarkon 10-20 férőhelyes állomások lesznek. Katasztrófa lenne az a sok ev ebben az országban. -
CharlieDrop
veterán
válasz
FIREBLADE78 #77632 üzenetére
Ja, ha ennyire nem tervezhető az életed, akkor nem ez a megfelelő autó.
Az enyém nem tölt gyorsan, tehát 30-40 perc minimum míg töltök, de ha ráteszem egy 11KW-os töltőre eltelhet 3-4 óra is.
-
FIREBLADE78
addikt
Ezt számold ki egy shell vagy omw töltőn is. Mindjárt nem éri meg. Nálunk a suc állandóan tele. Lutri. Mellesleg nyáron 50 kw az átlag. Lidivel számolva nekem 6l fogyasztásra jött ki. De sokszor az sem opció. Két panelos ott tölti minden nap estig,így edzés alatti töltés általában kilőve. Nekem nem is a pénz lenne a legnagyobb gond,hanem az idő. Sokszor kapok telefont,hogy azonnal menni kéne valahova. Persze autó 20-30% körül. Egy éve nem kapok áramot a telekre. Leszarom már azt is. Besokaltam.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #77629 üzenetére
Jaja. Illetve asztali OS-en teljesen felnagyított mobiloldal érzése van.
-
válasz
Kinder #77628 üzenetére
Igen, én is így számoltam korábban, azzal a különbséggel, hogy van napelem, és kb.2500-2800Kwh pluszom évente, amit "eltankolhatok".
De amivel nem számoltam az a phev értékvesztése. Mikor vettem 4M-val került többe mint egy 20d, 100eKm-nél én el fogom adni az akkupara miatt, most (ill.jövőre is) egy ugyanannyit futott, és évjáratú 20d többe kerül a piacon mint a 30e, vagyis a vásárláskori árkülönbözet épp fedezi az üzemanyagköltséget 100eKm-re vetítve.
Természetesen, ha céges az autó, akkor lehet a phev irányába billen a mérleg, valamint ha valaki épp 4-5évesen vásárolna, akkor szintén jól járhat. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77624 üzenetére
Ez a új konfigurátor milyen gáz lett. Ergonómiai ficam. Az előző annyival jobb és könnyebben kezelhető volt.
-
Kinder
senior tag
Én 2 elektromos autót csak itthon töltve ( de nincs napelem, szóval ~70 Ft / kW ) havi 300-400 kW-ot betöltve 21-28.000 Ft-ot költök haladásra.
Ez nagyjából heti 5-600 km a 2 autónak együtt, azaz havi 2.000-2.400 km.
35-46 liter üzemanyag ára, ha ~600 Ft / literrel számolunk.
Tesla SUC-on töltve ( Fóton, mert az 10 km-re van tőlünk, és nappal, mert éjjel már oda nem megyek ) ez 46.500 - 62.000 Ft ( plusz 4.400 Ft havi előfizu ) lenne, ami benzinben 77 - 103 liter lenne ( plusz 7 liter az előfizetés ).
De itt az éjjeli fóti SUC: 35.400 - 46.000 Ft, ami 59 -77 liter.
Ezt két db, 300+ lóerős BMW elektromos autó fogyasztja. ( i4-40 és iX1 xdrive30 )
Semmiféle mögöttes tartalom nincs, semmiféle vitát nem akarok, csak leírtam.
Van, aki ennek a távnak a többszörösét teszi meg, van, aki a felét se.
Talán számolgatni lehet vele. Ennyi -
CharlieDrop
veterán
válasz
FIREBLADE78 #77626 üzenetére
Nem hiszem. Én az első 5 hónapban 8000 Ft-vel költöttem többet töltésre, mint előtte egy 7 litert fogyasztó autóval előző évben. Cserébe 2000 km-vel mentem többet. Ebben semmi otthoni töltés sincs.
-
FIREBLADE78
addikt
Még nem mertem összeírni mennyit fizetek töltésre. Lehet sírnék
-
CharlieDrop
veterán
válasz
FIREBLADE78 #77624 üzenetére
Ja. Aztán az első hónapban meg százezres benyaszámlán megy a rinya.
-
FIREBLADE78
addikt
ix3 konfigolható. 31,8m
Tú mács. Ennyiért v8
-
válasz
kardkovacsi #77619 üzenetére
Pontosan ezt mondtam én is, hogy annyi változótól függ a dolog, hogy én nem kockáztatnék.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #77616 üzenetére
A VW akkumulátorai erősen degradálódnak, volt eTron tulaj aki 85e km után bemérette és 85%-on állt az aksi. Mondjuk a Teslák is rettentően degradálódnak az elején, pont a másik topicbanírta valaki, hogy kb. 50e km és a LR-ből kvázi SR lesz, mert annyit degradálódik a Tesla NMC aksija (utána beáll és sokáig tartja) míg az LFP nem.
A másik meg fejlődik technika. Az NA01 i3 valószínűleg 100 körüli aksival jön, gyorsabb töltéssel, alacsonyabb fogyasztással és az iX3 árából következtetve a benzines modellek ára alatt lesz. Azaz könnyen lehet egy eDrive 40 23-24M-ről indul (feltéve ha marad a forint ott ahol).
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
TayRol #77614 üzenetére
Annyi, hogy három éves, egy BMW jellemzően 4 éves korára eldobja az értéke felét. Ha olyan 28-29M-ért vette a tulaj annak a fele 14M, a 18,5 so so. Viszont aki megveszi annak nagy ajándék mert nagyon kevés benne a kilométer.
Valószínűleg lízinges volt, áfát már lehúzták róla teljesen így könnyebben szabadul tőle. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77611 üzenetére
Te sem 30M-ért vetted és én sem. Butaság a listaárhoz hasonlítani amikor 15-20%-os kedvezmények repkednek mindegyikre.
-
kardkovacsi
senior tag
Azért az olaj romlása nem bináris. Tehát 365. nap még tökéletes és akkor a 366. nap nem fog köddé válni és eltűnni a motorból. A fenti állításod eléggé erre utal: "de olyan szinten picike összeg, olyan szinten nagy potenciális problémával szembeállítva" Lehet, hogy az van romlik mondjuk egy százalékot a kenési tulajdonsága azaz minden más változatlan paraméter mellett elmenne a motor 1 millió kilométert és helyette lesz 995e ha kétévente cserél olajat. Mondjuk ha 5500-et megy évente akkor pontosan 180 év.
-
Nahát, nahát... De mi le voltunk ugatva tuggyukki által, hogy nem, nem és nem...
-
TayRol
nagyúr
válasz
kardkovacsi #77607 üzenetére
ez nagyon durván olcsó. így beárazza a piac a villanyt?
-
Olajjal én nem szoktam viccelni. Ha letelt az egy év, cserélem és pont, akkor is, ha 1000km-t futott csak. 10k fölé kb sose megyek, de ha mennék, akkor is cserélném.
Tudom, hogy potenciálisan felesleges; bár erről még a szakértő vélemények is erősen megoszlanak, meg annyi mindentől függ, hogy egy részletes laborban elvégzett teszt nélkül a büdös életben meg nem mondja senki, hogy a konkrét olajat jó ötlet-e még használni; de olyan szinten picike összeg, olyan szinten nagy potenciális problémával szembeállítva, hogy szerintem tényleg nem jó ötlet ezen agyalni.És ilyen szemmel nézve de, spórolás.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #77607 üzenetére
El,ha kicsi pénzel betudnék szállni egy 40i-be. Öregebb 1,5 évvel. Nem értem. 30 milliós autó hogyan bukhat ekkorát? Eladóknak kéne összefogniuk és felvinni az árát. Sok hülye lenyomja az árat.
-
MCs88
aktív tag
Így, hogy mindjárt 1 éves a 330e azon gondolkodom, hogy érdemes-e köztes olajcserét csináltatnom. 9ezer kmből ~5500at mentem benzinnel, 99%ban autópályán. Nyílván ártani biztosan nem árt egy csere, de nyílván el tudnám költeni másra is az árát
Szerintetek
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #77556 üzenetére
Egy év után eladnád? [link] Ilyenek vannak a piacon. Mondjuk ezen néztem én is, 10e km és gyakorlatilag túl sok extrát nem lehetne pluszba beletenni.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #77605 üzenetére
Bőrnél nem tudod nem kérni, belerakja. Sansatecnél meg nem tudod kérni. A kettő össze van drótozva. Szóval csak annyit kellett volna tenni, hogy fogja és belerakja a Sensatecbe is. Ha lehetne külön kérni vagy nem akkor megérteném de így, semmi értelme csak szívatás.
Na mindegy, túlbeszéltük. Majd lassan összevásárolom hozzá a dolgokat és egyszer megszerelem ha lesz kedvem...de lehet felírom a soha nem fogom megcsinálni pedig szeretném dolgok füzetbe -
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #77604 üzenetére
Azaz pont feleannyi kombináció van, mintha opcionális lenne Sensatecnél és a bőrnél is. Ülésszellőztetés+M ülés meg csak a G8x-nél volt elérhető.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
-MarhaRépa- #77603 üzenetére
Nem, nem. Bőr üléshez jár, nem tudod kivenni mert nem válaszható. Sensatechez nem jár és külön sem lehet választani.
Azt hittem a Sensatec miatt van de más modellekben simán van bolster állíthatóság opció csak a G26-ban nincs. -
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
kardkovacsi #77602 üzenetére
Vagy egyszerűen csökkentik a lehetséges variációk számát azzal, hogy kiiktatnak (potenciálisan ) ritkábban rendelt kombinációkat.
-
kardkovacsi
senior tag
[link]
azért ma egy kicsit ilyen a elmehet a BMW a pékbe érzésem lett. Mondjuk eddig is gondoltam, hogy simán bement volna az oldalsó bolster (nem tudom mi a magyar neve) állíthatósága a sensatec ülésbe és csak azért hagyták ki, hogy rendeld meg a bőrt mert ahhoz meg kapható. Pár már retrofitteltek a fenti linken. -
brumi1024
veterán
válasz
madkiller #77591 üzenetére
Otthon nem latom nagy elonyet a 22kW-os toltesnek, meg nagyobb akksival sem. Egyreszt megdobja a bekerulesi koltseget a toltesi lehetosegnek (es nem a tolto a draga, inkabb a jarulekos dolgok), masreszt meg a 108-as akksinal is (teljesen nullaval hazaerve) 5 vs 10 orarol beszelunk, ha gyorsan kell menni, akkor az 5 is sok, ejszaka meg feltolt igy is. Ha meg valoban sietni kell 20 perc a 10-80 gyorstolton.
3x25-on meg nalam kenyelmesen elvan a 11kW-os tolto, pedig minden villany (klimak, hoszivattyu, konyhai dolgok, stb).
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Diablo IV
- Bluetooth hangszórók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Építő/felújító topik
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- FOTÓS beárazás
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Nyugdíjazott laptopok :) Ingyen Foxpost!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 240SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest