-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
Segítsetek kérlek!
Előfizettem a Connected Professional csomagra.
Hogy kell ezt aktiválni a kocsiban? Milyen internet kapcsolat kell? -
kardkovacsi
senior tag
válasz
kardkovacsi
#77895
üzenetére
Na jó, most nézem már nem annyira jó ez. Közel Ionity áraik lettek

-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024
#77893
üzenetére
Már mondtam párszor de most is brummogok. Ezt úgy reklámozta még 2 éve is a BMW, hogy akkor tessék itt van egy kártya ami mindent indít és kedvezményesen. Most meg átváltott ilyen lehúzó módba teljesen.
Amúgy ha olaszokhoz mész az Electrát nézd meg, egész jó áraik vannak. Már Ausztriában is van,meg nyilván a franciáknál mivel francia cég. Nekik is van P&C-uk, ott kicsit ötletesebben van megoldva, beállítod a kártyát meg azt, hogy szeretnél P&C-ot majd az első appos töltésnél párosítja a VIN-ed a fiókodhoz.
-
Tiédetis
senior tag
Kilehet tenni üzeneteket a kijelzőre? Ampikánál discord üzeneteket átküldte
-
brumi1024
veterán
válasz
Richard
#77890
üzenetére
[link] vagy a MyBMW app.
#77889 kardkovacsi: Igen, nalam is egyedul az Ionity maradt, az is a Plug&Charge miatt. Gondoltam, hogy mindegy, megallok 5%-ot tolteni egy Shellnel, hogy ne 2-vel erjek haza, hanem legyen kicsi bufferem, elinditom a BMW kartyaval, majd latom, hogy bankkartyaval 100 Ft-tal olcsobb. Le is allitottam egybol, inditottam anelkul.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Richard
#77888
üzenetére
csak a nyilakat mutatja, körforgalmat (sávokat is néha, ha le kell hajtani pl. pályáról), mind a HUD mind a középső műszerfal. nem rajzolja ki úgy a térképet, mint a gyári.
-
Richard
őstag
válasz
kardkovacsi
#77889
üzenetére
Kérlek segíts hol találom melyik oszlopot indítja a BMW kártya és milyen árszabással?!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024
#77885
üzenetére
Igen, 15% a kedvezmény összesen ahhoz képest, hogy kb. 30%-ot ráraknak a szolgáltató legdrágább árára. Egyedül az Ionity csomag az amiért megéri elővenni illetve vannak egyes töltők ahol még elég kedvezményes az ár, de nagyon ritka. Ilyen pl. hogy Szlovéniában van pár 35-ös DC ahol 28 centért tudsz tölteni
mellesleg az AC is ennyi.
Fogynak jól az autói, semmi értelme kedvezményt adniuk. -
Tiédetis
senior tag
mennyire érdmes előfizetni térkép frissítésre?
pár napja jártunk párszor a soltvadkerti elkerülőn, amit a 21-es ix3 nem ismert. -
brumi1024
veterán
A BMW charging teljesen el lett engedve ahogy látom. Random Shell 300-as töltő:
- nem előfizetős BMW charging csomag: 382 Ft/kWh
- havidíjas BMW charging csomag: 324 Ft/kWh
- direktben bankkártyával fizetve a terminálon: 289 Ft/kWhKonkrétan semmi értelme elővenni a kártyát. Mindeközben tegnap 117 Ft/kWh-ért töltöttem Debrecenben a Tesla töltőn.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
-MarhaRépa-
#77881
üzenetére
Klafa
-
válasz
-MarhaRépa-
#77881
üzenetére
Mondjuk ez a polestar rekord pont olyan lett, hogy a helyükben én inkább titkolnám.
Konkrétan röhejes. Kb 40km/h átlagtempót menni váltott sofőrrel, megállók nélkül az azt jelenti, hogy gyak valami városban furikáztak fel-alá. Semmi, zéró, nada értelme van ilyet csinálni, mert csak kinevetteti magát vele az arc. Kb a "megtanultam úszni, de csak víz nélkül, a nappaliban" színvonal a dolog.

-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
CharlieDrop
#77870
üzenetére
Gondolom látták a srácok, hogy a Polestar mekkora habverést csinált a minap, aztán mondták hogy na, fogd meg a söröm
Fireblade78: mivel az autó nálunk a műhelyben állt, értelemszerűen nem csináltam képeket
-
TayRol
nagyúr
Lehet hogy csak nekem új, de Carplay használatával a Google Maps-es navi adatokat kirakja mind a HUD-ra, mind a kozponti műszeregységre a kocsi. 2023 G31 LCI.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024
#77871
üzenetére
Ez a fránya sebesség
meg a négyzetes fogyasztás vele.Emlékszem amikor a 2008-as válság előtt 150 dollár körül volt az olaj ára, a benzin ára meg az egekben akkor Európában sokakban megfogalmazódott, hogy le kéne vinni a sebesség határokat 130-ról 110-re mert elég durva spórolást lehetne elérni vele.
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78
#77876
üzenetére
Gyanús, hogy pont hogy nem, nem rakhat.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
-MarhaRépa-
#77869
üzenetére
Képeket rakhatnál fel.
-
madkiller
őstag
válasz
kardkovacsi
#77874
üzenetére
X3 30e aha
-
madkiller
őstag
válasz
kardkovacsi
#77827
üzenetére
Most már 185 le van a 30e phevekben, ami városban teljesen jól mozgatja a vasat. Előzni is szoktam vele még városon kívül is. 140ig tisztán elektromosan megy. Szerintem élhető a nettó 20as akksival. Viszont azt olvasom a totalcaron 1-2 héten belül megint chip hiány lesz?
-
brumi1024
veterán
válasz
CharlieDrop
#77870
üzenetére
Nem kell annyira spórolni, 90-es tempóval volt nekem is 13 környéki fogyasztásom, foglalt volt a töltő.
Pedig ez egy pazarló konfigú i4 M50. -
CharlieDrop
veterán
válasz
-MarhaRépa-
#77869
üzenetére
Ez kis színes? Ez durva. Még akkor is, ha ablakok fel, fűtés/légkondi off
És max. 60 
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
CharlieDrop
#77868
üzenetére
Nem tudom pontosan mikor gyártották, de szerintem széria vagy nagyon széria közeli.
Kis színes: néhány vállalkozó kedvű kolléga eljött eggyel Debrecenből Münchenbe út közbeni töltés nélkül. 1007km, 10,6KWh/100km. Még volt benne 2%, amikor Münchenben töltőre tették
-
CharlieDrop
veterán
válasz
-MarhaRépa-
#77867
üzenetére
Mennyire nullszériás még amit nézhettetek? Vagy már végleges?
-
-MarhaRépa-
kezdő
Na, végre hozzánk is elkerült az első széria, álcázás nélküli NA5. Volt alkalmam körbejárni, beülni mindenhová, kicsit nyomogatni. Ez a Panoramic Vision tök jól néz ki élőben.
Az egész autó kifejezetten igényesnek tűnik, még ha eléggé egyszerű vonalakkal is operál kívül-belül. -
Tiédetis
senior tag
IX3 (G08) hátsó felnijére elvileg a 245-ös gumi felrakható, kérdés hogy ez mennyire befolyásolja az autót?
-
tasiadam
veterán
No, INPA-t nehez szules utan feltamasztottam win11-re. Injektorok alapjaraton korrekciot es sebesseget nezve mind jok. Majd kiderul a problemaja, ha megint bohockodik.
-
haddent
addikt
Sziasztok! Van itt olyan aki F1x szériát használ és xHP fut a váltón neki? Jött egy notification, hogy bugfix volt és reflash ajánlott Stage2/Stage3 -nál. Valóban van új release, 10/17/2025, de nulla changelog leírás, hogy wtf volt a bug, mi változott bármi. Bármi infó valakinél?

-
Tiédetis
senior tag
Visszatérős
Remélem pár napon belül átvehetem a kicsi kocsim utódját
-
válasz
kardkovacsi
#77860
üzenetére
Akkor az amit oda írnak akkor nem valós szám
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
Tsebacsi
#77859
üzenetére
Mert ez egy 2017-es 740-es
https://www.realoem.com/bmw/enUS/select?vin=G412105 -
válasz
kardkovacsi
#77858
üzenetére
Ezzel se jó sajnos, persze lehet hogy a mobile-n nem jó a szám, passz, ez alapján gondolnám: Vehicle Number: G412105
Azért köszönöm -
Hogy tudok rövid vin kódot megnézni? A Mobile-n csak rövidek vannak (7 számjegyű) és nem tudom, hogy az i5 sorozatnak milyen pontosan az előző 10 jegye

-
válasz
kardkovacsi
#77855
üzenetére
Ez le van írva az összes ilyen ajánlatba. És Magánszemély nem kap vadiúj autóra 20% kedvezményt max 12-t, ezt a Wallisos mondta.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi
#77852
üzenetére
Két “gyakoribb” hiba is van, az egyik amit írsz (bár márkaszervizben zsebbenyúlósabb ennél a javítás), a másik pedig a rotor pozíciószenzor probléma, ez előjött az iX-en, garanciában megoldották, de mindkét motort ki és szét kellett szedni.
-
válasz
kardkovacsi
#77852
üzenetére
Ez az autó azért 25M mert a céges 4M kedvezmény van rajta. Magánszemélyként ugyanúgy drága lesz. Ne erre építs.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024
#77850
üzenetére
Biztos fog esni, ez a villany sorsa jelenleg. [link] ugye a gyártó is besegít ebbe az ilyenekkel. Nem tudom mik a feltételek de a 31,6-os autót 25-ért hirdetik. 21% kedvezmény az elég durva. Valszeg ha kijön az i3 akkor nagyon kemény akciók lesznek az i4-re hogy valamennyire fogyjon. Lehet ennek az előszele már a fenti akció.
Én ezért tartottam az előzőt is 5-6 évig. A végén már kisebb az értékvesztés és mivel az elejétől velem van így nincs zsákbamacska sem. Az más kérdés, hogy reddig írta valami szervizes, hogy vittek be hozzájuk több i4-et is motor problémával. Valami por kerül a motorba és 500e az egymotoros verzió javítása és 700e a kettessé. De ugye ez reddit, szóval mindenki azt mond amit akar.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi
#77849
üzenetére
Igen, nagyjából így jön ki. Én mondjuk tudtam, hogy nem tervezem 2 szervizig tartani, a megjelenő i3 mellett nem nézném meg a használt árat, úgy hogy újonnan vettem.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78
#77839
üzenetére
160 volt 2 hónapja.
-
válasz
kardkovacsi
#77843
üzenetére
Igen, es nem is valami elektromos berkekben kihereltnek szamito 200 lovas valamiben, hanem a kozel 500 lovas verzioban. Az mar nem az a szint, hogy kompromisszummentes elektromos autozas, hanem az a szint, hogy ha tudsz otthon tolteni az elektromos a jobb es pont, plane arparitas eseten, marpedig az ix3 alapjan az arparitas kb megvan a hasonloan motorizalt es felszerelt benzinessel.
-
válasz
kardkovacsi
#77840
üzenetére
Engem is az erdekel elsosorban. Eddig elegge osszevissza infok jottek az akkumeretrol, sok helyen azt irjak, hogy az akku, motor, stb gyakorlatilag ugyan az, mint az ix3, es az nagyot utne.
Reszemrol ha az ulesszelloztetest sikerul megugrania a BMW-nek, illetve nem kovetik el a szokasos EV szedan hibat, hogy hatul annyira alacsony az ules, hogy mar rovid tavon is kenyelmetlen, akkor szerintem nyert.
Azert en nem leszek ilyen turelmetlen, par evet biztos kivarok, hogy kideruljenek olyan dolgok, mint megbizhatosag, akkudegradacio, ilyesmi, de amugy nagyon nagyon bizok benne, meg varom is. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78
#77839
üzenetére
Telefon, felhívod és megkérded
Szerintem 100e körül lesz. -
FIREBLADE78
addikt
Egy kocsira sem várnék egy évet. Mennem kell szervízbe. Írja a kocsi. Fék folyadék és levegőszűrő csere. Vajon mennyi pénz egy ilyen művelet? Ev topikban halottam 2-300e díjról is,amit nonszensznek tartok,mert X5 -re nem volt ennyi egy kötelező
-
válasz
-MarhaRépa-
#77835
üzenetére
Finoman szolva nem lep meg a dolog.

Az picit szamomra tovabbra is fura, hogy rendes tesztek nelkul is, felig-meddig vakon ennyien bele mernek ugrani a dologba, de igazabol akkora ugrasnak tunik, ehhez kepest annyira versenykepes aron, hogy nagyon meglepett volna, ha nem valami hasonlo lesz a dolog vege. -
Kinder
senior tag
Azért ez a beharangozott paraméterek ( és azokat az "előtesztelők" által megerősítve, azaz nem kamu ) alapján várható volt.
Tarolni fognak ezzel az egész Neue Klasse vonallal. -
válasz
-MarhaRépa-
#77835
üzenetére
Ezt mondta 2 kereskedő is, ha időbe nem adtad le az igényt akkor 2027 lesz belőle.
-
-MarhaRépa-
kezdő
Csörgedeznek az első nyilatkozatok a keresletről az iX3-mal kapcsolatban, úgy néz ki hogy aki most rendelné az 2026-ban már nem fogja megkapni...
-
TayRol
nagyúr
válasz
FIREBLADE78
#77828
üzenetére
Én 190 vagyok, és 90%-ban öten (a három fent említett gyerekkel) utazunk. G31 LCI-m van, de abból a villany utód arany horror árú.

-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Tsebacsi
#77829
üzenetére
X5 után szerintem az 5er is kicsinek tűnt volna nekem hirtelen. Kinek mi. Én nem szeretek elveszni egy kocsiban. De nem is vagyok colostok és kövér sem

Sógor 190 cm ő már hülyén néz ki az autóban. Szinte fullra hátra kellett húzni az ülést,hogy eltudjon feküdni. Viszont vele is kényelmesen elfértem elől. Hátul beszálni tényleg rossz,de ez kupé. Nem tank. -
válasz
FIREBLADE78
#77828
üzenetére
Vegyétek észre, hogy egy G30-hoz hasonlítok mindent. Valóban ritka mikor hátul utazik valaki, de nem akarok vele kibaszni, mikor igen.
És ezer és egyedszerre is leírom: Lábtérben és fejtérben érzem kevésnek az autót, nem az ülés szűk, valamint a beszállás-kiszállás kész gyötrelem egy rendes szedán után.
Majd rendesen megnézegetjük, amikor lesz időnk, mert ez egy 3 perces csak ránézek-beülök játék volt, 1 centit nem gurultam vele, viszont az is fontos! -
kardkovacsi
senior tag
A villany más, egyrészt a phev-ekben gyenge a villanymotor. Ami egyrészt jó mert sosem száguldoztam vele (most meg épp várom a 100e-es csekket
), de azért az a 110 lóerő kevés és városban is jó néha odataposni neki.
A másik amit már írtak többen, sokkal kevesebbet fogyaszt a full elektromos. Gondolom a ZF-nek se kapacitása se helye nincs egy jó és takarékos villanymotorhoz. Ha jól tudom a váltóban egy viszonylag kis helyre van beépítve a motor.Én nem mondom, hogy rossz csak azt, hogy vannak hátrányok is az előnyök mellett. Én személy szerint paráztam kicsit ettől a hatótáv dologtól de sosem volt probléma az elmúlt 15 hónapban és közel 28e kilométer alatt. Erősen túl van ez tolva főleg azért mert régebben ilyen mini aksis villanyautók voltak.
-
Neoteric
addikt
válasz
Tsebacsi
#77810
üzenetére
Mihez képest kicsi? Nekem a céges most egy i4, de magam mögött kényelmesen elférek, fej- és lábtérben is OK, a ki/beszállás macerásabb. (183cm) Igaz, nem fekve vezetek. Amin javíthatnának, hogy hátul legyen lábgarázs az akkuból, sztem picit magas a padló hátul. (i5 ben dettó)
-
brumi1024
veterán
Minden szempontból kompromisszum mentes választás
Azert ez igy ebben a formaban tulzas: igazabol mindket hajtaslanc hatranyait is otvozi szepen egyben:
- a nagy akku foglalja a helyet, ami gyakran kisebb csomagtartoval jar,
- hosszabb uton cipeled feleslegesen az akkut -> rosszabb fogyasztas
- jellemzoen rosszabbul megy, mint egy tisztan elektromos
- karbantartas szempontjabol ott van a teljes belsoegesu hajtaslanc
- a nagy akksis PHEV-ek is kicsi akksit kapnak villanyautos szempontbol, amit ha folyton 100-ra toltesz lesz szep degradacio
- ami a jelentosen magasabb villanyfogyasztasnak koszonhetoen extran jelentkezikEz egyaltalan nem tunik "kompromisszum mentesnek minden szempontbol". Tipikus jack of all trades master of none. Ez is csak egy valasztas, valakiknek jo, valakiknek meg egyaltalan nem.
-
tasiadam
veterán
Vegul sikerult OBD atalakitot szereznem. Minden ertek jo (rail nyomas, pl), de 2 injektor kuka, azert egyenletlen. Az elso gondolatom jo is lett. Mar csak a legzsak modul nem kap aramot, valamiert
az eddig kapott, szoval ujra szetkell kapjam. Egesz olcson meguszom a problemat -
CharlieDrop
veterán
válasz
-MarhaRépa-
#77821
üzenetére
köszi
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
CharlieDrop
#77815
üzenetére
Az i5 egy bazi nagy autó. Hátul is. Teljesen más kategória.
-
válasz
madkiller
#77814
üzenetére
Ha tudsz otthon tölteni, akkor szvsz jelenleg egy nagy akkus PHEV-nél nincs jobb választás. Minden szempontból kompromisszum mentes választás. Ha meg még esetleg napelem is van, pláne. Városban eljársz vele közel ingyen, hosszú távon meg nem kérdés a hatótáv.
Persze ez akkor igaz, ha amúgy megbízható a konstrukció, különben a karbantartás - szerelés csődbe visz, de ha jól tudom, az új BMW PHEV-ek már ilyen szempontból is nagyon jók.Ha új kocsi kéne, és tudnék otthon tölteni, most nekem is egy BMW/Lexus PHEV lenne a befutó.
-
válasz
madkiller
#77814
üzenetére
Én is pHEV pári voltam, de meguntam, hogy 2x fizetek mindenért egy idő után, főleg ha valami beszarik. Plusz nem egészséges, hogy naponta töltögetem, ezt az akkuk egyszerűen nem bírják.
Valóban sokkal élhetőbb még az, hogy városban áram, városon kívül meg benzin-dízel, de mivel döntően városozok és csak évi 3-4 alkalom van amikor határon kívül megyünk, így meglépjük a szükségest és full EV lesz. -
válasz
CharlieDrop
#77815
üzenetére
Nekem valahogy kicsi, fejem eléri a tetőt, pedig tényleg 178cm vagyok de a felsőtestem ezek szerint magasabb mint az átlag, vagy nem tudom...
i5 jobb, a G30 is jobb, a kombi meg főleg. Már edzem az asszonyt az i5-re is. Az jobban is tetszik neki.
(+ sokmillió Ft) -
TayRol
nagyúr
válasz
CharlieDrop
#77815
üzenetére
én 5-öst vettem, és abból nem csak a kombi jobb.
sőt, a 3-as is jobb hátul (sedan is és kombi is), hiába ugyan az a platform. -
madkiller
őstag
válasz
Tsebacsi
#77809
üzenetére
Vw phevjeiben, ha jól emlékszem 75 le villanymotor van én emiatt hagynám ki főleg, hogy árban elég kicsi különbség van a vw és a bmw között. Azért a 185 le már önállóan használva is tök jó városon belül, de még falvak között is élhető lehet vele előzni. 140 km/h sebességig el van tisztán elektromosan. Nekem olyan érzés ez a plugin X3, mintha lenne egy elektromos és egy benzines autóm is. Zajtalanul indul, városban elcirkálok elektromosan, ha meg épp messzebb kell mennem ott a benzin nem gondolkodok a töltőkön. Állóhelyzeti klíma is ugyanúgy meg van, mint az elektromosnál. Szeretem ezt a konstrukciót.
-
válasz
Tsebacsi
#77809
üzenetére
VW-s ismerős mondta, hogy újabban olyan a VW konszern, hogy amikor megjelenik a kocsi (értsd: megkapják a tesztelők), akkor nagyon fasza, aztán szó szerint minden frissítéssel egyre szarabb. Első kézből sajnos (szerencsére?) nincs tapasztalatom, úgyhogy én csak simán elhittem neki. Most éppen azzal szórakoztatja a kocsi, hogy úgy fagy le a navigáció, hogy nem veszed észre, hogy megmukkant, csak mikor már mindegy, bőven túlmentél a lehajtón. Semmi nem segít ilyenkor, csak a kocsi teljes leállítása - újraindítása. De lehet csak ő szívott be valami hülye példányt. Mindenesetre jelenleg a soha többet VW konszern állásponton van szegény.
-
"Vicces helyzet": Wallis Hungárián nincs egy darab kiállított i4 vagy i5 se...
Használt részlegen volt egy i4 M50 és egy i5 kombi, legalább azokba sikerült beülni.
Hát az i4 hátul... Egy az egyben mint a model 3, kicsi
Elől oké, az rendben van. Mérlegelni kell, hány alkalommal viszünk embert hátul (alig).
Plusz próbarendszámos autók, szóval, még tesztautó sincs egyikből se
El kell mennem máshoz is, BM és Rack, hátha nagyobb szerencsével járok. -
válasz
stuka20
#77808
üzenetére
Én a Lexusra mennék rá, komolyan.
A BMW nem fog klasszik hibridet csinálni, mint a Toyota, nincs rá igényük, nekik a PHEV és a Full EV a cél ha az elektromos hajtást nézzük. A PHEV-ben van ilyen mód, de kb értelmetlen úgy használni állandóan, mert sokat fog fogyasztani.
Nem érdemes erre várnod.
A VW már javított a korábbi szoftveres bugokon, vehető ha tetszik szvsz. -
stuka20
senior tag
válasz
Tsebacsi
#77802
üzenetére
ez így van, pont a nyomaték hiányzik a rav4-ből. De pont ezért írtam, hogy ez bonyolult kérdés a sok tényező miatt. A 318d-re rengeteget kellett költeni + használt volt. Az első német bmw-től lett véve, csak se ott, se a hazai nem szólt, hogy mire kellene figyelni. Sajna alig 100ezer km-nél elszakadt a lánc. Nekem yaris van, 0-60-ig pöpec, jó a fogyasztás és semmi baja, bár ez még elég friss autó, 12ezer km, autóúton már azért érezni, hogy gyengécske, de nem ott van használva. Én egy VW t-roc full hibrid verziót várok, az szimpi. Bár, ha fos a szoftver, akkor kevésbé.
Szóval lehet érdemes lenne megvárni a bmw-től is a full hibrid verziót, egyszer biztos lesz, ha a vw-nek beválik.
De csak a véleményekre voltam kíváncsi, köszönöm a válaszokat!
Elektromos nem kell egyikőjüknek sem, főleg nem panelba.
Bár akár lehetne egy minősített használt is lexusból. -
kardkovacsi
senior tag
G22 és G23 ki lett tolva egész 2029 júniusig. Úgy látszik kicsit fékezi a BMW a Neue Klasse átállást.
-
válasz
stuka20
#77801
üzenetére
318d az 8.5-9.5mp közötti gyorsulást tudott. Konkrétan egy másodperccel lassabban érte el a 100-at, mint az ux 300h, ami kevés neki.
Az van, hogy olyan kocsit szeretne, ami nem létezik. Ha toyota megbízhatóságú, költségű és fogyasztású kocsit akar, akkor van a Toyota, Lexus paletta és pont.
Ha jobb hangú, gyorsabb kocsit szeretne, amit élmény vezetni, akkor ott a BMW. De ott ugye erősen jelen van a majom-banán dolog.
Ha drága kocsit akar fos szoftverrel, akkor ott a VW konszern (audi pl).
Ha nagyon drága kocsit akar kemény, könnyen karcolódó, ujjlenyomatmágnes, recsegős műanyag belsővel, akkor ott a Mercedes.
De olyan kocsi, ami prémium is, megbízható is, keveset is eszik, karbantartási költsége is minimális, hangja is jó, megy is mint a disznó meg olcsó is, olyan konkrétan nem létezik. És soha nem is fog.
Valamiből engedni kell... ¯\_(ツ)_/¯

Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z490 i5 10400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 PLUS Enermax 650W
- Lista frissítve (1000+ db laptop - 2025.10.07) - RTX-es GAMER laptopok + dokkolók + licencek
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3770, 91% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


(+ sokmillió Ft)


