-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #62030 üzenetére
Én is szeretném cserélni a Z-t, vagy mielőtt túl "sok" km lesz az I3-ba azt, de nincs merre menni... alkudni csak akkor lehet, ha épp valaki megszorult és kell neki a likviditás.
Nagyon durva időszaknak nézünk elébe, nincs olyan szegmens ahol ne ez lenne... napelemmel küzdök egy hónapja, de lassan ott tartok, hogy inkább elengedem és ha kétszer ennyi lesz az áram akkor ez van, de pl ott is, 30-50%-ot emeltek hetek alatt, ami vicc kategória. Konkrétan ez az energia mizéria, nagyon kezd begyűrűzni, ingatlanokról meg ne is beszéljünk, egy ügyfelem mesélte, hogy 8 hónapot késett az átadása a lakásnak, kérte a kötbért, az volt rá a válasz, hogy nincs és ha kardoskodik, akkor szerződést bont és eladja inkább drágábban másnak az építtető.
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62038 üzenetére
Egy Mercedes S205 C350e-m volt, onnan a tapasztalat. Az ráadásul még durvább élményt adott, mert az össz rendszer teljesítmény 600 Nm/279 lóerő, nagyon meg tudott indulni, az tény. Csupán kiváncsi voltam, hogy a BMW is így oldotta-e meg a hajtást. Nem vagyunk egyformák; engem zavart ott a váltás, konkrétan lehetett érezni elektromos módban, elinduláskor. Próbáltam az F30 330e-t, szintén ilyen volt, ezért voltam kiváncsi, hogy a G20/G30-nál változtattak-e.
Ami nagyon el lett baltázva mind az F30, mind pedig a W205/S205 esetén, az az indítómotor megtartása. Gyakorlatilag kopó alkatrész. Nálam a Mergában a 3 évesen korára a 3. indítómotor + relé páros volt benne, míg kolléga F30 330e esetén szintén hasonló dolgokat tud elmondani. 8 hónaposan cserélték neki garanciában olyan 11-12 ezer km-nél, azóta is 1–1,5 évente a helyi BMW vendége, egy-egy újabb önindítóra. Mivel a cserélt alkatrészre 2 év garanciát adnak, ezért legalább nem kerül neki pénzbe, csak az ideget eszi olyankor. Elég nagy tervezési butaság önindítót használni, ahelyett, hogy a villanymotor forgatná meg a benzinmotort. Nem tudom, hogy a G-szériában ezt végre elhagyták-e már. Eladta volna már más típusért cserébe, de jelenleg nincs használtautó választék.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #62036 üzenetére
Én is olyat szeretnék majd. Semmi pénzért nem válnék meg a kamerától. Inkább várnék. Érdekes telefonba van kamera csak kocsihoz nincs? Ok,nem ugyanaz... Említed a ki nem látást. Soha sem tolatok úgy,hogy hátsó ablakon nézzek ki. Tükör vagy kamera. X5-ben sem látsz ki,ha úgy vesszük.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62047 üzenetére
Pedig hidd el, sajnos típushiba, elég csak ráguglizni angolul. Örülök, hogy Neked minden oké.
Egyébként pont a hybrideknél lehet könnyen megoldani az indítómotor mellőzését, hisz maga a villanymotor képes ezt a szerepet betölteni, mint ahogyan a Lexus (és Toyota) hybridek esetében sincs indítómotor. Egyébként a Mercedes már tanult a hibájából és az új A250e és CLA 250e már szintén nem rendelkezik indítómotorral. A G20/G30 PHEV-ek esetén nem tudom, hogy történt-e ez irányú változás.
“Szerintem elég hamar nem beszélve arról, hogy egy BMW-től vagy Mercitól elég idegen lenne az, hogy nem sima az átmenet?” Azt hittem így van, amíg ki nem próbáltam a Lexust, megtapasztalva az észrevétlen átmenetet villany-és belsőégésű motor között.
Nekem elég csúnyán megkeserítették a mindennapjaim C350e gyermetegségei. Kristálytisztán látszik, hogy csupán a kvóta miatt kerültek legyártásra és tényleges, alaposan átgondolt műszaki tartalom nem igen van mögöttük, minimális átalakításokat végeztek a már meglévő széria autókkal. Nem véletlen a kemény másfél éves termékciklus sem.
Mind a bajor márkának, mint a stuttgarti társának van mit tanulnia a hybrid technológiát illetően.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62054 üzenetére
Bevallom, nem néztem utána a konkrét számoknak worldwide, csak helyi viszonylatban. Pl. az UK-ban mind a 330e, mind a C350e 2017 körül jelent meg és 18’ év vége fele futottak ki az utolsók.
Egyébként ez a bőgetés sem igaz már, én az F10 520d, majd az S205 C350e-t követően egy 2018-as IS 300h F Sportra váltottam, egyáltalán nem bőget, padlózva sem. Hasonló a motorhang nyélgázon kigyorsítva, mint amikor bármilyen hagyományos automatát lepadlózva visszagangol magasabb fordulatra. Minimális különbség. Lehet, hogy egy Toyotánál ez máshogyan jelentkezik a kevesebb hangszigetelés miatt, de a Lexusoknál nem tapasztaltam ilyen bőgetést, fel van fújva a dolog. -
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62056 üzenetére
A rendszer működése (hajtáslánc milyensége, önindító megléte) nem releváns annak függvényében, hogy PHEV vagy HEV. Amikre rámutattam különbségekre, azok ettől teljesen függetlenek. Egyébként az enyém 70 km/h-ig, az újabb rendszer pedig már 130 km/h-ig tudja a tisztán elektromos haladást. Van plugin a RAV4-ből is, azonos működési jellemzőkkel. De ahogy említettem, a Mercedes is változtatott azóta a rendszeren az önindítót tekintve, nem kizárt, hogy az újabb modellekben a BMW is. Igen, tudom, hogy F30 330-e-re volt visszahívás, azonban a cserélt darabbal is ugyanazokat a problémákat tapasztaltunk és nem vagyunk egyedül sajnos, a típus klubfórumokban hosszasan ki van vesézve a téma. Van tőlünk elég messze egy G20 330e, amit meg akartunk nézni, ezért voltam kiváncsi az itteni tulajok tapasztalatára. Mindenesetre inkább folytassuk privátban ha gondolod, nem akarok itt offolni (annak ellenére, hogy én kezdtem bele).
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62088 üzenetére
Igen, azért már rájöttem, hogy nem a leghitelesebb forrás a TC, de ott legalább van valami adat. A Sprintmonitor nem lehet látni olyat, hogy a konnektorost töltés nélkül használják.
Lényeg az, hogy a nem töltögetős flottások a dízellel kevesebbet fogyasztanak, mint a benzin-hibrid, hogy igazam legyen! Ha nincs igazam, akkor az első szabály lép életbe...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #62091 üzenetére
Sokan elzárkóznak pont a hatótáv miatt az elektromos autóktól, aztán mikor a valóság megmutatja mennyi is az átlagosan szükséges napi/alkalmankénti km igény, mindig van fejvakarás. Ez is érdekes, hogy 50% korul tippeltél és 75% volt a valós. Sokan ezt nem mérlegelik, csak puffognak, hogy ha el kell menni 4-500km-t akkor mi van.
Még 100k forint alatt van az idei I3 “tankolásom”, pedig 16,5 ezer km-nél tartok. Z4 esetén olyan 200 ezer körül járok idén (nem írogatom, meg volt pályás külföldi tankolás is benne), pedig alig 3,5 ezret mentem, már nem is fogok sokat. Azért szerintem ez nem mindegy, összevetve a kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62091 üzenetére
Szvsz aki saját pénzből veszi, az szerintem tölti is, mert ő választotta, számolt vele, flottásoknál viszont sokan nem és onnan már papírkutya csak.
Más helyzetét nem akarom méltatni, én villanyos irányba fogok menni, rohangálósnak jó, remélem, hogy megbízható is lesz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
koanla
aktív tag
válasz kardkovacsi #62105 üzenetére
Ahogy nő(nek) a gyerek(ek), úgy lesz majd egyre kisebb jelentősége a csomagtartónak - jó esetben. Tetőboxtól meg meg is őrülnék (oké, mondjuk a kombitól is - kivagyok a hátsó futóművüktől! )
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62110 üzenetére
Ez lefedett kb. 1500 autó majd 3-4 év múlva. Cégenként változik a policy, keret, sőt ahogy írják cégen belül is, felesleges ezen tovább lovagolni. Nekem az ismerősöm konkrétan dízelt vett plugin helyett, sokkal jobb lett volna a 318d helyett a kia sorrento, de így döntött... Egy árban volt passat 2td, 318d, kia plungin. Én pl. az árát választottam volna.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62113 üzenetére
Annyira nem néztem utána, de szerintem addig kitart a garázs temperálása nem?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #62113 üzenetére
A KIA-k ráadásul hullanak, mint az őszi legyek. Cégnél van pár, elég sok velük a baj. (Ceed hybridek)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62143 üzenetére
Ja, csak ennyi, azt hittem nehezebb dolog...
Holnapra megcsinálod?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #62143 üzenetére
Te mennyi idovel elotte veszed eszre a katyukat pl ha elotted megy egy suto es nem keruli ki?
Jo lesz ha ilyenkor az utolso pillanatban majd veszfekez az auto vagy athuzza a masik savba
Foleg ugy hogy nezd mar meg mennyi ido egy savvaltas ezeknek az autoknakNe almodozzatok mar! Kotottpalyas kozlekedesre valo az onvezetes nem kozutra
Savtarto jo dolog ha jol mukodik, en mtkor egy ilyen Kia-t kaptam amin a gyorsorgalmi utakon tokeletesen mukodott ,jo is volt mert az uj helyeken kicsit jobban tudtam mast is nezni,meg a navit is figyelni
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62151 üzenetére
Szerintem dobjuk ezt a témát. Nem hiszem, hogy csak 1000 dolog lenne, akkor már holnapra tényleg készen lenne. A magyar közutakon nincs meg se jog, se hardver, se szoftver, se infrastruktúra hozzá. Amíg bármelyik hiányzik nem lesz. Amúgy simán vannak olyan szabályozott helyek, ahol meg már életképes.
Egy közös adatbázis alapján menne a kocsi? Ne viccelj már... Amíg a sünt, mókust, fák színét kell jelentgeti addig oké, de olyan, ami a komoly nem lehet publikus...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62155 üzenetére
"egy dollárból elérhető számítási kapacitás" Akkor mi most jól állunk, mert gyenge a forint és így több kapacitás tudunk adni.
Szerintem ne erőltesd, ami nem megy.
2006-ban lehetett kapni távolságtartó tempomatot a 3-as BMW-hez gondoltad volna?!
A kátyú azért baromi nehéz, mert az lehet víz alatt, este, hóban. Neked nyilván egyszerű, mert nem értesz hozzá...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62172 üzenetére
Ha értenél, akkor nem írnál ilyeneket. 2005-ben már az volt a 24 órás programozó versenyen a BME-n, hogy egy LEGO robotnak kellett navigálnia. És? Ott tartott a tömeggyártás, hogy távolságot tudott tartani. Én meg a legfejlettebb AI-val bíró cégnél dolgozom és 3 diplomám van, személyekedhetünk...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #62178 üzenetére
Tényleg értesz az elektromossághoz, mert az ellenállás megvan!
Hogyan fogod a kátyút belerakni adatbázisba?
Semmilyen navigációs rendszer nincs felkészülve ilyen szinten aprólékos az adatok tárolására.
Ki a felelős az adatok hitelességéért?
Rekettyepusztáról hogyan fog adat bekerülni, csak autópálya van a világon.
Dollár vs forint: te írtad nagy okosan, hogy dollár per számítási kapacitás. Miért dollár? Gondolom USA dollár, de az egyszeri költségtől, vagy a folyamatos használati?
A számítási kapacitás így önmagában nettó hülyeség, de mit szoftveres ezt biztos tudod. Milyen számításra van szükség?
Van ahol ez 1 fabatka másik architektúra meg 100.
Nehéz 1-2 mondatban pontosan fogalmazni, de alapvető tájékozatlanság amit írsz, a kötekedés meg még rosszabb...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62153 üzenetére
Kétlem, hogy ilyen lazán vennéd, ha a Te szakmád szűnne meg. Arról nem beszélve, hogy számos országban egy ekkora számú, tömeges munkanélküliség rendesen hazavágná a gazdasági és szociális rendszert. Nem néhány pozíció szűnne meg, hanem egy egész ágazat tűnne el a süllyesztőben. Nem fog tudni mindenki új iparágat, szakmát kitanulni. Főleg az idősebb generáció, akik nyugdíj előtt állnak 5-10 évvel pl., szépen tönkretenné az életüket. És nem csak nekik. Ha az anyagi csőd szélére kerülnek, akkor nemcsak mint munkaerő szűnnek meg létezni, hanem mint fogyasztó is, ami a gazdaság egyéb szereplőire is bőségesen ki fog hatni. Nem néhány száz emberről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #62959 üzenetére
szar példa.
vagy szarul áraz a könyvelő, de hagyjuk ez nem az a fórum...ON:
I4 nem tudom mennyire férne bele a 20-ba pályán...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #62960 üzenetére
Sima, meg egy defekt javító.
Egyik autómba sincs pótkerék, megyek évi 25e+-t, teljesen elegendő ez így, mondjuk 22 éve vezetek, nem volt defektem, csak olyan amivel lábon bementem gumishoz és megcsinálta, szóval optimista vagyok.Az könyvelő piac, a fotós piac így is szélsőséges árazású, idén télen is volt aki 16 ezer Ft-ért fotózott, a normál ár az olyan 50-70 között van.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #62964 üzenetére
Sose hajtom ki a végéig a gumikat, gyári kit van az I3-ba másikba nincs semmi.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #62966 üzenetére
130nal tuti bele fog ferni 20ba. A legellenallasuk kozott nincs jelentos gyakorlati kulonbseg, az i4 nehezebb, es tobb extra van benne, amik tobbet fogyasztanak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #62968 üzenetére
Nekem az van, én azt vettem rá télinek is, mert nincs kedvem szívni, plusz az 530e-ben sincs pótkerékhely. A defektjavítóban nem hiszek.
Nem hiszem, hogy akkora trágya ezzel a gumival, de majd 1x talán simával is kipróbálom, milyen a menetkomfort, ezzel sem érzem halálosnak egy Focus ST line után, sőt.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #62974 üzenetére
Megválaszoltad magadnak, hogy rendeset kell venni + legyen a kufferban ugyan olyan kerék. Kicserélni meg 15p. Aztán lehet haladni tovább.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #62976 üzenetére
Mekkora annak a kufferja, hogy nem marad hely? Van olyan fontos és sok dolog amit állandóan visszel magaddal a kufferban?
Szerk: 375 liter a kuffer az zéonem nagy
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #62979 üzenetére
Nemhiszem, mankókerék van, vagy defektjavító, azt szevasz. Sajnos tarsolyban kell tartani kis pénzt meg egy linket az adott gumihoz, hogy ha baj van, hamar jöjjön a segítség.
Plusz az e autókhoz azt hiszem van a BMW-nek egyszeri ingyenes trélerezése, de ez annyira fél hallomásból van, hogy nem tudom biztosra venni.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
-
szabi325
tag
válasz kardkovacsi #62990 üzenetére
Egy gyors olajcsere bárhol beleférjen!
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63011 üzenetére
300eu / hó az adó egy 5 bömbire UK-ban? Ezeknek elment az eszük?
Ja tudom, nyomni kell az ECO hülyeséget, hogy vegyen mindenki villany kocsit. Az vesz villanykocsit akinek van családi háza és tud otthon tölteni, úgy okés is a dolog. Ameddig kevés a EV, addig a töltőknél sincs gond.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz kardkovacsi #63016 üzenetére
Közben utána olvastam, tényleg volt egy kis nagyítás benne. Ilyen 100-120 font körül van az összeg per hó. 120 font az 52e forint a mai áron. Bocsi akkor 50e és nem 80.
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63016 üzenetére
Ezt nem írtad, hogy céges autó. Itt gondolom a többségnek saját autó van. Azt gondoltam valamiféle adót jell külön fizetni
Én csak kötelező biztosítást fizetek évente 70€.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63019 üzenetére
Biztos nem engedélyezném a jobb kormányos kocsikat EU-ban. Abszolút nem látsz semmi, ha közlekedsz, mármint hogy előtted mi történik.
Ezeket hívják csóróknak, akik 3500ft tankolnak és mennek 2 kört a városban. Sok ilyet látokV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz kardkovacsi #63019 üzenetére
na igen, ez sokan elfelejtik, hogy ezekben a kormany rossz oldalon van, (innentol kezdve eladhatatlan az auto uk-en kivul kb) ezert fele, harmad annyiba kerulnek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63048 üzenetére
Ahogy írtad, neked is igazad van, de még mindig nem láttam senkit, hogy ehhez való infrastruktúrát létre is hozza, vagy legalábbis tervezőasztalon lenne. Elsősorban milyen pénzből, ki fizeti majd meg?
A nagy Hollandiában is figyelem, nem sok kúton van töltő és ahol van ott is csak 2-4db. Ez lenne az infrastruktúra?CharlieDrop: Akkor miért nem alap fícsör ez?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #63048 üzenetére
Az megvan ha az Eu-ban az osszes autot azonnal lecserelnek elektromosra hay szazalekkal csokkene a vilag karosanyagkibocsajtasa? 1,5
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63053 üzenetére
Honnét szerzel te annyi aksit meg kábeleket?
Ezt ugye ismered? Rosia Montana Cupru Min
Ezt csak a finom réz, amiből rengeteg kell egy villanykocsiba.
Ugye milyen szép látvány, amikor a dombon levő templom tetejét sem látod.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz kardkovacsi #63053 üzenetére
Egy nem működő technológia erőltetésével akarunk vacak 1,5%-ot csökkenteni úgy, hogy közben máshol az áram megtermelése miatt lehet a csökkenés meg sem történik. Plusz rengeteg fém kell az akksikhoz aminek a kitermelése sem környezetbarát. Ha tényleg komoly változást akarunk, akkor ott kellene kezdeni ahol nagyobb csökkentést lehetne elérni kisebb ráfordítással és nem pazarolni az időt.
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63056 üzenetére
Ezt azért hoztam fel, hogy ezt az egész mentést komplexen kell kezelni és nem a belső égésű motorok nyakába varni.
Mellesleg az árut mik szállítják? Azok többet nyomnak a latba. Kína, Eu és Usa-n kívül a szegény országokban mikor lesz EV? Ott halvány remény sincs.
Nyomják a EV-t, sajnos nem sok mindent mentenek meg.
Még mindig nem tudja senki mikor is lesz infrastruktúra és hogyan gondolják a kiépítést?Utolsó mondatod...de kell, csak éppen 10x kevesebb mint egyetlen darab EV-be
Elektromos kamion = 6-10 db EV aksi pakkja. Tiszta ECO
Chris0321: Ilyen jó mondatot sem hallottam még sehol
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63059 üzenetére
Amikor ez eljön, akkor honnan lesz villany, mennyibe fog kerülni, ezeket az átállásokat ki fogja fizetni? Az adófizetők kemény pénzekkel.
Villany--- akkor jön el, ha a Tokamak megfelelően fog tudni műkodni.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz kardkovacsi #63060 üzenetére
Miért lenne hatalmas eredmény? Attól ugyan úgy szennyeznénk a környezetet és mivel a levegő nem fog egy helyben maradni a te kedvedért a szennyeződés ugyan úgy megtalálna. Miért ne tudnánk fogni a hajóknál és a repülésnél? Erre vannak a szakemberek, hogy találjanak valami megoldást.
-
Chris0321
addikt
válasz kardkovacsi #63062 üzenetére
Nem kell annyival több áram ha minden autó elektromos lenne, elég lenne a jelenlegi hálózat is? :-D Na itt vált komolytalanná ez az egész, na csá.
Anaren91: Sajnos rengeteg baleset volt már köd miatt, de még mindig vannak olyanok akik ennek ellenére száguldoznak. Igen, én is vállaltam már be rizikós előzést mikor sietnem kellett de azért igyekszem közültekintően vezetni.
-
Anaren91
senior tag
válasz kardkovacsi #63078 üzenetére
Az oké, hogy a kapacitás meg van rá, de maga a kiépített vezeték hálózat is elbírná? Mennyi töltő kellene, hogy zavartalanul lehessen tölteni fél órákig akinek épp kell? Mennyibe lenne kiépíteni a töltő hálózatot? Ha csak azt nézem, hogy minden benzinkútra kellene vagy 10-20 töltő minimum akkor elég szép összegek jönnek ki szerintem. Ha pl a 250 kw-os tesla töltőt nézem az 10 töltővel 2500 kw egy helyen. Nyilván vannak lasabb töltők is, de arra fognak törekedni, hogy minél több áramot minél rövidebb idő alatt beleerőszakoljanak az aksikba.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
windlord
őstag
válasz kardkovacsi #63078 üzenetére
Pontosan! Az egyidejuseg itt a lenyeg.
#63079: Anaren91: max beteszel utkozben par transformatort es annak kell epiteni leagazast.
Nem mindig uj kabelt huzunk az eromutol.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #63081 üzenetére
i4 81kwh--52.000£ először ezt ki is kell perkálni. Ugye a legtöbb ember 10.000€-ig szeretne vásárolni kocsit. Az árak meg felfelé mennek.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #63081 üzenetére
Telen jo az 230-250 nek
Nincs olyan Elektromos ami elmenne 400-at a palyan minden korulmeny kozott
Fogjatok mar fel sok
Embernek az ido a legertekesebb az eleteben.
De jo is telen a -10 fokban esoben hoban totoket keresgelni es ucsorogni a kocsiban mig toltesz.
Ez az akkutechnologia zsakutca, nem lesz ebbol olyan forradalom mint sokan gondoljak.
Kell valami jobb megoldas.
Stabil 500 autopalyan telen es max 15 perc toltes
Valamit meg elfelejtenek sokan
Az arat
Ma a Villanyautosok csoportban valaki levezette a Zoe 11,5M vs Clio 5,8 Millioert hogyan jon ki ertekveszteseel par ev utan.
Nem veletlen a Magyarorszagi 3 szazalekos eletromos auto eladas.
Lenne 5millioert normalis kisauto mit E Up az lehet valtoztatna az aranyon, de a 20-30 millios dragasagok nem fognak.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #63087 üzenetére
Mutass egy autot ami telen 0 fokban 130-al elmegy 400 kilometert.
Real 250 kovetkezo toltesnel 80 ra visszatoltve ennyi se -
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #63093 üzenetére
Nagy baromság ez az 500km-es hatótáv. 300 km ha megvan, az tök jó. Napi szinten 300*365 az 110000 km egy év alatt, szerintem nem sokan mennek ennél többet még munkaeszközként se...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #63093 üzenetére
Linkeljek egy Munchen Bp ,Passat vs Tesla valos tesztet?
Siralmas az eredmeny.Coxer: Ha az emberek nagy reszenek eleg ez a hatotav miert nem jarnak azok az emberek elektromos autokkal?
Mert ez is csak 1 szempont.
Foleg Magyarorszagon ahol csak 1 auto van a csaladban nem akarnak vallani kompromisszumotLehet jovo az elektromos, de uj technologia kell. Ez zsakutca igy.
[ Szerkesztve ]