-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
cOxeR
Ármester
válasz H.Ezredes #29931 üzenetére
Egyelőre emésztgetem az egészet és köszönöm a felajánlást, ha körvonalazódik, akkor örömmel élek vele.
Z4, 3 liter, 3M környéke, alapfelszereltség (bőr, klíma, ülésfűtés).
M és coupe nem férne a lélektani keretembe, se az si motoros változatok.
Igen nézelődök kinti oldalakon is, sokkal nagyobb a felhozatal és jobb az állapot is ahogy látom.
Nincs a márkában sem tapasztalatom, egy jó kis mindennapi használatban tökéletes, olcsón fenntartható első szériás focus-om van, mindig alulmotorizált autóm volt, most is 75 paci... amitől sose válnék meg, de szükségét érzem egy játszós, kirándulós autónak, ami azért értelmes kereteken belül fenntartható (nem a fogyasztásra gondolok, hanem a megbízhatóságra)[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz B-L-A-C-K #29939 üzenetére
Alapvetően nincs bajom a fával, kivéve a cseresznye színnel, na az nagyon nem.
2,5-es még érdekelne, mert ott nincs annyira nagy különbség, ami miatt a 3 literes tetszik, az a nyomaték különbség.
2.2-es esetén meg van olcsóbban is hasonló kaliber, az mx5 1.8-as, és ahhoz társul egy fele ár is.
Persze a felszereltséget nem lehet összehasonlítani...(#29944) BMW001
Hát igen, nem én akartam mondani, hogy a piros ülés, kiknek való. Vagy akkor már tényleg csajos kocsi.
Igen, fóliázni is lehet... nem a fa berakás miatt fogok jó állapotú kocsit nem megvenni, ezt megígérhetem...[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Z4 esetén, megtalálom valahol, hogy mi mindent módosítottak a ráncfelvarrás után 2006-ban?
A motor esetén is lettek változások, meg a futóművet is változtatták, meg ugye pár külső dolgot.
Szervizelés tekintetében a 2.5si és a 3.0i között mennyire van nagy különbség?[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #30005 üzenetére
Nekem sötétítve van a hátsó fele a kocsinak, engem nem zavar a kilátásban semennyire, még este se különösebben, bár tény, hogy azért nem úgy látsz ki belőle sötétben, mint egy sima üvegen át.
A magánvéleményed amúgy teljesen jogos, de aránylag kevés esetben kell "átnézni" egy kocsin, főleg ha az emberek követési távolságot tartanak és értelmesen használják az autót... amíg jobbra tartani nem tud az emberek nagy többsége, az indexet nem tudják kirakni akkor amikor kell és minden zokszó nélkül közlekednek forgalom elől elzárt területen, addig ez a sötétítés elenyésző veszélyt jelent. -
cOxeR
Ármester
Én még nem adtam fel, folyamatosan nézelődök Z4 tekintetében.
Abban esetleg adnátok tanácsot, hogy a 2.5si vagy a 3.0 felépítésben a szerencsésebb?
Most ezen akadt meg a szemem éppen: [link] -
cOxeR
Ármester
Sziasztok!
Korábban is írtam már ide Z4-el kapcsolatban, azóta is nézegetek.
Lenne viszont egy olyan kérdésem, hogy van-e valami oldal, ahol lehet látni, melyik felszereltségben van sperr diferenciál és melyikben nem. M-es változatban van, azt látom, de hogy pl egy M-es futóművel szerelt változatban egyértelműen van, vagy ott is lehet kivétel? -
cOxeR
Ármester
válasz kenguru99 #32200 üzenetére
Köszi, nagyságrendileg 200-300 közé tippeltem, akkor ha jól látom reális.
(erre még lelkileg gyúrnom kell, megéri-e ennyiért egy ilyen autó, már a kezdeti kerethez képest, 1M-et növeltem lélekben, de még ott is sok a kompromisszum és sperr nélkül meg nem azt mondom, hogy nincs értelme, de úgy van igazán) -
cOxeR
Ármester
Sziasztok!
Régóta olvasgatok, meg figyelem a topikot, bő 1 hónapja én is BMW tulajdonos lettem.
Vásárlást követően Ezredeshez fordultam, így a szükséges szervizt megejtettük, köszönöm itt is még egyszer.
Ahogy szokott lenni, suszter cipője szindrómában szenvedek, fotózással foglalkozom - de autót fotózni nem volt időm, így két telefonos képet gondoltam most már bedobok a fórumba.E85, 3.0SI, automata, 2007, 115k km, alapvetően minden gyári, kivéve az eibach ültetőrugókat (ezzel még barátkozom, eddig nem volt megugorhatatlan városi akadály - bár kerülöm is az ilyen szakaszokat)
Jelenleg még várok a 18"-os nyári felnikre, meg gumikra (téli 17-es szettel vettem), illetve októberben viszem remap-ra ha lemegy a húzós szezonom, jövök majd rendes képekkel is.
Szép estét mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Köszi mindenkinek.
Elég jól megy, az automata váltótól kicsit tartottam, de kezdem egyre jobban szeretni és megszokni.
(#36969) Möhe
Na hát igen, eljárt már a kor a belső rész jó részén, engem inkább a felnyíló kijelző az ami nem hoz lázba, olyan kicsit gyerekcipőben lévő. Viszont sok minden más új és kifejezetten szokatlan nekem, de élvezem.
Ülésfűtés, fényre sötétedő visszapillantók, és még sok "apróság", ami kifejezetten hasznos sokszor.(#36972) H.Ezredes
Ez igaz, hogy jó darabig vajúdtam.Talán egy furcsaság van benne, hogy a szél jobban visszacsap nyitott tetővel, mint pl egy mx-5ben, olyan 110-es tempóig egyáltalán nem zavaró, felette viszont hosszabb úton azért nem kellemes. Vélhetően azért, mert nagy lukas hálós szélfogó van benne, lehet kapni bele plexit, vagy kicsit tömöttebb anyagot, lehet az megoldaná a dolgot, vagy csak akár egy hátsó szélterelő, nem tudom, de ezt még próbálom megnézegetni.
Ha valakinek van tippje, ne tartsa magába.
Néztem rá kemény tetőt - télen is fogom azért használni, de ilyen áron nem igazán van értelme...[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #36982 üzenetére
Lehet ilyet “gyárilag” venni, vagy amit kiveszek azzal csattogjak be egy boltb es kérjek ugyanolyat?
Ha mar fogyasztás 1350kg 261 ló 8,5-10 között ingázik, megyek nullason sokat a többit városba többnyire dugos szakaszokon, azer közel két tonna esetén nem rossz az a11-12 liter.
A fedélzeti mondjuk 8-at mutat... szóval az annyira nem releváns.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Amennyiben van rá igény, kérek a topikhoz hozzáférést és szívesen frissítem az ilyen igényeket.
-
cOxeR
Ármester
válasz Leonardo91 #37105 üzenetére
A szomszéd utcában van - munkahelyemhez képest - az a konténerváros, ahol a képeket csinálták.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #37133 üzenetére
a múltkor mondjuk nagyon vérszemet kapott egy civices... nagyon ugranak a BMW-kre?
Igaz egy 2017-es type-r volt, kb ugyanaz a súly/teljesítmény arány, mint az z4-em.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #37135 üzenetére
Van köztük legalább 200kg... így saccra.
Valamit ekézni kell akkor már...
-
cOxeR
Ármester
Na mondjuk igen, főleg lent is van a rugók miatt...
Kulturált volt... balaton környékén mentünk valamerre valamelyik 7x-es úton (közben bevillant a 8-ason mentünk Veszprémbe), egyenesbe párszor kardoskodott miután elsuhantam mellette, aztán kanyarokba elengedtem, mert nem egyedül voltam és kb 4 napja volt meg a kocsi. Azóta nem nagyon volt ilyen.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #37161 üzenetére
Nem is ez a gond, hanem hogy olyan kocsival közlekedik, amiről fogalma sincs, hogy van-e esetleg rajta valami, ami gyenge láncszem... és nem kellene menni vele, mert nem biztonságos.
Az, hogy valahol ledöglik vele, az a kisebb gond.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Köszi.
Világítás témában lenne kérdésem. Ma hajnalban, az egyik tompítottam feladta a harcot szerintem... van esetleg valami olyan szabályozás, ha pl fel le kapcsolom a tompítottat, teszem azt közvetlenül egymás után, akkor nem kapcsol fel? Mondjuk csak az egyik, úgyhogy gondolom nem valami elektronikus védelem.
Bi-xenon izzók vannak
Itt szoktam vásárolni, valami javaslat esetleg tapasztalat alapján? Hidegebb színhőmérsékletet vennék, azt éjszaka jobban szeretem. esőben mondjuk kevésbé
[link]Köszi.
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz Joker94Hun #37216 üzenetére
Fogalmam sincs, ezért kérdeztem, hogy mi lehet, mert akkor egyáltalán nem kellene működnie.
Szerintem várok még vele, ma este is meg reggel is lecsekkolom, ha teljesen megadja magát meg kicserélem.(#37217) elbandi2
Nálam pont a fordítottja... van.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Én azt nem értem, miért nincs annyi esze, egy ilyen értékű autó tulajdonosának, hogy ha ilyen képeket tesz fel, kb 10 kereső élből kifordul. Legalább is engem rohadtul idegesít az ilyen... meg a koszos kocsi, miközben ezek csak akarás. Igaz ez mondjuk lakás értékesítésre is.
Tovább nem is mennék, hogy x ezer forintért lehet jó képeket csináltatni egy autóról... amivel jobban is el lehet adni. pl a nemrég linkelt F11 mennyivel másabb összképet ad.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz malacka87 #37251 üzenetére
Amúgy le tudod ellenőrizni, mi való rá, ha magnaflow-ban gondolkozol.
http://www.magnaflow.eu -
cOxeR
Ármester
Ha már gumi téma, segítsetek már egy kicsit nekem.
A Z4-en egy 17-es alufelni szett van, téli gumival.
Nyárra akarok egy nagyobb felniszettet, meglepően nyári gumival. Yokohama Advan Neova AD08-at szeretnék, de ez még odébb van
Találtam egy jó állapotú és jó árú gyári felnit, BMW Double Spoke Style 71, 18" kétszéles, ET47/50. bár most már 1 hónapja csak érkezik hozzám...
A gyári méret ugye 18"
ET47 - 225/40R18
ET50 - 255/35R18
Külföldi fórumokon látom, hogy sokan 19"-on mennek... mennyire javasolt vagy sem?
Illetve ha igen, ott milyen ET méretű felnit kellene néznem? - külföldi fórumokon aztán olvasok mindenfélét...
Maradjak a gyári méretnél?
A hezitálás oka, hogy a gyárinál tetszetősebb felninek örülnék, de mondjuk a feleslegesen nagy súlynak se látom értelmét, amit a felni méret okoz.
van ugye egy eibach rugós ültetésem, nem szeretnék lukra futni, hogy beleér a kerékjárati ívbe...
Mondjuk nem vagyok teljesen biztos benne, hogy gyári a felni... "made in italy" felirat van rajta
Ilyen a 18"-os
ez a belső fele
Leginkább valami peremes felnire vágynék, vagy króm+fekete színben, vagy fekete és bronz színben.
(ha ez a gyári lesz, akkor megy szintereztetésre, a bronz ellen a bmw kék logós kupak és jelek szólnak, am i a fekete és króm kombóval viszont szép)
Adhatnátok tanácsot, még van időm tavaszig...
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #37267 üzenetére
No igen... a 45 helyett egy 30-as gumi... 18-nal is 40 és 35, az még használható....
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #37271 üzenetére
No igen, nem is nagyon találok eredetit... keresésre szinte csak a style változatok dőlnek.
Mennyire kerülendő amúgy a replika? Gondolom súlyban meg anyagösszetételben köszönőviszonyban sincs a kettő... -
cOxeR
Ármester
válasz MPowerPH #37274 üzenetére
A gond, hogy hivatalos forgalmazónál új RS változat van, de abból a legkisebb 19".
Pont az a sorozat, ami tetszik, az nem igazán kapható.
Valami más márka esetleg, akire jellemző a peremes felni?(#37276) molnarpeter
Igen, azt is megtaláltam, csak nem hallottam róla semmit.
Illetve még ezt ajánlgatják:
Kerscher cs[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester