-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #18759 üzenetére
Ezzel nem ertek egyett. 5 es fel eve van egy 28i (sima, nem TU) gyari M csomagos sedanom. Az esetek 90%-ban barmi amit cserelni kellett rajta az eredeti, 12 evesnel tobb es 250 ezret futott alkatresz volt. Elso 2,5-3 evben egy fillert nem koltottem ra fekbeteten kivul. Utana a korral jaro es sok km futasbol szarmazo kopasok vegett kellett cserelni rajta sok mindent. Kb 1,2 millat koltottem ra eddig osszesen amiben benne a munkadij egy motor genaral is (300 ezer km nel) es persze 95% -ban gyari BMW alaketreszekbol. Es ismetlem ebbe minden benne van, tehat a fekbetetek, tarcsa csere, lengescsillapitok, lengokarok, vilagitasmodul javitasa, kormanymu javitas, motor general, kavics felverodes vegett lokharito ujra fenyezese, bemattult es parasodo lampabura csereje es stb. minden! Ez durvan havi 18 ezer forintos koltcseg most! De mivel szinte ki van nullavza, igy a kovetkezo evekben nem kell ilyen drasztikus koltsegekbe verni magat az embernek es igy 2,5 ev mulva 8 ev hasznalatra vetitve ez a havi osszeg lecsokken ~13 ezer forintra. Szerintem ez nem olyan veszes ossszeg.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Olyan irdatlan nagy km allasokkal dobaloztok, hogy meg de egy kibaszott magan ember hol megy ennyit? Meg ceges autok se mennek evi 100ezret! Ezek nem teherautok amiken 3 sofor is dolgozik felvaltva. A nagy atlag evi 15-20ezer km-ert megy az atlag feletti meg 25-ot a ceges autok tobbsege meg 40-50-et! BMW-bol meg nagyon nem sok ceges van meg kint se az meg a masik...
Uj auto temara meg tennyleg csak annyit, hogy nekem E39 28i -re 3 ev hasznalat 13 eves kora utan es 260 ezeres valos km allas utan kellett koltenem lenyegesen az autora (elotte max fekbetet) mert akkor koptak el a lengokarok, osszekotok, csapagyak, lengescsillapitok (persze nem egyszerre) es cserekor az eredeti gyartasi evben bekerult alkatreszeket vettuk ki az auto alol minden esetben! Ahogyan a motort is 300 ezernel kellett generaloztatnom. Sose hagyott ott ut szelen lassan 6 ev hasznalat alatt amugy. Hogy ujabb modelek mint birnak nem tudom de egy szo mint szaz ha egy bmw valos ~150 ezer kilometerrel kerul uj gazdahoz es nem alaztak szet akkor jo eselyel tudhat le vele meg ugyanennyit nagyobb osszeg raforditsa nelkul.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
En nem azt mondtam ilyen nem letezik hanem, h nagyon ritka MAGAN EMBERTOL es nem munkra hasznalt autonal plane nem konkret ceges autoval. Elovettetek az extrem eseteket. A lenyeg, hogy siman lehet kifogni pl 2003-as ergo mar 10 eves e39-eket is akar 120-140 ezer valos kilometerrel is nem azert mert 400-at ment es vissza lett tekerve. En pl 6 ev alatt mentem 100 ezret igaz az utolso egy evben nagyon keveset most. Persze elotte meg masik bomossel 4 ev alatt mentem ennyit. Ram tokeletesn igaz az atlag 20k. Persze ettol 2x tobbet levezettem mas ceges autoval munka vegett. Csaladban van E91 320d szint ugy ilyen atlag jon ki. Ismeroseim meg ettol meg joval kevesebbet mennek. De amugy nem is ertem ezeket mert pl teso fejes egy szoftver fejleszto cegnel es fizetik a repjegyet nem kuldik el Minszkbe ceges autoval!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Hat nem vagyunk egyformak de azt mondani, hogy BMW-et nem venni szivo benyassal eleg meredek! Amivel a markat legandasan azonositjak es a legjobb motorjaik voltak!? Sor6 gyonyoru szivo hang amit visszafog sirni az utokor. En meg attol kapok hulyet hogy idezzelek, hogy ha egy elegans auto kerreg. Persze sor6 diezel magukhoz kepest szepen szol de akkor is hallani. Sor4 diezeleket meg hagyjuk is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Nem tudom kit sertek meg vele de E60 meg sajnos teszkos bmw. Megbizhatatlanok es rohamosan hasznalodnak mind kivul mind belul. Fele annyi kilometerrel 2x annyi bajuk szokott lenni mint egy E39-nek. Meglehet nezni a belsot is mit bir. E39-ben 2x annyi idos korukban se nez ki olyan rosszul a bor mint E60-ban. Szubjektiv de csunyabb is mint az E39 nagyon sokak szemeben illetve semmivel se tudd tobbet technikalilag. Pl. torzios merevsege nem tobb semmivel se. Akkor ugyanugy mar E39-ben is alulengokarok vannak mindenhol ergo a rugozatlan tomeg nagyon alacsony es stb. Alu motorblokokk, etc.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz KINKY_007 #19152 üzenetére
Az orr resz a minimalis valtoztatassal jobban mutat a sima 3-nal viszont a tobbi resze nem gyere be! Az 5GT-vel mar felmerhettek mennyire piackepes ez (nagyon nem), igy aztan nem ertem hova eroltetik ezt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #19156 üzenetére
Szepen osszefoglaltad csak par pont ami az en tapasztalatom szerint nem stimmel illetve hozzatennek.
1. Nekem is megadta magat ugy 250 ezer km kornyeken akkor meg javitattam 40 ezerert de nem birt csak kb. 30 ezer km-ert es utan mar javithatatlan lett igy csere. Szoval bontott lett belole es ezt hasznalom gond nelkul igy en ezt ajanlom de csak akkor ha biztos 200e km alatti autobol jott ki.
4. Ez eleg fura amit irsz mert bizonyos szintu "gyari olaj fogyasztasa" van ezeknek a motoroknak es hogy nem eszik semmit az nem allja meg a helyet. Elvileg 0,07 litert esznek meg 1000km-kent! Nekem nem reg volt egy motorgeneralom 300e km -nel pont olaj fogyasztas vegett mar es most ezek utan is megevett 10ezer km alatt 1litert! Castrol 5W-30 -as olajjal. Ergo egy csereperiodus alatt minium 1 de 1,5 liter utantoltes az teljesen rendben van.
6. Sun cseren (elotet ellenallas) tul vagyok es mindossze 8 ezeret beszerezheto bontottan mar nem egy nagy osszeg ahogy klima panelt is adnak 15-ert.
8. Nekem semmi ilyen tapasztalatom nem volt ahogyan csere utan se. E39-en gyarilag ATE fektarcsa es betet van. Elore ez a szett durvan 80 ezerbol van meg es semmi gondom nem volt vele! Ilyen problema utangyartott alkatreszeknel lehet az ilyen unixus "gyari beszalitos" termekeknel mikozben semmi kozuk a gyarihoz.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Magnum_ #19158 üzenetére
Egy jo facelift elotti E39 min 1,5 milla! Egy jo gyari(!) M csomagos meg 1,8 legalabb. Nem irtad mennyiert volt kirakva de 1 millaert csak szart kapni! Amik ez alatt vannak pont ezert ennyik. Btw az emlitett Jaguar nekem is bejott mindig is kinezetre de kepzeld el egy Alfa szerviz igenyet es szorzd meg kettovel. Valami eszement megbizhatatlan autok annak a kornak a jagjei.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #19161 üzenetére
Hogyne enne minimalisan az oljat? Eleve igy van megtervezve. Az ujabb M54- nek meg nagyobb a gyari olaj fogyasztasa. Nem irtad mennyi van a tiedben de szukseg lessz ra hidd el mert en is vigyaztam ra elozoleg a nemet tulaj is es megis el kezdte enni 270k kornyeken hipp-hopp. 20k -val kesobb megjobban persze es mar fust is volt boven. Ekkor jott a genaral mar. Ennyi km-ert nem lehet meguszni gyuruzes es hengerfej tomites nelkul. Legtobb M52 200-250 -ig birja tomites cserek nelkul. Enyem meg sokaig is huzta! De en hengerfejet is felujitattam, gyuro tomitestol, szelepfedel tomitesig kezdve szoval szepen megcsinaltak ki van nullazva termeszetes mindent gyari alkatresszel es ezek utan hozza kb azt az olaj fogyasztast ami a gyari specifikacioban benne van. Pl kartergaz szurom ezek utan szakad at es az eredetit csereltuk ki 300e km utan pedig erre is atlag 150-et mondanak annyit birnak ki.
Suni 2 eve van meg azota semmi gondom venti szabalyzassal de ha elojonne megint is inkabb veszek ujabb 2-3 evre 8 ezerert bontottat
Az fura, hogy szabalyozni keljen. Nekem tokeletes. Anno 30 volt darabja de ez a dragabb fajta.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #19169 üzenetére
Sok minden tortenhet 20k alatt hid el. 250e nel nekem se volt semmit gond meg vele. Ismerosodnel meg lehet pont 100-at visszatekertek es ott is van az 300e km. Attol, h TU ugyanaz a blokk ilyen szempontbol nincs kulombseg. TU annyival jobb viszont, hogy alacsonyabb fordulaton adja le a max nyomatekat illetve 1 literrel is kevesebbet ehet azonos korulemyek kozt a sima Vanostol.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Azok se szebbek de egy par szaz ezret ero E36 tenyleg nem szep a kutya nem veszi eszre oket, ahogy presztizse sincs plane egy 16i-nek. A lampa bura meg lathatoan vmi tuning utangyartott rajra amitol egy gyari sarga indexes tobbet er, igen. E36 -bol csak a coupe mutat mai napig az is csak akkor ha egyben van. Nem kell ezen megsertodni teljesen jol mondja a cikk iro. Az E30 sokkal markansabb na meg az mar cool auto es oldtimer ahogy egy E28 is. E34 -nek meg (bar ugyanennyibe kerulnek mar azok is szinte) mindig van kiallasa meg. Az E46 meg E39 meg meg mindig erteket kepvisel igy nem kell meglepodni azon amit irt mert igaz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz whitezo88 #19239 üzenetére
Ezt a D10-et apam kb. 2 eve ha nem tobb hirdetik mar. Kurva szepen nez ki csak az egyik gond az, hogy diesel a masik a sok km a korahoz kepest. (En anno 10 evesen az E39-et ~210e km-el vettem) Illetve tul sokat kernek erte mert ennyiert akar kevesebbert nagyon szep, megkimelt M5-otoket kapni nemetben 100e km -el kevesebb futassal persze abbol tobb van mint ebbol az alpinabol de B10-et is lehet kapni ugyancsak fele ennyi km-el boven ennyibol.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #19247 üzenetére
Igen mert nem akartam, hogy az legyen a belekotes targya, hogy rosszab felszereltesgu belso van a kepen. De kb mintha az E39 lenne az ujabb szerintem evjaratban annyival jobb.
Nyilvan jobban megy mint egy E39 530i de semmi penzert nem kene. 2. tulajok nagy barajta a treleres na meg az, h 50-60 ezer kilometer alatt az auto aranak felet ra lehet kolteni az E60-ra az nem vonz Havrom angliaban dolgozk es mikor hazajott porobalta az enyem (M csomagos 28i manual) illetve neki egy ismerosenek az E90-es 30d-jet (szinten M csomagos) es eleg nagy adu volt mikor azt mondta nekem: nem akarom a segged nyalni de a tied sokkal jobb es elvezetesebb hiaba megy jobban a masik. Egy uj F10-es 535i az viszont barmikor johetne
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz varsam #19491 üzenetére
"Gyönyörű autó" - khumm!
A km akar meg valos is lehetne de azon tul az utolagos angyal szem total gagyi plane egy olyan tipusban amiben meg gyarilag se volt angel eye! A tukor vmi utangyartott "tuning" tukor. Tre! A piros feknyereg is tre ahogy a utangyartott shadow "lexus" hatso lampa is! Van rajta egy neve nincs gagyi 17-es felni. Pff. Extra az nulla! Raadasul a kozep konzol is hulyen nez ki az utolagos fejegyseg miatt. Vett volna egy FM transzmittert baszki. Es vmi gagyi ultetes van rajta mert nagyon hulyen all az auto azon se lepdnek meg a ha csak levagtak volna a rugobol. A BMW-ek szegyene ez igy inkabb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Fogalm zavar ez szerintem mert egy lokos cseretol mert is lesz torott az autod? Serulese volt es elem csere lett rajta. Ez nem tores! Tores az az mikor mar huzato padra kell tenni az autot, nyulvanyok elmentek es stb. Az mar megnyaklik sose lesz olyan mint volt. Nekem is lett mar lokos cserelve illetve csereltem a sarvedot is mert belem jottek, koccantunk de ha el akarnam adni az autot tores mentesnek hirdetnem sot serules mentesnek mert nem kikalapalt legittelt sarvedo van rajta hanem egy serultesmentes gyari, ujrafenyezve. Ergo tores es serulesmentes az auto.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Gézengúz #19948 üzenetére
Hat nem tudom de olyan tipusba amiben gyarilag nem volt angyal szem, gaz beletenni konretan tre es ahogy irtak bazari meg ha igenyesebben is van megcsinalva! E46-ban se volt igy abban is tre az ilyen ahogy egy facelift elotti E39-re is gaz ilyet barkacsolni. Ott meg plane hisz arrol szol nincs penze a usernek rancfelvarott lampaburara amiben ott van gyarilag.
En eleve nem is ertem a gondolat eredetet azoknak akik ezt a "tuningot" megcsinaljak hisz eredetileg ez a angel eye arrol szolt, hogy a ujabb fajta dizajnos lampak mar nem adtik azt a hagyomannyos dupla kor lampas format es "agressziv" kulsot mint a regi bmw-ek es ezert lett ez megoldas utanerzetnek. Igy hogy egy E30, E34, E36, E38, E46 -ra minek ilyen nem ertem amben pont az a jo, hogy dupla kor lampasok ahogy egy fl elotti E39 -ben is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Highend55 #19959 üzenetére
Nem tudom hogy ide a bkv de biztos. De ja, gagyi! Egy astran meg golfon meg ki tudja mint vannak es szoktam latni ilyen utolagos kor helyzetjelzoket oda(se) valok nem gyarilag kor lampas bmw-re!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Ak ismeri a tipusokat az levagja, hogy nem gyari es aki gyari "fetisiszta" nem fogja riszpektalni ez van. En anno mikor mar bemattult a lampa buram pl es raszantam, hogy veszek masikat direkt nem vettem GYARI facelift burat mert pont, hogy bejott, hogy ez meg az az igazi klasszikus dupla kor sooot projektoros helyett simat vettem es ez az az igazi "bmw look" [link] es erre is hogyan nezne mar ki egy utolagos angyal szem?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szokeherceg #19970 üzenetére
528i M Sport. Magyarorszagrol nem egyszeru jo E39-et kifogni. Ez is nemetbol valo. 210e-el vettem. 6. eve van meg. Kellett mar azert ra kolteni boven azert most mar de ut szelen meg nem hogyott ott soha, trelert meg nem latott 110e km alatt amit beletettem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szokeherceg #19984 üzenetére
Sajnos ez igy van. Nagyon olcso de alapvetoen ugye jo kis auto es utangyartott alkatresz gombokert van hozza ahogy bontott gyarival is dunat lehet rekeszteni igy veszik mert olcson fent tarthato. E36 bol csak egy szep coupe vagy inkabb cabrio er vmit.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20016 üzenetére
Sajnos pedig ez igy van. Attol, hogy egy diesel legyorsul egy benyasat attol az meg nem lesz sportos se sportosabb! Egy diesel hang se lesz soe olyan mint egy benzinese illetve az se mind1, hogy egy az egyik 4k tol elhal a masik meg ott kezd elni. Diesel utan szabadon szoktak mondani. A WTCC meg nagyon rosz pelda! Nem akarok belemenni de az egy vicc volt, hogy nyertek es nem azert mert jobbak hanem azert mert szar szabalymodositas volt az egesz es engedely. Turbos autok mentek szivok ellen es hiaba voltak kozel azonos teljesitmenyuek a nyomatek tobblet (ami emelkedos palya reszeken elony volt) es a kedvezobb fogyasztas ergo kevesebb menetkesz tomeg mait tudtak nyeri. Utana, hogy 2.0TDI es 1.6T -ek lettek maris sehol se voltak a mozdonyok. Szoval a turbon volt a lenyeg nem pedig azon, hogy diesel vagy benzin!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20029 üzenetére
Nem letezik persze de akkor se lehet motorsportban kiegyenlitetten engedni a ket tipusu motort. Mondom onnantol kezdve, hogy jottek a kisebb 1.6 turbos benzinesek mar is nem voltak olyan jok azok a 2 literes dieselek. Meg ennyire nem fekete feher ez mert pl akkor mar minden gyar 6-os seq. valtoval mehetett a BMW-nek meg nem engedtek es tovabbra is csak 5-os H valtoval mehettek. Na mind1 az en szememben, hogy akkor a Diesel Seatok nyertek az egy vicc volt es nem nagyon riszpektaltam de hat ment a marketing szepen... Szoval szepen ala adtak a vbet nekik. De ez mar off tema nagyon
Nem tudom de engem nem zavar ha visszakell valtani. Azert van a valto nem? Es az se ha hallom jo oreg szivo sor6ot mikor ercesedik. 20d van csaladban uj 30d ben is szint ugy ultem tenyleg jol mennek de nem all fel a szor a hatamon bennuk es sok gond van veluk. 10 eve egy szerelohoz jarok es valahanyszor meglatogatom, akar komlyabb javitassal vagy csak egy muanyag patent miatt olyan nem volt meg, hogy ne allt volna bent egy vagy ketto(!) 30d, 35d X-bol vagy 5er bol szetkapott motorral, turbo cserevel, javitassal es stb. 20d-ek hajlamosak lancszakdasara akar mindossze 60ezer km utan is ha megtortenik szet kap mindent tobb szazezrek reulnek. En spec meg benyas turbosat nem lattam naluk javitani ahogy legkevesebbet meg a szivo benzinesbol.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ignorant #20263 üzenetére
Az munka! Nekem is sikerult 1x beleszaladnom es 210-el kaptak el (E39 28i) de akkor szerencsere meg ismertem vkit aki ismert vkit es el lett intezve. Amugy nem szokasom feleslegesen tolni neki (akkor muszaj volt) meg amugy szerencsem is szokott lenni ezert van az, hogy 11 ev alatt mindossze 1500 forintot fizettem gyorshajtasert osszevissza az is 2 tetel volt
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20290 üzenetére
Az lehet de ezek azok az 1.9/2.0 -as szarok amik 20 meteres fekete fustot huznak maguk utan mar addig amig nem konyokolnek ki. Egy eleve 300 lovas diezelhez aminek akkora nyomateka van, hogy hazat lehet vele vontatni minek chiptuning azt nem ertem en se?!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Tálydi #20561 üzenetére
Nekem nagy vagyam egy M5 de annyi a titka, hogy nem kell varosban hasznalni. Venni kell egy robogot es kesz. Akkor el lehet jarni vele atlag 12-13 literbol az meg csak kettovel tobb mint amit most eszik az autom.
A telen gumizast nem ertem? Miert most nincs teli gumi az autodon?''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20577 üzenetére
Hogy kopna mar el egy gumi fel ev alatt? Ha nem az aszfalton csuszkal vki napi szinten akkor nem kopik el.
Hasznalt gumi es hasznalt gumi kozt meg van kulombseg. Te arra gondolsz ami kopasjelzoig van kopva es levetett gumi es 10 eves akar en meg azokra amiken meg akar a gyari szorozes is latszik oldalt 1-2 evesek es max 1-2mm -ert kopott csak. Ezeket van aki azert leszedi es vesz uj garniturat mert az egyik gumba belement egy szog amit javitva gond nelkul lehet hasznalni tovabb. Van ami TK -ra tort autorol valo de leadjak ugy ahogy van az elelmesebbje meg megmenti gumit rola es stb. 10 eve veszek 1 helyrol hasznalt gumikat (PS2. KU31, SC3 es stb.) Soha semmi bajom nem volt veluk se defekt se szalszakadas ismetlem semmi pedig akar 220-al is jarattam oket fel oran keresztul ha epp olyan volt. Egy jo allapotu garnitura meg 3 nyarat is kibir. Az emlitett meretben egy uj gumi nekem 65e korul van, hasznaltan meg 25. Ugyanakkor az uj csak 2 nyarral menne el tobbbet. De menjel el 2x annyit meg akkor se erne meg az uj.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #20580 üzenetére
Nem, csak M3-at vezettem es ismertem tuljat ami meg jatekosabb auto is de a tulaj meg se irt le egy nyar alatt 2 uj hatso gumit rola soha. Persze le lehet egy nap alatt arrol is. Normals hasznalatolrol beszelunk. Ha vki fel ev alatt 60ezret megy meg 250-el... annak persze eltunik.
Ugy ertem, hogy leveti az egesz garniturat ahelyett, hogy azt az 1et megjavitattsa es vesz ujat mert van ahol ennyire jol megy es ezekbol kerulnek ki (a masik 3)nagyon jo allapotu gumik. Tehet nem a gombazottat veszem en se de mivel nem jarok 200 folotti tempoval napi szinten nem okozna gondot az se.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Egyben van a gep de sajnon nincs neki akkora erteke se presztizse mint kene. Eleve ez meg a rancfelvarott elotti verzios E90 ami valjuk be nem egy szepseg. Akkor amit meg a megjelenes idopontjaba se ertettem, hogyan tehettek bele mindossze egy 170 lovas motort? Ne vicceljunk mar! Anno mar az E30-ban is letezett 320si neven (az olasz piacon bar) 192 lovas ketezres motorral szerelt 3-as 25 evvel ezelot, raadasul ~1150 kiloval mindossze.(mint egy mai WTCC auto) Ha tettek volna ebben az E90-be vmi 9 ezret porgo (ugyanugy mint a hajdani szivo 2000TC-ek) legalabb 240 lovas motort es faragtak volna a sulybol egeszen mas lenne a fekvese ennek a tipusnak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ignorant #20642 üzenetére
Ez igy van de hogy jon ide?
Nem arrol van szo, hogy ne lenne eleg 170 lo alapvetoen hanem arrol a 320si nek milyennek kellett volna lennie. Egy jo kis ketezres 240 lovas szivo motors max 1300kilos rettenetnek.
Mert a neve meg van csak nincs mogotte semmi. Egy 2001-es E39 520i tudja ugyanazt mert az is 170 lo es telitankolva se tobb mint 1500 kilo. M csomagosan barmikor az kene inkabb egy E90 320si helyett mar csak sor6 miatt is
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ignorant #20720 üzenetére
Szerintem pedig gyari M -csomagos ez. Nem tunnek utangyartottnak a lokosok csak epp a diszlecek szinre vannak fujva. (ami szerintem nem mutat jol) Ettol fuggetlen egy nem M-re total tre de egy M-es BMW-re is amin GYARILAG se volt M-jelzes gaz feltenni ilyet! Nekem sincs fent M logo pedig gyari M Sport E39-em van.
Eltekintve ettol a kis diszkret jelzestol de ez meg gyari tema:
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ignorant #20725 üzenetére
Igy-igy. M Sport E39-en csak ott oldalt az ajtodiszlecen volt gyarilag M logo ahogy azt linkeltem az enyemrol de hatul nem. Csak az ujabb tipusokon szokas most mar feltuntetni de meg M csomagos E60 es E90-en se volt gyarilag M logo hatul ugytudom!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Snooker #20819 üzenetére
Az M3 lesz a Sedan. Ez az egesz onnan indult, hogy a paratlan szamozas volt regen a 4 ajtos (3-as, 5-os, 7-es) paros meg a 2 ajtos modelleke. (2-es, 6-os, 8-as) De 3-ra tenyleg nem kellett volna ezt ra eroltetni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #21523 üzenetére
Nekem Sedan es manualis E39 28i van es az eszik 12 litert csak varosban! A Touring jo 100 kiloval meg nehezebb es az automata valto es ratesz szoval ez sajnos varosban siman megehet 14 litert is! Normal hasznalat mellett persze mert ezt csak feljebb lehet vinni.
Alkatresz meg szint ugy sokkal dragabb eleg ha csak a full alu futomuvet vesszuk alapul. Egy gyari lengokar elore szilenttel egyutt jo 70 ezer forint es ez csak 1 tetel egy oldalt. Nem egy kategoria az E36-al semilyen szinten.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #21573 üzenetére
Csak is a carbon disz lecekbe tudok belekotni amugy fasza
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #22485 üzenetére
simpla vanos
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
25i az mar 2000 utani ergo faceliftes. Amugy meg allapotot vegyel az a legyeg inkabb! Az, hogy az 23i v 28i -lesz tok mind1. (Osszes M52 ha karban volt tartva es nem gyilkoltak agyon el pusztithatatlan, amit amugy is bir ha nem hidegen csinaltak) 20 lo van koztuk az nem sok semmi. Plane ha ugy nezi az ember, hogy egy 23i manual megy ugy mint egy 28i automata. Amugy a 23i az valojaban 2.5 literes.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000