-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz Gergello #33574 üzenetére
Igazad lehet. Csak 2 szemelyes szemelyautonal ervenyes ez akkor nem? X cegnel ahol dolgoztam volt pl. Laguna kombi de rakterrel ergo hatso ulesek nelkul. Arra viszont ha nem volt benne semmi akkor is kellett irni vmit ha mozogsz vele.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Gergello #33583 üzenetére
Ezen a helyen amugy a "cegvezeto" is alkalmazotkent volt bejelentve
De hat ez annyira magyar. Anno volt, hogy uzletkotokent dolgoztam egy arnyekolas technika cegnel es ott is szamlakepesnek, maganvalalkozonak kellett volna lenni. Ezt persze nem valtottam ki. Meg oldottuk maskepp... De dolgoztam benzinkuton is sima "kutaskent" uzletvezetokent.
A vicc az, hogy "rendesen flottul" hol dologztam eletemben? Gorogorszagban egy 5* -os szalodaban tavaly.
Kicsit off tema de ez igy kijott most
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33626 üzenetére
Anno ~1 honapja volt kb ez a suly tema. Nekem a 28i felig tankolva, sofor nelkul durvan 1500 kilo. Viszont sokan azt hiszik minden 5er E39 vagy 1,8 tonna. Mert eg es fold egy 30d touring-al. Az tenyleg majd 1800 kilo. Az egy hajo. Vagy ahogy egy 40i -is, voszont ott van ero csak azt is lehuzza az automata. Szerintem a futomu szamit sokat. En az M sportal meg driftre is kiviszem, kivittem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33637 üzenetére
E39 ben alu blokk. Alu futomu karosszeria elemek... meg az enyem szedan. Teto ablak nincs. Az is 20kilo plussz
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Hikvision #33652 üzenetére
A vezeto oldalt a kilncs zarszerkezetet en is csereltettem mert eltort na de 17 ev utan. Meg nyilvan ezt hisz ezt hasznalja az ember legtobbet. Szoval ez belefer.
Viszont valamelyik multkori TC egesterben is volt errol szo. Konkretan a 335i lett fel hozva es a benne levo lanc. Hogy fele annyi angyag van benne mint az M52-ben levo (20i, 23i, 28i) lancban!
2x erosebb egy 335i de fele olyan vastag a lanc benne es szakadhat mar 150km-nel. Nekem M52-ben meg meg az eredeti van 360e -nel is. Elvileg meg fel millio km nel erdemes ranezni
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #33693 üzenetére
Ha sedan lenne es manual akkor -1,5 liter De igy se rosz ez.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Jo a fekete csak mindent meg lehet unni. Irtam par hete en is azert akarnek ezust vagy alu betetre cserelni mert bar a fekete borrel, adja a fa, csak mar unom. Amugy valami ilyesmi fa mintara csereltem a regebbi fat amit linkeltel:
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Nem nekem cimezted de engem meg ut szelen nem hagyott az E39 528i a 8 ev es 160e km alatt. Persze voltak gondok vele es sok penz ra ment de treleren meg nem volt. Az M5 mivel szivo benzin es manual, ugyan az a recept! Ha karban van tartva nem hinnem nagyobb kockazat ilyen teren, csak epp 2x annyiba kerul a karban tartasa, na meg a tankolasa.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33757 üzenetére
Persze nekem is voltak ilyen "aprosagok" :
Fotengely fordulatszam jelado - igy a motor jarasa mondhati erdekes volt. Kartergazszuro szakadas - ugyan az a helyzet a vakum miatt kb es alapjarat nincs. Kormanymu hiba - ATF elment ahogy a szervom is. Most volt kuplung munka henger csere de hat meg az eredeti volt benne 18 eves volt. Es mivel megtanultam meg anno hogy kell szinkronizalatlan valtoval valtani igy megoldottam, hogy haza jojjek vele es a szerelohoz is labon mentem le. Szoval ezektol meg jarokepes volt az auto. Meg nekem szerencsem is van ilyen szempontbol mert ezek mindig ott jottek ki ahol lakom varosban. Mikor ilyen 1000-2000e km-es tavokat mentem vele mint pl. horvat vagy olasz sose volt gond.
Nalam ez ami nagyon legyeges, hogy ut szelen meg nem alltam vele varva a vontatot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz htomi85 #33768 üzenetére
A tisztelelt nem abban van milyen idos es hogy megvette hanem, hogy az milyen allapotban van. Mert ami egyben van es jo, abban sok munka es penz van es torodes! Nyilvan aki vett egy 7-800 ezres E46, E39-et es amugy se sokat kolt ra es azt hiszi urhajo az mas tema.
En tobbre respektalok egy E34, E39, E28, E24 es stb. tulajt akinek baromi egyben van az autoja es ki van nullazva mint vkit aki vett egy 7-8 eves barmit... hozzateszem vegosszegbe ugyan ott lesz ez csak epp a oregben munka van es penz es alazat ha ugy tetcik, hogy ugy nezzen ki mintha ha csak 7-8 eves lenne. A masikban csak penz... jobban nem tudom megfogalmazni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz brickm #33791 üzenetére
M52 pedig nem egy problemas motor. Igazabol ha mar uzem meleg es szepen felepult mar az olaj nyomas es az mar mindenhol ott van ahol kell. Mert uzem meleg alatt ertem az olajat es nem a viz hofokot mert utobbinak meg kell es egy kis ido... akkor nyugodtan lehet uvegelni hisz egy szivo benzinrol beszelunk. Irtad, hogy nem kergetted tiltasig de nem ekkor kopik egy motor. Hanem ha hidegen mar nyomjak neki meg ha nem megfelelo az olaj benne es az is keves.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33796 üzenetére
Persze, hogy kell genaral egy ~300 ezret futott motornal de az nem hajtokar es fotengely cseret jelent! Hanem tomites cseret es esetleg hengerfej felujitast ha mar szet van szedve es arra szukseg van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33788 üzenetére
Erre nem is reagaltam. Igazabol sajnos ez mar igaz. Bar bizonyos tipusokbol van rengeted: E36,E46 na meg most mar ha csak lemegyek 10km-et a varosban, latok vagy 1 tucat E60-at. Szerencsere E39-bol nem sok van ahol lakom.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33818 üzenetére
Nekem sincs kozeprol meleg csak hideg (bar nem vagom, hogy hogy nincs nalam ott lehetoseg allitani manual), szoval ilyenkor lezarom de a labterbol jon meleg hatra nem ? Mint az E39-nel. Azota amugy, hogy kitakaritottam a jaratok is sokkal jobb amugy:
szerk.
nem mondod annak ellenre "futheto lehetne" a hatso ules, hogy nem volt rendelve extrakent?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33820 üzenetére
De varjal, hideg az jon dogivel nem? Labterbol, kozeprol. Csak meleg nem kozeprol.
Hozzateszen en se erten ezt... bar neked volt E39-ben is lehetoseged allitani kozepen meleget vagy hideget de nalam ez nincs. Ezek szerint ez is vmi + extra lehetett mar 39-nel is. Pohar tartom az van hatul amit meg sose egy budos E39-ben nem lattam de meleg levegom nekem sincs kozeprol
Semmi nem volt. Csati vissza az ules alla es kesz. Plug n Play
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33822 üzenetére
Hatul?
Hozzateszem a leg extremebb E39 amit lattam az olyan volt, hogy: motoros, memos komfort ules, automata valto... aztan jott az x-akta... nem volt benne multi kormany es tempomat es manualis klimas volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33825 üzenetére
Jaaa, hogy konyokloben. Az nem szamit, mert fix. Az nem is pohartarto ami nem transzformerszt megszegyenito modon tunik el es epul be.
(#33826) joamilestoné
En mindig csak a ezt a verziot lattam a taroloval.
Meg ahogy pont ezen a kepen lathato E39-ben is volt lehetoseg allitani meleget kozepre is csak nekem ez kimaradt. :/
Ugy nez ki itt is volt vagy harom varians: manual 1 zonas, digit 2 zonas es "3 zonas" ahol lehetett allitani manual hatul is, h meleget vagy csak hideget kuldjon...
BUEK
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #33842 üzenetére
Vagy inkabb nem er ra, illetve "ignoralja" a topicot bizonyos ideig.
Ez olyan, hogy nekem is volt, hogy heti 1x ha felneztem, attekertem gyorsba feluletesen, aztan lehet irtak vagy kerdeztek tolem de at is siklottam rajta es igy pl. ~1,5 honapig se irtam a forumra. Most meg aktivan vagyok, max 1 nap ha nem nezek fel.
Illetve azt se tudhatod privatban mi zajlik. Amugy meg alap dolgokrol en van, h kerdezek de ha komolyabb akkor a szerelom hivom fel nem ide irok.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33847 üzenetére
Most mondanam, hogy ez csak dieselre igaz benzinest azert lehet talalni 14 eveset is 200k kornyenken de par honapja hallotam hogy egy szegrol vegrol ismeros adta el a kintrol behozott 18 eves E46 20i- t az oraban 230e km-el, valojaban meg 600-on tul volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33870 üzenetére
Olvastam en is. Bar nem csodalkoztam a szenvedesen mikor ahogy lattam az elso E39-et 400 ezerert vette... mit vart?
Es lehet arra kolteni es ugy hozzaallni majd en rendbe vagom csak epp szarbol nem lehet varat epiteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Igen, elsosorban azzal lehet legtobbet elerni ha nem karcos es tiszta belul is a plexi igy nem szorja szanaszet a fenyt. Foncsorral tobbnyire ezeknel azert nem szokott gond lenni, nem 30 eves lampak ezek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Na ha a '16 kimaradt, akkor most avatom a havat
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MaDDoXX #33930 üzenetére
Ha facelift Ci akkor ott csak M54-es motorokat talasz mar. Ergo M54B25 lesz az. M54-bol meg a B22 (20i) hajlamosabb nagyobb olaj fogyasztasra nem a B30.
Jo motorok ezek kb. ugyannyira megbizhato mint az M52 -ok, viszont teny alaphangon tobb olajat fogyasztanak az M54-ek. Ha nem ragaszkodol fl-hez akkor az egyik legjobb valasztas lehetne a 28i M52B28TU (ez mar ugyanugy dupla vanos mint az M54)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Szerintetek az miert lehet, hogy neha elo villan a felkialtojel a muszeregysegemen, majd elalszik, majd megint villan es ugy marad egy idore, majd elalszik es igy tovabb es ezt allo helyzetben is csinalja.
Fekfolyadek maxon... fek tarcsak, betetetek boven jok... X akta.
valamelyik jelado szarakodhat?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #33977 üzenetére
Steril a kozeg amiben az ember ul es nem erezni ugy a teljesitmenyt es sebbeseget. Ugyanakkor 4 hengertol dieselben csodakat ne varjunk. De ahogy emlitettem egy F10 olyan mar mint egy regebbi 7er. Nagysagban, sulyban es stb.
Illetve abban is egyett ertek a tobbsegnek nem adnak kezebe 140 loeronel erosebb vasat. Ha parhuzamot kell vonnom biztos jobban vigyoregnek es joban elveznem egy E30 318is vezeteset (amit btw vezettem mar persze) mint egy F10 20d-et... (F10-bol csak 30d-et vezettem)
A teljesitmeny nem egyenlo a vezetesi elmenyel.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34055 üzenetére
Anno en is egy Monroe tipust vettem 120-ert (4et) mert a gyari m sporthoz valo 65e volt / darab. Nem sok, nem gyari tema van az autoban de itt ez a tobb mint 2x-es ar fekves mar sok volt nekem. Nincs atmenet. Persze volt 15-ert de ha mar nem Sachs lett akkor a legjobb Monroe.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34057 üzenetére
A "gyarikent" de itt nincs bmw lengescsillapito ugymond. Ha a gyarit kered Sachs-ot kapsz. Ugye ilyeneket szedtunk ki is belole es sehol nem talalsz rajta BMW logot vagy matricat. Szoval ez nem olyan mint az ATE fektarcsa pl. ha gyarit veszel akkor is ATE-t kapsz de benne a BMW logo is ha meg csak ATE-t veszel akkor csak ez a logo van a termekben ertelem szeruen.
Nekem sincs semmi panaszom a Monroe-ra. Jobb nem lett de roszabb se.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz KAMELOT #34087 üzenetére
A lenyeg, hogy max 1-2 percig kellen jaratni. Ez ido alatt fel epul rendesen az olaj nyomas es el is jut mindenhova. Ez utan viszont a cel a minnel hamarabb uzem meleg motor. Szoval ha jaratod 15 percig alapjaraton azzal csak azt ered el hogy tobb ideig megy hidegen es ekkor kopik a motor a legjobban mert ennyi ido alatt -10 fokban alapjarton messze nem eri el az uzemi homersekletet a motor illetve az olaj de a hutokozeg se... Visszaterve tehat 1-2 perc utan nem padloza, alacson fordulatokat tartva melegitjuk be ahogy haladunk. Igy kimeled a legjobban a motort.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
De jo, hogy nem pesten elek. Most komoly, hogy nem vehetnem elo az autot mert Euro II-es? De a fustolo buszok meg mennek... nem hinnem pl. a regi suzukik meg astrak okkozzak a szmogot... vagy egy benyas E39, E46, E36...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Alapvetoen mivel pesten elnek rokonok, meg eltem is fent anno, meg most is heti szinten jarok fel, azert zavar! Az Euro III -as az meg mehetne. De nekem M52 meg Euro II-es, magyar forgalmiba 04-es tehat epp, hogy nem. Amugy meg ne gondold, hogy az jobb. Egy diesel eu III-as tobb karosanyagot jutatt a legkorbe mint egy II-es benyas... Francia orszagban pl. ezert akarjak 2020-tol total kitiltani barmilyen dieselt szmog riado eseten!
A nepautos botrany ota tudjuk is mennyire valos ertekek ezek a diseleknel...Egy szo mint szaz raadasul az orszag felenek II-es vagy ettol roszabb besorolasu az autoja. Pest kornyeken meg 30% -a az autoknak. Ertem, hogy EU meg minden de ez itt magyarba nem jarhato ut. Megint egy kasza. Megbuntettik a szerencsetlen szulot aki vinne a suzukival a gyereket oviba vagy iskolaba utana meg menne dolgozni 150 ezerre. Gratulalok!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Szmog temahoz visszanyulva itt egy TC-es velemeny. Btw ezt irtam le en is tobbek kozt korabbi kommentemben...
"Ha valakinek nem lenne világos: a szálló por néven csúfolt dologhoz a benzines járműveknek nem sok közük van, illetve csak annyi, amennyi gumi- és fékpor bármilyen más autóból is jön. Ez tipikusan a dízelek végterméke, amit szilárdrészecske-emissziónak, még hétköznapibb nyelven koromnak hívunk."
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Google barmikor kiadja neked ha veszed a faradsagot es ra keresel ami semmivel nem tobb ido mint, hogy ide irtal es kerdezed de ha mar valaszolok akkor mivel nekem is 528i van (M52) igy tudom, hogy Euro II-es. Magyar forgalmiba ez 04-es a V.9 -es mezonel. Viszont mivel tied M52TU az tudja am az Euro III-at is. A sima M52 nem biztos. Viszont at minositeni gondolom nem egyszeru magyaraban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34226 üzenetére
Osztom, csak nem akartam venni en se a faradsagot, hogy szoljak, regaljak.
Fustos temara jo kis video: What Your Exhaust Smoke Is Trying To Tell You
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34245 üzenetére
Ja, E39 multikormanyal, tempomatal, automata valtoval sport ulessel de manualis, tekeros 1 zonas klimaval. Amirol azt se tudtam letezett amugy 2 eve meg, marmint manualis klima panel
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #34285 üzenetére
Az csak az F10-tol jott ugyhiszem. E90-nel a 177lovas volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest