-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Szerintetek? [link]
Mik a tapasztalatok ezzel a típussal? -
Ck.
addikt
Urak,
Csonthülye vagyok a márkához, se konkrét modelleket, se motortípusokat nem ismerek, sose volt bömösöm, úgyhogy abszolút laikusként fordulok hozzátok.
Jelenleg kint vagyok UK-ban és nagyon jó áron, 150 ezer Ft-nak megfelelő összegért tudnék venni egy 99-es évjáratú E46-ost, 1.8i SE benzin, manuál.
Mit lehet tudni erről a típusról, mennyire megbízható, mik a típushibái, mikre kell odafigyelni?
Amit a tulaj elmondott:
Cserélni kell a hátsó kerékcsapágyat, az ABS jeladót, valamint a lengéscsillapító szilenteket. Ez anyaggal, munkadíjjal együtt húzós, vagy nem egy vészes dolog?Előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21225 üzenetére
Vszinu UK specifikus modell.
Annyit irt még a tulaj a hiba listára, h könnyen melegszik, "szerinte" termosztát cserés. Mi más lehet még?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Urak,
Mi a vélemény a 98-2000 körüli 3-as, 5-ös szeriarol? Melyik érdemesebb? Esetleges tipushibak? Az automata nyűgös? 520,
523i, 528i milyen motor, van vmi félnivaló?
Még a dízel is esélyes, azok mennyire megbízhatóak?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Urak, mi a vélemény a kompakt 318ti-ről? Konkrétan egy 99-es évjárat lenne, 140 lovas, automatával. Van-e magának a modellnek vagy a motornak vmi tipushibaja? A váltó milyen?
Mit érdemes tudni ezekről a gépekről?Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Cxgrav #21675 üzenetére
Na ez tok jól hangzik.
Az allofűtést tudod programozni is, hogy ekkor meg akkor kapcsoljon be automatikusan?
Fogyasztásrol van-e mar vmi adat?Nekem egy 2,5 TDI A6 van hasonló full extrával, sokat agyaltam a két típuson, de végül a 4 luk mellett tettem le a voksom, amit lassan 3 éve töretlenül imádok. neked is hasonló jókat kívánok.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21678 üzenetére
Bizony jo cucc az allofutes, de ha használni is akarod, nem árt leülni a szomszédokkal egy-egy csésze teára es megkérni őket, hogy ne hívjanak tűzoltót az autodra, hogy azok majd szépen darabokra vagdossak, csak azért mert füstölni látják a hajnali mínuszokban.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21680 üzenetére
A kazanoknak is ugyanugy van egy sajat kipufogojuk, mint az autónak amin keresztül az égéstermék távozik a külvilágba.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Cxgrav #21689 üzenetére
A pillangószelepről tudsz-e vmit? Le szoktak dugozni ugy tudom ezt a típust, mert ha megadja magát, akkor sokfelé röpködhetnek a darabkák.
Kasztnin van vhol pukli vagy totál makulátlan?Sajna nem könnyű kifogni jo allapotut, kitartó keresés kell hozza. Kollégám mindig elbizonytalanodik nehány fórum váltás utan, lehet hogy 3-as lesz belőle neki, de még A6-tal is kacsintgat.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Xmodule #21747 üzenetére
Sajnálom, ez nagyon dühítő lehetett.
Tudom, ebben a topicban lincselés lesz, de Audiban, pl. A6-ban nem gondolkodtal? Általánosságban könnyebb kifogni jo allapotút, és nyújt olyan kényelmet, minőséget, mint egy BMW. Igaz nem hatsokerekes, nem tudom ez mennyire szempont. -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21754 üzenetére
Utolsó OFF részemről, csak h vedjem az A6 becsületét:
Nekem 3 eve van meg, a hirhedt családot tönkretevő, apákat alkoholizmusba taszító, anyákat öngyilkosságba sodró, gyermekeket utcagyerekké tevő 2,5 TDI motorral, ráadásul automatával megfejelve, amiért bizonyos helyeken mar igy önmagában már a vasarlasért is börtön jár.
Nekem eddig mindössze egy 3 ezres hőgombát kellett cserélni benne, pedig kapja rendesen a menetet, benne van mar azota több, mint 60 ezer általam.
V6-os motor, 180 ló, 1500 kiló, automata, 2000 km-es út alatt sok allofutessel es dugoval 7,7 l lett, ami nem rossz.
Mindenből ki lehet fogni jot es rosszat is, nekem ez a meglátásom. Nagyon sok előítélet pedig egy-egy rossz tapasztalasbol születik.
A BMW-k bizonyos típusarol es motorjarol is el lehet mondani ugyanezt, mint amit Te az előbb, nincs semmiből se csak fekete vagy fehér.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21757 üzenetére
Nekem gyári 150 lovas AKN, tehát a bűnös fajta. csak meg lett chippentve 180-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21956 üzenetére
Igazad van, nagyon hamar eldurran az agyam ilyeneken, kulonosen tegnap reggel, amikor egyébként is sz@rul kezdődött a hét.
Na mindegy, mindenkitől elnézést, akinek ezzel a lelkébe gázoltam. -
Ck.
addikt
A Miniknel mi az ami elinduláskor sípol, búg a motorterből? Generátor? 2001-2014-ig, összes évjárat, összes modell. Szinte sír amikor járó motornál gázt adva elindulnak.
-
Ck.
addikt
válasz mézespálinka #23114 üzenetére
Egy kartonpapírt érdemes berakni és járatni egy negyed órát hidegen-melegen egyaránt...lehet hogy tőmítetlenség lesz vhol.
(Én a múltkor heves olajfolyással jártam meg Anglia-Mo. távot, 10 liter olajat magammal cippelve, végül csak 4-et kellett utántölteni.) Bátor voltam. -
Ck.
addikt
válasz mézespálinka #23127 üzenetére
Igen, le a földre, a motorblokk alá. Ez a legolcsóbb hibakizárási lehetőség.
-
Ck.
addikt
Üdv a Vese Uraknak!
Én is erre fele kacsintgatok mostanában és az első kérdésem az lenne, hogy a 99-2002-es 3-as/5-ös szériák automatája mennyire megbízható? Érdemes inkább keziben gondolkodni?
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #23421 üzenetére
Ha nem gondolkodok 3 literes motorban, csak 1.8-2.5-ben, akkor is veszélyes, még benzinesnel is, ahol kisebb a terhelés?
Jelenleg egy automata A6-ost hajtok, ezért szívesebben ülnek át ismét egy automataba, de ha azt mondjátok inkább a kézi a biztosabb, akkor képes vagyok erre a "kompromisszumra".[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Amúgy automatával lehet "veséset" játszani, vagy a hatsokerekes előnye az manuálisnál jön csak ki igazán? Sose volt még BMW-m...
-
Ck.
addikt
Azt le tudnátok írni h a 99-2002 közötti E39-E46 párost milyen motorral nem ajánlott megvenni? Vannak betegebb és megbízhatóbb szériák?
Benzin és dizli egyaránt érdekel.
Köszönöm -
Ck.
addikt
válasz Highend55 #23438 üzenetére
Jelenleg is automatát használok és nem szívesen mennék vissza kézire. Sose volt semmi bajom a váltóval, ettől függetlenül picit szerencsének is erzem h 14 eves auto, 5 eve nalam van es nem volt probléma.
Ennek ellenere picit fosok automatát venni ilyen 1000 fontos kategóriában.
BMW001 mester, mit mondasz? Érdemes nézni gumtreen és auto traderen ilyen árban bimmereket? £800-1000.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Egy Ilyennel mennyi szopás lenne? Váltón kívül mi lehet még a váratlan pénzes dolog?
-
Ck.
addikt
Uraim, körvonalazódni látszik a béjjemvvééé kérdés:
Vszínű dízelbe nem tudok ilyen árban belenyúlni, benzines lesz inkább, bár ez még változhat. A cél a 2000-2002 körüli 3-as 5-ös gépek, 2 liter vagy afölötti motorral.A kérdés annyi lenne most egyelőre, hogy első bmw-nek mit ajánlotok ebből az évjáratból, kézit vagy automatát? Mennyire buták, nyúlósak ezek az ezredfordulós automata váltók, vagy inkább kényelmesek és élvezetesek?
A vese érzést mennyire tudják átadni? Érdemes inkább kézivel venni?2001-es Tiptronic A6-ból ülnék át, azzal a váltóval esetleg van vkinek összehasonlítási alapja?
Nagyon köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23540 üzenetére
És automatával mennyire lehet kihasználni a vese szimbólum és a hátsó kerék adta lehetőségeket?
-
Ck.
addikt
Urak,
Hadd farasszalak benneteket, ha még nem unjátok.
A 350 Nm-hez szokott popómnak milyen lenne átülni egy 2.5 V6 TDI A6-ból egy E39/E46 25/28/30i-be? Elsősorban gyomorba rúgás és ülésbe préselés szempontjából kérdezem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23557 üzenetére
Hmmm...lehet gyűjtenem kéne még kicsit egy dizlire inkább. Félek a benya csalódás lenne.
A kilövés és a gyomorszorító préselés olyan dolog, amiről nem tudok lemondani. -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23560 üzenetére
Hát mindenképp egy tesztvezetes fog dönteni szerintem. De a benzines félő h nem fog úgy préselni.
Másik kerdes:
Hirdetésekben össze-vissza vannak a felszereltségek, a valóságban az átlag BMW-k tudják ezeket?
- elektromos ülés, tükör, első-hátsó ködlámpa, 2 zónás digitális klíma, ülésfűtés, állófűtés, ajtóél világítás, tempomat, 8+ hangszóró gyári mélyládával a csomagtartóban, lábtérvilágítas, automata tükörvilágítás a napellenzőben, ha a tükör reteszét eltolom, kilépőfény.Ezek mennyire jellemző felszereltségek BMW-knél? A mostani autó ezeket tudja és nem szeretnék visszalépni.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #23585 üzenetére
Ne mondj ilyen butaságot h angol rezidensként a szabályosan biztosított és road taxolt autojával nyaralhat a szerbeknél, románoknál, ukránoknál, akárhol, de ha átlépi a magyar határt akkor a szülőhazájából kiteszik. Ugyan már...abszurd.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #23604 üzenetére
Amiket írsz egy ilyen viszonylag fiatal autóról eléggé elkeserito...Ha ennyi nyűg van egy ilyen idős bmw-vel, akkor mit várjak egy E39-E46-tól?
Ha ennyire nyűgös szerkezetek akkor lehet jobban járok ha megcsinaltatom az olajfolyast az A6-on az autó csere helyett, és használom további párszázezret vígan.
Erős is, dízel is, allófűtéses is, automata is, fullos felszereltség is, egyedül a hátsó kerék miatt szívhatnám max a fogam...hmmm. Meggondolandó mi legyen.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #23621 üzenetére
Így már tényleg nem olyan vészes, csak elsőre kicsit ijesztőnek tűnt a lista.
Viszont továbbra sem vagyok biztos benne h a majdnem patika A6-osom le kéne cserélni csak azért, mert szégyen elsőkerekes.
A műszerfal egyébként abszolút nem győz meg, a beltér elég öregecskének hat az azonos korú 2000-2002 körüli A6-hoz képest. Mi pluszt adna egy korabeli E46? És egy E39?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #23628 üzenetére
Tény hogy még nem volt komolyabb személyes tapasztalatom vele, főként képekből és a parkoló autókban látottak alapján mondom ezt. Ki kell próbálni, aztán meglatjuk. Mindenesetre az óra csoport, az ajtónyitas visszajelzője és a fedcomp elég retronak tűnik az A6 mellett.
De azt mondod, hogy A6 után inkább E39, mint E46/E46 coupe?
Ezt kéne először lefixalni és utána már könnyebb szűkíteni a kört.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Facelift előtti, 98-99-es E39-eket szabad-e venni? Benzinesben gondolkodok és úgy tűnik lassan körvonalazódik a dolog. 523i-525i-528i hármasban agyalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ülésezik a hardveregylet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- E-roller topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer