-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19316 üzenetére
Nincs, jobb kormányos modell nem készült. Amerikai piacra csináltak csak belőle.
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz Shadowbull #19328 üzenetére
Ertem, koszi. Elegge sokat fog szamitani, hogy kell-e naponta hasznalom a kocsit vagy sem - ha igen, akkor nyilvanvaloan nem fogok ketszazotven loeros benzinest venni.
while (!sleep) sheep++;
-
Z0mbi
senior tag
válasz Shadowbull #19424 üzenetére
Mother of GOD!
ez a tied? mivel kell foglalkozzak es mennyit hogy megendgedhessem ezt magamnak
Gratula. -
Z0mbi
senior tag
válasz Shadowbull #19429 üzenetére
hat akkor is gratula, roffents oda helyettem is
-
dragonfx
veterán
válasz Shadowbull #19429 üzenetére
sajnállak szegény mit kell egy ilyenhez tenni ja?
aza 12es átlag elég korrekt.
szép de az elöző a sunyi fejével jobb."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hdman
őstag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #19442 üzenetére
Egy videót csinálhatnátok-akár a totalcarral, nagyon jó kis géphet, a fényképekből elég kevés jön át, bár
160nál a rendőrök is csináltak rólad pár fotót tuti...
Városban is biztosan meg lehet vele itatni 20l/100km. Csak nagyokat kell gyorsulni, meg hétköznap a belvárosban menni a csúcsban.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
válasz Shadowbull #19442 üzenetére
hu de brutál baxki ne már csak 14et egyen egy ilyne szörny....
nem smemi állásod van...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19770 üzenetére
Dehogyis butaság. Tessék, de van vagy millió cikk erről. A gyárak próbálkoznak külön hűtéssel, ami a leállítás után még csökkenti a turbo hőmérsékletét, de egy tempósabb szakasz után(itt padlógázas szakaszra gondolok) az édes kevés, és illik rásegíteni.
Tudom hogy CO2, szimplán nem írtam ki. Mi az hogy nem káros? LOL?! A bolygó fő problémája, hogy a CO2-es kibocsájtást mérsékelni kell, mert ez okozza a globális felmelegedés felgyorsulását. Az összes egyezmény, mit az ipari nagyhatalmak aláírtak ezzel kapcsoltban, mind e gáz kibocsájtásának a drasztikus csökkentése mellett szólnak. Jelenleg ez a legnagyobb probléma...
A DPF-el kapcsolatban igazad van, a nano részecskéket nem szűri meg. Azok belégzése bizony nem túl egészséges. De amíg az emberek 80%-a dohányzik, addig kár a gázolaj elégésének egészségkárosító hatásáról beszélni. Főleg úgy, hogy 5x több diesel autó szaladgál ma az utakon, mint benzines.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19773 üzenetére
Következő cikk, ezt talán a legjobb, és ez magával a turbosítással foglalkozik.
"ha turbós autóval megállunk, és elõzõleg a turbó hosszasabban üzemelt, akkor a motor leállítása elõtt várjunk egy kicsit (pár perc, maximum 5-10 perc), hogy a turbó lehûlhessen. Akár vörösen is izzhat. Ha ilyenkor megszûnik a csapágyának olajozása, így a hûtése, a turbó károsodhat. Leállítás után a turbó tengelyénél az olaj hõfoka elérhetné a 250-300 C fokot, itt már az olaj elég, "odakozmál"."
Talán Neked kellene bővíteni a lexikont, mert ezek szerint vagy mindenki hülye, és Te vagy az okos(ez esetben biztosan autómotorokat tervezel), vagy a hiba az ön készülékében van.(az ciki, akkor innentől kerülném az M-es BMW-ket)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19775 üzenetére
"Dizelekben ez a kerdes nehany komolyabb teljesitmenyu motoron kivul fel sem merul, mert a turbok messze nem lesznek olyan melegek mint a benzineseknel."
2006 E60 530D, fél éves volt. 20 perc padlógázas szakasz után hirtelen leállítás, majd odakozmált tengely. Persze nem az első ilyen alkalom. E320CDi, Budapest-Siófok szakaszon benzinkút, hirtelen megállít, csatt. Ezt a saját bőrömön tapasztaltam, mert én voltam a marha, aki nem hagyta járni.
Az autógyártóknak nem érdeke ezt tudatni, nekik ez nem lenne üzlet. A szervizek csak a kötelező javításokból nem tudnák magukat fenntartani. Ha majd a BMW, és a többi márka is azt mondja, hogy 10 év garit ad a turbora, akkor OK. De megvan a magyarázat arra is, hogy miért ér egy kalap kakit a 35i erőforrás. Mert az egyik fő probléma ott is a turbo. Ezek szerint valamit eltoltak arra felé is.
dragonfx: Hihetetlen, de egyetértünk.
A CO2 -ről pedig felesleges vitázni, a szén-dioxid az, ami az üvegházhatást kiváltja, így a felmelegedést okozza. Ez meg az autógyártóknak fáj, mert őket is nagyban érinti a folyamatos szigorítás. A japcsi gépeknél volt a legszembetűnőbb a fordulat e téren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Shadowbull #19775 üzenetére
az igen akkor tényleg értesz hozzá de vannak értelmes dolgoka cikkben.ezzel a károsanyag kibocsátással ilyen budapesti bkv buszpark esetén kár bezsélni....ők egy nap többet szennyeznek mint te 10 év alatt egy autoval.
19779>>tönkrevágtad a merdzsót? .....
19781>>én ugy vettem észre amit régebbi cikkben olvastam középtartományban érdemes hazsnálni a hideg mocit mert ugy az olajkeringés jobb, igaz a kopás is de mivel hamarabb bemelegszik így ezzel többet nyersz kopás,fogyasztás, kibocsátás terén. én így használom....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19782 üzenetére
A csatt annyit tesz, hogy trélert kellett hívni. Füstölt, mint a gyárkémény, erő nem volt benne.
Dragon: Ez már régen volt, és egyikünk sem tudta, mitől történt. A szerelő világosított fel minket arról, hogy az volt az egész okozója. Na persze biztos nem az az 1 alkalom, hanem a sok-sok ugyan ilyen manőver.
Továbbra is kitartok ezen állítás mellett. De ha bemegyek Bp.-n a Wallishoz, vagy az NT-hez, vagy itt a Halliwell Jones-hoz, ugyan ezt fogják mondani. Ne állítsad le azonnal, hagyd lehűlni.
Gebriel: Annyival számolok... Persze ebben benne van a gumi is. Aztán vagy kevesebb lesz, vagy több.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Shadowbull #19789 üzenetére
mindig valakire rá kell fogni.
amugy ez az elmélet teljesen megállja a helyét.
engem mondjuk annyira nem izgat hogy utánanézzek de hihető."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
zenke
aktív tag
válasz Shadowbull #19775 üzenetére
Te nagyon okos.
Szerinted ha a turbo vörösen izzik, te puff leállítod, mi lesz a vége? Turbocsere. Megsül.
De te csak használd így, legalább gazdagszik az állam.Még egy klinikai eset.
Motortervező 14 éve jah...
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
joshua7
veterán
-
zenke
aktív tag
válasz Shadowbull #19798 üzenetére
Ez a 160 lovas amiben kompresszor is van. Neki a 122 van asszem.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
nagyúr
válasz Shadowbull #19845 üzenetére
Termeszetesen. Tenyleg jo sacc az, hogy max. 6 havi netto fizetesbol erdemes kocsit venni (esetleg kifejezetten stabil csaladi helyzetnel tobbol is), tehat 4k-s fizetes mellett mondjuk 25k a limit. Amibol peldaul kijon egy jol felszerelt Focus, vagy egy alsokozepes Mondeo, ujonnan.
(Most igy Munchenbol, hogy Londonban hajszalnyival tobbe kerul az elet fontban, mint itt euroban, a fizetesek hasonloan aranylanak egymashoz.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
dragonfx
veterán
válasz Shadowbull #19844 üzenetére
Mondjatok akármit én ezt láttam ma köruton arany jánosnál.halltotam 2 éve a tuningshow.n..azt mondom ez üt bax mindent.örökkre megjegyeztema nevét.kb olyna ahngja van mint a mai akadéminánál a rendezvényre felvonulúő wtcc chevi, ferrari, seat,bmw....stb.nek....
borzalmasan faja.Ilyet vgeyél Ákos ne 35d.t
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nagyúr
válasz Shadowbull #19854 üzenetére
En most meg hasznaltan se talaltam olyan, szamomra elfogadhato allapotu 35d-t (sot, meg 30d-t se), amit nyugodtan kifizetnek (a tiedhez hasonlo szituacioban).
while (!sleep) sheep++;
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19854 üzenetére
Én nem így látom, és a havi könyvelésem sem ezt mutatja. Pénzügyeket tanultam, így nagyjából átlátom mennyi fizuból mi az ami megengedhető, és mi az ami nem. Természetesen én sem egyedül keresek...
emvy: Itt kint elég sok van, összes szervizkönyves, leinformálható. Utálom az angol embereket, mert lusták, trehányok, sz@rnak bele mindenbe, de a drágább autókat nagyon megbecsülik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19857 üzenetére
Tulajdonképpen fél éve kezdtem el a saját életemet, így még nem akarok ilyenben gondolkodni. Élni szeretnék, aztán majd magától jön a többi.
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz Shadowbull #19854 üzenetére
Mit dolgozol, hogy 4e felett keresel, ha nem túl indiszkrét a kérdése?
-
nagyúr
válasz Shadowbull #19854 üzenetére
A fizud 1%-át átutalhatnád havonta
-
nagyúr
válasz Shadowbull #19862 üzenetére
Á azt köszi nem Legyen 0,5%
-
Gebriel
veterán
válasz Shadowbull #19862 üzenetére
Köszi.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Shadowbull #19862 üzenetére
múltkor még mutattad is hogy egy M6 van nálad tesztelésre csak fura hogy mégse bömössel hanem Mondeoval jársz
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19862 üzenetére
Fiatal vagyok, szóval ebből nem csinálok ügyet. Most akarom kiélni magam, mielőtt még családalapításba kezdek. Barátnőm szintén ezen a véleményem van, az elkövetkező pár évben utazni szeretnénk. De előbb az autó...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20014 üzenetére
Itt is az, hogy kinek mi számít sportosnak. Ez a diesel alapból nem lehet sportos csak azért nem állja meg a helyét, mert a Le Mans-i 24 óráson senki a közelükbe nem érhet a diesel autóknak, a WTCC-ben éveken keresztül diesel uralom volt, szabályosan megalázták a szívó benzineseket. Tehát nem lehet kijelenteni ilyen tisztán, hogy nem sportos.
Nekem a hangja is tetszik. Nem egy benzines, de már régen nem az a tipikus diesel.
A viseltes bőr azért itt kezdődik. Ahhoz képest amit linkeltem vatta újnak néz ki. Biztos nem lesz olyan kényelmes, mint az 5er ortopéd ülései, ellenben a mostaninál eggyel biztosan jobb lesz. Ugye nekem teljesen alap üléseim vannak, és semmi problémám nem volt vele soha sem. Ha pedig olyan az ülés, mint az E46 coupeban, akkor hajrá, mert az is iszonyat kényelmes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20020 üzenetére
Diesel esetében a hangélmény nem összehasonlítható a benzinessel, nincs fordulatszám se(mondjuk nem is kell...). Ez a hátránya... Ellenben erőérzetben jobb a diesel. Akkor ez 2:1 a benzin javára még mindig, de... Ültél már 35D-ben, tudod miről beszélek. És gondolom ültél már 30i-ben is, tudhatod mi hiányzik.
Ice!?: DTC off-al elvileg szabad a pálya.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20031 üzenetére
Utcára tudok olyan diesel autót mondani, ami 1db turboval bír, 2L-es, és 400 fölötti ló van benne. De továbbra is a lényeg: utcáról beszélünk. Hiába hoznak ki a benzinesből akár 2L-el is 380 lovat(mondjuk ez azért ritkaság, inkább a 250-300 a helytálló) attól még sokkal több naftát kér majd, mint az azonos teljesítményű modern diesel. A hangsúly ezen van. Sokkal jobb hatásfokkal üzemel a diesel erőforrás, és ezen sehogy sem tudnak változtatni. Minthogy azon sem, hogy hétköznapi használatra nem a lóerő mennyisége számít, hanem a nyomaték, és annak a görbéje. E téren pedig szintén a diesel mellett szól a fáma.
Le Mans-on milyen korlátozás van? Én még nem láttam olyat, hogy valamelyik V10 TDI-nek is lett volna benzines ellenfele, köridőben sem. Pedig régebben a prototípusok is benzinnel mentek.35i -re írd be, hogy High Pressure Fuel Pump Failure! Pont pár hsz-el lejjebb volt egy srác, aki gondolkodott a 35i-n, utánajárt, és megdöbbenve konstatálta, hogy bizony van baj rendesen. 35i -re egyébként sem az jellemző, hogy 200-300-400k km van bennük.(átlagosan majd dupla annyi mérföld van itt kint egy 35D-ben, mint egy 35i -ben) Szakadjunk el a magyar piactól. Amerikában, Angliában nem tekergetnek, ahogy a németeknél sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz Shadowbull #20031 üzenetére
A 114-es BMW kapcsán megemlítettek téged a mai totalcar adásban, irigylésre méltó
Eeeeh, what’s up, doc?
-
whitezo88
nagyúr
válasz Shadowbull #20048 üzenetére
jó egy pici van de elhanyagolható egy D vagy B mellett
335-ösökből amúgy itthon hahun van 18 db, ebből 7 db a benzines (regadóval 6-ért már lehet vinni az elsőt). Ez annyi amennyi Hummer összesen eladó itthon dehát nem csoda hogy nem akarnak megválni, aki meg ilyet vesz, nem fogja földhöz vágni ha ki kell adni pár százezret ha bekrepál valami.
-
baluka26
veterán
válasz Shadowbull #20063 üzenetére
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20063 üzenetére
Egyébként visszaolvasva, a sok köpködés közepette leírtad a lényeget. Sajnos van aki ezt nem képes befogadni.
"Hogy kinek melyik karakterisztika jon be jobban, a benzines vagy a dizel, az nyilvan egyeni izles kerdese."Ez az új AMG motor mondjuk nem kispályás. Ezen a szinten már nehezen jöhet szóba diesel erőforrás, legalábbis lóerőben. Ettől még a diesel is átlépte pár éve a literenkénti 100Le -t, ami nem kicsi szám, főleg abba belegondolva, hogy honnan indultak.
Mondjuk ki tudja, látva a fejlesztési tendenciát.(Te láthatod a legjobban, 550D M) Régebben elég volt 1db turbo a 6 hengerhez, mára már 3-nál járnak. Mondjuk ezt a konstrukciót már nem igen lehet hova fejleszteni, alaposan kizsigerelték.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
baluka26
veterán
válasz Shadowbull #20133 üzenetére
Gyárilag is az értelmes határon van már?
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
Gebriel
veterán
válasz Shadowbull #20174 üzenetére
Jó is az automata.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20174 üzenetére
Értem. Akkor a lényeg, hogy én vagyok teljesen béna az autóhoz. Az biztos, hogy kell idő mire megszokom az egészet. Nagy volt a szám, hogy majd megy bele a chip... Hát nem is tudom. Ha megy is, akkor is maximum valami eco, ami a fogyasztásra lesz pozitív hatással, mert ez így bőven elég, de még sok is.
Két dolgot szeretnék még kérdezni. Ez egyik a váltó kezelése. Az Audiban úgy szoktam, hogy ha dugózok, akkor nem veszem ki D-ből. Ellenben lámpánál pedig N-be rakom. Ez így rendben lesz ennél is? Ugye mindkét esetben kopik a váltó(első esetben az olaj melegszik, másodikban a nyomatékváltó használódik), kérdés melyik a kevésbé 'rossz'?
A másik, a váltó sport állásban mit változtat meg?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20279 üzenetére
Bennem is van egy ilyen félsz, ezért írtam, hogy ha "minden igaz". E mellett egy olyan céggel is beszéltem, akik Európa szerte ezzel foglalkoznak. Elég komoly múltjuk van, elég profinak tűnnek. Itt padra rakják az autót, rendes állapotfelmérés után állnak neki a munkának. 350 font a Vmax feloldással együtt a mutatvány.(a csávó, aki kijönne 160-at kér...)
Majd meglátom, de az biztos, hogy kicsit módosítva lesz.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20287 üzenetére
Mi a helyzet az AC Schnitzer-el? Ők is az elektronikához nyúlnak az erőforrást illetően. 313HP, és 680NM. Ugye itt is inkább a nyomatékhoz nyúltak hozzá.
KINKY_007: Fejezd már be. Egyébként sem hozzád címeztem...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20284 üzenetére
És mielőtt félreértenél, nem a hozzáértésedet vitatom. De napjainkban a diesel autók 10%-a az utakon chippelt lehet(kiindulva az ismerős körömből kb. ez az arány) És a nagyobb tuningcégek is kínálnak gyengébb-erősebb csomagokat, amiket csupán software-es módosításon alapulnak. Na persze ezek figyelnek másra is, gumik, fékek... De magához az erőforráshoz nem nyúlnak.
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz Shadowbull #20284 üzenetére
A gyárban viszont kell arra ügyelni hogy az autó a világ minden táján helyt álljon. A forró övi oxigén szegény környezetben és az és a qrva hideg észak Oroszországban egyaránt.
Egy Európára optimalizált szoftverrel be tudod lőni az itteni környezeti értékekre és az emissziót kicsit lerontva ki lehet épeszűén használni a gépben rejtőző pluszt..Kíváncsi lennék hogy a kibocsájtási normák nélkül mennyivel tudna nőni a teljesítmény azonos fogyasztás mellett...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Shadowbull #20298 üzenetére
Melegebb levegőnek nagyobb térfogata mint a nála hidegebbnek, ergo egységnyi mennyiségű levegőben kevesebb oxigén van. Tévednék? Több apróság szépen azért csak ki rak egy keveset.
"99,99%-a sohasem használja ki az autója maximális teljesítményét,"
Miért egy telitalpas előzésnél vagy egy pályanapon nem ezt teszed?Nem azért raknak az emberek chipset az autójukba mert az olyan racionális döntés.. Egyszerűen csak törekednek a jobbra, erősebre és így már meg van a jó érzésük hogy a szériánál kicsit jobban megy. Ez itten a lényeg kéremszépen. No meg mikor kérdezik a haverok hogy "noésezhánylóerős" akkor nem az mondod hogy 130 hanem azt hogy 150.
15-20%? Szerintem lenne az több is de való igaz, nekünk is élni kell. (CNG! E85 stb.)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Highend55
tag
válasz Shadowbull #20313 üzenetére
Tetszik ez a nyers stilusod.
Amúgy a 330d-men kilett cserelve (Allrad-ra) az egr, a Mondeon meg blankoltam igy nem füstöl,emiatt iktattam ki csakis.Bmw001: Most vetted az autód,de már gyengének találod ? Mikor a hangja nem fog tetszeni mi lesz a következő lépés ?
Akkor úgynézki rosszul válaszottál.. -
Stukker1987
senior tag
válasz Shadowbull #20313 üzenetére
"Ezek kiiktatasa tulajdonkeppen a tobbiek tudatos mergezese."
Szerintem ne dramatizáljuk a problémát ilyen sarkos mondatokkal.
Te például 9 éves Mondeoval jársz,miközben 2x% kedvezményed lenne egy új BMW-re ami negyed annyi károsanyagot ereget.
Másik példaként ott az M6 amit múltkor vezethettél. A te logikád szerint vissza kellett volna utasítanod az autót,mert nem egy hybrid Toyota volt...Tehát akkor tömeggyilkos vagy?
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Mahrenburg
senior tag
válasz Shadowbull #20343 üzenetére
Köszi a választ!
Mondjuk kicsit pontosabb értékre számítottam, de mindegy...
Komolyabbra fordítva: más irányból közelítve, elmondható, hogy egy 100 LE/liter teljesítményű turbós benzinmotor esetén már optimális környezetszennyezési/tartóssági paramétereket feltételezhetünk, vagy még ezen érték elérése is "megizzasztja" a fejlesztőket?
Vagy egyezzünk ki 80 LE/literben?
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
Mahrenburg
senior tag
válasz Shadowbull #20366 üzenetére
Köszi szépen!
Forgatónyomaték tekintetében hogy alakul a turbós benzinmotornál a Nm/liter-arány? Például a 35i-motor 300 LE-je és 400 Nm-e tekinthető "etalonnak"? A nyolcvanas években kiadott 3.4 literes turbómotor 250 LE/370 Nm-e nevezhető az akkori "standardnak"?
[ Szerkesztve ]
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #20380 üzenetére
A sima lokharitoval nekem se tetszett. A fekete amit linkeltem az Mpaketes, sokat javit a kinezeten szerintnem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Steam Deck
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Suzuki topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...