-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71682 üzenetére
Szerintem pont nem. Nagyon szépen helyt állt, ez a régi, már nem kapható példány is, nagyon várós az új...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
őstag
válasz Shadowbull #71684 üzenetére
tedd mellé a plaid modellt, az annyiba kerül mint az m3, nem is értem ezt az összehasonlítást
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz Shadowbull #71684 üzenetére
Tökmindegy, mert lámpától esélye sincs semmilyen belsőégésűnek, ott nem fogod a launch controlt tudni használni, ettől függetlenül jó teljesítmény. Ha meg valaki M3-at akar kergetni pályán, esetleg vica versa, akkor lelke rajta.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Shadowbull #71688 üzenetére
Tudom, hogy rendszeresen mennek, irreleváns jelen esetben, mindketten jól tudják érezni magukat.
“Hmm, miért is nem?”Neked kell ezt magyarázni? Nem tudod mikor vált a lámpa, vagy addig padló-féken állsz? Előfújt turbó nélkül semmi esélye és az utcai aszfaltburkolat sem kedvez a hátsókerék hajtásnak.
-
őstag
válasz Shadowbull #71687 üzenetére
akkor hasonlíthatnád egy renault meganhoz is akár
cryptot minden termékemért elfogadom
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71684 üzenetére
Olyan plusz 80-100 pacit remélek a mostaniakon felül, szóval nem lesz rossz, ha most fej-fej mellett van az 5 évessel...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71696 üzenetére
Ami jó közútra, az nem jó versenypályára, nehéz áthangolni, teljesen mások követelmények. Azzal, hogy több mindent át lehet állítani, jobb lett a helyzet, de 1700-1800 kg sosem lesz jó versenypályára, max a kamionok között.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71700 üzenetére
Hajtásláncot változtatnak az új M3P-nél nyáron jön, de majd meglátjuk, hogy hogy sikerül...
Talán a G BMW az első, ami ezt teljesíteni tudja viszonylag jó teljesítménnyel, az összes többinél valami elfárad.
Amúgy én biztos nem 1800 kgs kocsival mennék pályázni, a 19-es pályagumi nem 2 fillér és ilyen terhelésnél nem sok bohóckogás fér bele.
Az M3-as jó kocsi, megvan a maga helye, de amire én szeretném, nem való, a tesla sem, de 2 kocsival is sokkal beljebb vagyok, mint egy M3-al, plusz ugye több a lehetőség.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71704 üzenetére
Általában két helyen véreznek el az utcai autók, az egyik, hogy elmelegszik a fék, a másik meg az olaj. A kanyarban felül az olaj a tálca oldalára és megszűnik az olajnyomás. Vagy van más is?
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71709 üzenetére
Igen, szerintem a kocsikat azért egy hétköznapi ember nem hajtja ki. De a 35i sofőr pár év múlva egy szétfaragott, kompresszoros E46 M3-mal ment (vert mindenkit kb)...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #71709 üzenetére
Naja, egyenesben könnyű nyomni, de a kanyar más tészta…
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
őstag
válasz Shadowbull #71691 üzenetére
nekem is van egy v8-as e39-em de bohóckodás ez amit csinálsz hogy teslával akarsz versenyezni gyorsulásban
#71693brumi1024 jó lesz az 3 nak is, de a sima model s is kiröhögi ezt az m3-at gyorsulásban, az meg olcsóbb
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Shadowbull #71717 üzenetére
gyorsulásban értettem
nagyon szívedre veszed ezt te valamiért nem?cryptot minden termékemért elfogadom
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71751 üzenetére
Érdekes, nem fogy a németeknél a villanyautó? Még egy 330e is drágább mint az i4-es, papíron egy árban vannak de arra nem láttam ilyen kedvezményes készlet autókat.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71755 üzenetére
Azt mondod, hogy valószínűleg bevásároltak/berendeltek előre és most rajtuk ragadt a készlet és próbálnak megszabadulni tőle.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Shadowbull #71765 üzenetére
még mindig
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #71765 üzenetére
ebben a cikkben nem kellett
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71751 üzenetére
I5 vitte le, nem?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #71765 üzenetére
a te "szakértésed" nagy segítség volt. Mikor mondtam,hogy a BMW nem megfelelően jár el azzal,hogy behívja ellenőrzésre az EGR hűtő miatt az autókat mert hiába jó épp adott pillanatban később problémás lehet és problémás is lesz. Minden esetben cserélni kellene az EGR hűtőket. Te erre azt mondtad,hogy megfelelően járnak el és amit ők mondanak / csinálnak az úgy jó/megfelelő. Mára kiderült,hogy ez nem igaz és nem megfelelő volt a BMW eljárása. Ugye alapvetően az volt,hogy ellenőrzés ha hibás csere. [OFF]Végig mondtam ez nem jó és amúgy is hiába raknak fel másikat az is fos lesz hisz a szart cseréled fosra. . Ezek után a BMW kitalálta igen ez így nem jó mindenkit visszahívnak akinek jó volt az ellenőrzéskor azt is cserélik. Majd a legújabb ami most él mindenkit megint visszahívnak akiknek cseréltek újból cserélik új gyártású Korens ( fos ) helyett Borgwarnerre ( bár ezt se tudjuk meddig lesz jó főleg ,hogy a BMW nem ír elő meghatározott futásteljesítmény után szívórendszer / EGR takarítást ) Tehát nem volt igazad amikor védted,hogy a BMW jól jár el,hogy csak ellenőriz és nagyon jó amit csinálnak. Szokás szerint védted őket de mára beigazolódott,hogy nem volt igazad és amit végig mondtam az volt a jó nem az amit a BMW elkezdett művelni... Lehet magyarázni ,hogy tömeggyártás dilettáns faszok ülnek bent akik nem tudnak megfelelő döntést hozni egy igen komoly hibánál ahol számtalan senki nem komoly gyári mérnök átlátja,hogy mi a baj... BMW-nek ehhez kellett 2017-2023-ig egy 5-6 év mire eljutottunk oda amit ALAPBÓL kellett volna tenni.... De a minimum az lett volna,hogy élből CSERE mindenkinek az EGR hűtő és előírnak minden autóra X km után szívórendszer takarítást / EGR hűtő takarítást / hűtőkazetta takarítást. Ezzel minimálisra csökkentehették volna azonnal a kigyulladás kockázatát. De a dilettáns hozzáállás a csak ellenőrizgetünk úgy hagyunk mindent ami látványosan fos jó az kicseréljük majd megint visszahívjuk az embereket jó akkor cseréljük ki mindenkinek majd gyártatunk mással EGR hűtőt jó akkor cseréljük le arra közben meg égnek le az autók és ehhez kell 5-6 év.... Igen is ez egy olyan probléma amit lehetett volna kezelni sokkal sokkal hamarabb... Ez abszolút gyári hiba de a hibakezelés Dacia színvonal. Úgy,hogy a hibát inkább ott keresd. Én magam számtalan autót mentettem meg a kigyulladástól de ezeknek meg se kellett volna történnie ha a BMW megfelelően kommunikálja a problémát és megfelelően javítják a hibát....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #71780 üzenetére
Onnan,hogy már 2017-ben találkoztam folyamatosan ezzel a problémával. Onnan,hogy folyamatosan ilyeneket javítunk. Onnan,hogy már akkor is takarítottuk a szívósort hűtőkazettát és egyebeket ahogyan a RÉGI autókon is. Onnan,hogy láttam,hogy fizikailag mekkora egy rakás szar az az EGR hűtő onnan,hogy előtte is folyamatosan BMW-ket javítottam és ismerem a típusbetegségeit. Onnan,hogy M57-nél is találkoztam EGR problámval csak nem ilyen hitvány az EGR hűtő mint a N57-be. Onnan,hogy láttam mennyire retkelődik az egész és leszűkülnek a járatok. Onnan,hogy visszahívás se volt már cserélgettük az EGR hűtőket és írkáltuk ki a picsába,hogy ne legyen gond. Onnan,hogy még temérdek kifejezetten BMW szervizzel állok kapcsolatba. Onnan,hogy kapcsolatban állok alkatrész beszerzéssel kapcsolatban állunk a Wallis-al. Tudod ha elég sok ilyen autót szerelsz és van ismeretségi köröd ebben a szakmában akkor elég gyorsan össze lehet rakni dolgokat Másik meg 2017-18-ban már sok autó nem is volt garanciális be se vitték alapvetően márkaszervizekbe. Ja és onnan,hogy nem a tervezésen ülök egy íróasztal mögött számítógépet bámulva hanem a való életben a valós problémákat látom minden nap. És nem kell mérnöknek lenned ahhoz,hogy már szemre is lásd a különbséget,hogy mekkora egy hitvány szar a korens EGR hűtő. Első alkalommal ahogy a kezembe került egyértelmű volt,hogy az egész egy gatyi lemez vékony szar főleg a megkerülő rész. Neked nincs rálátásod mert életbe nem láttál még ilyet... nemhogy javítottál volna.... Foggalmad nincs mik a típushibák mik a gyenge pontok mit mikor kell cserélni / takarítani honnan is tudnád mikor az életbe ilyet nem láttál közelről... Meg a tervezés és a valós élet mikor már 4-5-6-7 évesek az autók végképp mást mutat... De hála az égnek az idő engem igazol minden ügyfélnek elmondtam mit kell csinálni egyik autóval sincs probéma NYilván a gyár nem tudja,hogy egy szar mikor terveztik legyártáják. Ha tudnák csak nem adnák azért ki... Vagy kiadják úgy,hogy tudják eldurran minden autón az EGR hűtő ? Tudják,hogy elszakad a lánc temérdek autóban még 200E Km-t elérve sem tudják,hogy 250E Km-nél is simán lecsapágyasodik ? Mert ha mindezeket tudják és így adják ki akkor igen is ők a hibásak. De nyilván nem feltételezek ilyet csak később jönnek rá évek múltán,hogy ez /az szar és itt jön képbe,hogy a való életben én ezekkel találkozok folyamatosan míg te / ti a tervezésnél NEM. A tervezésnél nem látjátok,hogy 120-150E Km alatt irdatlan koromlerakódás keletkezhet ami önmagában problámát okoz ? nyilván nem emrt akkor lenne utasítás,hogy 100E Km-nél kötelező takarítás de nincs ilyen előírva mai napig. 3 max 5 évente vegyél új autót ez a lényeg igazán a gyárnak nem az,hogy egy autó 300E Km-nél is tökéletes legyen. A garancia időt húzza ki és utána ha széthullik se baj. Pont az a baj,hogy garancia időn belül nem írnak SEMMIT elő.Se egy osztómű olaj cserét ami konkrét tény ha folyamatosan cseréled akkor élettartamot növelsz ahogy a váltónál is de minden lifetime. Ha nem ilyen hanyag karbantartás lenne gyárilag előírt ( kitolt olajcsere 2 olajcserénként cserélj levegőszűrőt / ne is cserélj olajat a hajtóművekben / nincs előírás takarítás szívórendszerre / hűtőkazettára ) az nagyban növelné az autók élettartamát... Élettartam rovására megy minden...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ArthurShelby
addikt
válasz Shadowbull #71788 üzenetére
Remélem nem sértés, vagy indiszkrét kérdés, de marketinges vagy?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #71805 üzenetére
Stimmel, de addig a pillanatig, amíg nem emberélet forog kockán (és ugye egy láncszakadás menet közben is lehet veszélyes, de egy autó kigyulladása mindenképpen az), addig azt mondom oké, de itt már azért keményebb a sztori.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
válasz Shadowbull #71805 üzenetére
Ja tényleg mi csak használjuk a terméket fogalmunk sincs róla, Ezredesnek sincs, mind tök hülyék vagyunk, de az összes BMW mérnök veled az élen zseni, akik az öngyulladó EGR-t tervezték, és ez még csak 1 példa. Sosem fogod beismerni, hogy elbasztatok valamit, hiszen tiltja a céges policy, csak ez a mindenkit hülyének nézel stílus itt kibaszott zavaró.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ArthurShelby
addikt
válasz Shadowbull #71805 üzenetére
Egyetértek, fogalmunk sincs, viszont ezen segítene, ha konkrét érvekkel magyaráznál, mert eddig nekem csak annyi jött le, hogy magas lóról beszélsz és mindenki hülye. Normális hangnemű, hasznos edukációnak örülnénk, mert így ezek csak puffogtatások konkrét érvek nélkül.
Pl ezredesnek sem válaszoltál semmit arra, hogy ő hol hibázik, mit nem lát jól, csak annyit, hogy hülye és fogalma sincs róla, csak a saját szintjét látja.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #71814 üzenetére
Csak annyit, hogy lehet mindkettőtöknek igaza, de ha van egy ilyen hiba, akkor ne az legyen már a lényeg, hogy a másik mérnöki szinten ért-e egy alkatrészhez, amikor meg tudja mondani róla, hogy rossz.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #71831 üzenetére
Ebben a dologban nem lehetsz biztos. Rengeteg dolgot tapasztalati úton ki lehet szűrni, max nem lesz igaza.
Hibakereséssel foglalkozok, igaz IT területen. De ha mindenhez értenem kellene amit megjavítok nagy baj lenne.
Van olyan, amit nem ismerek fel/nem találom a hibát/nem tudom kijavítani? Naná! Nem vagyok mindenható. Vannak rendszerek amiket jobban ismerek, van amiket kevésbé. De ahol felismertem, hogy nem OK, akkor nem kell tudjam miért tervezték olyanra.viszont azt fel kell ismerjem, hogy a rendszert kompletten taccsra teszi-e, vagy lokális hiba.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71838 üzenetére
"Na, ebbol is eleg volt ennyi. Le fogom menteni a ket hozzaszolas linkjet, aztan csak ezt fogom beszurogatni a jovoben, ha valaki szakerteni kivan." - miközben olvastam a nagyszerű hozzászólásod, pont ezt akartam javasolni. Tessék lementeni és ha megint előjön a téma elő lehet azonnal kapni.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #71839 üzenetére
és @kardkovacsinak is
Párhuzamot hibakeresésre tessék érteni, nem a javítási folyamatokra.
Tapasztalati úton megtanulod felismerni a hibát, nyilván ez a rosszabb hatékonyságú, mint az amikor meg is tanulod, hogyha látsz egy hibajelenséget (akár hibakódot), akkor mik lehetnek a problémák, mely alkatrészeket, beállításokat kell vizsgálni, és/vagy rá kell kérdezni a használati szokásokra.És erre írtam azt, hogy ez a tapasztalati út egy ideig csak találgatás, sajnos.
Edit:
És igen, az IT-ban könnyebb javítgatni, de ahogy el is hangzott ez csak a rendszer méretétől, fontosságától azért nagyban függ.
Egy banki rendszer átállása több ezer embert tud elvinni olyan szituba, hogy ott is az élete függ tőle (lásd legutóbbi MBH).[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Rossi
addikt
válasz Shadowbull #71836 üzenetére
Én a szervizek hozzáállását nem értem sokszor.
Hiba: 30.000 km körül, kormány tekerésénél egy ponton reccsenés.
Márkaszerviz először:
Mi nem tapasztaljuk, nincs hiba.Másodszor, közös próbaút után:
Már mi is halljuk, de nem tudjuk mi ez, használja tovább az autót.Harmadszor:
Kicseréltük a kormányművet, volt próbaút, minden ok, megjavítottuk.
(Nem nyert.)Negyedszer:
Kicseréltünk egy oldalsó kitámasztókart a futóműben, megjavítottuk.
(Most nyert.)Senki nem kéri számon rajtuk a feleslegesen kicserélt kormányművet?
És most nemrég ugyanezt eljátszották pepitában a hátsó differenciálművel.
Ez speciel egy szerviz, de évek óta ezt tapasztalom más BMW, illetve korábban VW márkaszervizekben is.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71859 üzenetére
"Alapvetően nem." - de ez nagy hiba. Ezért fognak a szervizek úgy hozzáállni, hogy meglátnak valamit és jó akkor cseréljük ki, mert neki nem fáj.
Persze hogy senki se fog egy idő után márkaszervizbe járni.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #71861 üzenetére
Esetleg egy plusz tréning a szerelőknek (tudom hogy alapból van) és több vizsga hogy jobban képben legyenek? Más szervizes berkekben ez bevett gyakorlat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71757 üzenetére
"*Die Förderung beträgt bei Zulassung eines neuen rein batteriebetriebenen Fahrzeuges (BEV) oder Brennstoffzellenfahrzeuges (FCEV) ab 01.01.2023, 6.750 EUR (inkl. „Innovationsprämie“) bei einem Basisfahrzeug mit einem Netto-Listenpreis von unter 40.000 EUR, und 4.500 EUR (inkl. „Innovationsprämie“) bei einem Basisfahrzeug mit einem Netto-Listenpreis von über 40.000 EUR und maximal 65.000 EUR. Die Förderung beträgt bei Zulassung eines neuen rein batteriebetriebenen Fahrzeuges (BEV) oder Brennstoffzellenfahrzeuges (FCEV) ab 01.01.2024, 4.500 EUR (inkl. „Innovationsprämie“) bei einem Basisfahrzeug mit einem Netto-Listenpreis bis 45.000 EUR. Die Förderhöhen beziehen sich auf den Kauf oder eine Leasingvertragslaufzeit ab 24 Monaten. Der maßgebliche Zeitpunkt für die Gewährung der Innovationsprämie sowie des Anteils des Bundes an der Förderung gemäß der Förderrichtlinie ist die Fahrzeugzulassung auf den Antragssteller. Die Förderrichtlinie zum Umweltbonus tritt am 1. Januar 2023 in Kraft und tritt am 31. Dezember 2024 außer Kraft. Sofern die nach dem Wirtschaftsplan des Klima- und Transformationsfond (KTF) zur Verfügung stehenden Mittel ausgeschöpft sind, können keine weiteren Fördergelder bewilligt werden. Alle weiteren Informationen finden Sie hier." - itt viszont írják, hogy van valami támogatás 45e euróig (mondjuk lehet magánszemélyek esetén).
Viszont ez is mutatja mekkora lutri villanyautót venni. Pl. itt van ez. Jön a német állam ad támogatást, amire még a gyár is jól lecsökkenti az árat. Te, aki esetleg egy másik országban megvetted az autód jól benyaltad, mert a használt piacon bizony a német árakhoz fog igazodni a kínálat.
Dacia Springre van ugyanez, potom pénzért adják az 1 éves modelleket az új árához képest, mert a románoknál volt rá valami támogatás és csak 1 évig kellett megtartani az autót.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71882 üzenetére
Nem biztos, hogy a kettő kizárja egymást. Te amit látsz gondolom a szállítási adatok és nem a rendelések. Ha néhány hónapja nincs új rendelés attól még a szállítások folyamatosan mennek amíg ki nem fogy a backlog.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71897 üzenetére
Inkább ez a gond, hogy ezek a vevők megszokták, hogy 180-as átlaggal mennek le a Balatonra. Akkor tényleg nem jön ki a 300 km, még egy i4-el sem.
-
Parson
addikt
válasz Shadowbull #71942 üzenetére
'Valójában felette állnak.'
Ez csak bebeszélés. Vásárlói oldalról (szubjektive) én pont nem erre céloztam, hanem hogy erösen veszitettek a nivóból - design vonalon.
Az, hogy a világnak mire van igénye és az hogy miböl válogathat - mi van a piacon, olyan ok-okozati összefüggés, amit sokan szeretnek felcserélni, lám itt a BMW-nél is. A stilusteremtés pontosan a designer felelössége és nem a vásárlóé. Deee ez nagyon labilis terület, mert mint irtam, ha a többség a piacon nem venné a klasszikus vonalakat - nini a Mercedesnel veszik - akkor értem én, hogy erre megy a fejlödés.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
válasz Shadowbull #71944 üzenetére
Dehogy tévedés. Ilyet csak elvakult szemlélettel lehet kijelenteni. Ne feledjük h design stilusról van szó és nem technikai újjdonságokról. Mercedesnél is erösebb ellenpélda a Porsche. Egal.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
válasz Shadowbull #71946 üzenetére
A W214 számomra nem szopottgombóc. A BMW G60 viszont számomra egy tank. De ez mint korábban írtam, szubjektiv megitélés.
Ettöl még nem változik a tény, hogy a BMW designja egységesen megy a tank irányba. Az, hogy ezt az emberek szokják és eképpen lassacskán megszeretik, az még mindig nem ugyanolyan, mint amikor elsö ránézésre tetszik nekik. Nem én mondom ezt, hanem számos helyen ezt hallani.De tény, hogy ha a piacon csak tankok vannak, azok közül még mindig a BMW-ket fogják sokan venni, mert BMW.
Változatlanul igaz, hogy a designer mutat új irányelvet a stilusban, és ha veszik a piacon, akkor ez pozitiv visszajelzés arra, hogy továbbmenjenek rajta. Ezt látjuk a termékpaletta fejlödésén is és fogjuk látni hogy bejön-e vagy sem a Neue Klasse-val. (Bár nagyon erös tény, hogy nem csak külcsin (design) miatt vesznek BMW-t, hanem a belbecs miatt is, ezért ezt nehéz objektive csak design szemszögböl megitélni.
A Porsche pedig igenis jó példa, hiszen ugyanúgy saját designja van (és itt ezen van a hangsúly, nem azon hogy átlag márka-e vagy sem) amit úgyanúgy reszelgetnek, csak nem olyan nagy és drasztikus léptékben, mint a BMW-nél - klasszikus vonalak kisebb változtatásokkal változatlanul nyeröek.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #71965 üzenetére
996 ahol probltak ujitani se lett siker sztori. Mentsege a tipusnak, hogy utolso leghuteses ezert ma mar ez is eri a forontot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Parson
addikt
válasz Shadowbull #71965 üzenetére
'Számodra. Számomra meg egy tök jellegtelen'
Talán ezért is írtam oda utána, hogy ez már szubjektiv vélemény.
'Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok.'
Ha te mondod...
'A dizájner megkapja a pontos utasításokat hogy milyen legyen az autó, a célcsoportok elvárásai és a termék tulajdonságai alapján. Nem csak úgy kreatívkodnak bele a világba.'
Senki nem írt olyat, hogy ez az állításod ne lenne igaz. De ettöl még az általam írt mondatok igazak (ne a finom részleteken bukjunk ki, hanem általánosságban értsd a lényegét). Számtalan példa van arra, hogy egy design a piacon már kifulladt, és ezért abba az irányba nem mentek tovább a designerek - konkrét példa: #71968 negro. Ami viszont bejön, arra egy komplett termékpalettát is fel lehet húzni. Kicsit dölj hátra és gondolkozz mielött itélkezel. Még mindig nagyon elvakult vagy.
A Porsche változatlanul jó példa. Egyszerüen tartja a formát, mert a piac is igazolja, hogy ez a stilus bevált. De ettöl még a fenti példa is mutatja, hogy ök is tudnak zsákutcába menni. Vedd észre, hogy én piaci visszajelzésekröl és nem piackutatásról beszélek, mint te.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #71965 üzenetére
Bull, figyu lehetne egy ilyen check a mondataid előtt, hogy van-e benne bármilyen személyeskedés, ha igen akkor átfogalmazod
"Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok. Hát nem így." -> "Másképp születnek az autó dizájnok." - mennyivel szebb miközben ugyanaz a tartalom."A Porsche azért nem jó példa, mert ott minden típus 911-nek akar látszani. " - nekem minden 911 meg úgy néz ki mintha egy jó nagy lapáttal rábasztak volna egy Bogárhátú tetejére Ettől annyira nem tudok elvonatkoztatni, hogy soha nem is tetszettek a Porschék.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #71979 üzenetére
911-es nekem is a kedvencem (főleg a 964, 993), de sajna csak matchbox-ban van
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #71979 üzenetére
Dettó
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #72015 üzenetére
Nürnberg környékén a pályán ment
tasiadam: Kannás megoldás nem mindenhol van megengedve. Kérdezz rá előtte.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #72037 üzenetére
Mindig vannak ilyen nagyszerű urban legendek
Elképzelem a nagy piros pöttyöt az autó alvázán, ez Jürgennek megy akkor nála befelé húzzuk a csavart, ez meg Istvánnak akkor nála egy fordítás az ellenkező irányba, hogy zörögjön az az elem Megyek be is nézek az autóm alá, lehet van egy jó nagy piros fehér zöld folt az alvázon[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #72038 üzenetére
Kvára nein dojcs. Enghlish or ungarise.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #72061 üzenetére
Ja el is felejtettem. Elektronyost akar venni. Azzal nem nagyon fog száguldani. 1-2 elfogy a villany.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Parson
addikt
válasz Shadowbull #72063 üzenetére
Egyetértek. Egy idö után nincs mese, fejlödni kell ezen a téren is. Kinek korábban, kinek csak késöbb, az már egyénfüggö, de csak nyer vele az ember.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #72059 üzenetére
De. Írtam is. New life and better life. I hope...
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #72090 üzenetére
Hát ez így elég sovány. Hány 10 000 km volt az olajcsere, mivel? Érdekes lenne megnézni a hengerfej portolását. Ez szárazkartert elbírna, ha már verseny célokra volt használva.
A helyi 1.9 PD TDI blokk is elbírja a gyári beállítás 4x-esét, csak néha ez az kiszakad, eltörik.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #72092 üzenetére
Na ez már szép! Nagyon jó csatorna, szép jószágok kerülnek ki tőlük!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen