-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skimaster
senior tag
válasz Shadowbull #47155 üzenetére
Szabad tudni,hogy ki vagy mi vagy te a BMW-nél?Gondolom a többi fórumtag is kíváncsi,hogy mitől van ilyen nagy rálátásod a dolgokra.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #47159 üzenetére
Két kávét lesszíves, Mária
@(#47158) chess001:
+1Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #47418 üzenetére
Akkor csak hozza kell szoknom. Vagy csak elvoltam kenyeztetve a ZF8HP -val, de ezek a rantasok egy hibas ZF6HP ra hajaznak.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #47418 üzenetére
jól gondolom, hogy úgy tartósabb is a váltó, vagy nincs köze ehhez?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #47443 üzenetére
Mar ugy ertem ha a leglassabb beallitasban is rangat. Nyilvan a leggyorsabban veri befele a fokozatokat mint a legkalapacs, ott szo sincs komfortrol, plane ha terheles is van rajta.
de ahogy Ezredes irta: 65ms-ot tudott 2004ben, ha jol remlik az aktualis Ferrarik valtoja tudott akkoriban 100ms korul...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #47443 üzenetére
Csak S -ben rant, amikor odalepek.(ahogy a videokban is latszik) Probaltam tobbet elotte, azok is ezt csinaltak. Szokni kell nekem, ennyi. Ugye ez a valamit valamiert. Csak gondoltam van esely arra, hogy lovok egy 6 gangos valtot hozza. USA piacon eleg sokat adtak el azzal.
De a gond az, hogy a ZF8HP utan minden nagyon durvanak tunik, meg a DSG is.Koszi a velemenyedet, nagyra ertekelem!
chess001: Mo.-n jelenleg 1db -ot sem kapni. Utolso szivo M5, legendas V10, F1 technikaval. Es melle hullanak, nagyon sok mar a temetoben van, vagy ujrahasznositasra kerult, igy ebbol csak kevesebb lesz. Egy jo allapotu peldanyert par ev mulva sokat fognak fizetni, mert nem igen talalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #47452 üzenetére
Ha állagot tartani akarod, az pénzbe kerül, tárolás is. A pénz inflálódik, ergo 10 év múlva nem az lesz az értéke. M5-ből van most is 6 eladó, külön a motorját is meg lehet venni. Ha az E60 F1 technika, a G széria az mi? Kb. minden értéke jobb. A Tesla meg azt is veri... M5 sose volt legenda, az M3 igen. Azért egy E46 M3-at annyi megvenni, mint egy extrásabb vitarát, én nem nevezném beketetésnek. Szeritem rájöttek az emberek, hogy nem kell csillió lóerő, hogy jó legyen vezetni-vagyis nem akarnak meghalni az erőtől amit kapnak, az E46 még elég analóg volt, azért ajnározzák...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #47493 üzenetére
Ezzel már egyet tudok érteni, akinek nem kell a haszon, az tekintheti befektetésnek, de egy 5-10 milliós kocsin annyi a járulékos költség, hogy reálhozam nem várható laikusok számára. Akinek műhelye, gyűjteménye van, kicsit más téma. https://www.hasznaltauto.hu/partner/bavarian_classics-11658
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #47568 üzenetére
Ahol csinálták a trackmodot-Laguna Seca, ott is gyorsabb az M4 majdnem 2 másodperccel, (ami nagyon sok,) a GTS is 2-t ver a simára. Nyilván ez a közúton már csak annyira érződik, hogy nagyon megy és jó vele közlekedni. A 0-100 nem annyira fontos, az állandó nyomatékot mondjuk szerintem nem rossz érezni, én pl azért nem szerettem a 2,5-es mocit, mert délutáni volt-négytől hétig ment.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #47674 üzenetére
Amúgy optika, vagy tényleg kell ekkora?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #47746 üzenetére
Ennyien mondjatok en is kedvet kapok hozza, csajomnak mar mondtam este sex elott inditjuk a stoppert mostantol
Remelem talalok hozza app-ot
-
veterán
válasz Shadowbull #47749 üzenetére
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
snorbi82
senior tag
válasz Shadowbull #47749 üzenetére
Csajnak is ugyan annyi ideje van rá!
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
veterán
válasz Shadowbull #47809 üzenetére
Esetleg segítenél majd tesztvezetést intézni? Vagy instruktálni, hogy kell jelentkezni, hogy meg is legyen.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Shadowbull #47812 üzenetére
Ezt a választ vártam
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Shadowbull #47814 üzenetére
Nem azt mondtad, hogy portás vagy? A porta mindig a fszt-en van
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #47973 üzenetére
Mondjuk dízelnél nem tudom jó-e az alacsonyabb kipuffgáz hőmérséklet, de majdnem biztos, hogy úgy sem lenne benne DPF.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #48005 üzenetére
képekről nem jön át annyira, de majd élőben megnézem
Nem tudom ez az elsőkerekezés mennyit veszít az élményből, de ha majd lesz elmegyek tesztvezetésreNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #48008 üzenetére
nyilván nem csak az M verzióra gondoltam
@(#48007) Chrys_
Nem csak akkor jó azNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz Shadowbull #48178 üzenetére
Egymilliószor leírtuk már, hogy a hősokktól akarjuk megvédeni a turbót ezzel.
Látod, te is ahelyett, hogy konkrét választ adnál, melyik motorban van a leállítás után is hűtése a feltöltőnek, inkább megint fellengzősködsz. Oké, német vircsaft.
Akit tényleg érdekel a téma, ne itt keresse a válaszokat, mert csak kioktatást fog kapni. Esetleg majd a tapasztalt szakemberek, pl. Ezredes segítenek megmondani.
Nekem a nagy turbó vízhűtéses, de nem tudom, hogy keringeti-e a vizet leállítás után is. A kicsi hagyományos, abban nincs vízhűtés.
Van itt egy jó cikk, ha valaki még nem olvasta, ajánlom figyelmébe:
https://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/26/mitol_doglik_a_turbo/
Ha reumáskezűeknek fájna a csuklója 3-at kattintani, akkor itt a LINK
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Shadowbull #48180 üzenetére
Én most vettem a Ferry-éktől egy BorgWarner kis turbót a kocsira. Ez azért nem 20 éves konstrukció, 2013-as, de nincs benne vízhűtés, csak a nagy turbóban. Tehát, ha az olajat nem keringeti csak a vizet, akkor a kis turbó nincs utánhűtve. Nem véletlenül írják a cikkben azt amit.
Nem tudom honnan veszed, hogy azért aggódunk, mert forog a turbó leállítás után. Szó sem volt erről. A probléma az, hogy ha túl forró a turbó tengelye és leáll a keringés, akkor ráéghet az olaj, ami hosszabb távon tönkreteszi a csapágyat.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #48180 üzenetére
Lényeg, hogy a ki-be kapcsolgatás nem jó a motornak. Azzal meg semmit nem spórol, hogy 10mp-re leállítja a motort. Ha araszolgatni kell akkor 50x kapcsol a motor? Az már kellemes
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #48185 üzenetére
Ahha..... És a tengelyt mi keni / hűti ???????? Az olaj.... Nem a víz... Kívül keringetheti a vizet a tengely összesül..... Nem kell messzire menni a V8-as motoroknál ahol a 2 hengersor között vannak a turbók azok elégetik az olajat / felzabálják...... Persze a csoda 5W30 as olaj is segít..... Dízeleken meg egyáltalán nem mindegyiken van vízhűtés...... Rohadtul lekotlanak 4 hengeres turbók 150E Km környékén de a 6 hengeresek is 200E Km körül.... Persze a csoda 30 ezres olajcserék meg 60 ezres levegőszűrő cserék is közre játszanak de igen is szétmennek....
"MINDEN turbomotorban van mar elektromos utankeringetoszivattyu legalabb mar 20 eve"
De jó tudni ???????????? Melyik BMW modellre is gondolsz 99-2000 környékéről ? Egyiken sincs ilyen mondjuk gyári turbós benzines se mert szívó volt az összes akkor..... Az N54 2006-ba volt az első ami vízhűtéses turbót kapott.... A láncnak meg kifejezetten jót tesz a Start-stop rendszer alig szakadnak és nyúlnak rommá..... És ezek nem fikciók meg feltételezések hanem mind tény...... A benzines motorok is olyan magas üzemi hőmérsékleten dolgozni,hogy 100-150E Km alatt simán szétporladnak a láncvezetők a műanyagok eltörnek...
Ez 110E Km...
Szerencsétlen dízelek is kínlódnak megy a regenerálás kap ott minden szépen gazdagon hőt...... Mikor 100-150E Km alatt szétporladnak a benzines vízhűtők meg klímahűtők az is rendben van.... De sehol nincs meleg főleg nem a turbónál..... Kár,hogy a motorba / motor körül minden széthullik mert nem bírja a meleget de a turbóknak ez meg se kottyan.... Pedig hát szépen hullanak le ha az ember nem figyel oda.... Ami itt van 20D 161E Km turbó off és nem most kezdett el lógni 18D 99E Km vezérlés elszakadt de amúgy jó a Start-stop meg a hűtés is és úgy minden tök fasza..... Még jó,hogy semmivel nincs probléma...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
válasz Shadowbull #48189 üzenetére
N47, a két turbós 4 hengeres 25D, 218PS
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Shadowbull #48191 üzenetére
Tényleg a legnagyobb tisztelettel kérdezem, ha nem tudod, akkor miért írtad ezt? Ezzel csak félreinformálsz minket.
Figyi, MINDEN turbomotorban van mar elektromos utankeringetoszivattyu legalabb mar 20 eve. Mar joval korabban volt mint ahogy a start-stop megjelent volna, tehat a leallitas elotti jaratas mar 20 eve is tok felesleges kornyezetszennyezes volt.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #48217 üzenetére
Köszi, de nekem már van egy amiben fotel van és kényelmes, tágas. Fele volt ennek a cicigónak
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Drago1
tag
válasz Shadowbull #48379 üzenetére
Helyiek nem mennek nagyon más szigetre főleg nem Tenerifére az már másik megye főleg nem az országba Spanyolba mert ott szerintük hideg van biztos szép az is meg kisebb
-
veterán
válasz Shadowbull #48664 üzenetére
Gondolom a szelep nem kormolódik el, illetve nem lesz veszélyes.
Akkor van egy hibátlan EGR szelepem eladó, adom hozzá grátiszba a hűtőt is, az nem hibátlan Remélem úgyis kiírjuk hamarosan ezt az egész hóbelevancot belőle, csak a baj van vele.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #48700 üzenetére
Olvasd el még egyszer amit írtam az egészet persze de kiemelem az erre a részre vonatkozó írásom:
2. Külön lehet venni csak szelepet.
Külön hűtőt nem lehet.... Ha a hűtő rossz elve kompletten szeleppel jön mint ahogy a képen is szerepel amit beraktam de az,hogy külön kiemelik,hogy rossz a szelep és,hogy arra nincs garancia amúgy az egy rossz vicc.... Ha EGR hűtőt cserélnek az új hűtőben új szeleppel egybe jön... Így ha hűtőt kell cserélni alapból benne lesz a szelep.... És értelmetlen innentől kezdve kiemelni,hogy a szelepre nincs garancia meg ,hogy méltányosság baszki egybe jön kompletten miről beszélünk ? Ez olyan mintha az új turbóról levenném az új elektronikát,hogy az amúgy nem jár hozzá miközben az egy komplett egység......
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #48711 üzenetére
Konkrétan tudom,hogy mit raknak be Komplett egységet raknak be sőt mikor akartunk venni épp mindenhol hiánycikk volt. A Wallis is valami 3X-et várt mert vártak garanciára az autók ( Napi kapcsolatban vagy velük meg a szervizesekkel is.... ) . Komplett egységet cserélnek nem külön hűtőt... De van ismerősöm aki kézbe kapta meg és komplett egységet kapott stb stb.... Tudom nagyon jól,hogy mit cserélnek De imádom,hogy azért mert te egy irodában dolgozol a BMW-nél már mindent jobban tudsz mindenkinél..... Ez valami felsőbbrendűség ? Vagy valami perverzitás,hogy megmutasd te MINDENT IS jobban tudsz ??????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #48714 üzenetére
Mit dolgozol a bömösnél és hol? Mo szalon?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #48727 üzenetére
Élvezed ezt a téged körülvevő rejtélyt, mi? 😃
-
Drago1
tag
válasz Shadowbull #48755 üzenetére
Látom ,kapcsolatban vagyok velük ,elkerülhetetlen,olajiparban
-
veterán
válasz Shadowbull #48773 üzenetére
Amikor ezredessel vitatkozol, pl. azok szoktak olyanok lenni. Te mindent jobban tudsz, nem fogadod el azokat a tényeket, amik mást mutatnak. Ott volt a múltkor az az eset is, amikor hülyének néztél, mert azt mondtam, hogy nem szabad leállítani a forró motort autópálya tempó után, hogy lehűljön a turbó. A végén saját magad vallottad be, hogy nem tudod, van-e a dízelekben utánkeringetés. Előtte meg szó sem volt benzinesekről...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Ļantos
aktív tag
válasz Shadowbull #48776 üzenetére
Mondjuk a 99%-ban eltalálhatatlanul kicsire tervezett ablakmosó betöltő nyílás pont nem a fejlesztők leleményességét erősíti Van még sok bosszantó dolog ami megint nem a fejlesztőket dicséri.
Nem vita, csak ez úgy most eszembe jutott.A másik témához annyi a meglátásom és nem csak ide vonatkoztatva hanem általánosságban, hogy lehet bárki bármilyen komoly szerelő, kőműves, ács, ha félóránként van ideje fotózni, hozzászólogatni, facéra posztolni, stb, az nekem komolytalan. Egy jó szerelő nyakig van a munkában, max néha tud hozzászólni ehhez-ahhoz, mert kb. szarni meg enni sincs ideje.
-
veterán
válasz Shadowbull #48979 üzenetére
Nem is erről volt szó. Azzal, hogy nem cseréltetnek kellő időben olajat, és nem szervizeltetik azokat a nyilvánvaló problémákat, mint pl. kokszosodás, indirekt módon hagyják avulni a motorokat. Ez így tervezett avulás, de indirekt módon. Magyarul: hagyják, hogy a motor állapota romoljon, a helyett, hogy a megfelelő szervizelőírással ezt megakadályoznák.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Drago1
tag
válasz Shadowbull #48982 üzenetére
Flottában azt nézik minnél kevesebb pénzbe kerüljön a szervíz, nekik jó a 30 ezres intervallum.
-
veterán
válasz Shadowbull #48982 üzenetére
Ez igaz, a népnek az kell, amit szeret.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
szimi57
őstag
válasz Shadowbull #49251 üzenetére
A villamosok már kihaló félben vannak
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
válasz Shadowbull #49264 üzenetére
Tempomatnál nem fékez? Sokkal erősebb mint a motorfék, meg mintha láttam volna is a féklámpát, de persze lehet tévedek.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
válasz Shadowbull #49267 üzenetére
Köszönöm az infót, erről nem volt tudomásom. Valahogy kimaradt az átfedéses időszak a radaros és a sima között.
-
nincsnév007
őstag
válasz Shadowbull #49267 üzenetére
mi h astránk is érezni lehet hogy a lejtőn le fele fékez is. emelkedőn meg szépen szabályozza a gázt is .
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Shadowbull #49286 üzenetére
valamit félreolvastál
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
Valóban a torziós lengések volt a másik, köszi az alapos kifejtést.
-
szimi57
őstag
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
Ez logikus, de hülyeség volt e miatt hátra tenni a vezérlést. Vagy már töredeznek a főtengelyek is? Amikor az első hengerben megtörténik a robbanás akkor éri a legnagyobb torziós terhelés a főtengelyt, ahhoz képest a vezérlés bolhacsipés, kükönösen úgy, hogy a biciglilánc ennek a felét elnyeli. De van egy igazán jó megoldás a torziós, lengő terhelés csökkentésére. Hátra kell tenni az első hengert!
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
"Emiatt tudsz vekonyabb vezermulancot is alkalmazni." ---> Ami jellemzően gyengébb, szakadósabb.
Senki sem kérte a felhasználók közül, hogy a gyártó bicikliláncra váltson.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
Ez tényleg alapos volt, köszi az infókat! Ilyen egy profi válasza
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #50328 üzenetére
Persze de a motor se fosná össze magát...... De ez nem szempont persze..
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz Shadowbull #50327 üzenetére
Mert?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #50339 üzenetére
Persze nyilván.... Engem nem zavar ha utána van kiírva belőle...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest