-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #900 üzenetére
Ez az 1991 cm3 -is, 150 lovas, 190 nm -es, dohc vezérlésű motor? A motorblokk neve nem jut eszembe....
Mert havernak a 97 -es 520i -jében is ilyen van, ott 7-8 literrel megelégszik...
Vagy véletlenül nincs kicsit buherálva a több lóért?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #904 üzenetére
Hát, egy ideig szarozott a biztosító, kész lett. És jobb mint amilyen volt. Minden teljesen gyári alkatrész maradt, és ez a fontos.
Ha már itt tartunk el is mesélem: Kijött a kárfelmérő ürge, megnézte, felírta, elment. Küldte a e-mailt, 380.000 Ft. Én eközben vittem az autót szervízbe, mázlim is volt, még aznap megrendelték az összes alkatrészt, 2 nap múlva már csinálták az autót. És 1,5 hét alatt kész lettek vele. 950.000 Ft lett a végszámla. A biztosító azt mondta erre, hogy ő nem fizet. Kiment az okozóhoz, és megnézték az autóját, lefényképezték. Ezután még mindig azt mondták, hogy nem fizetnek, mert a másik autó alig sérült meg. Bementem a biztosítóhoz faterral, na persze tomboltunk... Előtte elmentünk a rendőrségre a fotókért amit a helyszínen csináltak a rendőrök, elhoztuk azokat is. Vissza a biztosítóhoz, majd megnéztük a képeket amit a csávónál csináltak. Tényleg alig volt megtörve. Majd megmutattuk a rendőrségi képeket, volt ám ledöbbenés... Erre következő nap fizettek, és hozhattam el az autót.
A lényeg az az, hogy a csávóval valszeg összebeszélt a biztosító. A csávó kicsit kikalapáltatta az autóját, hogy úgy látszon, hogy nem volt nagy ütközés. ( a rohadék, már gondolkoztam rajta, hogy kib@szok vele valahogy... )
De hála a fotóknak, megoldódott.
Én csak azt ajánlom nektek, hogy ha olyannal karamboloztok, akinek ilyen szar biztosítója van ( TIR, MÁV, stb ), akkor jelentsétek föl a csávót. Az lehet tovább tart 1 hónappal, de a biztosító utánna köteles fizetni, nem szarozhatnak.És most egy kérdés a tuningos kollegáknak: Nekem 528i -m van, az újmotoros. Van benne egy kisebb chip gyárilag, olyan 205L -t tud most. De szeretnék még egy kicsit többet kihozni belőle, úgy hogy a fogyasztás nem nő egyáltalán. Amúgy nekem most a komputer 8,7 -et mutat, pedig nem 90 -nel közlekedek. Ezért nem is akarok ebből engedni, főleg, hogy megint drágul a benya. Szal mi a mód még plussz lóerő előhozására, hol tudnám megcsináltatni, és kb. mennyiért?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #906 üzenetére
Ahha, hát az automata az mindent megmagyaráz. Egyik ismerősömnek is 528i -se van mint nekem, de az övé automata. És ott bent van a +2 liter, mert az átlaga 10,6l/100km. De tényleg sokkal kényelmesebb az automata, bár azért manuállal odavertem amikor gyorsultunk. Az automata nálad engedi 70 -80 padlónál visszarakni 2. fokozatba?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #910 üzenetére
Hát nem nagyon vagyok otthon az tény. Szeretem a váltót rángatni, az biztos, szal az nem az én sportágam. De azt belátom, hogy sokkal kényelmesebb. Havernál mindig kuplungot akartam nyomni, meg nyúltam a váltóhoz, amikor kipróbáltam az automatát.
Nem drágább. Én a Generali biztosítónál b1 -ben fizetek 60.000/év. Azért mert nagyon fiatal vagyok, és a jogsim még 10 éve sincs meg.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #916 üzenetére
Akkor ne mond el senkinek te se, de... Amikor megvettem az autót, elég kopott volt a bőr, meg kemény, szal nem sokat volt ápolva.
Először körömvirág krémmel bekenytem az egészet, ettől megpuhult. Majd átkenytem az egészet -ne nézz hülyének - KIWI bőrcipőápolóval. Ettől újra szép fekete lett, eltűntek a kopások, és még erős fényt is kapott. 1 napot száradt, majd áttörőltem. Ezután ment rá a johnsson&johnsson olaj. Ezért mindig olyan mint ha új lenne, és gyönyörű.
Én Tolna megyében, Paks mellett Madocsán.
Nekem már lassan 4 éve, hogy van jogsim, de még az is kevés.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #926 üzenetére
Vegyél E39 -et, mert nagyon kényelmes és agyig pakolható, de közben sportos is. Csak ne dízelt, mert a gatyád rá megy!!!
Ma versenyeztem egy Lexus GS 450H -val. Kapaszkodó előtt ért mögém, mert egy ifa belassított. Na kapaszkodó kezdete, ifa mellé érek, 80 -nál tól lefelé. Visszatettem 2. ba, 110, majd 3. ba 170, majd, majd 4. 200. Amíg 3. -ban voltam, nem is tudott mellém érni, de azért én lehúzódtam neki. Mikor 4. be raktam akkor kezdett feljönni, azt 200 -nál elment. De a faszikám nézett, hogy most mi van, mert megszenvedte az előzést a 20 millás gépével.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #930 üzenetére
Nekem E46 -ból csak az M -es kivitel tetszik. De a belseje az szerintem a legrosszabb az összes közül, főleg a középkonzol. E39-E38 azért abban sokkal stílusosabb, és szerintem a belsőt tekintve ez volt a legszebb irányvonal. És ez mind formavilág, mind kialakítás szempontjából... .
Az E36 -ban meg a középkonzol is a helyén van, abból még egy 3.2 -est elfogadnék.
Amúgy ez a belső dolog az összes új BMW-t érinti, mert mindegyik kegyetlebn ronda, szerintem. Na jó, az új E90 belsője már kezd alakulni, de még mindig nem az igazi. De jó nyomon járnak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Olvastátok?
[link]Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #936 üzenetére
Biztos biztosítva voltak azok a gépek. Azért én egy új M3 -as mocit is elfogadnék a váltóvakl együtt az autómba. Nem húznám a számat, hogy beépített...
Igen, már elég régóta. Már gondolkodtam rajta, hogy felhívom a tulajt, és elmegyek megnézni. Még lehet, hogy cserébe is belemennék, ha a tulaj arra utazik. Hát, belsőre nagyon szép, ápolt. És a fényezésre is el lehet mondani ugyan ezt. Most hogy a mocival nem stimm valami, vagy egyszerűen nem lett szervizelve az csak egy szerelőnél derülne ki.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hát figy, attól ne is várd, hogy keveset fogyasszon. Az azért nem spórolgatásra való, hanem száguldásra. Lehet zokon is venné az autó, ha csigáznál vele. Azért le a kalappal előtted, hogy bemertél vállalni egy ekkora bikát.
Azért az a 17 lityi az reális is, ekkora mocihoz meg 8 hengerhez.Chippelésnél biztos nő a lóerő is, de ami a legfontosabb, alulról nagyon jól húz.
Ugye a nyomatékcsúcs előbb megjön, és utánna mint állat már beindul. És redline közelében nem veszik el a teljesítmény, hanem ott is tartja a szintet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kicsit furcsán van E34 -nél, azért írtam el. Az E34 540i az ugye 3982cm3 -is, és 8 hengeres. És kicsit megzavart, mert nekem az jött le, hogy az M5 -nek nagyobbnak kell lennie.
Az azért szép... Akkor nekem nem kell E39 M5, pedig azt terveztem...
A mostanival úgy annyi a fogyi, hogy 130 fölött járkálok, és előzéskor szeretem 3 -ig legalább kipörgetni a motrot. Szal akkor nem panaszkodhatok... Na persze ez nem is 5.9s alatt van százon, de még ez is jobb mint egy 1.3 -as suzuki.
Amúgy én úgy akartam M5 -öt venni, hogy megcsináltatom gázosra. De arra a számítógépes változatra. 400.000 -ért raknák bele, és elég kedvezőek a fogyasztási adatok. De ez csak egy terv...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez nem az a régi fajta, hanem az új computervezérelt. Itt elvileg már a kenyés is biztosítva van. De 400.000 -ért elvárható is, hogy valami normálisabb legyen.
Hát, sajna motorvezérlő számot nem tudok, a szoftvert meg annál inkább nem.
Ez egy M52 -es blokk, asszem a motorvezérlő számát meg valahol le lehet olvasni...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Elmondom neked itt mit látunk...
Egy agyonchipelt dízel golf, aminek kb.10.000 km -t nem adok, elhagy egy E46 320D -t, amibe még valszeg chiptuning sincs, mert füstöt nem igen látsz.
Ja, és a golfnak a zöldkártyáját is bevonnám egy az egyben, ha egyáltalán van neki.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Figy, már találkoztam ilyennel... Ez úgy agyon van chippelve, mint annak a rendje. Egyik hülyegyereknek itt a környéken van egy Golf IV -ese, 1.9 TDI. Na most 200 lóerő körül van, úgy füstöl mint a gyárkémény... Pont mint ez...
Emléxem egyszer mentem vele egy racet, és 180 -ig nem lehetett otthagyni, aztán meg elfogyott a tudomány...
Ja, és a legfontosabb! Most vár az autója váltócserére, mert elszállt. És havonta hordta a gyerek szerelőhöz, mert mindig eldurrant egy cső.
Ez is csak egy kis felturbózott szúnyog, semmi más.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kis műszaki információra lenne szügségem. 3 hete jelent meg először a hiba. Mikor hidegen idítom az autót, és úgy indulok el vele, akkor kuplung kiengedésekor elkezd valami nyikorogni előről, de jól hallhatóan. Megteszek 100m -t, és megint a kuplung felengedésekor nyikorog, de már alig hallhatóan. Aztán 50m -múlva ugyanilyen szitunál teljsesen elhallgat.
Szóval a dolog csak hidegindítás után jelentkezik.
Most ilyenkor mi lehet a gond? A kuplung egyáltalán nem csúszik, de biztos, hogy ott van valami. Tárcsakopásnál is van ilyen tünet, vagy ez más lesz? Én még a csapágyra gondolok, de nem tudom. Jó lenne utánnajárni, mert most nem esne jól egy kuplungcsere.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #1071 üzenetére
Szép szép... De többet lenne szervízben mint amennyit használnád.
És nem magával az auto elektronikájával lenne a bajod, hanem a szart se érő motorjával.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ma megtörtént az autó csere. 1 hétig egy E39 540i -t gyepálhatok. Meg is volt az első teszt. Pécs-Paks útvonalat 50min alatt megjártam.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1098 üzenetére
Most csak próbára lesz nálam 1 hétre. Ha tetszik az 540i, akkor végleges autócsere lesz a dologból. Csak a fogyasztástól függ a dolog. Most sikerült egy 14l körülire kihoznom, ami annyira nem is sok ekkora tempóhoz viszonyítva. De még ígyis elég volt visszatankolni.
Azt mondta a tulaj, hogy 10-11 -es átlaggal el lehet vele járni normálisan.
Azon gondolkozok, hogy gázosítom... Azzal azért jóval gazdaságosabb. Szerintetek érdemes, vagy egyáltalán szabad ilyen autóba gázt vezetni?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #1100 üzenetére
A menettulajdonságok miért változnak? A gáz oktánja ugye 107, ami magasabb mint a benziné. Tehát elvileg jobban kellenen húznija gázosan. Csak ebből következtettem ki. Most nézegettem egy computeres gázosítás 400.000 Ft. Szóval az se olcsó.
És ha átalakíttatnám bioetanolosra? Az csak 25k plussz, és elvileg attól is jobban megy. Mondjuk az is igaz, hogy többet megeszik belőle, de az etanolnak talán nem emelkedik olyan ütemben az ára, mint a benzinnek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1108 üzenetére
ÁÁÁ... A méret az elég. A 7 -est már nem tudnám elviselni, az már nekem nagy.
A lóerőkkel vannak gondok. 2 éve használom az 528i -t. Az elején még nagyon jó érzés volt lenyomni a gázt, főleg fater 2.0 -ás Mondeoja után. De aztán egyre jobban megszoktam. Mára már egy 2 -es padlótól se borzongok el. Meg ezek az új fejlesztésű szemtelen kisdízelek ( Accord, Corolla, 320D, WV stb.. ) igen csak megszoktak dolgoztatni. Azok kis rugalmasak, és 170 -ig nagyon pariban tudnak lenni, főleg egy chiptuning után. Ezekhez már lassan kevés lesz az 528i. Viszont az 540i még lazán otthagyja az ilyen mitugrászokat, és még erőltetni se kell, mert az is nyomatékból meg 8 hengerből megy.
Az M5 vagy M3 még nagyon drága, nincs rá keretem. De biztos egy M5 lenne igazi, bár az mégtöbbet zabál. Régebbi autót meg nem akarok, ez a 2000 -es évjárat is lassan már öregnek számít, és erről már nem akarok visszalépni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #1113 üzenetére
Nem, ez nem a sima reduktoros. De majdnem 3* drágább anál....
Az E46 nálam kilőve. Erős, és tényleg nagyon megy, de az auto magában nem tetszik. Nálam a belső sokat nyom a latba, és az E39 az ebben utánnozhatatlan. Meg hát az se baj, ha kicsit több hely van benne. Szeretek terpeszkedni, meg a nyári balatoni bulik után elkél a kocsiban a hely egy kiadós szundira.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Van itt a környéken egy Golf IV TDI. Chippelt, 200 lóerős. Valami irtózatosan megy. Az 528i -mel majdnem megszégyenített 180 -ig. 3. fokozatban el se tudtam kezdeni az előzést, mert majdnem 0 volt a sebességkülönbség. Igaz a Golf úgy füstölt mint egy gyárkémény, de akkor is brutális. Mondjuk azoknak 200 körül már elfogy a lendület, de addig, brrr....
Amúgy ezek a 330i -k baszott drágák. 3 milla fölött van az összes, nem is kicsivel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azért úgy jobban érezni a különbséget, ha egy erősebb autóbol ülsz át egy gyengébbe.
Talán úgy fogot a legjobban érezni, ha alacsonyabb fordulatról akarsz gyorsítani. Sokkal nyomatékosabb lesz. Meghát igen, a 6 henger.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, úgy néz ki, hogy a nyáron megyünk nyaralni 4 -en. Jó lenne ha kényelmesen elférnénk az autóban, és az is, ha a 4 rekesz sör meg a fél disznó elférne a ruhák mellett. Van egy tetőboxunk, csak nincs tetőcsomagtartónk. E39 -hez újonnan 50k, használtan meg 25k, szóval egy kicsit drága, és erre az 1 alkalomra nem érdemes megvennem.
Mindenképpen gyári csomagtartót szeretnék, mert nem szeretném ha 180 -nál elrepülne a box.
Tehát az az E39 tulaj, akinek van gyári tetőcsomagtartója, dobhatna nekem egy privátot, nagyon megköszönném. És természetesen fizetnék is a kölcsönzésért.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Bőrbelsőt gyönyörűen le lehet ápolni, ha furfangos vagy. Haver vett egy 520i -t, borzalmasan lepusztult volt a fekete bőr. Töredezett, kemény és kifakult volt. Szerintem az még az életben soha sem volt leápolva.
A festés elég drága lett volna, tehát jött a házi újítás. Először is alaposan le lett tisztítva, először vízzel, majd zsíroldós bőrtisztítóval. Ezután még szörnyűbben nézett ki... Vettünk a Tescoban körömvirágkrémet, azzal alaposan és vastagon bedörzsöltük. Egy éjszakát állni hagytuk, másnapra kellemesen felpuhult a bőr. Eztán jött a csodaszer, amit ugyancsak a Tescoban vettünk, egy magasfényű Kiwi fekete cipőpaszta. Na, 2 flakon ilyet rávittünk a bőrre, 2 rétegben. Asszem az első réteg után vártunk 3 órát, utánna ment rá a 2. Majd éjszakára szintén száradni hagytuk. Másnap délután rongyal erőteljesen polírmozdulatokkal fényesre töröltük. Eztán rávittünk valamilyen flakonos fehérszínű, fújhatós bőrápoló kencét, amit bőrgarnitúrákhoz reklámoznak. Ezt is 2 rétegben csináltuk, hagytunk mindig 30 perc szívódási időt is. Eztán szintén kipolíroztuk az üléseket, és láss csodát szép fényesek és puhák lettek. A kisebb repedések eltűntek, a nagyobbak se voltak olyan feltűnőek, és tényleg nagyon puha lett a bőr tapintása. Na most, azt azért meg kell említenem, hogy a paszta némely helyeken - gondolom ott ahol nem töröltük át alaposan- úgymond foltot hagyott a ruhán. De mégegy alapos törlés után már ezzel se volt probléma.
Így árban is egész jól kijöttünk, talán 2500Ft -t költöttünk össz a rekonstrukcióra.
Szóval ha nincs elszakadva a bőr, akkor pár munkaórával, pár nap alatt újra lehet varázsolni poton pénzért.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek ez milyen?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1185 üzenetére
Nem feltétlen. Amikor én felhívtam egy tuningcéget, hogy mit lehet csinálni az autómmal, hogy kicsit erősebb legyen pont ezt javasolták. Egy chipet bele, emelni a benzinnyomáson, és egy direktszűrőt, hogy kapjon elég levegőt. De azt bevallották, hogy a fogyasztást is megdobta volna, nem is gyengén.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Aliexpress tapasztalatok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Filmvilág
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motoros topic
- LEGO klub
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...