-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Nah, 4000Ft -ból elmentem 228km -et. Nagyon elégedett vagyok, eszméletlen, már már hihetetlen is, pedig kanyargós emelkedős utak voltak forgalommal.
De köv. alkalommal meghajtom kicsit, nehogy ellustuljon.Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Ajánlom figyelmedbe az 530D -s részt.
Amikor csináltattam a kocsimat, akkor mikor belém jöttek, vagy 13 db E39 állt kint szerelésre várva. Megkérdeztem, hogy ezekkel mi a gond. Három kivételével mindegyik 530D volt. Volt egy 523i és 2db 525D. A 23i hengerfejes volt, az 530D -k nagy részét autómentőn hozták a szervizbe, saját erőbőr ugyanis nem volt képes járni egyik se. A maradék ami a saját lábán jött, vagy turbo cserére várt, vagy erőtlenségre panaszkodtak. Ki volt rakva mindegyik ablakába a munkalap, arra volt ráírva.
A másik ilyen, hogy ismerősömnek 530D -je volt, ráköltött vagy 1 millát már az állandó gondok miatt, de ami után Olaszba menet megállt az autó, vége lett a szerelemnek. Ott hagyta őt, meg se mozdult. A csávó autó kereskedő, megcsináltatta, hogy menjen, és eladta. Nem irigylem az új tulaját...
Továbbá a szerelőm is azt sulykolja mindig, hogy diesel BMW -t ne, mert most is ott áll nála 3db javításra várva, motorgonddal. Ez a szó benyásnál majdnem ismeretlen.tibi666: Automata nagyon megfogja mindegyiket, még az 540i -t is. Igen, borzasztó gondozás igényesek, ha nem szeretnél kényszerpihenőt tartani az országút szélén. Fogyi tényleg nagyon jó, de amit azzal megtakarítasz, azt 10* -esen kell a szervizelésre költeni.
Egy kis idézet.
"Az autorol sok jot nem tudok elmondani, mert mindig szar volt rajt valami, es engem rohadtul idegesitett hogy nem kis penzert vett automnak az uzembiztonsagat a Suzukik pipaljak le. Legszivesebben felgyujtottam volna.
Es a mikor az elkeseredettsegem tetofokara ertem akkor tanacsoltak azt hogy vegyek egy ugyan ilyet csak benzinesbe. Eloszor lehulyeztem az illetot aztan vettem 530i amibe azota belerugtam jopar kilometert minden hiba nelkul."[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5702 üzenetére
Nem Dragon, ezek a motorok abszolút szarok voltak. 150k km -nél már jöttek a gondok, 200k km -nél meg már nem is érdemes használni az ilyet.
Ezek a BMW dieselek nem Merci motorok, mint Pl a 300TD, ami simán elmegy 300k km -et, és meg se kottyan neki. Mert nem hiszem, hogy minden 4 éves 530D -ben 200k+ km van. Hidd el, a benyások is mennek annyit. A 20D -k azok már jobb motorok voltak, kevesebb gond, és egészen más felépítés, ugyanis ott csak 4 henger van. Nem összekeverendő."184 meg 195 ló 3.0d.ből??elég satynya...."
Hidd el, akkoriban az nagyon is jónak számított. Álom dieselek voltak mind, újonnan.
Aki meg dieselt chippeltet, az olyan is. Nagyban megrövidíti a motor élettartamát, nem beszélve arról, amit a váltó a nagy NM -től kap. Láttam már új(!) chippelt 530D -t is váltócserére várva. Asszem az nem olcsó mulatság automatába, de még manualba se. Pedig csak +40 lót kapott, meg ki tudja mennyi NM -t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5705 üzenetére
Őhm, szerintem senkinek se éri meg a havi 150k -s szerviz.
SpeedR: Ebben nem értek veled egyet. A BMw -s szakemberek is megmondják, hogy jók voltak a diesel BMW -k E39 -ben, de 150k km -ig voltak tervezve. Utána már használhatatlanok voltak a sok nyűg miatt.
A csúcs akkoriban a Merci dieselei voltak, csak úgy mint ma is ők járnak az élen ebben.
És asszem ha végignézed a népítéletet, benyásra, és azon belül a motorra nem is látsz panaszt. Nézd meg az 530D -et, ott minden második panaszkodik a szervizelés terén. És igen is, nekem az is sokat mondott, hogy egy hivatalos BMW szervíz előtt tolongtak a diesel BMW -k. Sőt, ez a legjobb érv ellenük. Ugyan úgy benyások is állhattak volna ott, de nem tették. Benyás BMW -t 6 hengerrel még nem hallottam lerobbanni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
És ahogy igaz az is, hogy a Merci csinálja a legjobb dieseleket, úgy a BMW a legjobb benzineseket.
Új 530D -k jobbak, de azokkal se jössz ki 6 lityis fogyival, inkább 7,5 -el, max. Az a 6l csak álom.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #5711 üzenetére
Erre szokták azt mondani, hogy komoly baja nincs, de azt nem mondja meg egyik se, mennyit is költ rá havonta/évente. A szerelőtől kellene megkérdezni, aki csinálta.
Tulaj általában elvonatkoztat ezektől, ha van elég pénze, mert összesen szereti az autót.
Nekem is volt már gondom, bele is ment jó sok pénz, még se szarozom mert meg vagyok vele elégedve. Ha lenne havi 100k -m szervizre, akkor a 30D -t se szaroznám, ez így működik.
Én tényeket mutattam a linkel, el kell olvasni mit írnak a diesel BMW -kről a tulajok, és mit a benyásokról. Én általában erre alapozok, mert a tulajok akik használják, ők alkotnak véleményt az autóról.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A Facelift már rajta van, gondolom utólagos, mert 97 -es az autó.
Ha 28i -t nézel, akkor csak is 98 vagy az utánit nézzetek, mert kicsit módosítottak a motoron. Azokba már belekerült a Dual Vanos, azért olyan kedvező a fogyi is. A 98 előttiek nem esznek ilyen jól, és nem is olyan kiegyensúlyozottak.tibi666:
Váltó: Dicsérik a steptronic -okat nagyon, megbízható darabok. Annyi, hogy benyáshoz nem túl jó választás, mert borzalmas hosszúak a fokozatok, és nagyon ellustul tőle az autó, fogyi olyan 1l+ a manualhoz képest. Szóval ilyen téren inkább egy dieselhez illik egy ilyen, de ezt leszámítva nincs vele gond. Jó dolog pöckölgetni, de pár óra alatt megunja az ember.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Srácok, nemsokára viszem klíma pucolásra a kocsit, előtte szerettem volna körbeszimatolni. Mégpedig olyan ügyben, hogy mitől lehet az, hogy néha megállok, akk a kocsi a szellőzőn keresztül érezhetően kipufogó gázt nyomat a kabinba? Nem mindig csinálja, sőt elég ritkán fordul elő. A koncentráció nem olyan vészes, csak zavaróan büdös olyankor. Hirtelen nyomja be, utána 2s múlva már nem érezni a szagot, hogy jönne a rendszeren keresztül.
Klímamosásra mennyi a reális ár? Nekem 4k -ért csinálják meg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek, ha valaki pályán 145 -el megy, és bemérik, akkor kap büntit? Ebből kiindulva kérdezem.
E-Max: Jah, hát én is remélem, hogy csak ennyi. Mert már gondolok minden rosszra, pl. lyukas a szellőző rendszer valahol a motortérben, és ezért álló helyzetben benyomathatja a rossz levegőt is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, erre én is gondoltam. Meg is tettem, és nincs kipuff szag, legalábbis olyan, mint amit a szellőzőből éreztem nincs. Olyan kellemes "meleg" motor szag van.
Pollenszűrők már elég piszkosak, úgy hallottam 5k km után már elgyengülnek, 10k -nál meg nincs hatásuk. Lehet ott a gond, bár érthetetlen, hogy miért csak néha csinálja ezt, miért nem egyfolytában.
Köszönöm az info -t, max. 10k -t még megér a dolog. Eddig se mentem 130 -al, ezután se fogok, mert hülyeségnek tartom. Volt anno egy mozgalom, talán a 2006 -os luxusauto shown, hogy "Töröljék el a 130 -as korlátot", vagy valami hasonló. Ment is az aláírásgyűjtés rendesen, nem tudom mi sült ki belőle, mert azóta csönd van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ebben 100% -osan igazad van. A Magyar vezetési kultúra is inkább még a balkánt idézi, mint a nyugati országokat. Németországban sokkal kulturáltabbak az emberek, ott meg lehet ezt engedni. Szóval tényleg így van ez... De ki kellene próbálni valami rendszert ennek a kiküszöbölésére is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ettől a mondattól mindig a falra mászok.
"A rendőrség adatai szerint Magyarországon átlagosan majdnem minden harmadik közúti közlekedési baleset gyorshajtás miatt következik be. A megfelelő sebesség alkalmazásával életek százai menthetők meg, ezért - a közlekedők biztonságát legfontosabbnak tartva - a rendőrség a továbbiakban is mindent megtesz a mások életét, testi épségét veszélyeztető járművezetők kiszűrése érdekében - zárul a rendőrség közleménye."
Talán szigorítani kellene a jogsi letételéhez szükséges dolgokat. Aki pl. nem nagyvárosban tanul vezetni, halott ember az utakon. És itt is mennek a zsebre pénzek. Ha mindenki normálisan megtanulna vezetni, nem lenne itt gond.
Csak duma, ez a gyorshajtásos mizéria. Nem jól mérik fel a távot, és belefognak az előzésbe, akkor azt is a gyorshajtásra kenik. Meg minden ilyet, pedig ott van egy másik tényező is, amit ha megtanulnának kezelni a sofőrök, akkor minden rendben lenne. Hülye barom ott bent mindenki, elvakult állatok akik csak arra utaznak, hogy húzzák le a lakosságot.
Falra tudnék mászni, amikor egy tanuló úgy indul el a lámpától, hogy még futva is métereket vernék rá. És utána is 30 -al meg 40 -el döcög, és 20 -al kanyarodik. Az ilyet egyből eltiltanám, meg az oktatót is, aki ezt megengedi neki. Nekem anno mindig azt mondta az oktató, hogy csak dinamikusan, vegyem fel a forgalom ritmusát. Soha nem szólt rám, mikor nyikorgó kerékkel indultam, hogy gyorsan sávot tudjak váltani. De mikor lassan csináltam valamit, egyből leordított, hogy ne pöcsöljek már. Olyankor szívatott is rendesen. Utána úgy belejöttem, hogy néha szólni kellett, hogy ne pörgessem annyira, mert szétesik szegény.
Így kellene ezt mindenhol csinálni.Vissza térve, akkor ilyenkor milyen bírságra számíthatok? Gondolom ekkor van az, hogy zsebre is dolgozhat a rendőr... Én mondjuk egy árva petákot nem adnék neki, inkább csekk.
Csak azért kérdezem, mert ma bemértek... 100 -al mentem 90 helyett, és nem néztem a trafit, szemetek nem is villogtak, hogy mérnek. De nem jöttek utánam....
Jah, és Polgárőrös kocsi volt, nem is rendőr járgány, azért is nem tűnt fel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5767 üzenetére
Ahogy mondjátok, ő találta ki. És igen, Lotus volt, még ültem is benne, le is vagyok fényképezve.
Nah, ma kicsit odacsaptam a lovaknak megint. Áh, hát brutális. Kezdek rájönni, hogy mindenre elég ez az autó, amit itt nálunk ki lehet autózni az utakon. Egy 323i -vel szórakoztunk egy jót, meg mögöttünk erőlködött egy Opel Astra 1.6.
Mikor lehetett, erőből elmentem a 323i mellett, éppen csak vágtam egy 4. -et és már előtte voltam. Utána néztem a visszapillantót, szépen szakadozott lefelé, Astra addigra már eltűnt. Aztán ránéztem az sebességmérőre, és 220 -at mutatott majdnem. Mondom ehhh, hát ez nem autópálya. Az ember észre se veszi, és már 200 fölött van.
Utána gyorsban visszavettem, erőmű részen sok a kommandós mérőkocsi. BMW megelőzött, de nem ment el. 110 -el haladtunk. Azt jött az Astra is, pár perc múlva. Szegény, biztos kitaposta a lelkét is. Nah, de megadtam neki az örömöt.... Persze akkor se szaggatotton, hanem tilosban előzött meg mindkettőnket, úgy hogy majdnem nekiment a szembejövőnek. Hülye kis ugri-bugri... Biztos megvolt a győzelmi mámora, kis tizenéves pöcs ment a barátnővel.Jah, összben 7,6 most az átlagom, pedig végig 120-130 között mentem, alá csak nagyritkán ha előzni kellett. És ami a legérthetetlenebb, haver jött utánunk lemaradva az 1.6 -os Golf IV -el. Neki 7,9l lett az átlaga. 8 percet vártunk rá.... Nah jó, Remus rendszer van alatta, biztos rádob 1 lityit...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jajj, a legnagyobbat el se mondtam. Van itt Pakson egy nagyon pénzes faszi, övé a komp meg a sóderbánya. Haver apja jóban van vele, onnan tudom ezeket. Nagy Merci mániás a faszi, van egy új S600 Long -ja, és egy
ML 63 AMG -je. Feleségének van egy A klasse -os kisautója, és egy C320CDi -je.
Azt kell tudni a fasziról, hogy ha modellváltás van, neki már előrendelésben van a típus, a régit eladja.
Jah, és a nagy szervizeket együtt szokta megcsináltatni. Mercinél akkora tiszteletnek örvend, hogy ilyenkor kiküldenek az autókért srácokat, és egy S320CDi -t adnak neki addig csere autónak. Most az A osztályos Mercin kívül elvitték mindegyik autóját.
1 hét múlva kapta vissza őket, a végszámla pedig majdnem 5 millió forint lett, minden szolgáltatással együtt. Csak a csere autó volt a hétre 250.000 forint.E-Max: Az szép. De azért akkor ott van zsé is, nem? Mert amit itt elmondtál, már egy E36 M3 árát veri.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, dupla élvezet, mi? És az M5 hátsó kerekes, ott már kell markolni a kormányt, ha nyomsz egy kövéret. 2 padlón simán elforog 70 -nél, ha megcsúszós az út, akk TC -vel nem is tudsz gyorsat előzni, mert nem engedi az autót megugrani. Uh, ha összejönne az E39 M5, akk meglátogatunk.
Kíváncsi vagyok a bálnára is, hogy mi lesz az első benyomásod egy hosszabb út után.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hát igen, álmaim autója egy ilyen Shelby GT500 Super Snake. Asszem álom is marad.
tibi666: Markolni azért kell a kormányt, hogy meg tudd fogni a hátulját TC nélkül. Múltkor eleredt az eső, éppen csak nedves volt az út. 70 -nél akarok 2. -ban egy gyorsat előzni, mert jöttek szembe. Hát mit adj isten, lenyomtam a gázt, index ki, és folyamatosan égett a TC led. De kb. 5 km/h -t gyorsultam közben. Egy 400 lovas M5 mit művelhet?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Pont ahogy mondod. E39 sokkal minőségibb az összeszerelés terén is. És igen... a méret sokat számít. E46 nagyon kicsi.
Ilyen az E39 és az E38 között van, hogy ott majdnem csak méretbeli különbség van, egy pár E38 -as őrült extrát leszámítva.
SpeedR: 528i -ről tudok nyilatkozni...Nekem azt mondták, számlával 1.700.000Ft szereléssel mindennel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5801 üzenetére
Ez valami szörnyűség... A 4 hengeresekről nem is beszélek, de hogy a soros 6 szívókat is tönkre akarják tenni... Borzasztó dolgok vannak készülőben. Meg egyáltalán... Ezek tartósság terén milyen mocik lesznek? 1.8 -as motor tartósan 250 ló környékéra tervezve... Nem hiszem, hogy még csak fele annyit is elbírnának mint a legendás sorhatok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5806 üzenetére
Rohadás... Olyan pont az oldalsó küszöb végig, mert nagy a tengelytáv, gyakran fent akadnak vele, és ha sérül akkor végigrohad. Nézd meg az autó alját, ha a műanyagok nagyon szét vannak csapkodva a két oldalt, akkor valszeg az oldalsó küszöb is kapott. Meg kell nézni, nem e kontár módra lett javítva. Első lökös alja is sokat mond, ha le van szakadva akkor alaposan meg kell vizsgálni. Futóművet szintén érdemes, kormány ferdesége árulkodó lehet. Esetleg lötyögés, vagy nehéz a kormány t forgatni. Mind típushibák...
Most mondanám azt, hogy érdemes megnézni a titkos menüt, ott van egy hibaüzenetek rész, amit kódok formájában ír ki. Ha ott valami megjelenik, valahol hibát észlel a computer.
Egyenlőre ennyi ugrott be.Jah, és a VANOS -t hallgasd meg, és az alapjárati fordulatot. Ha kerreg a VANOS, akk meg kell nézetni. Ha ugrál a fordulat álló helyzetben, akk az is utalhat a VANOS gyengélkedésére.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
És ez nem tetszik? Ha már úgy is dieselt néztetek...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
F@szom... Nah, ma beszoptam rendesen. M6 -os végén jártunk már, kint volt a 80 -as tábla, 90 -el mentem, sajnos volt előttem egy autó, aki 60 -al, így megelőztem. Aztán jött egy 60 -as tábla, szépen leszálltam a gázról ahogy mindig is szoktam és gurultam üresben. Erre pár s múlva kiszúrtam a háromlábút fent a felüljárón. Azt hittem agyvérzést kapok. kb. 80 -al mehettem 60 -as táblánál, és most tuti hogy bemértek.
Rohadt kis suttyú népség, hogy ilyen helyekre állnak szívatni a népet. Miért nem településeken csinálják, ahol igazán szükség lenne rá?! Kell a zsé, és a nagy fogásokat itt lehet aratni, ilyen helyeken, ahol ha, máskor 60 -al megy az ember, akkor egy kamion is megelőzi és még rá is dudál. Mikor feleszméltem, annyi időm volt hogy bemutattam, de szerintem azt már nem láthatták.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezek szerint szopás van.
Bubu79: Jah, ez akk gáz...Nekem is 30k lesz. Pontot mennyit kapok?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egyáltalán nem indokolt a táblázás. Majd 1km -el a szűkület és a nagy kanyar előtt már kint van a 60. Ott mehetne a 80 is nyugodtan, és mondjuk a szűkület előtt 200m -el kéne a 60 -as tábla. Azért az még kétsávos széles autópálya, leállósávval....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5878 üzenetére
Ak tuti nem volt. Egy 3 lábú feltűnő jelenség.... Hogy szakadna le a keze... És rafkós volt am a pályán. Mert nem a korlát fölött, hanem a két korlát között dugta ki a műszert. Csak onnan vettem észre, hogy megcsillant a lencse. Pedig mindig nézem a felüljárókat, most se láttam senkit, azért is esett le az állam, mikor megláttam.
Amúgy ez lehet nem is volt teljesen szabályos. Mert ugye nekik úgy kellene helyezkedniük, hogy a vezető lássa őket, tilos így elbújni. Ugyanis nekik nem az a feladatuk, hogy minél több embert büntessenek, hanem, hogy betartassák a szabályokat a jelenlétükkel. Már kicsit bánom is, talán meg kellett volna állnom egy fényképre.
Pályákon is kint van a traffi figyelmeztető tábla, és közúton is csak úgy állhatnak, hogy könnyedén észrevehetőek legyenek. Bokorban elbújás nem szabályos... Csak tudd bizonyítani, hogy ott kaptak le.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- ASUS ROG Ally
- Yettel topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Dragon Age: Origins
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest