-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Az nem kell, elég ha figyelmeztet ezekre. Majd én fékezek. Van a cégnek egy nagyon drága blokkolója, de az be lett építve az Audiba. Ahogy a teszteket nézem, ez az egyik legjobb detektor...Újonnan még 130k körül van.
Most nem mondod komolyan, hogy az első napon nekitolattak az autónak? Legalább seggbe rúgtad?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Lezúzták a verdám lökösét múlt héten...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5902 üzenetére
Áh, nem. Anya elment piacra az autóval múlt héten. Mikor hazajött nem nézte senki, csak beállt. Aztán délután áll ki megint, mert ha rá van állítva az ülés én nem férek be a garázsban. Szóval áll ki, és nagy puffanás. Első lökös jobb oldalon leszakadt. Megnéztem, valaki oldalról nekiment, de csak a sárvédőhöz illeszkedő csücskének, és az meghajlott, a lökös pedig leesett a jobb konzolról. Csavar konzolok is eltörtek, amik a belső sárvédő ívet oda fogják a lökös belsejéhez.
Valszeg, valaki belement, nagyjából visszatette, hogy ne lehessen látni. És mikor álltunk ki, akkor nagyot puffan az autó, van egy kis ugró. Akkor megint kiugrott.
Még jó hogy így kiderült a dolog, szemét disznók. Jobb lámpamosóm is eltört...
Ma reggel vittem Bp. -re, holnapra kész az autó.
Szerelőnél nem gyenge felhozatal állt.
Volt 2db E39 M5 az udvarban, egy S500, egy CLS320CDi, egy E320CDi, és egy újabb A8 4.2 quattro a garázsban. Kint állt egy Impreza WRX STi, és egy gyönyörű E38 750i.Mondta, hogy töke ki van már, hogy ilyen szarokat, mint Audi meg Merci hordanak hozzá. A diesel mercik turbo cserére vártak, S500 -ban és a 4.2 -es Audiban meg megállt egy-egy henger.
M5 -nek nagyon szép a hangja, akkor nézték hogy pörög fel a motor.Viszont első osztályú munkát végez, azért is hordja hozzá ennyi ember az autóját. Nálam volt egy klíma pucolás, plusz a lökös forrasztása új lámpamosóval. 10k -ból kijött az egész.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, én ilyenkor csak tátogok, autómániás létemre... Én nem tudom, megőrülnék ha ilyen kocsikkal kellene dolgoznom. Az az érzés, lehet egy próba út után vissza se hoznám.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ő konkrétan nem. Ő csak a motor részével foglalkozik a kocsinak. De az ismerőséhez viszi a kocsikat, amik karosszéria munkára szorulnak. Van egy karosszériás haver, egy spéci elektronikás haver és egy gumi-futóműves haver. Ők így 4 -en összedolgoznak.
Ha valamit kell a karosszériával csinálni, odaviszed hozzá, ő meg tovább viszi a haverjához. Garanciát is ő maga vállal a munkákra, ha valami rossz, akkor vissza viszi, és már költség mentesen megcsináltatja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
528i az munkaautó és szabadidő autónak egyaránt jó. Elegáns, mégis kicsit sportos is a megjelenés, és persze kellően erős is.
Könnyen meg lehet állapítani, hogy milyen volt a tulaj, hogy és mire használta. Ha tuning lökösök vannak rajta, meg sport kipufogó, akkor azt is valszeg állat módra használták, és sport autót akartak belőle csinálni. De igen, tényleg nehéz megkíméltet találni itthon, és kevés is van belőle.Nah, nekem meg lett az autóm. Szerelőm ma hívott, hogy kész teljesen. Holnap megyek érte, de egyenes úton megyek a helyi karosszériáshoz, mert a haverja el volt havazva, kellett volna sokat várni. Sajnos úgy nekimentek, hogy a sárvédő is eldeformálódott, de úgy az egész... Ki kell húzni szépen, szerencsére a fényezést lehet megúszom. Nem tudom milyek állat lehetett az, aki így próbált beparkolni az autó mellé. Utána valszeg megpróbálta visszatenni, hogy ne vegyük észre. Nah, szemétládának csak félig sikerült. Uh, ha kezem közé kerülne, akk megnyúznám, és felakasztanám egy villanypóznára.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Áh, lökös már rendben van. Vissza lettek téve a tartó elemek. A sárvédő elemmel van a probléma, a lökösön a sérülés az egészen minimális. Ki lesz húzva a sárvédő ív, és úgy tökéletes lesz. Meg bontottan se mind1, ha fényezni kell már nem éri meg. És az se mind1, hogy lámpamosós vagy nem az.
Szépen megcsinálják, első lökös meg jó lesz úgy, ahogy van. Nem súlyos, majd kijavítom én kis ezüst festékkel meg glettel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek megéri még az autómra vásárolnom egy M-pack -ot? Vagy vennék használtan valahonnan egy gyári szettet, vagy csináltatnék üvegszálból. Üvegszálas lökös az nagyon gáz?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5924 üzenetére
Jah... Hát üvegszálból egy teljes M-pack 110k lenne, fényezés nélkül. Két elem 40k, plusz a kis szárny 10k. Tehát 160k lenne így. Nem tudom...
Találtam műanyag eredeti M -es lökösöket, 50k -s darabáron. Fényezés nélkül, ugye más színben. Kijönne az is 150k -ból fényezéssel.Vagy ezt eladni, és venni +300k -ért egy fullos 528i -t, M-packal. És akkor az tényleg full-full extrás lenne. Lehet megérné a dolog. Majd kicsit nézelődök használt autón, meg hasonló oldalakon, hogy ilyen beszámítósdi játszana e.
Amúgy hétfőn viszem az autót, ki meg lesz csinálva a sárvédő, le is lesz fényezve az egész. Mázlira pont azon volt 3 hosszú, mély karc, amit valaki még anno kulccsal belehúzott. És ki lesz javítva a lökös csöcske is, azt is szépen lefényezik, és hejre hajlítják. Mégis jobb így, mert ha ez nem lesz megcsinálva, csak torlódnának a hibák, és a végén így roncs lenne. Így már csak egy dolog zavarja a szememet, mégpedig a kőfelverődések az elején. Sajna most nincs 40k -m azt megcsináltatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Am, haver megcsináltatta az 520i -jét. Vett rá szép lökösöket, üvegszálból... Előre E60 M style, hátulra E39 M style. Meg vett utángyártott első fényszórót is.
Meg 17" -os E60 M -es felniket.
Majd lesznek képek is, rakok fel.
Amúgy nekem annyira nem tetszik, főleg a hátulja nem szép. Előröl még elmegy, de nekem valami ott nem tetszik. Ugye elől az E39 -eken, a lökös alatt a műanyag rácson alul van 2db kis légvezető cső, mindkét oldalon. Ennek az a dolga, hogy a fékekhez terelje a friss levegőt. Nah, hát itt neki ilyen már nincs, sőt! A belső műanyag sárvédő ív is úgy van átalakítva, hogy az elején le van vágva, mert nem tudták az első lököshöz rögzíteni. Szóval ha a kerék mögé benézel, látod a lökös elejének a hátulját is. Nekem nem jön be....
Nem tudom, hogy az úgy jó -e, hogy ott nincs közvetlen az első fékre vezetve a levegő.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5927 üzenetére
Jah, hát az elég esélytelen küzdelem volt. Engem is felkúr az ilyen, ha már Hegyeshalomnál villogni kezd, hogy ő gyorsan jön. 525D az nem egy nagy durr, már vezettem is, de egyáltalán nem valami izompacsirta. 160 -ig jó, utána már nekem nagyon erőtlen... Meg 100 -ra gyorsulás is elég ramaty, nagyon kellemetlen volt vezetni. 523i sokkal jobban megy mint az, bár ugye erősebb is, de akkor is. Mondjuk 530D se tetszett.
Valahogy nem tudtam megbarátkozni a BMW dieselekkel. Neked mid is van? 270CDi?De ezzel a feliratos dologgal is vigyázni kell. Ismerősnek 540i -je van. De hátulra a kirakta az 520i feliratot. Gonoszságból persze, és tényleg jó móka mert még a kis Suzukisok is bepróbálják.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5931 üzenetére
Jah... Kicsit jó lenne beújítani. Ha találnék egy fullos 6 gangos 530i -t, akkor elégedett lennék. E46 -okat nézegettem, hogy egy 330i, de az nem elég nagy, meg belülről nekem egyáltalán nem tetszik. E39 elegánsabb, valahogy kellemesebb, és persze nagyon sok a hely.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5933 üzenetére
Jah, annyi ló. Meg a 6 gangos vátó, és uge az már "modernebb" motor, jobb a környezeti besorolása is. Fogyasztásra az is ugyan ott van, nagyon eltalált motor az is, nem véletlen, hogy még az E60 -akban is alkalmazták a rácfelvarrás előtt.
Drága lenne ezt az autót felextrázni, navi, gyári memóriás sportülések, állófűtés, dupla hővédő üvegezés stb... Rengeteg minden van, amit bele lehetne még tolni. Ezek így egyben már 1,5 millába fájnának. +M-packett gyáriban 300k, mert csak a lökösök hiányoznak.
Inkább egy 530i, 2002 -es évjáratban.
E36 belső se tetszett, E46 még inkább nem. Coupé nem ok, 4 -en szűkös a hely. Én inkább a limo kivitelt szeretem.
Meg hogy őszinte legyek, nekem még mindig az E39 a BMW -k között, ami a legjobban bejön. Bár az E90 -3 -as coupé már nagyon szép.
Amúgy motorikusan ez az 528i is elég mindenre, a mostani luxus autókkal simán pariban van, 530D meg hasonló diesel szörnyek mögött nem kell elbújni, mert simán egy tempot megy velük. És ugye még jól is fogyaszt... De azért jó lenne egy új. Ha lehetne találni új motoros 540i -t, ami már nem 286, hanem 333 lovas, akkor arra is befizetnék nagyon szívesen.tibi666: Jah, hogy van benne chip. Auto váltós?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5936 üzenetére
Ejj, ekkora szerencsét. Hát igen, egy full-full extrás autó általában autó váltós, mert a kézit égőnek érzik benne, vagy nem érzik elég luxusnak tőle a gépet. És igen, én is ezt nézegetem, és nincs is szerencsém, mert az összes jól extrázott autó autó váltós.
Igen, ez a szerencse. Vagy nagyon ilyet kell keresni, és akkor talál az ember.És amúgy ez melyik fajta 270CDi? 99-2000 -es vagy már a 2002 utáni tökéletesített?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5938 üzenetére
Jah, ugyan ilyen van apa munkatársának is, csak az 320CDi és autó váltós. Nagyon bírom az autóban a parkradarokat, jó az a kis kijelző a középkonzolon, hogy elől-hátul, jobbra-balra mennyi hely van.
Talán a régi lehetőségek közül ez a legjobb megoldás.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5947 üzenetére
7 -es méretű autó nekem soha az életbe nem kellene, ilyen az A8 -as audi is, és az S merci is. Soha soha soha. Szerintem 540i fenntartása nem olyan drága, inkább csak több pénzt kellene félretenni benyára.
Pont ahogy SpeedR is mondja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De sokaknak bejön ez a forma, rengeteg X6 szaladgál az utakon, pedig Mo. -n vagyunk. Németben viszik mint a cukrot, és Amerikában is. Nem véletlen ez az 5 -ös GT. Ettől is kb. ezt várják, mint az X6 -tól. Mert ha hozza a bevételeket, akkor megéri nekeik ilyen autót tervezni. És ha ennyire erőltetik, akkor valszeg nem véletlen.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem rossz. Bár én még mindig azt mondom, hogy a 123D -vel kellett volna indulni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Amúgy van egy olyan érzésem, hogy azt a 2.0 -és diesel motort a futam után lehet is kukázni, együtt a váltóval, mert nyomatékból az is kaphatott eleget.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5962 üzenetére
Jah, a nagy S2000.... Pedig az az M3 se az a zoral, csak simán versenyre van felkészítve.
Persze, 260 ló körül van a 120D most, azért nem gyenge. És a gyári 6 gangos váltó, amihez hozzá nem nyúltak, simán bírja a strapát. Az a nem semmi.
Azért a Túraautós futómű sokat hoz nekik a konyhára, meg ugye keveset fogyaszt az autó. Versenykörülmények között !csak! 20 liter. Az semmi...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ami várható is volt... Hát igen... Tádé...Nagy nyomaték elnyírta a kuplungot.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
"A lendkerék adta meg magát a BMW Team Hungary autójában vasárnap reggel. Éppen Wéber Gábor ült a volánnál, a kategória második helyén álltak nagyjából 40 másodperc hátrányban a 140-es rajtszámú BMW 320d mögött, amikor az ominózus alkatrész felmondta a szolgálatot. Kiderült, hogy a magyar versenygépben a lendkerék teljesen megegyezik az utcai BMW 120d-k lendkerekével, vagyis csak megegyezett, mivel a gyár azóta már módosított a konstrukción. Ha a versenyautóban is ez a módosított alkatrész lett volna, valószínűleg nem adta volna meg magát kétezer, versenytempóban megtett kilométer után. Jól jelzi a 24 órás verseny nehézségét, hogy egy utcai autóban több mint százezer kilométerre elég lett volna ez is, de itt ötvenszeres megterhelést kap a kocsi."
Azon filózok, hogy egy ilyen sima, mezei BMW -vel valaki megpróbált volna indulni, csúfosan elhalt volna az autója. Kíváncsi lennék, hogy a kocsim meddig bírta volna a folyamatos padlózást és erős fékezést. Mi adhatta volna meg magát először?
Én azt tippelem, hogy kb. 10 órát se bírt volna...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kategória-ötödik lett a BMW Team Hungary a 24 óráson
A BMW Motorsport is büszke a magyar csapatraHa nincs a végén az az elfuserált lendkerék, ami mint kiderült még egy gyári hiba szüleménye, akkor kategória 1. -ek lehettek volna. De így is nagyon szép az eredmény, jövőre tessék 335D -vel elindulni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #5971 üzenetére
Nem, benyás mezőny túl erős... És megmondták, hogy az 1 -es BMW formája nem annyira kedvező versenyzésre, mint mondjuk a 3 -asé. Bár csak rá kell nézni, és lehet is látni, hogy miért van ez. 335D is keveset zabálna, de bőven 300 ló fölött mehetne. Simán megfogná a nagyobb benyás gépeket.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5973 üzenetére
Azért nem biztos. Asszem a Honda csinálta meg anno, mikor megjelent a friss fejlesztésű diesel motorjuk, letesztelték az autót. Asszem náluk 2.2 i-CTDi a neve ennek. Ott csináltak valami ilyet, hogy 24 órán keresztül padlógázon mentek az autóval, persze körpályán. Asszem 213km/h -s átlagot értek el vele, és végigbírta. Most nem vagyok biztos benne, hogy 12 vagy 24 óra volt, de az akkor se rossz. Persze biztos buherálva volt, de hiteles tesztnek számított.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezen még el is gondolkoznék. Nagyon rendben van a motorja.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem, ez már magyar. Azt csak írta a csávó, hogy a mobile.de -n 8000eur, plusz nekük még regadót is kellene fizetni rá. Ehhez képest kínálja ő csúcs áron.
Annyi az ára, amennyi ki van oda írva.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5991 üzenetére
Kérdezd majd meg, mennyi a tarifa.
Ez az 530D már felejtős. Magas a km, még a régi nagyon rossz 3.0D -s moci van benne, és elég lepusztult a bőrbelső csak így képről is. Akkor élőben sejtem milyen lehet... Nem hiszem, hogy sok bőrápolót látott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5995 üzenetére
Ez is használattól függ. Nekem 207.000 km van a gépben, és egy deci olajat nem eszik meg, pedig sokszor van redline. Ismerősnek van még ilyen 528i -je, az ő biztatására választottam még anno én is ezt. Neki 423.000km van benne, igaz már csak második autónak használja. De olajat nem kell után tölteni a csereidőszakban, pont annyit fogy, hogy még határon tudja tartani, normális tempoban. Bár az is igaz, hogy már kicsit kikopott a motor, autó váltós, és már csak 220km/h -t megy, klíma nélkül.
Sajnos ez talán betudható a nem gyakori szervizelésnek. És ha odalép neki, akkor már más a helyzet, olyankor fogy az olaj is. De 340k km -ig nem volt semmilyen hasonló probléma, akkor még 100% -osan rendben volt, kb. addig is volt normálisan szervizelve.
Szóval az amit írtál, az nagyban függ az autó/motor előéletétől. Ha karban volt tartva, normálisan volt használva, akkor nem lehet gond.
Amit írtál 525Da, egész biztató. Nem lehet vele kapaszkodón ugrálni, de ha tényleg vezetett szervízkönyves, és kevés km -es, akkor tökéletes választás lehet.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #5999 üzenetére
Én lehet azt a dieselt venném. Fiatal, kevés km, szervízkönyv... Mi kell még? Ha a motor is egészséges, akkor nem is gondolkoznék. Fogyasztásban nagyon jó, talán az se mind1.
Ha már gyengus a motor, akkor nem érdemes foglalkozni vele.(szerintem) Ott valami nem megfelelően volt használva, szervizelve. Alapjárati hang rendben volt? VANOS nem zörgött?
Ha a lámpa matt, az nem nagy gond. 10k az új plexi, párban, de lehet sokat mondtam.
Rohadás utalhat több dologra is, látni kell. De az se jó jel, mert annyira nem jellemző.
Olajzabálót szerintem ne vegyétek meg, az már nem lesz jobb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Csak megkérdezted, vagy.... Am, néha én is csak nézek, milyen nők állnak az út mellett. Múlt 7végén Siófok előtt állt egy olyan csaj, hogy meg se tudtam szólalni. Még messze lehetett az 18 -tól, legalábbis kinézetre. Ha a többi kurtizánt egy Trabanthoz hasonlítanám, akkor ő egy tűzpiros ferka volt.
Nem is értettem, mit keres az ott. Modellként simán megélne olyan testtel és arccal. Vagy legalább luxus kurtizánként kellene nyomulni az ilyennek. Majd ha legközelebb ilyet látok, megállok és felajánlom, hogy leszek a menedzsere.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek az, hogy egy autón nem jó méretű gumi van, mit eredményez?
Az alap a 225/55 R16. Ez meg egy 225/45 R17
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Winner_hun #6017 üzenetére
Jah, persze az világos. Én nem tennék még 17" -os felnit se az autóra, így a legjobb a menetkomfort.
Csak haver ezt rakta fel az autóra, és nekem gyanúsan kicsi rajta a kerék.
Ha emlékeim nem csalnak, mintha az eredeti váltóméret 235/45 R17 lenne. Nekem valami nagyon nem smakkol ott.Mert a 225/45 R 17 a 3 -as sorozat váltó mérete. Majdnem 100%.
Lusta vagyok belenézni a kézikönyvbe.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
E39 -hez, első műanyag betéteket a lökösbe hol keressek? Ma nézegettem, de már nem menthető, és inkább rendelek bele egyet. Meg szeretnék valami szép toldást a lökösre, de olyat se találok sehol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Winner_hun #6020 üzenetére
E szerint nem jó a méret.
225/50 R17 lenne a 225/55 R16 váltómérete. Tudtam, hogy nem stimmel ott valami. Lehet látni, hogy kisebb a kerék átmérője. Szerintem nem mutat szépen.
Egyéb hátrányai vannak?
Jah, és köszi a linket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen