-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4076 üzenetére
Nálam az első kiesne a női tulaj és a kínai visszapillantók miatt, a harmadik pedig a zöld belső kárpit és a manuális klíma miatt. De ez elég olcsón van, ezért érdemes lehet megnézni. (és ez legalább nem kvartyog)
A második szimpatikus, mert első tulajdonosól van. Mondjuk a km futást nem merte odaírni...[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4081 üzenetére
A gyári nem így néz ki. A gyári M3 tükör 100e Ft körül kapható, nem hiszem hogy ennyit kiadnának érte egy sima E46 esetén.
A szín tényleg szubjektív, nekem a fekete bejövős. Az enyém is olyan.
Szép ez a bézs szín is. Egyébként most látom, hogy a faceliftes lökösök vannak rajta, kérdés, hogy miért.
Az autó előéletét érdemes lekérdezni a Wallisnál, átvizsgálásra pedig az 5er-t ajánlom.
323i-t vagy 328i-t nem nézel?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4118 üzenetére
Nekem 8,2L -t ír a készülék vegyesben, és lemérve is ennyi jött ki. Én nem vezetek annyira "állat" módon mint 1face. De azért én se kímélem.ű
A hármas kasznival még kevesebbet eszik, kisebb súly, kisebb a légellenállás, elvileg.
De igen, csak városban 12,5l simán megvan, főleg ha felveszed Bp. ritmusát. Én nagy átlagot írtam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4130 üzenetére
Igen, a mai CR dizelekhez elég drága minden. (tehát nem csak a BMW-khez) Meg egy feltöltéses motor nyilván érzékenyebb is valamennyivel, mint egy sima szívó.
Ha sokat kell menned (évi 25e< km), akkor viszont simán visszahozza a megspórolt üzemanyagon az esetleges meghibásodásból eredő költségeket. -
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4133 üzenetére
Ha ennyit mégy akkor egyértelmű, hogy dizel kell neked, ha "spórolni" szeretnél.
A linkelt autón elég keményet húztak a chippel. Ekkora teljesítmény emelés már lehet, hogy megviseli a gépet, mert nem erre lett tervezve. A tuning index (2. kép), az ültetés és a cserélt kipufogó-vég is felvethet néhány kérdést. A km futást sincs feltüntetve.lorcsi:
Szerintem az lehet a magyarázat, hogy tulajváltáskor új rendszámot kértek rá. Esetleg külföldről hozták be 2004 után...[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4133 üzenetére
Vegyél diesel 1 -es Golfot, mert az az autó... Legalábbis egy vicces gyerek szerint a WV totyikból. Jót mosolygok a naívságán a srácnak, valami álomvilágban élhet. Dehát, mindig voltak ilyen emberek, nem tudják mire is való egy autó.
Ejj Dragon, Te mindig az ilyenekből maradsz ki.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4138 üzenetére
Önmagában nem baj, de erről az autóról nekem az jön le összességében, hogy valaki fittizni szertett volna vele. A kipuff dob alap tuning, de én a gyárinál BMW dobnál jobbat még nem láttam, csak hangosabbat.
De lehet, hogy jó az autó, így monitor nélkül 5 kép és 4 sor leírás alapján nyilván nem lehet ezt megállapítani.[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz Gebriel #4138 üzenetére
Azok az autók amiken ilyen "tuning" cuccok vannak, általában nem kíméletesen vannak használva. Persze ez nem jelenti azt, hogy rossz az autó, de nincs olyan állapotban mint a full gyári kinézetű, végig garázsban tartott, családban 2. autóként használt kocsik.
Szerintem a gyári BMW a legszebb, nem kell arra csicsa index meg világítós kutyafasza szélvédőmosó spriccelő...
Srác aki megvette az autómat mondta, hogy már készül rá körbe a spoiler
Kíváncsi vagyok mikor találok róla neten képet... szegénykém -
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4147 üzenetére
Ezek jónak tűnnek így első blikkre. A középsőn nem gyári a felni, és mintha nem lennének meg az első ködlámpái, de lehet hogy csak a kép csalóka. A fekete nagyon elegáns ezzel a bézs bőrrel. Pozitívum az is, hogy nem bp-i. Az elején mintha lenne néhány kavics felverődés, de lehet, hogy csak kosz.
Javaslom, hogy minél több autót nézzél meg személyesen, és nem kell rögtön az elsőt megvenni.[ Szerkesztve ]
-
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4270 üzenetére
figya ami volt az votl szerintme ő se így gondolta..meg amugy is ha én enm megyke oda beszólni akkor te se tedd már köszi.
vagy dícséred a bmw.t vagy egyszerűbb ha nem írsz ennyi.
ja és előb tanulj meg linkelni
legyne ott nyugodtan....én nem pályán közelekedek hanem pesten......V12 tdi R8....az a faxa....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tim82
nagyúr
válasz Gebriel #4271 üzenetére
DISEL nem diesel, helyesen? Mert a dízel, mint magyaros átírás is helyes.
Jó, csak Grétsy Lászlót játszom, az autókhoz mint bringás egyáltalán nem értek.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4275 üzenetére
én előbb kerestem vissza...
figy aha megnézed már jóideje nem szólógatok be elxarom..cska tod benézek ide és még itt sok hsz.en átt a VW dízel istenítés megy az elég durva nemgondolod??..írj amit akarsz de akkor én is. ....mega golf 1/2...jó akkor én meg mondom bmw e30..
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz Gebriel #4267 üzenetére
Még mindíg csak feke Te!
Amúgy BMW bontó után kutakodtam éppen azért tértem be ide segítséget kérni.És kaptam is.
Amúgy nem akarok belefolyni az eszmecserébe csak inkább passzívan nézelődöm.
Én a jó autókat szeretem, tök mindegy milyen jelvény díszeleg az elején.
Pl.: Régi 6-os Coupe (ha már bmw topik), Saab 900 Turbo, Renault 5 Alpine, és hasonló régiségek. Ezeket tekintem autónak nem a mai kocsikat. -
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4292 üzenetére
Le Mans -on nem azért vannak nagy előnyben a dieselek, mert kevesebbet zabálnak? Emléxem az audi bemutatkozására, és azt mondták a szakértők, hogy a győzelmet annak köszönhették. Ha jól emléxem...
VR6-Fan: Nem, gyárilag csak a 2.0 -ás Turbo volt. Ez is az volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4743 üzenetére
Okok, de 4 hengernek kicsit sok a km. 60.000 -el kevesebb kéne. Ha 6 -os lenne ennyi km -el, akkor még simán beleférne.
Nem írja a klímát, de ezt a modellt már tuti csak klímásan adták ki. Az ott egy manuális klíma.SpeedR: Rusnya? Miért rusnya. A magas fenntartási költségek miben merülnek ki? Mi az ami el tud romlani, és utána már nem is érdemes megcsináltatni, mert annyiba kerül. Pl. 4x4 és 4 kerék kormányzástól miért fél mindenki? Annyira benne van a pakliban, hogy elromlik?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4748 üzenetére
Csak egy ajánlás. Miért nem veszek 316i -t? Annak van olyan verziója, hogy 1900ccm -is motor, csak takarékosságból és környezetkímélés miatt a németek vissza fojtották 100 ló környékére. Egy rutin művelettel(kb. 60k) ki lehet szedni a fojtást, és így egyből 143 lóerő körül lesz az autó. És a fogyi nem nő.
Csak sokan ezt nem tudják, így nem is csinálnak vele semmit, és olcsóbban is adják.Ez az a modell.
Ez jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4752 üzenetére
Há nem mind1, hogy 1.8 -as vagy 2.8 -as. Ezt már meg kéne venned, szerintem nem drága, és az elképzelhető második legjobb motor van benne. Sajna 330i még nagyon drága, pedig azok a legjobbak, a nagy lóerő miatt.
Menj el, nézzed meg, alkudjál belőle, és vedd meg. Motorral nem lehet gond, Vanos -t érdemes meghallgatni, meg azt hogy egyenletesen jár e. Azt meg egy pohár vízzel megtudod nézni. Váltó masszív, kicsit lehet lötyög, BMW -s betegség. De attól még pontos, és nem lesz baja. 20k -ból orvosolni lehet a lötyögést is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4754 üzenetére
Járó meleg motornál megtöltesz(csurig) egy poharat vízzel, és ráteszed a motorra. Ha nem lötyög ki, akkor nincs gond.
Vanos ott van elől, bekarikáztam pirossal. Ha onnan csúnya kerregő hang jön, akkor ott nagy gond van. Egyből észre lehet venni a Vanos kerregését, ha rossz. Fülsüketítő, elnyomja a motor hangját.
Gézengúz: De, igazad van. Hirtelen nem is néztem, csak linkeltem. Ugyan ez az 1.9 -es motor van az 1.6 -ban és az 1.8 -ban, mindegyikben visszafojtva. Bár most megzavarodtam, nem tudom, hogy M44 e az a moci.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4838 üzenetére
316i és 318i -ben van 1.9 -es motor, arról van szó. Ugyan az a motor mindkettőben, csak 316i -ben jobban le van fojtva. Erről annyit, hogy ha gyárilag lefojtva adják ki egy autóban a motort, akkor az nem szerepel sehol. Valószínűleg kiderült ez a turpisság... Amúgy 5 perc alatt nem lehet chiptuningolni... Szóval tuti csak pár dolgot kell kilőni.
Ma is, és régen is gyakori volt, hogy lefojtva adtak ki egy motort. Szerintem akkor sem lehetetlen. De holnap beszélek a csávóval, aki csinálja ezt az egészet.Dragon: Több mint 4 millás autó volt, abszolút full-full extrás. Nem csodálom, hogy sajnálja. A gyerek épen maradt, legjobb barátja volt, én csak messziről ismerem őket. Amúgy apuci gazdag ügyvéd, szóval a ki lett fizetve az autó. De necces, hogy mi lesz vele... Én se építeném újra, bár egy hónapja hallottam felőle utoljára, most mondták nem rég, hogy újra össze lesz rakva a gép, és el lesz adva így kevés km -el.Am moci megúszta asszem, bár sok minden elszállt ott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4955 üzenetére
Az individual azt jelenti, hogy egyéni megrendelésre készítették. Tehát valamilyen külön kívánsága volt a vevőnek, és ennek megfelelően készítették el neki az autót.
Egyébként a 728iA simán hozza egy átlagautó dinamikáját, és a városon kívüli fogyasztása nem vészes. 8-9 literből simán eljárkál, ha ésszel hajtod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!