-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #2828 üzenetére
-
Eagl3
veterán
válasz fekeandras #2829 üzenetére
Szép nagyon a 6os.
Nekem az új is tetszik élőben. Főleg az M. -
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4259 üzenetére
Ajj de durva. Akkor az már tényleg igazi tákolmány. Én eddig kétszer láttam élőben. Egyszer közelről, akkor láttam meg a motort az utastérben. És aztán gyorsult egy Porsche ellen. Úgy megugrott mint egy rakéta, brutális volt. Én biztos nem ülnék bele, nem szeretem a koporsókat. De azért megfogott az, ahogy megy. De az tényleg csak erre jó, hogy néha nyomj neki egy kövéret.
Szóval az biztos, hogy szar, de úgy autót megindulni még nem láttam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #4259 üzenetére
Itt az ominózus videó külsőből : [link] Ha megtalálom a belső kamerás felvételt berakom azt is horror ... (A kuplung a rajttól fogva csúszik mint a szar erre mit csinál? Tolja tiltásig mint az állat. Örülhet, hogy karcolásokkal megúszta az esetet.)
[ Szerkesztve ]
-
MADV12
csendes tag
válasz fekeandras #4339 üzenetére
Ezt elég nehéz (sajnos)
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #4372 üzenetére
mondjuk 2x annyi lóerő elég érdekes lenne...de bíztató amit írsz.
kis 4 hengeres helyett egy 6os ott figyelni nem lenne feltünő...de igen ez járható út..eltünteted azta részt.elég lenne 1.6 helyett 1.8is...141 ló..4 henger és ott nem vesznek észre semmit...a számot meg elintézed okosan ...és abból a 141ből könnyen lehet 150-155 az meg a 2.0ás 6os teljesítménye mellesleg jobban forog kevesebbet eszik a 4 henger miatt, sperrel könnyebben szerelhető(mert gyárilag az van alatta alias kis M3)..aki meg a 6Cyl. hangra esküszik annak csak annyit mondok jöjjön el sopronba hallgassa meg egy tuning 1.8is hangját remussal... ....amugy e36ról bezsélünk de ez már részlet..picit utánanéztem dologoknak gazdaságilag így járnák legjobban...egy ilyne mocit berakni csak hát elég sok dolgot kéen cserélni egyszerűbblenne egy 1.8is.re csere...azon már legalább nagyrészükön gyári m-pack van.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4377 üzenetére
Rövidtávon lehet, hogy működik a dolog, DE mi van ha pl.: a vizsganeppered egyszercsak elköltözik, felhagy tevékenységével, meghal stb...? Mi van ha a bejáratott helyről kilép a beépített ember? Mi van ha értékesíteni akarod a verdát? Hogy megy át az eredetiség vizsgán?
Arról nem is beszélve, hogy nyilván anyagi vonzata is van ennek a simlizésnek, ami lehet hogy hossztávon még több is, mint a legális út költségvonzata.[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz fekeandras #4377 üzenetére
Nahh jól elvettétek a kedvem...
Akkor lehet marad úgy most ahogy van csak átmegy a sperr....M42 meg kéziváltóval leköltözik a pincébe....És pihen egy kicsikét....Délután megyünk úgy néz ki szerelővel elbeszélgetésre aztán meglátjuk...
Skacok.....Kösz az építő jellegű kritikákat...
Mi igaz abból, hogy jövő évtől nem lesz regadó?
Mennyibe fájna egy kinti mocit (csak a mocit) kasztni nélkül honosítani, hogy hivatalosan papírosan beköltözhessen a verdába?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4442 üzenetére
Ahogy a népítéleteket olvasom a 98 -és talán 2003 közötti A6 -okkal hatalmas probléma van...
A motorokról alkotott véleményemet meg beírom a Honda topicba is, nagyon szívesen. Mondhatsz akár mit, ezen a téren a BMW verhetetlen volt mindig, és most is az. A Honda az F1 -ben se tudott normális erőforrást összehozni... A BMW 3.0 -ás benzines szívója és turbosa, a 2.0 -ás diesel -e két turboval, a 3.0 -ás diesele 2 tuboval, a M3 -as és az M5 -ös ben lévő mestermű minden tekintetben a föld legjobb erőforrásai. És ezt a szaklapok hozták ki, tök mind1 melyik ország autós lapját olvasod, és a szakújságírók véleményét látva is így áll dolog. Az M -es motorok olyan technikai színvonalat képviselnek, aminek semmi se ér a közelébe.
Hondárol inkább ne is beszéljünk, mert nem kis, hanem nagy szarban vannak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4463 üzenetére
Szerintem nincsenek egy súlyban, és nem is egy kategória a két autó... Nem a lóerőre értettem legfőképpen a dolgot, hanem a motor technikai színvonalára. Borzalmas nagy fejlesztés van az M -es motorokban, és nincsenek kihegyezve. Egy sima Hartge M5 600 lovas kis módosításokkal, egy kemény módosítással 700 fölött van.
Azért megnézném azt, hogy az NSX hogy lépi le az M5 -öt 200 -ról... Mert ott nem hiszem, hogy köze lenne hozzá. Tudod, nagy motornál ez úgy van, hogy pont úgy gyorsul 100 -ig, mint 200 -ig.
Meg egy M5 alapon is 330 -at megy, kicsit módosítva meg még többet.A BMW is belerakhatta volna ezt a motort a 3 -asba... Szerintem nem arra m ennek, hogy pont az NSX -et 100 -ra lenyomják, legalábbis valószínűleg nem ez a fejlesztéseik célja. Mert ha az lenne, akkor kis 2 üléses kasznit építenének.
De asszem nem alázná meg.... Van erről valahol egy video, hogy az M5 szarrá veri a mezőnyt. Megkeresem neked.rootkiller: A dieseleknél egy jobb turboval könnyű jó teljesítményt elérni. A BMW 2.0 -ás diesele amúgy 204 lovas, és 400NM a nyomatéka. És vissza van fogva... (persze nem biturbo, hanem egymás fölött vannak a turbok.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4463 üzenetére
Már ne haragudj, de aki az nsx-et egy M6-tal hasonlítja össze az hülye. Teljesen másra készültek, semmilyen szempontból sem hasonlíthatóak össze. Az meg főleg vicces, hogy egy japán videót linkelsz. Biztos nagyon hiteles...
Ha versenypályára való BMW-t keresel, akkor ott van pl. az E46 M3 CSL, ami 200 kilóval könnyebb, mint a sima M3, sokkal keményebb a futóműve és picivel erősebb a motorja is. -
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4476 üzenetére
Az M5-M6 nem sportkocsi, akkor itt vagy tévedésben. Tudtam, hogy valami nem smakkol. Az M5 luxus sportlimuzin, az M6 luxus sportkupé. Dolog tisztázva. Ok, hogy pályán cidrizteti, de autópályán az NSX lenne az, amelyik cidrizik. A videón lehet is látni, hogy a vége felé már jön fel rá. Nah, akkor kezdett beindulni az M6, nem 200 alatt.
Ha minden igaz, akkor a BMW is készít majd az R8 -hoz hasonló pályaautót, M8 néven.
De az akkor se lesz 1600kg -nál könnyebb, mert a luxusból ott se fognak engedni.
A BMW nem ilyen kocsikat gyárt.idtec: Akkor keresgélj tovább. De itt nem a saját kocsinkról vitázunk, és beszélgetünk, hanem magáról a márkáról, hogy BMW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #4476 üzenetére
Egyébként az M6 télleg egy túlsúlyos nagydarab autó már ránézésre is.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #4485 üzenetére
Már magában az durva, ahogy megindult sok méter hátrányból a Bugatti. Nem akarom hasonlítgatni a kettőt, csak az tetszett, ahogy megintdult a Veyron
Amúgy itt az autó
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4499 üzenetére
Ember... Ne idegesíts már. Az M6 259km/h -n korlátozva van, pont írtam feljebb. így a motorerő nem tud ott érvényesülni, mivel egyes egyenesben 300 fölött is mehetne.
M3 CSL -ben meg nincs korlátozva az se.
Szerintem ezzel a teóriáddal egyedül vagy... A főútra nem való ízig-vérig sportkocsi, hanem elegáns luxus sportlimuzin. Nem tom milyen túlmotorizálásról beszélsz... Az az M5 -öt átalakítanák pályaversenyre, akkor nézhetnék a japán gépek... De így is, csak a limiter miatt nem tudja kihasználni az erőfölényt.
Amúgy kicsit számolj is utána, nem 17s -el veri meg, hanem 11s -el.Nem hiszem el, hogy még mindig az M -es szériával hasonlítgatod az NSX -et? Az mióta luxus sportlimuzin?
És nézd már meg, hogy az E46 motorja mekkora, és az NSX motorja mekkora. Azonos köbcentivel az M3 -as motor sokkal erősebb. Itt nem is a kocsik között ment a vita, hanem a motorok között. Ennek értelmében az M3 -as motor sokkal jobb, mint ami az NSX -ben van. Többet tudtak kihozni belőle azonos köbcenti mellett. Imádom az ilyen céltalan vitákat...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4499 üzenetére
A végeredmény szempontjából nézd a dolgot. A kg/le-t kár idekeverni, mert akkor egyből rákontrázhatnánk az ár/teljesítménnyel.
Az M6os pedig valószínű leszabályozott 259-nél, ezért nem érhetett el jobb időt. A kanyarokban nyilván hátrányban van a nagy súly miatt (440kg+ az NSX-hez képest), az egyenesekben pedig nem tudta kifutni magát. Szerintem ez a 13mp (a másik mérés szerint csak 11) lemaradás egyáltalán nem rossz egy luxusbálnától egy kb 8 perc hosszú versenypályán, ha egy könnyű pörgős sportautóval hasonlítod össze. Koppra annyit megy mint a korábbi NSX, de közben egy teljes értékű luxusautó is. -
hoby36
senior tag
válasz fekeandras #4499 üzenetére
Ezzel a régi vacakkal mit tudna csinálni a kis honda??[link]
A logikában semmi sem véletlen!
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4521 üzenetére
De figyelj már... Nem az M6 van itt annyira istenítve, hanem az M -es motor. Tudniillik arról szólt a vita, hogy a BMW gyártja a legjobb motorokat, nem arról, hogy a legjobb pálya sportkocsikat. Vagy tévednék? Tehát el kell vonatkoztatni az M6 -től meg M5 -től, és csak az M -es motorra koncentrálni, ami ahhoz képest, hogy szívó, elég jó az 1 lóerőre jutó köbcenti. És itt a motorokról volt szó... A BMW ha akarna, biztos csinálna egy könnyű kis sportkocsit, olyat mint az NSX-R -ed. De nem kell akkora. Elég lenne, ha csinálna a 3 -asból egy pályakocsit, az M5 -ös motorjával.
De ezek akkor se sportkocsik, nem igaz, hogy nem érted már meg!? Miért ilyen nehéz a felfogásod?! Ezek luxus sport limuzinok meg coupék, nem sportkocsik. Nem értem ezt hogy nem lehet megérteni. Még az öcsém is felfogta, pedig az hangyányit se ért az autókhoz.Egészen elferdítetted ezt a beszélgetést a hülyeségeiddel...
Amúgy kicsit tisztában kellene lenned azzal, hogy a BMW soha nem is épített könnyű, kifejezetten sportkocsikat nagy motorral. A mostani modellpalettán nincs is olyan, amibe belerakhatnák, hogy kicsit is hasonlítson az NSX-R felépítéséhez.(és valszeg nem is lesz...)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4547 üzenetére
"Attól, hogy egy átlag középkategóriás autóba beraknak egy baszomnagy motort attól az még nem lesz sportkocsi.Az NSX-R!Na az egy sportkocsi!"
400cm3-rel nagyobb az M3 CSL motorja, mint az NSX-R-é. Szerinted nagy ("baszomnagy?") különbség? Mitől ne lenne sportkocsi? Áruld már el, hogy miben jobb az NSX-R? A BMW-nek egy kicsit nagyobb a motorja, de SOKKAL erősebb, pörgősebb, jobban gyorsul, gyorsabb a kanyarokban és versenypályán is sokkal gyorsabb mint a Honda. Az M3 CSL-t a Ferrari 360-assal hasonlítgatták össze anno, talán nem véletlenül. (az ára feleannyi volt mint a feráé)
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #4568 üzenetére
nem hinném az M6 V10 mocijára bárki egy rossz szót szólhatna....nemhába futkározik abból 20 milkás 6osból elég sok budapest útjain....az hogy egy pökhendi sznob köcsög örök elégedetlen mit mond kutyát sem érdekli....pár hónap és lp670et vesz majd gondolom mert a nissan gtr is kevés.
egy idő után mindne autó ekvés tud lenni....ha valaki erre veri.VR/>>megértettem a godolatmenetedet..de úgy gondolom ha lentebb van egy autó az mégis szebb aerodinamikusabb...az f1ben wtcc.ben ascarban mér vannak a betonba ültetve a kocsik??..gondolom nem a vicc kedvéért.valami pluszt csak jelent.ha közutak is megengednék azt a magasságot valszeg a normál kocsik is lentebb lennének nekem ugy jobban tetszik bármelyik.sőt néztem enyémre is egy 40/20as ültetőszettet...a vogtland egész okés áron van.ha lesz rá bevállalóm.de előbb persze a gyújtást meg kompressziót tisztázatom.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #4568 üzenetére
Mert a pályán kevés volt az a 3 centi, amit a bömi adott, kellett még legalább egy fél, amit a Nissan mellé tudott tenni a gyorsulása okán?
ÉKE
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #4614 üzenetére
A sirály merci az egyik kedvencem, az 507-es formavilágát idéző Z8 is elfér a listámban, bár erősen gömbölyded - mégis van benne valami, ami megfogott...
A nagy vízen túli modellek közül pedig a klasszikus Ford Mustang az, amit hogyha lenne néhány eltékozolni való milliócskám, tutira befogadnék egyet a garázs egyik sarkába - mert szép. Nekem szép.
Persze el lehet álmodozni sokmindenről, csak aztán ne felejtsen el az ember ébredés után kezet mosni, mert könnyen előfordulhat, hogy bilibe lóg alvás közben
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Tomics
addikt
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4625 üzenetére
Uh, ez nem kispályázik.
(Azért ez a mod. már szentségtörés egy Rollsnál) -
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4643 üzenetére
Ez az új már nem CR diesel? Vagyis ez sima TDi már asszem, nem?
Elvileg még garis az autó, így valszeg nem kell neki fizetni érte. De az is biztos, hogy megy az autó piacra, mert elég ideges volt. Azt már nem is mondom, hogy ez a 2. Passat -ja, az első 2 hónapig bírta, igaz ott elektronikai gondok voltak, elég súlyosak. Így azt cserélték neki erre, garanciálisan.
Lehet, hogy ő ilyen peches, hogy mindig a szart kapja, nem tudom... De lehet akkor a megerőltetés, mert sokat jár pályán, és ott általában siet. Szóval nem tudom, de nem szabadna, hogy megártson a kocsinak, főleg nem 1 év után.
A maradék kedvem is elment a diesel bmw -től is....Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4651 üzenetére
Jah, múltkor is azt csinálta, és kierőszakolta. Ez már nem első szériás, és biztosan CR TDI. A 2.0 -ás 170 lovasak mind azok.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #4835 üzenetére
kamion nyomó cső bilincsek+peremezés rulz
ma csöppet meglett küldve a VRT 2.-ben hát mit mondjak nem nagyon volt olyan ember aki ne kapta volna oda a fejét
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
God Vazzeg
veterán
válasz fekeandras #4896 üzenetére
Bakker! [link]
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4911 üzenetére
És egy Spanyol oda-vissza -t hogy viselne végig autópályán ? Mondom, ismerősömnek is volt ilyen épített autója, egy szép Vectra Turbo. Itthon nem is volt vele gond, nagyon ment, M5 -öt az is megvacsizta. Csak ott hibázott mikor elindul vele olaszba nyaralni jól megrakva. Hazafelé már úgy hozták az autót, mert megállt és kint az épített motor miatt nem tudtak hozzányúlni. Itthon azt mondták neki, azért állt meg, mert túl nagy megerőltetést kapott, túl sok ideig, és ezt nem ilyen nagy utakra építették. Most egy 316i BMW -je van, az az 1.9 -es. Németbe jár vele. Igaz nem egy erőművész a 143 lóval, de atom biztos. Jah, nyaralás után adta el az autóját, mert a szállásra befizetett zsé is elszállt, nem beszélve a hazaszállítás költségéről és a sok kellemetlenségről.
Nem azt mondom, hogy rossz autók, de országon kívül nem mennék vele. Nem arra való egyik épített autó se, max. hétvégi autónak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4919 üzenetére
Bizony, és elég kényes is volt. Kicsit kopottabb volt a hátsó gumi mint az első, már az se tetszett neki. Motor után azt is megerősítették kicsit, de ki lett kötve, hogy 1-2 magas fordulatot és hirtelen padlót kerülje, mert úgy gyorsan elnyírja.
A Te példád az még teljesen normális, szerintem. Én az eszetlen tuningra gondoltam, az ilyen 500 lovas és az a fölötti épített szörnyekre.
A csávónak a Vectrával ez volt az egyetlen nagyobb útja, max. 300km -eket tett meg vele egy huzamba.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4939 üzenetére
Istenemre mondom, hogy megnyugtattál. Én lehet összeszarnám magam így a video láttán ott az anyósülésben. Tudom milyen az mikor másra bízod a testi épségedet. Ha sofőr vagy, akkor egészen más.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #5656 üzenetére
Ki sem szállnék a gépből, ha ezt hallanám
Élőben hallgatva levesz a lábadról, az tuti
12 henger, 5000ccm - mint egy hangverseny zenekar
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
E-Max
tag
válasz fekeandras #6604 üzenetére
Ülj be egy BMW 3.0 sor6 szívóba, utána meg pl egy Golf 1.4TSI-be.
Mondjuk azonos lóerő mellett.
Rájössz, hogy miért nem volt M3-ba turbó.
Mert egy sz#r.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #6613 üzenetére
akkor haladjunk.
sor 6 turbót kérek. -
E-Max
tag
válasz fekeandras #6613 üzenetére
Nekem szar.
Lehet másnak jó.
De ezerszer inkább egy 250 ló körüli kisebb súlyú 7-es kéne sor6 szívóval, mint a 326lovas biturbós 7-esem...
Na, és a fosvágen 1.4T meg 2.8VR6 körül melyiknek szebb a hangja, melyik autózható sokkal jobban?
Naugye hogy a VR6...2000ccm fölötti turbóssal persze hogy jobb lenne, mivel lóerőben is jócskán a 3.2-es szívó felett lenne.
Kb 1600-1800ccm-es turbós felel meg egy 3.0-3.2-es szívónak.
Vagy 2000ccm 3henger turbóval=2000ccm 6henger szívó.
Szuper dolog a turbó, én elhiszem, tudom is, csak nem nekem.
Visít mint egy malac, közben meglódul mintha a ló rugott volna meg, és a pillanatnyi fogyasztásmérő 99.9-et mutat, ha 3000 körül nyomok egy kövér gáz(nem padló, kövér!)tibi: Ha szerzel nekem egy facelift S600-at, megkapod. Méghozzá biturbós sor6-ot.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #6613 üzenetére
Akkoriban - a sor6 M3 idejében - még nem volt olyan fejlett a turbó technika, turbólyuk stb... Nyilván felmérték az igényeket, teszteltek és valamiért a szívó sor6 mellett döntöttek. (Pedig a BMW a 60-as 70-es évektől gyártott már turbo motort) Arról nem is beszélve, hogy mennyivel exkluzívabb egy S6 motor mint egy S4...
F1-et kár idekeverni, azoknál csak 1 szempont van a teljesítmény. Utcán meg nem árt ha kibír 200km-nél többet és nem 100L-t fogyaszt. -
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #6626 üzenetére
te meg tanulmányozd át hogy tudsz oda menni ahonnan jöttél....szégyen vagy.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #6629 üzenetére
uhaaa félek
figyu nincs más időd akkor fuss 1 kört ne gunyólódjál jó.elég lelkiszegény ember lehetsz erre futja csak lesni mit tudsz kinek beszólni percenként.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #6632 üzenetére
így van persze, de azért apopcorn.t hozom én is még van 1 kevéske időm legalább nem unatkzok..szal hol tartottunk???
bmw 1.6 turbó rulezzz......ültetéssel meg csípptuninggal
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #6634 üzenetére
1.6 kompi avgy turó nem is tudom..sok tuningműhely hozzányúlt.210 ló
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6649 üzenetére
Tényleg nem tom mire gondolt most Dragon, pedig általában mindig megértem, amit akar.
VR6-Fan: Miből 4 henger? 6 -ból? Jah, bár ez a 2db Turbo szerintem megmarad, bevált nekik nagyon mind diesel, mind benzin téren, igaz dieselen más az elrendezés. De igen, szerintem is korszerűbb lenne egy kisebb, dupla turbos 1.8 -as, 2.0 -ás bmw. És olcsóbb is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz fekeandras #6698 üzenetére
Igazi kuriózum
-
Gebriel
veterán
válasz fekeandras #6698 üzenetére
Az
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6708 üzenetére
nem is tudtad?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6711 üzenetére
pedig nem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6708 üzenetére
Jaja, ez volt már sok helyen. Minél több km van benne, annál jobb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #6718 üzenetére
Mert városba, országútra, ill. bármilyen aszfaltra tökéletes a 2wd is az év 99,9%-ában. Gondolom jóval olcsóbban is adják mint az összkerekest.
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6725 üzenetére
Hát, az az én esetemben nehéz is lenne, mert nem bírnám ki, hogy kengézik low rpm -en.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6859 üzenetére
Hehh... Véleményem az nem változik. De nagyon jó árban van, a teljesítmény meg pont hozzám van igazítva.
Lehet ma elugrok én megnézem. Még elválik. Szerelőt próbálom elérni, hátha elkísérne.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Parfüm topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Házimozi belépő szinten
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest