-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
Szevasztok!
Egy hete nekem is van egy bömösöm. 1991-es 520i. Korához képest nagyon szép, megkímélt állapotban van, 3. tulaj vagyok. Lenne pár kérdésem. Mennyit lustul a motorja ennyi idő alatt? Érdemes felújíttatni kicsit a motrot? Igazából eléggé megy a kicsike, 3500 fölött húz rendesen az olajat egyáltalán nem eszi, nagyon patent a motortér is.
Van egy-két szépséghiája. A középső hűtőrács jobb oldaláról ki van törve 2szál, hol kapok bele újat? (gondolom bontóba érdemes megnézni...) -
Eagl3
veterán
-
Eagl3
veterán
válasz kisninja #606 üzenetére
Hali! Nekem egy 91-es 520i-m van. Nagyon szeretem, szép, kényelmes, megy, bmw mi kell még?
Ami "típushiba" és nálam előjött az a hűtés-fűtés (egyáltalán nem működik szal a héten megyek szervízbe. Az enyémbe olyan 220000 km van, az olajat egyáltalán nem zabállja, nagyon rendben van motorikusan. Nem látszik a gépen, h. 14éves Az biztos, ha kifogsz egy jó darabot, akkor egy darabik nem ülnél más autóba
-
Eagl3
veterán
Hali! Gyorsba kéne egy kis technikai infó.
e34 520i kifogyott a benzinem épphogy hazagurultam vele, töltöttem rá benyót a gond az, h. szerintem levegős lett és nem indul. Egyszer beindult, de csak 1-2 henger járt. Ilyenkor mi a teendő, valakinek ötlete?
-
Eagl3
veterán
Hálisten meglett a megoldás. Szal ha valakit érdekelne, esetleg hasonló probléma lépne fel: Gyujtás fel, (nem indítózni, csak sima gyújtás) majd le. Ezt egy párszor megismételni és voálá, elindult Állítólag a gyújtástól beindul a benzinpumpa és eljut a motorig a nafta.
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
-
Eagl3
veterán
Hali!
Megjött az idei első lefagyás Székesfehérváron
Reggeli utam: Jégkaparással kezdődött, kis hő söprögetés a kocsiról, közben belül fűtés... Végigtáncoltam az utat a városig, elég vicces volt, ahogy a tükörjégen ide-oda ugrált a segge a kicsinek Benzinkútra menet sikerült túlmennem, hálisten a megfordulással nincsen gond Barátnőmet kiraktam az iskolánál, nah mondom pont nincs forgalom, itt egy jó kis kanyar, lássuk mennyire csúszik a gép. 2-es padló kormány be csúszok 4kerékkel oldalra a kanyarba, mitadisten mivan a kanyarból kijövet? Tüntetők, rándörségi biztosítással... nah mondom ezek most mit fognak szólni? Végül semmit, csak néztek tág szemmel, h. mit csinál ez a hülyegyerek. Fel kell mérni valahogy az útviszonyokat nem?
Biztos utat márkatársaim! Tegye össze a kezét akinek van ASR !
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #856 üzenetére
Az enyémet 650-ért vettem, 520i, 92-es abszolut nem rohad, nem volt törve, erősítővel, mélyláda, 6hangszóró stb. szal hangcucc elég jó benne, motorikusan teljesen rendben van, ki lehet taposni a belét a kicsinek szal ez nagyon megérte az árát, persze lehetne rá költeni rendesen, de melyik az a 10-en X éves autó amire nem lehet mindig költeni?
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #970 üzenetére
Gáztól nem ugrik a "vezetés élménye" ?
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #974 üzenetére
"Még így is 5.-ben előzök"
130-nál?
Viccen kívül, azért én nem halytanám gázzal, nem adok a teljesítményből. Ha a fogyasztás érdekelne, lecserélném. -
Eagl3
veterán
Szép lassan megy el a héttérvilágítás az e34-em műszerfalán... Pl. a benzin szint jelző már nem világít, a km óra állás darabos, ballra index jelző nincs... 0-50ig halvány a sebességkelző (bár ott úgysincs soha ).
Mi a teendő ilyenkor, hogy van egyáltalán összerakva?
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #1013 üzenetére
És a LED-eket is scak simán egy izzó világítja meg? Mármint a kilóméter óra állásnál...
-
Eagl3
veterán
Ezt már nem hiszem el, elment a bal tompítottam is... Szép lassan minden fényforrás megszűnik a kocsim bal oldalán.
Holnap viszem szervízbe.
Munkalap a szerelőtől:
-Szervó csőcsatlakozás
-Első fékbetét csere
-Hátsó féktárcsa és fékbetét csere
-Váltó szimmering
-Hátsó fém fékcsövek nagyon rozsdásak
-Alvázvédelem
-Középső kipufogó csere (ezzel elvittem egy másik szervízbe, kimondottan kipufogósokhoz, kiszedték a középső dobot és egy ipszilonnal átkötötték az első dobra a cumót. Aztmondták semmi gond nem lesz a zöldkártyával ill. műszakival. Viszont érezhetően jobban megy )Kíváncsi leszek mennyi lesz ez, tuti nem két fillér. Ezután chip tuning és kap egy sportdobot.
Bár ez még odébb lesz sztem -
Eagl3
veterán
Hello!
Nekem a köv problémám lenne. Műszerfalon a ballra index jelző egyszer működik egyszer nem. Többnyire nem...
Először azt hittem, h. kiégett az izzó, de a szerelő aztmondta ő kicserélte az összes izzót, mindet megnézte egyesével, hogy világítanak e. Ezután vettem észre, hogy egyszer-egyszer működik a jelző, tehát az izzó biztosan jó. Mi lehet a gond? Valahol vmi rosszul érintkezik?A másik gondom az LCD kijelzővel van, eléggé darabos, már le sem lehet róla olvasni a kilóméter állást. A kérdés az lenne, hogy ez a része le van plombálva tehét nem lehet cserélni, vagy csak rá van kötve a computerre és ki tudom cserélni kompletten?
Azért elküdöm ezt a hsz-t privibe is
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #1049 üzenetére
Azért annyira nem hangos mitha lyukas lenne
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #1071 üzenetére
Szép is... sokkal szebbek mint az új 5-ös ök szerintem.
Ennek egy baja van, hogy autómata -
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #1114 üzenetére
Mi az a 24 év? Az enyém még gyerek a tiédhez képest a maga 16évével