-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Hm, egy eredeti, tuningmentes, E30-M3 Deutschland-ból mindent visz
Nekünk volt otthon, cápa E21 316, 320, kerek lámpával, ill dupla kockával, E30 320 coupe, E36-316, cápa 5-ös, és az utána levő, 528-as (Pestről 180 repesztettünk vele haza ), majd egy utána levő gömbölyű 528i
A repertoár.
És volt egy árva grau Audi 80, nagykocka, egyetlen, ettől függetlenül a szívem a VW-Audi vonal felé húz. -
-
zolikaDB
veterán
Na, igen, sajna nincs ennyi suskám, fölöslegesen hívogatnám.
Most néztem a mobile 24-en szép E30 M3-asokat... Egy tényleg jó állapotú külföldről behozva 4-5 misinél kezdődik.
Olvasgattam totalcar népítéletet, de nekem is az jutott eszembe pár irományból, h f.kalap BMW-s... Pedig nincs bajom veletek.
Illetve hogy van az, h egy gyárilag 8 mp-es gyorsulásra bekalibrált mára már 20 éves BMW legyorsul egy zsír 1.6-os turbó puntót? (v akármit) -
MPowerPH
félisten
Figy, ilyen téren igazad van. De a visszapillantóból meg lehet állapítani, ki is vezeti az autót. Meg bocsássa már meg az isten, 140 -nél engem senki ne villogjon le, főleg nem úgy, hogy egészen bemászik a seggembe. Én mindig megadtam neki a lehetőséget, hogy elmenjen mellettem, ki se vettem 5. -ből. Egyszerűen nem élt vele.
Biztos ilyet nem pont szép dolog csinálni, de az ilyen villogtatós, seggbemászós sofőröket rendre kell utasítani. Én mindig megcsinálom... De nem csak az ilyenekkel. Utálom, ha úgy előznek meg, hogy fékeznem kell, mert a szembejövő miatt nem férne el. Olyankor is elkap a méreg, és azt se hagyom annyiban.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
teso nézd meg jobban... a felni, tükör, első/hátsó lökös, szárny, küszöb..mind gyári m-es azon az e36on...ne tévesszen mega rossz fotó..és hogy a lippe és a diffuzor rész is fényezve van...azoknak tényleg feketének kéne lennie.
a fekete e36os milyen mocis??..egy ültetés elférne rá
Manitou akár e30at vagy e36ot veszel 2.0ás mocisat vegyél.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_Fonzy_
tag
ige zsír márka. Német am már a gumikat eladtam a Felniröl (225/45 R17 Falken) picit lufisak voltak szvsz... jobb lett volna 45 helyett 35öst venni, de majd...
Ugyanilyen felnit akarok majd venni, ha vége lesz nálam a válságnak , de 18col és 9,5-sbe 245/35/R18-as.. még nemtom milyen márkáju Gumikkal.. Azt mondták, hogy E36 alá még befér..Vangelis: A minőséget meg kell fizetni
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Honnan tudod hogy kínai visszapillantó Nekem a színe iszonyatosan be jön az elsőnek.
A harmadiknál a zöld szín elég szubjektív egy dolog..,más esetleg?
A 320D sport pofás kis darab, csak ne fekete lenneHa megszeretném vásárolni bármelyiket, bevizsgálásra BMW márkaszervizbe vigyem, vagy elég ha csak egy "egyszerű" szervizbe nézetem át?
-
MPowerPH
félisten
Mert az más a blokk, mint a 2.0 és a 2.8 -as. Többet eszik mint a 2.8 -as, de jóval gyengébb. Nem véletlenül abból van a dieselek után a legtöbb eladó.
Ezt a bmw szerelőm mondta mikor autóvásárlás előtt voltam. Egy full-full 523i -ről mondtam le ezért. Ő meg csak tudja, hiszen kint dolgozott a BMW -nél németben.És persze nagyobb a meghibásodási ráta is, gyakran a blokk is megreped.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igazad van. M52 a BMW által tervezett motorok között az egyik legmegbízhatóbb. Két ellensége van: a hidegen huzatgatás és a rossz benzin.
A blokkot úgy értem, hogy a blokk anyaga más, azért van az, hogy gyakran megreped. Kódszámban egyezik, igazad van.Eagl3: de megy az, ha azt akarja az ember.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Gebriel
veterán
faceliftes lökös az milyen vagy mi az
Nem szeretem a feketét túl egyszerű szín.328-nak mennyi a fogyasztása? 10L
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
"...de én a gyárinál BMW dobnál jobbat még nem láttam..."
Egyetértek, de mikor az enyém, alól kirohadt a gyári dob és a kipufogós megnézte a szemem előtt, hogy mennyi lenne a gyári dobot megrendelni, inkább kapott egy szép kés csövű sportdobot. Pedig ez sem volt olcsó...
-
Gebriel
veterán
Félreértések elkerülések véget. Azért kérdezek mert nem vagyok járatos a témában és Ti jobban tudjátok, ezért is jöttem be információkért. Nem kötekedésből..
Van pár favoritom, közte az első linked is bár 200k-val több mint amit szánék rá, de ha ez az ára, hogy "hibátlan" BMW-t kapjak, bár kérdés ennyi pénz ráfordításával egy másikat is "helyre" tudok hozni?
Illetve tetszik Ő is ez se rossz szerintem.Szerk:
Igaz nem ide való a másik típus ami tetszik A6 2400-2800cm2 V6, még erősen gondolkodom.
Bár a BMW-t talán közelebb érzem magamhoz.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Jah, hát arra jó. Én ilyenekben nem gondolkozok... Ha meg igen, akkor nálam megint csak rendbe rakott széria kivitel jöhetne szóba. Mondjuk egy szép gyári 850CSi, vagy régebbi M -es. Esetleg még régebbi 6 -os, de szigorúan csak gyári.
dragon: direkt mondtam is, hogy a profi tuningcégek munkái nekem is bejönnek. Ezek alkalmasak mindennapi használatara is, pl. a Hamman M3 -asa, vagy a biturbo -s M5. Ott minden át lett alakítva, hogy a tartósságból ne veszítsen, bírja a nagy teljesítmény változást. Igaz, meg kell fizetni, de megéri. Még ha 4x többe is kerül, mint ha hozzá nem értő tuningcéghez vinnéd a verdát, erre van garancia is. Ott meg imádkozhatsz, mi megy majd tönkre az eszetlen túlhajtástól...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
igen jól tudod e39re kis ET.s kell e36ra nagy et.s de az e36 e46 95% kompatibilis.gondolom e34 e39cel is eza szitu.
bmw001>>ebben akkor különbözünk másképp látjuk. ..nekem egy barracuda felninél vagy fekete momonál sosem tudsz jobbat mutatni bmw gyáriból.....de legalább nem vesszük el egymás ....így jut neked is gyári m6os.(na az az 1 ami odaver és láttam már e36on szal nyomtávszélesítővel...vagy osztókörmódósítással valahogy csak rálehet eszkábálni)
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Jah, ahogy mondod. 335i keresztben megenné, még húzatni se kellene. De ez már nem sportszerű hasonlítgatás. Egy autót(BMW ) ne akarjunk összehasonlítani egy gagyi szarral.
idtec: Szégyenlem, de nekem tetszik az új Seat Leon Cupra. Ettől függetlenül egy BMW -vel kár összehasonlítani, főleg a csúcs bmw -el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
amég a G3-om volt (vagy is WTCC-ben azzal versenyzet még a VW) addig tuti kamrás TDI volt.
ott meg a mezei utcai blokkot használták, nem is fúrtak rajta ( a vége felé lettek hüvelyesek a költség kímélés véget), abból akkoriban 300-310le volt a csúcs.a mai "utcai" tuning TDI-kben meg ugyan ezek a cuccok köszönnek vissza, nagyából ugyan olyan beállításokkal, és ezek a cuccok 50e km-ig hibamentesek nyilván mint egy a sport kocsira erre is vigyázni kell. (nyilván ez az intervallum köszönő viszonyban sincs a TDI 500e km-s szerviz intervallumjával) meg persze itt se a 6 lityis fogyi nem igaz, no meg alapjáraton kb annyira füstől mint egy régi merci kamion, gáz adásra egy szemét égető is elbújhat...
ami én konkrétan a saját szemmel láttam az egy FWD G1 teljesen utcán használható kocsi.
G4 TDi motor az alapja az első kerekekre 307le jut le.és légy nyugot egy ilyen gép az E46 M3 száját nagyon elkeni talán az M-es 3-as száját is, meg még nagyon sok sport kocsiét. a lényeg a lényegben 1db ilyen van. nem 5 nem 10 1 amiről konkrétan tudok és nem urban legend.
az itthoni TDI-k nagy része 150-220le közt van, és erre mondják sokan hogy über fasza gépek, meg nincs ellenfél...
szó ami szó van itthon 1-2 nagyon komoly dízel gép, de nem sok!
jah és az M szériára se nagyon illik rámondani hogy utcai
BMW001:én meg azt nem hittem hogy nem kötsz belém
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23