-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #4226 üzenetére
PD a francokat jó cucc a szériák 50% szar volt olyan meghibásodási rátával hogy szírva fakadsz...
SpeedR:tényleg van olyan G1 ami a tech art-os 911-est megfogja 400m (csak kanyar ne jöjjön utána..), csak nem PD TDI, hanem hagyományos kamrás TDI, AWD-vel.
és nem 50-100km a szerviz intervallum.
többire meg mindenki hozta a formáját
root: nem értem minek kellett ide jönni kötözködni...
egy BMW fant úgy se fogsz megy győzni arról hogy a Seat jobb vagy épp nem jobb tök mindegy.
meg ki a tökömet érdekli a verseny sport eredményesség szempontjából?
(engem max a technikai fejlesztések érdekelnek, aminek kb 10% jut el a széria autókig..)
meg ennek mi köze van az utcai kocsikhoz?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
amég a G3-om volt (vagy is WTCC-ben azzal versenyzet még a VW) addig tuti kamrás TDI volt.
ott meg a mezei utcai blokkot használták, nem is fúrtak rajta ( a vége felé lettek hüvelyesek a költség kímélés véget), abból akkoriban 300-310le volt a csúcs.a mai "utcai" tuning TDI-kben meg ugyan ezek a cuccok köszönnek vissza, nagyából ugyan olyan beállításokkal, és ezek a cuccok 50e km-ig hibamentesek nyilván mint egy a sport kocsira erre is vigyázni kell. (nyilván ez az intervallum köszönő viszonyban sincs a TDI 500e km-s szerviz intervallumjával) meg persze itt se a 6 lityis fogyi nem igaz, no meg alapjáraton kb annyira füstől mint egy régi merci kamion, gáz adásra egy szemét égető is elbújhat...
ami én konkrétan a saját szemmel láttam az egy FWD G1 teljesen utcán használható kocsi.
G4 TDi motor az alapja az első kerekekre 307le jut le.és légy nyugot egy ilyen gép az E46 M3 száját nagyon elkeni talán az M-es 3-as száját is, meg még nagyon sok sport kocsiét. a lényeg a lényegben 1db ilyen van. nem 5 nem 10 1 amiről konkrétan tudok és nem urban legend.
az itthoni TDI-k nagy része 150-220le közt van, és erre mondják sokan hogy über fasza gépek, meg nincs ellenfél...
szó ami szó van itthon 1-2 nagyon komoly dízel gép, de nem sok!
jah és az M szériára se nagyon illik rámondani hogy utcai
BMW001:én meg azt nem hittem hogy nem kötsz belém
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
idén lett a kész az autó
650nm hol van a bömibe, meg 890kg-s tömeg ?
szóval lehet hogy a bömi lóra több, de ne feledjük hogy a golf dizel és jóval könnyebb
dragonfx:igen és mikor kell egy utcai autóba 343le? fél pálya futómű, meg hengerenkénti pillangos motor?
ez olyan mint a Vyron-ra vagy az RS2-re azt mondani hogy utcai kocsi, vagy a lotus omega-ra....
jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4249 üzenetére
hát amihez nekem volt közöm dizel az alatt rendes futómű van, nagy fékek versen silentek aszfalt verseny gátlok etc.. az inkább pályára készült mint gyorsulásra
azért hidd el egy kanyargos pályán nagyon sokat számít hogy tudsz e nyomatékból autózni, vagy állandóan málna keverőzni kell.
az 530dénes nem egy nagy szám azt még bátyám is elverte 1 autóval a 25éves szarával nyitott tetővel, szívó ként.
ellenben az 535ös dénes ott azért nem egy értelmű hogy a benzines nyerne e
a fityoban asszem valami M power van.
szó ami szó, nem szabad leírni a dizel tuningot, de közel se akkor buli már ha komolyan teljesítményt akarunk elérni mint ahogy a sok kárszátjlingos tdi jani gondolja...
amit meg az egyedileg épített autókról motorokról gondolsz sarkítás, mert egy ilyen gépet meg lehet csinálni úgy is hogy soha nem lesz jó meg úgy is hogy tulajdon képpen jobb mint a gyári... mi meg nem szeretünk se a sajátunk se más életével játszani és legyen szó Bömikről, VW konszernről, Hondáról, kis kutya tökéről, ez mindenre igaz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4257 üzenetére
benyásnak annyi előnye van hogy gyárilag nagyobb tartományban áll rendelkezésre közel ló.
a dizelnek megy ugyan ez igaz csak nyomatékra.
a dizelekben meg hosszabb a váltó kisebb tartományban áll készen a sok ló és a nyomaték is magas fordulaton elfogy így a legmagasabb sebességekben nem tudnak kiforogni.
de amúgy meg ha Astra kupázól, vég kép nem értem mi bajod a komolyabb tuning kocsikkal hisz, ott is kis műhelyek készítik fel a gépeket, vagy... ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4260 üzenetére
kinek mi, én se szeretem a dizelt.
egy dolgot nem szeretek ha olyan dolgot fikáznak amihez nem értenek (még annyira se mint én) és alaptalanul.
SpeedR:azzal jár a srác melóba minden reggel, meg vissza van fog picit az adagoló hogy ne ömöljön bele úgy a nyál és ne okádja a fűstőt meg ne egye le a fejed így csak, de kb egy 2 perces mutatvány hogy meg legyen a kellő teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4265 üzenetére
külső nálam, mindenből a gyári sportos annál szebbet, ergonomikusabbat nem nagyon lehet csinálni, ehhez hozzájön egy durva ültetés(nem csak rugó vágás meg gátló keményítés )
valami nagy és széles gyári kerék.
külső kb ennyi a belső is hasonló, magamnak két térkép zsebet engedek ami nem gyári, no meg csomiba egy láda+erősítő.. jah és nem gyári G2-es rádió..
amúgy belső térből is a gyári sport (GTi/gyári Recaro/bőr)
motor, ami a csővőn kifér.
egy kis aprócska, nagyobb szívósor, kicsit berhelt benzin-levegő keverék, powerrohr, hogy jobban harapjon a gázra, de még semmi komoly. egy dob ki lesz szedve alóla, egy 4:2:1-es leőmlő, utána lehet hogy komolyabb hengerfej tuning, pár dolgot elkönnyiteni benne kigramolni, a végén lehet megy rá egy kompresszor.
a másik véglet meg VR6-ot bele.
amit linkeltem 2-3 képet a topikba az nem az enyém, de az enyém is olyan csak nem porke C2-es felniken.. vissza olvasol akkor elvileg találsz az enyémről is linket, vagy dragonnál.
nem vagyok a csicsa tuning híve, inkább nézzék 1,3-es öreg ratyi golfnak a kocsim, az emberek 90% úgy se tudja hogy mi a GTI és mit tud a következő 7% meg nem tudja meg különböztetni a GTI a 16V(olt) GTI-től, mint ahogy szombaton az RS octavias sem...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4269 üzenetére
na ezt nem kellett volna dragon!
nyugi a tiedet még egy ős 1,6 TD is elkenné. no félre a tréfát..
"egy dízel sosem jöhet közelébe egy benyás autonak...sem tartósságban sem élményben, és lassan fogyiban is utolérek emrt gyakorlatban a dzíel a zabál áma turbó miatt."-->ezt már párán próbálták neked meg magyarázni szerintem olvasd el újra azokat...
"Az hogy engem megenne egy G4 1.6 azt meg hiszem ha látom..lehet most nincs jó formábana vas...de lesz ez így se ....chippel sportkipuffal esélytelen lenne a golf.van súlytöbblete szerintme bőven."-->légyszíves linkelni olyan h.sz.-t amiben erről volt szó
"A golf1-2kel is csak addig vagyok emberek amíg nem jön egy kanyar....utána csá...egyből be is ér az m3 ...akár e46 akár e90."--->[link] jah és 1,6-os (semmi ördöngöség, egy jó KW merev kasztni, kis súly, meg kellő benzin és levegő.)
am pont neked szólt hogy amihez nem értesz nem biztos hogy komolyan bele kéne szólni.
"vagy dícséred a bmw.t vagy egyszerűbb ha nem írsz ennyi."-->mi vagy Te krőzus? (Baknkba, meg E-Kluba úgy se hallod sűrűn..)
nem tudom részemről értelmes forúmozásnak tűnt amit Andris és jó magam csinált, és a többi BMW-s, csak Te szítod megint itt feleslegesen a tűzet, de előszőr helyesebben tanulj meg írni mint én[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4274 üzenetére
"4247>>"jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt."--> lol ezen még szerintem a a BMW-sek is röhögnek hogy ezt nem érted meg, hogy itt baromira nem arról van szó hogy G4 vagy 316i
anyám ember, übereled saját magad...
"nincs mit magyarázni...320d ugyanugy bekapja a 8at ha tolod neki 320i nemtolva 8liter tény a dízellel dinamikusbab leszel viszont valszeg fele annyi idő után lesz generál...és kb 3x jobban szennyezed a levegőt."-->Dodinak még mindig áll a fogadása.
"na jól van már...eza golf..ez utcai autó neked? ..te mondtad nempálya versenyautókról beszéljünk...amugy sok sok millio ráköltéssel az enyémből is lenen ilyen....amennyit erre költöttek azt az enyémre költenék az is menne így....és elverné az 1.9 pdthdihtpvti.t..is..."-->nem kell hozzá sok millió, az idei építési listánkon egy ilyen kaliberű autó is szerepel
"kw rugokat lengeéscsillapítókat és futóműveket gyárt.. a kasztni merevségéhez mi közük...hjó futomű attólmég a kasztni nem elsz aerodinamikusabb...."-->hogy jön a futóműhöz az aerodinamika?, az tény hogy a G1-nek 1 a CW-je, de kérdem ez hogy jön a kanyar stabilitáshoz?
"carbon tető jöhet enyémre is meg máshova és könnyne lehet 1000alatt...."--> de nincs a tieden carbon tető és nem vagy 1000 alatt, érted nincs (ezen se volt nem tudom honnan jött..)
G4 turbos jah aha FWD vagy AWD?
miért kell VRT meg a 16VG60, mert ilyen még nincs, dizel meg minden sarkon van, miért kellett nekem GTi hogy az ilyen emberek megtanulják azért mert BMW/Opel/Honda/VW konszern jel van a kocsijuk elején akkor attól még a kocsijuk nem a széria legerősebbje/legjobbja..
egyszerűbb lenne azt elismened hogy a 316i-dnél van jobb kocsi ami öregebb és nem BMW?
hopsz bocs off
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4279 üzenetére
Calibrára, viszont akkor ott nem csak turbo nyomást emeltek, mert annyit nem bírt el az a motor gyári belsővel, vagy nem sokáig 1-2 ezer km-ig.
de a 300lojj birtokábban és azzal a CW-vel nem elképzelhetlen a óra szerinti 280+.
dragon:nem veszed észre hogy a saját forum társaid nem állnak mellég a baromságaid miatt?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4285 üzenetére
no az már mindjárt más, mert a calibra dugó nem bírják a túlzott terhelést megfelelő hűtés nélkül. (magyarán tolóüzemi kapcsoláskor nincs elég nagy korona hűtés a dugón akkor baszhatod..)
és ha jó magyarosan volt megcsinálva akkor tudod kivette volna meg! ( magyaros..:levegőt adunk neki, de bengát nem.)
Gebriel:nekem nem az a bajom hogy irkál, hanem az hogy szakmailag (na jó legyen fél szakmai, én se vagyok se mérnők se technikus!) akkora blödségeket hogy amellett rendszeresen nem tudok elmenni!"egy isminek volt turbos 4es golfja....driftelt vele....e"-->FWD kocsival hogy az istenbe driftelsz, vagy haldexal?
ha azzal száraz aszfalton driftel nekem valaki vendégem egy korsó sőre.
jah és érdekes Dodi kihívására 2 hónapja senki nem jelentkezett.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
jó akinek olyan kocsi van a popsija alatt annak nem túl sok másik gyári gép fog többet mutatni
BMW001:annyit azért hozzá tehettél volna hogy V6-os és nem a 4 henger 2.0l
érdekes dragon hová tűnt?
fekeandras:hüm egy jó Alpin V8. az már talán oda csapná a 316i-t driftben, vagy még sem mert azt a csigazabálók csinálták!?#4294:akkor szinte biztos hogy nem csak chips meg kipuf 280+-hoz már nem csak kis súly meg jó CW kell.
no meg tudod ki menni annyit azzal a futóművel, kb olyan lehet mint egy G1 300 felett
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4295 üzenetére
na itt mutatkozik az akkora hozzá nem értésed, megint.
tudod mi a titka szívó 1,6 200le-s motornak értelmes élettartammal?
jó gép műhely+jó anyagok+sok szelep+még több levegő+3X annyi benzin mint levegő (persze az arányszám elégé sac/kb)
és a varázsszók:kugelfischer/weber/digi spricnis befecsik(na jó ezt nem így hívják az tuti )
de gondolom egyikről se tudod mi?
többet vissza se találj
BMW001:az a nagy baj hogy a benzines fejlesztésnek jelenleg vége, mert van rétegzet keverék képzés aztán csokolóm (VW-nél FSI, nálatok nem tudom mi )
a dízel technologia még most éri a fénykorát mivel most vannak olyan anyagok amik azt az adott terhelést elviselik amit a fejlődő dízelek létrehoznak, szóval a benzines aggregát szép lassan lefognak épülni, sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4304 üzenetére
elnézést, lehet figyelmeztetve leszek, Te aberált barom szerinted a Te dugóidat/szelepidet a kinder tojásból szedték elő anno a gyárban ?
és újra Te aberált barom a KW/Weitec gewindéknek mi a tököm köze van a motor teljesítményéhez ?
Te abárált barom a kugelfischer-weber-hez milyen elektronika, mit kell azon átírni ? (legalább a fáradságot veted volna hogy utánuk nézel)
és Te.. már le se írom..szerinted hogy lehet egy szívó motorba több levegőt meg több bengát bejutattni nem benzin nyomás emeléssel amit nagy pumpával vagy több pumpával érsz el ?
[link]nesze szívó 1,8-as 250le-vel, ha találsz a videon turbot akkor jövök egy korsóval!
nem érted hogy kevés vagy ahhoz hogy bárkivel értelmes (fél) szakmai vitát folytas?
többiektől elnézést a hang nem miatt!
BMW001:régi 850-es Volvovba T6-os motor
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4309 üzenetére
"hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt."--> bocs de ezen szerintem az összes mindenki röhög aki a topikot olvassa
nem gondolod ha csak megültetsz egy széria kocsit rontod az aero dinamikát álltalába? mert a kocsi alatt kevesebb levegő jut átt ergo annak a hosszabb úton kell távoznia a kasztni fölött.
igen itt a példa 2 órára erről vakkerálók hogy kugelfischer meg weber
miért lenne nagy ördöngösség? hirtelen nyomaték/ló váltózás nincs ergo a gyári váltó elírja erősített csapágyakkal.
és ki a szart érdekel? egy topik társad leírta hogy egy szint felet a ló csak pénz kérdése és nem márkáé.
lúzer
BMW001:ilyenkor jön a sok elektronika ami úton tart, elveszi a gázt fékez amikor szükségesnek érzi.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4312 üzenetére
persze. csak tudod ki üljön bele egy olyan kasztniba az még nagyobb koporsó mint a régi golfok, meg a golfok alá legalább lehet tiszteséges futóművet rakni, meg kb az összes kocsi alá amit használnak berg renn-re álltalába lehet jó hajtás láncot kapni.
részemről ez már csak szórakozás ahogy próbál össze szenvedni valamit, meg ködösíteni Dragon.
annyira nem tudja miről beszél hogy az már szórakoztató mint sem sírvafakasztó.
Gyok2:elnézést össze kevertem!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4316 üzenetére
az audinak is a az igazi csúcs turbosa az RS2-es motorja volt 2,1l/5 henger/ 20V/ KKK 35S6 (emlékeim szerint), amolyan nissan filing, hopp a gyári elektronika kuka hopp a másik be +150le
érdekes, valóban miért az 5 hengerre szavaztak.
na jól van Sziasztok, részemről elnézést a dragon és köztem folyt "eszmecserének", további jó éjt srácok!
u.i.:dragon jó szótárazást, mert a felét úgy se érteted annak amit írtam...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4445 üzenetére
az én szaromba csak 139le van (szorítkozunk a gyári adatokra) igaz csak 1,8, jah és 84-es fejlesztés
de a Lancia Kappa-ba lévó 2lityis motor 175 paci (szívó sor, 5 henger)
az F1-nek meg nem túl sok köze van az utcai, fél utcai autókhoz, max a tapasztalat szerzés.
Hondáról meg annyit hogy mutas nekem egy bömit 4 hengeres 2.0-as 240le-s szívó agregáttal, nincs több kérdésem.
választ nem várok!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
lehetne fokozni hogy a 80-as években kinek mi volt, BMW-nek ott volt a kugelfischeres motorja asszem 2000-es és 200le felett volt szóval volt persze, nem is arról van szó.
csak dragon bácsi megint nem tudja mit beszél
ill csak a felhívására válaszoltam.
és én itt befejeztem a többi privátban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
valamelyik autós topikban mindig menni kell a nagy rész valami értelmetlen vitáknak?
rootkiller:gondolom Te sem szereted ha barátnődet anyukádat bánják, akár csak elméleti síkon, a BMW-sek is így vannak, ezzel, szóval a VW konszer istenítésből egy picit vegyél vissza szerintem"én a tisztességes, minimum 1.8-as benzineseket szeretem, 1.4-től egyenesen rosszul vagyok."--> ezen annyit röhögtem, föleg úgy hogy se jogsid se túl sok tapasztalatod a városban vezetésről.
egy golf méretű bodéba az 1,4 tényleg kevés, ott a 1.6, 75-100le az ideális. mint ahogy a BMW 3-as szériánál is meg úgy álltalába a hasonló súlyú kocsiknál kocsiknál ez a motorizáció elég.
de az hogy neked egy hatch back-ra hajazó kocsi legyen az ideális a normál rendes közlekedéshez, nem gondolod?
az meg hogy honda NSX-et meg M6-ot hasonlítgatás megy kicsit erős az egyik egy kicsit finomított pálya autó (kanyarókban a Honda a nyerő), a másik meg egy luxus kupe "sport" kocsi (tehát nagy sebesség egyenesek) egyiket se lehet kihozni győztesnek, kinek meik környezet szimpatikus azt vegye
a motor technikákról meg ellehetne vitatkozni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #4514 üzenetére
4-es golf GTi egy vicc a 150-es motorral, azt a gyári 80-as GTi is körbe autózza, 180-asal már elviselhető.
G4-ben az 1,4 16V tényleg egy undormány.
de szvsz első kocsiknak ebben a méretben 1,6 bőven jó.
na bömi topik bitorlás off többit vagy a VW-ben vagy priviben.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
VW-nél az 1,4 16V-t tényleg meglehet különböztetni bármelyik másik motortól..
mint ahogy a 16V-ket vagy a VR6-ot (már ha annak alapjáraton hallod a hangját).
szóval nem mondott hülyeséget.
de egy mezei 1,6 vagy 1,8-at nem lehet.
Vangelis:biztos nem ork
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4528 üzenetére
úgy mond nem egyenletes a járása, alapjáraton, mint a VW-nél a 16V-knek, már ahogy én eltudom képzelni.
a jó VR6 meg pl annyira halk alapjáraton hogy hallod a befecskendező szelepek hangját.
fordulaton meg, az eddigi legszebb motorhang amit hallotam. veri a porkhékat, az audikat, japánok...
de sajnos most ez a hang a turbosítással elveszett, de van helyette turbo hang meg lefúlyó szelep
"Vanos hangjuk van. "-->Kanos
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4530 üzenetére
az nem sport kipuf hang.
ott maga a motor üvölt így.
a gyári 5 dobosnak is ilyen hagnja, csak hallkabb, no meg nézd azt hogy a video egy golf 1 cabrioban készült nyitott tetővelaha, és ezek ugye ezek is sor 6 os motorok hány ccm?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4543 üzenetére
tényleg elhiszem hogy atyai gonddal érzel a topik iránt, ezzel semmi probléma.
-de én nem flémelni járok ide.
-nem szaroztam egy márkát se már jó rég óta, nem is áll szándékomban.
-a flémelés az lenne ha Te átmennél vagy a VW konszernes topikba vagy a Hondások vagy az Opelesekhez 0 műszaki tudással amit az aláírásom is jól példáz.véleménye lehet mindenkinek nyilván neked is, ezt ki is nyilvánithatod, de az azért nem mindegy hogy milyen formában. felőlem abba a topikba mész amelyikbe akarsz és azt írsz be amit akarsz, csak az egy reális valóságos dolog legyen, vagy csak lejáratod magad.
Gyok2:ez a VR6 hangra jött?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4553 üzenetére
egyáltalán nem isten a VR6-os motor meg van a hibái, de ez most hogy jön ide?
Bmökhez nem értek, elismertem. pecához kicsit konyítok, bringákhoz már kevésbé.
a kasztni formavilága meg mindenkinek egyedi, nekem pl a 80-as évekből származó G2 formavilága az isten és? lehet izlés ficamon van ez van, de én ezt egyáltalán nem keverem ide.
"mert az úgy is van.leszorítóerő jobb lesz."-->ez viszont gond, annak megörülök hogy nem zavar.
én pont nem mondanám elfogultnak nem túl sűrűn hallani azt tőlem hogy a konszern az isten, ezért nem értem 1face forumtárs hangnemét sem én se a BMW-t nem fikáztam, se a konszert nem istenítettem és ahogy már leírták én nem fikázni jövök ide. maximum téged talállak meg mert néha oltári nagy baromságoakat tudsz leírni, de ott is inkább azért veszem fel hogy észrevedd hogy valami nem smafu a godolat meneteddel. mint ahogy néha várnám hogy probált alá támasztani az érveid, de úgy látszik hiába.
az hogy gond van a kocsiddal istenem. hány éves, hogy hajtod? nincs több kérdésem, ez vele jár el kell fogadni, nem egy új autó mint ahogy az enyém se vagy másé sem, én is beáldoztam a kényelmet a légzsákokat az ABS-t meg egy halom funkciót a vezetési élményért.
Dragon mielőtt válaszolsz légyszíves olvasd át még1x figyelmesen amit írtam.
1face:nem nagyon értem ezt a hangnemet, én nem ész nélkül kötözködni jöttem ide minden probálok higgatan végig gondoltan leírni, erre egyből jön a konszern szarozás, no még is ha már így megy a szarozás akkor támaszd már alá, ne csak úgy logjon a levegőbe.
SpeedR:hondás témához a S2000-ezres motorjának le/liter arányát vetísd ki az NSX motorjára csak, úgy kb megkapod a motor nem csúcsra járatott teljesítményét
az meg hogy jobb a bömi több lóval logikus, az lenne a durva ha majd 100le hátránnyal is verné a honda.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
de kitudná én nem mondtam hogy nem tudná, annyit mondtam hogy vetítsd ki az arányt, hát ha államilag azt mondták volna a BMW-nek hogy 110le a felső határ lehet nekik sem lett volna 111le-s kocsijuk se.
de mindegy ez eleve egy meddő vita volt amikor elkezdtétek, Andris is beláta hogy nem fog titeket meggyőzni, én meg már rég kész és pont.
egy dolgot nem szeretek az alaptalan alá támasztás nélküli fikázást és a felesleges személyeskedést.
állj-állj én nem a kocsikat hasonlítgattam hanem a motorokat, nagyon nem érdekelnek az idő eredmények. ha jól tudom a vita se a két kocsi közt indult...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4573 üzenetére
a kocsikat a verseny sportan azért ültetik(hülye kifejezés mert nem csak egyszerűen a hasmagasságot csökkentik mint a hobby tuningosok) hogy növeljék a kanyar stabilitást (ergo gyorsabban mehessenek be a kanyarba, az aero dinamikához nem túl sok köze van a szépséghez meg végképp nem, sportban nem az esztétikum számít.
de a verseny sportot ne kevered egy széria kocsihoz nézd meg a Te 3-asod alját és nézd meg egy M3-asét tuti találni fogsz 1-2 légterelőt ami a Tieden pl nincs.
ezzel lehet javítani az aerodinamikát, az ész nélküli ültetése pl csak rontani szokás, mert ugye ezek a lécsatornák nem jutnak a kocsi alján elég levegőhöz is, ergo elvesztik a szerepüket.
pl ott az én tégla golfom, még is kicsivel jobb (vagy pont ugyan olyan) CW-m van mint egy 6gen civic VTI-nek, érdekes.
a széria autó gyártásban meg az esztétikum és a kényelem szabja meg inkább egy kocsi magasságát, mint a csúcs kanyar sebesség.ültetéssel azért óvatosan, ha BP-n használod a sárkányt elég gyorsan gallyra teheted a futóműved.
amúgy tényleg mi lett a kocsiddal?
Gyok2:nem tudom nekem annak a szűk V motornak a hangja és motorkarakterisztikája az etalon, az érces nyávogok vagy a nagyon mély brumogos annyira nem jönnek be. total car testBMW001:én már felraktam. Andris elég jól keni azért gyorsulást témát.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hogy a kettő közül kinek mi tetszik, az már szubjektív.
a cabrios felvételnek a minőségével van baj, csak egy kis kompakt fényképezővel vettem fel.
DeadMeat:hova forgatod 4500-nél már vált az autómata
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ronda de finom
Bubu79:de nem régen legalább a szögek töréséből meglehetett különböztetni a kocsikat, 90-as években mindenki teljesen más milyen forma világgal élt, de az ezred forduló után
bevallom ezért tetszenek a bömösök kissé manapság, mert ott még van valami a régi kockaságból .( )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4647 üzenetére
na hozz egy dizel (vagy benzin) bömit ami turbos autózzuk ki féltank benzint üveg hangon majd állítsuk le izzó turboval, meg látjuk mekkora lesz a gép teljesítmény vesztése.
és még akkor se lehetne a bmw-re fogni, max a turbo beszállítójára miután az user-t jól pofánt vágta valaki mert egy barom.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4649 üzenetére
de írtad azt hogy pályán szokott sietni, és ha utána pl nincs meg 1-2 perc amég vissza hűl a cucc akkor vége, ha pl tolja neki aztán hirtelen tankolni akar beáll egy kútra leállítja az is elég hamar megölheti a turbot.
nyilván az én példám ki van sarkítva, de lényegében elég hamar ki lehet nyírni egy turbot.
de amúgy meg szar a VW konszern tudja mindenki, de akkor anno a heteseket se kellett hetente softver frissitésre vinni gondolom. (ez nem neked szól)
szal negatív példát lehet minden honnan hozni, de ezek 80% user's error miatt keletkeznek vagy hanyag össze szereléstől.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4831 üzenetére
chip írással nem, max én ha kitanulom majd.
tapasztalat alapján vagy egy jó chipes motorkod alapján megtudja mondani/nézni hogy milyen progik vannak a kocsira és azokból mit ajánl.
persze hogy nem mindegy mint ahogy az se mindegy hogy benzin vagy dizel.
mondok jobbat VW-nél 1,8 20VT 150le->225le. (csővezést érdemes megerősíteni!)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #4835 üzenetére
kamion nyomó cső bilincsek+peremezés rulz
ma csöppet meglett küldve a VRT 2.-ben hát mit mondjak nem nagyon volt olyan ember aki ne kapta volna oda a fejét
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5654 üzenetére
azért a ferrarinál nem csak egy ültetést van a futóműbeli különbségben a BMW-hez képest
hangokból meg Audi R5 turbo motor (2,1l/ 800le)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen