-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
dragonfx
veterán
Látod God erről beszéltemén is......jómások avgyunk ízlések pofonok, engem is bosszant, mert tudom csalással szerezte....persze nem oylannal hogy lehuz egy fogkefét a teszkóból....ennyi embernek nem lehet ilyne jo dolga, mert akkor nem tartana itt az ország....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
Függ attól, hogy merre laksz. Függ attól, hogy hány éves vagy - ahogyan sejted is függ attól is, mióta van jogsid.
Nekem tavaly A0-ban egy éves jogsival a 318i-re volt 23000.- negyedévente a biztosítás - 28 évesen, vároban lakva.A teljesítményadó is függ pár dologtól - az autó korától és a teljesítménytől. Az én gépemre 85kW-tal számolva 17000.- az éves díj
A biztosítást meg tudod nézni itt
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
GodHeart
senior tag
-
E-Maxx
tag
Ha dízel, esetleg 330D, de dízelből számomra egy van, ami meggyőzött, az pedig a Volvo D5-öse, 185 ló, 5 henger, turbó, és legyilkolhatatlan.
Amúgymeg benzines, 5 vagy 6 henger, min 200 paci, és jó kis 8-9-es vegyes fogyi...
Városban autómatára bizom totál, és úgy van 9, rosszabb esetben 9.5 körül a fogyim...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Persze, meg havi 100.000 fenntartási költséggel. Az hogy 8 alatt van 100 -on azt kétlem, mert a napokban porig aláztam egy ilyet.
Ha diesel akkor csak 3000 biturbo. De mivel arra lenne pénzem, így már a 3000 biturbo benzinben. Azzal soha nem lesz gondod, nem véletlenül lett az év motorja.MADV12: Te azért más kategória vagy. Neked az se lenne szégyen ha azt írnád, hogy 24l az átlagom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
Ma lett kész már kapott is egy dícséretet...jól áll eza fekete mocitető a piroshoz lehet le se fujatom...tiszta DTM style
nem hiszem amióta törve volt semerre nem mentem vele.
jobb zár kell még meg, valami tuiningvese.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
Ez iszonyatosan ronda
BMW001: Nálam már az X6 is kicsapta a biztosítékot
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
fekeandras
őstag
-
God Vazzeg
veterán
Mindenről lesz kép, megígérem! Valaki jól fog járni a drágaszágommal, mert koppra rendbe van rakva, futómű, lengők, minden. Ezért nem akarom elkótyavetyélni
Nem tartom kizártnak hogy meg fog viselni az autóm eladása, szerencsére ha minden jól megy, lesz mivel vigasztalódni. De úgy hozzám nőtt már...
-
MPowerPH
félisten
Ettől a mondattól mindig a falra mászok.
"A rendőrség adatai szerint Magyarországon átlagosan majdnem minden harmadik közúti közlekedési baleset gyorshajtás miatt következik be. A megfelelő sebesség alkalmazásával életek százai menthetők meg, ezért - a közlekedők biztonságát legfontosabbnak tartva - a rendőrség a továbbiakban is mindent megtesz a mások életét, testi épségét veszélyeztető járművezetők kiszűrése érdekében - zárul a rendőrség közleménye."
Talán szigorítani kellene a jogsi letételéhez szükséges dolgokat. Aki pl. nem nagyvárosban tanul vezetni, halott ember az utakon. És itt is mennek a zsebre pénzek. Ha mindenki normálisan megtanulna vezetni, nem lenne itt gond.
Csak duma, ez a gyorshajtásos mizéria. Nem jól mérik fel a távot, és belefognak az előzésbe, akkor azt is a gyorshajtásra kenik. Meg minden ilyet, pedig ott van egy másik tényező is, amit ha megtanulnának kezelni a sofőrök, akkor minden rendben lenne. Hülye barom ott bent mindenki, elvakult állatok akik csak arra utaznak, hogy húzzák le a lakosságot.
Falra tudnék mászni, amikor egy tanuló úgy indul el a lámpától, hogy még futva is métereket vernék rá. És utána is 30 -al meg 40 -el döcög, és 20 -al kanyarodik. Az ilyet egyből eltiltanám, meg az oktatót is, aki ezt megengedi neki. Nekem anno mindig azt mondta az oktató, hogy csak dinamikusan, vegyem fel a forgalom ritmusát. Soha nem szólt rám, mikor nyikorgó kerékkel indultam, hogy gyorsan sávot tudjak váltani. De mikor lassan csináltam valamit, egyből leordított, hogy ne pöcsöljek már. Olyankor szívatott is rendesen. Utána úgy belejöttem, hogy néha szólni kellett, hogy ne pörgessem annyira, mert szétesik szegény.
Így kellene ezt mindenhol csinálni.Vissza térve, akkor ilyenkor milyen bírságra számíthatok? Gondolom ekkor van az, hogy zsebre is dolgozhat a rendőr... Én mondjuk egy árva petákot nem adnék neki, inkább csekk.
Csak azért kérdezem, mert ma bemértek... 100 -al mentem 90 helyett, és nem néztem a trafit, szemetek nem is villogtak, hogy mérnek. De nem jöttek utánam....
Jah, és Polgárőrös kocsi volt, nem is rendőr járgány, azért is nem tűnt fel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
528i az munkaautó és szabadidő autónak egyaránt jó. Elegáns, mégis kicsit sportos is a megjelenés, és persze kellően erős is.
Könnyen meg lehet állapítani, hogy milyen volt a tulaj, hogy és mire használta. Ha tuning lökösök vannak rajta, meg sport kipufogó, akkor azt is valszeg állat módra használták, és sport autót akartak belőle csinálni. De igen, tényleg nehéz megkíméltet találni itthon, és kevés is van belőle.Nah, nekem meg lett az autóm. Szerelőm ma hívott, hogy kész teljesen. Holnap megyek érte, de egyenes úton megyek a helyi karosszériáshoz, mert a haverja el volt havazva, kellett volna sokat várni. Sajnos úgy nekimentek, hogy a sárvédő is eldeformálódott, de úgy az egész... Ki kell húzni szépen, szerencsére a fényezést lehet megúszom. Nem tudom milyek állat lehetett az, aki így próbált beparkolni az autó mellé. Utána valszeg megpróbálta visszatenni, hogy ne vegyük észre. Nah, szemétládának csak félig sikerült. Uh, ha kezem közé kerülne, akk megnyúznám, és felakasztanám egy villanypóznára.
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
-
E-Max
tag
Szép, de szokni kell?
Én csak azt tudom rá mondani, hogy igen erőteljesen szokni kell...
De ingyé' jó ez is.Mondtam ugye múlthéten, hogy hétvégén megyünk egyet autókázni.
Kipróbáltam az A8 6.0 W12-t másodszorra, csak most volt lehetőség meghajtani.
Csodás.
450 paci, 12 henger... Hiába szívó, akkor is jobban megtolja a kocsit, mint az én biturbós sor6-osom...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Bubu79
addikt
Uramatyám - az EV2 azokkal az 5-er wannabe vonásokkal az orrán valami katasztrófa
"Várom" a BMW Kalos-t Bár a ráncfelvarrás előtti E90 hátsó lámpáját akár a Lanosról is koppinthatta a tervező...
Toyota -----> Lexus
BMW
I
I
I
\/
EV, Metro, vagy Isetta?[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tibi666
senior tag
az enyém nem szorul nagyobbításra. eddig még senki nem panaszkodott rá.
Gebriel: csupán annyiról van szó, hogy én alapból nem szoktam villogni. ha valaki levillog, hát egészségére, hadd menjen. de annyi önkritika lehetne bennük, hogy erősebb autót nem villognak le. mint a múltkor a polos srác engem, vagy most az 523i-s E-Max-ot. szóval egy 520d ne villogjon le, még akkor sem, ha nincsen típusjelzésem hátul. mert érhetik kellemetlen meglepetések.
négyzetcentiméteres motorok nincsenek amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
Az átalakított M3-as presztízsben persze aligha versenyezhet az olasz sportkocsikkal, és valószínűleg kanyarban sem viselkedik olyan kifinomultan, mint azok, de nyilván lesznek majd BMW-fanatikusok szép számmal, akik inkább egy ilyen autóra fizetnek be.
nem tudom ebben mér olyna biztos az író...próbálta már mind2öt???
nem mellesleg a lambo sohasem a kanyarodási képességeiről volt híres hanem a nyers erőről és formatervezésről.hamann már csinált ilyet asszem.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
fu de klassz.
tiéd?
fogyiról info?
12 alsóhang...
ez a felujított motor meg hogy 93as ergo tuti nem vanos talán picit ledobja az árát.Bubu>>jó az a szárny, de tény nem gyári m3 szárny az mind2 oldalt odailleszkedik a csomitetőhöz és lámpás.találj egy fekete e36ot szerintema tulaja vígan kicseréli veled szárny nélkülire a csomitartót...svájcból vett kocsival csak jóljárhatsz szerintem erre 90%ot teszek.ott nem hiszem gondatlan tulajok lettek volna.
BMW001>>szerintme az az 5NM lehet elírás illetve picit más márkájú valamiből és máris annyi(pl:légszűrő)
hehe fekete lenne nekem is kéne a szárny....nekem bejövös...na akkor lassan licit lesz érte[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
"Remélem 10 év múlva megkaparinthatok egy használtat " - azért erre aludj még párat - sok kényelmi extrának könnyen lehet szopóág a vége, ha javításra kerül a sor
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Számból vetted ki a szót.
Keldor papa: Én ha külföldön vagyok, és Suzukit látok akkor mindig tudom, hogy ez bizony onnan jött ahonnan én. Kis hazánkból. De eddig egytől egyig mind Magyar rendszámos volt. Én nem tom, hogy lett a Magyarok népautója a Suzuki.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
miért is??
6henger bmw ujabb motor kisebb fogyasztással.kisebb költséggel.mégis egy jo bmw. -50 ló amit veszít meg persze a nyomatékból nem ekvés.De ő akar takarékosabb bmw.t.ami 6os nem dízel.és újabb és kisebb költséggel van
megalkuvás kérdése ennyi.ha nagy cm3 mocit vezs és kisbeb fgyit vár tőle pláne sportmocisat és benyásat akkor eléggé álombiradalom az elképzelése.
én már elején mondtam ha megtartja aza legegyszerűbb a problémás dolgok nem jöttek még elő neki az e39en mégis fikázza...beleveszi mind2 adóját átírását szervízelését fenntartását...cakk pakk..na mega vételárat..oda lyukad ki ez 99% hogy jobban megéri ezt a bevett és jó e39et megtartani és szervizelni.és nem fikázni mikor megy rendesen nem lehet rá panasza és ha hazsnálja rendesen még szép hogy idővel mindne csereérett lesz.fogyija is jó és ismeri is az autót tetszik is neki.értelmetlen a csere.kisebb költséggel akar erősebb autót.....lehetetlen.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014