-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
ez apenge...
hát igen....jó is ez...szép a hangja szerintem...mondjuk remélem nem forralja szét a motrot..és nem állítja le ilyne után hagy hüljön ...vagy legalább a mocitetőt felnyitja...mert másképp agyő..V10..mondjuk ideig bírja meg akinek van ilyen nem riad vissza a kegyetlen költségektől ha mondjuk a 10ből 3 henger ugy dönt nem megy tovább...mondjuk M.dívízio beleszámolja szerintme hogy ilyenre használják részebn....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
My bad.
Az már döfi. Amikor kijött akkor még csak 1 milka volt.
Tehát akkor kedves rootkiller: egy olyan autót hasonlítgattál az M3-hoz, amelynek árából 20+ M3-ast lehet venni. Fogadd őszinte gratulációmat!
Valószínű azért bukik rajta így is a VW, mert a kutya nem vesz 1,3M euróért egy olyan autót, ami semmire sem jó, csak villogni vele, meg 400m-t gyorsulgatni. De gyorsulgatásra is lehet építeni ennek a pénznek a töredékéből, ugyanilyen időt produkáló autót.A sebesség limit a sok közveszélyes önjelölt schumacher miatt van.
(#4506) hoby36:
Durva vid, a Veyron és a Honda az első kanyar után elveszne a visszapillantóban. Mondjuk ez már épített pályaautó, tehát ez sem reális összehasonlítás.[ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
Videó nem hinném hogy lesz, de majd képet teszek.
Dragonfx: Lehet nem hiszed el, de másfél éve készülődök egy gépet venni, nem az árral van baj, vagy ha olyan helyen vagyok elfelejtem, vagy mikor eszembe van, nem járok olyan hely közelébe se...
Másfél éve nem jutok el odáig, hogy vegyek egy gépet, ami meg telefonban van az....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Bubu79
addikt
A lovagos E46 dunaújvárosi - elég sűrűn látni a városban, gyönyörű az a gép
Az utána következő képen lévő 5-ös pedig E 39-es
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Valami ilyesmi tervek vannak - de hogy mikor lesz belőle valami....
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Csak megkérdezted, vagy.... Am, néha én is csak nézek, milyen nők állnak az út mellett. Múlt 7végén Siófok előtt állt egy olyan csaj, hogy meg se tudtam szólalni. Még messze lehetett az 18 -tól, legalábbis kinézetre. Ha a többi kurtizánt egy Trabanthoz hasonlítanám, akkor ő egy tűzpiros ferka volt.
Nem is értettem, mit keres az ott. Modellként simán megélne olyan testtel és arccal. Vagy legalább luxus kurtizánként kellene nyomulni az ilyennek. Majd ha legközelebb ilyet látok, megállok és felajánlom, hogy leszek a menedzsere.Don't Tread On Me
-
-
SpeedR
őstag
A második elég csúnya kívül-belül, a többi korrekt. Ha nagyobb utazásokhoz lesz használva, esetleg több személlyel, akkor a coupe nem túl praktikus. Az alsó 325 limo nagyon bejövős, de nem értem hogy egy ilyen extrás autóban miért nem automata a klíma. Az 530i is korrekt, de tényleg "túl" olcsó, körbe kéne mérni alaposan azt a kasztnit... A Stepronictól ne féljetek, hamar meg lehet szokni. Dízelt folyamatos autópályázásra pedig tényleg nem érdemes venni.
(#6167) dragonfx
Krómdíszek, szárny, diffúzor, sportdob ingyen se kéne. Ha E36-om lenne és optikai tuningot akarnék, akkor egy gyári M-Packetet vennék, annál szebbet és igényesebbet még nem nagyon láttam. Sportdob pedig semmivel sem jobb mint a gyári, csak hangosabb. Ezt nem egy ismerős tapasztalta, már, és mindegyiknek visszakerült a gépre a gyári dob. Talán egy komolyabb motortuning után lenne valami haszna, ha az egész rendszert hozzá igazítanák a nagyobb teljesítményhez. -
MPowerPH
félisten
Szentmihályi pihenő -nél már nagyon sokszor kellett fékeznem. Mindig elbújnak a kihajtó mögé, így csak ha nagyon odafigyelsz, akkor látod meg. Nem is kockáztatok, mert ha ott nem látom meg, már filmezik is a seggem. Ott ezért már akármi is van, lassítok. Meg mostanában még jobban patkányok, sokat mérnek az M6 -os Dunaújvárosi végén a felüljárón és a rávezetőn is.
De tapasztalat sajnos, hogy a felüljárókat mindig nézni kell, mert a törvény emberei törvénytelenül elbújnak, és úgy mérnek. Egyszer látnám meg... Visszagurulnék, és csinálnék egy szép fotót.zack: Igen, mocival megint más. Tudom hogy az az igazi, de én őszintén megmondva félek motoron. Lehet csak azért mert még soha sem próbáltam, meg sok rémhírt hallottam.
Ha motorost látok, főúton vagy pályán, az az első hogy lehúzódok, amennyire csak lehet. És úgy vettem észre, hogy értékelik, mert mindig kapok egy köszönömöt.
Meg motornál gondolom sokat van tényleg olyan, hogy elveszik a rendszám, avagy tényleg csúnyán sáros lesz. És motorossal mit tudnak csinálni? Utána mennek?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Amúgy a 60 még nem is sok... Bőven belefér. Én azokra az álszentekre gondolok, akik csak lakott településen tudnak menni. Ha megyünk a Balcsira, Simontornya felől, vagy Kaposvárra a Szekszárd felől, mindig nagyon vicces utunk van. Lakott településen kívül megelőzöm az autókat, utána jön egy lakott település, és szépen mindenki elmegy mellettem, még a kamion is. De nem ám 60 -al, hanem 80 -al. A sok okostojás, utána meg azzal vág fel, hogy ő 90 -nél nem megy gyorsabban. No mind1, utána mindig előzgethetek újra. A már említett topic is ilyen emberekkel van tele...
Más: Aki nem hiszi az általam említett diesel teóriát, menjen föl E39.hu -ra. Alaposan ki van tárgyalva. 525D -k nagyon jók, E39 530D és E60 530D -t mindenki ócsárolja a magas szervízköltségek miatt. Érdekes, hogy az 535D -vel nincsenek problémák, de ugye az már nem is mezei diesel, meg is kell fizetni a felárat érte.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Menj el Olaszo-ba, Görögo-ba,Spanyolo-ba és nézz szét. Ott az ilyen kis koccanásokat szinte természetesnek veszik, a mindennapi élet velejárójaként.
De egyébként teljes mértékben igazad van. Nem kellene ennyire közömbösnek lenni, nem szép dolog figyelmetlenül kárt okozni egy olyan értékes tárgyban mint egy autó. BTW szerintem azzal a 30k-val jól jártál ha nem valami iszonyat ritka autód van.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Szvsz, felháborító... Sajnos, szarnak bele, nem érdekli őket senki. Aki az én autómat is lebontotta 3 hete... Nem érdekelte, ott hagyta, se egy papír, se semmi. Javítás 45k volt.
Ezt kell az ilyenekkel csinálni. Ha valaki ilyet művelne a szemem láttára, én lehet agyon is vágnám.Vagyonadó.. Basszák meg a büdös kurva anyjukat.. Hát hogy lehet ilyet csinálni??? Papíron 143kw -os az autóm, fél év múlva lesz 10 éves. És baszod, luxusadó. Hát megáll az eszem. Mióta luxus egy 2 millió forintot se érő autó?! Akik meg megveszik az új 8-10 millás autókat, de akár az 5 millás autót is, azoknak meg nem kell fizetni, mert kis motorral vették, de azért volt rá sok millájuk. Nekem nincs annyi pénzem...diák vagyok, vettem egy régebbi olcsó, de minőségi autót. Mi jogon kérnek tőlem is pénzt pluszban, és még külön a teljesítmény adót is??? Hol itt az igazság, meg a szakmai hozzáértés? Legalább egy évjárat korlátot kitűzhettek volna, hogy azokat a csórókat, akiknek csak 10 éves autóra telik, ne szívassák meg még jobban, elég a gond így is. Nem 1 év alatt kellene rendbe hozni azt, amit a rendszerváltás óta eltoltak.
Én értem milyen az országban a helyzet, de nem értem, hogy megint miért a kis emberek szívnak a legnagyobbat.Bocs a trágár kifejezésekért, de ez már nekem is sok...
Az a poén, hogy az összes új fejlesztésű 2.0 -ás és 2.2 -es diesel autó 170Le -s, vagy a fölött van. Ezt hogy nyelik majd le a gyárak, arra kíváncsi leszek. Mert a kereslet ezek iránt a népszerű modellek iránt visszaesik, gyengül a piacuk, ezzel gyengül a gazdaság is, ha jobban belegondolsz. Ezt nem ússzák meg ilyen könnyen...Saját maguk alatt vágják a fát.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
külföldön sincs kolbászból a kerítés, meg ott is vannak hülyék, de sokkal kevesebb, és sokkal könnyebb ott az élet, persze most a válság miatt ez nem teljesen igaz, de mire kimegyek (1-2 év) remélem rendbe jönnek a dolgok...
Miért lenne könnyebb az élet Meg miféle válságról beszélsz
Allergiásoknak ajánlok egy jó légtisztítót. (privibe a hozzá jutásról )
Fel a fejel.
Próbálj mosolyogni -
E-Max
tag
Úgy gondoltam, nem szenvedek sokat, beteszem ide, aztán mindenki leszedi, aki akarja, egy rar fájlba nyomtam bele őket.
[link]
Tudom, hogy nagyon nem ebbe a topikba való, de talán összes autós topik közül ebbe a legjobb a közösség.Ha a reklámokra kattintotok az ingyenes letöltés alatt, dupla sebességgel fog tölteni...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
Igen, aztán Villach környékén szállunk meg, ott tudok egy szuper helyet, csak nem biztos, hogy van üres hely.
De mindig a spontán dolgok jönnek be legjobban, ezért nem is foglalok.Igen, ez itthon nagy számba megy, hogy húú, ferrari, porsche, w12-es audi...
Németeknél, osztrákoknál teljesen természetes.
Tavaly nyáron ahol megszálltunk, este egy lambo klub jött oda, 37 gallardo-diablo-murcielago...
Gondolhatod, összes szállóvendég hogy nézte őket.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
Ausztriában, németországban szerintem egy olyan hely sincs, ahol ne jártam volna.
Délolaszországban annál több.
De köszi az ajánlást.
Az a matt gallardo spyder az egy golyóálló kivitel, ha jól tudom, csak az kap matt sötétszürke festést. Ez a fajta matt szín csak ehez elérhető, és ez se teljesen publikus.
Bécs se rossz hely, de ha sok jót akarsz látni, irány münchen, vagy svájc.
Nálunk cég előtt audiból van a legtöbb, ugye az a cégautó, udvaron kb 300 audi van, és durván 400 merci sprinter.
Meg nyáron kb 50-60 kabrió, mind 10millió fölötti német/olasz márkák.Szép képek, jól tudsz fényképezni!
Panamera vagy kijött, vagy a napokban jön ki.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Én 90kg vok, és múltkor levezettem 100km -et egy Golf IV -el, alig tudtam kikászálódni belőle. Hát valami borzalmas volt a kényelmes bőrfotelek után.
dragonfx : Dragon, 328i is bőven elég mindenre. de most komolyan mondom. Neked az a 316i után egy szörny lenne. És 10 alatt elvagy vele. E39 meg ugye...nah, az azért még autó, hiába olcsó.
Ahogy tibi666 is írta, nem minden a sebesség meg a lóerő. Más is számít. És egy fullos E39 sokáig jó lehet még.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
Példa: Bevett szokás VAG dízeles körökben, hogy a kamrás 1.9GTD @ 75lovas motort faragják át.Pontosabban a GTD blokkba pakolják át a komplett TDI motorbelsőt hengerfejestől, mindenestől.Gyakorlatilag abból lett továbbfejlesztve a TDI motor így az mindenféle faragás nélkül 1:1 ben passzol bele.Ezután 75 helyett máris 90 vagy épp 110 (gyári)lóerőd van alacsonyabb fogyasztás és károsanyag kibocsájtás mellett.Na ezzel még bővel el lehet "játszani" nagyobb csiga, tengely, chip, adagoló = máris van minimum 170lóerőd és 400Nm-ed 6literes fogyasztás mellett és továbbra is adózol egy 75lovas autó után...Még akár egy szigorított vizsgán sem vennének észre semmit mert kívülről semmi különleges nem látszik.Ránézésre ugyanaz a két motor.Még így felhúzva is hozza a GTD gyári környezetvédelmi értékeit szóval a lebukás kizárva.Ez van, ügyeskedni kell.Kapják be a bokámat.Lassan már havonta kitalálnak valami pofátlanabbnál pofátlanabb adót amivel szívják a vérét az autósoknak.De jó fejőstehénnek lenni...
Mod.: dragon biztos felszólít ezért a post-ért, hogy takarodjak ki innen...
[ Szerkesztve ]
-
-
E-Max
tag
Nincs lakásunk.
Cég fizet egy lakást egész évre ki van bérelve, immáron 4. éve, ott egy garázs.
Arra, hogy havonta kimegyek 1 vagy 2 hétre, legyen hol lakni, ne hotelt fizessenek.
Kimenni azért nem megyek, mert egyrészt nagy gyerek itt jár egyetemre, feleségem nyelvet nem beszél, és itt a munkahelye is, kis gyerek meg ovi...
Azt meg nem akarom, hogy én németül beszéljek hozzá, nejem magyarul, és suliban megint németül, mert akkor magyarul elfelejt.
Kár lenne érte.Ma egerből vissza pályán jöttünk, A6-ossal, végül volvo itthon maradt.
Egy yaris elkezdett versenyezni...
Aztán kb 5km-en keresztül egy VW Crafter szórakozott, megy belső sávba 110-el, mögémegyek, semmi, mondom ok, várok picit, semmi, lámpázok, semmi, lámpázok párat, semmi, duda, semmi, jobbra ki, ő is elém vág, mondom puff 2., balra be, padló, elém vág. Meguntam, 2.-ba be, padló leállósávon...Oda nem mert elém jönni...
Reggel megyünk lefele, kívül kamion, előttem suzuki, hagytam 2 autónyi helyet, hova másszak rá.
Én belsőbe, kamion külsőbe, kb 7méter volt előttem a kamionhoz képest.
Mögöttem látom 7-es bmw közeleg, mondom most nem rántom ki a kormányt, mert bele megyek, puff mögöttem ki külsőbe, lámpa, stb nélkül, elém a 7méteren bevágott, suzukit ledudálta, már majdnem belső szalagkorláton volt, előtte végig sor, cikk-cakkba ment mint az állat, index nélkül.
Hogy az nem volt normális, az fix.
Magyar, E-xxxxx rendszámú kb 2 éves 730d volt, kb 20 év körüli fiatal gyerekkel...
De olyan volt, mint a kisujjam, nem kigyúrt kopasz...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen