-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Stukker1987 #16355 üzenetére
Szia,
Mi tavaly ilyet akartunk venni. Ha, visszakeresel szerintem ide is írtam beszámolót. A helyzet sajnos rosszabb, mint amire számítottunk. Egészen pontosan elszormorító.
Úgy 5-6 darabot néztünk meg, 3,3-tól 4,5-ig.
Nagy része sérülmentesnek hirdetve, ám gyakorlatilag ha nem is volt fényezve tele voltak karcokkal, kicsi horpadásokkal, lökhárító aljáról lepattogozott festéssel.Szinte mind németből behozott, egy volt mo.-i, de azon sikerült 4 helyen más festékvastagságot mérni, így közelebbről meg sem néztük.
Nézd, a reális km állás ezeknél szerintem 200.000 +, viszont az óráikban 100 körül volt mindben. De, ha elmész megnézni jó párat, akkor a végén már frankón be tudod lőni a futásukat.
(Pedálok, kormány, váltóbőr, ha bőrös az ülés, az oldaltámaszok mennyire van kikopva..)
Ha, biztos a vételi szándékod, "maszibmw"-t index fórumról mindenképpen keresd fel. Ő nagy BMW zseni, motordiagnosztikával meg tudja mondani a tényleges futásteljesítményt, illetve a motor állapotáról is fel tud világosítani.
Az akkori árakat és a tel.számát priviben megadom, ha kell.Amolyan típushibája ennek a 320D-nek, h a tanknál szivárog a gázolaj. Ezt csekkoljátok mindenképpen, mi kettőnél is tapasztaltuk.
Ha, bővebben érdekel keress rá népítéleten, viszont a retard-szűrőd kapcsold be, mert nagyon sok téves, kamuinfó is olvasható.Egyéb típushibát nem tudok, viszont én a helyedben átgondoltama 2000-es dízelt. Tény, h bitang a nyomaték, viszont most már drágább a dízel, és ahhoz h megérje, sokat kell menni vele.
Egy 318-320i szerintem jobb alternatíva, ráadásul 4 körül abból tuti szépet lehet találni.Sok sikert hozzá, de legyetek nagyon óvatosak.
mod.
De, amiért benéztem:
3 napja kerestem az új 3-as BMW reklámja alatt futó zenét, de meglett.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Stukker1987 #16415 üzenetére
Világos.
..én az LPG-re gondoltam.
Mivel egyre népszerább, és szemtelenül olcsón meg lehet úszni - gyakorlatilag harmad annyiból 100km-t -, így nem tartom elképzelhetetlennek, h rátolnak valami finom kis adót, amitől már nem lesz akkor busniess gázosítani."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dragonfx
veterán
válasz Stukker1987 #18916 üzenetére
hát az elég gáz állapotu auto amin első kanyarban 160k javítanivaló van....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #18913 üzenetére
Én nem vennék diesel BMW-t, mert a sportos arculat, meg a traktormotor nem adja...
A fehér követ kerüld inkább. Ha ott a tulaj, legalább lesz egy kis fogalmad arról, hogy ki vezette előtte az autót. Egy kereskedő meg azt mond, amit hallani szeretnél, ő eladni akar, van rutinja. És a hasznát sem kell kifizetned.
A 320d-ből nagyon sok fut, ezért elég sok hibáról lehet hallani, akár 80/90e km környékén is. Ha kényelmeset szeretnél válassz automatát, nézz meg párat személyesen, ha komolyan gondolod.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #18921 üzenetére
Ebben már nagyon jó az automata váltó-nem is fogyaszt sokkal többet, hivatalosan örök életű olaj van benne, de tanácsolják a szervizek a cserét 200e km után...
Szerintem van simán normális példányra esélyed, ennyi az áruk, válság van...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #20150 üzenetére
Az első ajtókról le kell szedni a fóliát, mert így nem lehet műszakira vinni, a futóművet érdemes megnézetni, mert a magyar utaktól az eléggé ki lehet és nem dob hibakódot. A dízelnél van egy kis rizikótényező, hiába volt karban tartva. Bónusz: nekem nem tetszik az ötös kombi... Amúgy jónak tűnik.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #20272 üzenetére
Az alkatrészek elbírják, de a fogyasztáscsökkentés egy baromság:
nagyobb erő, kisebb fogyasztás, az hogyan jön össze?!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ignorant
senior tag
válasz Stukker1987 #20272 üzenetére
Volt alkalmam kiprobalni remapot par BMW-nel (25d, 30d, 335i), en ovaintenek barkit, a vegen a gyarit visszarakattam. Foleg egy 335d-t remapolni folosleges, bar kinek mi a hobbija
Jobb szakemberek is ovaintenek ezektol amugy.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #20301 üzenetére
A dpf részecskeszűrő, azért rakják rá, hogy te, aki nem a kocsiban ülsz ne legyél rákos.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Stukker1987 #20303 üzenetére
a DPF tulképpen a diesel katalizátora nem?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #20303 üzenetére
Akkor kis részecskéket nem érted. Nagyon nem mindegy, hogy milyen formában jönnek ki a kipufogón. Hogy egyszerűt mondjak: C az lehet grafit, meg gyémánt is. A magyar műszaki vizsga egy másik történet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #20301 üzenetére
Tegnap voltam a csávónál, még látásból ismertem is, legalábbis az autójáról. 2005-ös 35D, tehát alapból kicsit gyengébb, mint az enyém. Neki 28k mérföld telt el a remap óta, eddig hibamentes. Az autó érezhetően jobban megy mint az enyém, a gázreakciók is sokkal direktebbek. Fogyasztás neki nem változott, ha gyorsulgat, akkor tapasztalt egy kis növekedést. De fix tempónál mindig ugyan annyi. Egy gondja volt, ami pont a DPF. Azt ki kellett szedetni, eltömődött, de ugye ezt írták is. Továbbá kiszedette az EGR-t is... Egyébként az autó nem füstöl, legalábbis láthatóan nem.
Azt tanácsolta, ha chippelni akarom, akkor mindenképpen DPF és EGR nélkül tegyem. Két hibaforrás kiiktatva. Amióta kiszedette az EGR-t, nem kellett szívósort cserélnie, nincs a félsz benne, hogy a motor kinyírja saját magát, és nem tapasztalt semmiféle hátrányt belőle. És érdekes, mert DPF nélkül, így chippelve is átmegy a MOT-on.Szóval passz, szerintem már Mo-ig nem erőltetem ezt a témát. Majd ha visszaértünk, akkor eldöntöm. Egyébként pedig akárki akármit mond, rohadtul érezni a plusz nyomaték és lóerő hatását, még ekkora teljesítmény mellett is.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #20306 üzenetére
Milyen negatív hatása lenne a motorra? Amikor a tüzelőanyag begyullad, amit még melléraknak az is elég, ha elsőre nem is tökéletesen, másodikra kap még egy esélyt.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz Stukker1987 #20312 üzenetére
gazolaj egyebkent is keveredik a kenoolajhoz. Nincs ebben semmi kulonleges.
Ha felevente AGR-t kene tisztitani minden dizelben, akkor allandoan fullon lennenek a szervizek.
A dizel kormol. Rendkivul kornyezetszennyezo es egeszsegkarosito hatasu anyagokat bir kipufogni. Azert van rajta AGR meg DPF, hogy a leheto legkevesebb ilyen anyag tavozzon. Aki dizelt uzemeltet, az szamoljon azzal, hogy ezek a rendszerek meghibasodhatnak, esetenkent karbantartast igenyelnek.
Ezek kiiktatasa tulajdonkeppen a tobbiek tudatos mergezese.
Az nem megy hogy baszunk is meg szuzek is maraduk: a dizel nagyobb hatasfokat es az abbol adodo fogyasztasi elonyt valahol meg kell fizetni.
Akinek ez nem tetszik, vegyen benzines autot. Vagy bicikilit, azon nincs DPF.
A legnagyobb surmosagnak tartom ezen rendszerek kiiktatasat.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Stukker1987 #20317 üzenetére
A fekete meg piros plakettes kocsik is sokat eregetnek, raadasulgyarilag. Nem beszelve a regi ikarus buszokrol...
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #20317 üzenetére
Nem legyél már te is ilyen okos!
Még 50% kedvezménnyel is elég drága az új BMW normális felszereltségre hozva.
Felnőtt emberek már nem csak autóra költenek, az csak egy tárgy.
Mazda6 tulaj: "Az a fránya részecskeszűrő nálam valamiért nem akar elromlani, 150000 km alatt egyszer nem volt vele probléma, ahogy az egr-el sem, ha az ember normális fordulatszám-tartományban használja a motort, nem fognak problémát okozni. A lendkerék mostanság kezdett talán elfáradni,."
Szóval vagy nem tudsz értelmesen dízelt vezetni, vagy érdemes lenne normális szervizbe vinni a kocsid.
Nem a trabit használó nyuggerek fogják az évi 1000 km-rel tönkretenni a légkört, hanem a sokat futó, okosított dízelek.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz Stukker1987 #20317 üzenetére
valoban, de a 9 eves Mondeomon igyekszem mindent rendben tartani, ami az emisszioval kapcsolatos. Pedig lehet egyszerubb lenne kiiktatni az AGR-t, mint draga penzen kipucoltatni...
Ha valaki nem birja kifizetni a DPF-es, AGR-es auto fenntartasi koltsegeit, akkor vegyen olyat, amit fenn tud tartani.
Nyilvan mindenki szennyez, csak ezt a szennyezest azert probaljuk keretek kozott tartani, es legalabb a meglevo eszkozoket ne iktassuk mar ki csak azert mert nekunk ugy kenyelmesebb/olcsobb, vagy ami meg durvabb, mert nem eleg 630Nm, amit egyebkent sem tudunk kihasznalni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
-
hdman
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #20648 üzenetére
Nekem szintén Prof navis, és megeszi az MP3-at.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #20702 üzenetére
197 lótól jó az 5,8
no meg a súly se kicsi
meg automata
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #21558 üzenetére
hát kiindulva a saját automatámból, ahol végül is az utolsó pillanatban cseréltünk olajat azt javaslom cserélj...
igaz öregebb automatám volt, de abba se kellett elvileg olajat cserélni, aztán belevágtunk..
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz Stukker1987 #21580 üzenetére
erre nem tudok neked valaszt adni. mi szol a csere ellen?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #21586 üzenetére
nem tudom, nekem ami lejött váltóolajcserénél azt már nem sorolnám olajok közé, sokkal jobb lett csere után, csúszni azért szokott, mert nem cserélik le időben.
és én csak ugatom az egészet, de mit jelent a jó helyen lévő reszelék?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz Stukker1987 #21586 üzenetére
en ebben nem hiszek. en szemely szerint lecserelnem, de igazabol nem foglalkoztam sohasem valtokkal.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ignorant
senior tag
válasz Stukker1987 #21706 üzenetére
Volt alkalmam blank-ra cserelt autot vezetni elotte es utana, tenyleg erezheto a teljesitmeny csokkenes, bar nem valami egetrengeto a kulonbseg.
Meglepodtem hogy a fogyasztas lejjebb ment ledugozas utan 1 literrel..
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz Stukker1987 #21719 üzenetére
Aham, köszi.
Amúgy a bmw.com-on a bluetooth compatibility checker alapján az általam említett autónál kéne hogy menjen a streaming is, title dispaly-el, kormányról léptetéssel meg mindennel. Ha balckberrym lenne akkor menne az "office" támogatás is, azaz mailek meg naptár az autó kijelzőjén. Szóval jól hangzik.
Amúgy nem tudom mi kell hozzá, lehet hogy CIC a minimum + az S633A. A kérdéses autó 2010-es Business navis, asszem ez már CIC alapú, csak butított (hdd pl biztosan nincs benne).
Itt lehet megnézni amúgy VIN alapján hogy milyen telefonnal mit kéne tudnia:
http://www.bmw.com/com/en/owners/navigation/bluetooth/compatibility_check_tool.jsp
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #21774 üzenetére
Egyetértek én is, viszont az analóg mérőnek se higgy, inkább tankold meg, az megmondja mi a tuti
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chal
addikt
válasz Stukker1987 #21792 üzenetére
Pár helyre már kiírtam, ez volt az amúgy:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d_touring-7524342
A felszereltséglista teljesen szar, nincs ennyi minden az autóban (és prof navi sincs, csak business).
Kép azért nincs, mert nem tudja felölteni. Ez a része igaz a sztorinak, egy öreg bácsikára van rábízva az egész. Telefonos távirányítással el lehet neki mondani hogy a gmail-jéről hogy küldje el a fotókat. Gondolom ez is a terv része, hogy megjöjjön mégjobban a bizalom, ne a valódi tulajt lásd (ilyen kigyúrt kopaszt tudok elképzelni).
-
Champipi
senior tag
válasz Stukker1987 #21845 üzenetére
Ilyen USB-s kütyü engem is érdekelne, de én is csak 80 - 130 000 Ft közöttieket találtam. Annyit meg nem ér meg az egész, mert egy USB képes gyári BMW CD73 fejegység kerül ennyibe ebay-ről.
-
Chal
addikt
válasz Stukker1987 #21845 üzenetére
GROM audiot nézd meg. Kényelmes a beszerelése (szerintem bárki meg tudja oldani házilag), és sok helyen dícsérik. Sajnos nagyságrendekkel nem olcsóbb, de olcsóbb azért valamivel.
Személyes tapasztalatom nincs vele, de én ilyet fogok venni, ha netán olyan autó kerül hozzám amiben nincs bt/usb. Pozitívum hogy a MOST buszra ül rá optikán, szóval nem gagyi analóg AUX-os megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz Stukker1987 #21850 üzenetére
Aha, hat az úgy már kemény. Valahol 90kHUF max, aminél meg nem kezd el gondolkodni az ember a gyári megoldásokon (pláne ha a 3rdp még szimpibb is).
Esetleg ebayrol egy megfelelő MULF vagy TCU?
-
Chal
addikt
válasz Stukker1987 #21854 üzenetére
Attól függ milyen. Ha TCU akkor igen, az BT only. De abból is van olyan ami tud A2DP-t, azzal tudsz zenélni is, illetve léptetni a trackeket a telefonon kormányról, kiírhatja a titlet (ha van hova), stb.. Itt tudod csekkolni mit tud a tiéd:
http://www.bmw.com/com/en/owners/navigation/bluetooth/compatibility_check_intro.html
(Az országválasztás úgy vettem észre hogy szerencsére mindegy.)
Ha (M)ULF-od van, akkor abban lehet USB és BT is (nem feltétlenül együtt mindkettő), de szerintem erről tudnál. Mondjuk találkoztam már olyan emberrel -asszem a bimmerposton -, aki azt állította hogy teljes értékű MULF2 HIGH volt az a autójában, csak az USB-s része nem volt kivezetve (USB nélkül rendelték). Szóval némi kábelezés és kódolás árán egész olcsón lett USB interface.
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22014 üzenetére
Köszi. Azért ezt vesszük mert frissen szervizelt, kettős tömegű is cserélve lett. Sedan persze bmw-ből csakaz és manuális
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22057 üzenetére
Hogy mit? Egy vadállat, 2ezertől beprésel, és mint a star trekbe fènysebességre kapcsoláskor, összefolynak a dolgok odakinnt és nem, sokkal jobb. Ott vált az ember ahol akar, akkor kapcsol vissza amikor akar, meg itt nincs a rizikó h mikor fosik be.
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22063 üzenetére
Így van. De itt vannak a papírok,hogy ezek ki lettek cserélve frissen
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22068 üzenetére
Mert kikötötték,hogy ezt nem tehetem fel. De nem kamu ne aggódj
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22271 üzenetére
Mi bikakábelt
Fene sok culomputer megy állandóan leállított motornál is. Hallani hogy búgnak meg olykor bekapcsol valami a monitor mögött is. No mindegy, ez ilyenIphone 7
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #22284 üzenetére
nem is tudtam, hogy van ilyen
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #22352 üzenetére
meg sok minden más is, mint tudjuk
18dA-m most eszik átlagba 6,8-at (igaz éppen 6-nál jár,de evett 8-at is mielőtt kitakarítottam volna a szívósort)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FET-MEN
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #22400 üzenetére
kicsit sípol szegénykém. a szívósort sk tisztítottuk, szóval nem annyira sikeredett ránézni a turbóra
Jah, arra is rá lesz nézve mindenképpen
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #22428 üzenetére
"-Szerelő megnézi és utántölti nekem ha kell az automatát friss "ZF" olajjal"
utántölteni?
Ha volt csere nem kell, ha nem volt akkor csereNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
válasz Stukker1987 #22428 üzenetére
csak? azért ez nem kevés munka. én most megyek olajcserére, aztán majd egy futómű felújítás kéne (lengőkar és egyik korm összekötő) de az hetven rugó alatt nem fog megállni.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #22431 üzenetére
Azért érdekelne, végül is ez a második automatám, ahol olaj csere meg szűrő csere volt.
És tuti van amiről nem hallottam mégNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #22433 üzenetére
Jah, ezeket olvastam, de akkor nem értem az utántöltést...
de az tény, hogy hidegen ránt a váltóm olajcsere után is
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #22435 üzenetére
az a gáz, hogy ha nem volt cserélve, akkor olyan híg az olaj, mint a lóhugy
erre friss olajat tölteni, háááát....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
mézespálinka
senior tag
válasz Stukker1987 #22474 üzenetére
Üdv!
Most vettem észre, hogy gyújtásnál ilyen hangot hallat a 325i-m: http://chirb.it/Ak3t6c
Ez mi lehet? -
mézespálinka
senior tag
válasz Stukker1987 #22478 üzenetére
Bocsi, nem "válasz" hanem "új" hsz akart lenni, elnézést.
Új megfigyelés: az adott hang a műszerfal felől jön, mikor a mutatók mozognak, különösképpen amikor a pillanatnyi fogyasztásjelző hirtelen megugrik, vagy hirtelen visszasüllyed.
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz Stukker1987 #22507 üzenetére
Ebben még pont nincs részecskeszűrő kicsit kormol de nem maiak a porlasztocsucsok. A gyari dieseltuning is okozhatja mert biztos tobb uzemanyagot kap mint a szeria
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Ukrajnai háború
- Politika
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- Építő/felújító topik
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...