-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
Hello mindenkinek!
Én is erős késztetést érzek, hogy csatlakozzam a klubhoz, de sajnos elég lehangolóak eddig az élményeim:
a kiszemelt típus E30 325i lenne, de félmillió környékén elég lepusztult darabokat láttam eddig, úgyhogy a próbakör is kimaradt eddig.
Ha tud valaki jó ajánlatot ne tarsa magában. Én is néztem az arany 325i-t, de ahhoz még sokat kell spórolnom...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Én mostanában nagyot csalódtam a bmw-kben. Először egy e46-os 328 kéziváltóval volt nyúzva,s de már abban is olyan jóa hangszigetelés, hogy alig volt hangja a motornak belülről. És nem is gyorsult valami eszeveszettmódon. A második csalódás e90 325ix steptronic. Elvileg erősebb, szépen húz még autópályán is, de többet vártam-mondjuk a fogyasztás az szép nagy lett. Az összes reményem az M-es szériákban van, főleg az E39-as, de az megkarsznira túl nagy-csak kicsi kocsifér majd be mellé...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #9811 üzenetére
Mert mindegyik sorhatos, nagyon szép hanggal a kipufogóban, de az utastérbe alig jut be már a motorhang, csak ha nagyon pörgetve van akkor hallatszik kicsit...
A gyorsuláskor meg hiába kicsi szám, semmit nem érezni, csak a mutató megy szép gyorsan.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #9821 üzenetére
A e46ban is van már elektronika dögivel, a hangra se más, mint az e90, mindekettőt pörgetni kell, hogy lehessen szépet hallani. Az e90-nek alatt gyárilag majdnem alkarnyi csövek vannak, és a hangolása is szép, nem a kipufogó hangjával van a gond, csak a motortérből várna többet az ember... Az abroncsok hangját is jobban hallani, ha meg választani lehetne, akkor inkább a 6 henget kérném, ez a bajon. A 7 sec tényleg nem tépi le az ember fejét, nagyon szépen az úton marad, lehet érezni, hogy az úton van a kocsi, iszonyat stabil, és könnyen terelhetőek nagy sebességnél is.
M3-ast e36-ból nagyon bátor ember vehet szerintem csak, az e46 smg-jéről nem gondolok sok jót, az m-es e9x pedig még megfizethetetlen számomra (a kupé meg ronda is). Marad reménynek az e39-as m5, de az nagy és iszákos...
12 henger az nagyon szomjas és nehéz, bár az e38 nagyon tetszik, csak a mellé már elég nehéz lenne beparkolni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Egy 2006-os swift, meg a családban egy 2004-es e90 325ix.
E36-os is nagyon tetszik, de már elég lestrapáltak amiket el akarnak adni...
Nem a csörgés zörgés hiányzik, hanem a (keresztbe)gyorsulás érzete, amit a tesztekben az MX5-oknél írnak, de az tényleg csak játékautónak való...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Az a rész marad le az M3 fényképről, ami nem tetszik, a hátulja.
Nyilván nem a fogyasztás lesz a legfőbb szempont, úgyis csak ünnepi autó lesz, hétköznapra sajnos nem tudnám megfizetni (fogyasztás+gumi+kopó alkatrészek).A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Plusz a tömeg is igen jelentősen beleszól, meg a futómű beállítása. Azt írtam, hogy az e46, e90 is igen kezes ahhoz képest, hogy menet közben 1,7 t vezet az ember.A nagy tömeg miatt nagyon masszívnak is érzni az autó-nem dobálja a szél, nem pattog az úton, stb... Keresztbe gyorsulás az tényleg a drift, bár ladával még csúszkálásnak hívták...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Az északiak közül nem ismeri valaki véletlenül ezt a kocsit?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #12840 üzenetére
Állítólag nem sokat van használatban, de akkor nem egy közösségi ember a gazdi ezek szerint.
Mennyit lehet érte reálisan adni?dragonfx:
4-5 körül már ennyi kilométeres e46 m3-at kapni, igaz kicsit régebbi évjáratot, de az e9x is benne van már ebben az árkategóriában és erősebb is.
A 3-as kabrió meg egy külön történet: minek 4 ülés oda?
Ha meg tető nélkül megy valaki, akkor miért nem motoron ül, ami tényleg közvetlenebb élményt ad.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #12857 üzenetére
Ha sokat mész a kocsival és nem csak autókázni kell, akkor a dízel a4 is jó lehet, amúgy meg a 323, bár nem lesz egy erőművész..
5-ös mérethez én már autómatát választanék, mondjuk 3-ashoz meg nem.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #12865 üzenetére
Használati értékét tekintve biztos van nála jobb, de az e30 már emblematikus jószág, ez pedig még elég gyáriszépnek néz ki. Amúgy benzingőz + kombi, így gyorsan szűkül a kör.
Eredetileg e36 328-at szerettem volna, de normális áron jó állapotban még Németországban is elég ritka, most van egy e36 tournig m3, az is meg van csinálva, de valahogy nem tetszik...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #12866 üzenetére
Csak a sporthoz volt széria az esp, és a hátsó tárcsa fék, de az 1.3-ashoz nem is hiányoznak.
Gebriel:
Az elég nagy kilométer lesz egy idő után, egy megbízható dÍzel olcsóbbra jön ki-majd élményautónak meg egy benzines, és tempomatot is beválasztanám a helyedben.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Vannak szép 5er variációk, de ez inkább csak nézni való. Video
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Vicces, hogy itt fikázva van az LPG. Dízel, meg elektromos ketyerék akkor miért kerülnek egy BMW-be?
Az ott futott 120000 km alatt pont rá lehet költeni a kocsi árát benzinre...
Mondjuk én az alkoholos közlekedésre szavaznék, mert azt még Mo-n elő is lehetne állítani, de annak a terjedését már jól elrontották.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Véleményt kérhetnék erről?
Családi autónak kicsit futással, hosszú távokra lenne.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Köszönöm a hozzáértő megjegyzéseket. Nehogy valakinek tanácsot adjatok!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #16545 üzenetére
Köszi a válaszokat, mondjuk ezek az én agyamon is átfutottak. Sajnos úgy néz ki, ma elviszik előlem.
Csak 2.5-ös, de 10 liter az reális, de arra még futná. Kis futás, az 6-7000 km évente, és több 100 km, tehát, még 8-9re is lemehet.
Tomics: nincs sok hajam...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz runner 125 #16549 üzenetére
Már elvitték a kocsit, úgyhogy már mindegy. Azért kell ilyen kocsi, mert ilyen kell (legalább).
Az e46-os nem tetszik, meg hátul nagyon passzentos. Vétel után egy jó darabig nem lenne cserélgetve, ezért nem akarok régebbi autót. Nagyon szép volt (állapotra, meg felszereltségre is) amúgy, normális gazdától, gondolom azért csaptak le rá így, 1 héten belül...
Van már egy suzuki, ami még elég sokáig jó lesz rövidebb távokra, de kell majd egy autó is.
Én is úgy nézem, hogy külföld lesz belőle, itt nagyon ritka a benzines, megkímélt autó.dragonfx: Nincs lefojtva, csak az amcsi verzióban, az európai 2.5-ös.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Vitaanyag:
E90 325i vs Lancer EVO VIII.
A BMW csendesebb, kényelmesebb, de többet futott.
Az evo sportosabb, négykerék hajtás, kevés extra, sok tuninglehetőség, öregebb, előélet.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16684 üzenetére
Alapvetően közúti autót szeretnék, nulla jampizás, semmi vadászat, de néha szeretnék kicsit 'vezetni'-pályán is, nem csak közlekedni. A 218 lóerő elég, a 265 (mondjuk +700e-ért 410) sem volt nagyon érezhetően erősebb, és nem a stoppere hajtok, hanem a volán mögötti érzésre. A bmw tényleg hosszú távokra is kényelmes, meg van digit. klíma, tempomat. Az evoban nincs, és tényleg kicsit zajosabb-menetszél, meg amit hallottam a kipufogó, de még közel sem kényelmetlen...
M-ekkel az ár miatt nem lehet összehasonlítani sajnos.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16688 üzenetére
Nagy tuninggal, lehet hogy nagyon megy-tényleg relatív olcsón lehet 400, vagy akár 600 lóerős, a gyári az kicsivel megy jobban egy e90-nél. 6,1 vs 6,5 0-100. 200 felett meg szerintem jobb a BMW, de az már nem közúti tartomány Mo-n.
Néha mennék nyílt napra, az tervben van...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16690 üzenetére
325-ra, fogjuk rá, hogy ismerem, az EVO új gondolat. 200 felett nem fogok huzamosan autózni...
DCS stage 4. kit Mitsubishi EVO VIII- 610 LE
Gyártó DCS Tuning Group
Ter. állapot: Raktárról
Bruttó: 2.497.000,00 Ft
BMW-nél melyik cégnél kapsz plusz 350 lóerőt ennyiért?
Mondjuk már új 3-mas nincs is turbó nélkül...
Ha végtelen pénzem lenne, akkor nem gondolkoznék egy szívó V8-as M3 szedán beszerzésén, de addig sajna van pár kompromisszum...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16693 üzenetére
Ha elolvasod a hozzászólásokat, akkor kitűnik, hogy én nem akaratok 400-600le-s autót venni (de szeretnék, csak nem tudnám megfizetni). Ezért nem gond, ha egy rosszul tuningolt kocsi szétesik, vagy sokat fogyaszt, mert az enyém lenne.
E30-ról indultam, de sajnos nem csak örömautózára/szerelésre kéne, ezért nézelődök újabbak felé.
Egy e90-es 325i-vel mentem többet, de volt közöm egy e46 328-as kocsihoz is. Ezek 200le körül vannak, de közútra nagyon gyorsak tudnak lenni a forgalom többi részvevőjéhez képest. Az a bajom csak, hogy az e46-es már elég régi, az e90-es pedig túl steril. Az evoban éppen az tetszik, hogy közöd van kicsit a géphez-bár tudom, hogy a motorozás a legjobb, de az másik fejezet.
Neked könnyebb a helyzeted, mert elég a 2 ajtó, és sokat mész vele, jóhogy 3-as...
Én max évi 15e megyek, tehát a fogyasztás nem olyan mérvadó.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16705 üzenetére
Rosszul javítasz! Van olyan változat is, ami tud 5.4-et, van ami 4.1-et...
Gyári, európai,alap VIII (265le) 6,1. IX (280 le) 5,9 katalógus alapján.
Valószínűleg BMW lesz a nyertes, mert sokkal drágább egy rendes EVO, mint a kommersz e9x. Fenntartásban már nem vagyok biztos, elvileg az evo csak inni kér sokat, a többi része elég stabilnak mondott. A pgarage-ból mondták, hogy ők is bmw-t akartak driftre, de a japók jobban megfelelnek rá...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16702 üzenetére
Az előzőre EVO IX 5.7s 0-100.
Már ültem mindben, nem a belsejére gondoltam az öreg-nél (hanem a technika korára), amúgy nálam a műszerfaletalon az e36-é. Mindennapos autónak én se vennék EVO-t, de vezetésre, szerintem nagyon jó dolog. Az egyik legszebb BMW az e46 M, nem is értem hogyan lehetett clubman-t (az valami gyári kompresszoros változat, ha jól tudom) venni hobbiautónak...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16714 üzenetére
Én nem éreztem az evoban azt az erőt, amiről te írsz. Tény, hogy nem füstölte a gumit indulásnál, de nem volt 200-ig sokkal intenzívebb a gyorsulás érzete, mint egy e90-ben.
200 felett azért lehet jobb a bmw (dacára az erőtöbbletnek), mert az evonak elég rossz a légellenállása (deszka is van rajta).
Érdekes a fék is, az evoban lehet csúsztatni a kerekeket, a bmwben meg olyan érzés, mintha falnak menne az ember (mondjuk egy lehet a puhább rugó miatt)...
Közben megnéztem a clubsportot, az egy kicsit könnyített 330i (régebben hirdettek a hahu-n egy ilyet, de azon kompresszor is volt és m-es árba nyalt bele)[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Tálydi #16718 üzenetére
Tényleg nagyon sokat számít a súly-kanyarban, meg fékezésnél különösen. A sok lóerő tudja nehezebb kocsival is a jó gyorsulást...
Ésszerű lesz a döntés, evo-t szerintem nem hozzáértőként elég lutri venni állapotra, a bmw meg családi célokra is jobb döntés.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Szerintem kérdezősködj erre több a tulaj.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #16897 üzenetére
Azért elég nagy különbség van egy 4 hengeres dízel, meg egy hathengeres benzines között...
218 lóerővel azért már szépen lép, és komolyabb a fék is, mint a 4hengeres mocikkal.
Én ezt néztem meg utoljára, az eladó nem egy szimpatikus alak, a kocsi közepes, vagy inkább az alatti. Én már lemondtam a magyar vásárlásról...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16899 üzenetére
120e km van az órában, de iszonyat ki van fényesedve a kormány, szanaszét van karcolva a váltógomb, mállik a vezető oldalon a behúzó lakkrétege-vagyis már lejött ahol megfogja az ember, nagyon koszos a bőr belső, a tulaj még 2 hete a téli gumit használta, holott állítólag van nyári garnitúra is. Aki ilyen igénytelen, az nem tudom mennyit áldoz a mechanikára...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #16906 üzenetére
A 325i sokkal nagyobbat zuhant és sokkal jobb. És egy 5-6 éves autó igenis legyen szervízkönyves, és nem lelakott állapotú. Ha te újonnan megveszel valamit nem vigyázol rá, nem tartod karban? 20%-ot már akkor veszít az értékéből a kocsi, ha kihozod a szalonból, az évek alatt meg tovább folyik az értékvesztés, igaz egyre csökkenő mértékben.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Nekem is tetszik (e90) az m-packet, jobban kijön a 3-as sportossága. Utólag elég szép ára van egy m-csomag összehozásának: ülés, kormány, spoiler, futómű... És sokkal jobb lesz tőle a kocsi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Davidof92 #17074 üzenetére
Szvsz magyar utakra tök fölös nagyon erős autó. A totalcar-on is mindig beajánlják, hogy egy normális autó közlekedni, és egy másik pályára-vezetni. Én is szeretnék erre pénzt, időt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Davidof92 #17076 üzenetére
Én meg 400+le-re. 200 lóerő környéke még nem olyan nagy dolog (szívó benzinesnél), pláne, ha nehezebb a kaszni. Az a mókás, hogy nagyon hasonló áron van egy e39 M5 12 éves és a e90 325i 6 éves... Pont ez a dilemma.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Én is arra a következtetésre jutottam, hogy vállalható döntés egy 325i. A kíváncsiság kedvéért még körbenéztem evo, meg mps fronton is, de az más világ.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Nekem a kupé csak m-packettel tetszik-vagy eleve m3.
Amikor kijött az audi s5, a hátulját láttam kocsiból, mondom milyen szépen megcsinált 3-as kupé... A szedán meg eleve nem nagyon sportos sajna, szerintem egy 18-as felni sem nagyon mutat rajta, a gyári 16-os meg pláne.
A z4 viszont jól néz ki, érdemes a délutánokat is beáldozni, ha csak aludni kell rá!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Mi is néztük nagy szemekkel, de mondta a srác, ha mennek a tengerre hajózni, akkor ott meg ők érzik csórónak magukat...
Az új BMW elég drága jószág, de használtban is jó dolog.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
Az a fórum az nem a totálkár, de innen le lehet szűrni, hogy mennyi az igazat és okosat mondó ember, aki nem vállalja magát...
Azért a britteknél kicsit más a klíma, mint nálunk, nem kicsivel több az eső.
Használt autóban a tulaj nagyon meghatározó. Én is láttam olyan E90-eseket, amit ugye 2005 óta gyártanak, hogy csak na (szanaszét törött kaszni, málló behúzó, szétkarcolt váltógomb, kiszakított ülés...). De volt olyan evo viii-as, aminek a kilométerórájában volt 33e km, és ki volt fényesre kopva a kormány, a váltó...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Angolhonban olyan árakon vannak a használt autók, hogy csak úgy sárgulok az irigységtől (pláne fizetéshez képes). Én is végigpróbálnám a kínálatot, de itthon nem esélyes a dolog. Számomra a 3-as sorozat a legbejövősebb, főleg az M-esek. Nekem mondjuk a régebbi 6-os hátulja nem tetszik, de a v8-as szerintem is illik a karakteréhez, meg a méretéhez.
Az új hatos nagyon szép lett, de kinézetre az aston tényleg etalon, hiába lettek mostanra majdnem egyformák...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #17140 üzenetére
Szerintem a 16-os alap kerék kicsi már a mostani nehéz géphez. Nagyobb sebességről való fékezésnél, kanyarban kell a tapadófelület-ehhez meg nagyobb átmérőt is adnak.
50/90 tempóhoz mondjuk elég a 16-os is.
A 320si (2 liter, 4 henger) kapásból 18-as kereken van szállítva.
17-es felni a sport swiften is van.
Nagyobb dilemma inkább a defektűrő vs nem defektűrő abroncs...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #17158 üzenetére
Villantós, de tök felesleges, mert a hátulján nincs légterelő, ergo nem is használják olyan sebességen, ahova kellene. Az M5 gyárilag is elég szépen meg van csinálva...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- ASUS ROG Ally
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000