-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #9810 üzenetére
E46 328i -ben miért csalódtál? És az E90 325ix -ben? Egyikből sem derült ki...
Az az E46 328i autópályán megy 250 -et végre, és 7s alatt van 100-on. És 220 -ig veszettül jól gyorsul. Tudom, mert vezettem, és állat módra megy, nem sok ellenfele van az utakon.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz KINKY_007 #9817 üzenetére
Ülj be egy E30@V10-be, na, abban lesz hang, nem kicsit.
Egyébként a sima, nem M-es autókat nagyrészt üzletembereknek, gazdag családapáknak szánják, azok meg nem a forma1-es motorbőgésre élveznek, hanem a hosszú, nyugodt, kényelmes utazásokra, amihez semmilyen formában nem jó társ a nagy hang, mind motor, mind szél, mind gumi részről...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #9817 üzenetére
Igen, tény, hogy a hangszigetelés nagyon rendben van, és csak nyomatékcsúcs fölött van vadabb hangja, amit megjegyzek gyönyörű. 2000 környékén csak morog, szépen csöndben, nekem az is bejön. Viszont haver E39 -én ugye volt az a sportdob...nah, én 100km után már rosszul voltam, mert úgy bejött a kipufogó hang. Szóval én nem is támogatnám ezt, hiába az kipufogó hang.
A sebességet tényleg nem lehet érezni, és a gyorsulást se. Ez kicsit engem is zavar, de hát ez van. Anno a Mondeo ST220 is ugyan ezt tudta, mint most a 28i -m, de ott jobban lehetett érezni a sebességet és a gyorsulást is. Most ha nem figyelek, pl. telefonálok vagy elgondolkozok, mindig túlszalad a km óra. Múltkor is rám szólt a barátnőm, hogy miért megyek 160 -al...én észre se vettem, csak előtte olyan lassúnak tűnt a 110.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz KINKY_007 #9825 üzenetére
Neked valami csörgő-zörgő, szélzajos autó kéne, bömbölő kipuffal. Abban tuti éreznéd a sebességet. Nem a BMW a te autód...
(#9830) Gézengúz
OMFG dízel M3? Remélem gyárilag soha nem lesz ilyen.Gebriel
Mo-n Merciben, BMW-ben, Audiban csak cigányok és maffiózók ülnek, nem tudtad? sztereotípiák rulz
Neked mid van most?[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz KINKY_007 #12839 üzenetére
mér ne érné??de az az e30 24 éves!!igaz hogy kabrio de 24 év??az tudod mi??.és ehhez képest mit kér érte.
az nem csak egy matrica.gyári kopultyus sárvédő.meg ugy mellékesen az optikai is M.es az nem matrica.
Mér nem jo az a 323i?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz KINKY_007 #12863 üzenetére
Ennyi nem ér az biztos, én legalábbis nem adnék érte ennyit, még a felén is gondolkodnék. Ne tudom, hogy az E30 vagy a benzingőz az ami megfog vagy fontos, hogy kombi legyen..
De ennyiért már ehhez hasonlókat 1.2m is lehet kapni, igaz itt benzingőz nincs.Most napi 120-130km megyek autópályán heti 5x minimum.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz KINKY_007 #16417 üzenetére
Egyetértek.
Attól, hogy valaki 4-5 éves BMW-t vesz, már le van szarva minden egyéb anyagi vonzata, s egyáltalán nem lehet környezettudatos gondolkodású?
Vagy, ezek mellé szériában jár a nagyképűség, 'felsőbbrendűség' maszkja?! Badarság.Semmi baj nincs a BMW-be rakott LPG-vel. Egyáltalán nem mindegy, h harmad annyiból megteszel 100km-t - még, ha 3-4.000.000Ft-os autóról beszélünk, akkor sem.
Egyedül az LPG csatlakozót tenném valahova belülre a csomagtartóba, (persze, ha úgy engedélyezik). Ha, nem, minimum lekaparnám a sárga matrciáját, de ettől függetlenül én abszolút nem ítélem el.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dragonfx
veterán
válasz KINKY_007 #16534 üzenetére
kis futással hosszutávokra ezt mit takar?
nem lehet mit mondani.
tökéletes.valszeg van szervízkönyv.leinformálható.nyomatékos.benyás.megy eléggé.ha betartottáka szrvízta motor rendben van.
egy kérdést mérlegelj van e olyna anyagi bevételed ami 3.0ás benyás motor etetéséhez elegendő és jobb ha 500as benyával kalkulálsz....
szerintem ez a verda pláne megpakolva 10 alatt ritkán fog enni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz KINKY_007 #16546 üzenetére
Évi 6-7e km-re én nem vennék dízelt az tuti.. Ugyan dízelből jóval több van a piacon de rendszerint azért vesz a nép gázolajas erőforrással mert használni is fogja. Rizikó egy költségesebb javításra is jóval magasabb.
Reg adó kicsit csökkent érdemes lenne szerintem itt is szétnézned.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz KINKY_007 #16546 üzenetére
Alapvetően nem nagyon értem, h évi 6-7000km-hez miért van szükség ilyen autóra, pláne ekkora motorral. 2003-4 körüli E46 esetleg? Olcsóbb, és ilyen futás mellett kb. tök mindegy a szerviz költségeket tekintve.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16683 üzenetére
Akkor fogalmazzuk át. Mit akarsz csinálni?
Jampizni, jó kis street race -eket nyomni, adrenalint felpörgetni, tudatában lenni annak, hogy 160-ig alig van ellenfeled az utakon, és szűk szerpentinen simán levadászod a 400-500 lovas gépeket, de mellette elviseled a puritánságot, a kényelmetlenséget, a zajt, és a magas fogyasztást, akkor a Lancer EVO.Ha kényelemre, eleganciára vágysz, és megelégszel a hétköznapokra bőségesen elegendő teljesítménnyel, ami nem tartalmaz semmi extrát, csak simán megy(nincs adrenalin), akkor a BMW.
Én mentem pályán Lancer EVO VIII -al.... Valami brutális... Egy szörnyeteg, egy vadállat. Precíz irányítás, iszonyat kemény futómű, és hatalmas kanyarsebesség, gázpedál padlózásra érkező adrenalin bomba. Kb. így tudom leírni. Egyébként nem volt kényelmes, és hangos is volt. És semmi harmonia nincs benne, de arra amire kitalálták...na abban verhetetlen. Egyébként ez chippelve volt, mondanom sem kell, hogy egy ilyennél kötelező tartozék.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16687 üzenetére
A zajosságot azért átfogalmazom. Piszok szép a hangja mind a motor-turbo párosnak, mind a kipuffnak. De csak pályára jó, normális körülmények között zavaró.
A két autó között pedig óriási a különbség, a Lancer 100-ról 200-ig, 4.-ben úgy megalázza a BMW-t, hogy azt minden fokozatban huzatod. Állórajtról meg nem is beszélek, mert a belső szervek a rajtvonalon maradnak.
Szóval ha mindennapi autó, akkor csak a BMW. Ha szoktál Rába-Hungaroring nyílt napokra járni, akkor oda az EVO a nyerő. Mert az nem családi, boltba járós autó.
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16689 üzenetére
Relatív olcsó és a 600le elég távol van egymástól.. Elkéne döntened mire fogod használni többet az autót,és utána vezetned is kéne őket talán megkönnyítené a választásod..200km/h felett annyival jobb a BMW,hogy átutazhatod vele fél Európát és akkor se fog széthullani + átlagfogyasztásod megáll 15L-be. Egy EVO-ról ezt nem mondanám azért el.Több ismerősömnek is széthullot a húzott japán csodái,városban a gyári is bekapja parkettán 25l/100km-en.Számomra az első japán ami szóba jöhet az csakis egy R35-GTR..
Azért a BMW-ke nem írnám le versenypályán se.. [link] [link][ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16691 üzenetére
"200km/h felett" ezzel annyit akartam éreztetni,hogy jóval megbízhatóbb a motorja mint egy 2L 265le turbós motornak és ha kell bírja a folyamatos terhelést !
Így igaz,az újabb Bmw motorok már turbósok csak annyit nem értek,hogy hova neked 400-600Le-s autó ? Én ültem pár "igazán" erős autóban (m6,evo7 500hp,sti550hp,R35GTR, és mindegyik brutális volt,szükségtelenül erős főleg mindennapos használatra..
A véleményem az,ha egy kicsit jobban értenél az autókhoz már eltuttad volna dönteni mi is kell neked igazán..
Ha sok a felesleges pénzed,vegyél japánt,húzd fel fizesd a javításokat,+többletfogyasztást és élvezd ki.
Ha mindennapos normális autót akarsz vegyél valami újabb Bmw-t ami legalább megbízhatóbb,ha sikerül kifognod egy használtat ami jó állapotban van akkor szerintem azzal is elégedett lennél.
Még egy dologra kiváncsi lennék:Milyen autóid voltak ez idáig,ha már rögtön 200-300+ Le kategóriát nézed ? -
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16698 üzenetére
Több autót használok egyszerre a coupé-egyáltalán nem hétköznapi,mivel szeretném minnél tovább számomra "tökéletes" állapotban megtartani.Ha pár dolgot kicserélsz e46-on egyáltalán nem fog réginek tűnni szerintem..(pl:ledes lámpák,xenon,stb)Viszont,ha e46 öreges számodra,ülj bele egy japánba..kiváncsi lennék,hogy tetszene a belső tere..
Nekem mindegy mit veszel de egy EVO-t sose vennék mindennapos használatra! -
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16689 üzenetére
Javítalak. Százra a széria EVO 5.4s alatt gyorsul. Én chippesben ültem, ami csak egy laza tuningot jelent, és stopperrel mérve 4.9s lett a 100-as sprint. És a 325i-t 200 fölött is lazán megeszi, mivel alapból erősebb nem is kevés lóval, nagyobb a nyomatéka is, azt nagyobb tartományban adja le, na meg könnyebb is.
Highend55: Leírni nem kell, de egy ilyen rizsrakéta megeszi az M3-at, M5-öt, M6-ot pályán majd fele annyi lóerővel. Én meg azt mondom, hogy Skyline...+1 milláért van 700 lovad, és még csak meg sincs erőltetve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16712 üzenetére
Te a gyári katalógus időt mondod. Akkor most rakd be 1-be, kuplung benyomva tart, fordulat felpörget 5000RPM-re, majd kuplung ki, és padló. Én meg a gyakorlatban mért időt mondom. A BMW ilyen módon csak a gumit égetni, ez ellenben így is kilő. Amiért így kell csinálni nagyon egyszerű. 3000RPM alatt halott a gép, és a turbonak is fel kell pörögnie.
Egyébként EVO-ra tényleg nem kell költeni, mivel elég puritán, és strapabíró.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz KINKY_007 #16898 üzenetére
tényleg jónak néz ki.gond?
Gebriel>>én az elsőre szavazok ha megteheted hogy a fogyasztás nem számít.nincs megalkuvás, sportpack ültetés, mindenféle ilyen olyna váltó, manual 6gang, sor6 szivo....odalépsz és megy
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16907 üzenetére
Pontosan, ezzel én is így voltam az autóvétel előtt. 6 évesen vettem meg az autómat, és az alap követelmény a szervizkönyv volt. Sajna esztétikailag voltak hibái, mert Bp-n volt használva, de makulátlan múltja volt, és műszakilag kiváló állapotban volt. Az a legfontosabb egyébként, mert a külsőt viszonylag kevés pénzből rendbe lehet tenni.
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17077 üzenetére
viszont a havi kiadasban atlagolva lesz egy 4es szorzo, azt erdemes az elejen belekalkulalni. E39 M5-ot 99.9%-os esellyel olyat kapsz, amibe durva penzt fogsz belecsapni ha tenyles M-es szived van, mert 1-2 arcot leszamitva (orszagos szinten) akik folyamatosan karbantartottak a masinaikat en embert nem ismerek, akinek jo allapotu gepe van, a nemetbol hozottak pedig inkabb a roncstelepre valok, mint az utcara :-D
mikor meg E39 M5-re vadasztam 1, azaz egy auto lett volna, ami befuto 50bol, de azt 2.5x annyiba akarta adni a gondos gazdi, mit amennyit ert.
az E60 M5-rol pedig inkabb nem irok, nem hiaba penznyelo a beceneve :-D
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17079 üzenetére
jaja, jok azok a benzines 3asok, foleg a coupe-k, nekem iszonyat bejottek mindig, ocsem azokra hajt, de nincs ra penze, sajna az asszonynak nem tetszenek, pedig neki vennek szivesen, neki az uj z4 tetszik, arra meg aludnom kell parat, addig is egyedul propellereskedek.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17097 üzenetére
jaja, sajnos vannak meg csunyan szegeny retegek felettunk :-D
nalam akkor volt csorofeeling, mikor egy szinten a 30as eveiben jaro sraccal meloztunk egy helyen. igaz, neki 18 evesen mar szerverfarmja volt a garazsban, de UK-ban kevesebb erofeszitessel kis szerencsevel hamar csunya penzeket lehet osszehozni.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17118 üzenetére
kiraly, koszi!
ezt irta az egyik arc:
"4. A Hatos Bimmer ellenben pont annak ideális, aki írt róla, keresni sem lehetne jobban összeillő párost.
Becsületére szóljon (max. respekt) hogy le meri írni, az autó egy betegágy, de legalább jól mutat a csajával ;-)
Tulajdonképpen szimpatikus a srác, vidáman fogja fel a bajor technika mély ütéseit..."na, ez a masik, ezen nevettem:
"A BMW-s csávóhoz volt már "szerencsém",itt lakik a városban(Székesfehérvár) és tényleg megvette a DB9-et.Mondanom sem kell,hogy 2-3 hónapon belül pürévé is törte.Mostanság egy szürke Passatban látom feszengeni. "
jo hogy Readingban lakom, Angliaban, az iteletet pedig par napja (hete irtam), de ha a jovendo DB9-emet osszetornem, sirna a kicsi lelkem evekig
ez sem rossz:
"Ez a bmw-s gyerek igen csak erősíti a mára tulajairól kialakult nézeteket. "
ezek szerint ujgazdag bunko lennek? (csoro vagyok, de jol nevelt ) -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17121 üzenetére
naja, gazdi fuggo. en nagyjabol vigyazok az autoimra, mint minden mas kacatomra, rendszereto arc vagyok, es a kocsi 99%-ban tiszta (kiveve, mikor segelyert megyek ).
6oskarol meg e lehet mondani, hogy vegigprobaltam az osszeset, amikor vettem, 630tol a 650ig, M6 csak amiatt a tetves SMG valto miatt nem lett (meg M5 sem ...) szoval a 645 a legvallalhatobb motor, dieselben nem gondolkoztam, mert egy ilyen kocsi ne legyen diesel, legkozelebb mar lesz diesel ferrari is vagy mi?
a mostani M5-M6 mar mas kategoria, atomdurva mindketto kiraly valtoval, viszont az ara is kiralyi, ha nem csaszari :-D
megsugom, titokban erre vartam mar evek ota, hogy turbos benzin figyeljen az M-ben, bejott, mar csak 6 evet kell varni amig elfogadhato lesz az ara -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17123 üzenetére
az arak csak akkor baratsagosak, ha rossz kocsit akarsz venni, ami le van lakva. sajnos a megkimeltet itt is meg kell fizetni, igazabol en dragabban vettem, mint amennyi otthon lett volna, de otthon ilyet nem talalni, arra a nyakam teszem.
a segge az eloszor fura, kesobb bejovos lesz, de a kabrioban nagyon csunya, egyszeruen bantja a szemet valami ha ranez az ember leeresztett tetovel.
az E46 M3 az eddigi egyik legszebb BMW ami van a vilagon, toplistaban benne van.
a fizu tema az ilyen, de itt is lehet keveset keresni, sajna a kimozgott arcok 90%-a minimalberen vagy kicsit felette van, abbol pedig csak ehenhalni lehet.
ez kicsit OFF:
astonok kozel sem egyformak, ott is van facelift, meg minden, van kismillio tipus, DB-bol is van egy rakat kiadas, van karbonnal teletuzdelt, jubileumi ez-meg-az, ilyesmi.
csajom melohelye mellett van egy jaguar-landi-aston-lambo-volvo kereskedes, ott gyakori vendegek vagyunk szemet meg segget mereszteni, a legutobbi at nem aludt ejszakamat egy feher Aventador okozta, masnap vettem is lottot -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17141 üzenetére
jaja, raadasul a 7es 17"-al eleg vicces :-D
mellesleg E65 7est az vegyen, akinek van valami elkepzelese arrol, hogy ez mar nem az E38as villagunk a 728 benzinnel, ennel mar csunya anyagi vonzatok vannak
rendivul vonzo lehet a paletta legaljan levo kitaposottbelu 730d 500k km lehuzva 150re, kicsit karcos, kicsit tepett, de fel evig megis hetessel jarsz, majd mikor hozza kellene nyulni kijon hahu-n "cserelheto barmire" cimszoval.
a lenyeg, hogy meg van aki beveszi, hogy 7 liter, meg gazdasagos, heheheh -
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17203 üzenetére
annyira nem is sz@r, mint TC-tol megszoktuk, de csak azert, mert a nagy igazsag benne van:
"állapotot vegyél, ne évjáratot"mellesleg E39 alatt mar nem probalkoznek 5ossel, oregek, lelakottak, ha tenyleg allapotot akar az ember, akkor az penz lesz, sok-sok penz.
nameg, a 2000-es E39 az en szememben meg fiatal kocsi, de a teny az teny, 12 eves!!
12 ... es ez a szeria mar nem az orokkevalosagnak szol, akkor milyen a tobbi? -
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17216 üzenetére
Dehogy megy jól... Csak szórakozott velem. A kanyarokban lemaradt, ott tényleg nem volt keresnivalója. Az egyenesben úgy otthagyott, mint kutya a szivarját. Talán egy M5-el lett volna keresnivalóm. Vagy az Evo X-el, amit tegnap előtt elvihettem egy körre. Áhhh...
aero.: Hihetetlen az, ahogy a váltó dolgozik. Nincs várakozási idő, fordulat egyből a helyén van, nem gondolkodik. Brutál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me