-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
Én is arra a következtetésre jutottam, hogy vállalható döntés egy 325i. A kíváncsiság kedvéért még körbenéztem evo, meg mps fronton is, de az más világ.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Nekem a kupé csak m-packettel tetszik-vagy eleve m3.
Amikor kijött az audi s5, a hátulját láttam kocsiból, mondom milyen szépen megcsinált 3-as kupé... A szedán meg eleve nem nagyon sportos sajna, szerintem egy 18-as felni sem nagyon mutat rajta, a gyári 16-os meg pláne.
A z4 viszont jól néz ki, érdemes a délutánokat is beáldozni, ha csak aludni kell rá!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Mi is néztük nagy szemekkel, de mondta a srác, ha mennek a tengerre hajózni, akkor ott meg ők érzik csórónak magukat...
Az új BMW elég drága jószág, de használtban is jó dolog.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
GabN73
addikt
Bár amíg Magyarországon élek, addig biztos hogy az is marad
-
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
Az a fórum az nem a totálkár, de innen le lehet szűrni, hogy mennyi az igazat és okosat mondó ember, aki nem vállalja magát...
Azért a britteknél kicsit más a klíma, mint nálunk, nem kicsivel több az eső.
Használt autóban a tulaj nagyon meghatározó. Én is láttam olyan E90-eseket, amit ugye 2005 óta gyártanak, hogy csak na (szanaszét törött kaszni, málló behúzó, szétkarcolt váltógomb, kiszakított ülés...). De volt olyan evo viii-as, aminek a kilométerórájában volt 33e km, és ki volt fényesre kopva a kormány, a váltó...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Angolhonban olyan árakon vannak a használt autók, hogy csak úgy sárgulok az irigységtől (pláne fizetéshez képes). Én is végigpróbálnám a kínálatot, de itthon nem esélyes a dolog. Számomra a 3-as sorozat a legbejövősebb, főleg az M-esek. Nekem mondjuk a régebbi 6-os hátulja nem tetszik, de a v8-as szerintem is illik a karakteréhez, meg a méretéhez.
Az új hatos nagyon szép lett, de kinézetre az aston tényleg etalon, hiába lettek mostanra majdnem egyformák...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
A comp már nem hazudik, be van kalibrálva. De számolok is, megtett táv, elfogyasztott liter. Itt a rekordom.
Nem is a lóerő, csupán a nyomaték. Több nyomaték, nagyobb spórolás. Az enyém már átesett egy motoroptimalizáláson, 204 ló, 310NM, alacsonyabb fordulaton. 1500RPM környékén már 220NM-em van, igaz red line-ban nem megy úgy, így a végseb 5-öt csökkent.
Egy nem megbecsült autó soha nem megy. Jó tulaj alatt ilyen nem fordulhat elő. 25i helyett már 30i.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Dehogynem tudott. Mondom, hogy úgy otthagyott, mint kutya a sz@rát. Kanyarban ellenben hiába a sok lóerő, a motornak is vannak korlátai, főleg egy utcainak.
Na meg egyébként is, egyenesben is oda lehet nekik pörkölni a megfelelő technikával.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Mondjuk ez a legcsúnyább része a 6-osnak...
Az E46-ös coupé tényleg nagyon szép, főleg az m3, csl verzió.
Az e9x képen nem olyan szép, de élőben nagyon ott van. Drága jószág, mert a 18-as kerék is kicsinek néz ki rajta, az e3/46-on meg szépen mutat
Belül mondjuk nekem az e36 az etalon, azóta nagyon visszafogják a sportos érzetet.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Az olasz kicsit gyorsabb...
A kis sporik is már 1200-esek, mint régebbek a nagy HD-k.
Én most élem a motormentes éveimet, majd később én is szeretnék visszatérni, lehetőleg v2-re...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gézengúz
addikt
Tudod Reményik Sándor aki nem mellesleg MAGYAR meg azt mondta:
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Off-ba rakta a megjegyzését, tehát elfért volna, hogy milyen szándékkal írta be azt Te sem tudhatod. Erre betámadod egy magyar vers miatt. Persze, hogy ugrik rá.
Nem irigy itt senki szerintem, nincs mire. Ha meg még is az megérdemli.
Neked sem kell magadra venni.Egyébként neked menyi a fogyid?
De a frankót.[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
A 6-os automaták elvileg már nem igényelnek gondozást, örök életű olaj van bennük-bár szervízben javasolják 120e-ként a cserét.
A régebbi váltók ugráltak szét inkább a 30d nyomatéka miatt, ha jól tudom.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gebriel
veterán
Nem azon gondolkodom csak kíváncsi vagyok.
Vagy ha már érdekel akkor se
Havernak van egy Chrysler crossfire-ja az is ezt a magasságot eszi azért voltam kiváncsi
Én leginkább pályán használnám és két város kötött.
Ha meg veszem, akkor csak is akkor amikor biztos vagyok a "dolgomba" és a melóban a pozíciómat is stabilizálni tudom, akkor konkrétan nem jelent nagy gondot mondjuk - 100.000ft egy szervizre.
Havernak van egy Chrysler crossfire-ja az is ezt a magasságot eszi azért voltam kiváncsi[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Rá van írva, hogy szemét? Nincs. Ezt akkor lehet eldönteni, ha kimész, és megnézed, bevizsgáltatod. A képek alapján rendben van, sőt! Biztató, piszok jól néz ki, csak a felniket dobnám le róla. Kint jóval olcsóbbak az autók, mint itthon, ez vitán felül áll. Tudom, hogy ismerősök milyen autókkal járnak, és mennyiért vették.
Ezt is simán megvenném, ha vonzódnék ezekhez. De sem a V8, sem a 6-os formavilága nem vonz, főleg nem a 2. turbo korszakban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem tudok Ve4led egyet érteni, mivel a látottak alapján teljesen rendben van. Mondj egy hibát, ami Téged bizonyít. A hirdetésbe meg egyikünk sem láthat bele, de egy dolog benne van, amiért ez nem egy szemét, hanem egy piszok jó vétel.
"VEZETETT SZERVIZKÖNYV ÉS ÖSSZES SZERVIZ SZÁMLA!"
Miről beszélünk?
6 milla alatt, szintén kifogástalan.
Kint pedig egy rakat 6-os van 4 milla környékén...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, most már kétszer is, ahogy azt tegnap le is írtam. Azt is hozzá tettem, hogy a 4.2-es A6-ost ütik, olyannal viszont sokat megyek/mentem. Az első az klubbos, a régebbi verziós 272 lóerős, stock, a másik a 286 lovas volt, chippelve.
mod: Annyit tesz, hogy lejártak az okmányai. Az enyémen is lejártak, amikor elfelejtettem megnézni a dátumot, és fél hónapig úgy autóztam. És a vezetett szervizkönyv mit jelent? Magában semmit, mert könnyen hamisítható, de a számlákkal együtt biztos garancia.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen. De míg az Audi 14l alatt ritkán eszik, addig a traktor 9l alatt beéri, élmény majd ugyan az.(saját szememmel láttam, 180-nál 7,8l...) És egy 35i is bőven 12 fölött eszik, cserébe jobban megy(egy kicsit). Azt már meg sem említem, hogy az is csak 400NM-t tud, igaz szintén megjön már 1300RPM-en.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez is tény. Plusz ugye Lepke -nek is már volt kisebb-nagyobb költsége. De ez benne van...
Én a több mint 7 év alatt semmit nem költöttem a motorra az olajon, gyertyákon és szűrőkön kívül."szervizkonyvet pedig 100 fontert szerzek neked ha kell Ferrarihoz is vegig vezetve tegnapi nagyszerviz pecsettel a szerviz adatbazisaban is "
Ez igaz, előbbiekben utaltam is rá. Azért jó az, ha a számlák is ott vannak az összes javításról. Tökéletesen össze lehet vetni a számlákat a szervizkönyvvel. Így nem lehet csalni, ez volt a kulcs.
E60-at nem ismerem még részletesen, nem tudom milyen nyűgjeik vannak. De nem értem, hogy ez miért csak az E60-ra vonatkozik, mikor az E63/64, E65/66 is ugyan az a technika?! Sőt, szerintem az E90 is ezen alapokon nyugszik, annyi, hogy az kicsit később jelent meg. Nekem elsődlegesen egyébként is az E92 az etalon, nem az E60. Nem kell többet olyan nagy autó 1500kg fölött.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Számlával nem tudsz így variálni, ezt ne akard nekem megmagyarázni... Számlát tudsz szerezni? Ki az az őrült, aki fiktíven kiállít Neked visszamenőleg annyi számlát??? Azért maradjunk a földön, nem valami mesében vagyunk.
De akkor tovább megyek. Márkaszervizben az összes ott szervizelt autó adatait letárolják, megvan tételesen hogy mikor kit cseréltek rajta, km állás szintén jegyezve. Ezt az infot kiadja bármelyik márkaszerviz némi térítés fejében.
Kár ezt magyarázni, ahogy Te is elrakod a számlákat, a linkelt 645i -ről is megvannak a számlák, ráadásban márkaszervizről lévén szó, szintén BMW alkatrészeket kapott. Tehát jó vétel, mert ennyiért ritka az ilyen karbantartott, makulátlan autó. (és még mindig nem hoztál fel semmilen érvet a mellett, hogy miért nem jó, csak mondod a magadét)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
"6.5ot akkor eszik egy ezer eves 528, mikor lejton gurulsz hatszellel otodikben tempomattal meg virsli gumikkal."
Olyat hajtok már 7,5 éve, így a tapasztalatomat írtam le. Igazából tojok rá, mit gondolsz és írsz, nekem bőven elég az, amit a kúton látok.
Mivel családi vállalkozás, így megeshet, hogy többet megyek az Audival, mint Te a sajátoddal... Tán mondhatom részben az enyémnek, hiszem én is a cég alkalmazottja vagyok, még.Nem kell semmit sem kikeresnem, E34-től fölfelé minden motortípus a fejemben van, mivel anno nagyon érdekelt a téma, és betanultam.
Az, hogy mit nézek, pedig az én dolgom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Házimozi haladó szinten
- SkyShowtime
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000