-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16138 üzenetére
Szerintem túlárazottak, meg egy 25tds nyilván nem 1-200k km-t futott, szerintem nem találni a piacon olyat ami 3-350k alatt van, " Idővel sajnos kiderült, hogy a 143 lóerős hathengerest gyárilag kicsit túlhúzták. Kétszázezer kilométeren túl sorra fáradtak el a hengerfejek; a turbók és az adagolók sem problémamentesek. Mára a legtöbb BMW-s is belátja, hogy nem a tartósságáról híres ez a tds - nem állítom, hogy nincsenek kivételek, de tizenöt év alatt vajon mennyit fut egy dízel? Keresgélni lehet, de minek tizenkilencre lapot húzni?"
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #16141 üzenetére
Sajna a TDS motor a megbízhatatlansága mellett sokat is zabál. Már ahhoz képest, hogy diesel.
Csak simán be kell tolni, kicsit határozottabb mozdulattal kell oldalra húzni. Mikor megvettem az enyémet, akkor volt, hogy 1 percet szórakoztam vele. 4. alkalomra megtanultam.Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16151 üzenetére
Nem akad meg a váltó egyelátalán
2000 körül is válhatsz ha csak utazol, vagy csurogsz a tömeggel, de dinamizmust ne sokat várj, 1480kg...
3000 környékét pörög azt hiszem. Sajnos túl sok olyan e34 ami nem szorul némi reapir-re az említett kategóriában nem sok van, 25i-k közül van néhány.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16153 üzenetére
1-1,5-2, de ez is nyilván lábfüggő, az előbb említett adatokhoz mérten fogyaszt kb ennyivel többet. E39... 96-03-ig gyártották, elég nagy szórás van, egyértelmű, hogy milla alatt csak kivénhedt lelakott romok vannak, de előfordulnak hasonlók többért is, 001 biztos jobban képben van e39 terén, onnan várhatsz érdemi választ!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
H.Ezredes
őstag
válasz Davidof92 #16153 üzenetére
Nem eszik sokkal többet... Sőt... Erősebb/nyomatékosabb nagyobb motor kevesebb fordulaton magasabb nyomaték kevesebbet erőlködik. Attól függ mennyi az a pénz amit kocsira szánsz...
Valakinek kell e39 4.4 V8 motor az szóljon vagy hozzá aut.váltó esetleg belső kárpitok ülések stb...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Tomics
addikt
válasz Davidof92 #16199 üzenetére
Rohadjon meg mind. Nyílt rablás csinálnak ezzel (is) és a szemük sem rebben! Az a baj, hogy a miénk sem...
Ráadásul én úgy hallottam, hogy ezek a rendszámok régióhoz kötöttek lesznek. Tehát pl. ha majd veszel egy használt autót ami mondjuk a lakóhelyedtől távol esik akkor is csináltathatsz újat.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
H.Ezredes
őstag
válasz Davidof92 #16199 üzenetére
Nekem a nálunk járt F13 640i Cabrio meg a 640D jött be De a legjobban az F04 AcitveHybrid7
8 gangra miért van szükség?!?! Röviden tömören: Kevesebbet fogyaszt az autó jobban gyorsul és nagyon gyorsan kapcsol...
Meg mindenkit várunk majd sok szeretettel ))
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #16203 üzenetére
Azért kell a 8 sebesség, mert összességében lesz jobb így az autó fogyasztása. A jobb rugalmasság, és hogy nem kell annyira kipörgetni a fokozatokat a dinamikus közlekedéshez. És az sem igaz, legalábbis nem törvényszerű, hogy 6-os váltónál ugyan annyit forog a végáttételnél, mint a 8-asnál. Ált. ezeknél a 7-8 már takarékossági fokozat.
Egyébként egy 20i sokkal rugalmasabb lenne egy ilyen 8 gangossal, mint a 6 gangossal.
Gyengébb autóknál úgy szokták kompenzálni a kevés lóerőt és nyomatékot, hogy a váltót rövidre hangolják, így azt az érzetet keltve, hogy annyira nem is lomha. Minden autós cikkben szó van a váltó hangolásáról. Ha van 8 sebességed, akkor ott alul lehet rövid, amitől rugalmas lesz, utána a vége lehet spórolós.Egyébként a világ legjobb váltója jelenleg az F10 által használt ZF. A sz@r DSG sehol nincs ehhez képest, pedig mindenki hogy oda-vissza volt tőle, hogy mekkora találmány...pedig egy nagy rakás...
Nekem a Joy is tetszik, szerintem nagyon ott van. E60 M5-től már ilyen a váltókar, ha valaki nem a sima 6 sebességessel kéri az autót.Tomics: Dehogynem... De ugyan mit lehetne csinálni? Az utolsó vagyonukat is elveszik/kicsalják az emberektől. Mo. akarta így, vagy legalábbis a választó polgárok 2/3-ada. Most lehet inni a levét, és persze annak a 2/3-ad embernek meg KUSS, mert ők csinálták a sz@rt. Most egyék teli pofával, szó nélkül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Davidof92 #16203 üzenetére
Akkor mondom. 100-nál 1500-at forog... ( F13 640D )
Amit BMW001 írt nem akarom kiegészíteni sokkal csak annyival,hogy elég sok 8HP-s BMW- t vezettem már.... F04 Activehybrid7 , F25 35i , F25 20D ( 20D-hez teljesen jó volt a 8HP ) F10 535i , F13 640i , F13 640D Ezekbe mind 8HP volt és sokkal jobb mint bármilyen eddigi váltó..... Bár a Z4 Sdrive 35i 7Gang DKG-val nagyon bejött nekem.
Jó és kell a 8HP a 9HP meg már jön... A Frankfurti autókiállításon már ki volt rakva...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #16306 üzenetére
Fogalmam sincs, majd telefonálni fogok ez ügyben.
50-70 -el lehet ilyenkor közlekedni. Egyébként az autósok nagyobb része is annyival próbál haladna, de a pár bénától nem lehet. Előzni nagyon nehéz, sok a hóátfúvás, és szűkösebb lett az út. Na meg ezek a delikvensek nem akarnak lehúzódni, középen mennek, ha nem jön senki szembe.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #16308 üzenetére
Pedig fwd -vel ilyenkor nagyon laza. Bár a BMW-vel is, ha már gurulsz, akkor nem lehet gond. Az DSC csak annyit enged, amennyit éppen muszáj. Megállni... Mindig meg lehet állni, ha együtt élsz a forgalommal, és figyeled mi zajlik előtted. Egyedül a vaddal van probléma, amikor az útra téved. De az nem csak most az, nyáron éjszaka még ennél is veszélyesebb. 50-nél maximum megrepedt tőle a lökös, 120--nál meg jó esetben a motortérben landol.
mod: Egyébként adná isten, hogy csak ennyi legyen a probléma... Egyik sem egy drága alkatrész, talán még itthon is kitudnám cserélni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Davidof92 #16359 üzenetére
A hely meglepően nagy. Volt alkalmam tapasztalni ebben a 640i Cabrio-ban illetve ebben a 640d-ben . A 640d-be nem érzem azt a gyorsulást bár nem is úgy mentem vele mert csak 400Km volt akkor benne... Viszont a Bang & Olufsen olyat kinyomott magából,hogy beszarsz és a magától beparkoló autó is nagyon jó volt. 640i-ben ültem hosszútávon hátul bp visegrád túra és nem volt kényelmetlen. Meglepően nagy a hely hátul pedig 185 cm vagyok és 80kg .Tehát nem egy olyan kis gyerek.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Davidof92 #16471 üzenetére
Nem volt chippelve.... És rendesen hozta szervízbe. Csak gyári olaj megy a kocsikba. Valószínűleg hidegen meglett nyomva..... Tulaj nem mondja...
Ment vele és fölhívott minket,hogy valami fura zajt hall a motorból.... Akkor ő most mehet így vagy inkább álljon le ?!?! Mondtuk ÁLJ ! tréler-re föl. Motor ki motor szét stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
dragonfx
veterán
válasz Davidof92 #16514 üzenetére
de ez hamann x6 M....az x6M 555 lovas.ez meg 670!!!..gondolom kicsit átvariálták a turbokat meg jobb kupuff rendszer....ebből kb 1 van az országban kb 50milla lehet.
hehe na mennyi lovas lesz az 1M?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16523 üzenetére
Ma láttam bringázás közben a gellért hegynél egy Alpina B12-t, pont ilyen volt:
Megfordultam utána mentem, de egy c5 és egy astra koccant, emiatt dugó volt, az alpina meg került egyet... volt ereje "kerülni" soha többé nem láttam, pedig rohadtul megért volna egy képet, egy őszhajú ~55 éves fazon vezethette, iszonyat szép volt, pedig láttam már elég sok fajta BMW-t.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #16639 üzenetére
Kb. 20% város. De itt vidéken nincsenek dugók, lámpa is csak 1-2. Még Dunaújvárosban is tök laza a haladás, sőt, Pécsen szintúgy sima ügy, ha kifogod a zöldhullámot.
dragonfx: Ha meglenne az 1100km, az szerintem már becsületes. Spórolni akartam, azt hiszem sikerült. Átlagban 850km -et tudok menni egy tankkal. Így most a 17l megtakarítás lett.
Tálydi: Meglátjuk. Be kellene terveznem szombatra vagy vasárnapra valami hosszabb kirándulást. Tankot 1 éve kipucoltattam, azzal nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
-
GabN73
addikt
válasz Davidof92 #17004 üzenetére
De, ő az, de itt most nem a 458as a lényeg, hanem az, amit beszél.
Itt van mégegy -
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #17067 üzenetére
Ezek a dolgok engem is csábítanak, szívó benzineseket csak ilyen módon lehet tuningolni, ha nem akarsz rá feltöltést varázsolni.
De ugye egy sport vezérműtengely-hengerfejátalakítás-kovácsolt dugattyúk,hajtórudak,módosított szívócső kombo nem egy olcsó mulatság. És ehhez még át kell programozni az egész motorelektronikát.Annyit tudok, hogy egy 28i-n sport vezérműtengelyek beszerelése, szívócső módosítása, plusz erre motoroptimalizálás +42 lóerőt hoz, ami nem sok. Mivel alapból csak a motoroptimalizálás 11-14 lóerőt hoz.
Jah, és csak ha simán ezt megcsinálod, nagy eséllyel pár erőltetett km után leszakad egy szelep. Szóval ez minimalista tuning, és csak rossz vége lehet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #17071 üzenetére
Pont erre akartam kilyukadni. Inkább akkor veszek egy 40i-t... Fogyiban ugyan ott lennék, és teljesítményben még előrébb, és lehet csak az átírásba kerülne a művelet. És az tuti bírja. Mert ugye nem csak a motor van, van váltó és kuplung is pl...
Ha meg maximalista vagyok, akkor M5, mert mit vesződjek egy sor 6 teljes átalakításával, feltöltésével. És abban benne van minden más is, ami kell a nagyobb teljesítményhez. Mint a teljes fékrendszer csere, plusz kuplung,váltó, mert egyik sem bírná. Egy komplett fékrendszer csere sem kis pénz, és a váltó átalakítása sem olcsó mulatság.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Davidof92 #17074 üzenetére
Szvsz magyar utakra tök fölös nagyon erős autó. A totalcar-on is mindig beajánlják, hogy egy normális autó közlekedni, és egy másik pályára-vezetni. Én is szeretnék erre pénzt, időt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Davidof92 #17076 üzenetére
Én meg 400+le-re. 200 lóerő környéke még nem olyan nagy dolog (szívó benzinesnél), pláne, ha nehezebb a kaszni. Az a mókás, hogy nagyon hasonló áron van egy e39 M5 12 éves és a e90 325i 6 éves... Pont ez a dilemma.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #17568 üzenetére
Sokat nem számítana, így is 110 a megszokott tempóm... Nem centizgetek, nekem így a legkényelmesebb. Egyre jobban kinövöm a száguldozós énemet, csak akkor megyek, ha valahol időre kell megjelennem, és késésben vagyok.
2 hét múlva indulok ki Manchester mellé, kíváncsi vagyok egy ilyen úton hogy alakul az átlag.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #17571 üzenetére
Az egy kicsit karcsú már nekem is. A 110 azért vállalható, mert közúton akkora sebességnél még van esély lassítani, ha sün van a bozótban. Lakott településen meg szigorú 50, ott 4.5l-t kér csak.
Hétfőn viszem az autót nagy szervizre az út előtt, aztán tavaszig vegetálok. Nézegettem, igazából 3 milláig tudnék kint autót venni, akár 1 hónap múlva is, de nem iszok előre a medve bőrére. Mindenki lebeszélt erről, így barátnőmmel megbeszéltem, hogy várunk köv. nyárig, addig biztossá válik a helyünk, és kicsit megtudom majd toldani ezt az összeget. A mostanit meg el sem adom, családban marad, tesómnak jó lesz tanulóautónak, nekem ez is fontos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- BestBuy ruhás topik
- Cyberpunk 2077
- Vodafone mobilszolgáltatások
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...