-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11072 üzenetére
Ez nem luxury lökös, hanem az M6 lökösének a másolata. Haver összetört E39-én is pont ilyen volt. Itt a képen tényleg elég bugyután néz ki, ámbár élőben sokkal mutatósabb. Persze ettől még egy E39 M vagy Alpina lökös sokkal szebben mutat. Itt azért is gusztustalan, mert illet volna egy hátsó lököst is rakni rá, és a küszöböket hozzátoldani, mert hülyén mutat, hogy a lökhárító a küszöb alá lóg.
Jah, és ezek a lökösök egy karambolnál semmit nem fognak, nagyon vékonyka az anyaguk, ugye üvegszál...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11083 üzenetére
Nekem metál szürke. Aminek van előnye meg hátránya is. Előnye, hogy ha poros, akkor se látszik rajta szabadban, hogy az(nem úgy mint a garázsban lámpafénynél...). A hátránya, hogy én a fekete színre bukok, ami rohadt kényes mindenre. Egy karc tízszer csúnyábban mutat rajta sajnos.
Eléggé. Van aki utálta, és van aki imádta. Szerencsére csak a 7-est és az 5-öst engedték neki teljesen elrondítani. Nézzük úgy, hogy a Bangle korszak kis kitérő volt a BMW részéről, már visszaálltak az eddig járt ösvényre.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11089 üzenetére
M-es kormány, meg M-es váltógomb, és M-es sportfutómű van az autó alatt. Az érthetetlen, hogy miért csak az M csomag fele van rajta, sajnálatos módon a lökösöket kifelejtették belőle. Pedig én mondom, hogy szürkében nem szép, feketében Alpina lökösökkel, nah az az etalon.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11095 üzenetére
Jah, 7.8l/100, ha nem száguldozol, de temposan mész. 130 is bőven belefér még. Ha nyugisan 90-el tötymörögsz, és nem izgulsz, akkor 6,5l körül is simán eleszik. Nekem most 8.1-et mutat eddig összre, nagy átlagban így jön ki. Pl. múlt hétvégén Bonyhádról hazafelé 10.4l volt az átlag, mert folyamatosan 2.-ban vagy 3.-ban kellett előzgetnem. Utána 140 ha szabad volt, ugye ott nincs autópálya.
tibi666: A látszat csal, mert tényleg az van benne, de még a Svájci tulaj rakatott bele +6 hangszórót az ajtókba, ugye oda a Business hifihez nem jár semmi. A hangzása szép lett, de nem arra való, hogy üvöltsön, nagyobb basszusnál torzít.
De a Prof. se jobb am, +20k-ért kicserélhettem volna, csak nem láttam értelmét. Az elején mikor meglett gondolkoztam naviban, meg is volt minden, még a kábelköteg is meg lett oldva, mivel egy 7-esből lett kikapva minden, és elég lett volna a hossz. Mert ugye az a legdrágább része a navinak.... 300k -ból meglett volna a csomag, csak alig akarták vállalni a beszerelést, gondolom elég melós munka végigkábelezni az autót... Meg a 7-esből is nekünk kellett volna kiszedni mindent. Szvsz, elment a kedvem, sok lett volna a munkadíj.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11113 üzenetére
Pedig nagyon e felé halad, és a BMW tervezi az Audi R8 kihívóját, és ez az alap koncepciója. Most nem vagyok benne biztos, de asszem ez lenne a 8-as széria, amit feltámasztanak. Nekem bejön ez a forma, kicsit hozzáigazítják a széria elvárásokhoz, és nagyon szép verda lesz. Nekem az X6 és X5 is nagyon tetszik, ettől függetlenül az életben nem kellene SUV. Egyedül az 5GT az, ami már nem az én ízlésem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz Tálydi #11129 üzenetére
"F10 közelében sem lesz az E60 sikernének."
Mivel nem egy kategória a kettő, ezért valószínűleg nem fog annyi elkelni belőle mint az E60-ból ez tény, viszont nem csak ezen műlik egy típus sikere.
E60 -al a BMW szerintem presztízsét vesztette, minden nagyfejű azzal járkál. Ezt a BMW látja, ezért is van a gyökeres változtatás és a kategórián belüli feljebb lépés. -
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11355 üzenetére
Kapnám le a fenébe én is, nem szépek ezek a kiegészítők.
Ebben az évben 32.660Ft megy az önkormányzatnak, és még ugyan ennyi megy az államnak. Nem sok, de akkor pofátlan módra ne ilyen címen kérjék már el. Én még viszonylag jól járok, de pl. van itt Pakson egy srác, aki első autónak egy Mercedes S600 SEL -t vett 1 éve. Nah, az után fizet elég rendesen, ráadásul az adó miatt eladhatatlanná vált. 700k -ért vette ha jól emléxem, most a kutya nem vinné el a feléért sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11357 üzenetére
Igen, most mindenki menekül. Ez a fő oka, hogy én se tudok E90-ból erősebbet venni, különben 330D vagy 320D-ból az erősebb lenne. De néztem már 123D-t, próbáltam is. Nem olyan szép, de nagyon megy. És bizony árban ez az adó alaposan odavágott nekik. Az én autóm árát is elég rendesen leverte.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11380 üzenetére
Az az E38 az nagyon brutális. Hiába régi, V12 326 lóval már 5000RPM-nél, és azért ott a 490NM. Viszont az tény, hogy elég régi motor, OHC motorvezérlés asszem, és hengerenként csak 2db szelep van. Ha tolod iszik 20l fölött elég keményen. automata itt rátesz sok litert. Meg hát ugye maga az autó is majdnem 2t, azért azt a súlyt cipelni kell.
Don't Tread On Me
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tálydi #11380 üzenetére
Mindent azért nem, de elég kevés autó van a forgalomban,ami megfogja. Azért is nem írtam pontos tipust. A subaru kékvolt, nagyszárnyal, arany felnivel,lefújószeleppel, azon belül passz, békalámpás, ennyi. Az E39 meg nagyfelnis, ezüst, és mikor padlózta, kormolt picit. A Ducato meg a legújabb volt, és csodálkoztunk is hogy elég rendesen megy, ahhoz képest, hogy teherautó. Tibi! Nem olyan autóval jársz és/vagy nem jársz olyan idben olyan helyeken.
Ja igen! És tényleg elég régi motor, mert már piros plakettet kapott Viszont, ahogy beindul, az felülmúlhatatlan, meg hogy üresbe gázralépésre hogy megrántja a 2tonnát.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11384 üzenetére
Nálam anno volt egy 540i, 1 hétig használtam. Nah, az brutális. Az akapból jobban megy, mint ez a V12-es, csak az chippelt volt. Szóval tudom miről beszél a srác... Annak az autónak tényleg nem sok ellenfele volt, és fogyasztásban is jóval kedvezőbb értékeket mutatott a -4 henger. Jah, és ugye 370kg -al könnyebb volt, meg volt 32 szelep. Szerintem értelmetlenek az ilyen V12-es szörnyek, mert majdnem dupla annyit bekajálnak mint a V8-asok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11625 üzenetére
Alapjáraton kb. ugyan azt tudja a kettő, hiába nyomatékosabb a diesel, kicsit nagyobb a súlya is. Csak egy chiptuning sokkal nagyobbat dob egy diesel autón, mint egy szívó benyáson. Nézd meg a görbéket mennyivel változik. Óriási lesz a különbség a két autó között. Mindennapi autózás terén az ilyen 3.0-ás motorok mind bőven elegendően rugalmasak. Viszont ha sietni kell, akkor a diesel-t nem kell agyonforgatni, simán elmegy nyomatékból. Nincs olyan tartománya, ahol gyenge lenne, csak 1600 alatt, azt meg ugye amúgy se nagyon használod olyankor. A benzines más tészta, oda kell a min. 4000-es fordulat, hogy jöjjenek a lovak is. Mikor kipörgeted visszaváltásnál visszaesik a lóerő görbe, tehát kell kis idő mire újra ideális fordulatra ér. Diesel esetében ilyenkor ott a kamionnyi nyomaték, utána meg majdnem egyből a maximális lóerő.
Szerpentines utakon jön ez ki leginkább, apex csúcspontján, amikor először még nyomatékból indul a gép.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #11630 üzenetére
Nah, ez jó kérdés. Fogalmam sincs, hülyeséget nem akarok mondani.
tomcsi23: Uh, ez a külső nem gyenge. Nem bírok betelni vele. Nekem jó lenne ez 530D-ben is akár, de még a legkisebb sor 6-os motorral is. Egy álom, főleg ami belül fogad. A sok elektronikai finomság a gyengém.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
válasz Tálydi #12476 üzenetére
hát ja az én hsz.em az utolso. .sokáig az volt.
megint kb 9 az átlagom 550km.re kivetítve.
A pálya leszorítja a város lerontja.mondjuk azt hoyg az enyémmel fénykorában ltk.n hogy lehetett 6.5el eljárni azt nem tudom. .papíron.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz Tálydi #12573 üzenetére
Tyűűű az anyját! Mennyi sok Bömbi! Elkezdtem nézni, nézni, nézni. Mondom WTF?! Ennek nincs vége... majd' öccáz kép nem hazudik. Van benne azért jó pár amit nagyon szívesen elfogadnék... [nyálcsorgatós smiley]
milomi: Először döntsd el mit szeretnél. Erős autót, gazdaságos autót, olcsón fenntarthatót....? Kevésnél nem éri meg a dízel... ha rúgod neki akkor meg főleg nem...
ps.: Istenkém de szééééép!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"