-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22013 üzenetére
Diagnosztika mindenek felett,olyan szerelőnél aki ismeri a típushibákat.
Leömlő,Szívósor,Főtengely szíjtárcsa tipikus BMW betegség.
Porlasztókat diaggal megnézni. Turbóhoz aránylag könnyen hozzá lehet férni és a kotyogásából azért pár dolgot már le lehet szűrni.
Izzítók és relé cseréjére is rá lehet kérdezni.Ha touring akkor a csomagtér ajtóba futó kábelköteggel szokott szakadás hiba lenni.
Sokat azt mondják,hogy az automata váltó nem bírja olyan jól 30d-be. Esetleg meg lehet kérdezni,hogy volt-e új korától kezdve benne olaj cserélve.
Én a motorolaj csere periódusra szoktam még rákérdezni.
IDrive-ot is végig kell nyomkodni. A haldokló példányok sokszor újraindulnak,ha terheli őket az ember(gyors menüváltások stb...). PDC-t is ki kell próbálni ha van,mert zárlatos tud lenni 1-1 szenzor.(nekem most pont ez van ) Ülésfűtés,állófűtés,kanyarkövető mind próbás.
Egyébként pedig tipikus használt dízel,tehát jobb ha marad pár 100k a zsebedben javításra,vagy megelőzésre.
Ja és ami a legfontosabb: KÉPEKET KÉRÜNK
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen