-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2981 üzenetére
na ez így van.
Amugy meg igen inkább régebbi jo mocis...és menjen és a hibái már kjöttek... a gari se garancia mindenre ugye..meg lehuznak csak a szakszervízben...
A merci régen jobb volt mint a bömi mostanra azt mondom a bmw jobb..és ez az elmúlt 6-8 évben változott meg így... a mostani 5ös kategóriájában verhetetlen....
Ja és ne kérdezz az s60ról
esetleg próbáltad már az uj 2.5ös mocit?? a 218lovasat?? ..mennyit ehet gyakorlatban....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2999 üzenetére
Hibalista
Vizpumpa
Görgők
Hátsó szilentek
Hátsó toronycsapágyak
Nagyhűtő
Kuplungszett
Lendkerék
KerékcsapágyEzek menynire költséges dolgok? Ez pont egy '99-es 323-as hibalistája.
Ez esetleg? Bár itt meg hiányzik a légzsák. Lehet volt törve.
Vagy ez.
Ez sem rossz.
És ez.
Ennyi a választék.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Bubu79
addikt
válasz Vandit. #3002 üzenetére
200-250k alatt nem hiszem, hogy megúszod...
Ha kettős tömegű lendkereket cseréltetsz, az csak maga 70k környéke.
Normális kerékcsapágyat 20-as alatt nem nagyon találni
Hátsó toronycsapágyak 7-8k környékén,
Szilentek hátul jó esetben egy 20-as környéke
Hűtő utángyártottban is 30k körül
Kuplungszett - 70k alatt ne is álmodozz róla, de inkább több
...És még nem is számoltuk a munkadíjat, valamint a szerelés közben esetlegesen felbukkanó csereérett gömbfejeket elől - ez biza szép kis költség - E36-ot írtam, az E46-os még cizelláltabb cseppet...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #3002 üzenetére
A 2 328as jó...deén szívem szeritnme 2000 utáni e46ot néznék 2.0ásat és ha lehet kupét...98as e46ban van egy szériahiba hátul....
A kuplung, hűtő, lendkerék nem olcsó mulatság az tuti.
BMW001>>most nézem amit beraktál linket a 3.0 biturbó mocin kívül kategória legjobbja lett a 2.5ös sor6 uj moci a 218 lovas...jajj azt ki kéne próbálni..szerintem neked is
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #3005 üzenetére
az első gyönyörű...nézzétek meg ha ne zavar hogy auto váltos.
A második is gyönyörű....talán ha nem kell a 18"as felni ami szerintme sok pestre meg 2.0ához akkor lehet olcsóbb..max te becseéled 17"ra...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Teljes fóliázás mennyibe lenne kb.?
A felni cserélve lenne max 17-es elég a magyar utakra.Bubu: Köszi.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #3007 üzenetére
B oszlopig llumarral 35 az e36ra..ebből kalkulálj kb...garis számlás mindne ha érdekel mondok címet.
simán persze....17"as fain kinézetű..nem kell gyári mert drága és van nálam jobb olcsóvbban..persze az M kivétel az király csak ne te fizesd ki"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
A 323, 523 elvileg ugyanugy 2500 cm3, csak fojtasok vannak rajta.
Mindenkepp probalj ki, ha tudsz, egy 2-2500 cm3-est es inkabb ne hasznald allandoan, de elmeny legyen mikor igen.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Vangelis
nagyúr
Venni kéne a verdámra 4db 18 as alut+ gumikat....
Csak nem tudom mi mutatna jól a kicsikén.
Hol lehetne szétnézni, és normális árakat találni?
GUmi még csak csak volna 17e (225/40 r18) alatt is, ... ha 2-3 évig elmegy akkor már jó.
Csak felnivel vagyok gondban(jön a tél hátha olcsóbban adják )
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MADV12
csendes tag
Az enyémek eladóak lesznek tavasszal........( 19"-es BBS ) ha találok olyat amilyet szeretnék
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #3022 üzenetére
persze de akkor hogy fog menni, sínen?
amugy láttátok az uj modellfrisített 3as de szép lett a mocitető, hátúla csomitartó és környéke meg az első lökös..sokkal szebb lett....
320 170 ló 8.5es fogyi"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
a francba de sok
vazz nekem 11 fölött ..valami nagyon nem okés.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Akkor én meg se szólalok. Nekem most 9.0L/100.
3000km -ből sajna legalább 500km -et Bp. -n tettem meg csúcsban. A többi főleg autopálya, tempomattal 150 -160 átlagban.
Az új Skodások nagyon szoktak ugrálni, főleg a Superb és az Octaviasok. Az elmúlt héten 5 ilyet kellett helyreraknom.Ma meg egy Suzuki Alto akart velem gyorsulni az egyetem rakparton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Vangelis
nagyúr
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3027 üzenetére
jo az túl jó is.
160nál már lelőnek vigyázzAmugy rájöttem mér lesz ehngerfejes hama rmind1 vw konszernes pdtdi mert mindigyeknek nyomják mint a hülye nem értik meg a dízel nem arra való...forgatásra....arra ott a benyás bmw
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3031 üzenetére
Tiszta szakaszon 160, parkolók és felüljárók előtt meg 150. Így pont van annyi időm, hogy 140 -re lassítsak, ahol még nem büntetnek. Meg amúgy is, minek 130 -al menni, mikor még 140 -nél se büntetnek?
Jah, amúgy ezek a dieselek nagy királyok, de én se hiszem hogy ilyen igénybevétel mellett megchippelve sokáig bírják.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
Na mivel nem tudok linkelni így szúrom be.
http://www.hasznaltauto.hu/1957854_bmw_323_1999
http://www.hasznaltauto.hu/2436921_bmw_320_2000
http://www.hasznaltauto.hu/2460375_bmw_320_2001
http://www.hasznaltauto.hu/2457294_bmw_320ci_2000
http://www.hasznaltauto.hu/2422437_bmw_330_2002[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3041 üzenetére
a végén kilyukadunk 4-5nél..és akkor uj 320..pár évesen.
Szeritnme 2 milláért vegyél Vandit kell az első költségekre is tudod egy kiló kb.a többit inkább elautozod, max. 2.5...abba már az e46 320 belefér....ha az jobban tetszik mint az e36..mindkettőből 2.0ás 6 hengerest vegyél..nem emssze tölünk áll egy kék m-packos 6hengeres bömi nem tom 2.0 vagy 2.5 de ac schnitzeres ...kár hogy auto váltós árát nem tom.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
<NewL>
addikt
Sziasztok
Már Bubu rendesen rámerőltette ,h benézzek hozzátok!
Mi újság velete?
Jönnek a nagyhidegek lassan,csúszós-jeges utak,vigyázzatok a hátsókerekekkelHát ebbe most nagyon szerelmes vagyok ---> [link]
There's an app for that
-
<NewL>
addikt
válasz MPowerPH #3039 üzenetére
Talán mert drágábbak hozzá az alkatrészek? Nagyobb a fentartási költség?
Már nem is olyan érthetetlen. A luxust nemcsak az elején kell megfizetni,fenntartani is fel kell azt a verdát.
Véleményem szerint.Egyébként hétvégén huzattam meg egy 525ilonát
ótómata,full bőr
nekem kényelmetlen volt minden benne,az üléseknek az oldaltartása egyáltalán nem volt jó,túl puha ülések. De azért nem ment rosszul.
Elmondása szerint autópályán 8ból kivan,városban ha finoman megy 13-14l. Nem is sok a mai üzemanyagárakon.[ Szerkesztve ]
There's an app for that
-
Bubu79
addikt
Na látod - tudsz Te, ha akarsz
Erőltette a fene, csak löktem egy linket, ha már egyszer azzal fenyegetőztél, hogy majd jóóól benézel
#3046: Egy traktor motoros Astrástól? Asszem ki kell dobnom az alsómat, olyan vonalkódos lett, hogy még egy kínai mosodás sem tudna mit kezdeni vele, pedig állítólag azok nagyon ott vannak a szeren...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
Mifolyikitt??!
Mentem a napokban többféle autóval, 96-2004-es évjáratúakkal, és megacélozódott bennem a döntés: marad az autóm! Addig nem adom el, amíg egy komolyabb/újabb BMW-t nem tudok venni, egyszerűen az én öreg kotlám után is sz@r a vezetési élménye egy WW-nek vagy egy Opelnek.. Lehet én várok sokat, vagy csak megszokás, de milyen már az, mikor egy 99-es évjáratú autót rosszabb vezetni mint az én 84-es E30-amat
Na mindegy, lényeg a lényeg: BMW az AUTÓ
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #3047 üzenetére
Ezen mindig meghatódom:
" A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus, ami gyorsan fertőz, mámoros "fílinget" és üres pénztárcát hagy maga után :-) "
Mod: Naná, hogy van
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
<NewL>
addikt
válasz God Vazzeg #3047 üzenetére
Na azért a többi is
Egy a baj a bömbikkel,nagyon drágák!Nyáron szemtanuja voltam egy új 530as törésének is,pont engem nyomott le,100al bevett egy Kereszteződést,bele kb 80al egy oszlopba utánna árok. a kocsi totálkár,futómű elment a levesbe,a gyereken hajszálkarc sem volt. (egy 16 éves srác vezette jogsi nélkül,az faterja odadta a délutáni kocsikázás után estére egy körre,meglett az eredménye )
There's an app for that