-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3850 üzenetére
Nah, a hó miatt nem mentem Zalaegerszegre. Ők meg elmentek, M3 -at otthagyták a szállodánál, nem kockáztattak. Helyette a másik gyerekkel mentek tovább, ő Audi mániás, egy Q7 V12 TDI -je van meg egy RS6 -osa.
Viszont ma jönnek is vissza, meghívtak kajálni minket Mohácsra egy halászlére. És szerintem ide is a Q7 -el jönnek, nagyon kíváncsi leszek. Majd fényképezek, ha lesz rá alkalom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem tudom volt e már:[link]
Szerintem gyönyörű lesz, de nem elég ez a sima szívó moci. Az Audi az RS6 -al viszi a prímet, mert állva hagyja majd az új M5 -öt is. Persze, a BMW -nél esküsznek a sima szívóra, ami azért nem olyan sima. De a Turbot nem tudják helyettesíteni semmivel...
Én sorban belepakolnék 2db kisebb turbot, egyből rugalmasabb lenne az egész konstrukcio.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ah emberek... Nekem ilyen verda kell. Ezek után csak TDI... Persze csak V12 -ben.
Elvileg BMW is csinál majd V12 TDI -t. Ha ez összejön, és megélem, és lesz rá pénzem ilyet veszek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, ma hazafelé megvan az új rekord az M6 -oson.
Jött mögöttem egy Audi S8, mint utólag kiderült, de a legújabb. Akkor nem tudtam, reménykedtem, hogy 3.0TDi. 180 -nál elkezdett letolni. Padló, majd félrehúzódtam, és elment, 220 -nál. Nah mondom ok, megnézzük mit bír. Padló végig, 250 -nél megáll az óra, olyankor pont 6000RPM -et forog a motor. Audi nem távolodik tovább, gondolom bekapcsolt a limiter. Nézem ám, fordulatszámmérő megy felfelé, 6300 -ig, gondoltam most megfogom . A végén visszaelőztem az Audit... Navigáció szerint 263 -al mentem a végén.
Azért érezni, hogy most volt nagyszervizen. Sajnálom hogy csak 95 -ös benya volt benne.(Kolombusz): Jah, vezettem, csak hátul ültem végig. De az a hang amikor lenyomja a gázt és ahogy megjön a nyomaték...Az brutális, ilyet még nem éreztem soha...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3859 üzenetére
Áh, közöm nem volt hozzá. Úgy lelépett 210 -nél mint a fene. De elektronika megfogta. Elvileg tudna az 300 -at is... De azért átnéztem mikor mellé értem.
Itt a delikvens. Mondom hogy 300 -at tudna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3858 üzenetére
Ma mindenkire rájött a kötekedős hangulat?
Most délután vagy 4-en kezdtek ki velem, ebből 2 passattal, 180 körül... Gondolom kitaláljátok mi lett.
Oszt jött egy nagy, sötét, vakító,hangos valami, de már sötét volt, nem láttam mi az, de nagyon-nagyon-nagyon jött, mögöttem üres volt a pálya szinte, de már ő messziről villogott....
Mondom tudod kit tolsz le, különben is mindjárt itt van mellettem 3 kamion is, nem nyomok satut, miattad, majd te nyomsz miattam...
Aztán mögém jött, és nagyon pillogott, mondom ha rendőr vagy, csak a villogód beszart, akkor morci leszek, de nem az volt...
Új 740i....220 fölött már nem is láttam.
Az a 340 paci odateszi magát.
Jah meg volt egy barom is, de az a szokásos hülye fajta, előz, lassít, telefonál, előz, aztán otthagytam egy ideig, megint előz, aztán mondom szevasz, én itt leszállok....S8-ban ültem, nem gyenge autó, az biztos.
Q7 V12 TDI febr. 15-el érkezik 3 csúcsigazgatónak, tuti kipróbálom a góréét, pláne, hogy neki van a szép kis bömös gyűjteménye, és neki az a mindene, nem holmi 4karikás....Kiváncsi leszek a véleményére...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
keIdor
titán
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3869 üzenetére
a 335i 5.4 alatt van 100on az S8 nem tom hány kiló de tuti több...mennyi alatt van 100on??...
A mostani e60 540i 306 ló...6.1 alatt van 100on....e36 M3 3.0 kb 5.8.....e36 M3 3.2 kb 5.5.....35i írtam előbb...e46 M3 3.2..5.2......e90 M3 4.0...4.8......ezek mnd odaverik papíron súly alapján..nem hinném az az 800-1000 cm 3-t be tudná hozni ....mert nincs lóerőtöbblete.
Ettől függetlenül biztos faxán megy..de nem sportcoupé .....és ez a mostani 540i ugye az e39 540 gyengébb ennél.Az uj 740i.be felchippelték a 3.0ás biturbós mocit...nem 306 ló...ott 326...érdekes..ez csak a 7es kiváltsága. a modellfrissis 3asba nem lett a 35i 326 ló....
Ne ez az abt rs6 odaver 700 ló....de 50guriga....mert ugye még adó rá....ehhez már a murcilago is kevés....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3872 üzenetére
5.1 alatt van százon.
Egyedül E90 M3 verné oda, E46 0.1-el kikapna.RS6 ABT az valóban nagyon odab@sz...De az a váltó, ami ekkora nyomatékot kibír...Kb 10.000KM-enként kell benne váltót cserélni, mondjuk 5-6 misikért.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
lehet az se mert azért a váltó sokat dob ám....
nem csak váltó kuplung is, de kb ilyne költség jahh.....mennyi is circa 900NM????....amugy ez aranyos duma..motoroptimalizálással...120ló plusz..na persze...turbócsere..vagy nyomásnövelés.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3874 üzenetére
800NM.
Szerintem chip+1,2-1,3bar környéke.
Turbócserét ebbe már nem nagyon lehet csinálni...
Mondjuk most olvasom autobildet, van benne egy fekete abt audi a5-ös, 2.7tádé, basszus, 8sebességes automata. Enyémbe 5 van, 6. elkelne, de basszus, 8gang.... Tudnak valamit a karikások...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
És a V12 TDi 1000NM -e, ami így is le van fojtva? Azt hogy bírja a hatsebességes triptronic?
Az RS6 -ra nem mondok semmit... Asszem autopályán egy Ferrarit keresztbe lenyel.
A 8 sebességes váltot a Merci hozta be először. Az új S Klasse alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3876 üzenetére
Hát az meg egyenesen baromság, évente 1-2 váltót megeszik, ha rendesen használják...
De hogy lehet ennyi barom embert odaültetni a négykarikásokhoz? Törném le annak a kezét, aki megengedte, hogy kiadják ezeket, ez ám az igazi pénzbukás, mert gari idő alatt legalább 2-3 váltót megeszik mindegyik...
Azt hiszik forma1-et át lehet tenni utcai kocsikba.
Végülis átlehet, de egy forma1-es kocsi, 1 hétvége, ezt meg nem sok ember engedheti meg magának, hogy megvesz egy verdát, és hetente cseréltesse, csak azért, mert annyira minden csúcsra van járatva, hogy már nem bírja tovább...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Jah, hát az árát is úgy pozícionálják, hogy csak egy bizonyos rétegnek. Azoknak nem biztos, hogy számít a pénz. És lehet ha kötelezőre szervizre viszik a kocsit, és azt mondják nekik, váltot kell cserélni mert elkopott, akkor az úgy érinti őket mint másokat a gyertyák cseréje.
Dragon: S8 -at csak az E90 M3 verné oda, a többi kicsike hozzá motorban...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3878 üzenetére
Jah, csak az sz@p vele, aki majd 10 év mulva megveszi, hogy nekem erős, nagy fsznövelő kell, oszt közben a seggem kilóg a nadrágból, oszt majd a 2misiért vett, nagy ajudiját vásárlás után rögtön viheti váltót cseréltetni, 5-6misiért...
Azért a merci sem gyenge, bmw még csak nemrég alkalmazza a 7-es doppelkuplungját....
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Nah, akkor tegnap mindenki ilyen versenyzős hangulatban volt. Előtte én is egy TDI Passattal játszottam, ki se vettem 5. -ből. Aztán mikor jött az Audis visszaváltottam azt elmaradt a fenébe, pedig nagyon meg akarta az is előzni. Az autopálya végén ért utol, én akkor már szép komótos 130 -al mentem.
Próbáld ki a V12 -es audit, felejthetetlen élmény... És az a hang. Áh, valami brutális. Ha diesel ha benzines, a V12 a zenél.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, BMW kicsit elmaradt a váltókkal... Az M5 leggyengébb pontja is a váltó volt, ez még a bajorok is megmondták. Azért megy a fejlesztés gőzerővel. Szerintem az új 5 -ben már ők is nagyot dobbantanak ilyen téren is. Viszont motorisztikailag verhetetlen a BMW, az is nagy fegyvertény ám.
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3881 üzenetére
Persze, új M5-ben már 10gangos tripla kuplungos csoda lesz, oszt én meg nézek, hogy miazott....
Bömbi motorban verhetetlen, de nem teljesítményben, lásd RS6...
Az meg egyenesen már-már ciki, hogy 7-esből nem adnak ki M-et még most se, van S8, S63 AMG, de ők nem adják ki azértsem.Amúgy merci ennél tovább nem süllyedhet, meg fog jelenni S250CDI.Grat.177paci....
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #3884 üzenetére
Még az S320cdi sem valami erőművész, de egy S250....
Egyébként valahol linkelte valaki, hogy ezt szépen kifogják majd játszani, egy kis plusz súly, és már mehet is rá a több CO2-es szabály érvényessége, nőhet a kibocsátás....
Ilyenkor audi meg előáll a v12 tádéval.....ÁÁÁÁÁÁÁ
Ennyire hülyék hogy lehetnek a gyártók, istenem...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Jó, hát azt tedd hozzá, hogy az RS6 -ban van kettő turbo. Az M5 meg 0,2L -el kisebb, mégis 516 lovas. Ugyan az az RS6 motor Turbo nélkül "csak" 430 l5 lovat tud, lásd S8.
Szóval szerintem nagyon eltalált az egész, csak Turbo -val még brutálisabb lehetne. Nem tom miért nem terveznek olyat, talán az M presztízse...
Amúgy nem sokkal jobb az RS6 se.
Nézd meg az E39 M5 -öt, 400lovas, a vele egyidős RS6 audi 420 lovas turboval. És az M5 lelépi az RS6 -ot, hiába gyengébb.Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
A M5 507 LE, az RS6 motorja a Gallardoban 500 LE
Tiszta Windows rendes ház
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3889 üzenetére
ha van pénzed ugyis meg tudod csináltatni hogy lenyomja az audit a bmw...ez az abt tuningos isilyen... a gpower hurricane, vagy a hamann thunder..vagy a CMC M5 mindent letol 700-800ló...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
keIdor
titán
Ez is jó:
Bugatti Veyron vs. Lamborghini Gallardo Superleggera, Audi R8, Porsche 911 GT3 RS, Aston Martin DB9
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Vangelis
nagyúr
Köszönjük maradunk a bmw nél, habár a 911 est elfogadnám
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
johnjohn
addikt
Hahó ! Bocs az off-ért !
4 db 16"-os BMW acélfelni, gyakorlatilag új, dísztárcsával együtt olcsón eladó !
Ha van érdeklődő konkrétan megnézem a méretet, de azt hiszem 5-ös sorozatú BMW-hez volt használva. 20 000.-magyar pénzre gondoltam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó