-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #3798 üzenetére
Nekem többségében városban kéne, de nincs kizárva, hogy később több autópálya is lenne. Dízelek menniyre megbízhatóak E39-ből?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #3804 üzenetére
Semennyire. Ilyen régi dieselekben ne gondolkozz. Jók nagyon, csak elég nagy a fenntartási költségük. És számítani kell rá, hogy lehet egyszer otthagy az auto valahol.
Talán az újabb E39 520D -k azok jók, viszont drágák is. E39 inkább hosszabb távokra van, dugóba nem jó választás, mert akkor tényleg zabál.
Én a diesel -t nem kockáztatnám meg, mondjuk egy időben gondolkoztam rajta. A végén lebeszéltek, meg én is utánajártam.
Szóval ha E39 -et eszek, akkor a 28 -ast éri meg a legjobban, vegyesben az a legjobb.
Az 20 -as néhol kicsit gyenge lehet, városban azzal szerintem -2l a 28 -hoz képest.
23 felejtős, többet eszik mint a 28, és szar a blokk.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #3805 üzenetére
Mondjuk, ha elmegy 10-12-vel vároban a benyás az még beleférne nekem. Talán vmi jobb E36 még szóba jöhetne, bár az is megeszik annyit szerintem. Vagy nem?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #3806 üzenetére
E36 kisebb súly miatt kevesebbet eszik kicsivel. Ha óvatosan mész az 28 -assal, akkor 12l -el elmegy az is. Meg kell tanulni a használatát, akkor lehet spórolni.
E36 ugye régebbi, kényelemben se ott van, extrákban se mint az E39. Ugye E39 annyival drágább is. Most az a kérdés, neked mi a fontos.
E39 -ben rengeteg a hely, nagyon jó családi auto.Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #3807 üzenetére
Viszont E39 árban meg van E46, ami szintén tetszik és kevesebb is lenne a fogyija, mint az E39-nek és kényelmesnek is mondható.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #3808 üzenetére
Igen, E46 kényelmesebb már mint az E36, és tulajdonképpen az E46 az E39 és az E38 párja. Csak a kódszám megtévesztő lehet, mivel ott az E36. De ne legyen az.
Motorválasztékban az E46 is ugyan ott jár mint az E39, annyi, hogy abban a 2.0 -ással tudsz gazdaságos lenni.
Azért kérdezem, hogy neked mire kell az auto, és milyen használatra.
Családi autonak kell, ahol kell a hely, és hosszú utakra az erős gazdaságos motor, vagy még nem családi auto, és inkább csak városban használnád.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #3810 üzenetére
Nem családi, max 2 ember és inkább város, de a kényelem fontos. Akkor az E46 lenne az igazi, úgy tűnik.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #3814 üzenetére
Ez még nagyon tetszik. viszont már több, mint fél éve árulják.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3822 üzenetére
de nem nagypapi tempoba és ha egy valaki rádvillog race again
sehogy nem lesz 5.5 az enyémmel..még a tiéddel sem....
ha 80nal mész pályán akkor sem.Kolumbusz>>az én 1.6osommal te még pályán sem hozod ki a 6ot....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
A 261 -ből vonj le 13 -at, mert benzinkútnál nulláztam, az meg 12km -re volt. Végig 90 -el mentem, faluban 50 -el. Éjszaka mentünk, klíma se ment, csak a sima szellőzés.
Semmi nagy gáz, 4., 5. -ben végig. Kb. 10 lámpa volt, meg 5 kereszteződés.
Ha az enyém tudja, akkor a tiéd is. Én megcsinálnám vele az 5,5 L -t.Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
Az élet értelme.
Nyernék a lottón, szerintem mennék is valami tengerpartra, vennék egy ilyen gyönyörűséget és ezt csinálnám halálomig.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Gyok2
aktív tag
A hangját nagyon elcseszték.
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Az eredeti hangja nagyon jo.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
ez apenge...
hát igen....jó is ez...szép a hangja szerintem...mondjuk remélem nem forralja szét a motrot..és nem állítja le ilyne után hagy hüljön ...vagy legalább a mocitetőt felnyitja...mert másképp agyő..V10..mondjuk ideig bírja meg akinek van ilyen nem riad vissza a kegyetlen költségektől ha mondjuk a 10ből 3 henger ugy dönt nem megy tovább...mondjuk M.dívízio beleszámolja szerintme hogy ilyenre használják részebn....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
"Mondeon -al" Ezt szépen leírtam...
Nah, nekem ma 220km/h ment GPS szerint(óra szerint 222). Igaz úgy imádkoztam ki.
Emelkedőn kicsit visszaesett, 207 -re.1376kg az auto, 145 lovas, V4. 6000RPM körül volt a vége....
Azért annyira nem rossz szerintem.Don't Tread On Me
-
-
mayerlaci
senior tag
Sziasztok.
Szeretnék vélemény kérni (saját tapasztalat érdekelne igazán) az új 320D (E90) ről.TC-n ítéleteken már túlvagyok gondoltam megkérdezem itt is hátha.Emellett mit gondoltok van létjogosultsága ezeknek a 3-4 éves 60000-100000km-es jószágoknak vagy felesleges még nézegetni is?Ja +szervízkölcségek stb.(Ha valakinek a Nagykanizsai BMW-ről van azt külön megköszönném.)
1-2 példa. [link]
[link]
[link]
[link] Ez elgondolkodtató.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz mayerlaci #3843 üzenetére
ha már ennyit szeretnél adni autóra..mindenképp érdemes a szervízkönyveket megnézni alaposan és wallisba elgurulni vele..valósak e a dolgok..meg ott mit mondanak rá... amugy a 2. és a 4. ezek alapján...ne legyen már benne annyi....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz mayerlaci #3843 üzenetére
Szabad venni, törekedj rá, minél kevesebb legyen a km benne, és persze ahogy dragon is mondta, csakis vezetett szervizkönyveset nézz. Be kell vele gurulni a Wallishoz, hogy minden rendben volt e, és a kötelező szervizek meg lettek -e csinálva. Jól át kell nézetni...
Biztos magasabb a fenntartási költsége, mint egy 2.2 -es benzinesnek, de szerintem it még elviselhető, nemúgy mint a 6 hengeres társaiknál.
Don't Tread On Me
-
hoby36
senior tag
Ti jártatok márt úgy,hogy az alufelni "rágyógyult" az agyra?Le akartam venni a kerekeket,de nem bírtam.Gumis szerint előfordul.Nektek volt márt ilyen.Hogy lehet így leszedni?
A logikában semmi sem véletlen!
-
Eagl3
veterán
Én barátnőm édesanyjának a régebbi Opel Corsajaval jártam(unk) így.
Feszegettem alul-felül, fújtam rá mindig egy kis csavarlazítót vagy valamit amitúl kicsit meglazulhat és lecsúszik, 1-1,5 óra múlva sikerült leoperálni
Óvatosan meg is lehet kalapálni, de tényleg óvatosan. -
dragonfx
veterán
ha sokáig nincs levéve előfordulhat...hát valami lazító cumoval...de semmiképp nem lesz emberbarát megoldás szerintem
BMW001>>
olvasd csak egy x6 tesztbe találtam ezt az érdekes dolgot sokat meg lehet tudni a 2 turbós bömikről....az 35d csodás motor lehet ha ennyire felváltva dolgoznak a turbok folyamatosan kiba nagy nyomaték lehet..."A többi motoron már mind két turbófeltöltő van, annyi különbséggel, hogy az erősebb, 286 lóerős dízelen egy kicsi és egy nagy dolgozik sorba kötve (alacsony fordulatnál a kicsi, közepesnél mindkettő, magas fordulaton csak a nagy préseli a levegőt), a 306 lóerős háromliteres, és a 407 lóerős, 4,4 literes benzinesekben pedig két kisméretű turbina található párhuzamosan."
Na és ezt olvasd>>>
"Persze a BMW szereti hangoztatni a "hatékony dinamikát"...fékenergia-visszatáplálást, és automatikus hűtőrács-lamella állítást jelent,"...ez most elírás??komolyan az x6ona hütőrács lamellái mozgathatók??.az elektronika szabályozza a jobb aerodinamikaérdekében gondolom sebességtől függően??...fékenergia visszatermelés...érdekes lehet..hőenergia, hova a hátsó 2 akksiba? ...mondtad van apud ismijének ilyenje nézd már meg hogy müxenek ezek kíváncsi vagyok..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3848 üzenetére
Nah, hát a hűtőrács lamellák azok tényleg mozognak az X6 -oson. Én is meglepődtem ezen.
És annyit mondtak, hogy fékenergia visszanyerő rendszer is van benne, bár ez nem nagy újdonság. A mostani 3 -ashoz is lehet rendelni ilyen rendszert. Azt nem tudom ezen esetben hogy isműködik, de biztos a generátort szabadítja meg a munkája egy részétől.
De igen, a 2db akksiba tölti bizonyára.
De ez minden teljesen computer vezérelt, te semmit nem érzel belőle.Igen, teljesen más a karakterisztika. Dieselnél fontos, hogy a turbok sorba legyenek kötve, így kiküszöbölhető az egy turbos dieseleknél tapasztalható megtorpanás alacsony és magas fordulaton. Ott ahol meg kell, még több erőt ad, mivel mindkettő tolja.
Benzinesnél ugye ilyen gondok nincsenek, ott azért a párhuzamos megoldást alkalmazták.
Csávók tegnap jöttek le Mo.-ra a Balaton Szálló miatt. Nem az X6 -al jöttek, az kint van Moszkvában. Csávó vett egy hófeér E90 M3 -at. Sajnos még nem láttam, pedig nagyon kíváncsi lennék rá. Elvileg holnap én is megyek Zalaegerszegre, remlem még ott lesznek és megtudom pillázni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me