-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
De nem 6. -ban kell nézni. 0 -ról a top speed -ig, vagy mondjuk 200 -ig. Ahogy bírja. Benyásnál azért vissza kell váltani, szvsz 80 -nál még én is 2. -ben szoktam gyorsítani.
Hülye is lennék 5. -ben erőlködni, mikor benyás akkor megy igazán, ha pörög."80-200ig 6.ba jobban menne az 530 mint az 530d"
Ezt a mondatodat nem is értem... Annak mi értelme lenne?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, de ha arra megy az ember, hogy melyik a gyorsabb, akkor a lehető legalacsonyabb fokozatból kell indulni. Teljesen más a benyások és a dieselek karakterisztikája.
Nem mindenképpen kell vissza rakni 2. -ba, de ha 0 -ról gyorsítok, nem fogok 80 -nál 3. -at pakolni, mikor megy 110 -et is.
Dieselek alulról mennek, benyások meg átlagban 3500-4000 -től. Nálam 3500 -on van a nyomatékcsúcs a soros motor miatt, így azért onnan már emberesen húz.Arra akartam rávilágítani, hogy hiába a +200NM, a D -s alul marad. Végsebességben meg a dieselek alapból kicsit gyengébbek azonos ló mellett mint benyás társaik. Azt nem tom miért, de így van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4249 üzenetére
hát amihez nekem volt közöm dizel az alatt rendes futómű van, nagy fékek versen silentek aszfalt verseny gátlok etc.. az inkább pályára készült mint gyorsulásra
azért hidd el egy kanyargos pályán nagyon sokat számít hogy tudsz e nyomatékból autózni, vagy állandóan málna keverőzni kell.
az 530dénes nem egy nagy szám azt még bátyám is elverte 1 autóval a 25éves szarával nyitott tetővel, szívó ként.
ellenben az 535ös dénes ott azért nem egy értelmű hogy a benzines nyerne e
a fityoban asszem valami M power van.
szó ami szó, nem szabad leírni a dizel tuningot, de közel se akkor buli már ha komolyan teljesítményt akarunk elérni mint ahogy a sok kárszátjlingos tdi jani gondolja...
amit meg az egyedileg épített autókról motorokról gondolsz sarkítás, mert egy ilyen gépet meg lehet csinálni úgy is hogy soha nem lesz jó meg úgy is hogy tulajdon képpen jobb mint a gyári... mi meg nem szeretünk se a sajátunk se más életével játszani és legyen szó Bömikről, VW konszernről, Hondáról, kis kutya tökéről, ez mindenre igaz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
Megköszöni, mert szereti. Néha érzem hogy kívánja a magas fordulatot. Így használom, de egy deci olaj nem fogyott még soha. A váltó meg bírja, mert sokkal nagyobb nyomatékra/teljesítményre lett tervezve. Haver mikor 140 -nél a sajátjának 4. helyett véletlen 2. -at látott, minden túlélte pár szelepen kívül. És akkor bőven 10k fölött forgott a motor.
VR6-Fan: 535D márkán belüli ellenfele az 535i, ami szintén dupla turbos. Az meg már ugyan ott, és ugyan úgy rugalmas mint az 535D. Sőtt!!! A benyás esetében egyszerre töltenek a turbok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4257 üzenetére
benyásnak annyi előnye van hogy gyárilag nagyobb tartományban áll rendelkezésre közel ló.
a dizelnek megy ugyan ez igaz csak nyomatékra.
a dizelekben meg hosszabb a váltó kisebb tartományban áll készen a sok ló és a nyomaték is magas fordulaton elfogy így a legmagasabb sebességekben nem tudnak kiforogni.
de amúgy meg ha Astra kupázól, vég kép nem értem mi bajod a komolyabb tuning kocsikkal hisz, ott is kis műhelyek készítik fel a gépeket, vagy... ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4249 üzenetére
Nézd azt a kispolszkit hadjuk mert egy raklap szar. Ismerem a tulajt. Úgy ahogy van életveszélyes! előfordult az is hogy a csúszós kuplung menet közben annyira felforrósodott, hogy szétrobbant a tárcsa ami szétverte a kuplung házat átvágta a csöveket és szerte szét spriccelt az utastérben minden. Mindez kb. 160km/h -nál. Ez nem túl szerencsés dolog, főleg ha ijedtében rárántja a kormányt a másik pályán futó versenyzőre. Vagy ne adj isten a nézők közé hajt ... Azt kéne nem kicsit seggberúgni aki megépítette azt a koporsót! A sofőrt és a blokkot nem választja el egymástól semmi 20cm-re "ülnek" egymás mellett. A motort az anyósülés helyére építették. Ha kinéz a blokkból oldalra a hajtókar ... Amúgy meg rendes időt soha nem tudott futni a Miki vele de mindíg volt valami technikai problémája. A Szami legalább úgy építette meg a Dízel polákot, hogy vastag kazánlemezzel van elválasztva a motor az utastértől. De ez, áhhhhh ...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4258 üzenetére
De az Astra kupában pálya versenyre alkalmas gépek vannak, nem is állandó használatra vannak felkészítve. Továbbá azok sima 1.6 -os motorok, chip -elve. Van még direktszűrő, meg sportkipufogó. Persze a fékek és a futómű se gyári. Biztos kicsit meg is van erősítve a motor, de így is 120Ló körül lehet. Annyi, hogy könnyített a kaszni, így a súly/lóerő arány az nagyon jó. Ott inkább a kanyarokra megyünk, nem a gyors egyenesekre.
Egyet értek. Diesel -el kicsit kényelmesebb, nem kell azon fáradnod, hogy ne essen le kritikusan a fordulat, mint a benyás esetében. De ez csak vezető kérdése. Mindig azt mondtam, hogy a lustábbak tádét vesznek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4259 üzenetére
Ajj de durva. Akkor az már tényleg igazi tákolmány. Én eddig kétszer láttam élőben. Egyszer közelről, akkor láttam meg a motort az utastérben. És aztán gyorsult egy Porsche ellen. Úgy megugrott mint egy rakéta, brutális volt. Én biztos nem ülnék bele, nem szeretem a koporsókat. De azért megfogott az, ahogy megy. De az tényleg csak erre jó, hogy néha nyomj neki egy kövéret.
Szóval az biztos, hogy szar, de úgy autót megindulni még nem láttam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #4259 üzenetére
Itt az ominózus videó külsőből : [link] Ha megtalálom a belső kamerás felvételt berakom azt is horror ... (A kuplung a rajttól fogva csúszik mint a szar erre mit csinál? Tolja tiltásig mint az állat. Örülhet, hogy karcolásokkal megúszta az esetet.)
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Egy benzines autóval miért kéne 6.-ban gyorsulni? Ilyen hülyeséget... Főleg, hogy M3-asról volt szó. Ki az a hülye aki 6.-ban akarna vele gyorsulni 80-ról.
VR6-Fan
890kg? Így már érthető... Utcán mennyire használható a gép? Mert az M-es BMW-knek épp az az előnyük, hogy ha akarod akkor kényelmesen elautózol velük jó messzire, mert teljes értékű autó minden szempontból. De ha olyanod van, akkor kimehetsz vele versenypályára is akár és elalázhatod vele a hétköznapi autók 99,9%-át. -
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4260 üzenetére
kinek mi, én se szeretem a dizelt.
egy dolgot nem szeretek ha olyan dolgot fikáznak amihez nem értenek (még annyira se mint én) és alaptalanul.
SpeedR:azzal jár a srác melóba minden reggel, meg vissza van fog picit az adagoló hogy ne ömöljön bele úgy a nyál és ne okádja a fűstőt meg ne egye le a fejed így csak, de kb egy 2 perces mutatvány hogy meg legyen a kellő teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4264 üzenetére
Én csak azért fikázom, mert nálam azok nem jöhetnek szóba. Biztos, hogy meg lehet csinálni normálisan is egy autót. De én akkor vinném egy profi tunincéghez, ahol vállalnak rá garit is, és jó referenciáik vannak.
A Te kocsidban amúgy van motor tuning? Mert nem írtam már a topicba, de nagyon szép autó, és kívülről nézve, minden gyári. Az olyanokat én is nagyon szeretem, nem is tagadom. De csak az olyanokat, amik meg vannak becsülve. Nekem is volt őrült korszakom, Opel Calibra Turbo volt az álmom. Még máig is oda vagyok érte, de ott is csak a széria kinézetűért. Na persze amit néztem, az széria volt, de volt benne egy erős chip, minimális turbó nyomás emelés, így 300 lovas volt, kisebb átalakítás nélkül is.(Remus rendszer volt rajta) Imádtam is, sokat próbálgattam. 4x4 -el szaggatta az aszfaltot, és 280 -nál kiakadt az óra. De nem mertem megvenni, mert 1.400.000 -ért árulta a srác, de legalább 1.500.000Ft kellett volna rákölteni, hogy azt lehessen rá mondani, hogy ez autó. Persze el lett víve Opel szervizbe is, motor 100% -os volt, pedig 60k km -et így használták az autót. Csak a többi kiegészítőre sokat kellett költeni, a régi autó az régi autó. Így maradt a BMW, amit persze ugyan úgy szeretek. Szóval bennem is van ilyen affinitás, de vannak dolgok amikből nem engedek.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4265 üzenetére
külső nálam, mindenből a gyári sportos annál szebbet, ergonomikusabbat nem nagyon lehet csinálni, ehhez hozzájön egy durva ültetés(nem csak rugó vágás meg gátló keményítés )
valami nagy és széles gyári kerék.
külső kb ennyi a belső is hasonló, magamnak két térkép zsebet engedek ami nem gyári, no meg csomiba egy láda+erősítő.. jah és nem gyári G2-es rádió..
amúgy belső térből is a gyári sport (GTi/gyári Recaro/bőr)
motor, ami a csővőn kifér.
egy kis aprócska, nagyobb szívósor, kicsit berhelt benzin-levegő keverék, powerrohr, hogy jobban harapjon a gázra, de még semmi komoly. egy dob ki lesz szedve alóla, egy 4:2:1-es leőmlő, utána lehet hogy komolyabb hengerfej tuning, pár dolgot elkönnyiteni benne kigramolni, a végén lehet megy rá egy kompresszor.
a másik véglet meg VR6-ot bele.
amit linkeltem 2-3 képet a topikba az nem az enyém, de az enyém is olyan csak nem porke C2-es felniken.. vissza olvasol akkor elvileg találsz az enyémről is linket, vagy dragonnál.
nem vagyok a csicsa tuning híve, inkább nézzék 1,3-es öreg ratyi golfnak a kocsim, az emberek 90% úgy se tudja hogy mi a GTI és mit tud a következő 7% meg nem tudja meg különböztetni a GTI a 16V(olt) GTI-től, mint ahogy szombaton az RS octavias sem...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
Bakker mikor beléptem a topicba először azt hittem, el klikkeltem és a PH!-s Skoda, WV, Audi, Seat club topicba léptem be.
VR6-Fan, feketeandras miatt[ Szerkesztve ]
-
-
dragonfx
veterán
Köszönjük a márkábavágó hozzászólást a 2 neves kartársnak, leülhettek egyes, viszlát.
Most mi van én befejeztem .hondások befejezték ..most jönneka VW.sek.. a Füstdi-vel.....na kelljünk már fel.
egy dízel sosem jöhet közelébe egy benyás autonak...sem tartósságban sem élményben, és lassan fogyiban is utolérek emrt gyakorlatban a dzíel a zabál áma turbó miatt.
Az hogy engem megenne egy G4 1.6 azt meg hiszem ha látom..lehet most nincs jó formábana vas...de lesz ez így se ....chippel sportkipuffal esélytelen lenne a golf.van súlytöbblete szerintme bőven.
Na és akkro a papíradatok
530D>>235 ló/500NM
530i>>272 ló 320 NMszal nem ugyanakkora lovasak..benyásnak van37 ó előnye és ez alkszeg magas fordulaton ki is jön ezért jobb.később kell elváltani...és ezért nyer 0.5 secet 100ra.
A golf1-2kel is csak addig vagyok emberek amíg nem jön egy kanyar....utána csá...egyből be is ér az m3 ...akár e46 akár e90.
Más:
BMW001:..teso ha egy ilyen..nyáron rádvillant a pályán lehet jobb ha lehuzodsz ...wtf ...eddig a 2500as moci ami e90 elsőibe volt 218 ló volt..ebbe csak 204...mégis nézd meg oldalon 6.6 alatt 100on?? ...3.0 is visszafogva 272ről 258ra...még 5.8 alatt 100on...1500 kilóval...vazz mit tudnak ezek az uj frissített mocik majd..odaverős
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz VR6-Fan #4268 üzenetére
Jaj ne viccelj már tudod jól Te is, hogy nem azért írtam. Meg különben is...
Csak meglepődtemDragonfx
Ez meg mi???
"Köszönjük a márkábavágó hozzászólást a 2 neves kartársnak, leülhettek egyes, viszlát. "
Még ha Te nyitottad a topicot is, ne mond már meg ki hányas meg, hogy viszlát
Na meg
Tehát annyira nem lehet egyes, vagy akkor most ki is téved[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #4269 üzenetére
"egy dízel sosem jöhet közelébe egy benyás autonak...sem tartósságban sem élményben, és lassan fogyiban is utolérek emrt gyakorlatban a dzíel a zabál áma turbó miatt."
Ha már Forma-1-ről szó volt.
La mans nem egy elhanyagolható verseny és az Audi igen ott van, és DISEL[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4270 üzenetére
figya ami volt az votl szerintme ő se így gondolta..meg amugy is ha én enm megyke oda beszólni akkor te se tedd már köszi.
vagy dícséred a bmw.t vagy egyszerűbb ha nem írsz ennyi.
ja és előb tanulj meg linkelni
legyne ott nyugodtan....én nem pályán közelekedek hanem pesten......V12 tdi R8....az a faxa....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4269 üzenetére
na ezt nem kellett volna dragon!
nyugi a tiedet még egy ős 1,6 TD is elkenné. no félre a tréfát..
"egy dízel sosem jöhet közelébe egy benyás autonak...sem tartósságban sem élményben, és lassan fogyiban is utolérek emrt gyakorlatban a dzíel a zabál áma turbó miatt."-->ezt már párán próbálták neked meg magyarázni szerintem olvasd el újra azokat...
"Az hogy engem megenne egy G4 1.6 azt meg hiszem ha látom..lehet most nincs jó formábana vas...de lesz ez így se ....chippel sportkipuffal esélytelen lenne a golf.van súlytöbblete szerintme bőven."-->légyszíves linkelni olyan h.sz.-t amiben erről volt szó
"A golf1-2kel is csak addig vagyok emberek amíg nem jön egy kanyar....utána csá...egyből be is ér az m3 ...akár e46 akár e90."--->[link] jah és 1,6-os (semmi ördöngöség, egy jó KW merev kasztni, kis súly, meg kellő benzin és levegő.)
am pont neked szólt hogy amihez nem értesz nem biztos hogy komolyan bele kéne szólni.
"vagy dícséred a bmw.t vagy egyszerűbb ha nem írsz ennyi."-->mi vagy Te krőzus? (Baknkba, meg E-Kluba úgy se hallod sűrűn..)
nem tudom részemről értelmes forúmozásnak tűnt amit Andris és jó magam csinált, és a többi BMW-s, csak Te szítod megint itt feleslegesen a tűzet, de előszőr helyesebben tanulj meg írni mint én[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4273 üzenetére
de csak 150 méterne emrt utána lefullad és vége van 80nál...a 53.7 lóerőnek
4247>>"jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt."nincs mit magyarázni...320d ugyanugy bekapja a 8at ha tolod neki 320i nemtolva 8liter tény a dízellel dinamikusbab leszel viszont valszeg fele annyi idő után lesz generál...és kb 3x jobban szennyezed a levegőt.
na jól van már...eza golf..ez utcai autó neked? ..te mondtad nempálya versenyautókról beszéljünk...amugy sok sok millio ráköltéssel az enyémből is lenen ilyen....amennyit erre költöttek azt az enyémre költenék az is menne így....és elverné az 1.9 pdthdihtpvti.t..is...
kw rugokat lengeéscsillapítókat és futóműveket gyárt.. a kasztni merevségéhez mi közük...hjó futomű attólmég a kasztni nem elsz aerodinamikusabb....carbon tető jöhet enyémre is meg máshova és könnyne lehet 1000alatt....
biztos jó ezt elkezdeni??
egy isminek volt turbos 4es golfja....driftelt vele....egyszer tengely 1x mega turbó bánta....VW power.....olyna driftet mnt az e30/36ok tudnak semmilyen más verda nem tud max. 5x annyiból...u.i.:nem hinnéma vita folyamatos egymásnak ellentmondás normális fórumozás lenne....neked mér kell vr6 turbó..egyszerűbb egy 1.9 tdi.....persze hogy lehagysz mindnekit mert megpusztul a füsttől elájul
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #4272 üzenetére
"vagy dícséred a bmw.t vagy egyszerűbb ha nem írsz ennyi. "
Most Te miről beszélsz.
Te itt egy ugyan olyan fórumozó vagy mint mindenki más. Azt írok amit akarok nem Te fogod megmondani."ja és előb tanulj meg linkelni"
Te meg legyél egy kicsit, találékony és pár karaktert törölj.
De megtanulok linkelni azért, de csak akkor, ha Te meg megtanulsz helyesen írni.Nem akarom elrondítani a topicot ilyen nevetséges dolgokkal. De vegyél vissza szerintem, azért mert neked béemvéd van nem kell tirpáknak lenned.
[ Szerkesztve ]
-
Tim82
nagyúr
válasz Gebriel #4271 üzenetére
DISEL nem diesel, helyesen? Mert a dízel, mint magyaros átírás is helyes.
Jó, csak Grétsy Lászlót játszom, az autókhoz mint bringás egyáltalán nem értek.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4275 üzenetére
én előbb kerestem vissza...
figy aha megnézed már jóideje nem szólógatok be elxarom..cska tod benézek ide és még itt sok hsz.en átt a VW dízel istenítés megy az elég durva nemgondolod??..írj amit akarsz de akkor én is. ....mega golf 1/2...jó akkor én meg mondom bmw e30..
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4269 üzenetére
Dragon, én a régebbi 530i -ről beszéltem. Az a motor, amit még 2003 -tól az E60 -as is kapott. [231Le/300NM]
A felújított 3.0 -ás moci jó hogy odaveri.MADV12: Nem, nem mesélte. Ott ültem az anyós ülésben, és Miskolcról Bp. -re a szakszervizbe menet mutatta meg a srác, mit is tud. Megvoltak róla a papírok is, be lett méretve. Kicsit több mint 300Le lett. És ha úgy nézed, hogy egy alap Calibra viszi a 250 -et simán(ezt én magam próbáltam), akkor reális, hogy +100 lóerőre ilyet megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4274 üzenetére
"4247>>"jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt."--> lol ezen még szerintem a a BMW-sek is röhögnek hogy ezt nem érted meg, hogy itt baromira nem arról van szó hogy G4 vagy 316i
anyám ember, übereled saját magad...
"nincs mit magyarázni...320d ugyanugy bekapja a 8at ha tolod neki 320i nemtolva 8liter tény a dízellel dinamikusbab leszel viszont valszeg fele annyi idő után lesz generál...és kb 3x jobban szennyezed a levegőt."-->Dodinak még mindig áll a fogadása.
"na jól van már...eza golf..ez utcai autó neked? ..te mondtad nempálya versenyautókról beszéljünk...amugy sok sok millio ráköltéssel az enyémből is lenen ilyen....amennyit erre költöttek azt az enyémre költenék az is menne így....és elverné az 1.9 pdthdihtpvti.t..is..."-->nem kell hozzá sok millió, az idei építési listánkon egy ilyen kaliberű autó is szerepel
"kw rugokat lengeéscsillapítókat és futóműveket gyárt.. a kasztni merevségéhez mi közük...hjó futomű attólmég a kasztni nem elsz aerodinamikusabb...."-->hogy jön a futóműhöz az aerodinamika?, az tény hogy a G1-nek 1 a CW-je, de kérdem ez hogy jön a kanyar stabilitáshoz?
"carbon tető jöhet enyémre is meg máshova és könnyne lehet 1000alatt...."--> de nincs a tieden carbon tető és nem vagy 1000 alatt, érted nincs (ezen se volt nem tudom honnan jött..)
G4 turbos jah aha FWD vagy AWD?
miért kell VRT meg a 16VG60, mert ilyen még nincs, dizel meg minden sarkon van, miért kellett nekem GTi hogy az ilyen emberek megtanulják azért mert BMW/Opel/Honda/VW konszern jel van a kocsijuk elején akkor attól még a kocsijuk nem a széria legerősebbje/legjobbja..
egyszerűbb lenne azt elismened hogy a 316i-dnél van jobb kocsi ami öregebb és nem BMW?
hopsz bocs off
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4279 üzenetére
Calibrára, viszont akkor ott nem csak turbo nyomást emeltek, mert annyit nem bírt el az a motor gyári belsővel, vagy nem sokáig 1-2 ezer km-ig.
de a 300lojj birtokábban és azzal a CW-vel nem elképzelhetlen a óra szerinti 280+.
dragon:nem veszed észre hogy a saját forum társaid nem állnak mellég a baromságaid miatt?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #4277 üzenetére
"ska tod benézek ide és még itt sok hsz.en átt a VW dízel istenítés megy az elég durva nemgondolod??."
VR6-Fan
"PD a francokat jó cucc a szériák 50% szar volt olyan meghibásodási rátával hogy sírva fakadsz.."Ez lenne az istenítés??
Részemről egy szakmai beszélgetést olvastam. És mivel ő a WV szereti, és környezetében nem egy átépítés volt ő erről tud teljes tudással, bele éléssel véleményt írni. Mint ahogy Te a BMW-ről.
Este van fáradt lehetsz, nem kell egymást marni[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4283 üzenetére
Én úgy tudom, hogy csak a chip volt, az +65Le -t dobott az autón. +dupla csöves rendszer alul, az is azért adhatott neki kraftot. És meg lett emelve a Turbo nyomás, kis potival lehetett szabályozni. Arra már nem emléxem mennyivel is, de a srác csak akkor rakta maxra, ha állatkodni akart. Amúgy mindig nulla egész nem tom hány bar -on használta.
Dragon, nyugi. Megmondom őszintén tök jót csevegtünk eddig, kis vita mindig belefér, de a nélkül nem lehetne jót beszélgetni.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4285 üzenetére
no az már mindjárt más, mert a calibra dugó nem bírják a túlzott terhelést megfelelő hűtés nélkül. (magyarán tolóüzemi kapcsoláskor nincs elég nagy korona hűtés a dugón akkor baszhatod..)
és ha jó magyarosan volt megcsinálva akkor tudod kivette volna meg! ( magyaros..:levegőt adunk neki, de bengát nem.)
Gebriel:nekem nem az a bajom hogy irkál, hanem az hogy szakmailag (na jó legyen fél szakmai, én se vagyok se mérnők se technikus!) akkora blödségeket hogy amellett rendszeresen nem tudok elmenni!"egy isminek volt turbos 4es golfja....driftelt vele....e"-->FWD kocsival hogy az istenbe driftelsz, vagy haldexal?
ha azzal száraz aszfalton driftel nekem valaki vendégem egy korsó sőre.
jah és érdekes Dodi kihívására 2 hónapja senki nem jelentkezett.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #4279 üzenetére
Tudod én sosem vitatkozom, de ..............most az 1x
4 éve vettem egyet a lányomnak, azóta is megvan, párszor vagánykodtam én is vele........szó mi szó megy mint az ördög 180-ig, aztán ember egyen a talpán aki az úton tartja hacsak a fél autó át nincs alakítva. És még kanyarról szó sincs. Jó autó meg jól is néz ki de az a hibája mint a legtöbbnek............nem 200 fölötti teljesítményre van építve. Ami végül is nem is hiba ha jól belegondolunk.
Amúgy a 250-et sem tudják .........a közel 300-hoz meg +100 paci kevés
Az agyontuningolt kocsikról meg nyugodtam le lehet venni az emblémát mert az már úgysem az. Lehet lóerőket meg mindent belevarázsolni csak pénz kell hozzá.
Van egy haverom egy alapban 6 hengeres 3.3-as ból mára már egy 5.7-es V8 supercharged 1100 Le.............az már nem az az autó.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
Vangelis
nagyúr
Mi folyik itten mán.
Dízel = Munkagép, THG, VONAT, BUSZ, 4x4
Benzin = Személyautó, Sporautó, Repülőgép
(vagy tudja a tököm hogy benzin kerozin,.... de nem gázolaj tényleg diesel repülőgép van egyáltalán?Majd akkor veszek dízelt ha a forma 1 ben is bevezetik
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4286 üzenetére
MADV12: Itt van, az amit én akartam venni, az is így szaladgált. Csak nem ilyen gusztustalan kormánya és belseje volt. 10 -et csal az óra, azért mondtam, hogy 280 -nál akadt ki. Amúgy az 290 óra szerint. Annyit nem utaztam benne, és nem is mentem vele, hogy megismerjem. De a 100 -as sprintje is 6 körül(értsd alatta) volt, azt még próbáltam is. Igaz 4x4 -e kényes, de ez még működött, bár megmondták, hogy ilyen teljesítmény mellett az nem lesz tartós.
Ez jó volt. De nem magyaros, németes volt. Srác németben vette, ott is csináltatta meg, azért vetemedtem majdnem arra, hogy megveszem. (máig bánom... )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz Gebriel #4267 üzenetére
Még mindíg csak feke Te!
Amúgy BMW bontó után kutakodtam éppen azért tértem be ide segítséget kérni.És kaptam is.
Amúgy nem akarok belefolyni az eszmecserébe csak inkább passzívan nézelődöm.
Én a jó autókat szeretem, tök mindegy milyen jelvény díszeleg az elején.
Pl.: Régi 6-os Coupe (ha már bmw topik), Saab 900 Turbo, Renault 5 Alpine, és hasonló régiségek. Ezeket tekintem autónak nem a mai kocsikat. -
Tim82
nagyúr
válasz venember83 #4282 üzenetére
Kóstolgatsz?
Ja, ja, sajna bezárták az egyéb "bohóctopikokat". Genyó vagyok meg környezetbarát - hasznosítsuk újra az autósokat!
Gebriel: semmi gond, csak gondoltam, szólok.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
VR6-Fan
veterán
jó akinek olyan kocsi van a popsija alatt annak nem túl sok másik gyári gép fog többet mutatni
BMW001:annyit azért hozzá tehettél volna hogy V6-os és nem a 4 henger 2.0l
érdekes dragon hová tűnt?
fekeandras:hüm egy jó Alpin V8. az már talán oda csapná a 316i-t driftben, vagy még sem mert azt a csigazabálók csinálták!?#4294:akkor szinte biztos hogy nem csak chips meg kipuf 280+-hoz már nem csak kis súly meg jó CW kell.
no meg tudod ki menni annyit azzal a futóművel, kb olyan lehet mint egy G1 300 felett
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4292 üzenetére
Le Mans -on nem azért vannak nagy előnyben a dieselek, mert kevesebbet zabálnak? Emléxem az audi bemutatkozására, és azt mondták a szakértők, hogy a győzelmet annak köszönhették. Ha jól emléxem...
VR6-Fan: Nem, gyárilag csak a 2.0 -ás Turbo volt. Ez is az volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
nem érdekel ki áll mellettem és ki nem....jól van még a saját kis hazai topikomba is beszól mindenki.nyasgem
senki nem mondta hogy nincs a 316imnél jobb renegetgg jobb van..ez ti találjátok....pl legujabb kedvenc>>>ford focus RS.....de azért a realitásnál maradva egy e36 320 elég
amugy az az 1.6os golf álombiradalom.....tuti van rajta valami turbo vagy valami....
felőlem építsetek akármilyne autót....egy 6hengeres bwm mindig jobb lesz.biztosabb.stabilabb.megbízhatóbb.kiegyensúlyozotabb érzés beleülni....akinek meg van rá és erre gerjed ott a lehetőség e30 m5re bármikor....oda is lehet ölni és akkor még jobb lenne.
EZ GÁZ AMI ITT VAN...BMW.S TOPIK BMW.S EMBEREKKEL...ÉS VOLVO, VOLKSWAGEN, OPEL,FORD ...MI JÖN MÉG??..SUZUKIRÓL NEM AKARTOK BESZÉLNI MEG MOSZKVICSRÓL.NA LÉPEK IS MERT ÉN EBEB A SZÉGYENBE NEM VESZEK RÉSZT MOST.
a focus rs lehet odacsapja áma lancerX.et..sőt tán még az m3at is m5öt is chippelve.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4295 üzenetére
B@szod, tegnap ájuldoztam a gép előtt az új RS Focus -re. Nekem is nagyon megtetszett. Bár akkor inkább már egy Lancer EVO10, csak kár a 4 hengerért.
Gebriel: Persze, azok. Azért azt meg kell hagyni, hogy az autógyárak a dieselek fejlesztésébe elég sok pénzt öltek bele. A benyások kicsit elvoltak hanyagolva, mostanáig. Élő példa a BMW, akik újra elkezdték fejleszteni a benyásokat, pl. új 3000 -es motor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #4295 üzenetére
"EZ GÁZ AMI ITT VAN...BMW.S TOPIK BMW.S EMBEREKKEL...ÉS VOLVO, VOLKSWAGEN, OPEL...MI JÖN MÉG??..SUZUKIRÓL NEM AKARTOK BESZÉLNI MEG MOSZKVICSRÓL.NA LÉPEK IS MERT ÉN EBEB A SZÉGYENBE NEM VESZEK RÉSZT MOST."
Uhh ez neked szégyen szegény
De részben igazad van ez egy BMW topic[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4295 üzenetére
na itt mutatkozik az akkora hozzá nem értésed, megint.
tudod mi a titka szívó 1,6 200le-s motornak értelmes élettartammal?
jó gép műhely+jó anyagok+sok szelep+még több levegő+3X annyi benzin mint levegő (persze az arányszám elégé sac/kb)
és a varázsszók:kugelfischer/weber/digi spricnis befecsik(na jó ezt nem így hívják az tuti )
de gondolom egyikről se tudod mi?
többet vissza se találj
BMW001:az a nagy baj hogy a benzines fejlesztésnek jelenleg vége, mert van rétegzet keverék képzés aztán csokolóm (VW-nél FSI, nálatok nem tudom mi )
a dízel technologia még most éri a fénykorát mivel most vannak olyan anyagok amik azt az adott terhelést elviselik amit a fejlődő dízelek létrehoznak, szóval a benzines aggregát szép lassan lefognak épülni, sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23