-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
idtec
csendes tag
Egy barátomnak 520d touringja van, E39-es, nagyon szereti.
Kényelmes autó, nem egy rakéta, de keveset fogyaszt, és azért nem is megy rosszul. Főleg hosszútávú utazásokra használja és nagyon szereti. -
MPowerPH
félisten
Sajna hidrogén előállítása még nagyon drága...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4398 üzenetére
Na akkor mégegyszer: A "kellően" dinamikus NEM azt jelenti, hogy dinamikus. Azt jelenti, hogy elégséges az a motor. Nyilván nem egy erőművész, de azért még mindig jobb mint egy 1.4 Astra. A nyomaték miatt a kapaszkodón sincs nagy problémája.
Apámnak pl. tökéletes lenne egy 520dA is. Országút 100 tempomat, autópálya 130-140 tempomat, és nincs neki olyan vágya, hogy kilométerenként lealázzon egy suzukist.A 7-est ne keverd ide, mert az még nyugaton is egy drága luxuscikk ellentétben az 5-össel, ami a széles középosztály számára is elérhető. Sokaknak munkába járós autó. A 7er, mint luxuscikk nyilván nem engedhet meg magának olyan motorokat, amelyek nem illenek a image-ába.
Voltál megnézni az Audit?
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #4394 üzenetére
nekem akkor is tetszett, igaz nem én vezettem
meg ez automata váltós volt, 1600-1800 körül már elváltott, de gondolom ha jobban nyomod neki akkor engedi a maxig. utazgatni biztos kényelmes...bár aki szenvedélyre is vágyik nem csak a minőségre az biztos nem ilyet vesz, én se vennék ilyet (ilyen motorral), csak tetszett mert eddig nem sűrűn ültem bmwbe.
520i nekem bőven elég lenne kezdésnek[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
Értelek. Na mind1, ezen ne vitázzunk. Én még apát se tudnám elképzelni ilyenben...
Innen is látszik, mindenkinek mások az igényei, és a kialakult képei az autókról.2 körül indulok autó nézőbe. Beszéltem a tulajjal, nekem kicsit gyanús a kevés km... Ennek utána fogok járni, kifaggatom. Nehogy itt 200k+ km -es motrot vegyek...
De nagyon kíváncsi vagyok.Tomics: Jó, én úgymond kicsit elvagyok kényeztetve, és keveslem a lóerőt a nagy kaszniba, mivel még a 28i se úgy megy, ahogy azt szeretném. Legalábbis én nem fagyok meg benne, mások szoktak félni. Én már észre se veszem, ha 2 -es padló van. Bezzeg elsőnek, tiszta erőből kapaszkodtam a kormányba, és ordítottam... De lehet ez így megy. Nekem pl. szenvedés a céges 2.0 -ás Mondeot vezetni. Az ember megszokja, hogy mire képes a saját autója, és utána egy gyengébbel el van veszve. Autók terén nem jó a downgrade. Hál istennek az is le lesz cserélve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #4405 üzenetére
Hát persze így van ez, én eddig csak 1.3 1.4eseket (max 90 ló) vezettem 4 éves pályafutásom alatt gondolhatod hogy mekkora ugrás lenne akár egy 20i vagy 20d is. Idővel biztos kevés lenne Majd pár év múlva ha megveszem az első bmw-m kiderül
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4405 üzenetére
Nem te, vagy én vagyunk az 520d célcsoportja, de azt akkor is el kell ismerni, hogy van neki létjogosultsága.
Nekem is kevés már kicsit a 192 paci. Kicsit már bánom hogy 40i-t vettem, de szerintem idővel azt is megszoknám és akkor már nem lenne hova fejleszteni. (Csak az M-esekre, de azok fenntartása megfizethetetlen számomra egyelőre... E39 M5 kipuff rendszer 800e stb...)
Az A6-ot próbáld meg leinformálni az Audinál.
-
MPowerPH
félisten
Neked milyened is van? Én is gondolkoztam az 540i -n, de a fogyi miatt nem vállalom be.(pedig jó lenne...). Ezért gondolkozok Turbo -s audiban... Nem eszik sokat, de azért már erős autónak számít. Meg hát a quattro hajtás azért nem lenne hátrány.
idtec: Nálam a kreszbe nem tartozik az, hogy mennyivel lehet menni főúton és autópályán. A többi szabály az szent, főleg a lakott településen lévő 50 -es korlát, amit én a sűrűbben lakott részeken 40 -re csökkentenék.
Főúton és autópályán mindig úgy megyek, ahogy kedvem tartja. Van egy beállt tempom, ami főúton 110, autópályán 150.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4409 üzenetére
Hupsz, többször átszerkesztettem azt a mondtatot én a nem szócska kimaradt. Szóval kicsit azt bánom, hogy nem 40i-t vettem. (hanem 192 pacis 525i-t)
A 4x4 hajtásnak nem nagyon veszed hasznát sima asztfalton. talán télen jól jöhet néha. Mondjuk audinál nincs sok választásod, vagy 4x4, vagy elsőkerék. Akkor pedig inkább 4x4.
-
dragonfx
veterán
ennyire szjátok a fogatokat mér nem e36m3ban gondolkoztok vagy e46 m3 se olyna vészes árban van már.
vagy folymaatosan 4 emberrel utaztok?
ha nem akkro elgondolkodtató..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
Nekem lassan olajcsere.
Létezik, hogy 6,5 liter kell bele?
5w/30 as kell bele?..
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4424 üzenetére
Használtan, belinkeltem. De szerintem Audi az felejtős. Majd leírom miért, végigolvastam a népítéleteket is. Az tény, hogy okosabb autó mint az E39, sokkal több extra is van benne, az MMI az sokat dob rajta. De ezt leszámítva....
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4427 üzenetére
Áh köszi szépen, az kicsit drága nekem.
idtec: Ez az audi egy drága VW erős kijelentés kicsit. Fogalmazzunk úgy inkább, hogy a VW egy butított Audi. Audi fejleszt, VW meg onnan kapja a fejlesztéseket, és nem fordítva. Nem véletlenül drágábbak az audik.
Kár hogy anno a BMW -ben nem volt akkor luxus mint egy Audiban. Azért nem utolsó, hogy keyless go, meg MMI, meg minden okosságot beleraktak az Audikba. E39 ilyen téren kicsit le van maradva. Sajnos a megbízhatóság és a tartósság nem jött össze nekik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4429 üzenetére
Azért a VW -t se szabad egy lapon emlegetni a BMW -vel. Nem egy kategória a két márka. És ez is erős kijelentés, hogy minden kategóriában. A motorok terén a BMW magasan a föld legjobbja, az összes márkát ide számítva. Lásd a díjakat amiket nyertek, és lásd a tapasztalatokat. Ha másban verhető is a BMW, motor terén nincs ellenfél.
Viszont ahogy elnézem a VW -nek most nagyobb baja van annál, minthogy a BMW -vel versengjen. A Skoda nagyot dobbantott az új Superb -el."Az Audi Nyugat-Európa legkelendőbb prémium márkája"
Igen, és ez leginkább a szép formatervnek köszönhető.Chris Bangle munkássága nem biztos, hogy jót tett a BMW -nek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4430 üzenetére
A drága VW-vel a kollega előző kijelentésére reagáltam, miszerint az AUDI egy drága VW.
Chris Bangle: Hát az E92 kivételével nem is tetszenek a BMW-k, viszont az Audik nagyon, Walter de Silva nagyon szép autókat csinál (bár kétségtelen hogy a mostani SEAT Toledo-t nagyon elkúrta, hogy miniszterelnökös legyek )
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4431 üzenetére
Jah, értelek. Sorry... Én se értek vele egyet, szóval csak nem figyeltem pontosan a fogalmazásodra.
Nah, ezzel is így vagyok. E92 -n kívül csak az M5 tetszik, a többi nálam nincs egy lapon egy szép Audival(S -line csomag a végzetem,egyszerűen gyönyörű. Elegáns, és mégis brutálisan sportos). És akkor még a belsőt meg se említettem, amiben nálam teljesen elásta magát a BMW. Elvileg a már nem Bangle fejlesztések visszahozzák a vezető felé forduló középkonzolt, és egy normálisabb belsőt is. Ha külső megjelenésben még nem is veszik majd fel a versenyt az Audikkal, azért szerintem E60 után így is nagy lépés lesz.
De a motorok tekintetében le van maradva az Audi is. Ha csak a szerint választanék, akkor 100% BMW. (csak, hogy ne az jöjjön le, hogy itt mocskolom a BMW -t, de be kell vallani, hogy Bangle megosztotta a BMW tábort is. A korábban elegáns és egyben sportos bmw -s(pl. e39, e38, e46) formát szeretőknek csalódniuk kellett az új design -ben , és azok nem biztos hogy márka hűek maradtak. )[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4429 üzenetére
Jó, Te úgysem fogsz mást mondani, miután ott feszítesz Anyunak köszönhetően R8-ban a képen, hisz ebből él a családod.
A szép formatervekről meg annyit, hogy az A4 Avant, meg az A6 Avant nem rossz, a többi elég gyengusz szerintem. A ledek a lámpákban pedig kifejezetten bazári hatást keltenek, de ez nyilván egyéni preferencia kérdése.
Az Audi fejleszt, a VW meg megkapja dologról meg annyit, hogy érdekes módon a rendkívül "jó" 4motion hajtáslánc kerül az olcsóbb quattrokba.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Szerintem az A8 is nagyon szép, és a TT se lett ronda. A3 nem tetszik, az A2 meg röhejes.
"rendkívül "jó" 4motion hajtáslánc kerül az olcsóbb quattrokba."
Öhömm... Melyik quattro -kba? Mert a quattro az maga a hajtáslánc neve. ...
Azt kihagytam az előzőekből, hogy az X6 nekem nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
Meglestél iWiWen?? Amúgy arra várok, hogy kész legyen az Ibiza GTi, megejtsenek rajta egy tetőpolírt, és utána szépen lemosom, és kimegyünk vele valahova fotózkodni. Jelenleg nem volt más "normális" képem magamról, ezért ez ment fel.
Nekem a ledek bejönnek, és kétségkívül ez a jövő. Nem tudom olvastál-e az R8 5.2-be készült LED főfényszóróról, elöbb vagy utóbb meg fogja verni a Xenon-t. És szerintem a ledsorok tök hangulatosak. Nekem ami nem igazán tetszik, az A3/A5, (meg a Q7 se, de az anti-SUV mániából, de még mindig sokkal szebb szerintem, mint az X5). És az A8-ból is várom már az újat.
Fejleszt amúgy mind2, és átadják egymásnak a fejlesztéseket és tapasztalatokat. Pl.: az A8(L) W12-ben lévő motor az VW fejlesztés, viszont az 5.2 V10 meg Lamborghini. És igen tudom, hogy az A3/S3 Haldexes, alapból fronthajtásos, de a többi az Torsenes állandó Quattro.
Artengo TR 990 Pro
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4428 üzenetére
Méghogy az Audi nem megbízható és nem tartós? Nanemár ...
"A motorok terén a BMW magasan a föld legjobbja, az összes márkát ide számítva."
Na azért ezt a Honda topikba szerintem ne írd be ... Nem vagyok egy Honda fan de az ő motorjaik magasan a legjobbak.És nem a díjak számítanak hanem a gyakorlati tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4442 üzenetére
Ahogy a népítéleteket olvasom a 98 -és talán 2003 közötti A6 -okkal hatalmas probléma van...
A motorokról alkotott véleményemet meg beírom a Honda topicba is, nagyon szívesen. Mondhatsz akár mit, ezen a téren a BMW verhetetlen volt mindig, és most is az. A Honda az F1 -ben se tudott normális erőforrást összehozni... A BMW 3.0 -ás benzines szívója és turbosa, a 2.0 -ás diesel -e két turboval, a 3.0 -ás diesele 2 tuboval, a M3 -as és az M5 -ös ben lévő mestermű minden tekintetben a föld legjobb erőforrásai. És ezt a szaklapok hozták ki, tök mind1 melyik ország autós lapját olvasod, és a szakújságírók véleményét látva is így áll dolog. Az M -es motorok olyan technikai színvonalat képviselnek, aminek semmi se ér a közelébe.
Hondárol inkább ne is beszéljünk, mert nem kis, hanem nagy szarban vannak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4443 üzenetére
Látod ez köztünk a külömbség. Én röhögök a népítéleten te pedig komolyan veszed.
Az F1-et ne keverjük ide mert a versenysport az tök más téma. Amúgy meg jelenleg minden márka egyaránt szarban van nem csak a Honda, és bizony ezalól a BMW sem kivétel."Szaklapok hozták ki". Ok. Mert technikai újdonságról volt szó akkoriban. Van az ismerettségi körömben egy ember akinek másodjára ment szét a motor a pár éves 6-os kupé BMW-jében. Amint kész lesz a kocsi megy a használtautóra. Mielőtt megkérded, igen hajtotta (nem ész nélkül!). Na és? Erre tervezték nem? De ! ... Ennyit a csodamotorról.
Amúgy meg szakújságírókról annyit, hogy annó az év autójának választották a Fiat Uno-t is közben meg mekkora egy fostalicska.mod: "A motorokról alkotott véleményemet meg beírom a Honda topicba is, nagyon szívesen."
Inkább ne. Béke!
[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
aktív tag
Azért a Kadett GSi-ben már 1991 előtt volt 150 LE és csak 4 henger.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Azért alkalmazott a BMW a 2.0 -ásakban is 6 hengert, hogy a járáskultúrájukat javítsa. Nekem nem mind1 hogy 4 vagy 6 henger.
fekeandras: Ez tudod olyan, mint amit itt már egyszer fentebb is írtam. A csoda Honda Accord 2.4i-VTEC haver alatt úgy megállt, hogy utána 1 hónapig nem jöttek rá a hibára, és a fél motort kicserélték. Nem bírta a strapát, pedig ritkán állatkodott vele. Akkor éppen sietett, és az a pár tiltás betett az autónak.
Én tegnap Budapestre mentem Paksról, majd Budapestről Pécsre, majd vissza Paksra.
Hát, kapott az autó rendesen, visszafelé után érdeklődtem, nem volt rendőr, így a pályán végig padló, forgalom se volt, így le se kellett szállnom a pedálról. Utána végig előzgetni kellett a 6 -oson is, nem sajnáltam 6000 fölött elváltani. Szerpentinen meg 4500 alá nem is nagyon engedtem be. Hazafelé már szépen 90 -el jöttünk...
Az autó meg se nyikkant a kicsit nagyobb erőltetésre, ma reggel megnéztem az olajat. Természetesen semmi se hiányzik belőle, szép tiszta, nem égett. És ezt csinálom 50k km óta az autóval, de még semmi motor problémám nem volt. És nem is lesz. 2 hónapja volt bemérve a motor, és minden tekintetben 100% -os, teljes egészségnek örvend majdnem 200k km -nél. Ismerősömébe 380k km van, tehát még le vagyok maradva.
Mondhatsz amit akarsz, a Honda motorok is fel vannak fújva, meg túl voltak ajnározva. Lehet régen jók voltak, mára már kicsit le vannak maradva, dieselek terén meg sehol nincsenek, csakúgy mint a turbo technikában.
Szerintem nem véletlen az, hogy a Merci a BMW -től akar motort "vásásrolni."Az Audit meg megnéztem, próbáltam is, és láttam amit láttam. Tulaj is elmondta a véleményét, amikor már látta, hogy ez reménytelen lesz. Nem alaptalanok azok a népítéletek... Mondhatsz bármit, azok a valóságot tükrözik, és személyes tapasztalaton alapulnak, nem kitalált dolgokon. Szerintem annyira nem hülyék az emberek, hogy a népítéletekben a saját autójukat fikázzák szórakozásból, és alaptalanul.
De nem akarok veled vitázni erről, mert úgyse jutunk dűlőre.
Lehet akkor kisebb E46 lesz, jó lenne a 3.0 -ás benzinessel. Csak belülről nem tetszik, és nagyon kicsi.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me