-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz _Blank_ #3699 üzenetére
Jah, hát van benne valami. Csak én szeretem a nagyobb autokat, a coupe -ban nem tudna normálisan elférni négy ember... Az új hármas limoban meg majdnem akkora, mint az E39, így tökéletes választás lenne.
Sajna még nincs olyan problémám, de remélem 4 év múlva már ilyeneken fogok vacilálni.
Én is kívánom neked!Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3702 üzenetére
Azzal kezdeném a 335i esetében, hogy vinném chippeltetni
Ez az alap chip: BMW 3er 335i
306 PS ---> 335 PS
400 NM ---> 440 NMVan egy erősebb, ez a vége:
---> 358 PS
---> 460 NMDe lehet még a turbo -ra is szereltetnék kis potmétert, lehessen állítani a nyomást.(bár az nem illene ehhez...) Így persze magától érthetődik, hogy egy olyan 0.1 barral feljebb nyomatnám a nyomást.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3703 üzenetére
na ezé nem való neked 15 milkás turbos bmw...mert szétgányolnád
nem bírjaia mai modern technikai az iylne angy tuningot max. ha ölsza mociba belülre is.amugy gyenge a hamannos 365 ló asszem az alpinájé meg 380 ...de it írták már megbontottáka mocit kovácsolt cumokkal.
274 lovas 3.0ásból is szerintme 300lovat elé lehet hozni egy chippel meg másik kipufogórendszerrel.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3704 üzenetére
Nem gányolás az, hogy kicsit több lovat szeretnék. Persze, gyenge. De írták, hogy ezt még elbírja a motor mindenféle nyulka-piszka nélkül. Amúgy ezeknél is állítottak a turbónyomáson, azért ennyi a ló. És ez a 335i húzva megeszi a V8 -as M3 -ast, sokkal rugalmasabb a 2db turbó miatt.
Az én autómra is 2db variációt írnak. Nekem most 193 -ról 204 -re van húzva, de vihetném, és akkor kb. 216 lovam lenne. Nah, de itt azért alacsonyak az értékek, mert ez szívó, nem turbó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Igaz nem BMW, de olcsó, és nem ismer kegyelmet. Evo VIII -at már vezettem egy rövid körre, de félelmetes amit tud. A Evo X meg még kinézetre is bejön.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Két kép, majd lesz a pályáról video is, csak át kell konvertálni.
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3713 üzenetére
Én a helyedben a rendszámot letakarnám, mert szabálysértés-rendszám nem feltétlen jó párosítás....
Amúgy szép a verda orra, enyém tiszta kavics felverődés volt...
Amúgy nem minden autó tud olyan takarékos lenni, mint a BMW, ahogy képen is látszik, 200-nál 9lityót eszik, enyém itt olyan 12-13 körül kér...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Jah, E46 -ost azt agyonüti. És az M5 -öt is gyalázza elég rendesen. Bakk, alapból több mint 200 lóval és 4 hengerrel gyengébb, és nem nagyon marad le.
Ennek nincs valami jó hangja. Enyhén csattog a Vanos.
E-Maxx: jah, de ki tudja, lehet Németben mentem vele. Meg nem biztos hogy a belső és a külső ugyan azon autóé.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
E-Maxx
tag
-
MPowerPH
félisten
Jah, emléxem. Ez már egyszer le volt fényezve elől, benne van a szervizkönyvben, gondolom a kavicsok miatt. Szóval lehet már ez is úgy nézne ki. Biztos kapott rendesen követ, mert a szélvédőn is van 2db javítás egy kavics után.
Mennyi lehet egy új szélvédő ezekre?Persze, automatával meg AWD -vel nekem se ennyi lenne... De senki nem akarja elhinni, hogy ilyen jól eszik. Még azután se hogy mutatom nekik. Azt mondják mindig, szar a mutató.
Eagl3: a takarékosságot akartam szemléltetni, azért is direktbe tempomattal mentem.
Van nagyobb is, csak az vidin van. Szar volt, mert 5 -en voltunk a kocsiban, meg gány 95 -ös benya volt a tankban. De majd feldobom azt is valahova.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3719 üzenetére
Egyébként Audi is merci is, meg volvo is jóval többet eszik, nem tudom hogyan, de BMW nagyon jól csinálja, mindig nagyon leszorítja a fogyasztást, még ha pörgeted, akkor is...
Nem tudom BMW-re mennyi, volvora 230-at mondtak, mert van benne ilyen sötétedő csík bigyó is felül....Megnézném a tiedet egy evoval feltöltve, egyedül, üres terepen, mennyi idő alatt van 0-250-en....
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Uhhh, az elég gázos. Akk szerintem nem lesz szélvédő csere. Ennyit már nem ér az egész, inkább akkor venni egy újabbat jobban felextrázva.
E-Maxx: Mindig tervezem, hogy V-power Racingel felvértezve én, meg egy operatőr csinálunk egy ilyen vidit. Csak most a téli gumi miatt nem lenne túl előnyös, az asszem kicsit jobban fogja az autót. De tavasszal az M6 -oson biztos kipróbálom. Előtte végigmegyünk, van e rendőr, visszafelé meg lehet nyugodtan huzatni.
Bár 250 az kicsit sok neki, szerintem... 240 -ig egész jól gyorsul, utána már csak erőlködik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3722 üzenetére
Én bontóból vettem bele egyet 60-ért, szintén felső színes csíkosat...
Amúgy csík nélkül kb egy bő 20-assal olcsóbbak az ablakok.Hát nem tudom, gumiból téli az még számít, de sokan mondják, hogy komoly autónál rengeteget számít a gyorsulásnál meg a végsebességnél a gumi márkája-tipusa.
Nekem mikor még E39 volt, egy Fulda szett volt rajta, kb 80%-os, azzal hajszálpontosan olyan időket autóztam, mint a később vett zsír új yokohamákkal....
Mind a 2-vel kitoltam 250-ig, és 0-100 is ugyanannyi volt, max 1-2 ezredes eltérés esetleg....
Amúgy benyából viszont egyik autóban sem éreztem 98 és evo vagy v-power között különbséget.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Bontóból nekem is 50k lenne, ahogy így nézem. Bár ki tudja, azok mennyire használtak, és mennyire lettek összekarcolva. Az enyém nyáron nappal szemben már kritikus, alig lehet látni. Sok a karc, meg a kis szemcse... Nem csoda, nő volt az előző tulaj. És még azt mondják, nőtől érdemes autót venni...
Nem tudom, én Pirelli P7 -et használok, anno tesztgyőztes gumik voltak. Nagyon megvagyok velük elégedve... Előtte ezen is Fulda volt, de annyira elkopott, hogy belül már nem volt minta. Esőben jöttünk hazafelé az autóval vétel után, és meg kellett állni, mert felúszott a vízen. A DSC egyfolytában villogott...
Én nagyon észreveszem a különbséget. Eddig 98 -as volt benne, Lukoil -nál 245Ft, egész olcsó ezért is ezt tankolom bele. Most szar mezei Super 95 -öst tankoltam bele, és tiszta hülyén jár a motor, hangosabb is, és ezzel együtt nem is muzsikál szépen. Magas fordulaton mintha gyengébb is lenne(5500 fölött), és alulról se húz annyira jól.
Racingel nagyon szép volt a hangja, egészen csöndesen dorombolt, és sokkal rugalmasabb is lett. Legalábbis én megéreztem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3724 üzenetére
Nőtől autót sose, volvo is nőjé volt előttem, 4 évig, előtte bankigazgatóé, de hagyott véltelen a csaj cd-t a lejátszóban, rúzst, stb-t az ajtóban, és meg is látszik, hogy nagyrészt fekete szoknyába használta, és nem takarította az ülést, tiszta retek volt...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Nah, itt az újabb példa. Pedig az elvileg előny az autóvételnél, ha nő volt a tulaj.
Nekem mind a kettő tükröm oda volt csapva, lökösön elől a műanyag léc tiszta kopás(nem mindig sikerült elfordulni vele), első lökös alja tropára törve. Mindig fent akadhatott vele, mert az alján a műanyag borítók is szét voltak zúzva. Mikor hátulról belém jöttek akkor derült ki, egy ép darab nem volt. A bőrről nem is beszélve... Előttem szerintem életében nem látott az se bőrápolót. Azóta amióta nálam van mindenki kérdezi, hogy újra lett bőrözve.Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3726 üzenetére
Istenem, dejó hogy nem full bőrrel vettem...Hogy káromkodtam volna mindig, mikor beülök...
Mondjuk drapp szövetet sem könnyű épp' mosni, meg ennek is bőr a széle, de még mindig jobb mint a fullbőr...
Amúgy enyém nem volt törve, hála égnek, sőt, fújva sem volt rajta semmi, azért egy 6 éves autónál ez ritkaság.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Jah, az tényleg ritkaság. Sajnos, ha rajtam múlott volna, az enyém se lenne törött. De hát vannak bénák az utakon, akik ész nélkül mennek...
Én mondjuk elégedett vagyok a bőrrel, igaz mindig kenyni kell ápolóval, de azt jobban szeretem mint a szövetet tisztítani. Mondeo -ba szövet volt.... Utáltam a kárpittisztítóval szarakodni.
Bőrnek 2 hátránya van, nyáron forró, télen hideg. Elsőnek olyan lepusztultan nem tetszett, most hogy 4 órás munkával rendbe raktam, már nagyon bejön.Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
ÉN folyamatosan 95 tankoltam, csak a héten tettem bele 98 ast, eddig nem vettem észre eget verő különbséget, mondjuk iylen szar időben nem is tolom ki a szemét.
Majd legyen csak jobb idő
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
Egy lehetséges vetélytárs az M5nek.
nem néz ki xarul.
[link]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3732 üzenetére
Azért én azzal az M motorral nem hasonlítanám össze. Mert olyan technikát képvisel, amit nehéz követni/leutánozni. És azért ott az igazi, a V10. A BMW ezt a motort a Forma1 -es technikai ismeretei alapján fejlesztette, valszeg azért nem is rakott hozzá Turbo -t. Itt a V8, igaz az amcsik erre esküsznek, de az F1 -ben kiderült, hogy a V10 -es motor vált be a legjobban.(fölötte már túl nehéz, alatta meg kicsi...)
Én úgy tudom, hogy az M motor sincs kihegyezve. Elvileg turbo/kompi nélkül is könnyedén elő lehet csalogatni +60 lovat. Én már azt várom, mikor megjelenik ugyan ez a motor, csak BiTurbo -ban. Nah, annak nem lesz ellenfele, az 100%. Remélem az új 5 -ös belsője is lesz ilyen szép, mint ezé a Jaguar -é, vagy az Audi/Merci -é. Nekem ilyen téren az Audi az etalon.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3733 üzenetére
Nem kell oda V10 biturbo elég a V8 biturbó is csak kellő karakterisztikával......igaz tudom az van az x6ban..de az szörnyen le van fogva..menetdinamikára mentek nem teljesítményre sportosságra.tol mint a hülye.De 4.4 liter V8 biturbó 404 ló asszem az nem nagy show....
Az M V8-ra 2 turbó...szerintme olyan 600 közeli lenni...mi tudná megfogni?? ...M5öt körbeveri balról jobbról.....lehet így turbó nélkül is....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
(Kolombusz)
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3736 üzenetére
Nekem a legjobban az E39 beltere tetszik. Kár hogy az a stílus már nem divat, pedig sokkal elegánsabb mint a mostani.(vezetőhöz forduló középkonzol. )
Audi..., félig meddig egyet is értek, bár azért van különbség. Utaztam már RS6 -ban, 2006 -os A8 -ban, és azért egy Passattal egyik se hasonlítható össze. Emléxem, A8 -ban hátul is olyan kényelmes volt. Nyár volt, és a hűtött masszőrülést még mindig emlegetem.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3735 üzenetére
Azért nézd csak meg a 2linket.
M3 4.8 alatt van 100on, M5 4.7...Az automatával az M3 4.6..vagyis elméleti síkon 0-100ra megveri...nem tudom ez a dsg3 as sportautomata vagy már az uj 7 sebbességes dkg-ra gondolnak az automata alatt....alaphangon nagyobb a kasztni ugye...mindkettő a sportosság jegyében...de az m3nak..200 kg előnye van súlyban ....és az M5nél nézd meg hol jön meg a nyomaték...bivaly magasan....M3nál az a 3900 teljesen okésabb...átlag mai benzines bömikben is 3500-4000 közt jön mega nyomaték...ez régóta hagyomány...azért egy 0-200..vagy 100-200as adatra kíváncsi lennék mind2 jármű esetében....lehet ott már az m5 elhúzna..de nem teljesen egytértelmű ám ez a családi harc köztük....
Más:
ma láttam egy fekete e39et...nem m5...de elől hátúl sportlökös....króm angel eyes..fekete rács....ac schnitzer..durván peres felni...hát bivaly sokat dob..kiemeli a sok e39 közül...te neked nincsenek ilyen optikai tuning ambícioid?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3738 üzenetére
Az ilyen adatokra ne adj. Még ha 100 -as sprintben egálban is van vele, 100 fölött nem sok esélye van. Nyomatékot ne nézd, mikor tolják keményen, akkor magas fordulaton lóerőből mennek. 200 fölött meg nem is kérdéses a dolog. Főleg hogy egy M5 -nek a 330 se gond.
Én is láttam, néha el is gondolkoztam, hogy csináltassak rá lököst, +lámpa, plussz ablak spoiler. Meg hátulra 2db kipufogú dobot.
Így nézett volna ki: [1], 2350k lett volna az egész mindennel együtt. A felnik +100k, +gumi. Azt későbbre hagytam volna. A végén elvetettem a dolgot, mert nem kell üvegszálas szar, vékony, ütközéskor nem sokat véd.
Felnivel és gumival már 500k fölött lett volna az egész bőven... A sötétítésről nem is beszélve. Inkább gyűjtögetek, és veszek egy full M-Packettes E39 -et, nagyobb motorral, Full extrásan. Jobban kijövök vele, mint hogy ezt szépítsem.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3739 üzenetére
áhh 350 nem lett volna...jó mondjuk ha gyárit akarsz mindenből akkor igen.
lökösök 30-40e darabja..fény rá 20-25e/elem.
a kipufogórendszer gondolom elég sok..de egyoldalon dupla nem elég neked ..ugy csak 1 végdob kell.
van abs.ből ami olyna mint agyári német piacon...apud ha sokat járkál hazahozza neked és a szállítást meguszod...de persze egy m5 bivalyabb.Hát 200 fölött persze m5 nyer..de addig??? vagy ringen?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ma 3500FT -al megtettem 192km -et. Azt mondom, végig egész normálisan mentem, 90,100,max 110. Kétszer mentem gyorsabban kis időre, akkor 190 -ig nyomtam fel.
És ezt én számoltam ki, nem a computer írta. Ki lehet számolni, ez milyen fogyi, végig klímával a pára miatt.Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
Utálom a xar időt
De 5,8 at mért legalább a computer
igaz nem tudtam 70nél gyorsabban menni..
Lehet ezzel tényleg gazdaságosan közlekedni
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3744 üzenetére
Mert rám jött a hülyeség... Egyszer egy E320CDi merci rám villantott, miközben előztem egy kamiont, 130 -nál az 51 -esen. Begurultam, elengedtem és visszaelőztem.Majd szembe jövő jön, vissza 70 onnan 2. -ban. Megvártam míg elmennek, Merci már indexelt hogy előz. Lepadlóztam, és majdnem 200 -ig elhúztam. Persze elmaradt... Utána elengedtem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3746 üzenetére
Jah... Az ilyeneken nagyon betudok rágni. Előzök, szépen 5. -be és levillant mert ez neki nem elég gyors. Ilyentől kiakad az ember.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3742 üzenetére
7.5-8 körüli..tényleg csodás ez a 2.8 dual vanos..utánanézek én ennek mert ez több mint bíztató.
e320cdi letol téged nyomaték miatt nemde?Vangelis>>5.8??..hol?pályán?70nwl??vagy hogy??menjél már neked 2 henger termeli vissza a benyát vagy mi?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3748 üzenetére
Nem azért tolt le, Dragon. Én addig szépen mentem, alőzéskor is csak azért gyorsultam 130 -ig, mert 3 kamion volt. De 5. -ben mentem, vissza se váltottam. Ez meg lendületből, gondolom bőven 160 fölött érkezett meg... Csak azért tolt ott le. Én csak miután elengedtem, akkor kezdtem el nyomni. De akkor nagyon.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Am, nem akarsz új autot venni? Vagy már tervbe van véve?
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A