-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
Egy kis érdekesség: BMW E9
-
rootkiller
őstag
Remélem láttátok, hogy a WTCC-ben a SEAT Leon TDi-k hogy mentek el a 320si-k mellett. Azok után, hogy a SEAT lesöpört mindenkit az időmérőn, majd az 1. verseny 1.-4. helyén SEAT végzett. A 2. verseny már csak hab volt a tortán, hogy 5.-8. helyről rajtolva az 1.-4. helyről rajtoló BMW-ket hogyan szorították hátra a SEAT-ok, de a legszebb mégiscsak az volt, mikor Tarquini 2 BMW között erőből elment.
Artengo TR 990 Pro
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4206 üzenetére
Most ezzel mi volt a célod? Idejöttél flamelni? Most aztán jól beszóltál a BMW-seknek, nagyon ügyes vagy.
Úgy látom, hogy van WTCC és VAG topik is, úgyhogy legyél szíves a BMW fikázásokkal oda visszafáradni. Köszönöm. -
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4206 üzenetére
Vicces fiú vagy. Arra nem gondoltál, hogy a BMW mostanság már másra öli a pénzét? Mert nekem úgy rémlik, hogy az auto sportok királykategóriájában versengenek, és a pénzt inkább oda tolják. WTCC már mellékes, azon se csodálkoznék, ha kiszállna onnan a BMW gyár, és az összes erőforrást az F1 -be ölné. Ha megnézed, a BMW azóta gyengélkedik ott, amióta gyári csapatot alakított az F1 -ben. Majd ha a Seat is eljut az F1 -ig, akkor lehet pofázni.
Amúgy, megnézném én melyik szaros,rohadó,seggbe k*rt, gyárilag agyonhúzott Seat megy el egy 335i/D, egy M3, vagy ne adj isten egy M5 mellett. De lehet túlbecsülöm a szaros cupra -t is, és még egy 330i is nagy falat lenne neki. Nagyokos...
De kérdem én, mi az a Seat? Én nem ismerek ilyen márkát... Talán valami butított VW vagy Audi korcs... Bár Audi nem lehet, marad a VW korcs.SpeedR: Hagyd már, imádom az ilyen elmeháborodottakat. Úgy ismerszenek meg, hogy magukban társalognak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #4208 üzenetére
Úgy rémlik ezt, hogy ezt már régebben is eljátszotta.Aláírás
Sociedad Española de Automóviles de Turismo <> SEAT WTCC Fan -> alázzuk a bömösöket meg a cheviket a zsigákról nem is beszélve Az aláírása is jó. Alázzuk a bömösöket. lol[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #4209 üzenetére
Alázzuk... Csak nincs mivel.
Amúgy tényleg nem vágom, hogy a BMW mit akar a WTCC -ben még... Az a kis pénz amit még oda ölnek, jó helyen lenne az F1 -es csapatban. Már évek óta csak romlik ott a helyzet, a fejlesztések az igazat mondva megálltak a WTCC terén, mert mellékessé vált. Azt a pénzt az F1 -re kellett volna költeni, és akkor már nem a 3., hanem a 1. vagy 2. legjobb csapat lennének. Szerintem illene már az amatőrök között befejezni a bohóckodást, kinőttek már abból. Így meg tényleg semmi értelme, hogy ívesen sz@rnak az egész szériára.Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
Srácok mindig kiviszitek a játékot a versenypályán kívülre. Mér nem lehet elismerni, hogy a Leon TDi jobb a 320si-nél??? Mér kell mellébeszélni? Elment Tarquini 2 bömös között erőből ma vagy nem?? Ne legyetek már faszok.
Artengo TR 990 Pro
-
fekeandras
őstag
Tud valaki normális BMW bontót Budapest északi részén?Dunakeszi környéke?
Komplett E21 front kéne.Dupla fényszórós hűtőrács + lámpák, európai lökös, bal első sárvédő. -
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4211 üzenetére
Öcsém, mi nem vagyunk faszok, Te vagy a FASZ!
Kit érdekel a WTCC... Bazz, a kutya nem nézi... Amerikában azt se tudják az mi. Mi az F1 -ről beszélünk, ahova a BMW igazából fejleszt. Nem lenne az F1, még mindig szénné lenne verve a WTCC mezőnye, mert akkor oda jutna annyi pénz, hogy végre fejlesszenek is.
A BMW már egy szinttel tovább lépett a többi ilyen ótvaros márkánál...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz rootkiller #4211 üzenetére
Pályán belül vagyunk, már bocs. Az F1 kicsit komolyabb széria, mint az a fostalicska WTCC. F1-ben, miért nincs szeát, ha annyira fasza?
szerk: És a fasz az te vagy.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4211 üzenetére
Te, ugye tudod, hogy a közúti 320 úgy otthagyná a tádé leont, mint a szentpál az oláhokat?
Ugye tudod, hogy a Seat továbbra is egy olcsó volkswagen marad?Miért kell bemenni trollkodni egy normális fórumba?
-
MPowerPH
félisten
Most nagyon kíméletesen fogalmaztál. Az "olcsó volkswagen" az rossz kifejezés ide... Inkább volkswagen korcs marad.
"Miért kell bemenni trollkodni egy normális fórumba?"
Én kifejezetten élvezem az ilyet, szeretem az eszement embereket. Legalább kicsit felpezsdül itt az élet.
Hallod, majdnem azt hittem Dragonfx vagy, a nicked ugyan az.
Hát még a dupla turbos -s 123D hogy otthagyná a Seat -ot. Nem is tudom, a Seat egyáltalán fejleszt erőforrást, vagy az összeset a VW -től búrja?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4217 üzenetére
Csak tudod mi a gond? Elfelejtetted, hogy ott van egy Turbo. Nem egy kategória a kettő, hiába hogy egyezik a motor mérete. Így annak az ellenfele egy 330i lehetne.
De most Te térsz el a tárgytól? Nem látom a Seat -ot az F1 -ben?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4217 üzenetére
Lehet, hogy 100-as sprintben elveri a "csúcscupra" a konszolidált 320i-t, de akkor is csak egy túlhúzott gagyi, hitvány autó marad, amibe undorral ül be minden egyes alkalommal az ember. Egyébként, ha nagyon hasonlítani akarod, akkor hasonlítsd az 130i-hez, vagy az 135i-hez a kerregődet.
Ahogy látom, a srác beírkálta a f@szságait a WTCC topikba is, de ott is kapja az ívet rendesen.
Rootkiller hány éves vagy te, de őszintén?[ Szerkesztve ]
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4217 üzenetére
Nah, tádéiről volt szó, nem turbós kétliteres benzinesről.
Én sem a 335d-t állítottam a 170 lovas cr tdi ellen.És még ha azonos a teljesítmény, akkor sem mindegy, hogy egy fronthajtásos, orrnehéz autóról beszélünk, vagy egy kiegyensúlyozott, hátsókeres autóról. Arról nem is beszélve, hogy sem megjelenésben, sem minőségérzetben sehol nincs a Seat a BMW-hez képest. Előbbi szubjektív, utóbbi viszont tény.
-
MPowerPH
félisten
Jah, ahogy mondod. 335i keresztben megenné, még húzatni se kellene. De ez már nem sportszerű hasonlítgatás. Egy autót(BMW ) ne akarjunk összehasonlítani egy gagyi szarral.
idtec: Szégyenlem, de nekem tetszik az új Seat Leon Cupra. Ettől függetlenül egy BMW -vel kár összehasonlítani, főleg a csúcs bmw -el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4222 üzenetére
PD TDi mióta jó? Kérdezz utána a VW totyikban, mert ők azért talán ezt is megcáfolnák.
Asszem nem véletlenül cserélte le a VW meg az Audi. Ők újítottak, a szar meg maradt a Seat -nak. A 7 -es a maga nemében szép, ha megnézed a BMW -k többsége ilyen extrém kinézetű, mégis veszik mint a cukrot. Több hetes BMW szaladgál, mint Leon. Pedig nem egy árban vannak. És a régi bálna hetesre is mindenki azt mondta, hogy csúnya. Mégis tömegek vették meg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4223 üzenetére
A PD TDi igenis jó cucc. Főleg ha kicsit megberhelik. Megy az mint a golyó, hiba se nagyon van, csak nem szabad hidegen alázni meg gyakran kell akkor az olajat cserélni. Anyám az 5. PD TDi-t hajtja, sose volt semmi vele, sőt elötte a sima TDi-vel se. Csak nem felelt meg a környezetvédelmi előírásoknak. Amúgy jövőre a Seatba is CR lesz, és a VW megcsinálta megint a leghallkabb dieselt az új CR TDi-vel. (valamelyik autós magazin golf6 vs. 118d vs egyebek teszt).
Artengo TR 990 Pro
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4226 üzenetére
Hát igen, a BMW motorok is berhelhetők, csak felesleges.
Gyanítom, hogy a Golf 6-ban is a hangszigetelés a jó, nem a motor a halk.
Meg talán ezt nem így kéne, hogy valamelyik autós magazin ezt mondta, hogy...
Tesztkörülmények, gumik, autók, szám/oldalszám. Úgy talán még hitele is lenne annak, amit mondasz. -
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4228 üzenetére
Mert ha elsőkerekessel csúszol meg, akkor nem mész az árokba, ugye?
A hátsókerekest legalább lehet a gázpedállal kormányozni, az elsőkerekesnek ha gázt adsz, csak elkapar és megy a kanyar külső íve felé. Azt, hogy biztonságosabb az elsőkerekes hajtás csak a csóré autómárkák akarják beadni az embereknek, mert így egyben legyárthatják a hajtásláncot, sokkal olcsóbb, mint a hátsókerekes rendszer. -
rootkiller
őstag
Najólvan jóéjt és bocsi mindenkinek. De attól még ma a SEAT nyert.
Artengo TR 990 Pro
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4230 üzenetére
Örvendek. Nekem meg fronthajtásos Nissanom van. És nem tanyán élek, itt aszfaltozott az út.
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4228 üzenetére
Az első két sor valószínűleg egyszerű kitaláció. De ha igaz, akkor megnézném, hogy mennyi kormot okád ki az a szerencsétlen motor, és hogy mennyi a nagygenerálok közötti futásteljesítmény. Úgy 50-100km környékére saccolom.
Továbbá megnézném én azt, hogy te milyen autót fognál meg jeges úton aranyapám. Egyébként ha már itt tartunk, akkor jobb ha tudod, hogy egy gyakorlott vezető sokkal jobban tud kontrollálni határhelyzetben egy hátsókerekes autót. Az elsőkerék hajtás csupán egy kényszermegoldás. A súlycsökkentés és az olcsóbb előállítás miatt hozták létre. -
Vangelis
nagyúr
Képzeljétek multkor egy Seat toledo PDTDI megelőzött...
Hagytam mert szegény úgy erőlködött, mondom hagy menjen, mert már úgy füstölt az erőlködéstől, mint a gyárkémény.... De csak azért engedtem el mert Óvom a környezetet.
Alacsony fordulaton nem füstölt a verdája.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #4226 üzenetére
PD a francokat jó cucc a szériák 50% szar volt olyan meghibásodási rátával hogy szírva fakadsz...
SpeedR:tényleg van olyan G1 ami a tech art-os 911-est megfogja 400m (csak kanyar ne jöjjön utána..), csak nem PD TDI, hanem hagyományos kamrás TDI, AWD-vel.
és nem 50-100km a szerviz intervallum.
többire meg mindenki hozta a formáját
root: nem értem minek kellett ide jönni kötözködni...
egy BMW fant úgy se fogsz megy győzni arról hogy a Seat jobb vagy épp nem jobb tök mindegy.
meg ki a tökömet érdekli a verseny sport eredményesség szempontjából?
(engem max a technikai fejlesztések érdekelnek, aminek kb 10% jut el a széria autókig..)
meg ennek mi köze van az utcai kocsikhoz?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #4239 üzenetére
Elhiszem, hogy van olyan G1, de az speciális 400m-es gyorsulásra épített autó lehet, amit azért nem illik sima utcai autókhoz hasonlítani. Egyébként a TDI-k nem rosszak, ha arra használják amire kitalálták őket. (hosszú utakat alacsony fogyasztással letudni)
De most, hogy nyert Seat dízel a WTCC-ben a sok önjelölt sztrítrészer TDI-s majd azt hiszi, hogy versenyautója van, ami finom szólva is nevetséges. Nem hiszem, hogy a kupás autó motorjának bármi köze lenne egy sima utcai autó dízel motorjához.(#4240) fekeandras :
A duen.hu-t, bmwpower.hu-t próbáltad? Rengeteg alkatrészt hirdetnek ezeken az oldalakon. -
VR6-Fan
veterán
amég a G3-om volt (vagy is WTCC-ben azzal versenyzet még a VW) addig tuti kamrás TDI volt.
ott meg a mezei utcai blokkot használták, nem is fúrtak rajta ( a vége felé lettek hüvelyesek a költség kímélés véget), abból akkoriban 300-310le volt a csúcs.a mai "utcai" tuning TDI-kben meg ugyan ezek a cuccok köszönnek vissza, nagyából ugyan olyan beállításokkal, és ezek a cuccok 50e km-ig hibamentesek nyilván mint egy a sport kocsira erre is vigyázni kell. (nyilván ez az intervallum köszönő viszonyban sincs a TDI 500e km-s szerviz intervallumjával) meg persze itt se a 6 lityis fogyi nem igaz, no meg alapjáraton kb annyira füstől mint egy régi merci kamion, gáz adásra egy szemét égető is elbújhat...
ami én konkrétan a saját szemmel láttam az egy FWD G1 teljesen utcán használható kocsi.
G4 TDi motor az alapja az első kerekekre 307le jut le.és légy nyugot egy ilyen gép az E46 M3 száját nagyon elkeni talán az M-es 3-as száját is, meg még nagyon sok sport kocsiét. a lényeg a lényegben 1db ilyen van. nem 5 nem 10 1 amiről konkrétan tudok és nem urban legend.
az itthoni TDI-k nagy része 150-220le közt van, és erre mondják sokan hogy über fasza gépek, meg nincs ellenfél...
szó ami szó van itthon 1-2 nagyon komoly dízel gép, de nem sok!
jah és az M szériára se nagyon illik rámondani hogy utcai
BMW001:én meg azt nem hittem hogy nem kötsz belém
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
idén lett a kész az autó
650nm hol van a bömibe, meg 890kg-s tömeg ?
szóval lehet hogy a bömi lóra több, de ne feledjük hogy a golf dizel és jóval könnyebb
dragonfx:igen és mikor kell egy utcai autóba 343le? fél pálya futómű, meg hengerenkénti pillangos motor?
ez olyan mint a Vyron-ra vagy az RS2-re azt mondani hogy utcai kocsi, vagy a lotus omega-ra....
jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4247 üzenetére
Igen, de amint már Te is mondtad, ez csak sima gyorsulásra vonatkozik. Pályán már nem ellenfél. Mondjuk én nem az E46 M3 -ra gondoltam, hanem az E90 -re.
De a nyomaték az annyira talán mégse számít...
Kiindulva az 530i vs. 530D -ből. Lóra megegyeznek, nyomatékban a D -nek van vagy 200nm előnye. Az 530i mégis jobban megy, mint az 530D, pedig semmivel se erősebb.Amúgy gyorsulásokon a kisfityó az egyetlen verhetetlen. Gondolom tudod melyik polákra gondolok. Nem tom milyen mocit toltak bele, de akkora, hogy az utastérbe is belóg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me