-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Hát azért ezt nem mondanám. 12 henger az nem 6 henger, és a szelepek száma is 24 vs. 48, ami azért elég durva különbség.
Nekem az E60 -asokkal csupán egy gondom van, és ez elég szomorú a márkára nézve. Frontális ütközésnél nagyon leszerepelt, majdhogynem beégett az E60, Euro NCAP -n csak a BMW vezérkar nyomására kapta meg a 4 csillagot, de messze volt tőle. Inkább egy átlagos 3 csillagos autó. Ami annyit tesz, hogy egy Mazda 6, egy Mondeo sokkal biztonságosabb... Szvsz, én ezt is nézem, mikor autót veszek.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4701 üzenetére
4800cm3 V8, 32 szelep. A tesztek és a gyári adatok is alátámasztják az állításom. (10,9 vs 11,1 l/100km)
Az e60 azért szerepelt le, mert alumíniumból van az eleje, ami elég erős ugyan, a teszten mégis előnytelen. Az új 5-ös eleje már újból acélból lesz, mert BMW is rájött, hogy azért a kis súlymegtakarításért cserébe nem éri meg sokkal drágább technológiát alkalmazni.
Az Euro NCAP teszt meg egyébként is is egy semmitmondó ratyi teszt, teljesen életszerűtlen körülményeket reprodukál. Elég ha kicsit visszalapozol itt a fórumon és elolvasod Gézengúz történetét, aki TK-ra rakott egy E36-ot 160-nal és a haja szála sem görbült annak ellenére, hogy az E36 talán 1 vagy 2 csillagot kapott anno.
Egy marketing maszlag az egész, amit te is bekajáltál szépen. Vicc, hogy azért is pont jár, ha leddel jelzi az autó, hogy nem vagy bekötve...
Te melyikben ülnél szívesebben a balesetkor, az 5 csillagos PUG 207-ben, vagy a 4 csillagos 550i-ben? Mert a te logikád szerint csak a csillag számít semmi más.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nem... Láttam hogy törik egy E60... Direkt nem az ilyen kis szarokat hoztam fel, hanem a Mazda 6 -ot vagy a Monde -ot. Audit nem is mertem. Nézd meg, hogy törik egy E60 frontális ütközésnél, én megdöbbentem rajta elég rendesen. Főleg, hogy a belső is deformálódott. Akárhogy is, nem érezném magam jól benne a látottak után. Ismerem én is az sztorit, és nem volt jó ötlet az alumínium első rész, de mint kiderült ezt ők is belátták.
Még ha nem is annyira mérvadó dolog, de mégis olyanon bukott meg, ami életszerű történés. A frontális ütközés az egyik legvalószínűbb dolog, azt nem lehet máshogy csinálni, rosszul vagy jól csinálni. Azzal volt a legnagyobb baja, nem a többivel. És az életben is ilyen gyengén szerepelt volna. Nem beszélve arról, hogy mikor bemutatkozott az E60, akkor a szakújságírók tesztelték a bóják között a hivatalos műsor után, és felborultak vele. Mindjárt megkeresem a cikket is, anno olvastam. Addig csak a Dacia Logan -t sikerült megborítani...
Meg is van, Jávorszarvas tesztnek hívják. A BMW nyomására kitalálták, hogy a defekttűrő abroncsok okozták a borulást. De hát ha nem találnak valamit ki, elég rossz fényben tüntette volna az autót.
Ezt a cikket találtam, az első hivatalosban borultak is vele...Én itt most a 760iL -re gondoltam, ha a fogyit vesszük, nem az 550i -re.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4703 üzenetére
Akkor add el gyorsan az E39-et is, mert az még kevesebb pontot kapott a teszten! Vegyél Mondeot vagy Mazda 6-ot, ha abban éreznéd jól magad. Hihetetlenül túlliheged ezt a törésteszt dolgot. Mutass már egy olyan balesetet, ahol pontosan 40% átfedéssel, pontosan 64kmh-val ütköztek frontálisan! A gyártók nagyon jól ismerik a tesztmetódust és erre hegyezik ki az autókat. Állítom hogy ha 2kmh különbség és 2% átfedés különbség van a teszthez képest akkor teljesen más lenne az autók rangsora. De ez van, ezt a tesztet valaki kitalálta, az autógyártók marketing osztályai pedig rákaptak a témára. A vásárlók nagy része pedig be is kajálja a maszlagot. Nem azt mondom, hogy nincs értelme a tesztnek, de azonos autókategóriánál gyakorlatilag az teljesen mindegy hogy 4 vagy 5 csillagot kap. Talán ha az egyik 1-et kap, a másik 5-öt akkor már van különbség a kettő között, de még ez sem azt jelenti, hogy az 1 csillagosban mindenképpen megmurdelsz, az 5 csillagosban meg hajad szála sem görbül.
A linkelt cikket pedig olvasd át mégegyszer, mert már az első sorban leírják, hogy nem borult fel. Az pedig tény, hogy a defekttűrő abroncsoknak iszonyú kemény az oldalfala, hogy ne rongyolódjon szét defekt esetén. A kanyarvételnél viszont egyértelműek a hátrányai.
A kérdés az, hogy melyikre van inkább szűkség a való életben. A defekt a gyakoribb, vagy a kanyarban állat módjára közlekedő BMW-s.
A problémára két megoldást látok:
1. A BMW a vezetésbe előbb beleavatkozó DSC-t tesz az 5-ösökbe (szerintem ez a teszt után azonnal megtörtént. )
2. Az önjelölt sztrítrészerek lecserélik a defekttűrő abroncsokat valami sportosabb fajtára"Én itt most a 760iL -re gondoltam, ha a fogyit vesszük, nem az 550i -re"
A 760iL már nincs benne a pakliban. Az 550i és az X6 35i fogyiját hasonlítottam össze. Olvasd el még 1x.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Az más tészta... 50i kevesebbet eszik az E60 -as kaszniban, mint a 35i az X6 -ban, ez nem is vitatható szerintem se. E-Max 760iL -ról álmodozik, azért gondoltam, hogy azt próbálod hasonlítani.
E39 nem azért szerepelt rosszul a teszten, mert rosszul törik. Hanem azért, mert még csomó kütyü hiányzik belőle, amiért plussz pontokat osztogatnak. Ha utána nézel, frontális ütközésre az E39 sokkal több pontot kapott, mint az E60. Oldalvédelem már nem annyira egyértelmű, ott nem szerepelt olyan jól, de 95 -ös modellről lévén szó kicsi volt a lemaradása az E60 -hoz képest. A töréstesztekről meg még annyit, hogy a Volvo -k magasan a legbiztonságosabb autók az összes kategóriát együttvéve. Oldalvédelem terén senki meg nem közelíti őket, és frontális ütközéseknél is az élen járnak.
A cikkről meg annyit, hogy ez a ráncfelvart része, létezik egy nem hivatalos cikk is, amit egyszer BMWpoweren találtam meg. A teszt végén tovább próbálgatták, és sikeresen felborultak az autóval. Az lehetséges, hogy ezután ezt a hibát kompenzálták, de akkor is megtörtént.
És ez nem túllihegés, csak nem szabad elvakultnak lenni. Szeretem a BMW -t, de közben megtudom magamban fogalmazni a kritikákat a legyártott autóikkal szemben. Ha most lenne rá 10 millám, akkor nem Mazdát meg Mondeo -t vennék, hanem egy szép 2 éves Audit. Majd ha eltűnik Bangle keze nyoma az autókról, akkor gondolkodóba esem.
És Te is félreértetted, mert az E60 csak külső nyomásra kapta meg a 4. csillagot, kezdetben 3 csillagot kapott, csak az NCAP vezetői értésére adták, hogy rossz reklám lenne az autónak a megszerzett 3 csillag, ezért toldják meg legalább 1 -el.
Szóval az E60 valójában vélve csak 3 csillagos... Úgy mint az E39...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4707 üzenetére
Utánanéztem. Az E39 12 pontot kapott a frontálisra, az E60 pedig 11 pont. Te pedig azt mondod, hogy ez olyan hatalmas különbség ami miatt nem éreznéd jól magad az E60-ban. Gyanítom, hogy ez a különbség hibahatáron belül van.
Belinkelem ide a két frontális tesztet, nézd meg hogy mennyi "különbség" van.
[link]
[link]Erre a "nem hivatalos" cikkre kíváncsi lennék. Lehetséges, hogy felborultak vele. Naés? Melyik autóval nem lehet felborulni? Sima user error lehetett, amit ők is beismerhettek, ha nem publikálták a dolgot.
Elvakultsággal ne vádolj, mert szerintem tudom helyén kezelni a dolgokat. Technikai kérdésekben általában az objektív dolgok vannak előtéreben, ott vita nincs. Ez az NCAP teszt viszont nagy részben csak marketingre jó semmi másra, mert nem életszerű.
Design terén pedig abszolut nem vádolhatsz elfogultsággal, mert a Bangle design szerintem egy fos, úgy ahogy van. Szerencsére az új modelleknek ismét kezd BMW formája lenni.Ezek a "belső" infóid nem tudom honnan jönnek, de sok valóság alapja nem lehet. Az E60-as először valóban csak 3 csillagot szerzett, ami hatalmas publicitást kapott a sajtóban. A BMW ekkor átdolgozott az autón néhány dolgot és az új teszten 4 csillag lett az eredmény. "Külső nyomás" nélkül. Nem is értem, hogy hogyan lehetne "külső nyomásra" több csillagot szerezni, amikor legalább 10 kamera veszi a töréstesztet és a felvételeket publikussá is teszik.
-
MPowerPH
félisten
Igen... Csak 1 pont... Az E39 az 95 -ös, az E60 -as 2003 -as. Itt azért van egy kis különbség, és szerintem elég rossz, hogy az évek során visszafelé fejlődnek. Igen, az a külső ráhatás annyi volt, hogy megegyeztek némi módosításban. De nem a karosszériát módosították, hanem olyan dolgot, ami hozott annyi többlet pontot. Konkrétan ott ahol elbukott, nem tudtak rajta módosítani. Ez is marketing érdek volt, mert egy 3 csillagos eredmény könnyen eltántoríthatja a vevőt a vásárlástól.
Én is kíváncsi lennék, de azt már sok sok éve olvastam, és akár hogyis keresem nem találom. Az angol nyelvű volt persze...
A lehetséges, hogy felborult meg egy dolog. E60 -nk nem valami jó a kanyar stabilitása sima gyári állapotban. Legalábbis én ezt tapasztaltam, mikor egy kopasz az 530i -jével vagy 200 -al beért, elment mellettem mint az állatok, én meg a szerpentines részen a kapaszkodón kanyar közepén visszaelőztem, mert szegény autója úgy ingott a kanyarban, mint ha egy bálna lenne. És pár tulaj mondta is nekem, hogy a gyári futóművel kanyarban nem sokat ér az E60, nagyon instabil tud lenni.(530i, 530D, és 520i tulaj) M -es sport futóművel ezek a problémák megszűnnek, csak az meg bírja ki a jó magyar utakat.
E60 -ban legfőképpen az eltervezett belső miatt nem érezném jól magam, kívülről annyira nincs bajom ezekkel, csak ne 16 -os felni legyen rajta, mert azokkal nevetségesen néz ki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4709 üzenetére
Igen az egy kicsit ciki, hogy kevesebbet kapott az E60, de csak azért, mert könnyítették ahogy tudták. Ez az E39-nél még nem volt olyan fontos szempont.
A történeted szép, de semmit sem bizonyít. A kopasz valószínű nem mert annyira határon autózni mint te. Vagy csak egyszerűen nem akart. Egy ilyen történet alapján elég meredek dolog azt állítani, hogy instabil a futóműve. lol
A BMW mindig is a kiváló futóművéről volt híres. Ebben a méretosztályban egyértelműen neki van a legjobb futóműve a tesztek szerint is. Ha nem hiszed, akkor nézz utána. (és ne haragudj de a profi tesztelőknek jobban hiszek - akik már több évtizede ezt csinálják - mint neked)Az utolsó bekezdéseddel egyetértek, a belseje nekem sem jön be. Kívülről sem igazán, de egy M-Packet és egy szép felni nagyon fel tudja dobni.
-
dragonfx
veterán
hagyjuk már a süket szintetikusmesterségesen előidézett törésteszteket valóságban sose játszódik le pont úgy vannak külső tényezők.
és igen inkább ülnék 1 csillagos e36ban mint 4 csillagos swiftben...vagy matízban köszi.e39 jól törik és az e60 is.
de aki gondolja tehet egy próbát.5 csillagos 207 asszem mindne pug 5ös..vs e60 540i..ha utána tud írni ide gracca.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Azért utána írtam, hogy megkérdeztem tulajokat, akik szintén panaszkodtak ara, hogy inog a kaszni kanyarokban. A kopaszos résznél meg pont azért hangsúlyoztam ki, hogy 200 -al ment el mellettem, mert valahova nagyon sietett. Utána vissza is előzött, ahogy jött egy záróvonalas egyenes rész.
Jó volt a BMW futóműve, ez igaz, bár azt is sokan kihangsúlyozták, hogy nem a magyar utakra. Én mikor volt a quattro -nak nagy évfordulója, 9-ed magammal nyertem egy vezetési lehetőséget egy Audi A6 3.0TDi -vel a Hungaroringen és a vezetéstechnikai pályán.
Tehát jól tudom mit tud az Audi is a kanyarokban, és összességében sokkal stabilabb volt az A6 -os, és sokkal pontosabban, biztosabban, gyorsabban kanyarodott, mint az én E39 -em, bár ez lehetett a quattro miatt is. Szóval Audit nem írnám le...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4712 üzenetére
Szerinted inog, a profi tesztelők szerint nem. Esetleg elpattog, ha szar az út.
Az E60-as kopasz pedig valószínű csak a gázpedált tudta nyomni, a kanyarodáshoz nem értett.
A 4 kerék hajtás vs hátsókerék-hajtás pedig egy teljesen más téma. Aszfalton a hátsókerekes mindig előnyben van., kivéve ha az hóval borított. Könnyen elképzelhető, hogy stabilabbnak érzed a 4x4-et, mert könnyebb vezetni, de akkor is lassabb mint a hátsós autó. -
God Vazzeg
veterán
Köszi, pöttyet jobban képben vagy mint én
Szerk: most cseréltettem lengőket elől a kis E30-ba, mit ne mondjak, ég és föld, hogy milyen stabil lett, pattogós úton is lehet vele komolyat kanyarodni, nem mászik el az eleje Nagy király lett. Elnézést hogy a szarommal terhelem a topikot, de nekem ez is CSÚCS
És még fent sincsenek a nyári aluk, azokkal még jobb lesz
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4714 üzenetére
"Elnézést hogy a szarommal terhelem a topikot, de nekem ez is CSÚCS "
Már miért lenne szar? Itt a topicban a BMW tulajok autóinak átlag életkora 10 év fölött van. Talán 1 embert tudnék mondani, akinek fiatal autója van. Az enyém is lassan 10 éves "szar" lesz. De azért még szeretem. És egy szép E30 -at szerintem nem kell szégyenleni.
Most fejeztem be a bőrbelső ápolását, megint nagyon jól sikerült. Szép fényes fekete lett, mintha pár éves lenne az autó. Egy helyen van kicsit meggyűrődve a bőr, az anyósülés ajtó felöli, combnál lévő oldaltámasznál. Ezzel lehet valamit kezdeni?SpeedR: Hát nem tudom. Rallyban a WRC -et nem tudják befogni a hátsó kerekesek aszfalton se. 4x4 azért jobban kihúzza az autót a kanyarból, ha a működését nézem, vagy nincs igazam? És van is tapasztalatom a 4x4 -el kapcsolatban máshonnan is. Régen elmentünk ide. Én a Lancer -el mentem, és örök élmény volt, soha nem felejtem el. Ki volt lőve minden, és a 4x4 -el nem lehetett hibázni, vagy kisodródni. Húztál egy kis kézit, majd lepadlóztad, és már ki is hozott a kanyarból. Mentem egy kört utána a bömössel is, de egészen más volt. Nagyon keresztbe akart menni, sokat vesztettem azzal, hogy a hátulja mindig kikandikált.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4715 üzenetére
A WRC pont rossz példa, mert ott a pályák jelentős része nem sima aszfalt. Olyan példát hozz, ahol normális aszfalton versenyeznek és előnyben van az összekerekes. Egyébként a WRC-ben is hátra csoportosítják a hajtás nagy részét a jó minőségű aszfalton mennek, mert egy gyakorlott profi jobb időt tud elérni vele. Ha azt mondod, hogy egy amatőrnek jobb a 4x4 azzal maximálisan egyetértek, mert sokkal megbocsátóbb ez a hajtás. Sokkal-sokkal nehezebb vele besokallni. A profik épp az általad említett kikandikálás határán, de nem átlépve azt jobb időt tudnak menni. Ez tuti.
(#4714) God Vazzeg
Igen, E34-ben otthon vagyok.
Nekem szintén nem túl rég volt cserélve lengőkar. Tényleg sokat dob az úttartáson.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4718 üzenetére
Bizony, jön a nyár, és kell rá készülni. Mit csináltatsz rajta?
Én április elejére bejelentettem políroztatni a kocsit, csak aggaszt, hogy elől a motorháztetőn a sok kőfelverődés a polír után még jobban fog látszani. Már sajnos beérett a fényezés kis frissítésre.
Motorháztető fényezése 30k lenne, arra most nem szeretnék költeni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #4719 üzenetére
Polír mindenképp lesz, de előtte kasztnizás lesz, meg a legalsó szakáll lemez nekem fekete, ezt lehet színrafújatom, a két lökhárítóval együtt. A lökősön a gumi betét marad fekete, mert az oldalán a csík is fekete, így szép lesz. De a színrefújás még nem biztos.
Tehát polír, teljes takarítás, mert ősz óta nem volt kitakarítva, és hát látszik rajta. Alukerekek fel, a többit meglátjuk
Ha metál a géped, akkor tudnak ködölni rá, beszéld meg a festővel, nekem is volt fújatva csík alatt a gép, szép lett, nem üt el, összedolgozzák a lakkot szépen.
-
God Vazzeg
veterán
válasz God Vazzeg #4720 üzenetére
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #4720 üzenetére
Inkább krómoztasd, mint amilyen eredetileg is volt. Esetleg keress egy szép bontottat.
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4720 üzenetére
Nah, nagy tervek. E30 szépen megcsinálva nagyon cool verda, főleg ahogy speedr is mondja, krómozottan nagyon jól mutatna.
"Ha metál a géped, akkor tudnak ködölni rá, beszéld meg a festővel, nekem is volt fújatva csík alatt a gép, szép lett, nem üt el, összedolgozzák a lakkot szépen."
Ezt kicsit ki tudod nekem fejteni? Mit is tesz ki az, hogy ködölés. Igen, metál, de így reménytelennek látom a dolgot, néhol teljesen elpattogott a festés. Vagy akkor ezek szerint ezt lehet javítani így külön is?! Na, majd rákérdezek.
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #4724 üzenetére
Nem a festék szokott lepattogni, hanem a lakk. Megcsiszolják, és újralakkozzák. A ködölés annyit tesz, hogy nekem él alatt újra lett fújva az autó, mert sárvédő peremeket cseréltettem. Nem kell az egész elemet fújni, csak egy darabon is lehet, illetve a metált lehet ködölni, tehát foltba belefújni, de ehhez nagyon el kell találni a színt, illetve jól elő kell készíteni, és az utómunka is fontos. De egy festőnek ez rutinmunka kell hogy legyen, nekem kapcsiból ezt ajánlották, és szép is lett
Nem lesz krómos a lökős az fix. Nem tetszik. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
Na látom mindenkia nagytervekkel akkor én is.
Aluf. megvan majd rakok képet.15"os de enm érdekel pestre jó ilyne nyári gummám volt nem adom el 16" miatt.meg pénz se volt rá jó ez.
Nekem is kéen valamit kezdenia mocitetővel mert idővel kikezdi így feketén az időjárás.nem tudom mit kéne.fényezés 30e jah, nem futja rá.
Nagy bejövős a hyper style m3 tükör, de az is 29e elektromosba
meg hát egy csavart m3 küszöb.ennyi kéne max.optikába nekem.több nem.
Gondolkodom nagyon ezen a vogtland ültetőrugon ha lesz rá.egy 40/20 belefér szerintem.necces.Amugy megcisnáltam a nagymosást.merőben ajánlom a turtle wash&wax nevű cuccát.mérföldekkel szebb csillogosabb lesz a kocsi mitn normál mosótól.1800 körül van a literesa teskóba.engem meggyőzőtt eddig 3xmostam le vele a kocsit.de fain.még a fekete matt géptető is olyna csillogós matt lett.belső takarítás nekem is be kell fejeznem, múltkor cockpittel végigmentem fain fényes is eltt minden műanyag ...még egy nagyporszívózás nemártana.mega motorteret áttörleni avgyvalamitisztító sprével esetleg.valaki cisnált már ilyennel valamit?
sajna küszöböknél kicsit kikandikált a rozsda...hiáva no 16 év... .....festékpótlóval okoskodtam kicsit....ideiglenesen szerintme megoldás.
A 4 ajtó, hátsó sárvédők+teteje nagyon be van mattulva keményen rá kéne menni valamivel.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hoby36
senior tag
Most akartam venni e36 320i-be motorolaj szűrőt.Azt mondták 2 féle van belőle,de holnapra megpróbálják megtudni mi a különbség.Így nem merték odaadni.Szerintetek?Tudja valaki mi lehet a különbség?
A logikában semmi sem véletlen!
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #4726 üzenetére
Van több termékük is: [link]
Ja, én is tervezek még egy újrafóliázást is, mert ami most rajta van, már kezd csíkos lenni, megkopik ahogy le/fel van húzva az ablak
Nekem csak 14-es alu van, de olcsó rá a gumi legalább. Ültetve van az enyém is, elég komolyan, le is verem az alját mindenhol
Szerk: kézi polírhoz próbáljátok ki ezt: [link]
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #4728 üzenetére
na jah csak e36nak lezuzom az alját ott azért súlyospénzekbe fá ám...küszöb, blokk alja, benzinteknő...ezek érnek leghamarabb oda....úgye a lökösön kívül ..drága dolgok nagyon meggondolandó.
16"os felnivel talán talán.
én ezzel mostam most le ajánlom nagyon fain cucc.
amit polírkrémet linkeltél én annak nema paszta hanem a folyékony flakonos kivitelét használtam régebben és tényeg nagyon király.ár teljesítményben biztos az is olyan 1500 környéke."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #4729 üzenetére
Én akarok most csináltatni kartel védőt, nyáron levertem a kartelt, elfolyt az olaj, épp nyaraltunk. Jó volt szerelőt keresgélni Kiálló aknatető
Én a pasztát próbáltam, és nagyon jó, még a vizet is pergeti. Motor tisztítót jó hogy írtad, nekem is kelleni fog majd. Én még azt is tervezem, hogy a csöveket letakarítom és átfújom szilikonnal. Szerinted jó ötlet?
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #4730 üzenetére
hát jah nem rossz ötlet...nekem is a gumikat kéne valami ápolóval a télit amit elrakok meg nyárit is ami felmegy....meg a hűtéscsövek bikakemények.
van ilyne speckó gumiabroncs ápoló vajon az jó lehet a gumicsövekre is avgy azok ugye sokkal vékonybabak lágyabbak más kéne azokra. ...Na igene ttől parázok, fekvőrendőr ...néha olyanokat koppan az egész auto
kartel?..az mi? ... a benzinteknő vagy a blokk alja?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
hoby36
senior tag
Van itt valakinek 95 előtti E36 320-a?Enyém 93.12-havi.2 fajta olajszűrő van.Egyik kisebb másik valamivel nagyobb.Kiváncsi lennék melyik kell bele:[link]
[ Szerkesztve ]
A logikában semmi sem véletlen!
-
Gyok2
aktív tag
Bakker, KARTER,
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4726 üzenetére
Én tegnap takarítottam ki a motorteret, igaz nekem egyszerű dolgom van, mert többségben csak a műanyagok látszanak.
Matt festésre meg azt mondom Te is vidd el lepolírozni s kocsit, egy jó kis gépi polírnál nincs jobb. Én is már alig várom, hogy vihessem, utána megyek fotózkodni a géppel. A nyári gumikat mikor leszedtem, szépen lemostam, befújtam ilyen színtelen gumiápoló(talán megőrző/puhító) spray -el. Oldalfalát meg fekete gumiápolóval, hogy ne legyen fakó. Most szép fényes fekete, a tél alatt volt ideje beivódni az anyagba. Azt is amint jobb idő lesz, viszem átrakatni, már elegem van a szar téliből.Polírpasztából meg a Standox vagy Glasurit durva szemcséjű a legjobb, azzal szépen le lehet vakarni az "elhalt hámréteget". Utána én a Platinum lak protector -t ajánlom, nekem nagyon bejött. És tényleg csak egy sima rongyal le lehet húzni a madárkakát, nem kamu...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Itt is megkérdezem... Erről mi a véleményetek? Légyszi vonatkoztassatok el tőle, hogy nem BMW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Vélemény??
Hogy nem hathengeres nem érdekel... , azon kívül érdekelne a véleményetek[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4743 üzenetére
Okok, de 4 hengernek kicsit sok a km. 60.000 -el kevesebb kéne. Ha 6 -os lenne ennyi km -el, akkor még simán beleférne.
Nem írja a klímát, de ezt a modellt már tuti csak klímásan adták ki. Az ott egy manuális klíma.SpeedR: Rusnya? Miért rusnya. A magas fenntartási költségek miben merülnek ki? Mi az ami el tud romlani, és utána már nem is érdemes megcsináltatni, mert annyiba kerül. Pl. 4x4 és 4 kerék kormányzástól miért fél mindenki? Annyira benne van a pakliban, hogy elromlik?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Köszi srácok.
Fedélzeti computer sincs ahogy nézem.
De roh@dt nehéz egy jó, nekem megfelelő BMW-t találni -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4745 üzenetére
Nem, a 200e km nem sok egy 4hengeresnek sem , ha karban volt tartva.
A 3000GT szerintem tipikusan az a fajta design, ami akkor nagyon menő volt amikor kijött, de pár év után elveszti a fényét. Szóval nem az a kortalan design, mint ami pl. a 80-as 90-es évek BMW-i. Valahogy túl sok rajta a gömbölyű, formátlan elem. De ez ízlés kérdése.
Elromlani minden el tud, főleg egy ilyen kihegyezett, turbós, 4x4-es sportautó esetében. Ilyen autót senki sem bevásárolni járásra vesz, hanem élvezkedni, szal. terhelést is tuti kapta rendszeresen. Ha egyszer befosik rajta valami, akkor rendelhetsz aranyáron japánból alkatrészt iszonyat drágán, 2-3 hetes átfutással. Baromi ritka tipus, raktáron itthon tuti nincs hozzá semmi. Aztán már csak azért kell reménykedni, hogy találj olyan ember aki hozzá tud nyúlni.
Hétvégi, élvezkedős autónak biztos nagyon jó, de hétköznapi rohangálós autónak baromi drága és sokkal kevésbé megbízható mint az E39-ed. -
MPowerPH
félisten
Mint már írtam, mielőbb szeretnék újítani, valami erősebb autóra mint a mostani. A cég megvenné az E39 -emet 2,5 millióért, így családban maradna, nekem meg kéne valami ugyancsak nagyon megbízható, de erős autó 3 milláig. Bevallom, eddig nem találtam egyet se, teljesen tanácstalan vagyok.
Don't Tread On Me