-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
senior tag
válasz MoP_FX 57 #53999 üzenetére
sztem ordas nagy kamu az a cikk. ekkora madar nem lehet az autoszerelonek tanulo ember.
mar kapasbol a vetel eloszor 1.8m hahu-n learazzak 1.69-re erre mire odaer 1.9m?
ennek nem tollas a hata hanem egy egesz galambhadsereg feszkel rajta..jah es a kb 1.7/1.8/1.9 m ero autoba beleborit 1.5m, bammeg lottonyertes, egy alapmotoros autora. wtf? sztem ezen cikkeket a zach almodja
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
CharlieDrop
veterán
válasz dellfanboy #54002 üzenetére
betettem Face-en egyes csoportban, hátha ott a tulaj, megkérdezném miért csinálta ezt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
válasz NyalokAA #54001 üzenetére
Ezt én se értem, csak a leghülyébb az aki ennyiért kb teljesen új motort vesz, bontott nincs a piacon egybe? Csak nem mindegyik szar. Ha már ekkora madár volt. Pláne hogy egyik legfosabb motorral vett egy 1-est.
Autónál mindenki át akar baszni, erre kell figyelni. Apám 10 éve hajt egy Octaviat, patika állapot, letagadhatna legalább 100 ezer km-t az autó, szinte újonnan vette, és mai napig márkaszervizbe viszi... ami eleve egy dolog, de miután kiderült hogy a kopás miatt azért olajat után kell töltögetni, a szerviz azt mondta motorcsere, 1,5M ft... szerencsére beszéltünk normális szerelővel is aki megmondta hogy annyi fogyasztás teljesen normális, más cégek sokkal nagyobbat írnak elő mint ez normálisnak. Azóta sincs semmi baja a motornak.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz whitezo88 #54004 üzenetére
Biztos azért nem érted, mert nem tudsz olvasni. Ez egy felújítás volt: "a BMW motorfelújításra szorul. A harmincnyolc alkatrésztételből és ötféle munkadíjból álló javítási ajánlatot én is megkaptam. "
Ajánlom az összeget MOP fotelhuszárnak is az 750i fenntartásához irányadónak...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
Mi van megjottek a topikban sose latott arrogans emberkek? A haverja vagy esetleg? Ha en autoszerelo novendek vagyok sejtheto hogy valamennyire ertek az autokhoz nem? Nekem is volt motorgeneralom ezen de toredekebe se kerult. Meg eleve nem a rosszabbik motorral vettem. Ha meg hülye vagyok és lehúzom saját magam, nem teszem közzé ország világ előtt.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #54005 üzenetére
Hajaj.... Hidd el csak az tudja mennyi fenntartani egy ilyen autót akinek volt már huzamos ideig... Az-az minimum pár évig amit használt is és nem csak hétvégén garázsból kiállok lemosni kategória... És itt nem arról van szó,hogy mikor új volt hanem egy ilyet úgy használ,hogy 10-15+ éves... Azok tisztában vannak vele,hogy a V12-höz kell lennie egy elhivatottságnak egyfajta szemellenzésnek mert racionálisan nagyon nagyon nem éri meg... Van / volt pár fanatikus 7-es tulaj.... Iszonyatos pénzeket beleköltöttek az autóikba.... És az nem a 1,5-3M Ft-os kategória aki azt gondolja,hogy 3M-ért vesz egy patikát amire nem fogja a világ összes pénzét rálocsolni az rosszul gondolja... Persze van a másik fele akinek minden jó ahogy van annak persze jó úgy is ha folyik mindenhonnan mindent / kopog csörög zörög stb....
Én is mindig mindenkinek elmondom,hogy az N43-at kerüljék de vannak akik egyszerűen nem értenek a szép szóból... Van olyan ami nem betegágy de sajnos a nagy többség az... Főleg,hogy mind 200E Km-t már lazán megtett autó ami ha nem kapja meg a megfelelő karbantartást biztosan szar is lesz....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #54003 üzenetére
A Totalcar Facebook oldalára is kikerült a cikk és ott egy Fekete Zoltán nevű ember beírt, hogy az övé az autó.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54012 üzenetére
Legyen. Én se vagyok sokkal távolabb, de azért pár dolgot már láttam a vlóságban is.
Tényleg kérdezd meg Ezredest, hogy anyagilag mennyibe fáj egy 750i folyamatos szinten tartása, használata, szerintem nem nagyon lőttem mellé.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #54013 üzenetére
Szeretnélek emlékeztetni, honnan indult el a beszélgetés. Hobbicélokra E38 750i. Második autónak, tehát nem napi igáslónak. Feltehetőleg évi pár ezer km, ahogy megjön a bizalom vélhetően évi 1-2 külföldi túrával. Emberünk előbb-utóbb maga szeretné szerelgetni.
Én erre írtam, hogy vegyen egy drágábbat, amire már korábban is volt költve, leginkább Németországból, tehát ami jön/megy/megáll, szép hangja van, jól húz, szépen váltogat stb. folytasd a sort kedved szerint.
Itt két út áll előtted: Megcsináltatod a szükséges dolgokat, tehát típusbetegségek és aktuális hibák, nyilván lesznek, és használod hobbicélokra, aztán ahogy adódnak a dolgok, kezeled őket.
Vagy teljesen belezizzensz és túlzásba esel, tehát A-Z-ig elkezded felújíttatni, mert csak, mert azt mondta a szerelő, hogy úgy lenne korrekt egy 20 éves autónál. Tehát motor szétszed, váltó ZF-hez elküld stb.Ez nyilván a te döntésed. Egy E46 kupéra is a világ összes pénzét el lehet égetni, ha mindenből BMW-alkatrész kell. Egy szaros vízpumpa 50 ezer, egy gyári ajtókéder 150 ezer, napestig lehet sorolni.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54014 üzenetére
Igen, nekem egy hobbiautó azt jelenti, hogy szép állapotban van, lehet használni. Miért te valami utángyárott kínai vacot építesz be inkább, ami valószínű nem is méretpontos, a minőségről meg ne is beszéljünk?! Te hány kocsit is raktál már össze? Üdv, a fotelben!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #54017 üzenetére
Bocs, de a hozzászólásod alapján neked abszolút lövésed sincs az alkatrész-lehetőségekről. Olvass kicsit utána a dolgoknak. Mondok egy példát, lásd kivel van dolgod:
Gyári cikkszámos BMW olajszint-jeladó: 50k
Hella gyári olajszint-jeladó BMW-logó és cikkszám utómunkával kiszedve: 20k
Más német gyártó: 15k
Kínai: fogalmam sincs, nem is érdekel[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Drago1 #54018 üzenetére
Ahhha és a fele amit árulnak szétrúgott szétfosott hulladék csapágyas szar.... Már ha éppen kapsz mert annyira fosok..... De igen szerintem jobban járt volna anyagilag ha vesz egy bontott motort az kap új csapágyakat új vezérlést és sallangokat mint a sajátját így megcsinálni....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54019 üzenetére
Ez most a vízpumpa, vagy a kéder volt? Még gondolom az abroncsnál is a BMW-t kéred számon... Miért olvasnék utána, elég, ha ismerek olyat aki napi szinten szerel,
sose leszek azon a szinten, akkor még minek, hülyeséget írogatni mély meggyőződéssel?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54022 üzenetére
És pont ez az, hogy fingom sincs, hogy szabad e egy olasszal helyettesíteni. Lehet, hogy negyede árban, de ha élettartamban is annyit bír, akkor a munkadíj, meg a szerelési idő miatt sem éri meg. Vagy csak a tömítése hal meg fél év után, a többi tök jó... Neked van adatod róla, hogy a gyárihoz hogyan viszonyul? Azért érdemes olyannak kikérni a véleményét, aki nem csak képernyőn látott ilyet, így már dereng valami? Nekem sem a netes kereséssel vannak problémáim...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #54023 üzenetére
Chess, ők az OE-gyártók erre a BMW-cikkszámra. Igen, olaszok, és a BMW őket bízta meg, hogy ehhez a motorhoz gyártsák a vízpumpát. Ugyanezt kapod, ha a BMW-cikkszámmal megveszed négyszeres áron, csak azon ott van a BMW-logó és cikkszám, a másikon meg ki van csiszolva.
Akármit is gondolsz, nem, nem az ujjamból szopom ki ezeket a gyártókat, ezeknek mind utána lehet nézni. Hella szintjeladó ugyanez a szitu, Wahler termosztát szintén, stb.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54024 üzenetére
Elhiszem, hogy így van, de attól még továbbra is áll, hogy minőségben lehetnek azért elég komoly eltérések. Lehet, hogy a bmw logóért plusz árat is kell fizetni, de az azért garancia is.
A németek elég kényesek ezekre: amit első kézből tudok, hogy ferrari és porsche aluminium alkatrésznél dupla volt a hibaérték az olasznál és ugyanaz a gyártósor volt. Gondolom sajátmárkásnak még elnézőbbek...
Nyilván, ami ugyanaz, csak a logoval kevesebb én is azt venném, de ahhoz hiányzik a szakértelmem, azért örülök neki, ha valaki már ennek utánajárt.
Én pl kéderből, pantetból, meg ami sok megbontással jár, vagy kritikus helyen van biztos nem OEM-et raknék.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #54026 üzenetére
Chess, ezek fizikailag ugyanazok a termékek, ugyanarról a gyártósorról, és nem, nincsen második gyártósor az aftermarket piacra szánt daraboknak. Gazdaságilag teljesen értelmezhetetlen is lenne. Az aftermarket elmegy utómunkára, ahol utólag kiszedik belőle a BMW-logót és cikkszámot, és nem BMW dobozba kerül, hanem sajátmárkásba. Ennyi, semmit nem kell itt beleképzelni. Ugyanahhoz a cikkszámhoz semelyik gyártó nem fog két külön beállított gyártósort kialakítani és fenntartani. Ugyanaz a belső/gyártóspecifikus cikkszám, ugyazok a minőségi előírások vonatkoznak.
Kédert nem tudom, de nyilván azt is gyártja valaki. Nekem abból sajnos ténylegesen BMW-t kellett vennem, az mondjuk nem volt kifejezetten jó érzés.
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #54020 üzenetére
Bontott motorhoz eleve hozzáférsz már kint van ,onnantól nem sok idő csapágyazni ,tömítések ,vezérlés 1.7 Milla egy ilyen szar 1.6 -os motorra az nem ép elméjű ......
Persze Márka szervízben tudnak számlát írni ,nem éri meg egy ilyen szar motorra ennyit költeni N43-nál talán még az N45 is jobb pedig az is egy szar. -
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54027 üzenetére
"ferrari és porsche aluminium alkatrésznél dupla volt a hibaérték az olasznál és ugyanaz a gyártósor volt"
Hátha jobban átmegy: a prociknál mind ugyanott készül, ami 1,4 V bírja a 4 GHz-t a lesz a 2x-es áru, ami 1,4V-nél 3 GHz, az lesz az alapmodell. Ugyanaz belül mindegyik, csak máshogy sikerült...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Chris0321 #54030 üzenetére
Nyilván más a proci, de nekem csak ez az egy autóipari példám van, abban az üzemben voltam (karosszéria), nem ismerem a többit, szóval ez is inkább vélemény, mint tény... Most azt hallottam, hogy egy kenőolajnál már azért kopott le az egyik dobozról a BMW recommended logó, mert bár az olaj ugyanaz, de már nem minősítették be, ezért nem szabad használni. Egy kenőolaj mérést ismerem, azt merném belevenni, de egy vízpumpát, vagy olajszivattyút, stb-ről fogalmam nincs...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz chess001 #54031 üzenetére
A beszállító azt gyártja, amit a megrendelő mond - ha az alku szerint megfelel kevésbé szigorú tűrés, akkor nem fog drágábbat csinálni grátisz. Gyakorlatilag meg aki tudja ezeket a logó kicsiszolós történeteket hitelesen elmondani, azt köti a szerződése és kénytelen hallgatni
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #54031 üzenetére
De itt most ugyanarról a cikkszámú termékről beszélünk, nem pedig arról, hogy a szilíciium-litográfiai eljárás során az ostyán elhelyezkedő lapkák nem ugyanolyan "életképesek", és ezért végső soron különböző termékek lesznek. Itt az adott xy cikkszámra van egy minőségbiztosítási előírás, amit egy darab vagy teljesít vagy nem. Alumínium öntvények esetén például különböző vizsgálatok, törékenységi vizsgálat, röntgen, mikroszkópikus stb., sarzsonként pedig a BMW-által meghatározva, hogy mennyit kell bevizsgálni. Mivel mind az aftermarket, mind a tényleges BMW egy soron fog végigmenni, nem lesz más az aftermarket sem. Ismétlem, ennek nyereségességi okai vannak, nem fog a gyáró két különböző gyártósort fenntartani, továbbá kidolgozni egy saját minőségbiztosítási szintet az adott termékre, amikor ezeket a gyártó már előírja nekik egyébként is, kvázi készen kapják. Ha egy darab nem ugorja meg a szintet (alulról), akkor utómunka vagy selejt. Értelemszerűen sosem lesz két vízpumpa 100%-ban azonos, akár aftermarket, akár BMW, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy megfelel-e az előírásnak vagy nem.
Aki placebót szeretné, az vegyen mindenből a BMW-t, baj nem lesz belőle. Aki meg veszi a fáradtságot, az majd megveszi ugyanazt töredékáron, ugyanazt fogja kapni. Ezért jó, hogy az E38/39/46 mögött még mindig ilyen aktív közösség van, mert ezeket igazából ki sem kell túrni, mindent leírták már a szakfórumokon. Az M73 V12 detto ugyanez.
Az olaj minősítések megint kicsit más, azokat a gyártó (BMW) adja sok pénzért, és nem örökéletre. Ha lejár, és nem újítják meg, akkor nem lesz rajta a dobozon, ennyi. Attól az olaj még lehet ugyanolyan jó, de nyilván azt érdemes venni, amin jelenleg van rajta a gyártói jóváhagyás.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54033 üzenetére
Készséggel elhiszem, hogy ugyanott gyártják, de hogy ugyanaz lenne minden esetben az nekem sántít. Ha jól tudom egy autógyár alig keres az új autó eladásán valamit, de a dupla árazás az alkatrészek piacán elég meredeken hangzik... Ha valaki már kimérte, kipróbálta ugyanazzal és ugyanazt tudja, akkor jó, nyilván ésszerű azt venni. Nem vagyok BMW fanatikus. Én pont azért támaszkodom olyanra, akinek nagyobb a tapasztalata, rálátása ilyen dolgokra. Ha van ilyen link érdemes lenne összegyűjteni egy összefoglalóba, meg a kerüld el motorokat is .
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
F30 20D
Kapott egy STAGE 1 programot. A futómű is hozzá lett igazítva. A downpipe-tól meglepően kellemes hangja lett főleg fordulaton. futómű is nagyon patent az eibach rugókkal. Valószínűleg tavasszal fog kapni majd egy nagyobb coolert is és megy a STAGE 2
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz MoP_FX 57 #54033 üzenetére
En most nem olvastam vissza ~100hsz-t, csak bele olvastam de nehogy azt irjuk mar, hogy nincs ertelme gyari BMW alkatreszt venni mert az utangyartott, fel/harmad/negyed aron ugyanazt tudja. Abba bele lehet menni, h egy 2x tobbekerulo OEM alkatresz 3-4x annyit bir-e ki? Hisz akkor eri/erne meg. Egy toronycsapagybol vagy teszem azt hatso lengokarbol en is megveszem a lemfordert, hisz ott joforman egy vasdarabert fizetel, azt csak nem lehet elrontani de, hogy a benne levo szilent v gombcsuklo mit bir mas kerdes.
Illetve ha az egesz auto olcso utangyartott alkatresszel van servizelve akkor az hany %-ban BMW?
Nekem volt par jo szar utangyartott dolog ami 1 evet nem birt vagy mar elejen latni lehetett nem meret pontos, sorjas (motorhazteton a vese, BMW logo, emblema 1 ev utan kifakult es stb.) Az emlitett, 1 ev utan eltort kuplung munkahenger. Cikk szam alapjan passzol, gyari beszalito, ennyit birt. Par oldala volt tema a fek. Utangyartott, abbol is ATE, nem a legolcsaobb es nyikorog, raz, akar felszabalyozas utan is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szimi57
őstag
A gyári beszállítók beszállítóiról még nem is beszéltünk. Szerintem a mechanikus alkatrészek minősége között nem lehetnek túl nagy szórások, ha betartják az előirásokat. Főtengely jeladóval jártam úgy, hogy az utángyártottal x km után leállt a motor, mikor lehűlt ment tovább
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
Akkor összefoglalva az alkatrészmizériát:
MOP sem azt írta, hogy az utángyártott ugyanannyit tud, hanem azt, hogy a gyári beszállítót lehet megtalálni, és annak a sajátmárkás meg a BMW logos cucca ugyanaz és sokkal olcsóbb. Ha ez így van, az tök jó dolog, de szerintem túl szép, hogy igaz legyen...
Az utángyártottnak semmi köze már nincs a gyári cuccokhoz, csak azt tudja, hogy ugyan oda lehet becsavarni, feltenni.
Szerintem amúgy a gyárinál is van jobb minőség, mert kisiparban lehet még jobban specializálódni és még szebb pénzt kérni érte:
https://www.irp.lt/individual-racing-parts-shop/short-shifters/
Nekem pl. a V3 van és imádom...
https://www.bimmershifter.com/A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz chess001 #54038 üzenetére
Ezzel se ertek egyett. Jo pelda a gyari BMW gyertya vs NGK gyertya. A gyari is NGK lesz ugyan (benne a bmw logoval) meg ha bemesz unixhoz is NGK-at (vagy bosch) vehetsz, ami elivleg ugyan az mint a gyari, pedig nem. A gyari megis 3x annyit birhat hiaba "elvileg" ugyanaz mint a "sima NGK". En 1x csereltem sor6on gyarit kb. 90e km-el korabban. 2x annyiba kerult mint a cikszam alapi NGK gyertya de azok beszemalok alapjan 50-60e km-ert birnak max. Ezek akar 150-200e km ist kibirhatnak. Az eredetileg szereltel 300ezret birt...
A masik, h keveredes van. Ha bemesz Bardi/Unix hoz es te cikkszam alapjan kersz alkatreszt akkor a gyari beszalitok kozt valogathatsz ergo utangyartottak kozt amik kozt igen, van olyan marka ami gyart a bmw-nek kozvetlen is. erre igaz a gyarto sor, ugyanakkor megis magasabb minosegoek azok amik a bmw-nek keszulnek.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MoP_FX 57
őstag
Még mindig a gyári beszállító azonos (belső)cikkszámú termékéről van szó, nem a random aftermarket gyártóéról, legyen az német, vagy kínai. Na nem mintha azok között ne lenne jó, hiszen az aftermarket versenyez aftermarkettel árban és minőségben.
Nem a 12-14k kevés, az 50k a sok, arcpirítóan pofátlanul sok, de nyilván azon virít a BMW-logó. A gyári beszállító hiába adja ugyanazt, nem rakhatja rá, hogy BMW vagy a BMW-cikkszámot, sőt még azt sem írhatja rá, hogy "mi vagyunk a gyári beszállítók, szóval vegyél engem, ha jót akarsz, mert mi kaptuk meg a speckót a BMW-től".
De mondom, aki nem meri/nem akarja betenni/betetetni a Wahler termosztátot, Sachs gátlót, Pierburg egyenirányító szelepet stb. mert csak a BMW-logós az igazi, az tényleg vegye a gyárit többszörös áron, azokat is el kell adni valakinek.
-
chess001
aktív tag
Nem látom, hogy mivel kéne egyetérteni.
Azzal, hogy van gyári logós, van gyári beszállító, meg utángyártott kategória? Ez tény.
Azzal, hogy van jobb, mint a gyári? Az is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
Városi legenda, ez a tipikus "volt egy ismerősöm kezdetű mondat". A BMW Inspection II-nél csinálja a gyújtógyertya cseréjét, ami legjobb tudomásom szerint 90e km körül van. Tehát a gyári elsőt is ott dobják ki. Az az NGK (vagy BOSCH) gyertya, amit teszem hozzá egyébként a BMW explicite javasol is a kézikönyben, általában 160e km-re vannak ajánlva. Nem olyan nagy truváj azért kiszámolni a gyártónak, hogy kb. mennyi km alatt lesz a hézag a normán kívül, elvégre minden gyújtással egy kicsi rész elfogy az elektródából, ergo nő a hézag ~használódik el a gyertya.
-
Skimaster
senior tag
Ha már ennyit beszélünk az alkatrész mizériákról, arra gondoltam,milyen jó lenne egy összefoglaló,amiben le lenne írva legalább a fő kopó alkatrészekből melyek a jó minőségű,de megfizethető árú márkák,amiket érdemes beépíteni. Nagy segítség lenne minden BMW őrültnek.
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #54043 üzenetére
Szerintem ez itt nem nagyon kivetelezhető. Azt tudod, hogy mennyi variáns van egy típuson belül? Pl. E90 320D. Beajánl valaki valamit és kiderül, hogy nem is lehet belerakni... Persze lehet próbálkozni, de ilyenkor tipikusan többe kerül a leves, mint a hús. Pont ezért éri meg profikhoz fordulni, akik mögött van tapasztalat, meg garancia.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz kenguru99 #54045 üzenetére
Igen, például a Behr kiegyenlítő az E46-nál pont ilyen helyzetet képvisel. Ők voltak az OE egy ideig, akkor még Németországban gyártották, manapság meg már Kínában csinálják. Most pedig már a Modine az OE-gyártó a kiegyenlítőre. De a kiegyenlítővel aztán folyamatosan baj van, igazából függetlenül attól, hogy BMW, gyári beszállító vagy más aftermarket. Ott én például Meyle-t vettem, mert igazából konstrukciósan van gond, és mindenki ugyanazt csinálja.
-
FIREBLADE78
addikt
Gyárit kell venni és nincs szopás. Ja tudtam... Drága... Kellemetlen
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
ittakary
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #54047 üzenetére
Megmondó Emese ismét akcióban
-
Drago1
tag
Végeztem be került a sport belső kárpitok ülések, légzsákokat is át kellett rakni el voltam egy 3-4 órát vele