-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
Ma tankoltam 100-as benzint, fele MOL, fele OMV. Ami meglepett, hogy a MOL 9 Ft-tal drágább. Ez mindig igy volt? Eddig az OMV-nél tankoltam, csak kiváncsi voltam az árakra.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
Chris0321
addikt
Jut eszembe, szerdán írtam mert a légzsák csere program miatt voltam szervízbe, ma kaptam e-mailt, hogy megkapták a csere darabot és megbeszéltük az időpontot. 14-én már be tudták volna tenni de mivel akkor dolgozom így áttették 21-ére.
-
ittakary
nagyúr
válasz szimi57 #53651 üzenetére
nincs ilyen általános szabály hogy A vagy B benzinkút olcsóbb/drágább, nem szoktál figyelni autóban ülve amikor a híreket mondja be a néni/bácsi?
"AZ ÁRAK KUTANKÉNT ELTÉRŐEK LEHETNEK"mivel franchise szerűen működik több kúthálózat ezért annyiért adja amennyiért csak akarja
-
szimi57
őstag
válasz ittakary #53654 üzenetére
Egyáltalán nem szoktam a benzinárakat figyelni, sem azt amikor csökken, sem azt amikor nő. Egyszerüen csak meglepő volt számomra, hogy a MOL drágább, mint az OMV. Lehet legközelebb forditott lesz a kép.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Vajon alakitott a sávtartó?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #53657 üzenetére
A legnagyobb baromság, de a használata is.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #53657 üzenetére
Ezéer mondom mindig az elektronikára nem szabad hagyatkozni. Semmit sem ér. Kamionokban évek óta vna sávtartó, de az csak hangot ad ki, ha kedzded elhagyni a sávot, de nem korigál. Ezek a bizbax elektronikák semmire sem jók csak arra, hogy elromoljanak.
Speedzone is mondta a videóban, hogy totál rángat meg fékezget a kocsi. Az aki kitalálta használja mást meg hagyon békén. ABS és társai jó dolgok, de a többi semmit nem ér csak a pénzt szivja le.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #53657 üzenetére
Az ott nem savtarto hanem savelhagyas elhagyas gatlo.
Rakas szar, ugyanugy mint az tavolsagtarto tempomat. Az is olyan paraszt modon kepes egy elozes kozben befekezni ,hogy kiesel az autobol.
VW konszern autoinal ez sokkal kulturaltabbMercirol nem is beszelve.
Az uj Bmw-k mar tudnak maguktol haladni a sav kozepen?
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #53663 üzenetére
Azért van a kamionomban is két funkció.
CC ezt használom mindig.
ACC ha meg tilos előzni van akkor kapcsolom be, megyünk mint a kiskacsák.
AMikor látom, hgoy valaki be akar jönni akkor egyből kikapcsolom mert elég erőssen megfékezi a kamiont.
Ésszel kell ezeket használni. Autóban pl. soha nem használom a tempomatot!!!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chrys_
addikt
Én városban, országúton és autópályán is használom az ACC-t. Városban arra kell figyelni, hogy az út szélén parkoló autókat észlelheti és ráfékez. Ilyenkor csak megnyomom az ACC gombját (deaktiválás, nem kikapcsolás) majd elhaladáskor RESET (aktiválás). Szuper dolog, csak tudni kell használni.
-
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #53670 üzenetére
Igen, ahogy kene mukodnie, menjen magatol a sav kozepen ,ne mint egy tekegolyo
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz KAMELOT #53638 üzenetére
Ez egy amolyan vissza nem térő ajánlat, egyik ismerősöm német rokona adná el, végig szervizelt, márkaszervizben. Viszont én a típust annyira nem ismerem, ezért is érdeklődtem mi az amire kifejezetten oda kell figyelni vételkor. Ezekről az N-es motorokról nem sok jót olvasok sajnos.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Don.Corleone #53672 üzenetére
Én nem vennék 25i-t az biztos. 1. gyenge és emiatt nem megy jól / többet fogyaszt. 2. Sokkal nyűgösebb mint a 30i. Ha mindenáron benzinest szeretnél akkor a 30i-t ajánlanám N52B30-a a legjobb választás minden téren.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53673 üzenetére
Nekünk kettő van a családban, mindegyikben, több, mint 200 000 van, az egyik már kér plusz olajat, a másik nem. Azért a 218 Le minden, de nem gyenge. Inkább azt mondanám, hogy sportos karakter, nincs ott a nyomaték, mint egy TD-nél. Kicsit kell tudni használni a fordulatszámot, nem hülyebiztos....
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #53674 üzenetére
5-ösbe kicsi a szívó 25i motor.... Egyszerűen nehéz a karosszéria ahhoz,hogy magabiztosan mozgassa. Az,hogy állandóan forgatni kell,hogy menjen is az nem sportos karakter hanem inkább az erőlködés kategória... Szarok a gyűrűk / szelepszár szimeringek amik miatt is magas ( lehet ) az olajfogyasztás illetve a hengerfejben lévő olajjáratok sem a legideálisabbak ami miatt hidegen kicsit még olyan mintha hidrotőke probléma lenne. 2500 ccm szívóba tényleg kevés.. Volt mindkét motorhoz szerencsém E90 szériába E60 szériába Z4-be... Z4-be a 25i alapból nagyon harmat volt de még remap után se közelítette meg a 30i szintjét.... a 30i remap után gázra 30-40-ről gurulva simán elkapart és tekerte végig a kereket amíg nyomtad a gázt. Olyan erő volt benne,hogy öröm volt vele autózni. A 25i nem ilyen.... Gyenge kis hengerűrtartalom és ha haladni akarsz fogatni kell és úgy simán többet is fogyaszt mint egy 30i és alapból nyűgösebb motor....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Don.Corleone #53672 üzenetére
Számold át, ha annyira jó árban van, hogy nem tétel utána rendbetenni, akkor még lehet jó vétel
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53675 üzenetére
Szerintem közúton elég az a 200le, ha tényleg kihasználja az ember. A 7mp -es 0-100 kmh és a 240 kmh feletti végsebesség azért nem rossz adatok. Persze 100-200 között nem megy olyan nagyot, meg ha forgatja az ember, akkor iszik is. A 3000-es már hosszú löketű-ugyanaz a blokk, dugó, ha jól tudom, nagyobb a nyomaték kisebb fordulaton is. 25i és 30i közül mondjuk én is a 30i választanám, de azért a 25i sem olyan rossz dolog szvsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53678 üzenetére
Majd olvass vissza...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
válasz Don.Corleone #53672 üzenetére
Nem a teljesitménye miatt szar az N52B25, hanem azért mert BMW. A 2007. utániak már kicsit jobban sikerültek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53681 üzenetére
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #53677 üzenetére
Hiába jössz a száraz adatokkal egy lomha szar amit forgatni kell,hogy lehessen vele valahogy haladni és most nem a városban való 50-el gurulgatást veszem alapul mert arra nyilván egy trabant is alkalmas. Semmi probléma ha neked ez elég de attól még nem lesz jó. Én elfogadom a véleményed. Ha csak annyi a cél,hogy A-ból B-be eljuss biztosan elég a teljesítmény. Ha kicsit élvezni is akarod az autózást kell a 30i. De igazából leírta,hogy kb csak rosszat hallott a motorról és tényleg nem a legjobb a 25i mindemellett gyenge is. + te a könnyebb E90-et veszed alapul és itt a nehezebb E60-ról van szó. Oda tényleg jobban illik a 30i
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
freaghill
őstag
Hétvégén én is lecseréltem a diffiben az olajat. [link]
2 hét múlva a váltóban is le lesz, arról is majd csinálok képet.
-
simii16
aktív tag
Sziasztok,
Kijött az első hiba a 328i-n. Az alapjárat kezdett el bohóckodni, nem nagyon találta a helyét, illetve kétszer előfordult az is, hogy leállt az autó.
Gépre téve a MAP szenzort hozta hibának, amit ki is cseréltünk és javult a helyzet, de valami még mindig nem kerek. Azóta indítás után ~15 másodpercig szórakozik az alapjárat, majd megtalálja a helyét és végig tökéletes. Ezt minden indításkor játssza, hidegen is, melegen is.
Ki tud segíteni távgyógyításban? Viccet félretéve, csak azért írok, hátha volt már valakinek hasonló vagy van bármi ötlet, mielőtt leadom újabb szervizre. -
Puma K
veterán
Helló!
E39-en lévő "BMW wheel style 83" nevű felnihez hol lehet venni a közepén lévő 70mm-es BMW logót? - [kép] - [kép] (nem saját képek)
A jelenlegiek kifakultak valamint múltkor az egyiket a magasnyomásúval ki-le mostam...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Teemo91
csendes tag
Sziasztok. E90 330i és 330d között vívódok. Neten olvasni, hogy a benzines az 7-14 litert fogyaszt kb., láb kérdése gondolom. Dízel kedvezőbbnek néz ki 6-11 literrel. Tudna nekem valaki személyes tapasztalatot írni, hogy melyik mennyit fogyaszt átlagban? Szeretek sportosan vezetni, de nem az állandóan padlóig idióta módjára.
Évi kb 10-15000 km amit megyek ennek függvényében keresek autót.
Melóhelyem 3km re van, ezért elég sok a rövid táv , de heti 3-4x eljárok edzeni ez kb 32km oda- vissza összesen. Írom ezt, mert ha jól tudom dízelnek nem igazán jó a sok rövidtáv.Válaszokat előre is köszönöm!
-
Teemo91
csendes tag
válasz ittakary #53692 üzenetére
Ittakary: Persze sokan biciklivel járnak dolgozni a környező falvakból, de én nem azért dolgozom hogy gyalogoljak vagy tekerjek. Főleg ebben az időben... így is tropa a térdem mióta 2 éven keresztül 12 kmeket tekertem melóba németben, és az egyik télen besikerült egy jó kis térdgyulladás.
NoZoli: Csúnya, és mellé még drága is. Villanyosból max Teslat vennék de hát nem abban az árkategóriában nézelődök.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz ittakary #53692 üzenetére
Te 3 kilometerre gyalog jarsz a minuszban vagy esoben?
Eletszeru az emberek 1-1 orat setallgatnak 2020 ban a munkahelyreAzt meg megneznem hogy valaki hogy setall le 3 kilometert 15 perc alatt. Inkabb az 30 perc. Es jo lehet izzadtan vagy elazva megerkezni
[ Szerkesztve ]
-
Teemo91
csendes tag
válasz NoZoli #53693 üzenetére
Szóval amiket leírtam az a fix amit minden hónapban megyek. Ehhez hozzájön még az egyéb kirándulás, ide-oda mászkálás ami változó minden hónapban. Sportos autót akarok, ezért néztem ki magamnak a két 30 as bmw-t, ha full spórolni akarnék megtartanám a swiftet ami most van.
-
BeZol
őstag
válasz Teemo91 #53691 üzenetére
Bő 200-250kg-mal nehezebb E93 330D-ről tudok nyilatkozni (manuális). Vidéki városban 7,5, BP-en inkább 8,5liter a normális átlagom 100km-en. Télen 9,3-10,5 közötti (0fok és minusz 10fok). Rövidtáv szintén, de 5,5km.
A 16-16km-es szakaszon nagyjából már jó vagy, sztem 7,5-es átlagod lehetne.A baj az, hogy a motor így a hidegebb időben be sem melegszik ilyen távokon (és emiatt idővel sok más baja is lesz), és nekem kb. 3km után kezd egyáltalán langyos levegőt fújni a fűtés, ellenben a mini cooper s-ünk, ami 1.6 kompresszor 163ló volt, az azonos felhasználás mellett így télen 13,5-et evett (10,5 alatt pedig sosem), de legalább 1km-en belül ömlött a meleg levegő a fűtésből.
Németeknél tankoláskor beszéltem egy E92 330i tulajjal (3 éve volt kapható akkor), és mikor meséltem neki h autópályán 160-240 között közlekedve 8,3-as az átlagom, ő mondta, hogy neki olyankor 15+, de hogy 12 alá sosem jutott (272 lóerős 30i volt).
Én is nézegetem, hogy milyen benzinest vegyek ide városba a bő 5km-es szakaszaimra, de amikor egy VW T-Roc 1.5TSI 150ló is benyakalja a 10litert városban (pedig start-stop, meg hengerlekapcs és társai), akkor nem panaszkodom, hogy hasonlóan téli időszakban nekem is ennyi egy talán 300-400kg-mal nehezebb kocsival, mert "szerencsére" 2-3 hetente van egy 75-75km-es szakasz, ami alatt ki tudja kormolni magát a kocsi...
Egyébként elvileg egr-t kell kiiktatni (kokszosodást okoz), és dpf-et ki kéne iktatni (ami ugye nem szabályos és ha nem egészséges a motor, akkor kormolgat majd normális közlekedés esetén is), és akkor nem nyírod ki rövidtávon a kocsit (csak minimálisan).
A lényeg, hogy a 30i-vel 11liternél kisebb fogyasztásra nem számítanék városban, ugyanez 30d-vel 7,5nél kisebbre ne számíts.
Haverom 440i xdrive f33-asa 11,5et eszik városban (326ló), viszont ő kb semmit nem dugózik és 70-90-es tempóban végigcsorog nagykőrösin... Úgy nekem sem eszik 7,5 felett..., úgyhogy városi felhasználások között is elég nagy különbségek vannak!
Igazából ha nem futtatod meg a dieselt 2-3 hetente egy hosszabb szakaszon h kikormolja magát (feltéve h dpf-ed még bent van), akkor csak a benzines jöhet szóba, de kb. 40%-os extra fogyasztással számolnék. A téli időszakok miatt szintén a benzinest ajánlanám. Egyedül a 16km-es szakaszokra lenne már optimálisabb a diesel (kb. 10km után már meleg lehet az olaj), a 3km-es szakaszokra meg egy elektromos kocsi, de amíg azok 2x annyiba kerülnek mint egy 30i, addig jó lesz a benzines, DE sztem vezesd mindkettőt és döntsd el melyik szimpibb, passzol jobban a stílusodhoz, és ne lepődj majd meg, hogy egy chippelt 30d otthagy a francba (chippelt 30d kb. stock 35i-vel egyenlő, csak 1 kocsihosszt ver rád 90-210 között /fórumkollegával néztük 6-8éve! E93vsE93/, és a 35i már turbós, van benne nyomaték rendesen a szívó 30i-hez képest).
-
Teemo91
csendes tag
Köszönöm a bő választ. Igen a DPF regenerálással tisztában vagyok, 1-2 hetente úgyis fel kell menjek a fősulira (Miskolc-Sárospatak) szóval lenne hosszabb út is havonta. De alapból úgy kalkuláltam, hogy ha dízelt veszek akkor hétvégente valami kirándulást beiktatok, hogy tudjon regenerálni. Igazság szerint attól félek, hogy ha megveszem, már csak a vezetési élmény miatt is többet fogok menni hosszabb távokra, úgy meg a dízel jobban megéri. 535d -n gondolkodtam még, csak egy pofásabb facelift még elég drága, facelift előttit meg nem tudom hogy megéri e megvenni (gondolok itt a gyengébb váltóra, ugye abból csak automata volt, zf6hp26 a pre facelift 6hp28 meg a facelift)
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Teemo91 #53694 üzenetére
A 3 km főleg télen nem igazán tesz jót az autónak, mivel nem tud bemelegedni. Ha a térded miatt nem szeretnél gyalogolni vagy tekerni arra is van megoldás nem is egy. Az én munkahelyemen a helyiek közül vannak akik elektromos biciklivel járnak, van olyan aki kis benzinessel amihez nem kell jogsi de robogóval (simoval) is járnak be. Főleg a robogó elég zárt így nem ér annyira az idő de ha szükséges ezer fajta aláöltözőt lehet venni, akár csak a térd részre akár teljes nadrágot. Én nyitott targoncán dolgozom télen/nyáron (praktikussági okokból nyitott mert a legtöbbet benn használjuk fűtött területen plusz nyáron kellemesebb is ha nincs annyira bezárva az ember nem a cég sóher) és ilyen időre vettem egy motoros aláöltözőt. Fázós vagyok és nekem sem 100 %-osak az izületeim és nagyon sokat segít.
-
Teemo91
csendes tag
válasz Chris0321 #53699 üzenetére
Én ezt elhiszem de leírom mégegyszer. 330 vagy 530 amit kinéztem, mert ilyet akarok. Nem a 3 km re veszek kocsit, mert akkor nem vennék kocsit mert van. Annyi volt a kérdésem, de lehet hülyén fogalmaztam meg, hogy évi kb 10-15k km re amiben sok rövid járkálás is van dízel vagy benzin. Értem én ezalatt, hogy inkább költsek többet a benzinre, mert többet fogyaszt, de kevesebb a szervíz, vagy a dízel kevesebbet fogyaszt de lehet hogy több lesz a szervíz. Nem akarok se motorozni se gyalagolni se lovaskocsin munkába menni, de ha megveszem a kocsit akkor arra a 3 km re is azzal fogok menni. Ennyi lenne a lényege.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban