-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Don.Corleone
aktív tag
kíváncsiság képpen, e21 tulaj van-e itt?
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz r.levente75 #34018 üzenetére
Szintén. Illetve a család első autója egy e21, hosszú garázsban állás után elkezdtük üzembe helyezni. 2 év múlva lesz 40 éves, jó lenne arra újra róná az utakat.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz r.levente75 #34020 üzenetére
Számszerűsítve 13 évet állt garázsban, akksi és néhány összetevő feltöltése után pöcc röff-re indult. Lesz vele munka nem kevés, de idő és lehetőség adott, na meg a szenvedély. Most épp szereztem hozzá bőr üléseket, szerencsére lehet hozzá kapni alkatrészeket még.
Én e30-om 2 év múlva tölti be a harmadik x-et, de napi használatban teszi a dolgát, nagyon szeretem, téli nagy mínuszokban sem érezni hogy bizony benne van a korban. -
Don.Corleone
aktív tag
Kedves Bmw-s fórumtársak, szombaton ki tervez Fritzenfestre kilátogatni?
-
Don.Corleone
aktív tag
Itt egy link.
(#34941) joamilestoné - Német autók találkozója lesz. Mi is társasággal megyünk illetve viszünk grillezőt. Barátok már vissza járók, amolyan kirándulás és kikapcsolódás nekik, évek óta győzködtek és most beadtam a derekam, pedig 200km-t kell levezetni. Szerintem rossz tapasztalat beszél belőled, tavaly ősszel voltam Fertőszentmiklóson gyorsulási illetve Bmw találkozón, teljesen jó volt. Nem a hondás rizsrakéták mellé kell állni akik végig azzal baszogatnak "miért utálod a hondát???" amikor speciel semmi bajom nincs velük. Bízok benne jó móka lesz. Egy e30-t pedig csak nem fognak fikázni.
-
Don.Corleone
aktív tag
Ezek szerint egy e21 és e30 tulajt már-már ember számba sem érdemes venni, és a hajléktalannak is jobb autója van. Mekkora állatkert ez a föld nevű sárgolyó...
[ Szerkesztve ]
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Tálydi #35014 üzenetére
Hát ez mesés... nekem végül kimaradt, 2 napig esett az eső, úgy voltam vele ezért kár elindulni, de akkor nem bánom. Közeljövőben is kerülni fogom, az ilyen suttyó környezet csak felkúr... Pakoló parádéra szeretnék eljutni, de sajnos most nem jó a dátum, az talán színvonalas rendezvény.
Helyette vasárnap lett egy Írott kő túra, szép idővel egybekötve, mindig rádöbbenek mennyien szeretik az e30-t, parkolóba vissza érve körbe-körbe járkáltak és nézegették. Kedvencem egy 2-3 éves lurkó volt, nem győzte anyukája elvinni onnan. Jópofa volt. -
Don.Corleone
aktív tag
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz ADAM1337 #35735 üzenetére
Szerintem itt az a fontos kérdés milyen használatra kell az autó. Volt szerencsém egy e46 1.8-t kipróbálni, teljesen jó gép volt. Vigyáztak rá nagyon, teljesen gyári, jól ment - pályán pedig panasz nem volt rá. Persze a nagyobb motoros kivitelek jobbak - ez egyértelmű, de a kisebb motor sem vall szégyent. Nekem amúgy épp egy 4 hengeres e30 van.
-
Don.Corleone
aktív tag
Persze, szerintem az e46 - e39-el bezárólag az egyik legjobb korszak volt a Bmw történelmében. Családban van egy e36 1.6, egy városi szaladgálós néha napján pályázó, vagy ha épp balatonra kell lemenni csomagokkal, teljesen megállja a helyét, e mellett tök jó fogyasztása van. Az tény hogy kicsit lomha, össze vetve az e30-al az egy teljesen más világ, pörgősebb a motorja sokkal, más a két autó nagyon, de hát a tervezése is különbözött. Igazából bármelyik M kódjelű motor elvisz a világból, legjobb darabok, a kérdés csupán az, kinek milyen használatra kell. Városba-vidékre teljesen jó a 4 henger, de ha folyamatosan pályázik valaki, oda azért teljesen más.
(#35739) ADAM1337 - Szerintem a 6 hengeres kivitel, gyáriban, legjobb volt. Elképesztő az az autó, kicsi a kaszni és a 6 henger, maga az álom. Fontolgatom hogy az enyémbe ha nem is 6 hengerest, hanem egy IS-t majd egyszer.... egyik ismerősöm ajánlotta is, neki van egy komplett lerakat. Eladni sose fogom, majd ha lesz idő meg pénz hozzá.
(#35740) CharlieDrop - épp a hozzászólást pötyögtem ahol írtam is hogy az M kódjelű a legjobb darab.
[ Szerkesztve ]
-
Don.Corleone
aktív tag
Nyugat Magyarországon nem ismertek szépen dolgozó autóüveg fóliást? Mint bmw-s hátha itt kapok valami érdemi információt, útbaigazítást. Kaptam egy Tapolcai kontaktot ahova elvileg érdemes elmenni, még Szombathelyről is. Mivel elég zöldfülű vagyok ezen téren, mi számít drágának illetve mennyire célszerű, melyik a jó fólia, jól jönne pár okító magyarázat. Mi a véleményetek ezekről a fóliákról? A kis e30 kapja az ívet rendesen ebben a dögségben, és minap felütött a gondolat jó lenne legalább a b oszlop mögötti területet levédeni.
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Egy jó ideje autónézőbe vagyunk, és ez ügyben szeretnénk kellően tájékozódni mielőtt kipróbálnánk a kiszemeltet. A kiszemeltről azt kell tudni hogy egy 98-as e39 523i. Szép bőr belső, multikormány, el. ablakok, navigáció(ez ahogy nézem nem gyári bmw) és minden elekromos kütyü megtalálható benne, németből hozták, tényleg nagyon patika a képekről, szürke metál, nem az a leharcolt darab, vigyáztak rá.
Én viszont ezt a típust annyira nem ismerem, édesapám se, nincs személyes tapasztalat.(e36-t váltana) Mik a jellemző hibái, betegségei, amire érdemes oda figyelni vételkor? Illetve erről a konkrét "523i"-ről mi a véleményetek, esetleg akinek van is otthon a garázsban. -
Don.Corleone
aktív tag
Valaki aki jártas az autóbehozatalban, az segíthetne egy dilemmámat eloszlatni. Németbe sárga rendszámot az az autó kaphat, aminek van érvényes műszakija? Anélkül elvileg nem lehetne behozni, vagy tévedek? Valahol azt is olvastam ez nálunk 30 napig érvényes, de sehol egy normális leírás. Előre is nagy köszönet annak aki felvilágosít!
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! 97-es évjáratú, tehát fl előtti e39-hez milyen diag programot tudnátok ajánlani? Ülésfoglaltság jelző fáradt el és egyfolytában random világít, nem akarok állandóan a szerelőhöz futkosni vele. Szóval hibakód olvasás-írásra kellene szimplán. Ajánlották a carsoft 6.5-öt de azt nem tudom win10-en működésre bírni, torque androidos app kommunikál ezzel a típussal már? Előre is köszi a segítséget!
-
Don.Corleone
aktív tag
Láthatáron van a park bővítése egy 2006-os E60-al, benzines változat, N52B25 motorral. Sok rosszat és kevés jót hallani róla. Eddig rendre a 90-es évek szériáihoz volt szerencsém, elődeihez, ezeket mint a tenyerem ismerem, de e60 kapcsán elég zöldfülű vagyok. Tényleg egy sz***roller ez a motor, mire érdemes vásárláskor kifejezetten figyelni? Előre is köszi a tippeket!
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz KAMELOT #53638 üzenetére
Ez egy amolyan vissza nem térő ajánlat, egyik ismerősöm német rokona adná el, végig szervizelt, márkaszervizben. Viszont én a típust annyira nem ismerem, ezért is érdeklődtem mi az amire kifejezetten oda kell figyelni vételkor. Ezekről az N-es motorokról nem sok jót olvasok sajnos.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz H.Ezredes #53673 üzenetére
Ez a 06-os évjáratú, 174 lóerős. Az olajproblémáról olvastam több helyen és ettől tartok a leginkább, de maga a kocsi nagyon szép állapotban van. Ami engem illet a teljesítménye bőven elég lenne, csak attól félek egyik sz**ás jönne a másik után.
(#53676) molnarpeter
Árban megérné, de nyilván látni kell, 1-2 nap mire hazahozzák és akkor szemügyre fogom venni. -
Don.Corleone
aktív tag
A múltkori e60-t elengedtem, a maga kényes motorjával. Viszont most beugrott egy olasz e39 M52B28, tetőablak, xenon, minden finomság, mindig is odavoltam az e39 formái iránt, megfogott a kocsi, viszont egy nagy "baja van" egyszer megfőzték a motort, hengerfejezve lett. Kívülről patika állapot, viszont ez a tényezőnél padlót fogtam. Ár-érték arányban kihagyhatatlan lenne, nincs is sok km benne. Mit gondoltok, ilyent inkább el kell engedni? :/
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54174 üzenetére
Megcsinálták, kész van az autó. Ahol szervizelik az autómat, rendszeresen hoznak be olaszból bmw-ket, tényleg patika mindegyik és nem átverés/lehúzás, rá is kérdeztem legutóbb erre a darabra és ennyi a hátulütője, hogy hengerfejezve lett a kocsi. Meg lett csinálva szóval vihető, de maga a tudat hogy egyszer megfőzték a motort.. hát a fene sem tudja. Ez a motor azért talán a legjobb e39-es, de egy kicsit óva int. Pedig maga a kocsi megfogott, gyönyörű állapotú.
(#54173) CharlieDrop -
Na igen ez engem is érdekelne, elég régóta vagyok tagja az autós, Bmw-s közösségnek, de sosem főztem még egy autót sem meg. Talán egy gumicső elrepedt, megpróbálok utána kérdezni. -
Don.Corleone
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54179 üzenetére
Köszi az információkat illetve véleményedet! Édesapámnak van jó pár éve egy e39, pont a múlt héten repedt szét a vastag hűtő csöve.. gondolom még gyári volt, de hát nem kis káoszt okozott, javítása filléres volt, de pont terveznek/tervezünk egy hosszabb utat(850 km), na ha az alatt történik akkor van fejvakarás. Ja és ehhez a darabhoz hozzá téve, megy mint az óra, egyedül télen fogy a hűtővíz, hetente rá kell tölteni, elfolyni sehol sem folyik, a-z-ig ki lett vizsgálva, elengedtük hogy megtudjuk mi a baja.
Maga a motor egyébként milyen? Azt tudom hogy piszok erős, fogyasztás vagy esetleg gyenge pontja lenne bármi?
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54181 üzenetére
Köszi a tippet, hétvégén egész jó idő lesz, azt hiszem utána nézek ismét, kicsit bosszantó a dolog.
Ami a 2.8-ast illeti, M52-es motor van benne. Egyre jobban kezd megfogni, a héten megmutatják, megyek vele egy próbakört. Elvileg hibátlan az autó, szépen össze lett rakva, ki lett javítva a megfőzés. De ennek tudatában adnák, hogy lehet egyszer lenne egy motorcsere. Viszont ár-érték arányban ami a felszereltségét jelenti, még így is..
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Egy jó ideje böngészgetem a piacot, ősszel szeretnék egy E90-t vásárolni, újítani a jelenlegi gépparkon. Nézegettem e46-okat, de őszintén szólva nem szeretnék már a rozsdával küzdeni, belefáradtam hogy hetekig áll a kocsi a lakatosnál, festés stb.. illetve korban is egy fiatalabb, biztonságosabb darabot szeretnék, szóval a nagy álom az E90 fl, de ahogy nézem elég szépen felszökött az ára a nyáron folyamán, így a fl előttieket is böngészem. A választott egy 320 kivitel lenne, kizárólag benzines változat, mivel a felhasználása is főleg város-városkörnyék, néha 1-2 nagyobb utazást jelentene.
A kérdésem az lenne, mivel tapasztalatom zéró ezeknél a típusoknál, a közhiedelemmel ellentétben mennyire szívás az N46B20 motor avagy az újabb N43B20? 200ekm környéki vezérlés cserét már olvastam, mikre érdemes odafigyelni ennél a típusnál? Előre is köszönöm szépen a tapasztalatokat, visszajelezéseket. -
Don.Corleone
aktív tag
válasz Anaren91 #60185 üzenetére
Mindenképpen a tél kezdete előtt szeretném megejteni a vételt, mert a jelenlegi öreg négylámpást inkább hobbi-nyári autónak szánom.
Tehát ha E90 akkor érdemesebb az N5*-ös változatok között, azaz a sor6-os konstrukciót választani? N43 is felejtős?#60183 chess001 - Őszintén szólva sok jót nem olvastam róla, mármint ami a motort illeti, maga a formavilág nekem tetszik illetve az hogy a rozsdát elfelejthetjük, persze kérdés milyen áron. A 6 hengeres változatokra mik a jellemző meghibásodások?
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Gézengúz #60192 üzenetére
Egy ismerősömnek volt ezzel a motorral szerelt e46, teljesen jó kis autó volt, többször vezettem, pofás gép volt, bár rendszerint magas olajfogyasztásra panaszkodott. Én Bmw-s családba születtem, e21-től kezdődően E30, e36, e39... utóbbival édesapám napi használatban, van tapasztalat a régi nagyokról, több közüle még a mai napig nálunk van és teszik a dolgukat, van közötte 6 henger vagy 1.6-os, de motorikusan sosem volt kiugró probléma, amivel mélyen a zsebbe kellett nyúlni. Ezért pl. vennék e46-t, mert az M-es motorok kimennek a világból (nyilván a megfelelő szerviz, karbantartást megadva nekik, ezen áll vagy bukik minden), illetve abban még felfedezni a régi klasszikus beltért (nyilván ez egyéni ízlés kérdése..) csak elegem lett a rozsda foltokból, és azok "szakszerű" javításából, de ebbe ne is menjünk bele mert végeláthatatlan szívás lehet egy elb***ott javítás.. Mélyebben utána olvasva viszont kissé elkeserítő ez a 2005-től kezdődő széria, mert itt nem a korrózióra kell ellocsolni a pénzt hanem a motor javítására. Őszintén szólva nem tudom melyik a jobb. Minden esetre köszönöm szépen a tapasztalatokat, információkat.
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok, Keresgéltem a topicban de nem nagyon találtam bővebb infót, esetleg akinek volt/van, e46 M52TUB25 motorokról mi a vélemény? Mire érdemes fokozottan figyelni vásárlásnál?
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz CharlieDrop #60502 üzenetére
Igen, a rozsdával sajnos tisztában vagyok, azt szeretném (lehetőleg) elkerülni. Vagy jó motor vagy jó kaszni, előbbi mellett tettem le a voksom.
Az olajfogyasztást említették már cimborák, bár egy próba út során ezt nehéz lenne kiszűrni. Vanosról viszont nincs tapasztalatom, mennyire költséges mulatság annak javítása? ja és köszi szépen az infókat. -
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Hosszas keresgélés és több lyukra futás után, adott egy e46 alany, amelyet a héten megfogok tekinteni, a kocsi első blikkre több mint jónak ígérkezik, de nyilván látni kell, viszont egy hibája van amelyet telefonon elmondott a tulaj, hogy a klímát tölteni kellene - "nem hűt". (töltesd fel aztán kifizetem.. ) A kérdésem az lenne, lehet buta kérdés, de majd kiokosítanak a tapasztalt fekete öves tulajok, ez lehet kompresszor hiba is? Vagy akkor 0 levegőt fúj az autó? Előre is köszi a felvilágosítást!
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Zolinho1026 #60909 üzenetére
Igen, ez lenne a legjobb megoldás, közösen megnézetni, de sajnos ez több okból kivitelezhetetlen, így ez a "rizikó" faktor benne lesz(illetve egy ablakemelő gyengélkedik, tipikus..), minden esetre ahogy mondtad ez alkupozíció lesz, remélem minden más klappolni fog. Köszi a segítséget!
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Chris0321 #60922 üzenetére
Mindenképpen, viszek magammal gépet, arra feltétlenül rá szeretném kötni. Még az ablakemelőt említette, ahhoz sajnos az e39-ben is volt szerencsém, nem újdonság. Maga a kocsi egyben van, illetve minden lehetséges igényt kielégítene, viszont a klímán gyanút fogtam, mert ha kompresszor az 120K+munkadíj alsó hangon, ezért is kérdeztem hogy miből lehet felismerni ha a klímakompresszor beszart. Ha pedig a tölteni kéne azt miért nem tették meg, persze a kérdés költői.
#60924 molnarpeter - Köszi szépen a tippet! Meglátjuk mennyire lesz kompromisszum kész a tulaj. Az olajon kívül más árulkodó jele lehet szétment kompresszornak? A lehető legrosszabb forgatókönyvre készülök és ennek fényében fogok ajánlatot tenni, remélhetőleg ha minden stimmel sikerül megegyezni, a sok moslékosvödör után jó lenne végre találni egy szép darabot, képekről pazar ez a kocsi, de persze látni kell, kipróbálni, a hibákat pedig javítani.
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Milyen megoldások vannak, hogy e46-ban az alpine cd53 típusú rádiót (+cd tár) bluetooth összeköttetéssel felruházzam?
Új rádiót nem akarok, szeretném megőrizni a gyári állapotot illetve a korhű kinézetet, viszont haladva a korral hasznos lenne a bluetooth önmagában a zene lejátszás végett is. Próbáltam utána olvasni, és vagy transmitter vagy dension a két egyedüli opció? Utóbbira sokallom a pénzt, előbbiről nincs tapasztalatom. :/ -
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok!
Bízok benne valaki segítségemre tud lenni, avagy járt más is hasonló módon mint én(bár ekkora bőröst már rég ízlelgettem... ). Adott egy e46 sedan kivitel, lecsuktam a csomagtér ajtót, volt egy szokatlan hangja, talán ez jelentette a véget, azóta nem nyílik ki. Fedélzeti computer úgy jelzi, hogy nyitva van a csomi ajtó. Nagy nehezen kaptam időpontot, szerelő most hívott, mechanika elromlott/eltört, ötlete sincs hogyan tudná kiszedni. Annyi mákom van, hogy dönthetők az ülések, no de a flexen kívül, bárkinek bármilyen ötlete, hogyan lehetne ezt széthámozni?
Előre is hálás köszönetem bármilyen tippért, segítségért! -
Don.Corleone
aktív tag
válasz ittakary #64960 üzenetére
Magam sem tudom hogyan, próbálva ezt a technikát is amelyet küldtél, és egy adag csavarlazítót, de óriási küzdelmek árán kinyílt... egy biztos, most egy ideig nem csukom le, amíg ki nem cserélem ezt a mechanikát.
#64961Tsebacsi - köszönöm szépen neked is a segítséget. Egyik régi comborámnak volt ilyen fúrásos kalandja, de sajnos annak is sok éve, szerintem működhet az e46-nál is, mert ez a rész kb 90% egyezik.
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Egyik kedves ismerősöm fontolgat egy vásárlást avagy egy cserét egy 17-es X1-es Bmw-re, 150 lovas dízel kivitel. ahogy néztem a 18d ez a motor típus. Mivel én régi típusokban vagyok jobban otthon, ezért bátorkodom hozzátok fordulni.
Valakinek van tapasztalata erről a páciensről, az általános ellenőrzések során amit egy vásárláskor megtesz az ember, mire érdemes figyelni ennél a típusnál? Bár elég új még, azért 5 év alatt bőven kijön olyan hiba ami típusbetegségre utalhat. Előre is köszönöm a segítségeteket cimborám nevében is! -
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Egyszer a netet bújva, a kezem ügyébe került egy elég pontos-részletes lista, ahol az összes E46 illetve E39-be való rádió fel volt tüntetve, funkciókkal pl.: melyik bluetooth kapcsolatos stb. viszont nagy hibát követtem el és nem mentettem az oldalt, most pedig nyilván hiába túrom a netet nem találom. Mivel az enyémnek a kijelzője kuka, ezért szeretnék egy bluettoth-os gyárit, csak jó lenne tudni melyik is az a típus. Valakinek megvan ez a cím vagy esetleg hasonló ahol összesítve vannak a rádiók?
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Adott egy 98-as e46 ami egy hibakód olvasóra vágyik (abs+kipörgésgátló+kézifék láma ég) Vélhetőleg egyik abs jeladó lesz a ludas, milyen hibakód olvasót javasoltok? Bmw scan-en nem látom, Inpa olvassa ezeket? Előre is köszönöm az útbaigazítást!
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Amolyan végső elkeseredettségemben szeretném megosztani a problémámat, reménykedve, valaki esetleg tud egy úszógumit dobni számomra ebbe a mély vízbe. Alany egy M52TUB25-s e46 amely épp ma ment "volna "műszakira, egyeztetve tegnap szerelőnél letettem, alapos átvizsgálás, kéziféket kellett szorítani, minden rendben, ma már vártam a hívását, de meglepően korán, délben jött, az autó a vizsgabázison nem indul eml+kipörgésgátló lámpa világít.. köhög fullad, használhatatlan, műszaki így esélytelen. Az ottani műhely rátette diagra, égéskimaradás, fojtószelep hiba utóbbit egyszer feldobta egyszer nem, mindenki szét teszi a kezét, cseréljenek fojtószelepet vagy sem, lehet nem is az a hiba, szerelőm ugyan ezt a diagot használja, tapogatózás a sötétben... helyileg Szombathely, valaki járt már hasonló, szűk-kényelmetlen cipőben? Ilyen nincs és mégis van.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Puma K #69282 üzenetére
Nálam két éve van az autó, ezalatt nem volt bontva, illetve előző tulaj sem említette. Nálam a az időszakos cserék történtek a motor körül, vezérlés, vízpumpa, gyertyák..
Köszi szépen az ötletet, nézegettem facebookon is, de kicsit olyan egyet előre kettőt hátra azok a csoprotok, már ami az érdemi információt illeti. Illetve így hogy nyugat magyarországon vagyok, azt tudom melyik szerelőhöz nem megyek. Reggel elmentem az autóért a vizsgabázisra, pöcc-röff.. mindenki szét teszi a kezét, ők esküsznek hogy elektromos nyavaja... olvastam már kábelkorbács törésről is, hétfőn megy villamossági szerelőhöz, ahova 1 hónapja kaptam időpontot. Az élet szép.
#69283 Chris0321 - Köszi szépen, átolvasom mindenképpen, hátha tudjuk szűkíteni a vizsgálandó alkatrészek körét.
#69285 negro - Ezeket diag mennyire mutatja? Mármint pl. gázpedál állás? Otthon van nekem is egy diag, ma rápróbálok, de jelenelg teljesen jó az autó, érthetetlen számomra egyszer eml+asc és használhatatlan, egyszer meg minden klappol. :/ Emiatt gondolnék én is elektromos hibára, mert ha fojtószelep koszos lenne akkor az folyamat hibát dobna, vagy tévedek? -
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Adott egy e46 aminek az ecu vezérlőjében egy tüske eltűnt/elrohadt.. ezért szükségem lenne egy új vezérlőre+ews modulra kulcsostul, elméletben ha találok egyező sorszámút mint amilyen az enyém, már csak a programozás marad hátra? Jobb-bal kormány vagy ha esetleg automata lenne, ezek a tulajdonságok átprogramozhatók? Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Chris0321 #73504 üzenetére
Igaz, a hungary csoportot el is felejtettem, köszi szépen a tippeket! végül sikerült találnom alkatrészt a 23i-hez, igaz angliából érkezik, de ha ott van hát nem lehet mit tenni(ecu+ews+kulcs), bízok benne sikerül megoldani a problémát, addig a garázsban pihen a paripa. Az előző kommentemre vissza térve, valóban vannak segítő emberek és talán a Bmw társadalom nagyobb százaléka tényleg jó ember ilyen téren, de nagyon sokszor jön szembe pl az e30-ban olyan hirdetés, vagy bejegyzések, ahol csak egymás abuzálása megy, más elérhető modell végett pedig felhígult a tulajdonosi kör. de ezt rá lehet húzni az egész fb-re vagy társadalomra. Szerencse az e30 már nem tud újat mutatni és máig messze a legkedvesebb autóm, de nyilván ő ritka mint a fehér holló és ritkán veszem elő nosztalgiázni, de akkor egy teljesen más világ fogad. Annak idején az e46 323 előtt fontolgattam az e90-t az f30-ra akkor nem volt keret, most lenne, de mai napig nem tudom eldönteni, melyik benzinesbe vágnék bele. Ebben még van anyag, csak az idő meg pörög, sajnos piszkosul.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz kardkovacsi #73537 üzenetére
Igazad van, bár hozzá teszem a beltér szerintem ritka szépen öregszik a 90-es évek autóiban, vagy úgy az e90-ig, azzal nincs tapasztalatom, de nekem az e46 belseje is nagyon szépen mutat, talán az utolsó "eredeti" feeling, nincsenek lekopott gombok, vagy elkopott burkolat használat végett, sajnos sok más autóban 7-10 év után csúnya lelakott állapot tud uralkodni, volt egy időben audink, abban is észre lehetett ezt venni. Motorikusan pedig figyelni kell ezeket a csöveket és ha rászánod a törődést, kisebb az esélye a meglepetésnek. Ami szerintem szomorú, hogy egyre kevesebb a valamire való szerelő, ma már a rákötöm a gépet megmondja mi a gond és cserélem a szlogen, olajcsere és max izzó, sok tekintetben eltelt az idő.
-
Don.Corleone
aktív tag
A legutóbbi kérdésemre megkaptam (pozitív értelemben) hogy kicsit orrszarvú volt, mivel az e46 nem mai darab, így egy "aktuálisabb" kérdéssel fordulnék a tapasztaltabb, esetleg tulajdonosokhoz. adódott egy lehetőség (sajnos) hogy lehetőségem lenne újítani a paripán és régóta, talán a megjelenése óta óriási kedvencem az f30 típus, külsőre első perctől szerelem.
Benzines vonalon mozgok, nem is ingázok, hogy dízel kellene, 2 havonta esetleg egy 400 km-es oda-vissza kör, de többnyire város illetve városkörnyékre kellene így én egy 320i 184 lovas változatot néztem illetve néznék ki, 2012-es N20B20 motorral. A kérdésem az lenne, mi a véleményetek erről a konstrukcióról, kiforrottabb mint az e90 benzinesek? Egy időben utóbbira fentem a fogam, de szerelőm és a racionális eszem végül lebeszélt, hogy jobb a békesség és a kiforrottabb e46 323i. Előre is köszönöm bármi nemű tájékoztatást!
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- Politika
- Suzuki topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- OpenMediaVault
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- További aktív témák...