Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MoP_FX 57

    őstag

    válasz Don.Corleone #54197 üzenetére

    Szerintem jó motor az M52, nem véletlenül, hogy Novoth Tibor személyes kedvence is. Ebben még a régebbi típusú olajlehúzógyűrűk vannak, szóval az M54-féle olajfogyasztással ilyen okból nem kell számolni. A CCV/kartergáz lecsapató/visszavezető úgy látom, hogy ezen is a szívósor alatt lakik, tehát a rövid utakat ez sem viseli valószínűleg túl jól. Ha esetleg eszi az olajat, én erre néznék rá először, mert ha eldugul, akkor lecsapatás nélkül megy a szívósorba a kartergáz, és eszi az olajat. DISA nincs, tehát elromlani sem tud. A VANOS "felújítás" ezen viszont nagyobb szívás, mint az M52TU/M54 motoroknál, mert a ferdefogazású tengely is eltávolításra kerül, tehát újra kell időzíteni a motort.

    De szerintem a legfontosabb (a motor szempontjából legalábbis), hogy a hűtés legyen rendben. Ha egy cső folyat a csatlakozásnál, nem kell feltétlenül kidobni, cserélhető az o-gyűrű benne. Ismerve az autó előéletét én PA Softtal átprogramoznám a műszeregységet, hogy a vízhőfokot 90-100 között pufferelje, és már 110-115 körül gyullassza ki a pirosat. Gyárilag ezek 97 fokos termosztáttal szoktak menni, tehát alapjáraton ketyegve ilyen stabil 96 fokra kell beállnia.

    Nekem hirtelen így ennyi jutott eszembe. Vannak képek az autóról?

Új hozzászólás Aktív témák