-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz molnarpeter #53594 üzenetére
Haverom 16 éves golfjában a gyári most lett cserélve. 16 ment az aksi. Kocsimban is még a gyári van. Azért illendő télen párszor tölteni egy 24-48ó.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BeZol
őstag
válasz Skimaster #53592 üzenetére
Kb. 800-1000 töltés után az akksi kapacitása 50-70%-ra ugrik.
Tehát újonnan tudott 25km-t élesben tisztán elektromosan (88 elektromos lóerővel gazdálkodva max 12másodpercig, amúgy kevesebb). Ha csak így használnák a kocsit, akkor 25ezer km után már 13km környékén járna az akksi kapacitása, ami még mindig elég lehet, de itt már rohamosan romlik az akksi, úgyhogy olyan bő 30ezer km tisztán elektromos közlekedés után sima hibriddé degradálódik, ha nem cserélnek benne akksit, ami még mindig nem feltétlen probléma, mert városban még így sem fog sokat enni benzinből, csak ugye egy ideig semennyit sem evett volna.
Aztán persze tisztán elektromosan nem megy úgy a kocsi.
Télen fűtés miatt gondolom amúgy is beindul a benzines motor.A benzines motor viszont csupán 3hengeres, 1,5literes, 136lovas. B38 motorkód. Németeknél 2 újság tartóstesztjében is kuka lett a motor 100ezer km-nél a 218i-ben.
Nekem ennyi bőven elég ahhoz, hogy bottal se piszkáljam és olvasgassak tovább a témakörében, bár elvileg orvosolták a problémákat azóta... Ennyit nem ér a zöld rendszám.
-
Skimaster
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Autóvásárlás előtt állok, és kíváncsi lennék a tapasztalataitokra . A kiszemelt E60 as BMW, 3.0-es motorral. Dízel és benzin között vacillálok, de az utóbbi időben egyre jobban húzok a dízel felé a kedvezőbb fogyasztása miatt, na meg mert dízelből jóval nagyobb a kínálat. Tudom, BMW, "luxus" autó, költeni kell rá, és nem Suzuki árban. Ennek tudatában döntöttem a BMW mellett, szóval nem arra lennék kíváncsi, hogy mennyire drága fenntartani, hanem hogy milyen általános hibái vannak egy E60 530d illet 535d-nek, mire kellene figyeljek vásárlás előtt.
535D ugye csak automata váltóval készült, mennyire megbízható? Nem volt még automata váltóm, ezért kicsit tartok tőle.
Előre is köszönök minden segítséget.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anaren91 #53605 üzenetére
A legjobb motor BMW-ben a 30d
De évjárattól függ a nyűgjének hossza. Szerintem ha látsz egyet, vidd el olyan helyre, ahol értenek is hozzá állapotfelmérni
Amúgy minden dízelre igaz: turbó, injektor, egr, szívósor (csere/felújítás/tisztítás), E60-ból facelift az ajánlott. Nekem a mostani a 4. BMW-m, mind automata volt, még azokkal nagy baj nem volt, olajcsere és működik (persze ki lehet nyírni)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #53607 üzenetére
Köszönöm a válaszod .
Egr ill. Dpf kiiktatásának, és egy nagyobb átmérőjű sport katalizátor beépítésének lehet valamilyen akadálya ? Gondolok itt a vizsgáztatás során mert károsanyag kibocsátásta. Eddig egy pár fórumon ahol olvasgattam mindenhol azt mondták , hogy az egr től ajánlott megszabadulni.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
lali81
tag
sziasztok, valaki H.Ezredes telszámát megadná privátban? köszönöm.
-
whitezo88
nagyúr
gondoltam hogy nem lesz egyszerű az autóvétel, elmentem egy kereskedésbe, mert a mostanit is beszámolják. Egyrészt sértően keveset mondott az ember a teljesen hibátlan (hibamentes), nem kopogó futóműves, 1,5 éve telifényezett és lakatolt, rohadásmentes, friss műszakis (két napos), frissen felújított váltós autóra látatlanban is, de a kinézettnél (e60 lci) is udvariasan elhallgatta a hirdetés hogy nem lehet ülést állítani (elektromos, fel kell programozni mert cserés volt, erre 80-100at mondott, nem tudom mi a reális), vízprobléma van (azonnal jelzett a vízszint), eléggé dadogósan indult, és nem kicsit olajos a blokk felső része is + korrodál is. Körre el se vittem mert ez már elég red flag volt (meg ki se láttam a totál leengedett ülésből kb). Sajnos nem divat eladni úgy egy nem is túl olcsó autót, hogy legalább hibamentes állapotban van, vagy odaírják hogy mire lehet készülni.
Ugyanitt a fenti e46 318i M43as eladó akit érdekel... egyelőre nincs meghirdetve sehol. Csak az elmúlt fél évben fél gurigát költöttem rá, de olyanokat amikre már nem kell mert nem szezonálisan kopik vagy évekig jó (fékcsövek, váltó, vízrendszer több helyen, lengőkar, sok szilent és egyéb futóműrész...) És hogy miért költöttem rá ennyit ha eladom? Mert napi szinten használom és zavar ha lóg a bele, meg nem adom el kotlák szarként.
-
NyalokAA
aktív tag
Sziasztok!
Bmw f30 a hátsó csomagtartón arra lettem tegnap figyelmes , ha felvan kapcsolva a világítás ég a balos ködlámpa is viszont a köd lámpa kikapcsolt állapotban van . Bekapcsolom a köd lámpát akkor felgyullad a jobb oldali is kikapcsolom akkor a jobb elalszik a bal ég ugyanúgy , mi lehet a probléma ? -
Chris0321
addikt
Hello.
Voltam benn a légzsák visszahívás miatt az e46-ommal. Összesen 1.5 óra volt, be is kellett vinniük az adataim a rendszerbe. Az egyik légzsák cserés és annyit mondtak, hogy gyári kerül bele. -
Chris0321
addikt
válasz ittakary #53617 üzenetére
Nem, én azt kérdeztem milyen márkát. Az ügyintéző csak annyit válaszolt, hogy mindig a gyárit szerelik be mindenből, utángyártott alkatrészeket nem. Ebből én mondjuk nem tudom milyen márkájú lesz benne, de biztos van a fórumon olyan hozzáértő aki meg tudja mondani.
NyalokAA: Az én e46 Touring-omnál is előfordul ez a hiba, nekem pl. rendszámtábla világításom hol van, hol nincs.
-
Ļantos
aktív tag
Van ez az elektromos pumpa ami a REST funkciót látja el.
Van a kocsiban egy kiköpött ugyanilyen pumpa lent a Webastónál a kerék mögött. Lehet, hogy az állófűtés keringetője felel a REST keringtetéséért is, vagy létezik, hogy ebből a pumpából van egy lent a kályhánál meg egy nem tudom hol a francba eldugva is? (ezt keresem de csak a kályhánál találtam egyet, mondjuk annak a csatlakozása kicsit más)EZREDES, biztos láttál már ilyet, légyszi
-
KAMELOT
titán
válasz whitezo88 #53611 üzenetére
Az a helyzet, hogy az senkit nem érdekel mit raktál bele. Jó rendben van meg minden, de idős kocsi és sajnos az emberek sem akarnak horror áron használt kocsit venni. Én ha most el akarnám adni a kocsit jelenlegi állapotában, akkor 3-3500€ kérhetnék max. Lpg rendszer 2500€. Ennyit erről.
Okos haverjaim tanácsai.
Add el. Vegyél masik motort bele. Vegyél újabbat. Lízingelj.
Ilyen kényelmes tágas kocsit sajnos venni nem tudok és lízing meg rabszolgaság.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
whitezo88
nagyúr
válasz KAMELOT #53621 üzenetére
Pontosan tudom, hogy a ráköltött pénz sose térül meg, de ugyanakkor máshoz képest növeli az értékét. Ezek az autók (sedan, M43, 318i) 600-800 vannak szinte mind, alatta roncs, felette sokkal nem lehet eladni. De ez inkább 800, mint 600. Mert ha valaki ezt megveszi, nem kell mindenfélére százezreket költeni mert rendben van. Vehet az ember 600ért, de akkor nem 200at kell költeni, hanem sokkal többet, hogy olyan állapotban legyen mint az enyém. Neki se éri meg. Aki meg spórol mondjuk 200at, hogy rohadó, kopogó futóműves és vizet folyató autót kapjon, hajrá.
Mai Műhelypornóba is "tök jó" Mazda6, aztán egy kotlák szar, egy oldalra nem fért ki a hibalista annyira fos. Egy guriga ha rendbe hozná. Ennyit ér az olcsó, jó vétel.
Igen, a 200e tudom semmi pénz, főleg hogy E60 lesz helyette, de az már elég hogy fedezzen egy váratlan műszaki javítást, vagy kettőt ha nem nagy. Meg önmagában az átírás egy százas.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Öcsém csinált nekem a Hofer kúton kártyát. Így kedvezménnyel 0.53€ az Lpg. (német gáz)
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Chris0321 #53628 üzenetére
Ugyan az mint a nagy hajók. Partot elhagyva szépen megy majd amikor kiér a nyílt vízre füstöl mint a rohadalom.
Rendőrök helyében egy közúti ellenőrzés során ilyen kocsiknál mérném az emissziót, hogy tényleg meg e felelnek. csak egy szondát kell a kipufogóba bedugni. Kiértékelés meg 5p.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Don.Corleone
aktív tag
Láthatáron van a park bővítése egy 2006-os E60-al, benzines változat, N52B25 motorral. Sok rosszat és kevés jót hallani róla. Eddig rendre a 90-es évek szériáihoz volt szerencsém, elődeihez, ezeket mint a tenyerem ismerem, de e60 kapcsán elég zöldfülű vagyok. Tényleg egy sz***roller ez a motor, mire érdemes vásárláskor kifejezetten figyelni? Előre is köszi a tippeket!
-
Chris0321
addikt
válasz MoP_FX 57 #53629 üzenetére
Sajna nem. Nem kaptam még semmi papírt, talán majd csere után. Az ügyintéző pedig csak annyit mondott gyárit szerelnek be, nem részletezte a dolgot és lehet nem is tudja mivel nem ő szereli be.
KAMELOT: Hát igen és sajnos egyes tulajok még menőnek is tartják ha összefüstölnek mindenkit. A YouTube-on is van fenn ilyen videó, hogy füstbe borítanak egy embert és még jót is röhögnek rajta majd videót feltöltik mert milyen menők.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Hátulról hallok búgó hangot. Szerelőnél volt az autó, szerinte nem kerékcsapágy.
Merre induljak el a hibakereséssel?
E46 320d 2003 Touring 150LE -
szimi57
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Don.Corleone #53631 üzenetére
-
KAMELOT
titán
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #53640 üzenetére
Ja, a szellőzés azon keresztül szivja a levegőt, hogy a dieselek által kiokádott kormot kiszürje.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Anaren91
senior tag
válasz Drago1 #53627 üzenetére
Szóval viccet félre téve , azért érdekelne , mert ha jól tudom a 218 Lovas E60 530dbe még nincs dpf , és ugye azzal sincs gond műszakin . A 2005 felettiekbe kezdték el bele pakolni , de a motor ugyan az bennük . Én facelifteset szeretnék venni ami 2007 utáni gyártmány , ergo van benne dpf, de ha van rá legális mód megszabadulnék tőle mert csak felesleges nyűg számomra.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
szimi57
őstag
válasz Anaren91 #53642 üzenetére
Legálisan nem engedélyezett a DPF kiiktatása. A vizsgáló állomásokon per pillanat nincs olyan müszer, ami kimutatja, hogy ki van belezve a DPF. Ha ügyesen van megoldva nem lesz gond. Egyébként lehet kapni olyan adalékot, ami már alacsony hőfokon is regenerál.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaren91 #53642 üzenetére
DPF nem azért van, hogy ki legyen ütve. Ha kell az erő, venni kell egy 35d-t aztán szépen karbantartani szvsz. Nem túl elegáns egy prémium autónál, ha minden lámpánál kormol, ha meg nincs ilyen jellegű probléma, fölösleges a szűrőt kiszedni is, kicsit is hosszabb távon használva szépen tud regenerálni magának.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #53646 üzenetére
Hát ja vagy nem. Van erről írásos labor eredmény,tanúsítvány?
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #53647 üzenetére
Nem ismerem ezeket a megoldásokat, de olyan is van, aki kiszerelve kitisztitja. A neten valszeg van infó.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
STC Speed
őstag
Sziasztok,
BMW scannerrel lehet légzsákot programozni ugye? légzsákcserénél.
Nincs nálam a laptopom,csak holnap tudom megnézni.köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- YouTube
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PHP programozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...