-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drago1
tag
F31 20 D xdrive okosítva 220 le 450 NM nagyobb cooler EGR off ,így már élhető szépen megy ,viszont pont kinőttem belőle én még a 160 -al teperő Vitarákat is elengedem ,nehogy bajba legyen a lendülettel mikor jön a domb
Kiváncsi lennék ha egy 1.35 e87 -el baszakodnának mert ugye lenézik ,azzal mit lehetne lépni
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
Elektromos szakit keresek aki azt a rohadt legzsaklampat (e46) valahogy megoldja. Muszakira toroltek a kodot, de ha mozgatjak az ulest megint elojon mert kontaktos. Most is belso takaritasrol elhoztam es mivel felemeltek az uleseket takaritas miatt megint elojott. Ovfeszto is cserelve lett de az se segitett kesobb megint elojott. Tudom hogy minden ilyenben elojon, de csak bypassal lehet koltseghatekonyan megoldani?
-
szimi57
őstag
válasz Clapaucius #53745 üzenetére
Mintha a pillangószelep szorulna, ha van ezeken a motorokon???
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
NoZoli
tag
Ahogy KAMELOT is írta, relax! A hülyékkel nem szabad felvenni a "versenyt", mert abból csak a baj van. A sok barmot én elengedem a 330i-vel is, "majd a következő fánál találkozunk". Ma már egy kisebb, turbós benzines is lenyomja ezeket a 150+ lóerősöket, ha nagyon muszáj. Ezért nem kell a 300+.
-
Gsx-rr
veterán
válasz KAMELOT #53742 üzenetére
Dehogynem tudsz!
Dizelbe is viszonylag eros autoim voltak,de nem hasznaltam ki.
Ellenben most elvezem ,hogy benzines autoim vannak. Megvarom mig belegszik az olaj, nyitom a kipuffogot es rakom sportba.
Ugyenez a busszal.
Toyotaval raerosen viszont a Dodge V6 280 Le, elmeny vele autozni -
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #53748 üzenetére
Igen, ha nem siet az ember és nem akar idegeskedni, akkor tempomat olyan sebességre, h senkit se kelljen megelőzni, mögöttem lehet kocsisor, de előttem "tiszta" a terep és jó a kilátás a tájra, nem egy másik autó fenekét bámulom. Sokan csinálják, én csak évente 2-3szor, mikor túl hamar érnék oda vhova, vagy szimplán élvezni akarom a kabriózást.
(#53750) CharlieDrop: hát simán benne van, hogy egy E92-93-nak másabb a megjelenése, mint egy E90-91-esnek, az e46 pedig idősebb és nem coupe/cabriód volt belőle, úgyhogy nálam teljesen mások a tapasztalatok (eddig).
(#53752) Drago1: igazad van, de a magam részéről két sebből is vérzik az a kocsi. BMW-t nem vásárolnék 4hengerrel (max 28i-30i meg plug-in-hibridek esetén talán nem problémáznék rajta), főleg nem dieselként, mert ocsmány a hangja (bocsi), és az xdrive-ot is kerülném, mert nehezebb kocsi, extra hibaforrás (ami el is romlik és nem 2fillér) és +0,5liter fogyasztás, az meg hogy elinduláskor tutira kilőjön a kocsi, hát pár alkalmat leszámítva nem izgatna (főleg nem 20d-vel, ahol ez télen/esőben jöhet elő, mert nem egy rakéta h száraz aszfalton probléma legyen a tapadással még chipelve sem), ugyanakkor azt a pár alkalmat, amikor szépen megrajzolok egy-egy kanyarívet, azt a bulit megölné az összkerék. Hegyekben jártam már télen is, nem volt (még) problémám eddig, h csak hátul hajt a kocsi.
(#53755) NoZoli: én csak autópályán nyomom neki, ott nagyon-nagyon ritkán megy el mellettem bárki is. Akik egyáltalán el szoktak menni, azok kocsisoros pályázás közben a jobbról előzgetők (de olyankor én sem nyomom neki, mert látom h nincs hova nyomulni mert egybefüggő sorok vannak). Az a pár kivétel, aki mégis "normálisan" megelőz, azok kevesen voltak és legtöbbször 35d-M50D típusjelzés volt rajtuk, de úgy rámásztak minden autós fenekére még akkor is, amikor nem volt hova lehúzódniuk, hogy az gusztustalan. Viszont van, amikor 1-2 320d/520d tulaj áll bele a fenekembe, mikor látja h nem lehet haladni, mikor meg végre letisztul a sáv, akkor meg sehol sincs (nem bírja kakaóval a tempót vagy csak szimplán 160 körüli az utazója), majd ha a forgalom miatt netán utólér, akkor meg megint belemászik. Legutóbb egy jeep-es csinálta ezt velem, aztán miután vmi oknál fogva 0-ára fékeződött a semmiből a kocsisor (én kb. 1,5-2 autónyi távot tutira szoktam hagyni), és az előttem haladó bmw-s úgy tudott "megállni" h átrántotta a kormányt a másik sávba (belemászott a másik seggébe persze ezért kellett a manőver), addig én tudtam olyan finoman adagolva állóra fékezni a kocsit, h az idióta suv-os ne tőrje szét a kocsim hátulját, mert egyébként ha én is belemászok az előttem haladó seggébe, akkor én ugyan megálltam volna, de h a jeepes belémdurran, az is fix. Érdekes módon utána ő is 1,5-2 autónyi távolságban haladt utánam, gondolom átértékelte nem kicsit a dolgokat...
Én a magam részéről úgy gondolom, hogy a sor6 benzin is "vérszegény", az M4-es sem tud meghatni, viszont az utolsó strapabíró V8-as motorja a bmw-nek a 367 lóerős 550i-ben volt, ami csak szívó, ezért tisztábban szól a külvilágba is a hangja, de kétlem h 15liter alatt enne pl. városban, talán inkább a 20hoz állna közelebb , közben pedig kicsit is chipelt 35d is elkenné a száját, aminek a dieselek között teljesen jó orgánuma van.
Erről jut eszembe, lehet az újabb fajta 35d-M50d-ket hátsókerekesíteni? Csak mert műszakin ugye ellenőrzik az összkerékhajtást, ezért ha meg is oldható, gondolom papírozni is kell a dolgot, vagy hogyan működik ez? Autópályatempóhoz nem kellene nekem az összkerék, és az extra 80kg-os súlyát sem akarom nap mint nap cipelni, na meg kell egy kis bugi néha a kanyarokba.
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #53758 üzenetére
Fogyasztást nem nézem, ha elromlik az xdrive megcsináltatom, nekem az xdrive rendszer biztonságot ad. Ez egy családi autó 2 gyerek anya apa, ahoz képest megy is kevesebb mint 7 mp alatt van 100 - on 60 kilóval nehezebb csak a nem öszkerekestől. A hangja borzasztó. Akartam egy fiatal 3 ast család van ez a kompromisszum, azért lép is az átlagtól bőven jobban megy, meg funkcionál is. Suliba járni gyerekekkel meg ott a kis e87 1.16i a 3 as meg hosszú útra van. 5 öst nem akartam mert előtte mindig nagy autóim voltak, elég volt.
-
whitezo88
nagyúr
válasz molnarpeter #53763 üzenetére
Koszi, pont ezert keresek embert aki radugja a gepet es megmondja mit kell.
-
Puma K
veterán
válasz szimi57 #53765 üzenetére
Akár az is lehet, hogy pontosan annyi a mérete, de az amit a 68mm-es alatt mutatnak a weboldalon amit linkeltél az konkrétan egy bepattintós fülekkel ellátott kupak.
De az nem az én autómon lévő télipapucsokhoz való embléma.
Ami nekem kellene az egy sima hátoldalú öntapadós lap. Azt próbáltam szemléltetni a netről szedet 2 mellékelt képpel, hogy ott is sík az egész középrész és nincs helye a karmoknak.
Ebay-en ilyet találtam ami akár egy az egyben az is lehet mint ami nekem kellhet:
Ilyen logókat vennék a BMW wheel style 83 felnibe. Amit ha lehet akkor itthon vennék meg, és nem várnék pár hetet-hónapot mire megérkezik ázsiából
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
FIREBLADE78
addikt
Hú mivan itt. Így vezet,úgy vezet,amúgy aláz,250-el kanyarban. Mindenki írja,hogy nem kéne a 3-400 le-s autó,mert felesleges,de ha ugyanannyiba adnának egyet,mint egy 20d-t akkor azt választanátok. Vezetni senki sem úgy születik,hogy tud. Azt tanulni és gyakorolni kell. Előttünk áll egy új x5 m50d,kéne. (lemosva még soha sem láttam,elég gáz )
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
f32-ben 35i a legnagyobb motor? Mennyire sz.roller?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
Most, hogy 8-10fok volt napközben, az 5,5km-es városi rövidtávom fogyasztása visszakúszott egyből 8,3-ra a 9,3-10,5-ről (e93 330d).
Ma kivételesen időre mentünk vidékre (100-100km), waze szerint sem volt dugó, úgyhogy végig tanuló vezető üzemmódban (na jó, azért pl. 70es jelzés után 50esre váltásnál nem fékeztem le azonnal 50re, hanem hagytam lelassulni a kocsit szimplán gázelvétellel) tettük meg a távot (így is várakozhattunk végül bő 20percet...). Ferihegyre vezető gyorsforgalmin ki, majd M0-áson keresztül M3-asra rá, majd a végén pici országút.
Tehát főleg 70-110-130-as sebességgel haladtam (90nel nem, mert országutas szakasz agyhalál útminőségű, 70-nél többel esélytelen). Az átlagom odafele 5,7, visszafele 6,1l/100km lett.
Nagyon rég láttam ilyen számokat (ez a megerősítés számomra, h minden rendben a kocsival a brutális városi értékeket nap mint nap látva )
75perces út volt így a "szokásos" 50perc helyett (olyankor szintén 8,3-as átlagom van, mint a jóidős városi közlekedés esetén).Számosítva kb. 25perc "spórolás" kerül kb. 1000Ft-os többletfogyasztásba. Aki rendszeresen ingázik, az gondolom nem hiába megy még ennél is lassabban 110-120-szal (rengeteg autót megelőztem 130al közlekedve...), mert ahogy az elektromosoknak, úgy sztem a diesel/benzines kocsiknak is ekörül lehet az optimális fogyasztása, legalábbis vhol 70-110km/h, esetleg 120km/h-nál még nem kezd el vészesen megugrani a fogyasztás.
Vajon ha bevállalnék egy E60 550i-t (4.8 V8 367ló), milyen értékeket tapasztalnék?
60ezer km-nél több adatfeltöltésű 231lovas 330d-kre (E90-91-92-93) 7,6l/100km-es átlagot írnak, 367lovas 550i-kre pedig 13,53l/100km-t Ez +78%, tehát a fenti szakasz "tanulóvezetős" tempóba 10,7, egyéb városi dugózásosban és autópályás száguldozásosban pedig 14,8l/100km esélyes
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #53777 üzenetére
Keveset megyek, pont ezért hiába sok, sztem nem vágna földhöz
-
NoZoli
tag
válasz FIREBLADE78 #53780 üzenetére
Magasnyomású dióhéj.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53780 üzenetére
Múltkor írta, dióhéj
-
FIREBLADE78
addikt
Nebazd már azt hittem van valami vékony kefe.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
germinator66
aktív tag
Sziasztok!
10-ből 5 hideg indításnál ezt a hangot adja ki az első 1-2 mp-ben. Gondolom valahol elmegy az olaj. A kérdés, hogy mennyire kell vele foglalkozni, ill. mi lehet. Eddig VANOS tippet kaptam.
[ Szerkesztve ]
-
germinator66
aktív tag
válasz germinator66 #53785 üzenetére
Egy fontos adat lemaradt: N46B20A
-
Chris0321
addikt
válasz germinator66 #53786 üzenetére
Hello.
Egyébként milyen olaj van benne? -
ittakary
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53784 üzenetére
Pedig tényleg. Egy kis olvasnivaló
-
CharlieDrop
veterán
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #53791 üzenetére
Igazándiból csak a fényereje az amit szeretnék ha erősebb lenne, de azért még ne akarjon kigyulladni-leégni.
Ha nincs rá megoldás, akkor marad a gyári, de érdeklődöm hátha tud valaki valamit ami be is vált a gyakorlatban
Neten találok mindenféle ebbe a foglalatba való LED-es izzót, de azért gondoltam körbekérdezek.
Igen a facelift-es verzióknak már volt Angel Eye azaz a 2001-ben és utána gyártott autókban már ott volt.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Skimaster
senior tag
E60 inditó gombos autóból való kormány jó a kulcsos verzióhoz?
-
BossBoss
őstag
Sziasztok! A hirdetésben leírtak szerint elvégzett szervizeléssel megér ennyit ez az autó? Nincs túlextrázva, egyszerű gép. Kicsit sokallom, szerintetek?
-
Anubris
őstag
válasz BossBoss #53799 üzenetére
Ha tényleg volt egy nagyszervíz akkor miért sokallod? 2m körül indulnak ahogy látom ezek a dízelek, többségük 250-300k km-el.
Bár meglepődnék, ha ez nem lenne tekerve...
Lekérdezted már? Bár lehet sok infót nem találsz majd róla, mert a rendszámból ítélve nincs olyan régóta az országban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban