-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teemo91
csendes tag
válasz szimi57 #53701 üzenetére
1-es valahogy sosem tetszett. BMW Poloja. Legalábbis számomra. Arról nem is beszélve hogy van 2 db eladó használtautón Nameg hosszú távra tervezek vele, családi autónak nem túl ideális. Terveim szerint 10 évig nálam lesz, szeretném rendbe rakni és normálisan karbantartani, hogy rendesen szolgáljon.
Viszont akinek van 30 as benzinese megírhatná, hogy normálisan vezetve mennyi az átlagfogyasztása város/országúton. láttam már neten mindenfélét.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53686 üzenetére
N52B25-ról volt szó. E60-at sose vennék-kb. 100 kg plusz van rajta, úgy megy, mint 2 személlyel az E90, hatalmas nagy difi, sosesem lehet kipróbálni... Amúgy vezettem azt is, de annyit elárulok, hogy 0-100-at sose néztem a sajátomon sem.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #53704 üzenetére
Láthatáron van a park bővítése egy 2006-os E60-al. Pontosan azzal kezdte,hogy E60-at akar venni és N52B25-ös motor van benne amiről sok rosszat hallott / olvasott. Te E90-ről beszélsz egyből és abból indulsz ki. Én meg soha nem vennék 3-ast. Kicsi zajos gagyik a műanyagok amikből össze vannak rakva. Fék futómű se jobb mint egy E60-ba. Nem véletlen a 3-as 3-as az 5-ös 5-ös.... És 1 személy egy jobb autónál ami ~300Le / 600+ Nm 100-200-on 1mp+ képzelheted,hogy 100kg egy "gyenge" 218Le-s motornál ez mennyi plusz teher ami sima szívó motor.... És ugyan ez igaz a 7-esre. Az még jobb mint egy 5-ös. Van viszonyítási alapom 3-as 5-ös 7-es között mivel családba minden modell van valakinek amikben elég sokat ülök... Tesómnak LCI E91-e van és köze nincs a minőségének az LCI E60-hoz.... Se kényelemben / se zajszigetelésben / se anyagminőségben / se helyben de ez természetes mert 3-as. 3-as előnye,hogy könnyű BMW viszonyaltban amivel jól menni kanyarban és hát nagyon megérzed azt a 100kg-ot épp úgy ahogy megérzem ha beül 1 plusz ember mellém a kettőt meg még inkább. Úgy,hogy sokat számít 100-200kg......
Teemo91
Ilyen távokra inkább a benzines javasolt. A legproblémamentesebb az N52B30. Az N53B30-se rossz csak megvannak a közvetlen befecskendezéses nyűgök.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Teemo91
csendes tag
válasz chess001 #53705 üzenetére
Nem parázok, hanem próbálom racionális érvek útján megtalálni azt az autót, ami számomra a legjobban megfelel. Eddig csak benzines autóim voltak, de mindig is szemezgettem a dízellel. Ezért érdeklődök most utánuk olyan emberektől itt a fórumon akik elvileg többet tudnak róluk mint én. Ha nem így lenne nem kérdeznék. Nem tudom mennyire macerás egy dízel, ha hetente egyszer megtolom neki nagy távon, hogy tudjon regenerálni, de hétközben max 30kmeket járok vele. Ha annyira nem gáz, akkor nem vagyok a magam ellensége, mert akárhogy számolom dízellel majdnem fele annyit kell költsek üzemanyagra.
-
szimi57
őstag
válasz Teemo91 #53706 üzenetére
Az N53, mint Ezredes is irja közvetlen befecskendezéses, nyűgösebb. Ha megelégszel az E10-es 95-ös benzinnel szerintem a dugattyúknál fokozott kokszosodásra lehet számitani. Egyébként a diesel folyamatos hosszú távokra ajánlott, nem heti-kétheti egyszeri viszonylatban. A fenntartása akár százezrekkel is többe kerülhet, megtakaritás a gázolajjal máris ugorhat.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Teemo91
csendes tag
-
-
Teemo91
csendes tag
válasz H.Ezredes #53707 üzenetére
Arról esetleg tudnál mondani valamit, hogy egy LCI előtti 535d ben mennyire megbízható a 6hp26 os váltó? Mindenhol azt írják, hogy abból csak az LCI-t javasolt venni a 6hp28-as váltó miatt. Orosz haveromat kérdeztem, ő azt mondta, hogy neki szétment és 2500 euróba fáj a javítás. Majd hozzá tette hogy kicsit retardba tolta a tuningot 360 körüli lóerővel es asszem 840Nm-el... Szóval valós körülmények között érdekelne, hogy bírja e a gyári teljesítményt.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53707 üzenetére
Pontosan én elolvastam: Tényleg egy sz***roller ez a motor, mire érdemes vásárláskor kifejezetten figyelni? Qrvára nem az volt a lényeg, hogy E90, vagy E60...
Nyilván, aki nem tud vezetni és vagy mást kompenzál, annak nyilván kell a teljesítmény, meg a nagy kocsi...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ļantos
aktív tag
Egyest akarok venni a 46 helyett az asszonynak az eső szériából. Melyik motor ajánlott? Leginkább benzines a cél, de nem vetem meg ha azt mondjátok van dízel amit nem kell buherálni, dugózgatni, stb.
-
NoZoli
tag
válasz Teemo91 #53696 üzenetére
"Csúnya, és mellé még drága is."
Akkor, még csak nekem érett be ez a forma. Régen én is csúnyának tartottam, de most már elfogadóbb vagyok vele. Lehet, csak azért, mert egyre többet látok. Szerintem, egy jobb állapotú E90 árából megvan egy kis akkus i3. És 0-50-ig, biztosan odaver szinte mindenkit. Úgyhogy, sportosság van ott is, egy darabig. De ha neked nem tetszik, nyilván felejtős. Akkor viszont, csak a benzines marad. Még ha nem akarsz spórolni, akkor is... -
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #53715 üzenetére
Hála istennek engem még nem toltak le kanyarba De amikor M140i-nek elmegyek kívülről a kanyarba vagy a 700lovas RS7-et letolom vagy a GTR-t meg még sok más autót a kanyarba külső vácin akkor azért mosolygok és nem érzem,hogy kompenzálni kell bármit is és pont nem olyan vagyok,hogy csak az egyenes Lehet amúgy NEKED ELÉG és JÓ a 25i de attól még az alap kérdésnél maradva egy E60-ba nem feltétlen dinamikus haladásra alkalmas... És igen nem kifejezetten jó motor mondjuk nem is kifejezetten nyűgös csak egyszerűen sokkal több a probléma velük mint egy 30-i-vel. De szerintem zárjuk is le itt a semmit.
(#53714) Teemo91
Maga a váltó jó. Km-ből és korból fakadó problémák szoktak lenni pl wandler hiba. siklócsapágyak kikopnak a váltóba és ott elmegy a nyomás. Esetleg a vezérlőtömben elfáradnak a szolenoidok de egyébként jó váltók. Nyilván a végtelenségig nem bírja a 6HP26 nagyjából 700-750Nm-t tud lekezelni gyári állapotában felette tényleg üzemórás. A gen2 6HP úgye újabbak más belül kicsit a váltó meg a vezérlőtömb is. Sokkal gyorsabban vált . gen1 6HP ~800ms ( Ezt tuning szoftverrel le lehet vinni 400ms-re ) gen2 6HP pedig ~150-200ms illetve masszívabb és jobban bírja a nyomatékot a 6HP28 ~800Nm-t lekezel probléma nélkül.
(#53716) Ļantos
M47 20D a legmegbízhatóbb motor.... Turbó a leggyengébb pontja a többi csak a kopó alkatrészek. Ledugózás egy teljesen elhanyagolható kis összeg amivel megszünteted az olajfolyást és az esélyt se adod meg,hogy a lapátok letörjenek.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53718 üzenetére
Pontosan ízlésekről, meg véleményekről felesleges irogatni...
Én versenypályán versenyzek, a 170-80 le-s korában gyorsabban körbeértem a compacttal, mint a V8-as 400 pacis RS4, vagy egy gyári(as) Z350. Nyilván közúton annyiszor gyorsult volna le ahányszor akar, arról nem is beszélve, hogy a rövidebb difim miatt egy jobb karban lévő 1.6-os végsebességben jobb volt az ötös váltóval. Cserébe 1v 2 személlyel (mennyire pakolom ki) tudok olyan állapotban menni, a komfortról meg nem is beszélek, mert az nincs. De kanyarban egy kupásswift így is kikerül, mert még keményebb és könnyebb, de azon nincs is rendszám már...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Highend55
tag
válasz H.Ezredes #53718 üzenetére
Ha 700le-s Rs7 nek vagy GTR nek elmesz kanyarba az nem a te erdemed kinai gumiddal hidd el.. Az azert volt mert nem nyomtak, nemtudom a korodat de neha amiket irsz az eleg vicces.A te autodnak koze sincs egyikhez se egyenesbe, se kanyarba, se gyorsulasba.
Te mint autoszerelo azthittem jobban kepben vagy ezzel. -
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #53722 üzenetére
Persze. Arrol szol, hogy nem tudjak vezetni az autoikat csak egyesbe nagy huszarok kanyarba meg sehol semmi... Ezert megyek el kanyarba / tolom oket.... Egyenesbe termesztesen elmentek nem errol szol a tortenet. En tisztaban vagyok ezekkel. Csupan annyi, hogy hiba van valakinek papiron hiper szuper autoja azt tudni is kell vezetni.... Es ezzel megint csak nem azt akarom mondani, hogy en vagyok a vilag legjobb soforje csupan annyit, hogy nem vallottam szegyent a 35D vel mert kanyarba is tudok autozni nem csak egyesbe nyomni a gazt... Mellesleg a Continental nem Kinai. De igen kepzeld az E39 en a kinai gumival rohadt jol lehetett autozni meg ha te le is nezed 😉 Es igen rengetegen nem merik / nem tudjak vezetni az autoikat csak penz van rengeteg. Termeszetesen van olyan is aki tudja vezetni nem azt mondom de rengeteg olyan autossal talalkozok aki nagy versenyzo de egy szaros kanyart nem bir bevenni hiba a jo futomu / fek. Masreszt nem veletlen van megcsinalva a kocsim alatt a futomu. Nem piaci ta rugok meg gatlok vannak alatta.. Egyedileg csinalja a katona a gatloimat melle eibach sport rugokkal sokkal sokkal stabilabb az auto es sokkal jobban is birja a kanyarokat meg az aktiv kormany dinamic drive se viccnek van... Szoval igen en be is merek menni a kanyarba es nem is esek le. Es az e39 is megvolt epitve futomure fekre toronymerevito stb. Azzal is lehetett kanyarodni megallni... 🙄😊
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #53723 üzenetére
Pedig ezzel azt irtad!
Szerintem szimplan beijednek mikor meglatjak az E60-at a masik savban.
Tudjak egy 40i , Gtr sehol sincs hozza kanyarban.Azokat az autokat amiket felsoroltal pont azok veszik akik tudnak is vezetni.
Soroljam hany Rallysnak milyen autoja van az utcan?[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Ļantos #53716 üzenetére
Ha nagy motorral nézitek mint ahogy itt tanácsolják mindenféleképpen próbálja ki kicsit hosszabb távon az asszony is, mert a nőkben általában nincs meg az a hülye "többszázlóerősnekkelllennieazautónakkülönbenbeindítamisemérdemes" hozzáállás és nem lenne jó ha a vásárlás után jönne rá, hogy túl erős neki az autó. Plusz az 1-es anyaghasználata sem a legjobb hisz olcsó modelnek készült így érdemes körbrnézni rendesen belül is, hogy megfelel-e az igényeinek.
-
Anaren91
senior tag
válasz NoZoli #53717 üzenetére
Ha kis fogyasztású városi cirkálót keresnék, hogy óvjam a környezetem, meg a pénztárcám akkor talán meggondolnám(na jó akkor se továbbra is csúnya számomra és 5,7 millió alatt nem találtam, e90 meg e60 azért 2.5-3 milla körül már van). De végre eljutottam oda, hogy több évnyi 1.4 es seggtaligák után megengedhetek magamnak egy nagy teljesítményű autót, és erre vágyok, nem elektromos öko kávédarálóra. Élmény autózásra akarok kocsit, persze munkábajárás mellett, ezért vacillálok a dízel meg a benzin között is, mert ha meglesz nem tudom mennyit fogok vele utazni. Jelenleg egy 1.0 ás swiftem van, mert elcseréltem nagyapámmal az 1.6 os Astrámat, mert 83 évesen szeretett volna még egy "luxus " autót(igen az ő szemében az egy full felszerelt astra is "luxus"). Ezzel a swiftel bevallom őszintén azt a 30 kmt is van hogy félve teszem meg mert suzukit látva még a lovaskocsi is úgy van vele, hogy nekem biza ezt meg kell előznöm. Ezért nem is nagyon járok vele kirándulni. De ha meglesz az új autó, tervezek vele nagyobb utakat, már csak a hobbim miatt is (természet fotózás).
ui.: lehet valahogy fiókot törölni mert úgy néz ki a régi gépemen még valami őskori fiók maradt belejentkezve aminek a jelszavát se tudom már lol
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
NoZoli
tag
válasz Anaren91 #53726 üzenetére
5-ről indulnak az i3-ak. E60-ból, talán találsz már 2,5-3-ért értékelhetőt, de E90-ből szerintem, nem nagyon. A patika E46-ok vannak 2,5-ért!
Azt továbbra is tartom, hogy a 30i felé kutakodj! Sokkal több élmény van a benzinesben, mint a dízel kerregésében és szervizelésében. -
Don.Corleone
aktív tag
válasz H.Ezredes #53673 üzenetére
Ez a 06-os évjáratú, 174 lóerős. Az olajproblémáról olvastam több helyen és ettől tartok a leginkább, de maga a kocsi nagyon szép állapotban van. Ami engem illet a teljesítménye bőven elég lenne, csak attól félek egyik sz**ás jönne a másik után.
(#53676) molnarpeter
Árban megérné, de nyilván látni kell, 1-2 nap mire hazahozzák és akkor szemügyre fogom venni. -
Anaren91
senior tag
válasz NoZoli #53727 üzenetére
Őszinte leszek, nem akarok patikát. Mármint kasztni meg beltér legyen rendbe, de motor és egyéb javításokból csak azt hiszem el, hogy meg lett csinálva, amit én csináltam meg... Inkább veszek egy olcsóbbat, és költök rá, hogy kicseréljek alkatrészeket, mint lutrira megveszek egyet ami "hidd el tesó még a bmw jel is ki lett cseélve, csak beleülsz oszt mész".
N53 as benzinesek tetszenek, már csak azt nem tudom, hogy megéri e azt venni a kedvezőbb fogyasztása miatt az n52 vel szemben, vagy azt a pénzt amit megtakarítok költhetem egyéb nyűgjeire az n53 nak.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ļantos
aktív tag
válasz Gsx-rr #53724 üzenetére
Sajnos nem
Nem azok veszik, hanem azok akiknek van rá pénzük.Én itt a Mátrában kifingatom a nagy BMW-ket a szaros gyári m-es futóműves dízel e46-al rendszeresen. Ismerem a kanyart, tudom a 245-ös gumi mikor csúszik meg, addigra a többiek mind maguk alá hugyoznának, nem is jön se GTR se apjafasza nagy technika utánam. Még a supermotok is libasorba jönnek a hátamnál lefele, egyenesbe utolérnek, kanyarba meg nem látom őket a tükörbe sehol.
Chris0321
Köszi neked is, most a 136 lóerős E46 van neki, ezzel jár évek óta. Normálisan, sőt meglepően jól vezet, a 2.0d jó lenne neki szerintem. Még nincs eldöntve, lehet E90 lesz hasonló motorral kombiba, fene tudja.Legnagyobb félelmem, hogy mennyiért tudok kiszállni az e46-ból mert elkótyavetyélni nem akarom viszont ára nincs.
-
KAMELOT
titán
válasz Anaren91 #53729 üzenetére
Sajnos használt kocsira kell költeni, kivéve akkor nem ha úgy használod mint én akkor 500e km is elautózgatsz. Új autó rohadt drága + ha valami bexarik akkor ott mégtöbb az alkatrész.
Tegnap voltam a szerelőmnél. Szerdahelyi ismerőse kihozta a tiszta új X5-t. 3000km alatt csak 6 hibát dobott. Ez is benne van. Számítógép----hibalehetőség. Így mászkálhatott a szervizbe.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BeZol
őstag
válasz Anaren91 #53729 üzenetére
Én egy fokozattal feljebb gondolkodok, mert E60 LCI 535D/550i-n agyalok, viszont csak 6 éves távlatban és a távjaim is rövidebbek, ezért nálam tényleg okébb lehet a benzines, és mióta amcsiknál vezettem v8-as dodge chargert, megfertőzött
Te 10 éves távlatra vásárolnál. A diesellel tényleg kéne pár hosszabb táv, amit egyébként lehet a benzinessel is levezényelnél.
Számoljunk inkább az optimistább 15ezer km/évvel.
Az 30d 7,5-es átlagot, a 30i 11literes átlagot menjen, ez 3,5liter/100km.
10 év és 150ezer km után a mostani 440Ft-os prémium üzemanyagot tekintve az üzemanyagkülönbség 2.310.000 Ft, ennyivel többet kéne a benzinesbe betankolni (de lehet, hogy többet!), mert én inkább 12+ literrel kalkulálnék...HA bármelyiket is vásárolod és rendbeteszed a motort/futóművet + motortérben amik vannak, akkor egy 1,5m Ft-os összegből meg kéne legyél és elkövetkező 150ezer (benzines) v. 200ezer (diesel) km alatt nem is kéne csak olajcseréket tolni.
Természetesen a korból adódóan 1-2 dolog tönkre mehet majd, de az mindkét verzió esetén játszik. Azt kéne tudni, hogy vajon a 30d-nek mekkora extra költsége van a 30i-hez képest egy komplett motorrendbetétel esetén, hiszen van turbó és dpf is, ill. mindkét motornak megvannak a "típushibái", amiket orvosolni érdemes.HA ezekre az összegekre fény derült, ami erősen esélyes h a benzines felé billentené a mérleget, akkor ott az üzemanyagkülönbség, amit viszont toronymagasan a diesel nyer, és a két különbözet alapján biztosan a diesel nyerne összességében. Emellé jön az, hogy a dieselek olcsóbbak használtan (hiszen nyugat-európából özönlenek ide nyomott áron, mert ott kitiltogatják őket a nagyobb városokból) és lehet rajtuk mókolni (chipelve laza 270+ lóerő 600nm nyomaték, dpf nélkül 300 is sima ügy), ugyanakkor biztosan jóval több km is van bennük, mert épeszű ember évi 15ezer km alatti tervezett futásteljesítménnyel nem vesz benzinest újonnan, hanem dieselt fog, ÉS újonnan a 30d majdnem 35i árban ment (mikor 1 éve volt meg a kocsim, akkor néztem a német árakat, és kint konkrétan az e93 330d drágább volt, mint az e93 335i újonnan, gondolom e90 és e60 is hasonlóan alakult).
Szóval amíg egy benzinesnél talán még alig kell majd hozzányúlni a motorhoz, a dieselnél szinte biztos h egyből szükség lesz a nagyobb összegre, DE a 10 év alatt végül mindkettőbe beleöntenéd ezt az összeget, tehát csak az "ütemezése" a kérdéses a javításoknak.
Saját véleményem alapján én nem vennék szívó sor6 benzinest, a turbós 35i-ket túlárazottnak tartom (e60-asban pedig csak amcsi piacra gyártottak 35i-t, ami minimális chippel szénné veri az 50i-t is), úgyhogy részemről a téli időszakokat leszámítva (késve lesz fűtés) 25d-30d-35d típusokat ajánlanám (mind sor6 diesel fényévekkel jobb hanggal mint egy 4hengeres 20d), DE csak ha tényleg mész nagyobb távokat 2-3 hetente (ha dpf-et bent hagyod, egyébként ha jól tudom, nem szükséges, de így meg kormol majd és nem is szabályos).
[ Szerkesztve ]
-
Ļantos
aktív tag
Én nem számoltam ilyen részletesen de azt tudom, hogy vannak kisteherautóim amik rettenetesen sokat futnak. Valamelyikbe már vettem motort annyira sok a km. Éves szinten kötök rájuk 400 000 Ft-ot kb. amibe nincs benne a gumi a tankolás + az olajcsere. Ezek csak olyan dolgok amik elromlanak, amikkel annyira nem számol az ember. A párom mindig basz ugat, hogy vegyek már új autókat és nem kell annyit költeni rá. De ott tartok hogy ezek most érnek másfél millió Ft-ot darabonként és ha vennék újat akkor ilyen kategóriát nem tudnék venni 6 millió alatt. Akkor meg inkább költök rá és évekig bentebb vagyok mint ha megvenném az újat. Nem beszélve arról hogy az újak lefutnak évente 150 000 km-t, olyan értékcsökkenése lenne, hogy belegondolni is rossz. Illetve nem tudnám megvenni csak hitellel, jelen pillanatba meg nincs hitelem se a személyautón se ezeken se a házon és így valamilyen szinten nyugodtan vagyok.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Ļantos #53730 üzenetére
Egyre jobb!
Varom a kovetkezot,hogy Trabanttal is lealaztok mindenkit
Eddig azt hittem a Civiceseknek vannak ilyen legendaik, de hogy a dizel E60 es E46 ot nem nyomja le senki es az M5 meg a Gtr sincs a fasorba a negykerekkormanyzasu Audikrol ne is beszeljunk. Hat feldobta a napom
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #53724 üzenetére
Az baj,hogy rengeteg olyan vesz ilyen erős autókat akiknek pénze van de tudása nincs. Vagy azért mert ilyen autója van valakinek az = azzal,hogy tudja is vezetni ? Mondom egy egyszerű példát lámpától lámpáig folyamatosan elvertem egy srácot aki E46 M3-al jött ugye az gyárilag 5.2 100-ra az E39-el ami 100-ra ~6s. Ez hogy lehet ? Úgy kérlek szépen,hogy nem tudja vezetni.... E38 750iL-el lámpától vertem el E92 M3-at is persze nyilván utolért és utána elment. Másik példa apámnak is ügyfelei tudod nem 1 volt akinek M5-e volt de azt se tudta,hogy kell használni rajt automatikát ,hogy megy valóban a kocsi. kiment vele megmutatta. És a tulaj mondta ő életébe nem ment még így az autóval.... Azért mert van valakinek egy kurva erős jó autója az nem azt jelenti,hogy tudja is vezetni. És most nem a rallysokról meg a versenyzőkről van szó hanem nagyon-nagyon sok olyan emberről akiknek pénzük van de tudásuk kevesebb.... Mert egyesbe lámpától az összes nyomja ott nem számít,hogy 200-250-el mennek de a kanyarba rendszerint utolérem őket / elmegyek utána egyesbe megint utolérnek és elmennek. Erről ebszélek.... Nem arról,hogy az autó nem tudja.... A pilóta nem tudja.... És azt hagyjuk,hogy jaj ott csak nem akarja nyomni mert egyesbe nem számít,hogy 200 felett nyomja ott nem félti a kocsit meg az M0 250 felett..... Csak a kanyarba félti nem ??? Szimplán nem tudnak vezetni aki tud ne félj az megy kanyarba is... És heti szinten járok ki és ezek az emberek is kijárkálnak éjszaka de nem azért mert gurulgatni akarnak hanem tolni neki.... Ilyen alapon ha van pénzem és veszek egy Porsche 911 Turbo S-t akkor = hogy én azt úgy is tudom vezetni ahogy kell ???? Te se hiszed el ezeket szerintem És még egyszer leírom nem arról van szó,hogy akinek ilyen nagy értékű nagyon erős autója van az nem tudja vezetni de rengeteg közöttük az olyan tulaj aki ténylegesen nem mer vele úgy menni ahogyan az autó egyébként tudja... Hiába tudja az autó ha a tulaj nem... Remélem érted.... És igen sokan azért vesznek ilyen autókat mert nekik az tetszik és megtehetik !!! Ennyi nem több
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #53734 üzenetére
Feleségemmel ha megyek vmerre (ami per pillanat az esetek 90%-a), akkor mi is csak egyenesben vagyunk gyorsak (országút/autópálya), városban az útminőség miatt sem megyek gyorsan, meg úgy amúgy sem szoktam csak max +15-20km/h-val haladni, ha pedig netán épp jobb minőségű az út és gyorsabban veszem a kanyart, vagy kikanyarodok egy gyorsan érkező autó elé és ezért gyorsan gyorsítok menettempóra, akkor már jön a rinya jobbról h durván vezetek, úgyhogy minket ha Trabantok nem is (nem látok mostanság), de a Swiftek aláznak minden nap Mind lámpánál, mind kanyarban. Én személy szerint a kanyarvadászatot ott engedtem el, mikor országúton 70es táblánál 160nal haladva a kanyarban (nem belátható, mert fák jobbra-balra) a kanyar közepénél ott volt egy őzike, aki szerencsére az utolsó pillanatban pont továbblépett...
De volt már csak kicsit gyorsabban véve a kanyart előre nem látható bicikliscsapat akik nem annyira mentek az út szélén + közben jött szemből kamion, vagy kanyar közepén vészvillogóval álló teherautó. Utóbbi 2 esetben az őzikés szitu tempójával már összetörtem volna a kocsit, szóval én már csak max. belátható kanyarban kanyarvadászkodom, abból pedig nincs sok, főleg nem egyedül közlekedve.(#53733) Ļantos : Igen, teljesen jól csináljátok, csak így tovább
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz NoZoli #53740 üzenetére
Szerintem totál felesleges hajszolni az erős autót utcára. Semmi értelme, akkora már a forgalom és annyi az autó.
Pályán viszont egy olyan autó ami utcán már kényelmetlenül ráz, bőven kevés.
Én próbáltam megcsinálni az autómat egyszerre utcára és pályára. De be kellett látnom, ez nem lesz jó sehogy sem. Úgyhogy a következő az csak pályázásra lesz optimalizálva.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz NoZoli #53740 üzenetére
Feleslegesek ezek a RS meg társai autók. Nem tudsz gyorsan menni, forgalom van. Akkor meg nem mindegy mivel állsz a dugóban
Én a kényelem és a hang végett szeretem a nagy kocsikat, de feleslegesen vannak pl 300ló feletti kocsik. Legjobb ez a AMG merci 4 liter V8 aztán 800 ló
Hova a fenébe annyi?V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Clapaucius
tag
Sziasztok!
Az alábbi hiba mire utalhat? (Én légtömegmérőre gondolok...)
E92 325i
Indításkor felugrik 1500-2000 közé, mintha extra gázzal indítanék.
Váltáskor egyszerűen nem lehet "szépen" átcsúsztatni, mintha késne a pedál...
Üresben csak rápöttyintek egy picit a gázra, de az sokkal tovább tarta fent a gázadást, nem csak egy pillanat erejéig!Köszi!
[ Szerkesztve ]
....
-
kenguru99
aktív tag
válasz szimi57 #53743 üzenetére
Ha már trabant. Itt egy kiváló videó, hogy mennyit számít a kis súly a versenypályán. És még csak nem is off, mert bmw-t is tartalmaz.
-
BeZol
őstag
válasz NoZoli #53740 üzenetére
Pont ezt kérdi mindig feleségem is.
Legutóbbi példa sima sávváltás 60-as táblás részen. Indexelek h sávot váltsak, de látom, hogy ahova besorolnék, a csávó direkt rágyorsít úgy, hogy már én is rágyorsítottam h bemenjek a két autó közé, de így ellehetetlenítette a dolgot (és mögötte is voltak, én meg nem akartam visszafékezni, nem azért gyorsultam fel), közben a sáv megszűnik (buszsávvá válik), de 2 vel előrébb van hely az autók között. Sima ügy volt begyorsulni és előrébb besorolni... A márcsakazértsemengedlekbe emberek pedig így nem igazán tudnak megszivatni.
Vagy amikor előztem országúton, és akit előztem, nem tetszett neki h a Honda Jazz-emmel előzőm a vw passatját és rágyorsított? Visszaálltam mögé mert kanyar is jött, erre visszalassul 70alá, megelőzném, megint begyorsít... Az ilyen a bmw-m ellen esélytelen, de ehhez kell a 200+ lóerő.
Autópályán is akad pár kretén, aki belemászik a kocsi fenekébe, DE nem előzne meg! És jön veled mindig annyival amennyivel te mész. Full irritáló, na az ilyennek nyomok egy kövér gázt x km-en keresztül és szépen el is tűnt...
Utóbbi 2 példával az a bibi, hogy elég sok esetben 2literes dieselekkel vannak ezek a kedvesebb embertársak, ami 150+ lóerő, ezért kell a több kakaó.Van 2literes talán 156lovas egyterű diesel is a családban. Az pl. azért olyan "erős", mert így nem probléma lakókocsit húzni vele úgy, hogy mondjuk még 5en ülnek benne csomagokkal, bááár ha jól rémlik akkor így sem tudta autópályán tartani a 100as tempót egy hosszabb emelkedőn a horvátoknál! (elmesélésből tudom, én nem voltam ott akkor)
Ami még számít, az maga a kocsinak a megjelenése. Kisautóval nem tisztelnek, nem engedenk be sehova, ledudálnak, full gáz. A bmw-vel nem ér ilyennemű attrocitás, előzékeny mindenki legtöbb esetben.
Én úgy érzem, hogy a 30d egy optimális választás a se nem gyenge, se nem erős mezőnyhöz, közben pedig mégis csak "prémium", mert sor6 más orgánummal. Versenypályán még csak a virtuális térben jártam ill. anyós ülésen abu dhabi-ban, és továbbra is inkább maradok a pc-n való kockulásnál mint hobbi
Ha a fenntartási költségeket nézem, hogy mennyivel lenne több a 30d-hez képest egy 35d v. M50D, akkor egetrengető különbségek nincsenek. +1-2-3 turbó és nagyobb fékek kb., közben sokkal többet sem esznek, hiszen a szokásos tartományban ugyan úgy terhelődne a kocsi 3literes sor6 motorja. Ha kell az extra erőtartalék egy előzéshez v. autópályán haladáshoz (pl. hamarabb felvegyem az utazótempómat, ami így lehet még magasabb is lenne), akkor pedig van hova nyúlni. Nevezhetjük egy biztonsági erőtartaléknak is. Ha kell, előveszed, ha nem, akkor haladsz úgy ahogy eddig.Egyébként igen, aláírom én is, hogy alapvetően egy 18d-20d motornál erősebb kocsira nem igazán van szükség A-ból B-be közlekedésre (de 18d-20d motor esetén nem bmw-t vennék, mert más olcsóbb márka is ad 4hengeres dieselt), de aki megteheti h 6 v. több hengerest vesz, vegye csak meg, teljesen más liga
-
CharlieDrop
veterán
nem tudom, nem nagyon van BMW-vel respektem, az e46-ot meg mindenki utálta, csakazértis rám húzták nem voltak előzékenyek stb.
Viszont igaz amit írsz, hiába 180 ló a 20d, kevés az olyan manőverekre, hogy ott hagyjam a hülyéket... inkább visszalassítokNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000