-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz BossBoss #53799 üzenetére
Menj el és nézd meg élőben, tetszik-e egyáltalán..., és tedd ezt azokkal is, amik olcsóbbak/drágábbak.
Most ültem hétvégén egy 5ösben és x5ösben. Képeken teljesen okénak tűntek, aztán élőben belülről egy leélt vacak volt mindkettő. Az ember képébe hazudják h 220vhányezer km után normális, h a finom gumiréteg kb mindenhol félig le van mállva és h a kormány annyira kopott magad felé, h már láthatóan sárgás
A Seat Alhambránkat néztem meg múltkor ügyfélkapun, hogy mizu vele, és kb. 350-400ezer km környékén jelentkezett a képek alapján annál a kocsinál ilyesmi (de tudom h melósautónak vették meg és tényleg igénytelenek használták, mert nálunk 200vhányezer km-nél még semmi előjele nem volt), persze ahogy a kereskedő is mondta, nem áll semmiből újrabőrözni, olyan lesz mint újkorában. -
BossBoss
őstag
válasz Anubris #53800 üzenetére
Nem informálódtam még róla. Talán beszédes, hogy elég régóta fent van. Ha jól rémlik hónapokkal ezelőtt is fent volt. Lehet ésszerűbb már F30-at venni. Egy ideig rá voltam gyógyulva ezekre az e92-re.Tetszik a forma. Régi 1.9 PD-t akarom lecserélni. E46-om volt már. Sok város, de sok autopálya is lenne. Állandó kérdés ez a benzin vs. dizel... Dízelt alapvetően jobban bírom. Bár modern turbó benzines bmw-t még nem is vezettem.
-
Puma K
veterán
válasz FIREBLADE78 #53797 üzenetére
Igaz csak videók voltak de az jött át, hogy a LED-nek szabályozás nélküli és vakító hideg fehér fénye van... nagyon nem szimpatikus.
Ráadásul a látvány sem olyan mint amire gondoltam. Nekem azt a hatást kelti mintha azaz autó ami azzal van szerelve egy kínai másolata lenne az eredetinek...
Még talán a belső utastérnél lehetne elgondolkodni, hogy csere... de ott is olyan rideg-hideg lesz az autó belseje... mint valami rossz taxi...
Marad a gyári.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
FIREBLADE78
addikt
[link] Azt hiszem megvan a következő befektetésem. Lehet gyűjteni,bankot "rabolni"
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #53805 üzenetére
Haverom tavaly gondolkodott az új porsche boxster spyderben, de 30milla csak az alapár, felextrázva már 40 inkább a kocsi. Ez ugye szintén 4liter szívó sor6, csak itt 420ló, ennek a butítottja az, amit linkeltél.
Ugye minden autó árából lehet vmennyit alkudni a szalonban, nos itt az értékesítő azt mondta, hogy alku nincs, örülni kell a lehetőségnek, hogy egyáltalán felajánlják, h megvásárolhatod , mert MO.-ra talán 5db a kvótája, és 2 héten belül 3at már meg is rendeltek.
Végül letett a kocsiról (meg mert még gumicserére is porsche szervízbe kell menni különben ugrik a garancia, és sima olajcsere is 300ezer Ft...), mert valószínűleg idén vesz autót, ami lehet az új 4es cabrió lesz (ha tényleg ütni fog élőben a bazi nagy vesés forma), a porsche még korai lett volna és fenntartani is horror, főleg h viszonylag sokat is megy a kocsikkal.
Egyébként +1 indok a porsche ellen az volt, hogy vmikor 2020-21-ben érkezik elviekben az új generáció, mert ez a forma ha jól rémlik 2012-ben jött ki és 2016-ban kapott faceliftet, tehát nagyon közeli az új forma, ami megint 8 évig toppon lesz, ezért sem játszik most egy ilyen boxster/cayman újonnan/használtan.De amúgy adom a motort, E92/93 M3 is 4liter szívó 420ló volt, csak V8-ban , meg gondolom nagyobb súllyal is.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Macan nekem is jobban bejön. Szomorúan olvasom,hogy 300k egy olaj csere. Ez nem Ferrari basszus. Vicc. De ott a szakosodott szerviz megfizethető áron. Amire összejönne az autó ára addigra kiadnak még egy generációt . Álmodozni lehet.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
Nagyon nincs pariban egy E92-es M3-assal. Annak a motorja még oké volt (80e-enként hajtókarcsapágycserélvel), de az inkább volt 1800 kg, mint 1400kg, meg ez alapból szárazkarteres, amit megint nem kétfillér átalakítani, ha nem akarod, hogy egy komolyabb csapatásnál gondok legyenek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53807 üzenetére
Azok csak porsche feliratosak, nem porschék...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #53808 üzenetére
Csak tudod km-korlatozas nelkul 9 evig hosszabbithato igy a garancia! Azert igy mar mas a leanyzo fekvese. (Bar lehet tipusonkent valtozik)
Ennek feltetele h markaszervizbe hord, marpedig nem 2filler ha vmi elromlik. -
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53812 üzenetére
Nekem a Porsche sportkocsi ezek nem azok... Átmatricázott, hangolt audik szvsz. Nekem a Porsche ott keződik ahol a BMW végetér: m3+ kategória, csak kisebb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53814 üzenetére
Lehetett volna VW is, de a nagyobb erőforrásokat használják, amik már inkább Audi: S7, SQ5 még drágábban áthangolva. Nekem nem a világom a suv, meg egy 5 méteres limora sincs szükségem. Nyilván ez is ízlés kérdése, hogy valaki 250e-ért vesz egy mechanikus karórát, egy digitálisat, vagy okosórát.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #53816 üzenetére
Ez vacak használt azért kijön...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
skt
tag
Sziasztok!
Tobb helyen is olvastam, es tobb videoban is lattam, de azert megkerdezem. E46 nal ha a tekeros futesvezerlot digitalisra akarom cserelni, csak az sw verzionak kell stimmelnie, es plug and play? -
-
Chrys_
addikt
Az én autómban meg nem záródik el a levegő bevezetése kintről, ha M-re állítom a szellőztetést. Lehet, hogy valami kis motor (vagy mi) nem működik, amiből van kb. 12 darab
Nemsokára viszem inspekcióra, szólok nekik, hogy ezt is hozzák rendbe. -
simii16
aktív tag
válasz simii16 #53688 üzenetére
Van némi fejlemény a hibával kapcsolatban.
A hibajelenség még mindig fennáll: indítás után ~15 másodpercig szórakozik az alapjárat, majd megtalálja a helyét és tökéletesen jár az autó. Ez minden indításnál jelentkezik, nem számít, hogy hideg vagy meleg a motor.
Ki lett olvasva és a hibakód P0012 – Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 timing over -retarded.
Rákeresve elég sokan küzdenek, küzdöttek ezzel. Megcsináltam pár dolgot, amiket különböző fórumokon javasoltak: VANOS szelepek tisztítása és felcserélése, a VANOS szelepek előtti szűrők (visszacsapó szelepek) tisztítása (sok reményt nem fűztem a tisztogatáshoz, gyakorlatilag makulátlanok voltak kiszerelve az alkatrészek), illetve felcseréltem a vezérműtengely jeladókat is, feltételezve, hogy ha az a hibás, akkor átdobja a hibakódot a kipufogó oldali veztengelyre.
Ezek után nem változott semmi.
Bárkinek bármilyen ötlete?Ezredes:
Egyértelműen nálad kezdenék, de Debrecenből ez elég körülményes, főleg úgy, hogy jelenleg nem tudok más autót használni. Itt helyben pedig sajnos csak alkatrészcserélgetők vannak, ezért próbálok magam a lehető legközelebb jutni a hiba forrásához első körben.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
Van aki egyszerűen csak kicseréli a két egységet de akkor soha nem fog úgy működni az átalakított mintha gyárilag automata lenne mert hiányozni fog pár dolog. Nem tudom pontosan mi kell még hozzá, ennyire nem mélyedtem bele a témába de arra emlékszem, hogy megoldható a dolog de kicsit macerás a műszerfal szétszerelése miatt.
-
Chris0321
addikt
Ha már e46 manuálról automatára a téma, az én autóm gyárilag automata fényszóró kapcsolós volt. Az előző tulajnál elromlott a kapcsoló és simára cserélték. Nem tudom, hogy csak az előlapot vagy az egészet de csak az előlapot adták ide mikor vettem a kocsit. Vettem egy automata kapcsolós vezérlőegységet vagy mit, ilyenkor csak ki kell cserélni az egységet mint a rádiónál vagy programoztatni is kell?
-
szimi57
őstag
Legszebb öröm a káröröm
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok, kiégett a bal elso tompitottam. BI-xenon fenyszoro 2007 e90 330d. Valaki tudja milyen jo bele? Vagy ki milyet hasznal? Elore is koszi a segitseget. :D
-
skt
tag
Van valakinek esetleg valtogombja, valtoszoknya, meg ablakemelo kapcsoloja E46-ra? Ha nincs honnan erdemes beszerezni ezeket? Van valami nagyobb oldal/bonto/szemely?
-
simii16
aktív tag
válasz szimi57 #53827 üzenetére
Arra azért nem gondoltam, mert azt feltételeztem folyamatosan probléma lenne az alapjárattal, nem csak indítás utan 15 másodpercig. No meg a hibakód is a vezérlés problémát dobja.
Esetleg vanos szelep? De, akkor ha felcserélem őket gondolom a kipufogó tengely vezérlésére kellene dobja a hibát, ami nen történik meg. -
-
MoP_FX 57
őstag
válasz whitezo88 #53829 üzenetére
Ezt én nem teljesen értem. Ha az ülés csesztetésére elalszik/felvillan a légzsákvisszajelző, akkor boritékolhatóan az ülésfoglaltságérzékelő a probléma. (INPA-val kiolvasva az adott modult, ez valószínűleg látszana is.) A legegyszerűbb megvenni a plug-n-play ülésfoglaltság-emulátort párezezért, ami mindig foglalt ülést fog visszajelezni. A legolcsóbb megoldás pedig megvenni azt 2-3 darab elektronikai primitívet (1 ellenállás 1 dióda némi huzal) A legdrágább meg nyilván kicseréltetni kárpitossal a szenzort.
(#53833) simii16:
Vákuumcsöveket végignéztétek? N52-nél az alapjáratot a pillangószelep és valvetronic közösen csinálja, nincs alapjárati motor. Pillangószelep ki van takarítva? Én a helyedben "valvetronic n52 rough idle cold start" címszavakra keresgélnék. Van ott egy állítómotor és szenzor egyaránt, ami alapján ~0,5 és ~10 mm között állítgatja a szelepkiemelés magasságát.
Hibakódokat mivel lettek kiolvasva? INPA?Mod.: még egy dolog, a pillangószelep a valvetronic fallback-jeként is tud működni, ha a valvetronic-ban hibás működés érzékel a DME. Érdemes volna a valvetronic nélkül is megnézni a hidegindítást. Ezt a témát én szintén körüljárnám a helyedben.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
Ki honnan rendelte-vette a szivargyújtóba tehető 1 vagy 2 USB csatlakozóval rendelkező adapterét?
Sajnos nagyon sokféle van és ezeknek az anyaghasználata és az összeszerelési minősége is hullámzó...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Gézengúz
addikt
-
Puma K
veterán
válasz molnarpeter #53837 üzenetére
Meg is vettem. Elég tuti kis cucc.
Mondjuk az autó akku töltöttségi szintje amit mutat az app-ban az vajon mennyire lehet valós?
Mindenesetre eléggé minőségi és masszív érzete van az egész kütyünek.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Puma K #53842 üzenetére
Pár tized Volt esés lehet a pakliban, picit kevesebbet mutat, mint az akkun mérve. Egyszer hirtelen generátor hibánál sokat segített, láttam, ahogy x feszültség mellett kapcsolta ki egyik-másik komponenst, ECU-ig nem jutottunk már el Illetve hosszabb ideig állt autónál egyértelmű volt ezzel nézve, hogy cserés az akku, nem kellett multiméterért rohangálni.
-
Puma K
veterán
válasz molnarpeter #53843 üzenetére
Jó ezeket a sorokat olvasni hogy a gyakorlatban milyen haszna volt még az USB-s eszközök töltésén felül
Ahhoz képest, hogy egy sima 2 USB-s adaptert kerestem, egy multifunkciós szuper kütyüm lett
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
simii16
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #53835 üzenetére
Fals levegőre én is gondoltam már, de még csak a szívócső részét volt alkalmam átnézni. Amint lesz időm utána nézek jobban ennek a témának is.
A pillangószelepet kitisztítottam, de gyakorlatilag makulátlan volt amúgy is.
Hibakódot torque appal olvastam.
Arra gondolsz, hogy próbáljak indítani vanos szelepek csatiját lehúzva, hogy úgy hogyan viselkedik az autó?[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz simii16 #53845 üzenetére
Igen, a vákuumcsöveket mindenképpen, én RealOEM alapján néznén végig.
Torque-ot én is használom, de finomdiaghoz INPA kellene szerintem. Érdemes lenne helyben keresned egy embert, akinél van setupolva INPA. (vagy k+dcan kábel + valami one-click BMW tools és csinálod magad, ezekre úgyis lesz még szükség)N52-nél Valvetronic van a VANOS mellett, ez csinálja a változtatható magasságú szelepkiemelést. Mivel ez van, ezért nincs alapjárati motor (ICV), tehát azzal nem kell foglalkozni. Indítás után az alapjáratot a Valvetronic szabályozza, meghozzá teljesen nyitott fojtószelep (ezt előzőleg hibásan pillangószelepnek írtam) állás mellett. Na most, ha a motorvezérlő hibás működést érzékel a Valvetronic-ban, akkor (ha lehetséges) lezárja a legnagyobb szelepkiemelés mellett, és az elektromosan vezérelt fojtószelepen keresztül fogja szabályozni a motort. Ez az elsődlegesen programozott failsafe/fallback mód a Valvetronic hibára a legjobb tudomásom szerint. Azt sajnos nem tudom, hogy a motor leállításával a valvetronic max végállásba áll-e, tehát biztosan nem azzal kellene kezdeni, hogy lehúzod a motorjáról a csatit. (ennek utánaolvasnék) Amit én csinálnék első lépésben az az, hogy INPA-val törölném a Valvetronic adaptációt, aztán mennék csak hardveres irányba. Ha az INPA dob hibakódot, akkor mindjárt egyszerűbb a dolgod. (eccentric shaft)
VANOS-nál szintén INPA-t néznék, ott látszik, hogy a kivezérelt és tényleges veztengely pozíciók hogyan alakulnak. Nyilván ezek között nem kellene eltérésnek lenni.
-
Skizz
addikt
Sziasztok,
E46 digit klímájánál el lehet érni valahogy, hogy mindig belső keringetéssel induljon és ne felejtse el?
köszi -
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban