-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cseppelcs
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy F30 LCI 330d-t. Ebben van TPMS érzékelő. Az új felnigarnitúrához szeretnék majd venni ilyen érzékelőt. Van különbség az érzékelők között? Eléggé nagy a szórás 10e-25e-ig. Ezt kell programozni amikor az új garnitúra felkerül vagy csak a menüben rányomok az újratanításra és már az új érzékelőket fogja használni?
bye
-
Chrys_
addikt
Az asszony nem kap belőle, drivers only 😃
Mentolos.
-
whitezo88
nagyúr
Tudtok ajánlani (priviben akár) olyanokat akik foglalkoznak autóbehozatallal (azzal MINDEN dolgával, papírozással is ergo én fizetek neki, ő meg adja a forgalmit, tk-et meg a kulcsot). Ajánlottak olyat aki csak trailerezik, nem alkuszik meg lebeszéli a dolgokat, kereskedők is foglalkoznak ezzel, beszéltem is már ilyennel, de hátha van személyes tapasztalat. Megbízható, korrekt emberek érdekelnek.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz CharlieDrop #53258 üzenetére
Neki van is már ilyen videósorozata, hogy Nepper turné.
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #53258 üzenetére
Igen ő az egyik akivel már felvettem a kapcsolatot. Ahogy kiszámolgattam, még a tiszteletdíjával együtt se igazán drágább mint itthon egy normális modell (kivéve az alja de az tudjuk milyen). Az út nem kis része a költségnek (mint vevő és mint trélerezés), de azt mindig be kell számolni.
Amúgy találtam egy ilyet, ez a Csonti eddig is pökhendi pöcsnek tűnt mondjuk, kis cicaharc nepperek közt [link] Anno néztem tőle is autókat, tele van lerohadt, checklámpás bontószökevényekkel... illetve amit minden értékesítő - így én is, bár más terület - megtanul, SOHA ne szóld le a konkurenciát, akkor se ha igazad van. Se nyilvánosan, se az ügyfél előtt. Ezzel csak magadat járatod le...
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
N20B20 motorról mi a véleményetek? F30 20i vagy 28i vásárlásán gondolkodok, benzines lenne a cél, de nem tudom mennyire megbízhatóak ezek az újabb benzines motorok.
Köszönöm a válaszaitokat! -
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #53251 üzenetére
Szelepek kaptak csak.
Jó kis LCI E65 30D vízhűtője.... Nem győzöm hangsúlyozni mennyire fontos a megfelelő karbantartás...
(#53262) Vincsaba
Nem rossz motor. 20-28i ugyan az.... A szokásos dolgokkal lehet kalkulálni 200E Km környékén vezérlés csere. A lánc nyúlik / nyúlhat a műanyag láncvezető elérik és törik / törhet. 100-150E Km környékén illik a szívójáratokat koksztalanítani 150E Km-nél vízpumpát cserélni hűtőket is 100-150E Km környékén takarítani Olajakat cserlni Váltó , difi , Különböző tömítések ereszthetnek szelepfedél , olajszűrőház, trafókat is illik ~150E km környékén cserélni stb stb stb... Igazából ha kap 5W40-es olajat és 8-10 ezrenként ledobálod és megkapja a megfelelő karbantartásokat amiket írtam akkor nem rossz motor. Könnyen húzható is szóval elég tuning barát.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
footy
addikt
A B47D20 motorral mik a tapasztalatok (kulonosen 2 Grand Tourerrel kapcsolatosan)? Lanc, befecskendezo problema, stb.?
Jol tudom hogy ez a 8as Aisin valtoval van?koszi
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #53267 üzenetére
Akkor a lanccsere ennel is jatszik?
-
FIREBLADE78
addikt
Csak gondolattal játszom el. Vajon új,komplett motort lehetséges vásárolni a bmw-től?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #53269 üzenetére
Szerintem lehet, itt egy példa, bár nem közvetlen BMW: [link]
-
TayRol
veterán
Üdv!
F30-as 318d N47D20-as motorral (141 ló) a "távozz tőlem sátán" vagy a "ha karban volt tartva akkor teljesen vállalható" kategória?
-
-
Drago1
tag
Aki nem követi a Bimmer garázst annak érdemes hasznos infók bmw ről töményen
-
TayRol
veterán
válasz CharlieDrop #53276 üzenetére
Akkor ezek szerint ezek is részt vettek a visszahívásban... Köszi.
Drága a banán, de ha majomra van pénz arra is legyen - ezzel tisztában vagyok.
-
TayRol
veterán
válasz CharlieDrop #53278 üzenetére
értettem.
-
whitezo88
nagyúr
Az nem merülhet fel, hogy olyan motorral veszünk autót ami nem láncszakadás-gyanús vagy egyéb módon hulladék? Vagy olyan már nincs is M után?
-
Drago1
tag
válasz TayRol #53279 üzenetére
Inkább azt a Misi költsed 20d re, de ha nem érdekel a vágta a -b - be jó a 18d is
Viszont ugyan annyit kell költeni rá mint a 20d re, így én inkább arra költeném, de ha van kiszemelt megbízható 18d már akkor nem szóltam. Nekem 20xd van 220 le 450 nm re húzva, nekem a 184 ló sem volt elég dinamikus. -
Drago1
tag
válasz whitezo88 #53280 üzenetére
Nem hulladék csak 200 felé költeni kell rá aztán megint megy 200 ezer km et. Enyém 5,7 M volt 3 évesen költöttem 1.2M et tehát 6.9M. Újonnan 16.7 M volt az autó 1.tulaj bukott egy 11M et 3 év alatt, innen nézve az én 1.2 M ráköltésem bagatell. Akinek nincs rá lóvé fenntartani ne vegyen F szériát.
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz TayRol #53282 üzenetére
Nagyobb turbó, jobb porlasztók, meg úgy minden erősebb rajta, 2014 utánit nézzél 2014 Ben volt az utolsó lánc módosítás, meg abban már van tuti elektronikus szervizkönyv az idrive ban.
Ha elég a 18d akkor az is jó, csak sokan utána chippelik mert nem elég, meg csak a szoftver más! Nem csak a szoftver más, hanem sokmindent. -
Drago1
tag
válasz TayRol #53282 üzenetére
Megéri meg nézni, ami nincsen bent de írják az a hifi az 100% nincs benne, kis navis így DVD nem játszik, majdnem közepesen felszerelt, az ülések jók benne, hosszú útra jobb a sport ülés mint a sima, xenon is jó nézd meg tényleg adaptív e, kanyart követ, most kell rá egy nagy szerviz és megegyszer ennyit el kell mennie gond nélkül.
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #53290 üzenetére
Az baj,hogy te nem vagy tisztában az árakkal nagyon Egy HASZNÁLT N57-es motor ~1,5M Ft kopaszon.... Fűzött blokk hengerfejjel.... Sejtheted ha egy használt 150-250E Km-es motor ennyibe kerül mennyi lehet az új...
(#53266) footy
N47-nél is kell cserélni vezérlést de jobban bírja a strapát 200-250E Km között már érdemes foglalkozni vele.
Megy a szokásos N47
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FERA88
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, N43 motor felől 125kw 170l 1995ccm. 130e Km van benne.
Mik a tapasztalatok vele?Gurul valaki ilyennel? Lánccsere mehet gondolom. -
H.Ezredes
őstag
válasz FERA88 #53293 üzenetére
N43:
Hajtókarcsapágyra érzékeny szeret lecsapágyasodni.
Vezérlés nyúlik láncvezetők elérnek és eltörhetnek 200E Km környékén illik cserélni
Közvetlen befecskendezés miatt kokszosodik a szívójárat 100-150E Km esedékes a tisztítás
Nagynyomású befecskendezőkre kell figyelni 4 trafót 100-150E Km után illik cserélni egyben
NOX szenzor imád behalni rajtuk
Közvetlen befecskendezés miatt kopogósabb a járása
Gyenge a motor cserébe magasabb a fogyasztása is.
Elektromos vízpumpát 100-150E Km után cserélni kell[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
válasz nincsnév007 #53295 üzenetére
Nagyon jó dolgokról van szó és még röhögni is lehet
-
FERA88
tag
válasz H.Ezredes #53294 üzenetére
Köszi szépen.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/320/bmw_320i_m_pakett_vez_szerv_konyv-15265980
Ő lenne amúgy a kiszemelt. Élőben még nem láttam. -
BeZol
őstag
válasz FERA88 #53297 üzenetére
Majd kb. 3 havonta kell takarítanod a bőrt mert pikk-pakk ocsmány lesz, az öv pedig már most "menthetetlen", gyárilag az is olyan színű mint az ülés. Csak azért tudom, mert ismerős is folyton ezzel "szenved", az övet már "feladta" .
Ez volt a 3as kabrió alap motorja (max 11 misi volt 2009ben az alapára, még a 320d is drágább volt nála újonnan).
Mivel extra merevítést cipelnek ezek a típusok, az e90 320i-hez képest az e93 320i +230kg-ot cipel. 9,1s a 0-100km/h, turbó nincs tehát pörgetni is kell majd h meginduljon, nem lesz sok ereje alacsony fordulaton, és "csak" 4hengeres (de legalább nem kerregő 20d).Nem tudom milyen célra nézelődsz pontosan, de ezzel a motorral krúzolásra megteszi. Élményautózást csak a lenyitott tető fog adni, mert rendes ereje nem lesz a kocsinak, hogy kicsit itt-ott megnyomd neki, és még a hangja sem lesz olyan mint egy sor6-nak (325i-325d-330d-330i-335i), tehát itt is a krúzolás felé billen a kacsacsőr, ami nem baj, csak ne érjen meglepetés.
Az biztos, h nekem nem tetszik, ha nincs ezekben a kocsikban navi, mert nem adja ki a forma (de kívülről ki nézi ugye?), az már jobb ha van business navi mint ebben is (csak hát létezett profession navi 2x áron, ami teljes helyet kitölti), ez max téged fog folyton bosszantani, hogy kicsike.
Tehát a kocsi nem lesz egy rakéta, hangja sem lesz az igazi, a navi mérete lehet végig bosszantani fog, viszont van szép gyári M-paket, amitől a külvilág felé tökéletesen lehet villantani (sztem m-pakk nélkül szintén nem adja ki a kocsi formája). Már csak egy jobb hifi kéne, reménykedj h logic7-es (420W talán, de mivel kabrió, esélyes h kevesebb), mert annak is ilyen a kinézete, mert a sima csak 180W, és az tuti gyatra, én pedig mint e93 tulaj mondom neked, bazira fontos a hifi, főleg kabrióhoz! Az egy dolog, h szép a kocsi megjelenése még ma is, és ha lenyitod a tetőt akkor "kitárul" a világ, de 90 körültől én már benyomtam a hifit h elnyomja a konstans szélzajt. 130-nál a sima hifinek esélye sem lesz sztem, a logic7 pont oké lehet, persze nem az autópályázásokra kell kihegyezni a kabriózást, de nekem többségében mégis úgy adta ki az útvonal...Én az utasaimat az autó megjelenésével (külső-belső), az autó menetdinamikájával (30d; sokan akik nem ültek gyors autóban meghökkenve szólalnak meg, h "úh, baszki már 200-al megyünk, fel se tűnt" ; na meg persze 1-1 előzés/kigyorsítás is azért meglepő sokaknak), a lenyitható keménytetővel (1. "jéé, ez kabrió?!", 2. "úh még sosem ültem kabrióban", 3. "Miért bámul mindenki?" ), és a nagyon király hifivel (individual high end audio, ami e93-ban 675W a 825 helyett; dübörög a zene a mellkasodban ha akarod) tudom elkápráztatni. Az idő múlásával ezekből ami a mai napig fontos maradt (külső-belső megjelenésen ugye nincs mit variálni), az a motor ereje, a navi (bár mobillal kiegészítem egyre gyakrabban, de a business navi látványa kiégetne), és a hifi.
Remélem nem vettem el a kedvedet az autótól, csak érzékeltetni akartam, hogy ha a fentebb leírtakat 100%-os élménycsomagnak tekintjük, akkor ezzel a 320i-vel vhol féluton elhal a dolog. A külvilágnak a villantást azt tudja, de mint sofőr/utas sok lehetséges élményfaktortól megfoszt. Ha előbbi a cél, akkor minden oké, ha utóbbi, akkor még nézelődnék 325i-325d-330d-330i-335i fronton nagy professional navival és legalább logic7 hifivel az m-packet mellé.