-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #52650 üzenetére
Erre tippeltem, csak a képek alapján az látszik, hogy két olajcsere között több, mint 60 ezret futott. Ez még egy Astrának jó lehet öregurasan.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #52652 üzenetére
Egészen másként néz ki a szervizkönyvem, igaz 2004-es. Végül is a tartalom a lényeg.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz SzlobiG #52643 üzenetére
Az-az igazság,hogy ebből még a 20i is gyenge hát még a 16i... Itt nem csak egy szoftveres butítás van itt az 16i valóban 1.6-os motort takar . Nyilván el lehet vele gurulgatni de tényleg sokszor kellemetlenül gyenge tud lenni. És most ezt nem azért írom mert,hogy csak a 6 henger meg 500Le de tényleg gyenge.... Nem megy jól és igazából még jól se fogyaszt. Egy előnye van kicsi és viszonylag könnyű. BMW viszonylatban mindenképp. Reális átlagfogyasztása inkább vegyes használat mellett ~7-9L városban több is lehet ennél.
Tipikus baja amik vannak / lehetnek
- Hajtókarcsapágyakra érzékeny szeret lecsapágyasodni.
- Befecskendezőkkel / trafókkal lehet probléma ez is érzékeny pontja
- Vezérlést illik 150-200E Km között cserélni mert nyúlik a láncvezetők elöregednek törnek
- Hengerfejben a szívójáratok kokszosodnak.Ha ezek rendben vannak illetve megcsináltatsz rajta akkor lehet használni nyugalommal.
Így képről tényleg szépnek néz ki kívül/belül de ez így önmagában nem jelent semmit át kell vizsgálni vásárlás előtt. ( Személy szerint inkább egy 120D-t választanék inkább mint egy 16i-t )[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
válasz SzlobiG #52641 üzenetére
Nem megy és sokat eszik 9-10 feleségemnek 8 liter ,lánc csere,trafók,gyertyák ha kell bosch szereti a gagyikat nem.első lengés csillapítók,olajcsere 10 ezrenként,ha eszi az olajat akkor szimeringezni kell,ha rendbe van téve akkor lehet ütni vágni nagyon bírja a várost ,6 -os váltó jó bele az 5-ös 120 km/h felett már motorhangja van sokat pörög.Amúgy jó autó nagyon jó vezetni ,előbb meg volt mint az F31 az E87 miatt vettem magamnak f31-et mert vezetésben teljesen más mint a többi márka.
-
KAMELOT
titán
válasz SzlobiG #52655 üzenetére
Pont az amit Ezredes ír. Inkább egy jobb motorral vegyed, mertmeghálálja. A lóerő meg mindegy neki. Úgy sem fog rallízni a városban. Rakodás szempontjából is a 3-as kombi nagyobb. Ha meg tényleg csak városban kell neki akkor maradhat az 1-es, de akkor legalább 120i.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
SzlobiG
félisten
Köszi mindenkinek a tanácsokat. Nem városba kell, vagy is kb 80% országút 20% város, tehát a dízel jobb lenne.
Átgondoljuk, de így most kicsit elbizonytalanítottak a válaszaitok.
-
SzlobiG
félisten
válasz KAMELOT #52665 üzenetére
Ez már jobbnak tűnik már csak a dízel mivolta miatt. Vajon ez már N47, vagy még M47?
Drago1: Ez igaz, de egy 122 lovas szívó benzin motor mindenről csak élményről nem szól, és mivel páromnak lenne neki ezek nem is fontosak. Természetesen neki nagyon tetszik a korábban linkelt fehér verzió, de sokat megy és a dízel való neki úgy mint a mostani is ezért idális.
-
CharlieDrop
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz SzlobiG #52673 üzenetére
Akkor mondok egy jó alternatívát, ha játszik. Vegyél egy erősebb benzinest és tegyél bele neki gázt. Mivel úgyis pályán fog mozogni, visza fog térülni hamar. Haveromnak volt 1.8 VW BORA az fogyasztott 10 liter gázt. 235ft/liter átlag árral az 2350ft / 100km
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
szimi57
őstag
válasz KAMELOT #52679 üzenetére
A cégnél egy 5 m3-es tartályról tankoltam a céges Opelt, ami mellesleg a fütéshez lett telepitve. Igy 100 egynéhány Ft/l-es tankolás jön ki. Ez otthon is kivitelezhető a kertben egy 2-3 m3-es tartállyal, amivel el tudsz menni 20-30 ezer km-t.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Drago1
tag
válasz SzlobiG #52669 üzenetére
Élmény nem csak a ló erőben rejlik hanem jobb a kormányzás, futómű, hátsó kerék hajtás, egyszerűen jobb vezetni mint a hasonló kategóriában lévő más márkákat, szeretek vele városban pattogni oda elég a 116 le, autópályán kell neki a hatodik sebesség, meg előzni sem éppen a legjobb, de ha van rá mód nagyobb motorral kell venni ez tény.
-
FIREBLADE78
addikt
2020-ban mennyire ajánlott dízel autót vásárolni? Tiltások lesznek? Vagy ez még messze van,mint Makó Jeruzsálemtől? (Itthon)
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #52684 üzenetére
Euro 6-tal nem lesz gond.
-
FIREBLADE78
addikt
Prof adaptive m futómű tartalmazza a légrugót? Nem írja. Difi,aktív kormányzás van benne leírás szerint.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52686 üzenetére
attól függ, szerintem az M futómű elve nem légrugós...
De megmondod melyiket nézed?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Drago1
tag
Végre Android is
https://ipon.hu/magazin/cikk/vegre-a-bmw-nel-is-lesz-android-auto
-
SzlobiG
félisten
válasz Drago1 #52682 üzenetére
Persze ezt tudom aki ezeket tudja értékelni annak valóban ad élményt, de amit már mondtam páromnak kb tök mind1, neki ezek nem fontosak, sőt a hátsó kerék miatt még bizonytalanabb is pláne csúszós havas úton. Neki a kinézet miatt nagyon vonzó a korábban linkelt fehér szinte bele szeretett.
-
FIREBLADE78
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52691 üzenetére
Attól ez még nem légrugós. Mondjuk ha X, akkor lehet.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #52693 üzenetére
Oks. Vajon légrugót utólag lehet beépíteni? Legújabb operációs rendszert vagy mi az istennek hívják ezt a kocsikban? Jelenlegi picit laggol.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
-
KAMELOT
titán
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52694 üzenetére
ja, most láttam Facen, az NBT EVo 2 rendszer beépítéssel 3 kiló
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52694 üzenetére
Minek légrugó ha tönkre megy csak egy lengéscsillapító 130 ezer ft -tól felfele bele.
Laggol akkor szar ,NBT nem laggol sem az Entry na se az EVO .
Milyen van az autódban Egy entrynav csere touch pados NBT-re 300 ezer ft EVO-ra 450-500 ezer ft csak szoftwert nem lehet. -
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #52698 üzenetére
Hol a fejegység mindennel együtt nincs 350 ezer ft alatt NBT 250 ezer ft