-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Valaki nem jar fele, nem latta mar/nezne meg?
Ill tatabanyan hova lehetne vinni atvizsgalasra?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #52501 üzenetére
Hello.
Ideiglenesen ki van vonva a forgalomból és biztosítás sincs rajta a szüf szerint így nem vehet részt a forgalomban még annyi időre sem, hogy próbakörre viszed vagy átvizsgálásra. -
Drago1
tag
válasz Vismajor01 #52501 üzenetére
Ilyen olcsó már az E széria
-
Chris0321
addikt
válasz MoP_FX 57 #52503 üzenetére
Az egyik motorkerékpáros videókat készítő srác is nézett kereskedésben autót, nem szóltak neki a műszakiról és, hogy nincs biztosítás a kocsin. Csak kis próbakört mentek és megálltak egy parkolóban nyugodtan átnézni az autót mégis elkapták a rendőrök akikkel összefutottak gurulás közben.
-
MoP_FX 57
őstag
-
Chris0321
addikt
válasz NoZoli #52507 üzenetére
[Itt] van az erről készült videó (csak, hogy csináljak egy kis plusz nézettséget is ha már megemlítettem ) emlékezetem szerint vállalta a kereskedő, hogy az ő hibája volt.
MoP_FX 57: Nem tudom, hogy volt-e a kereskedőnek ilyen rendszáma de lehet nem gondolta, hogy ennyi idő alatt is baj lehet a hiányosságok miatt.
-
KAMELOT
titán
Elmentem a szerelőhöz ma. Azt mondta kb. 4-est készítsek, de csak akkor tud tutit mondani ha szét lesz szedve (lehet több lesz). Februárra beírva a kocsim komplett generál.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #52515 üzenetére
Ha motort cserélek ugyan ott vagyok + a motor árával. Akkor is kell generál. Ott viszont nem tudom az a motor, hgoy volt használva mennyi km van benne stb és nem is tudom, hogy megy e biztosan mivel ki van szerelve.
Főtengely, dugattyú, hajtókarok, fekvőcsapágyak biztos lesznek cserélve. Inkább egy 5k készítek és még fog kelleni mennem Párkányba LPG végett. Ott csövek, tartály stb. cseréje és a motorhoz való beállítása. Végre utána már csak gázon fogok menniV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
Sok felé szétnéztem az interneten, de mindenki mást mond. Mi a valóság, mennyivel drágább egy F01 730D egy F10 520D fenntartási költségeitől / alkatrészek, stb, olyan 200.000km után.
Illetve mondjuk egy Opel Insigniához 2.0 CDTI képest, szintén 200.000 km után.Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52521 üzenetére
És mit csinálsz akkor ha tételezzük fel van 1-1,5M Ft-od egy nagyszervizre amivel a kocsit olyan állapotba tudod rakatni,hogy nyugodtan elindulhatsz vele nyaralni mondjuk 1500Km-re és gond nélkül haza is jön de nincs arra pénzed,hogy vegyél egy újabbat ????????? Szóval van egy autód amit szeretsz szar fos állapotban szar fosért tudod eladni.... Ha megcsináltatod akkor pedig tudod használni kényelmesen és nyugodtan.... Egyszerű példát mondok egy átlag E65 ~2M Ft rákölt 1,5M-t lesz mondjuk összesen 3,5-be egy jó E65-e a tulajnak amivel gond nélkül tud autókázni. Vagy vesz egy újabbat ugye F01 ami az értelmesebb 5M + és hát arra is kell költeni... De mi van ha nincs erre 5M Ft-ja + még amit rá kellene költeni ???????? Akkor miért szar,hogy megcsináltatja azt az autót amit szeret és még használni akar..... Ugyan ez a sztori egy E60-nál egy normálisabb E60 ~ 2,5M Ft arra is ráköltesz ~1-1,5M Ft-ot és tényleg rendbe van rakva...... Egy F10-et ha akarsz venni és nem legcsövesebb szart akarod venni az 5M + amibe szintén beleköltesz 1-1,5M Ft-os és akkor jó... Szóval akinek nincs pénze arra,hogy megvegyen egy újabbat és még arra még rálocsoljon egy gurigát az mit tegyen ?????? Egy E60 így mondjuk 3,5-4M Ft-ból megvan csinálva csapágyak turbófelújítás vezérlés stb stb. Még mindig olcsóbb mintha venne egy újabb autót.... Van egy patent jó E60-ad mondjuk 4-be. Mond el kérlek milyen jó F10-et veszel 4-ért ?????? Vagy van egy jó E65-öd 3,5-be milyen jó F01-et veszel helyette 3,5-be ????????
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #52524 üzenetére
Én is igy tervezem 325i-vel. 2.8 milla van rá, és 2 alatt keresek, hogy utána megcsináljam rendesre.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #52523 üzenetére
Vennek egy kiskategorias ujjab jo allapotu autot.
Azt azert te is tudod ahol ilyen jellegu felujjitas kell oda elmenne meg siman tobb penz. Illene a valtot fekeket egyebb dolgogat is rendberakni.
En nem koltenek egy 1,5 millios autora 2 milliot az biztos.
Nem veletlen nyugaton a bontoba kotnek ki ennel jobb autok.Itt nem arrol van szo az auto ertekenek az 30-50 szazalekat kell rakolteni.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52526 üzenetére
Tehát aki egy 7-esbe ül vagy egy ötösbe annak egy kiskategórias újabb autó a megoldás.... És ha szereti az autóját mert mondjuk kényelmes / nagy / erős / jó a futómű jó a fék jó a zene hűt fűt az ülés stb stb az váltson egy kiskategóriás "szarra" . Érdekes elgondolás. Nem mindenki tekinti pusztán tárgynak az autót sokan szeretik az autóikat és szívesen költenek bele mert jól érzik magukat a BMW-be. Én pl semmi pénzért nem ülnék egy kiskategórias újabb autóba az E60 helyett csak azért mert költeni kell rá.... Ez egy vicc minden autóra kell költeni... Minden autón kell olajat cserélni lengőkart lengéscsillapítót vezérlést turbót stb... Elég sok autót megcsináltam már ahhoz,hogy átlássam,hogy milyenek a javítás után... Az ügyfelek 99%-a problémamentesen közlekedik az autójával azok után,hogy ráköltött egy nagy összeget. ~1,5M-ba azért elég sok minden belefér... És itt legfőképpen arról van szó,hogy van egy autója az embernek amin mondjuk csere érett a vezérlés csapágy turbó fék futómű stb... Azt ha el akarja adni lószar pénzt fog érte kapni.... De ha megcsináltatja az autóját akkor boldogan tudja használni még sok-sok éven keresztül.... Egy ilyen értelemben "lepusztult" E65 E60 E90 -ért nem fog pénzt kapni kap 1-1,5-2M Ft-ot állapottól függően... És akkor az eladatott autó ára meg a pénz amit költöttél volna rá az a zsebedben van 2-3M Ft.... abból vegyél egy BMW szintű jó autót.... Itt arról van szó,hogy ha megvan csinálva akkor jó lesz. Nyilván olyan nincs,hogy nem romolhat el a későbbiek folyamán bármi mert előfordulhat egy használt autó esetében de amik normálisan karban vannak tartva nem igazán szoktak megállni az út szélén... Én se remegve indultam el Horvátba,hogy jaj megáll alattam az E60.... Szóval sokan költeni akarnak a kocsijukra mert azt akarják használni nem egy másik szart. Azt nem teheti meg,hogy újabba üljön és még arra ráköltsön X pénzt de azt meg tudja tenni kényelmesen,hogy az adott autójába üljön és inkább ül a saját autójában amiben jó a futómű jó a fék jó a motor / váltó és szépen élvezi.... Meg mi alapján döntjük el,hogy sok vagy kevés a ráköltés ha 3 év alatt költ el rá 1,5M Ft-ot vagy mikor megveszi beletol 1~-et és a maradékot a fennálló idő alatt tolja bele ?? Akkor ugyan ott van a végén... Reálisan elmondom ilyen ráköltés előtt mindenkinek ha még megtartod az autót és használod sokáig akkor érdemes rákölteni ellenben ha el akarja adni a tulaj rövid idő előtt megmondom,hogy nem érdemes ennyi pénzt beleölni.... De ezt mindenki maga dönti el.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #52526 üzenetére
Éppen ezt írtam.
Váltó fel van újítva, az rendben van.
fékek, gátlók, kerék csapágyak
komplett motor, szűrők cseréje
lesz még ajtó csere, első-hátsó-oldalsó spoiler. Ezeket csak cserélni kell már megvannak.
Írtam szeretem a kocsit más nem kell. Se újabb, se öregebb, se kisebb nem kell. V8 és olcsón tudjak járni vele. Más opció nincs. Lízingelni kocsit nem fogok.
Szeretem a kocsimat és nem cserélném le semmi másra.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #52527 üzenetére
Te most megint az autoszerelo szemmel nezed.
Van akinek az auto hasznalati targy es nem fog egy 15-20 eves Bmw-hez ragaszkodni hanem keresi a jobb opciokat.
En ha nem tudnek jobbat venni biztos inkabb eladnam 1m-ert es a 1,5 milliot amit szervizre kene kolteni hozzaraknam es vennek mast.
Hagyjuk mar ezt a hu de jo deal egy E60 amit megveszel 2-3 millioert es rakoltesz meg 2 milliot. Volt mar ra itt a topicban pelda ki mennyit koltott ra es mennyit szivott vele.Ha meg az en velemenyem ez azt miert nem lehet elfogadni? En elfogadom ha valaki a millios autojara 2-ot kolt megerteni nem fogom
De ez az en velemenyem. -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52529 üzenetére
Adj nekem olyan opciót amit vehettem volna a 35D helyett. Legyen limousine akkora beltérrel mint az E60 legyen egy ~300Le-s motorja legyen olyan felszereltsége mint az E60-nak csak a főbb dolgok,hogy ülésszellőztetés / fűtés a millió pontba állítható ülés rész is benne legyen. Legyen alatta jó futómű / fék legyen alatta egy ugyan ilyen szintű Gen 2 6HP sportautómata legyen aktív kormány dinamic drive kanyar lámpa head up. Olyan szintű HI-FI mint a Logic7... Milyen alternatívát tudsz mondani ami sokkal jobb lenne és tudja ezeket vagy jobbak és 3M Ft-ért meg tudom venni.... Az nem gond nekem se,hogy ráköltök 1 év alatt 500K-t vagy 1M-ot de az gond,hogy vegyek most azonnal 4-5M Ft-ért autót... Az ügyfelek 90% akikkel én kapcsolatban állok bátran állíthatom nem olyan hozzáállással állnak az autókhoz mint te. Én elfogadom amit mondasz csak mondj egy reális jobb autót ami tudja ezeket. Mert nekem ezek fontos extrák és ki is használom ezeket.... Nekem ezek kellenek. Ha tudsz tényleg alternatívát erre én vevő vagyok rá
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #52531 üzenetére
Mit vagy te ezen kiadva es veded foloslegesen a sajat szempontodat.Azt azert erted ugye van akinek inkabb opcio egy 3 eves Ford Focus mint egy 15 eves Bmw es nem erdeklik ezek inkabb fontosabb a megbizhatosag olcso fenntartas stb..
Es olyan is van akinek regen mondjuk egy ilyen Bmw volt a mindene ma mar csaladja van ea logikusabban gondolkozik.Az meg ,hogy Magyarorszagon hogy allnak hozza egy dolog. Nezd meg miket hoznak be kulfodrol. Amiket mar bontoba adjak az emberek
Itt a vilag vegen ahol 20 eve utak se voltak 7 evesnel idosebb autot forgalomba se helyezhetsz. Milyen igazuk van
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz H.Ezredes #52531 üzenetére
4-5M és ki van cserélve a motorban komplett minden tehát mintha 0KM-es lenne! Max ennyiért valami szétrípolt 200e km feletti példányt találni. Emberek többsége már így áll hozzá. Van egy helyi arc 760iL van neki 1 éves. Úgy jár vele a gyerek, hogy már csörög meg ropog minden rajta. Ennyit a használatról.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szimi57
őstag
válasz h1ght3chzor #52522 üzenetére
Itt a motorokra kell fókuszálni.
Szerintem, ha azonosak az üzemeltetési körülmények az F10 lesz a legköltségesebb, az Opel a leg kevésbé. Persze, ha belefut valaki egy széthajtott cégesbe ez már nem áll. Az összes többi költségkategória lehet hasonló, de nem kizárt, hogy némely esetekben ügyeskedni kell.[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #52534 üzenetére
Papa nem a kaszni hajtja a kocsit. Az cserélhető bármikor olcsón.
Mindegy nem vitakozunk itt ezen. Nyugaton a 200e km kocsit kidobják a kukába, mert ott lexarják, itt meg vannak akik szeretik a kocsijukat és felújítják. Akkor biztos amcsiban is a 75-ös Caprice-al akik járnak és felújították azok is rosszul gondolkoznak?!Pont ott parkoltam az meg jött elmentem mellettem. Na mondom ez széthajtotta rendesen.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gsx-rr #52532 üzenetére
Ja a tesómék is lecserélték az egész jól felszerelt V50-t, ráadásul a legendás Benzines 5 hengeres Volvo motoros volt egy Kia Stonicra, vagy mi. 1.2-s de új. Mi nem ilyenek vagyunk ezredessel.
imádom az F20-t. Jó ez a 20d. De milor
kipróbáltam egy f10 25d-t (még a 6 hengerest) azért agyaltam egy ideig a 30d-n. De győzött a racionális énem. Legközelebb nem biztos. Pláne, hogy ígértem egy 7ert a nagynakNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52532 üzenetére
Nem vagyok kiakadva szimplán mondtam,hogy írj egy darab opciót ami tudja az általam felsoroltakat vagy legalább megközelíti ezt a szintet és 3M Ft maximum !!!!!!! Ja,hogy olyat nem tudsz csak azt,hogy újabb.... Lehet ülni az ÚJ / újabb fapados ócska szarba én meg ülök a használt jól felszerelt fosba
De tessék: Használtautó
Ilyen feltételekkel semmilyen autót nem tudsz mutatni csak az idősebb ~10 év körüli prémium.... És igen én inkább ülök egy jól felszerelt nagy tudású autóba mint egy fapados kis motoros újba....
Nem is értem,hogy mondhatod a f@sz érveidet úgy,hogy neked is van egy 2012-es Porsche Panamera-d... Miért nem veszel egy fiatal kevés km-es kis fos autót miért kell neked az "öreg" panamera ráadásul csak 4 üléses meg amúgy is ROHADT DRÁGA csak réteg modell ennyi pénzből fiatal BMW-be vagy másba lehet ülni BLA BLA BLA Ne magyarázd már meg ,hogy hülye aki nem a lelakott fos autóba akar ülni és költ rá,hogy minőségi legyen és jól érezze magát benne.... Inkább te is az "öreg" porsche-ba ülsz mint egy fostömlő új / újabb kevés Km-es 1.0-ás kocsiba..... Nem hiteles így amit írsz..... Te is egy kényelmes erős jó autóba akarsz ülni... Egy jó E60 E65 szintén porsche-nak hat a linken szereplő autók mellett és sok sok sok embernek ez a fontos......
Azt értsd meg sokan szeretik az autóikat megvannak elégedve azzal amit tud és nem tudnak hasonló áron hasonló felszereltségű / minőségű autóba átülni. Sokan nem fognak ezért a "szarba" átülni.... Rengeteg ügyfél eljárkál az "öreg" 10 év körüli autóikkal úgy,hogy van pénzük csak jól érzik magukat az autóba MERT JÓ !!!
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Bencus88
nagyúr
Sziasztok!
Ma egy ilyen hibakódot kaptam: [link]
Utána néztem, egyelőre csak tippem van, létezik, hogy a fékfolyadék?
köszönöm a válaszokat! -
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #52538 üzenetére
Te nem fogod fel az emberek nagy reszet ez pont hidegen hagyja es vesz egy Suzukit 5-6 millioert.
Kicsit elrugaszkodtal az eredeti dologtol.Arrol volt szo,hogy megeri-e egy autora tobbet kolteni, mint amennyit er
Jelen esetben egy 1 millios autora egy osszegben 2 milliot rakolteni szerintem az emberek nagy resze ugy gondolna mint en.En meg nem hiszem, hogy mervado vagyok.
Nem elek Magyarorszagon azert van az a regi fos auto mert hobbibol megtehetem havi 2-3 honapra evi 6000 kilometerre eleg.
Amig sokat jartam az volt a fontos,hogy uj legyen es ne kelljen ra kolteni.Siman lejjebb adtam volna az igenyekbol ha azon mult volna.
Siman jarnek egy problemamentes Vitaraval mint milliokat koltsek egy 15 eves autora.Van egy pont mikor mar nem eri meg
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #52540 üzenetére
Nálunk fordítva volt. Azt hittem, hogy csak az új autó kell, de ha valaki kicsit ért hozzá, akkor egy értékcsökkent is megteszi... Pláne, hogy a régebbiekhez már komolyabb átépítő receptek vannak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ļantos
aktív tag
válasz Gsx-rr #52521 üzenetére
Tudom. Nekem porlasztók, turbó, szíjtárcsa, lámpák, biszembaszok, vezérlés, gyűrűk, tőkék, fékek mind cserélve lettek. Pont ott tartok majdnem mint amennyiért vettem Annyi ment rá. Olyan mint a doxa óra jelenleg. Nade mi a megoldás, eladtam volna kis pénzért, tegyem hozzá amit javításra ráköltök és vegyek megint valami nem tudom milyen állapotút? Nekem ilyen kocsi kellett, nem akarok szuzukiba ülni (tesómnak van, jófainnemszar de nekem nem adja az érzést).
-
Ļantos
aktív tag
válasz H.Ezredes #52523 üzenetére
Pont így voltam. E60-ról beszélek, igaz nekem 1,6-ba jött hozzám, ugyanennyi van rátéve de szinte mindene új. Nem bontott szarok, hanem új. Tetőkárpit egy helyen 10 centin megereszkedve, tavaszon melegebb időbe kicseréltetem, meg lökhárítón kis horzsolás majd tavasszal a festő dolga de ennyi. Ja, kurva Webasto nem megy, még azt szerzek bele. De ezek olyan dolgok amitől a kocsi jó mert a motor atomjaira volt szedve.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52540 üzenetére
te is kiforgatod... Egy E60 LCI egy E65 E90 nem 1 milliós kategória és,hogy rendbe rakd nem kell 2millió.... Egy F-es kocsira ha rálocsolsz a vásárlás után 1-1,5 Millió Ft-ot akkor egy olyan autóban ülsz amiben nagyon nem kell mit cserélni csak a kopó alkatrészeket... ÉS ez tény rengeteg ilyen ügyfelem van akik nem jönnek folyamatos hibával ,hogy jaj ez szar jaj az szar. Persze ehhez az is kell,hogy megértsék a saját érdekük is ez. tudok mondani kapásból több autót amit megcsináltunk már több éve és különösebb problémája nincs.... Ha ennyire E65-ről beszélünk pl volt egy 745i 2013-ba teljes motorgenerál volt rajta azóta tavaly jött azért,hogy újra kipucoljuk a vízhűtőt egy görgő lett még cserélve és közben elment vele 80E Km-t Nem volt probléma a motorral a kötelező szervizeken kívül. Vagy az az F10 35XD amit 2 éve csináltunk több mint 50E Km-t ment el és 2 nagy dolog volt 1 tönkrement a klímakompresszor illetve 300E felett kellett bele 2 első féltengely.... Illetve még 2db hátsó kerékagycsapágy csere is... Ezek a mérhetetlen ráköltések voltak a 2 év alatt . Vagy amit LCI-F11 amit egy tavaly novemberbe csináltunk ő ~40E Km-t ment már el és a kötelezőkön kívül kellett 2 hátsó légrugót cserélni ami szintén nem volt egy nagy összeg és időben se volt vészes.... Amikkel autókkal foglalkozunk nem szétpusztított szarok mert költenek rájuk... És ez lehet E60 E90 F10 F30 lehet jó autó a használt autó ne forgasd ki,hogy egy 1M-os E60-E65 öt hozol fel mert az valóban a legalja annyiért nem tudom mit kapsz de autót nem... Ha van egyébként egy NORMÁLIS autód simán használható lehet ha költesz rá... Kinek mi éri meg azt döntse el maga ennyi... De azért mert egy autó 5-10-15 éves még lehet jó és üzembiztos.... És igen valaki vesz 2M-ért egy autót és rákölt 1-1,5M-t azzal nyugodtan tud közlekedni évekig... Igen nem kevés km-es és igen nem új autó... És??? Azért jó egy autó mert új kevés km-es ??????? Ha használt és 10 éves vagy több akkor az már = szar megbízhatatlan és folyamatosan szervizbe kell hordani ???? E39-em is eladtam már fél éve bármikor beszélek a sráccal csak áradozik,hogy milyen jó minden rendben vele pedig az is egy öreg szar. Persze úgy is adtam el,hogy nem volt baja minden működött és jól.... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #52545 üzenetére
Kivancsi lennek azert ha a draga szerelesi dijat neked is ki kellene fizetned,hogy gondolkoznal.
Hidd el az emberek nagy resze nem ugy mint te.Megneztem. 745i 1,5 korul vannak na arra szerintem mar 1,5-2 milliot rakolteni nem erdemes.
Akkor maradjunk a markanal.
En inkabb keresnek egy jo allapotu 2013-2014-es 20d-tJo tudom nem olyan extras.meg jon majd,hogy biztos ra kell kolteni 1 milliot.
Biztos lehetne talalni jo allapotut aminek volt gazdaja.Meg egyezer kihangsulyozom ez az en velemenyem.
Azt meg te tudod a legjobban aki vesz egy 1,5 millios autot az altalaban nem kolt ra ugyanannyit.
[ Szerkesztve ]
-
Ļantos
aktív tag
válasz Gsx-rr #52546 üzenetére
Azt meg te tudod a legjobban aki vesz egy 1,5 millios autot az altalaban nem kolt ra ugyanannyit.
Nincs miből és itt a gond, hogy sokan vannak ilyenek aztán miattuk lehet belefutogatni a szarokba. Direkt úgy terveztem, hogy rendberakom makulátlanra.Én egy autószerelőtől vettem az enyém nagy nyugalommal aztán olyan hajmeresztő megoldások voltak rajta, hogy nem írom le mert kinevettek.
De csak 1 példa: a szívósor egyik helyen facsavarral volt megfogatva.... a spórolós kurvája -
KAMELOT
titán
válasz Chrys_ #52547 üzenetére
Pontosan az embereknek nincs pénzük és szeretnének jó autót olcsón. Használt kocsira rá kell költeni valamennyit aztán az embertől függ mennyit. Az akiket meg látunk milkós kocsikkal mind lízingelik vagy van cégük és azon keresztül. Vannak páran akik zsebből kifizetnek 10-20-30M, de a legtöbb az sajnos csóró.
Példa az egyik falusi haverom. Otthon gázóra leszereve, elmaradva 800euroval, de 1998 740i meg van. Legfontosabb az embereknek mit mutatnak kifele, otthon meg egy lyukban élnek.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52546 üzenetére
De az emberek nagyrészt pontosan így gondolkodik. Különben csinálnank ennyi autót.... Takolasban meg nem veszek részt. Van olyan autó ami kB menthetetlen ott mindenkinek elmondom adja el. De ne azokbol induljunk ki amikre 15 évig nem. Költöttek. Hála istennek én nem ezekkel találkozok az ügyfeleknek nem Ilyen autóik vannak. Természetesenn minden évben megjelenik 1-1 ilyen autó de akkor sem ez a jellemző... Alapból nagyobb összegnek 1-1,5m rol beszéltünk nem 1,5-2M. Aki egy 7esbe ül az nem. Fog beulni egy alap 3as 20D be. Azert az esetek többségében nem 45i ben ülnek az emberek. Amit nem akarsz megerteni itt arról van szó, hogy van az embernek van egy adott autója amit szeret és szeretne rendbe tudni. Nagyon nagyon sok esetben akarnak. Költeni rá és ezt elfogadjak. Mikor hoznak átvizsgálása egy autót vagy szoba kerül újabb modellre váltás legyen bármilyen autó mindig elmondod mire számíthat. Motortipustol és állapottól függőben simán el lehet költeni egy E90 re is 1-1,5M-ot elmondod mindenkinek F01 nel F30 nal F10 nel bárminel... Es az emberek fogják meg eszik és utána hozzák, hogy csináljuk meg... Hiába mondasz bármit az emberek így gondolkodnak és így cselekedtek... Meg veszik!!!! Meg annak ellenére is, h vásárlás után beletolnak meg 1,5-et és megnyugaszanak és boldogan mennek az autókkal nyugalommal, hogy nem fog a következő sarkon szethullani. Szóval nem azt csinálják amit te mondasz hanem azt amit én leirom itt. Ez a tapasztalat. És én is ezt csinálom igen nem az új autót veszem hanem. A régi LCI E60 át mert az tud olyat amit sok mai autó ebben az arsavban meg se közelít... Ennyi..
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autóhifi
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...