-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
328i Vs 25d Stage1
Papiron mindket auto gyorsulasa 5.9
https://youtu.be/zSgP6tN6XVc
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52902 üzenetére
Ebből az "összehasonlításból" semmi nem derül ki.
1. X5-be végre valaki tud rajtolni nem alapjáratról hanem szépen emelt fordulatról ahogy kell
2. X5 nem gyári
3. F30 gyári. Ránézésre sem a 30E Km-es keveset futott kategória. Gyárilag 5.9s nem amikor le van kokszodva mondjuk így...
És ez még nem is annyira látványos kokszosodás de már elég ahhoz,hogy 20-25Le-vel kevesebb legyen a teljesítmény ami már 80-100E Km után érezhető is....
4. A poros retkes ótvaros betonról indulnak hidegben télen még a hó is látszik helyenként. Gyanítom téli gumival mennek így még egy plusz pont az Xdrive-nak
5. De ha kifejezetten a videót nézzük valóban jobban indul az X5 de a végére utoléri a 28i és ráver simán 1 autót....[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #52893 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik az alpina stílusa, de szvsz az inkább alpinára való, a style 32 viszont elég közel van hozzá, nekem azok (is) vannak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #52896 üzenetére
Hát a 0-100-at sztem ezerszer ritkábban csinálja bárki, mint egy előzést országúton vagy autópályán "izmozást". Én 217ezer km alatt talán 10szer
Egy 0-100nál már a reakcióidő is rengeteget számít, azon simán elmegy minden, de aláírom, hogy az összekerék miatt ha kicsit is rosszabbak a tapadási körülmények, akkor elmegy az összkerekes x5, de bakker, én hirtelen alig tudok 1-2 lámpát mondani, ahol a lámpa után már egyből vége a városnak/falunak, és nem egy újabb lámpa jön... Amiről beszélsz, azt fireblade78 kollega sztem 2-3szor játszaná meg, ellenben egy előzést v. autópályás nyomulást minden egyes kocsibaülés során akár többször is.
Én biztos nem szeretnék olyan "értékekkel" dominálni, amit pont h szökőévben egyszer autózok ki a kocsiból, de ugye neked mindenképp igazad kell legyen, szóval így igazad van, de 100 autósból te lennél az 1etlen sztem, aki ezt a "lámpánál gyalázást" élvezné, autópályán és országúton meg gondolom ismerve a kocsi "gyengeségét", vesztett küzdelembe bele se mennél és autóznál a saját tempódban, ami nem baj, csak azért látni kell mindkét oldal igazságát, és h kinek mi a fontosabb, mert sztem a 0-100 kevésbé fontos, mint egy x sebességről gyorsítás, ha pedig nem kötekedek, a végén elhiheted a néppel h igenis gyorsabb az X5 30d egy 320D-nél, holott max 0-100-on, minden másban a szavaiddal élve "Ugy hagy alva egyX5320d egyE90X5 30d-t hogy orom nezni", és akkor lehet még cifrázni kanyarsebességgel, meg melyik a praktikusabb autó, féktáv, akadálykikerülési képesség, biztonság, bla-bla.(#52897) CharlieDrop :
X5 30d-vel pedig tudnod kéne, videó a bizonyíték, egy 330d v. 530d már teljesen más dimenzió, mert több száz kg-mal könnyebbek és a légellenállás is jóval kisebb, azokkal elhiszem h nem tartod a lépést, nekem is sima liba mindegyik 320d, de azért 160-180ig még hősiesen helytállnak (mármint nálam ennyi az óra), 180 után viszont látványosan leszakadnak szegények, DE ha kicsit is nagyobb a forgalom, semmire sem megyek a nagyobb motorral, mert mindig beérnek , anno így nem tudtam "lekoptatni" egy X1 20d-t , vagy 80+ km-en keresztül mindig beért egy-egy lassabb autós miatt, aztán célba értem és nem folytatódott a történet. -
Gsx-rr
veterán
Az emberek nagy resze foleg a varosiak azt se tudjak mi az autopalya. Rengeteg ismerosom van akik nagyon jo autokkal jarnak, varoson kivul meg szo szerint 1-2x evente.
Nekem is pont mellekes az autopalya,mert raallok egy sebessegre es kesz.
Utoljara nyaron akartam egy Teslaval menni de 170-nel feledta.
Ellenben M4-ek es hasonlo autok belemennek a jatekba a varosban.
Varosban jobban kihasznalom az "erot"[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
-
Highend55
tag
Volt nalam par napig egy propelleres konkurencia(SUV)igazi autopalyas takaritogep,szerettem a hangjat jol is ment viszont 15-30ig kajalgatott [link]
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
750D LCI 2019 : [link]
-
negro
őstag
válasz chess001 #52856 üzenetére
Persze. Pl. ahogy ugye sokan azt mondjak MX5-bol pont a gyengebb 1.5-os a jobb mert azt lehet uvegelni, tiltani, adja az elmenyt de nem fogsz belefutni egy jogsi elvetelbe. M52/M54-nel is azert elfelejtik, hogy 20-30 loeros lepcsokrol beszelnuk. Nincs turbo es + 200Nm Youngtimernel plane az elmeny a lenyeg. btw. E39-nel maradva egy 25i automata ugyanugy megy mint egy 20i manual es igy tovabb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
En azok koze tartozom akik a 0-100-at semmibe nem nezik. A valosagban ennek az adatnak nincs jelentoseg. 30d X6-ot en is lenyomom a szivo 190 lovassal. Az ilyen autok mint az X5-is aminek egy vonatnyi cw-je van nem sok eselye van 120-as tempo utan meg ha 300 lo is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
E46-om van, és szeretnék valami diagnosztikát, valamint kódolni is jó lenne (pl. indexeket bekapcsolni állandóra).Van BMW Scanner 1.4 kábelem, Alfa időszakból VAG KKL OBD kábelem, gondolom ezek kevesek lesznek, és kell egy K+D Line kábel.
A másik kérdés, a szoftver. INPA-t elég nehéz beszerezni és elég érdekes a telepítése is Windows 10-en. Nincs valami modernebb szoftver, amivel hibát is lehet olvasni és kódolni is, és nem ezer éves?
-
Drago1
tag
válasz Gsx-rr #52912 üzenetére
Nekem f31 2015 20d xdrive van, azért az xdrive nehezebb a sima 20d - nél 60 kg al biztos, 20d hez képest mintha nem egyedül ülnél az autóban.
Egy jó kis remap-al elég jó 220 le 450 nm pl betudtam fogni egy 240 le benzines mondeot, nem tud távolodni de sok már az erős kocsi. Előtte egy Peugeot 508 gt volt 220 le 510 nm 1800 kg az autó lusta 6 os automatával a 0-100 a botrány 2.2 es hdi viszont 120 ról 200 ig meg brutális volt igazi autópályás autó. -
Carlytoo
aktív tag
Szerintetek ha egy e39 525d-nél jobb oldalt picit csöpög az olaj, akkor az mi lehet? Motortérben nem látni olajat. Automata váltós.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #52922 üzenetére
Ugyanolyan, mint volt. Semmi változás.
Hát hogy pontosan honnan szivárog lövésem sincs. A lökös mögött és a jobb futómű mellett egy kicsivel kb.
Nem vettem még meg, de nem tudunk aknára állni vele. Most szeleptömítést is hallottam, ami elvileg filléres tétel, de ha nagy is lehet a baj nem mennék vissza érte. Szerelőm meg nem ér rá most eljönni velem.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
szimi57
őstag
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
Így van az Alpina felni mindenen jól mutat meg a toldat is
Nézegetve a régi képeim előkerültek az M54B30-as motor javításának a képei pár képet be is rakok. Szépen megfigyelhetőek a kokszosodás nyomai... Gyakorlatilag lekokszolódik a dugattyú és a dugattyúgyűrű horonyok illetve maguk a gyűrűk is.... Ezek azok a problémák amelyek fennállnak minden motoron..... Ahhoz,hogy tökéletes legyen ezeket takarítani kell / cserélni... Itt takarítva volt minden és így hibátlanul tud működni a továbbiakban.... Ezért szoktam nevetni amikor azt mondják elég csak a szelepszár szimeringet cserélni csak az a baj mert nagyon nem.... Mindegyik motor így néz ki....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #52927 üzenetére
Az enyém is ilyen volt, súlyosbítva 2 kipufogószelephibával. Kapott másik fészket az M52 gyűrűje, azóta nem is eszi az olajat, de majd jövőre kiderül...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Carlytoo
aktív tag
Nem akarok itt túlzó ódákat zengeni, de az amúgy is segítőkész fórumon az általam tapasztalt legsegítőkészebb topik ez. Köszönöm még egyszer a sok tanácsot, tippet. Azért még lenne kérdésem. Ha azt mondja nekem a jelenlegi tulaj egy 525d- nél, hogy a bal hátsó emelőponton beszakadt a történet az mennyire sejtet rosszat? Állítása szerint 25.000 HUF-ból ő meg tudja csináltatni, ha kell. A többi nagyon bíztató. Ez, ami kissé aggályos.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
MoP_FX 57
őstag
válasz RAiN91 #52919 üzenetére
Bmw scanner kabellel a pa soft megy, ezzel lehet diagolni/kodolni, de win 10-en eleg nehez osszehozni.
K+dcan kabellel megy az inpa/ncsexpert, ezek mennek win 10-en is, es van hozzajuk one-click setup is, pl. Mike's Easy BMW Tools Package.
A pa soft egyszerubb, inpa/ncsexpert a profibb. Ncs dummy-val az utobbi sem vesz.
-
germinator66
aktív tag
válasz H.Ezredes #52927 üzenetére
Az is megmosolyogtató, amikor valaki ember előadja (nagyon sok tulaj így áll hozzá), hogy hát a 6 hengeresnél (M52/54) el kell fogadni az olajevést (1L/1-2000km), "ezek ilyenek", holott ugyanannyira gond, mint a fikázott 4 hengernél, csak itt még többre jön ki a teljes felújítás a +2 henger miatt...
A lényeg, hogy bizony ha valaki őszinte, ezeknél sem lehet megúszni a gyűrűzést + hfej felújítást.[ Szerkesztve ]
-
RAiN91
őstag
válasz MoP_FX 57 #52935 üzenetére
Akkor megpróbálkozom a PA Soft-al, ha sikerül össze hozni Win10-el. A gyári oldala már nem működik, úgyhogy valami idegen oldalról töltöttem le a telepítőt, bár elindulni nem akar, mert azt írja nincs bedugva a kábel, driver persze fent van. Anno E36-al ment, és úgy emlékszem Win10-en.
INPA-t már feltettem, nem azt amit írtál, valami mást, el indul, csak kábel kéne.De ha a kódolás tényleg megy PA-val, akkor azt erőltetem (csak az indexeket akarom állandóra bekapcsolni)
-
BMW-M
újonc
válasz FIREBLADE78 #52942 üzenetére
E60-ra szerintem is az M-es a nyerő. Style 172
[BMW 172M] -
BMW-M
újonc
válasz Ļantos #52940 üzenetére
Itt lehet keresgélni-->http://www.bmwstylewheels.com/
-
H.Ezredes
őstag
válasz germinator66 #52937 üzenetére
Nem feltétlen így van.... 4 henger kis motor eszik ugyan annyi olajat mint egy nagy 6 hengeres 30i mondjuk. A 2.2-es egy problémás motor azt ne vegyük ide arra el is mondom,hogy felejtsék el... 4 hengeres motorok hatványozottabban szarabbak
Sorolom:
- Valvetronic nyűgös ha szar a hengerfej márpedig szar az összesen amin nincs megcsinálva dadogó alapjárat nem megfelelően záródó szelepek a kikopó szelepvezetők miatt illetve folyamatos nyűglődés az egész motorral....
- Vezérlés megnyúlik emiatt átugrás veszélye is fennáll
- Nem elég,hogy nyúlik a vezérlés még porrá is törnek a láncvezetők maguktól és odakerülnek az olajpumpa szűrőjéhez ami miatt még le is csapágyasodnak....
- Csapágyakra érzékeny
- Kipufogón keresztül rengetegszer még füstölnek is az olaj miatt...30i az szereti elmelegíteni / megenni a hugy 30-as olajat de még a 40-est is sokak akik tolják is nem 10W60-as olajjal járnak télen nyáron és azzal semmi probléma nincs... De sokaknak még a 40-es olajjal se fogyaszt 5L-nél többet 10E Km alatt.... Mondjuk más amikor egy 1800ccm-es 4 hengeres motor eszik 10E Km alatt ~10L olajat meg más amikor egy 3000ccm-e 6 hengeres motor eszik mondjuk ugyan annyit... Összességében sokkal sokkal több M-es 6 hengeres motor van mint N-es 4 hengeres és mégis kevesebb nyűg van velük mint az N-esekkel.... Ráadásul a legproblémásabb M-es motor az-az M54B22 az N-es motornál meg az ÖSSZES... Cserébe szarul megy / gyenge / nem fogyaszt kevesebbet arányaiban 1-2L valamikor még annyi se mert ugyan annyit eszik mint egy nagyobb motor... Százszor előbb vennék egy M54B25-öt vagy B30-at mint bármilyen N-es 4 henger pudva ótvar motort.... És nem azért mert lenézem hanem egyszerűen az egyik legszarabb konstrukciója a BMW-nek.... Másrészt sokkal könnyebb jó 6 hengeres motort találni mint jó 4 hengerest..... És nem csak azért mert több van belőlük hanem szimplán jobbak...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
germinator66
aktív tag
válasz H.Ezredes #52947 üzenetére
Az oké, hogy nem feltétlen ugyanaz, de azért ahogy te is állítod, ott sem normális az olajevés, és az is ugyanannyi törődést igényel ebből a szempontból.
Az újabb 4 hengereseknél ott van a Valvetronic, mint plusz hibalehetőség, de azért nem lehet rámondani, hogy mind rossz, ennek is eleve több generációja van. Az első szériánál (N42) jellemzőbb a mechanikai kopás, aminek a javítása elég költséges, ha bekövetkezik. Az utána levőknél (N46-tól) már ezt jobban kiküszöbölték, itt inkább szenzor/motor hiba szokott lenni, ami szintén nem 2Ft, de azért vállalható. Pl. az átugrás is inkább az N42-re jellemző.
Ezen felül én nem látok akkora különbséget megbízhatóságban egy 6 hengereshez képest (vedd figyelembe, hogy ti elsősorban a problémásokkal futtok össze a szerviz okán).A fogyi esetén lehet vitatkozni, hogy most mekkora a különbség 4 vs 6 henger közt, és hogy az mennyire számottevő (ez igazából szerintem csak úgy lenne összehasonlítható, ha valaki tartósan használná mindkét verziót ugyanazon körülmények közt), de azért már az 1-2 liter is különbség (10000 km-ként 37500-75000 Ft minimum). Persze vannak, akiket ez nem izgat, ezt is el tudom fogadni, de másoknak nem mindegy, hogy mennyi a ráadás, mert nem csupán hobbiautónak van meg.
Ezen felül több rá a biztosítás, több olaj kell bele, felújításkor is +2 henger (viszont mínusz Valvetronic, ok).
Még egyszer mondom, értem én, hogy ez nem mindenkinek szempont, de vannak olyanok, akiknek nem biztos, hogy megéri évente ~100000 Ft-al többet a +2 henger, pláne, ha még a teljesítmény többletet sem használják ki értelmesen.Összességében egyetértek, hogy 6 hengernél nehezebb talán mellényúlni, meg ugye az élmény, de ezzel együtt nem fosoznám le csípőből az összes N-es motort (ami igazából csupán két motorkód E46 esetén, N42 és N46).
-
chess001
aktív tag
válasz germinator66 #52948 üzenetére
Szerintem: Akinek a fenntartása nem fér bele az ne vegyen BMW-t. Ha nem használod ki, akkor minek?! Egy Suzuki is elviszi egyik helyről a másikra. Pont az a BMW szedán ényege, hogy jó vezetni-ehhez kell a 6 hengeres erő-járás kultúra, fék, stb, meg nem szűkös 2 személyes...
Nem a 4 henger fikázása, a turbós 2.0-ás már erőben is rendben van, de azoknál ugye megint ott a bónusz szívás...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz germinator66 #52948 üzenetére
Sajnos dehogynem... Ugyan az "szar" az N46 is.... Felülre raktak egy kis lemezt ami arra hivatott,hogy ne ugorjon át a vezérlés.... Valvetronic ugyan úgy szar hengerfejben a szelepvezetők kikopnak ugyan úgy vezérlés ugyan olyan fos.... Sajnos a vezérlése tényleg az egyik legpocsékabb ami van.... Igaz nem szakad de irdatlanul megnyúlik és mondom a lánc vezetők meg törnek szét darabokra.... Sok autót láttam és nem igaz,hogy csak problémásat de sokkal több N42 N46-ot láttam kulán mint M54-et sőt az N43 meg még ezeknél is szarabb ott tényleg csapágyasodnak sorra közvetlen befecskendezés miatta + azoknak a nyűge is megvan... Az viszont tény és igaz miután tisztességesen megcsináltunk egy N42-N46-os motort azok patikán jártak érezhetően visszajött az erejük a tulajok boldogok voltak és örültek.... ~150E Km-t kb nyugiba el lehet menni utána érdemes ismételten vezérlést cserélni stb... A valvetronic miatt sokkal sokkal nyűgösebb és érzékenyebb motorok mint egy "sima" vanos-os motor.... Én elhiszem,hogy valaki nem használja ki az erőt és a fenntarthatóság miatt neki jobb a 4 henger ezt én elhiszem de a nyers tények azt mutatják,hogy sokkal sokkal rosszabbak ezek a motorok rengeteg M54B25 vagy B30-at tudok mondani amiben 250-300E vagy több km van és nem eszi literszámra az olajat nincs ki keze lába... Sajnos ez egy N42-N46 esetében nem mondható el ekkora futásteljesítmény mellett. A motorok 95% ennyi után egy ipari rom vagy el se megy annyit... De ,hogy a vezérlés széthullik rajta minimum és a hengerfej szétkopik szelepszár szimeringek teljesen tönkremennek az biztos :/ M54 sokkal jobban bírja ezeket és rengetek motorba nem 300E Km van hanem 4-500.... Tartósságra inkább egy 25i az aranyközépút azt fenntartani nem drága viszont jól tud fogyasztani és önmagához képest tud menni is és biztosan állítom,hogy kevesebb probléma lesz vele mint egy N42 N46-al.... De igazából mindenre kell költeni olyan nincs amire nem csak van olyan amivel nehezebb belefutni egy ilyen motorjavításba....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban