-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz H.Ezredes #53451 üzenetére
Pedig előtte ki volt Na majd ha karistol, tudom miért fog
Ékszíjas témára nincsen vmi értelmes megoldás?
Így, hogy hideg van, kint áll a kocsi és csak heti 1szer megyek vele, az első bő 2 percben iszonyat hangosan vonyít, nagyon gáz
Mikor napi szinten mentem nem volt ez, és most is csak 2-3 nap állás után jön elő.
Azelőtt ugye végig garázsban volt ahol sztem 5fok alá sosem ment a hőmérséklet, és hiába hetente mentem csak vele, sosem csinálta.Kövi alkalommal eskü felveszem és berakom ide
-
H.Ezredes
őstag
A kopásjelző MŰANYAG elég nehezen tud sípolni a fék miatta. Nem tudom nálad ez,hogy okozhatta ezt én ezt nehezen hiszem
Én első körben a szíjra gyanakodnék. Bár 4 éve volt cserélve elképzelhető,hogy ez ahogy most használod nem tetszik neki valamiért. Én azzal kezdeném.
(#53448) cseppelcs
Én kicserélném a betét vezető vasrudakat és a fékrugót is. Egyébként ilyen eseteken a fékbetét szokott sikítani. Pontosan a dugóban araszoláskor mikor csak gurulsz. Szétszerelés pucolás paszta és össze nekünk 95%-ban ez megoldotta a problémát. Nagy fékeknél tud jelentkezni illetve akkor is ha meghajtottad és kicsit üvegesre hűlt vissza a betét kis pedálnyomásra nem egyenletesen nyomódnak a dugattyúk vagy a fékbetét nem fekszik fel rendesen. Nagy a betét nagy a tárcsa is... Rohadt nagy a felület.... [link] itt van is egy cikk erről. De nem mind1 az se,hogy mennyi a km milyen állapotú a féktárcsa / fékbetét / féknyereg.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Puma K
veterán
Budapesten és vonzáskörzetében hova érdemes menni szélvédőt javíttatni?
Van egy kicsi-pici kavicsfelverődés a szélvédőn."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #53457 üzenetére
Cég érdekelne amit az itteni autósok javasolnak tapasztalat alapján... tudom a Google az én barátom is, de gondoltam hátha felteszem itt is a kérdés mielőtt megindulnék bárhova is.
Felhasználó kérésére módosítva.
[ Módosította: philoxenia ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Chris0321
addikt
válasz Puma K #53458 üzenetére
Azért a szélvédő javítás (már ha még javítható) nem olyan bonyolult dolog, hogy aki ebből él ne tudná megcsinálni, begurulsz az első javító műhelyhez amit látsz és kész. Természetesen autószerelés esetében van értelme rákérdezni hova érdemes vinni az autót mert nekem is állították már el úgy, hogy többet abba a műhelybe nem megyek pedig az csak egy Lada volt.
-
BeZol
őstag
válasz Puma K #53458 üzenetére
Én utoljára Óbudai Tesco parkolójában csináltattam: itt
Nekem olyan kavicsfelverődésem lett, ami picit meg is indult az egyik irányba mire odaértem (pedig 1 napon belül intéztem), és mondta a csóka h ő mindent megtesz, de h 2-3 nap múlva jöjjek vissza és ránéz még1xer, vajon sikerült-e tényleg, mert határeset volt. Szerencsére sikerült elsőre -
KAMELOT
titán
-
NoZoli
tag
válasz molnarpeter #53462 üzenetére
Én is így tettem. De pont hasonló időben esett meg velem is és sajnos, a hőingadozás miatt, változott annyit a repedés, hogy javítás után, még mindig látszik (meg eléggé mély is a sérülés).
Én, ha jól emlékszem, [ITT] csináltattam. Háromféle ragasztó közül lehetett választani, a "közepest" választottam, 10.000 ft-ért. Mondta a mester, hogy sajnos, olyan a sérülés, hogy előbb-utóbb elkezd repedni. Ennek 3 éve és még nem reped, pedig állandó csillag garázsban áll az autó. Szélvédő cseréjével is foglalkozik. Akkor azt mondta, hogy ha cserére kerülne a sor, a repedés miatt, a csere árába beszámítja a javítás árát.[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #53459 üzenetére
Azért kérdezgetek itt, mert azért nem feltétlen az első utamba kerülő helyre szeretném bedobni az autót ahol meglehet semmilyen szempontból nem ugranak meg egy adott szintet és inkább a közelébe sem érdemes menni, mert a végeredmény is olyan lesz hogy inkább bár ne nyúltak volna ott hozzá az adott helyen.
Egy kérdést azért megér a részemről, mert nem kerül semmibe.
Még ha nem is szerelésről van szó akkor is.Ha nem jön rá válasz akkor nem veszek el, csak ilyenkor arra gondolok, hogy az itteni közösség segítse egymást úgy ahogy tud. Ha tud. Ha nem akkor nem.
Korábban molnarpeter által javasolt helyre elmentem a fényszórókat políroztatni és ugyan elsőre érdekes állapotok uralkodtak akkor a műhelyben (egy felújításra váró kombi E39 bőr ülései, műszerfala, kalaptartója, ajtóburkolatai stb kirakva-kihányva a földre, de ez lehet csak az alkalmi kényszeres rendmániám miatt zavarta a szememet ), de a bent álló újabb Maserati Quattroporte bizalomgerjesztően ki volt maszkolva és éppen csinosította a külsejét az egyik ottani szaki.
De a lényeg ami miatt akkor mentem az a fényszóró polír az szép lett.
Végre ismét látszanak a szép szemei és a gyári angyalszemek a az E39-emnek.
Köszi a tippet, de végül kollégám javaslatára ide mentem: [link]
Ott, aki foglalkozott az autómmal az a munka kezdete előtt megnézte az egész szélvédőt és látta, hogy összesen 8 helyen van rajta olyan sérülés ami közül 7 ugyan nem kritikus mint azaz egy ami miatt vittem, de ha most ő elkezdi javítani azt az egyet annak nincs értelme. Ha kijavítja mind a 8 hibát akkor az már nagyjából annyi vagy több is lenne mint egy új szélvédő ára az autómhoz.
Végül szélvédő csere lesz belőle.
Mivel eredetileg Németországból való az autó így a szélvédősök szerint ez rendben van, hogy ilyen állapotú a szélvédő. Meg hát az előző tulaj is használta az autót.
(#53462) molnarpeter :
Köszönöm az ötletet!
(#53466) BUZZLGHTYR :
Erre én is kíváncsi lennék
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Puma K #53467 üzenetére
Nekünk is német import az egyik autónk, a szélvédő úgy nézett ki, mintha sörétessel lőtték volna, vagy nem is tudom Tele volt pici kavicsnyomokkal, amik persze leginkább tiszta üvegnél látszottak. Megvártuk, míg berepedt, és kapott újat - a polír is hasonló árkategória lett volna, mint a csere, és akkor a fénytörésről nem is beszéltünk.
-
banderasz77
addikt
Sziasztok!
Sokadik BMW típus után sikerült venni egy 2005-ös Mo-i 116i-t 71000 km-el E87. Motorkód N45B16AB.
Ha valakinek van tapasztalata mennyire nehéz hozzáférni a katalizátor előtti lambda szondához?
Tulaj szerint októberben jelezte utóljára, persze nekem a hazaúton pálya után jelzett is a check engine. Szóval valószínűleg tényleg az lesz, működésben semmilyen zavar nincs, átlagfogyasztás is teljesen normális.
Illetve gondolom csak Bosch-t érdemes.Köszi!
-
freaghill
őstag
válasz banderasz77 #53470 üzenetére
Talán keress valami Facebook csoportot, ott lehet több segítséget tudsz kapni.
-
Gézengúz
addikt
válasz banderasz77 #53470 üzenetére
Aztán ez megvolt, mielőtt megvetted?
[link] -
szimi57
őstag
Ez vajon BMW motor? (volt).
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz banderasz77 #53469 üzenetére
2005...71000km???
Nem sokat használták vagy rendesen tekert.Szimi57: sor4 vagy v8??? Nem látni a teljes blokkot.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Drago1
tag
válasz banderasz77 #53470 üzenetére
Face csoport nagyon pörög Magyar 1-es bmw csoport azt hiszem így van fent.
-
KAMELOT
titán
-
Ļantos
aktív tag
30d M57 motor, automata, jó fasza de hangosnak találom pörgetve. A menetzajra értem, hol hogyan kellene ennek leszigetelve lenni? Mi az amiatt hangosabb belül mint mondjuk egy ugyanilyen motoros hetes? Mit tudok tenni ellene?
-
banderasz77
addikt
válasz Ļantos #53480 üzenetére
Szia!
Mindkettőhöz volt szerencsém E60-E65. Azért az a 7-es nem véletlenül került majd 2x annyiba anno, mint az E60. Soha nem lesz olyan. Súlyra is közel 2 tonna. Minden nagyobb, vastagabb, masszívabb és persze szigeteltebb.
A blokk egyébként nagyon jó, a pár típushibát leszámítva, amit el kell hárítani. -
Ļantos
aktív tag
válasz banderasz77 #53483 üzenetére
Persze tudom, nincs vele semmi bajom, sokat költöttem rá, motorikusan jó viszont tulságosan beszűrődik a motorzaj és ezt akarom orvosolni valahogy.
-
KAMELOT
titán
Tesla mustang találkozó [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz banderasz77 #53487 üzenetére
A videó címében is benne van, hogy Nissan GTR. Csodálkoztam rajta, hogy lehet annyira épp a Mustang egy ilyen ütközés után és mi az a törmelékmező az úton és csak miután elindult arra a videós derült ki, hogy ott van még egy autó. Azt nem tudom ki okozta a balesetet mert csak annyit írtak, hogy a Nissan gyorsan hajtott.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Az rendesen belerongyolt a Tesla-ba. Még jó, hogy talán nem ült senki a hátsó soron.
Az akku egyben maradt, körülötte meg gyenge a szerkezet? A kijelző meg még mindig működik -
banderasz77
addikt
válasz Chris0321 #53488 üzenetére
Nekünk sajnos dec. 24-én volt balesetünk, belénk jöttek hátulról, nyíl egyenes úton. Útról le, árok, útpadka, két fém közúti jelzőtábla stb.... Autó totálkár, mi szerencsére mondjuk úgy, hogy megúsztuk. Aki még ilyet nem élt át, nagyon durva hangok vannak.
Itt elképzelni sem tudom, hogy mi lehetett.....szétszakad egy autó...pff...[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz banderasz77 #53490 üzenetére
Én arra tippelnék, hogy az akksik súlya is közrejátszhatott a szétszakadásban mert elég keskeny résznél tört el a Tesla.
Az jó hír, hogy nektek nem lett bajotok bár gondolom a biztosítóval még csak most kell megküzdenetek. -
H.Ezredes
őstag
válasz Ļantos #53482 üzenetére
Minden burkolat megvan??? És minden jól is van fent ? A D2-es 218Le-s motorok halkabbak mint a régi D1-ek nem kellene zavaró hangnak lennie. Talán a D3 még ennél egy fokkal halkabb is. De E60-ba is ha megvannak a burkolatok jó a motor akkor kellően jó a hangszigetelés. Saját E60-aink teljesen kulturáltak 30-35D. Látatlanba nehéz azért... Természetesen egy hetesben jobb a kabin szigetelése meg nagyobb is így jobban eloszlik a hang. Heteshez felesleges hasonlítani mert olyan nem lesz. Pörgeted és úgy hangosabb még lehet akár egy rossz porlasztó is vagy bármi akár ilyenektől is lehet hangosabb...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ļantos
aktív tag
válasz H.Ezredes #53492 üzenetére
Köszönöm. A burkolatok... alul összvissz egy darab van az alsó motorburkolat. Találtam hozzá két kisebbet ami elvileg kellene, hogy ott legyen és nekem nincs. Nincs erről valami robbantott ábra, hogy mennyinek kéne lenni? Meg valamit olvastam külföldi fórumon most, hogy a kormányoszlopn magyaráztak még szigetelést/tömítést.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Ļantos
aktív tag
Ugy néz ki a váltóburkolat és a két kicsi oldalsó nincs meg.
-
simii16
aktív tag
Sziasztok,
Jó ideje olvasgatom a topikot és végre sikerült megvennem a már rég kiszemelt E92-est.
Ő egy amerikai piacos 328i, N52B30 motorral, automata váltóval + váltófülekkel a kormányon, elektromos bézs belsővel és még sok földi jóval. Bízom benne, hogy sok gondtalan kilómétert teszünk meg együtt.Első körben szeretnék Tőletek tanácsot, ajánlást kérni motorolajat illetően. Ki milyen viszkozitásra, márkára esküszik?
Beszúrnék pár nem túl jó képet a szerzeményről: [kép] [kép] [kép]
-
whitezo88
nagyúr
Mobile.de gyöncem, 530xd 6900 eur: [link]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz simii16 #53497 üzenetére
Szép darab, grat. A motor pedig okos választás volt. Az alap dolgokon kívül én elgondolkodnék egy preventív vízpumpa/termosztát cserén, és egy váltóolaj/szűrő cserén, de amúgy nem számítanék nagyon drámára az autóval. Automata váltóval valószínűleg a motort sem rúgták még halálra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban